Mikä on uusioperhe?

yksi ja ainoa, ainut

Eikö uusio tarkoita kierrätystä? No, tavallaanhan se uudelleen naimisiin tai avoliittoon eron jälkeen trkoittaa kierrätystä.

22

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta lässy

      Mitä on TRKOITTAA? Koskaan kuullutkaan moista sanaa....

      • sibelius sabrina

        A vokaali on myyty, sanassa liikaa aaa ta.. sinulle päänvaivaa kjäh kjäh..


    • Tiku_ja_Taku

      Jos ei mene ensimmäisen seurustelukumppaninsa kanssa naimisiin, niin on jo kierrätetty.

      Nykyään käytetään sanaa uusperhe, ei uusioperhe.

      • kierätyselämä sitä s

        Niin siis kierrätyselämä. Juuri sitä tarkoitin kierrätystavaraa. Oikeessa olin, näin juuri ajattelin.

        Kierrätystä ei voi rinnastaa perheeseen.


      • Niin sinunkin
        kierätyselämä sitä s kirjoitti:

        Niin siis kierrätyselämä. Juuri sitä tarkoitin kierrätystavaraa. Oikeessa olin, näin juuri ajattelin.

        Kierrätystä ei voi rinnastaa perheeseen.

        Sinunkin perheesi oli kierrätysperhe. Tuskin menit naimisiin sen ihan ihan ensimmäisen poikakaverisi kanssa. Tai tuskin olit ex-miehellesi se ihan ihan ensimmäinen tyttöystävä. Tuolla lokiigalla tosiaan JOKA AINUT perhe on kierrätysperhe.


      • Ei joka ainut
        Niin sinunkin kirjoitti:

        Sinunkin perheesi oli kierrätysperhe. Tuskin menit naimisiin sen ihan ihan ensimmäisen poikakaverisi kanssa. Tai tuskin olit ex-miehellesi se ihan ihan ensimmäinen tyttöystävä. Tuolla lokiigalla tosiaan JOKA AINUT perhe on kierrätysperhe.

        Menin naimisiin 1. poikakaverini kanssa, jonka tapasin 17-vuotiaana ja olemme yhä naimisissa vuosikymmenten jälkeen.


      • Tietysti olit
        Ei joka ainut kirjoitti:

        Menin naimisiin 1. poikakaverini kanssa, jonka tapasin 17-vuotiaana ja olemme yhä naimisissa vuosikymmenten jälkeen.

        Olitko miehesi ensimmäinen? Jos et ollut, niin miehesi on kierrätystä.


      • Ei joka ainut
        Tietysti olit kirjoitti:

        Olitko miehesi ensimmäinen? Jos et ollut, niin miehesi on kierrätystä.

        Tietysti olin. Enpä muuten olisi kommentoinut. Eiköhän meitä ole muitakin samanlaisia pariskuntia. Ei edes harvinaista. :)


      • Tietysti olit
        Ei joka ainut kirjoitti:

        Tietysti olin. Enpä muuten olisi kommentoinut. Eiköhän meitä ole muitakin samanlaisia pariskuntia. Ei edes harvinaista. :)

        Aika harvinaista lienee että, on mennyt ensimmäisen seurustelunsa kanssa yhteen ja on yhdessä vieläkin. Mutta tosi HIENOA se on.


      • Ei joka ainut
        Tietysti olit kirjoitti:

        Aika harvinaista lienee että, on mennyt ensimmäisen seurustelunsa kanssa yhteen ja on yhdessä vieläkin. Mutta tosi HIENOA se on.

        Kiitos, työkaverillani oli samanlainen rakkaustarina takana (tapasivat koulussa), mutta hänen puolisonsa kuoli vähän aikaa sitten.


      • isabella von guggenh
        Tietysti olit kirjoitti:

        Aika harvinaista lienee että, on mennyt ensimmäisen seurustelunsa kanssa yhteen ja on yhdessä vieläkin. Mutta tosi HIENOA se on.

        Täällä vaan on niin helppo sanoa mitä huvittaa... 99 % puhutaan puppua.


    • vihreät

      Sehän on egologisesti ihan hyvä, ettei jää mitään ylijäämäjätettä niin, kun sinä joka joutaisit roskikseen.
      Sulla jo aivotkin ihan homeessa.

      • hullujakin on

        No ehkä se on joidenkin kohdalla niin, että kierrätys on hyvä asia. Ehkä ne sutturat sitten tuntee olosa hyväksi kun on joskus edes mies. Mutt perhe se ei ole, kuvitella voi aina vaikka olevansa monakon prinsessa.

        Tai tuhkimo, lumikki, viisas mies...


      • hullujakin on kirjoitti:

        No ehkä se on joidenkin kohdalla niin, että kierrätys on hyvä asia. Ehkä ne sutturat sitten tuntee olosa hyväksi kun on joskus edes mies. Mutt perhe se ei ole, kuvitella voi aina vaikka olevansa monakon prinsessa.

        Tai tuhkimo, lumikki, viisas mies...

        Kyllä me olemme perhe minä /minun lapset ja uusi vaimo lapsineen ja yhteinen lapsi!!!
        Mutta meidän kummamkaan EX puolisot ei kuulu perheseen ei edes ystäviin !


      • samalla mitalla
        jukni69 kirjoitti:

        Kyllä me olemme perhe minä /minun lapset ja uusi vaimo lapsineen ja yhteinen lapsi!!!
        Mutta meidän kummamkaan EX puolisot ei kuulu perheseen ei edes ystäviin !

        Olen pahoillani puolestasi! Sinä olen päättänyt asian tosi kurjasti, mutta sillehän ei voi mitään.
        Säälin sun lapsiasi, mutta isäähän ei voi valita, kärsiä vaan pitää.

        Onneksi lapset sentään kasvaa, isoina voi tehdä omat valintansa, ja voihan olla että silloin olet sinäkin heille heidän perheeseen kuulumaton.


      • samalla mitalla kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi! Sinä olen päättänyt asian tosi kurjasti, mutta sillehän ei voi mitään.
        Säälin sun lapsiasi, mutta isäähän ei voi valita, kärsiä vaan pitää.

        Onneksi lapset sentään kasvaa, isoina voi tehdä omat valintansa, ja voihan olla että silloin olet sinäkin heille heidän perheeseen kuulumaton.

        Pahoillasi mistä ??? Siitä että erossa tehtiin päätös erota... ...no jos erottiin niin erottiin eikä olla yhdessä ei perhetuttuja ei kavereita kumpikiin jatketaan tahoillaan omaa elämää eilä puututa siihen ei hyvässä ei pahassa


    • kierrätysperheitä???

      No tuota olemme emekin ihmetelleet jo kauan. Kohdallamme ei ole yhtään Uusioperhe Virtasta tai Uusioperhe Kantasta, ei ole tullut eteen.

      Kierrätys on muotia nyt suomessa ehkä se liittyy siihenkin että miehet ja naiset ja lapset laitetaan kiertoon.
      En saata aatella, miltä lapsista tuntuu jos heillä vaihtuu sisarukset tai vanhemat, tai koko suku. Jos nelihenkisestä perheestä kaikki lhtee kiertoon, niin on se aika karua... huh huh..

      Jäteporukkaako?

      • Äitipuoli miehensä l

        Joo, en minäkään tiedä yhtään uusioperhettä. UUSperheitä tiedän useamman.


      • mä en teidä yhtään
        Äitipuoli miehensä l kirjoitti:

        Joo, en minäkään tiedä yhtään uusioperhettä. UUSperheitä tiedän useamman.

        Ai mikä ero niillä sitten on?


      • Osataankirjoitta.com
        mä en teidä yhtään kirjoitti:

        Ai mikä ero niillä sitten on?

        Ai et TEIDÄ??
        Minä TIEDÄN....


      • äidinkielen maikka
        Osataankirjoitta.com kirjoitti:

        Ai et TEIDÄ??
        Minä TIEDÄN....

        Ai sinä tiedät
        me muut emme tiedä


      • Lettutieteen vihtori
        äidinkielen maikka kirjoitti:

        Ai sinä tiedät
        me muut emme tiedä

        Miksi puhut muodossa "me muut", kun kyseessä olet vain sinä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe