mun pimppi haisee:(

kalanraato

se haisee iha pahentuneelta kananmunalta tai vaikka kalanraadolta tai viemärilt tai sissijuustolta tai tai tai :OOOO sieltä tulee sellasta valkosta kiisseliä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =O

15

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillus haisee

      Ihan páhalle, kuten yleensä

    • hupsukorva

      "Valkoinen kiisseli" on valkovuotoa, käy hajusta lääkärissä ettei ole mitään tulehdusta.

    • HEH hee.

      Ikä: 15
      Syntymäpäivä: 12.10.1998
      Sukupuoli: Mies
      userbadges:

      Muka palstan LUOTSI.

    • kuvavaras.
    • vinkki

      Kun huolehdit hyvin hygieniasta, joka on todella tärkeää varsinkin intiimialueilla, tuskin enään sen jälkeen haisee :)

    • qualcuno che si preo
      • lääkäriin

        Aivan, samoin tein lääkäriin.


    • höh

      mulla sama juttu mutta en viittisi mennä lääkäriinn ai sanoo äitille oisko mtn muuta keinoo?

    • Hohohoho

      Itsellänikin ennen nuorempana haisi... ja ehkä vähän nytkin vielä, mutta en kyllä ole haistanut lähiaikoinaan mitään... Haju ongelma on loppunut siitä lähtien kun aloin puhdistamaan alapääni aina joka kerta kun käyn veskissä. Musta tuntuu että kaikkien tyttöjen/naisten alapää haisee ellei siitä pidä huolta. Erityisesti kun murrosikä alkaa, kannattaa pitää huolta hygienistasi ellet halua että muut pyörtyvät kun nostat jalkasi.

    • (9)(9)

      Kun kalaa tehdään ruuaksi niin sen hajua peitetään sitruunalla. Toimisikohan muuallakin

      • hmnmm..

        Lol :DDD Kirvelis varmaan sikana xD


      • alottaja

        mä kokeilin tota sun keinoo ja mun pimppi turpos kiinni ja nyt en voi harrastaa enää sexiii!!!!!!


      • ruokasoodaa!!!!
        alottaja kirjoitti:

        mä kokeilin tota sun keinoo ja mun pimppi turpos kiinni ja nyt en voi harrastaa enää sexiii!!!!!!

        No tiedätkö mitä minä...kokeilin tuota ja pimppini oli sen jälkeen erityisen raikas mutta kuivahko. Sitten kun katsoin alapäätäni niin olipahan siellä punaisia pisteitä... noh kutisi liikaa ja sitten vielä terveydenhoitaja kyseli pillusta sitä ja tätä ja kertoi ruokasoodan auttavan paremmin!


      • ruokasoodaa!!!!
        alottaja kirjoitti:

        mä kokeilin tota sun keinoo ja mun pimppi turpos kiinni ja nyt en voi harrastaa enää sexiii!!!!!!

        No tiedätkö mitä minä...kokeilin tuota ja pimppini oli sen jälkeen erityisen raikas mutta kuivahko. Sitten kun katsoin alapäätäni niin olipahan siellä punaisia pisteitä... noh kutisi liikaa ja sitten vielä terveydenhoitaja kyseli pillusta sitä ja tätä ja kertoi ruokasoodan auttavan paremmin!


    • peojss

      XD voi jukupätkä en oo pitkään aikaan nauranu näin....:D siis toki ymmmärrän, että ongelmasi on kiusallinen, ja itellä ollu sama ongelma mut nauroin niin paljon tolle kiisselilleXD ja tolle et sun pillu turpos kiinniXD hahahaa apua nauran yksin tääl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe