miksi katselet ylipainoista?

hämmentynyt

Mies, miksi katselet ylipainoisen naisen perään? Oletko vain utelias vai kenties kiinnostunut? Kannattako sinulle tulla juttelemaan, vai onko naisen ylipaino niin ISO este että jätät homman katselutasolle?

Olen selvästi ylipainoinen, mutta kuulemma kaunis. En ole "omenamallia". Minne sitten menenkin, osa miehistä katselee minua vaikka heillä olisi tyttökaveri mukana. Yökerhossa jotkut hyvännäköisetkin miehet yrittävät pitää tiivistä katsekontaktia minuun, mutta välttelen heitä. Ihan selvin päinkin kaupoissa ja kahviloissa monet miehet katselevat minua.

Tilanne saa minut vaivaantuneeksi ja olen hämilläni. En ole aikoihin ollut kenenkään kanssa, koska olen niin paljon kuullut/ lukenut, että ylipainoinen nainen kelpaa vain seksiin. En halua pelkkää seksisuhdetta.

Jos te miehet katselette minua niin tiiviisti, oletteko aina vain uteliaita, tai pelkkää seksiseuraa hakemassa? Onko ylipainoisella naisella mitään mahdollisuutta saada pysyvää parisuhdetta enää nykyaikana? Miksi katselette minua, jos olen niin ällöttävä läski, ettette koskisi minuun pitkällä tikullakaan? Tunnistan kyllä ne miehet, jotka eivät ollenkaan ole kiinnostuneita minusta, koska he "katsovat ohitseni". Yleensä he ovat erittäin urheilullisia ja hyvännäköisiä tai/ ja ylimielisen oloisia. Minua katselevat lähinnä ihan tavalliset miehet. Onko minulla siis jotakin oikeita mahdollisuuksia iskeä minua kiinteästi katseleva mies, vai turhaa mennä yrittämäänkään?

6

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgfgsfsgdsd

      Oletpa epäitsenäinen lammas. Vastaukset ulkopuolelta, vastuu kaikesta muiden harteille.

      • ap- pääsiäispaisti

        Jaa - heti tuli miinusta. Mietin, laitanko tämän miehen logiikka-palstalle vai tänne. Minun on vaikea ymmärtää teidän miesten ajatuksenjuoksua, kun joka puolella pauhataan, että ylipainoista naista ei huoli kukaan, mutta livessä ainakin minua moni mies katselee. Olisi kiva tietää, katsotaanko minua kuin sirkuseläintä, vai voiko joku ihan oikeasti olla kiinnostunutkin.

        Kyllä tässä vuosien mittaan on itsetunto rapissut miesten suhteen ja jos se sitten tulkitaan lammasmaiseksi luonteeksi, niin siitä vaan tulkitset. Vastuunotto kai olisi sitten sitä, että menen kaikille minua katsoneille juttelemaan, ruokakaupassakin? Olen ollut itsevarmempi, kun olin suht normaalipainoinen. Silloin menin baarissa juttelemaan miehille, mutta ei niistä koskaan vakavia suhteita syntynyt. Jos en normaalipainon rajoissa löytänyt parisuhdetta, kynnys lähestyä miehiä ylipainoisena on kyllä niin korkea etten siihen yletä.


    • Ite kyl kattelen pulskempaa (rehevää) naista ja ihan suhteeseenkin :) Enkä yleensä edes katso pitempään ellei nainen kiinnostaisi jollain tapaa, joten kyl tuossa on perää et kiinnostavaksi kokee.

      Mutta tuo sitten että mistä erottaa ne jotka on vaan sen perässä nii on aika hankalaa. Ehkä siitä et kun on halukas tutustumaan paremmin ja vähän kauemmin ennen sinne sänkyyn asian viemistä :)

    • Itse katselen kauniita naisia ja myös moni selvästi ylipainoinen nainen on kaunis.
      Kauniit naiset kiinnostaa ja siksi heitä katsellaan.
      Rumien katseleminen tuskin kiinnostaa ketään.

    • 6r76r8ilil

      Katsos kun se kauneus ei ole vartalossa vaan kasvoissa :)
      Seksikkyys on sitten asia erikseen.

      Harvoinhan sosiaalisessa mediassakaan on koko vartalo esillä kuvissa, kasvot vain, ja kehuja tulee ulkonäöstä.

    • llmnbbjoiijhgiikbbvk

      Tottakai miehet katselevat ei omenavartaloista ylipainoista koska korostuvat oikeat paikat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe