Terhi ja missit

Laurast

Mikäs Alanyan mallimamma tosta Terhistä on tullut. Ärsyttävä ihminen, joka kuvittelee olevansa joku Alanyan iso "herra". Millä ammattitaidolla??? Ihan kun olis vähän sellasta perseennuolijan vikaa, sitä kyllä tuntuu olevan kaikilla Alanyassa asuvilla suomalaisilla.

23

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävijä

      Minua ärsytti tässä Terhi- julkkiksessa se, että hän on ikäänkuin ominut nyt oikeuden esittää suomalaisista stereotypioita turkkilaisille ja suomalaisista Turkissa Suomen mediaan. Heikommat paikalliset Alanyassa kyselivätkin Terhistä toisinaan minulta, että tunnenko häntä ja Detur- kylttejä kantavat paikat olivat poikkeuksellisen varmoja sanomaan törkeästi jos en halunnutkaan poiketa "suomalaisena" liikkeeseen.

      Näistä suomalaisten missikiertueista johtuen ilmeisesti sitten minunkin kroppa sai poikkeuksellisen paljon erilaisia huutoarvioita turkkilaisilta miehiltä. Ei muuten ollut ollenkaan mukavaa rannalla. En paljastele ollenkaan ja pidän vain uimapukua. Oli päiviä Turkissa, että tuntui siltä, ettei sinne normaalivartaloinen suomalainen enää saa matkustaa jos on nainen.

      Terhin ohjelmat ja matkaopastus ovat vaikuttaneet mielestäni negatiivisesti turkkilaisten ja suomalaisten väleihin. Suomalaisille huudellaan suomeksi kaiken maailman tyhmiä juttuja ja sitten tarjotaan ympäri vuorokauden viinaa joka paikassa. Ollaan ikäänkuin saatu lupa häiritä, koska Terhinkin mielestä suomalaiset ovat idiootteja, joilta saa ottaa rahat pois aina kun mahdollista.

      Vaatii todellista kärsivällisyyttä löytää Alanyasta ihmisiä, jotka vielä jaksavat tutustua suomalaiseenkin ennakkoluulottomasti. Onneksi heitäkin on.

      Terhi on saanut tienattua jutuillaan pienen omaisuuden, mutta en kyllä arvosta sitä, millä tavalla. Voi kun saisin Alanyan sellaisena kuin se oli ennen hänen "valtakauttaan".

      • tekee vain työtään

        Onhan se melko typerä naikkonen, mutta tuskin hänen hölynpölykommenttinsa suomalaisessa mediassa juurikaan vaikuttaa turkkilaisiin.


    • Älkää vastatko

      PROVO! Ei kannata vastata.

      • kävijä

        Ei ole todellakaan sinun asiasi estää ihmisiä keskustelemasta siitä, millä oikeudella tästä Terhistä on tullut "suomalaisen" turismin edustaja Turkissa.
        Vaikuttaa lähinnä siltä, että se on muutaman yrityksen projekti. Valitettavasti tuhoisin seurauksin. Se on minun vankka mielipiteeni.


    • myös mielipide

      Minun mielipiteeni: Terhi ei ole millään tavalla vaikuttanut minun ja meidän olemiseen kaupungissa. Ei ole huudeltu rannoilla, ei ole käyttäydytty huonosti kaupoissa, ei ole tyrkytetty viinaa, ei ole arvosteltu kroppaa. En ymmärrä mistä moinen käsitys kävijälle on jäänyt, joten kymmenvuotisella kokemuksella sanon että kirjoitus on mielikuvituksen tuotetta, tahi sitten sinun täytyy olla jotain todella erinomaista, ei positiivisella tavalla, vaan negatiivisella.

      • Tia

        Kyseinen viestin aloittaja on suomalainen luuseri reppana, työtön onneton mulkvisti, joka on tällä palstalla mesonnut negatiiviseen sävyyn jo pitkään. Hänestä ei tarvitse välittää.


      • ...
        Tia kirjoitti:

        Kyseinen viestin aloittaja on suomalainen luuseri reppana, työtön onneton mulkvisti, joka on tällä palstalla mesonnut negatiiviseen sävyyn jo pitkään. Hänestä ei tarvitse välittää.

        Et huomaa malkaa omassa silmässäsi, Turkki myönteisyytesi alkaa huolestuttaa ;D
        Jos tosiaan olet nainen, tekstisi sopii hyvin työttömälle ja onnettomalle friidulle.


      • kävijä

        Minä en ole tuota aloitusta kirjoittanut. Valitan, mutta Terhi on minun mielestäni pilannut monta asiaa. Ne itsevarmat rantatuolilla lauotut törkeydet suomalaisista turisteista ja heidän typeryydestään ovat kyllä todella järkyttäviä ammattilaisen suusta. Kuka tuon naisen esittelemää Turkkiakaan haluaa nähdä. Menisi jo jonnekin julkisuuden keilasta koko suomalaisia haukkuva mollamaija.

        Ole millä kymmenen vuoden kokemuksella haluat. Minä olen käynyt Alanyassa vain kerran.


    • Hunnut silmille

      Muslimimaa mikä muslimimaa. Kuka täysjärkinen muslimimaahan matkustaa? Menkää Itä-Turkkiin niin näette totuuden.

    • säälittävää

      Tähän voi todeta vain että olette joko erittäin kateellisia luusereita tai sitten vain liian tyhmiä tajutaksenne. :D

      Älkää vaivautuko vääntämään tälläisten henkilöiden kanssa. Säälittävää.

      • HyiAla

        Säälittävää lukea sinun kirjoitustasi ,ei kaikkien tarvitse pitää Alanyasta se on faktaa ja silti eivät ole luusereita tai vain tyhmiä kuten kirjoitat ,minäkin olen ollut kerran ja toista kertaa ei tule Alanyassa ,karsee paikka ,huudetaan ja missään ei saa kulkea rauhassa ,joka kadun kulmassa ja rannalla on joku jätkä kimpussa ,ellei kauppaamassa rättejä tai feikkihajuvesiä ,niin itseään ,hyi helkutti mikä paikka ,halvalla kun pääsee niin taso sen mukaista ,toista on lomailla Kemerissä ,mutta matkan kustannukset onkin sitten jo hieman eri luokkaa ,mutta kuitenkaan mikään ei ole Terhin vika ,hän on alansa huippuammattilainen ,kaunis ja iloinen ihminen,annetaan hänen olla omillaan.


    • säälittävää

      Sitä minä ihmettelen, että miten "kauniisti" ja ilman työlupaa itseään myyvät ihmiset voivat saada eri kohtelun kuin sandaaleissa kulkevat ylipainoiset lomailijat? Ja miten kenelläkään ammattilaisella voi olla pokkaa laukoa asiakkaistaan julkisesti mediassa törkeyksiä, varsinkin kaikki suomalaiset leimaten? Mitenkähän pitkään "ammattilainen" Suomessa olisi pinnalla jos haukkuisi turkkilaisia omalla ohjelmalla?

      Eli kukahan tässä ei anna toisten olla rauhassa lomalla?

    • säälittävää

      Jospas se on niin, että muslimit ovat jo lopettaneet julkisen ihmiskaupan, mutta "kotimainen" media matkaopasbusiness ei. Todella sivistymätöntä mennä näin provokatiivisesti esiintymään toisten maahan. Siellä Kleopatrarannalla on myös paikallisten lasten leikkipaikkoja ja ajatelkaa vähän miltä se näyttää kun melkein alastomat keikistelee paikallisille vielä viileillä säillä pitkin julkisia tiloja.

      Vähemmän minua Suomessa hunnut häiritsee!

    • naislomailija

      Minua ei ole kukaan koskaan Alanyassa häirinnyt. Ei perheen kanssa liikkuessa eikä yksin kulkiessa. Taitaa olla tuo ylimääräinen huomio ihan itseaiheutettua.

    • säälittävää

      Nimenomaan on itseaiheutettua kun sinne pitää mennä hirveällä kuvaajatohinalla ilman työlupia myymään omaa kroppaa julkiselle paikalle.

      Onko se niin, että paikallisten tulee väistää turisteja ja heidän tempauksiaan, vaan onko se niin, että turistit ovat tervetulleita niin kauan kuin kunnioittavat myös paikallista elämää?

      Jotain tuolla Alanyassa on mennyt pieleen kun suomalaisten turistien määrä on median sitkeistä väitteistä huolimatta vähentynyt. Paikallisten mukaan siellä on ollut suomalaisia turisteja kymmenen vuotta sitten paljon, mutta ei enää.

      Vastustan julkista ihmiskauppaa, eli missikiertueita, joissa esitellään tapaa suomalaisena. Ei se sitä ole! Se on puhtaasti kaupallista toimintaa, jossa myydään naisen lähes alastonta vartaloa ja älkää väittäkö ettei siinä ole naimakaupan tunnelma. Arabinaisten kroppaa sentään esitellään sivistyneemmin, esim, vatsatanssin avulla. Se on paljon esteettisempää kuin tuollainen typerä ja moukkamainen elosteleva ihmiskauppa.

      Ottaisivat "kotimaiset" tallimammat joskus oppia muista kulttuureista ja kunnioittaisivat maan tapoja.

      • Tyttömyy

        Ja nyt kannattaa rynniä paasaamaan Turkin ihmisoikeustilanteesta!

        Eivät ainakaan turkkilaiset miehet ole minua ryöstäneet ja humalaan juottaneet. Muuten olisin kyllä ollut monen sinkkumiehen mieleen. Se taisi olla ällistynyttä tuijotusta ja lähinnä ihmettelyä siitä, että olin tavoiltani lähempänä musliminaisia kuin näitä kotimaisia estradi- ja lööppihuoria. Ei tippaakaan kiinnostaisi itsellä julistaa mediassa isolla lööpillä että seksi kuuluu elämääni ja keikistellä lähes alasti niin lasten kuin vanhusten edessä A3-printillä joka helkatin kassatilassa.

        Jos tuo on länsimaisuutta niin, on teidän keskustelijoiden taso onneton. Minua ei ainakaan kiinnosta kenenkään seksieritteet missään muodossa julkisuudessa.
        Siitä länsimaisuudesta ja "suomalaisuudesta" sanoudun kyllä todella irti. Eikä mielestäni tällä Alanyan matkaopasihmeellä ole oikeutta sitä suomalaisena kulttuurina esittää. Voisi puhua lähinnä omista liikeyhteyksistään ja rahantarpeestaan totuuden.


    • hyvä suomi

      Olen suomalaisten kansa työttä tekevä turkilainen. Olen ravintola työsä. Minusta Terhi on tehnyt paljo hyvä suomimainos. Ei vain Terhi vaan muut suomi ihmiset täälä. Turkkilaiset tykkää suomalaisista. Me tuntee kaikki täälä asuvat suomalaiset ja kaikki kivoja ja turisteja tosi paljon.

    • antakaa rahaa

      Onhan se kumma, että täällä kehtaa kukaan arvostella suomalaisia. Voitte laskea montako suomalaista on mennyt hakemaan Turkista pelkästään sosiaaliturvaa???

      Sen verran ärsyttää, että pitääkö suomalaisten ostaa EU:n ulkopuolelta näitä lomaosakkeita joka puolilta maailmaa?

      Suomessa ei palvelut kehity, jos eläkeläisten ostovoima menee maihin, joista ei ole meille muuta kuin negatiivista talousvaikutusta.

      • Ei mikään ruusu

        Terhi on entinen mikä-lie-perintörinsessa, joka hurahti turistina turkkilaiseen. Nyt sinnittelee nalkissa turkkisuvun kanssa. Kova kulissi yllä. Arvostelee suurennuslasin kanssa tv:n ääressä onko uusilla misseillä sellua reisissä vai ei. Ei luulisi noilla ikärypyillä olevan varaa arvostella muita. Suuna päänä, muka-asiantuntija.


      • HyväTerhi:)
        Ei mikään ruusu kirjoitti:

        Terhi on entinen mikä-lie-perintörinsessa, joka hurahti turistina turkkilaiseen. Nyt sinnittelee nalkissa turkkisuvun kanssa. Kova kulissi yllä. Arvostelee suurennuslasin kanssa tv:n ääressä onko uusilla misseillä sellua reisissä vai ei. Ei luulisi noilla ikärypyillä olevan varaa arvostella muita. Suuna päänä, muka-asiantuntija.

        Sä olet huvittava! :DDDDDDD
        Terhillä ei ole ikänäköä eikä siis tarvitse suurennuslasia. Kuulemma käyttää vahvoja - eli kaukorillejä.


      • Naurattaa1
        Ei mikään ruusu kirjoitti:

        Terhi on entinen mikä-lie-perintörinsessa, joka hurahti turistina turkkilaiseen. Nyt sinnittelee nalkissa turkkisuvun kanssa. Kova kulissi yllä. Arvostelee suurennuslasin kanssa tv:n ääressä onko uusilla misseillä sellua reisissä vai ei. Ei luulisi noilla ikärypyillä olevan varaa arvostella muita. Suuna päänä, muka-asiantuntija.

        Sinä Ruusu, olet varmasti joko katkera peräkammarinpoika tai 40-v läskilehmä.


      • syrjintää
        Naurattaa1 kirjoitti:

        Sinä Ruusu, olet varmasti joko katkera peräkammarinpoika tai 40-v läskilehmä.

        Mikä siinä läskissä saa toiset ihmiset niin valtavaan kiimaan haukkumaan?
        Ei toisten ulkonäön arvostelu ole kohteliasta.
        Pitääkö purkaa henkistä väkivaltaa vieraisiin ihmisiin, mistä te ihmiset tiedätte mitä sairauksia ihmisillä on, joilla on ylipainoa.


    • Terhi ja muut Deturin oppaat ,tällaisia oppaita ei nykyaikana tarvita,kun on internet josta saa enemmän tietoa kuin kaikilta oppailta yhteensä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe