jos joskus tietäisit

sinulle.

30

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nätti kappale

      eräs edesmennyt läheinen tykkäsi tuosta kappaleesta:/

    • Kaipaaja 2

      Etpä ainakaan sitä nöyrtynyt kertomaan mulle.Nautitko siitä tuskasta?Jos olisit ottanut yhteyttä jotenkin, olisit säästynyt tuolta tuskalta.

    • "Kuulen laulun

      lintujen.." TiTiTyy

    • Aapiskukko liikennea

      Kukkokiekuu !

      nimimerkki Aapiskukko Liikenneasema

      • sivusta..

        Kiitos tuosta =D


    • Tyhmä mijäs olet!

      Otan osaa! Joku läheisesi on siis kuollut, ja kaipaat häntä.
      Minäkin kaipaan poisnukkunutta sukulaistani!

      "...mun sydämeni tänne jää,
      kun aika on mun mennä pois.
      Sen tavoitat, jos haluat,
      vaik maa ois lauluton..."

      Tätähän soitetaan usein hautajaisissa. Minne se mielestäni sopiikin parhaiten!

    • kerro se

      hänelle ketä kaipasit.

      • ap.

        ei enää avata vanhoja haavoja.


    • Älä heitä roskiin

      Vain siinä tapauksessa se on haava, jos rakkaasi on kuollut.Muuten ei kannata rakkautta hukkaan heittää.

    • EI tarvitse nimeä
      • Suola

        Paras puhumatta. Tunnen kaipuun


    • ap.

      miten ihmeessä niin kiinnyin sinuun? en käsitä?
      Jo heti ensimmäisestä tapaamisesta saakka.

      • tässä elämässä

        Jos olisit mun ap -niin ihan samaa on tullut ihmeteltyä...


      • yksi monista

        Samat sanat, elämäähän tämä vain on.


      • ap.
        yksi monista kirjoitti:

        Samat sanat, elämäähän tämä vain on.

        niin, no päivä kerrallaan.
        Tänään on tullut puuhasteltua kaikenlaista, taas yksi päivä kääntyy iltaan.
        Näin tämä elämä lipuu pikkuhiljaa, ei varmaan koskaan enää tavata. Se olen jo hyväksynyt.


      • yksi monista
        ap. kirjoitti:

        niin, no päivä kerrallaan.
        Tänään on tullut puuhasteltua kaikenlaista, taas yksi päivä kääntyy iltaan.
        Näin tämä elämä lipuu pikkuhiljaa, ei varmaan koskaan enää tavata. Se olen jo hyväksynyt.

        Tuntisitko edes jos ohittaisit :)


      • yksi monista
        ap. kirjoitti:

        niin, no päivä kerrallaan.
        Tänään on tullut puuhasteltua kaikenlaista, taas yksi päivä kääntyy iltaan.
        Näin tämä elämä lipuu pikkuhiljaa, ei varmaan koskaan enää tavata. Se olen jo hyväksynyt.

        Tuntisitko edes jos ohittaisit :)


    • Pidä tallessa
    • salailua.

      Jos olisit joskus sen suoraan noilla sanoilla kertonut niin asiat olisivat varmaan menneet eri tavalla.

    • sydämeni vei

      Mä voisin sanoa ihan saman kuin aloittaja, ihme etten seonnut. Oli tuskallista nähdä häntä, ei kuitenkaan lupaa lähestyä.

      • Käyhän se

        Eroa, niin voidaan alkaa alusta?


    • tietoa on

      Et kaivannut oikeasti.

    • järki käteen

      Ap. haikailee varmaan varatun perään ja parista katseesta on luullut, että mies on ihastunut. Voi reppana. Miehet kyllä tekevät jotain sen eteen, jos suhteen haluavat. Ei sitä noin tarvi kärvistellä. Vielä sinäkin oikeasti onnnen löydät. Ethän tiedä millainen kaipauksesi kohde oikeassa elämässä on. Oletko aivan varma, että hän voisi tehdä sinut onnelliseksi. ..olet ihastunut mielikuvaan, etkä todelliseen ihmiseen. Ehkäpä säästyt paljolta elämässä kun et saa häntä...

      • M Woman

        Olipa terävä analyysi tuntemattomalta, huh. Mene ja tiedä, en kuitenkaan ryhtyisi tuomariksi tälle palstalle. Eiköhän se ole niin, että täällä on vain raapaista pintaa. Mistä kuka mitäkin tietää toisen asioista, mutta kyllä järki käteen sanon minäkin itselleni, nyt hyvin nukutun yön jälkeen, hetken aikaa paistaa.

        Hyvää työpäivää jollekin sinne.


      • aikamoiset

        Johtopäätökset vetäsit tost vaa lonkalta muutaman sanan pohjalta! Parempi oot kuin Noora Karma (vittuilua suom.huom.)


      • Ei välitetä nollista
        aikamoiset kirjoitti:

        Johtopäätökset vetäsit tost vaa lonkalta muutaman sanan pohjalta! Parempi oot kuin Noora Karma (vittuilua suom.huom.)

        Joo näillä palstoillahan näitä noormakarmoja ja kaikenlaisia tietäjiä välillä on.
        Ei niiden kannata ainakaan päiväänsä pilata.Missään ei näe niin paljon vinksahtanutta sakkia kuin näillä nettipalstoilla.Niiden kaikki huonot puolet nousee täällä esille.


    • rannalla0+

      Surullista. Muistuu ihan jotain mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe