Peliriippuvainen poikaystävä halusi suhteen jäihin....

PelkääPahinta

Noin 5kk seurusteltu, poikaystävä pelaa paljon tietokoneella. Aluksi vietti ihan hyvin aikaa kanssani kun olin luonaan käymässä, välimatkaa meillä noin 200km. Alussa meillä kolahti tosi hyvin yhteen ja tunteet kasvoi todella nopeasti. Vähän ongelmaa toi välissä se kun hänellä on uniongelma. Rytmi pyörii kellon ympäri, aluksi en ymmärtäny tätä kunnolla, mutta opin siihen. Kerran luonani sai ahdistuskohtauksen, oli tylsää kun ei olliut konetta millä pelata ja tylsää. Muutaman viikonpäästä menin vuorostaan hänen luokseen ja oli kauhee ikävä (asuu vanhempiensa luona) , heti ku saavuin sinne niin toinen vaan avaa oven, pikainen hali ja takas pelaa. Siihen jäin sitten yksikseni...Luulin että hän olis kanssani ensiksi vähän aikaa niinkuin ennen. Enimäkseen siis olin viikonlopun viihdyttäen itseäni pelaten ite välillä läppärilläni, kirjaa lukien tai sitten anopin seurassa. Ei siin niin mitään, mutta vain tunti päivässä oikeasti yhdessä ja seksiä yöllä ei oikein mulle riitä. Kyllähän mulle aina pelatessa kommentoin aina jotain, sanomme aina toisillemme jotain ihan hassua...mutta... Sitten kotiinlähtöä edeltävänä päivänä hän lupasi aamupäivällä että viettää illalla kanssani aikaa koska oon ollu liikaa yksin. No illalla sit katsottiin 2 jaksoa simpsoneita ja sit meni koneelleen ja sanoi et onkohan ketään paikalla. Kysyn aikooko hän pelata? Ja vastaus että varmaan jos on ketään paikalla. Silloin suutuin ja tiuskaisin et se siitä yhteisestä ajasta ja menin kirjani kanssa muualle. Lepyin nopeasti, mutta ku menin takaisin niin toinen makasi hiljaa sängyssään, sain sen verran irti hänestä et hän oli vihainen mun reaktiostani. Ja tuloksena ahdistuskohtaus, ite aloin itkee siin. Sitten hän sanoi et tarvii omaa aikaa et jos vaikka menisin lukee. Seuraavan kerran mulle sit puhui aamulla vasta, oli etäinen.... Kun tulin kotiin niin illalla viestiä ja sanoi miettineensä asoita ja haluu suhteen jäihin. Ei ole ollut mitä halusi...Tarvitsee omaa aikaa miettiäkseen, ei tiedä haluuko jatkaa. Ja ei tietoa miten pitkään se miettiminen kestää, voi omien sanojen mukaan kuukausia....Nyt yli viikon ollu sit, ainoastaan yksi päivä jolloin ei olisi mulle yhtään viestä laittanu...En tiiä miten tässä käy, onko toisella tarpeeksi tunteita mua kohtaan. Itse ainaki olin todella kiintynyt häneen

9

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eteenpäin mars

      Sinun kannattaa jatkaa elämää eteenpäin ja unohtaa tuollainen keskenkasvuinen kakara. Et tule koskaan olemaan onnellinen tuollaisen pojan/miehen kanssa.

    • 14 + 8

      Muistelen kaiholla omaa teiniaikaa, kun sai viettää kaiken aikansa intohimoisten harrastusten parissa omalla tavalla. Sitten rakastuin, ja tyttöystävä otti vapaa-aikani ohjaksiinsa. Harrastukset saivat jäädä.

      Nyt sitten teinipoikamme on siinä autaassa tilassa, kun ei ole tyttöystävää ohjaamassa ajankäyttöä. Olen pahoillani jo etukäteen siitä päivästä, kun seurustelu alkaa ja kiva loppuu.

      ---

      "onko toisella tarpeeksi tunteita mua kohtaan. Itse ainaki olin todella kiintynyt häneen"

      Siis vaadit kiintymyksesi kohteelta sitä, että hän heittää elämänsä roskikseen ja rupeaa tekemään sinua miellyttäviä asioita.

      No, näinhän sen kuuluu mennä.

      • tretetet

        Oletko mies vai hiiri? Elämäsi on kaiketi ollut jatkuvaa "uhrautumista", voi miespoloista......

        Ei peliaddiktion vastakohta ole se, että toinen määrää vapaa-ajan tekemisistä, pöljä!


      • 11 + 8
        tretetet kirjoitti:

        Oletko mies vai hiiri? Elämäsi on kaiketi ollut jatkuvaa "uhrautumista", voi miespoloista......

        Ei peliaddiktion vastakohta ole se, että toinen määrää vapaa-ajan tekemisistä, pöljä!

        "Ei peliaddiktion vastakohta ole se, että toinen määrää vapaa-ajan tekemisistä, pöljä!"

        Mikä tekee siitä peliaddiktion? Meneekö siihen ruokarahat? Laiminlyödäänkö lapsia? Estyykö työnteko? Meneekö terveys? Haluaako hän itse lopettaa pelaamisen?

        Minusta vaikuttaa siltä, että mies on tasapainossa mutta nainen on tyytymätön. Naisella onkin täysi oikeus toivomuksiinsa, mutta miehellä ei ole velvollisuutta toteuttaa niitä.

        Miehen ihanneparisuhteessa naisen kanssa vietetään joku aika seksin merkeissä ja muu aika omassa kivassa. Naisen ihanneparisuhteessa on muutakin yhteistä kivaa kuin seksi. Hän keksisi lukuisia kivoja yhteisiä asioita. Valitettavasti ne muut asiat eivät ole kivoja miehen mielestä, vaikka hän niihin joskus suostuukin, jottei naiselle tule paha mieli.


      • Ei ongelmaa?
        11 + 8 kirjoitti:

        "Ei peliaddiktion vastakohta ole se, että toinen määrää vapaa-ajan tekemisistä, pöljä!"

        Mikä tekee siitä peliaddiktion? Meneekö siihen ruokarahat? Laiminlyödäänkö lapsia? Estyykö työnteko? Meneekö terveys? Haluaako hän itse lopettaa pelaamisen?

        Minusta vaikuttaa siltä, että mies on tasapainossa mutta nainen on tyytymätön. Naisella onkin täysi oikeus toivomuksiinsa, mutta miehellä ei ole velvollisuutta toteuttaa niitä.

        Miehen ihanneparisuhteessa naisen kanssa vietetään joku aika seksin merkeissä ja muu aika omassa kivassa. Naisen ihanneparisuhteessa on muutakin yhteistä kivaa kuin seksi. Hän keksisi lukuisia kivoja yhteisiä asioita. Valitettavasti ne muut asiat eivät ole kivoja miehen mielestä, vaikka hän niihin joskus suostuukin, jottei naiselle tule paha mieli.

        Vai vielä tasapainossa.

        A) pojalle on tullu uniongelma pelaamisen takia, unirytmi on perseellään kun pelaa kaiket yöt ja päivät

        B) saa paniikkikohtauksia jos ei pääse tietokoneelleen (juu ei mitään ongelmaa, homma hanskassa)

        C) laiminlyö tyttöystäväänsä, tuskin näkevät toisiaan ihan joka päivä kun välissä on kuitenkin 200kilometriä joten luulisi olevan itsestään selvää että silloin kun tyttöystävä tulee käymään että silloin tehdä asioita yhdessä. Ei nyt koko ajan tarvitse toisen kyljessä kiinni nyhjätä ja mennä vessaankin käsi kädessä, mutta se että yhteinen ajanvietto on sitä että katsotaan kaksi jaksoa Simpsoneita (kaks jaksoa kestää yhteensä about tunnin) tai heitetään jotain läppää pelaamisen välissä ei ole mitään yhteistäaikaa.

        D) poika ei pysty pitämään lupauksiaan eli pelaaminen aiheuttaa jo siinäkin ongelmaa. Sitähän se addiktio teettää, ei voi lopettaa ja tulee tehtyä toiselle vain tyhjiä lupauksia joita ei kuitenkaan voi pitää, minusta tämmöinen lupausten pettäminen on yksi perusmerkki addiktiosta.

        Sulla taitaa olla lukemisen ymmärtämisessä jotain vikaa tai olet itse juuri tämmöinen ex-pelaaja kun et muka näe mitään ongelmaa.


    • 19+8

      Riippuvuudelle häviää aina, ihan sama onko kyseessä kemiallinen vai toiminnallnen riippuvuus. Pelasta itsesi, poikaa et voi pelastaa.

    • PelkääPahinta

      En minä halua että hän lopettaisi pelaamisen kokonaan, miten voisin häneltä "henkireikänsä" ja harrastuksensa viedä pois. Ei nyt sentään, enkä tarkoita että kun olemme yhdessä hänen pitäisi kokoaika viettää kanssani. Tarvitsen itsekkin omaa aikaa, valitettavasti hän oli saanut käsityksen että yhdessä ollessa ei saisi pelata ollenkaan. Mutta nähtäväksi saa jäädä haluaako hän enää jatkaa suhdettamme. Pitää vaan kärsivällisesti oottaa vastausta, keskittyä vaikka nyt asunnon ehtimiseen... 23 vuotta syntmästäni asti asunut pikkukylässä, vaihtelu tekisi hyvää

    • toivotanonnea

      Oletko miettinyt asiaa että haluatko todellakin viettää kyseisen ihmisen kanssa parhaimmillaan jopa loppuelämäsi vaikka hänen käytöksensä/toimintansa ei muuttuisi? Riittäisikö sinulle todella se pari tuntia yhteistä aikaa max. päivässä?

      Mielestäni nämä ovat asioita mitä sinun tulisi miettiä vaikka kuinka kiintynyt olisit ihmiseen. Ja jos miehesi haluaa jatkaa vielä suhdetta niin kerro hänelle rehellisesti kuinka paljon haluat teille yhteistä aikaa, että tälläisiä "yllättäviä" välikohtauksia ei sattuisi uudelleen. Sitten voitte molemmat yhdessä miettiä haluatteko todella suhteelta samoja asioita.

      Jos olet kerran pikkukylästä pois muuttamassa niin pianhan alkaa uudet tuulet puhaltaa ja uusia miehiä näkymään!

      Ei muutakuin tsemppiä sinne vastausta odotellessa!

    • Juokse karkuun ja lujaa.

      Ystävällisin terveisin toinen pelaaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe