apua

utelias94

tutustuin noin kolme viikkoa sitten baari illan jälkeen mieheen joka on minua 4 vuotta vanhempi, häntä ei haittaa ikä ero ja on sanonut tykkäävänsä minusta ja minä tykkään hänestä tosi paljon, ekalla viikolla hän oli todella puhelias ja olemme nytten nähneet joka päivä, mutta nytten hän ei enään puhu niin paljoon mutta sitten kun näemme niin hän on aivan samallainen kuin ennenkin, olen kysynyt häneltä että mitä hänellä on tulevaisuudessa mielessä että haluaako hän sinkku elämää vai vakavampaa suhdetta mutta hän vain sanoi että ei halua sinkku elämää mutta ei ole vielä valmis vakavaan suhteeseen pitkään aikaan, en minä itsekkään vielä näin nopeasti halua vakavaa suhdetta mutta jossain vaiheessa haluan koska pidän hänestä niin paljon ja meillä synkkaa niin hyvin, en uskalla kysyä miksi on ollu hiljaisempi koska pelkään hänen vastaavan että ei halua enään jatkaa tätä ''säätöä'' koska en halua menettää häntä.. neuvoja miten saan tietää pitääkö hän minusta vielä?

15

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondikö

      toinen yrittää hellävaroen sinulle antaa pakkeja sanomalla, ettei ole valmis suhteeseen. Mitä luultavimmin olisi valmis, jos tuntuisit kiinnostavalta ihmiseltä. Jos olisi ihastunut niin haluaisi kyllä imeä sinusta kaiken mahdollisen tiedon ja olla yhteyksissä mahdollisimman paljon... jospa vaan tajuaisit.

    • utelias94

      jos hän on sanonut pari päivää sitten tykkäävän minusta ja on minun kanssa joka päivä niin en usko että pakkeja antaa?

    • nero

      Ja kaikki miehet eivät ole sellaisia että puhuvat koko ajan vaikka aluksi puhuisi ei se heti tarkoita että ei olisi kiinnostunut jos on sanonut tykkäävänsä

    • nainen miettii

      Hän voi olla varattu. Tulee sellainen vaikutelma. Olisko hänellä huomattavasti itseään nuorempi tyttöystävä jossain muualla? Haluaa tapailla naisia myös muualla? Tai ei vaan kiinnostunut tarpeeksi, johtuen omista rajoitteistaan siinä?

      "En aio pitkään aikaan seurustella" voi tarkoittaa = "seurustelen jo", "en ole kiinnostunut", "en aio seurustella kanssasi lainkaan", "vain seksi mielessä ja ystävyys", "en aio myöhemminkään kysyä seurustelua, älä sinäkään". :(

      Esittää mukavaa ja "synkkausta" saadakseen seksiä ja läheisyyttä? Tuskin sinulle riittää ystävyys ja seksi. Miehet kyllä jo nuorena suostuvat seurusteluun, jos oikeasti kiinnostaa. Ei heillä ole sinkkuaikaan tarvetta (toisin kuin luullaan), jos on sopiva nainen ja niitähän on paljon. Onko hän eronnut koska viimeksi, vai onko se vain tarina.

      Mitä hänen puhelimessaan voikaan olla, naisia? Siiryykö hän naisesta naiseen, jos aiempi lopahtaa. Pidä varasi miesten kanssa, olen niitä nähnyt mitä ne voivat tehdä. Elekieli on minkälaista hänellä... Päättele siitä myös. Teot puhuvat, eivät sanat.

      Jos kuitenkin onnistutte, onnea. Olisinpa väärässä.

    • utelias94

      hän oli kolmen vuoden suhteessa ja erosi noin puoli vuotta sitten koska nainen petti, sen takia ei ole VIELÄ valmis suhteeseen mutta hän sanoi että ei ole kiinnostusta säätää muiden kuin minun kanssa ja ei ole seksin perässä olemme hyvin nopeasti tutustuneet ja tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina hän avautuu asioista minulle ja minä hänelle ainoa ongelma on se että hän ei itse oikein aloita keskusteluita silloin kun emme ole yhdessä mutta sitten kun olemme niin hän todella vaikuttaa siltä että tykkää minusta niin kuin on sanonut

      • tuomen kukka

        Mitäs, jos antaisit nyt vain asioiden mennä omalla painollaan?
        Ei mies minnekään ole katoamassa, mutta ei selvästi halua antaa painostaa itseään sanomaan mitään enempää tulevan suhteen. Tuttavuutenne ei ole vielä pitkän pitkä, joten mikäs kiire teillä on? Tapailette kaikessa rauhassa ja katsotte, miten homma etenee.


    • utelias944

      No hän jo mulle sano että alko ahdistaa ku tuntu nii vakavalta tää säätö nii ollaa nytten vaa kavereita..

      • Parisuhdeguru

        Minun mielestäni nyt on aika nostaa panoksia. Rupeat stalkkaamaan häntä ja soitellakin voit jopa kymmeniä kertoja päivässä. Näin hän oppii ymmärtämään, että olet hänen kanssaan tosissaan, etkä todellakaan aio pettää häntä. Älä luovu taistelutta. Tsemppiä.


    • utelais994

      En rupea häntä kuumottelemaan hän vielä luulee että olen joku hullu stalkkeri, neuvoja miten saisin hänet takaisin olen koko ajan aivan maassa pidin hänestä niin paljo :(

      • anna ajan kulua

        Todennäköisesti hän kuitenkin halusi ensisijassa vain seksiä tai jonkinlaista laastarisuhdetta. Jotkut miehet on valitettavasti sellaisia, että kun nainen alkaa yhtään esittää mitään toiveita parisuhteelle esim. kertoo, että haluaisi jossain vaiheessa muuttaa yhteen ja ehkä lapsiakin, niin mies säikähtää ja ottaa eron. Tai sanoo, että "ollaan vaan kavereita", mikä tarkoittaa samaa asiaa.

        Ikävä, että hän ei ollutkaan sinulle se oikea. Jotta jatkossa erotat, että kuka haluaa vain seksiä ja kuka vähän enemmän, niin ei kannata heti hypätä sänkyyn, koska laiskimmat vonkaajat eivät viitsi vongata, jos ei heti irtoa.


    • utelias92

      Häntä alkoi ahdistaa se että näimme niin usein, tämäkin suhde olisi jatkunut jos mies oliai osannut avata suunsa aijemmin ja sanoa että jarrutellaas vähä eikä nähä nii usei, kyllä oisin sen ymmärtänyt jos vain olisi suunsa avannut ei minusta ole miehistä että heti lopetetaan suhde kun alkaa ahdistaa.sillon voidaan vaan alkaa ottaa rauhallisemmn kun kuitenkin molemmat toisista tykkäävät

      • nainen miettii

        Miehet käyttävät fraaseja ja kieroilmaisuja kun ei kiinnosta, esim. se "ahdistaa kun nähdään liian usein". Vaikka olisit toiminut miten varovasti, hän olis sanonut saman. Ei ole olemassa juurikaan tapaamisahdistusta, vaan ahdistus jos toinen ei tunnu oikealta. Ei kuulosta reilulta että tapaa sinua pokkana ja ei kiinnosta - tiesi sen koko ajan. Suoraan ei uskaltanut sanoa kylläkään ettei kiinnosta, vihjeitä vaan. Eikä uskaltanut aiemmin sanoa kaverijuttua, miksi. Toki nuorena ei osaa toimia kovin hyvin näissä itse kukin.

        En hyväksy epäselviä fraaseja ja kiertoilmaisuja, mutta jotkut käyttävät niitä. Onneksi edes nyt kakaisi kurkustaan sen kaverijutun, moni ei tee edes sitä. :/


      • nainen miettii
        nainen miettii kirjoitti:

        Miehet käyttävät fraaseja ja kieroilmaisuja kun ei kiinnosta, esim. se "ahdistaa kun nähdään liian usein". Vaikka olisit toiminut miten varovasti, hän olis sanonut saman. Ei ole olemassa juurikaan tapaamisahdistusta, vaan ahdistus jos toinen ei tunnu oikealta. Ei kuulosta reilulta että tapaa sinua pokkana ja ei kiinnosta - tiesi sen koko ajan. Suoraan ei uskaltanut sanoa kylläkään ettei kiinnosta, vihjeitä vaan. Eikä uskaltanut aiemmin sanoa kaverijuttua, miksi. Toki nuorena ei osaa toimia kovin hyvin näissä itse kukin.

        En hyväksy epäselviä fraaseja ja kiertoilmaisuja, mutta jotkut käyttävät niitä. Onneksi edes nyt kakaisi kurkustaan sen kaverijutun, moni ei tee edes sitä. :/

        Toivon voimia ja jaksamista vaikeassa tilanteessa. Olisit varmasti ollut hyvä hänelle ja sopiva.


    • utelias93

      Kiitos paljon, hyvä että loppui näin aikasin ettei enempää kerennyt satuttaa ehkä hän ei sitten ollut se oikea minulle kun tässä nän kävi mutta ei se mitään päätin että enään en miehiä etsi ne saavat itse tulla etsimään minua en halua vain koko ajan pettyä uudestaan vaikka kyllä tämä mieskin minut baarissa iski ja sanoi minun sulattavan sydämensä mutta minkäs mahtaa elämä on täynnä pettymyksiä kyllä se oikea viellä kohdalleni joskus tulee !

      • säälittää

        Voi lasta, voi voi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe