KYYYYSYMYS

jooooooooooooooooo

Rakas katsastusmies / poliisi, jos poistan autostani koko pakoputkiston, meneekö
autoni katsastuksestä läpi / saanko ajella sillä, vai puuttuuko joku instanssi hieman
pahempiääniseen kulkuneuvooni?

11

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gabri olet

      Rakas kyyyysymyksen esittäjä. Ota reippaasti yhteys edunvalvojaasi ja pyydä häntä vaihtamaan terapeuttisi ja lääkärisi sillä lääkityksesi on pielessä.

    • HD.t on persiistä

      Ei tarvitse ottaa, ilmeisesti ymmärrän mitä ajat takaa. Jatkuvaa kolmivuorotyötä
      tekevänä ymmärrän, mitä ajat takaa. Miksi amerikkalaisvalmisteisissa moottori-
      pyörissä puuttuva teho kompensoidaan helvetin kovalla äänellä. On se nyt helvetti,
      ettei saa nukkua, jos unta tarvitsee.On se nyt perkele, jos kerran on laissa määrätty maksimi meteli, joka noista saa lähteä, miksi tuohon ei puututa. Varmaankin yli puolet on lainvastaisia, mielummin kytätään tienvarressa ylinopeuksia. Korvatulpista saisi varmaankin avun, mutta herätyskellon ääni ei kuulu siinä tapauksessa.Tartteeko tässä ostaa joku kaksitahti KTM ja laittaa siihen suorat putket ja ajellai ltavuoron päätyttyä ympäri kaupunkia, ehkäpä sen jälkeen joku puuttuisi asiaan. Ilmeisesti poliisilla ei ole varaa hankkia desibeli mittareita,
      kalliitahan nuo ovat, maksavat vähän päälle satasen.....
      Jos nyt ketjun aloittaja tarkoitti tätä, lääkitys lienee aivan kohdallaan hänen
      kohdallaan, eikä edunvalvojaa ole määrätty : ).

    • Komppaan edellistäå

      Olen samaa mieltä, kiva asustella Raatihuoneenkadulla. Nyt on vasta huhtikuu....
      Meteli on huipussaan taas loppukesän, ilmeisesti tuo ei kuulu Ylikipparin korviin asti
      poliisiasemalle, tosin en usko siihen. Ilmeisesti yöllä tuolla ei ole ketään isompaa
      pamppua paikalla.

    • Skyrbä olen

      Kun nyt on ollut viikonverran ylinopeustarkkailua, voitaisiin seuraava viikko
      keskittyä moottoripyörien melusaasteeseen, olen itsekkin ihmetellyt tuota
      mekkalaa jo jonkin aikaa. Tuolta löytyy asiallisilla pyörillä ajajia, mutta myös
      kuskeja, joilla on ilmeisesti kuulo mennyt jo aikoja sitten, miksi muiden pitäisi
      kärsiä? Ilmeisesti, mitä tehottomampi pyörä, sen suurempi meteli, vai onko
      se kiinni kuskin huonosta itsetunnosta?

      Minullakaan ei ole tarvetta terapeuttiin, eikä edunvalvojaan.

    • ASIASTA MAINITAAN

      Tuo olisi aivan asiallinen teko, en ymmärrä.... Miksi maamoottorista lähtee tuommoinen mekkala. Kilvet irti tuommoista virityksistä. Samoin rekisterikilvet
      myös etupuolelle, niinkuin autoissakin. Tasapuolisuutta nääs....

    • Pollisi on kuuro

      Täysin samaa mieltä asiasta, miksi tuohon meteliin ei puututa. Kyllä ylinopeuksia
      ja muuta poliisi kyttää, mutta ei puutu millään tavalla tuohon meteliin, ilmeisesti
      moottoripyöräilijät eivät kuulu valvottavan lain piiriin.

      • ei motoristi miäs

        Antakaa motoristien meluta, nehän maksavat paljon veroja. Ei ole halpaa lystiä, kun veroa on veron päälle. Ja kesähän kestää vain muutaman kuukauden. Minun puolesta ihmiset saavat nauttia nuoruudesta ja kesästä. Enemmän minua häiritsee mökilläni järvenrannalla öisin rieuhuvat kännissä olevat henkilöt.


      • Isokaluinen 7
        ei motoristi miäs kirjoitti:

        Antakaa motoristien meluta, nehän maksavat paljon veroja. Ei ole halpaa lystiä, kun veroa on veron päälle. Ja kesähän kestää vain muutaman kuukauden. Minun puolesta ihmiset saavat nauttia nuoruudesta ja kesästä. Enemmän minua häiritsee mökilläni järvenrannalla öisin rieuhuvat kännissä olevat henkilöt.

        Mitä pienenpikaluinen motoristipelle, sitä meluisampi mopo.
        Eli pienikaluiset erottaa liikenteestä aivan helposti.


      • satanan paskamahat
        Isokaluinen 7 kirjoitti:

        Mitä pienenpikaluinen motoristipelle, sitä meluisampi mopo.
        Eli pienikaluiset erottaa liikenteestä aivan helposti.

        Niillä on helvetn iso PASKAMAHA ja sen alla tietysti pieni kikkeli jolla edes vanhuttaan kusemaan pystyy - housuunsa päästelee tahtomattaan.

        Ainoa jonka nämä motoristit osaavat - mummojen herättäminen aamuyöstä jonka jälkeen ne pakenevat yksiöisinsä RUNKKAAMAAN ja SAAVAT SIITÄ ORKUN KUN OLEN 100 IHMISTÄ PAKOPUTKIÄÄNEILLÄÄN SAANUTY HEREILLE.
        - VITUN MULKUT-


      • hdrunkkari
        satanan paskamahat kirjoitti:

        Niillä on helvetn iso PASKAMAHA ja sen alla tietysti pieni kikkeli jolla edes vanhuttaan kusemaan pystyy - housuunsa päästelee tahtomattaan.

        Ainoa jonka nämä motoristit osaavat - mummojen herättäminen aamuyöstä jonka jälkeen ne pakenevat yksiöisinsä RUNKKAAMAAN ja SAAVAT SIITÄ ORKUN KUN OLEN 100 IHMISTÄ PAKOPUTKIÄÄNEILLÄÄN SAANUTY HEREILLE.
        - VITUN MULKUT-

        Olen varmasti pieni munainen pakoputkiton hiiri ja pidän meteliä. Tosin ajan vain virka-aikana, muuten olen työtön ja teen rikoksia.


      • Haloo Salo
        hdrunkkari kirjoitti:

        Olen varmasti pieni munainen pakoputkiton hiiri ja pidän meteliä. Tosin ajan vain virka-aikana, muuten olen työtön ja teen rikoksia.

        MITÄ? Mul on Yamaha. TÄ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1217
    Aihe