LAUTASMALLI auttaa myös diabeeteksessä-

Late lautasM

lchf vammauttaa terveen saati sitä diabeeteksen syövereissä olevan.


Vain THL:n lautasmalli antaa avun !

18

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saituri eläkeläinen

      YHL lautasmallilla on saatu aikaan "omenavartaloita" yli 40 % suomalaisista. Se on tietysti oikein heille kun eivät ymmärrä omaa parastaan. Itse poistin omenavartaloni Lchf ruokavaliolla

      • VP?

        Eli vähensit olutta ja valmisruokia?


    • VP?

      LCHF lisää lihavuuttaa pitkässä juoksussa . katsokaa vaikka Mattilan pömppöä !

    • VP?

      Aloittaja

      Hani lain 100000euroa j alähetä henkilötietosi.
      Laiteaan molemmat sama summa (100 000 euroa) valvojan haltuun ja katsotaan)

      Jos minä joudun lääkitykselle väitteesi perusteela niin minä saan rahat, jos toisinpäin niin sinä saat rahat.

      P.S Minä en tervitse lainaa.

      • PeItokenkku

        Olet aika sekaisin.


    • VP?

      No mutta Late

      Loppuiko uskallus vai järki???

    • vasssta

      "Vain THL:n lautasmalli antaa avun !"


      Syö sitten se lautasmalli tollero, mitä tänne huutelet.

    • VP?

      vasssta senkin rasvalyllerö ole hiljaa ja pospi lauatsmallin mukaan niin voit paremmin.

    • VP?

      Räkänokka

      Laitetaan molemmat sama summa (100 000 euroa) valvojan haltuun ja katsotaan)

      Jos minä joudun lääkitykselle väitteesi perusteella niin minä saan rahat, jos toisinpäin niin sinä saat rahat

      kestääkö selkäranka-ei tietenkään. Räkänokka on räkänokka.

      • lchf-satuja hehehehe

        laitetaan molemmat tulpaton mopedi valvojan ( unelias ) haltuun ja katsotaan kenen mopedi ensin käynnistyy. Voittaja saa uudet tulpat ja topan norttia.


      • naapurisi- Simo

        Puustisella ei ole ollut koko suvussa selkärangaa... Varkauden kuulut selkärangattomat hölisee aina miten tuuli huulia liikuttaa............


    • valvojan haltu

      Lähetä Veijo minulle sata tonttua!

      yhä

      • saituri

        Eikö riitä kun "yksi tonttu" satuilee yksinään omia pöljäjuttujaan, ei siinä muita tarvita. THL:ssä näitä löytyy sitten satamäärin kertomassa omia satujaan ja ottavat korkkiruuvista mallia, mutta Puska odottaa patsastaan.


    • kaupan täti

      Puustisen lchf vainoaminen on jo jatkunut keskeytymättä 9 v tällä samalla foorumilla.

      • saituri

        THL vastaan Puustinen, eli on se vain kova jätkä kun pystyy päihittämään koko suomen tuotteliaimmat valehtelijat. Miestä on vainottu jo 9 vuotta ja vielä jaksaa, mutta ilmeisesti Lchf ruokavalio ylläpitää kuntoa.

        Mikäli olisi menty näiden THL "satusetien" mielipiteitten mukaan Puustinen olisi haudattu jo muutaman sata kertaa, eli viikon välein. Ei pidä alkuunkaan paikkaansa nuo mielipiteet hiilihydraattien terveellisyydestä, omenavatsoja suomalaisista niillä muodostuu ja itse THL sen toteaa.


    • naapurin Simo

      Puustinen on ikäväänsä kuolemassa oleva vanhus ja turha hapenkuluttaja Ruotsista.

      • Saituri eläkeläinen

        Ei se nyt mikään "turha" ainakaan ole kun tälläkin sivustolla mainitaan vähintään joka toisessa kirjoituksessa. Kuuluisa mies ainakin VHH ja Lchf piireissä eikä kuole millään edes karpaamiseen jota kaikki ennustaa. Taitaa olla niin kuin maailmanloppu jota on ennustettu jo tuhansia vuosia ja aivan turhaan sitäkin.


    • rasvapappa

      samaa mieltä . Oikeat viestit ylös ylös..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe