Itkuhan siitä tuli

kukkis1

Varmaan nykyään aika normaali tarina, mutta haluaisin vastauksia muilta ihmisiltä, jotka käyttäytyvät seuraavasti.
Tapasin netin kautta miehen, joka vei totaalisesti jalat alta. Mulle ei ole vielä tähän päivään mennessä näin käynyt. Ollaan molemmat yli 40v... Tuntu kun olisimme tunteneet aina, oli helppo puhua tunteista ja toiveista. Ei pystytty pitämään sormiamme erossa toisistamme. En ole koskaan edennyt noin, olen ollut jotenkin hitaasit lämpeävä ja tutkailevalla kannalla uusien ihmisten kanssa. Nyt kuitenkin tuntui aivan taivaallisen hyvältä olla toisen lähellä, kainalossa. Aivan kun olis tullut omansa luo.
Treffattiin siis, ja sovittiin seuraavasta tapaamisesta. Viestiteltiin kivoja viestejä tapaamisen välissä, ja kun tapaamisajankohta tuli kaveria ei näkynytkään eikä kuulunut. Vastasi kyllä vielä päivällä tulevansa, kun pääsee töistä. Sitten hiljasuus. Laitoin illemmalla viestiä, ettei taida olla tulossa, menen nukkumaan. Ei vastausta. Nyt olen kaksi viestiä laittanut, ja pyytänyt, että laittais jonkinlaisen viestin, etten täällä turhaan mieti, mitä ihmettä tapahtu. Koitin soittaa, mutta puhelin ei ollut päällä.
En usko, että oli varattu. Kävin hänen luonaan. Netissä oli ihan kuvan kanssa. Oli ottanut profiilin pois, kun siitä puhuttiin. Kumpikin totesi, ettei enää halua muita treffailla. Etsi rauhallista ja luottamuksen arvoista naista. Halusi perhe-elämää, kodin johon on kiva tulla. Ja uskoi, että täältä sen voisi nyt hyvinkin saada.
Sitähän ei voi tietää mitä on tapahtunut, puhuiko ylipäätään mistään totta. Tosin olen tässä tarkastellu, ja tehny taustatutkimuksia :) Totta näyttäis olevan, mitä itestään ja taustoistaan kertoi.
Miten voi olla niin vaikeeta laittaa viesti (viesti riittäis tässä vaiheessa), että ei nyt sit kuitenkaan napannut. Sehän olis sit siinä. Eihän sille mitään voi, jos ei nappaa. Tietäisin tilanteen, ja jatkaisin matkaa. Nyt väkisinkin odotan, että tulis viesti ja asia selviäis. Sydän karrella, tuntuu ettei happi riitä, ruoka ei maistu.
Kertokaa, jos olette itse toimineet noin, ja miksi?

254

7081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      En ole itse toiminut noin, mutta miehet ovat kyllä toimineet minua kohtaan noin. Viimeisin tapaus vastasi, että oli aloittanut parisuhteen jonkun toisen kanssa. Siis edellisenä päivänä suunniteltiin vielä hyvillä mielein tapaamista, mutta vuorokauden aikana hän ehti aloittaa vakavan parisuhteen.

      Oma teoriani on, että miehillä on kenties riitaa tai tauko varsinaisen naisystävän kanssa, mies laittaa yksinäisyyteensä profiilin, mutta toteaa ettei pystykään olemaan muiden kanssa ja palaa alkuperäisen kanssa yhteen.

      • ilmaa vain

        Mulla on käynyt aivan samoin. Muutaman kerran.
        Yks tyyppi yhtäkkiä vaan katos, vaikak oltiin tapailtu muutamia kertoja ja synkkasi tosi hyvin yhteen. Kunnes sitten tämä katosi, ei vastannut viesteihin tms. ja hetken päästä hän sitten olikin todella vakavassa parisuhteessa (siitäkään ei voitu ilmoittaa, vaan sain kuulla sen toiselta taholta).

        Nämä katoamistemput ovat todella inhottavia, koska siinä toinen vaan jätetään vailla selvennystä ilmaan. Toki kukaan ei ole kellekään tilivelvollinen asioista, mutta olisi se kohteliasta edes sanoa, ettei napannut. Kuinka vaikeaa se voi olla? Paihottaa vaan toisen mielen, kun ei voida vaivautua antamaan edes yhtä sanaa, vaan ollaan kuin maa olisi niellyt.

        Itse en ole koskaan kenellekään tehnyt niin. Olen aina sanonut, jos ei nappaa tai tuntuu ettei kemiat synkkaa. Tokihan niistäkin on nokkiin otettu, mutta varmasti otettaisiin enemmän, jos en vastaisi viestiin tms.


      • ilmaa vain kirjoitti:

        Mulla on käynyt aivan samoin. Muutaman kerran.
        Yks tyyppi yhtäkkiä vaan katos, vaikak oltiin tapailtu muutamia kertoja ja synkkasi tosi hyvin yhteen. Kunnes sitten tämä katosi, ei vastannut viesteihin tms. ja hetken päästä hän sitten olikin todella vakavassa parisuhteessa (siitäkään ei voitu ilmoittaa, vaan sain kuulla sen toiselta taholta).

        Nämä katoamistemput ovat todella inhottavia, koska siinä toinen vaan jätetään vailla selvennystä ilmaan. Toki kukaan ei ole kellekään tilivelvollinen asioista, mutta olisi se kohteliasta edes sanoa, ettei napannut. Kuinka vaikeaa se voi olla? Paihottaa vaan toisen mielen, kun ei voida vaivautua antamaan edes yhtä sanaa, vaan ollaan kuin maa olisi niellyt.

        Itse en ole koskaan kenellekään tehnyt niin. Olen aina sanonut, jos ei nappaa tai tuntuu ettei kemiat synkkaa. Tokihan niistäkin on nokkiin otettu, mutta varmasti otettaisiin enemmän, jos en vastaisi viestiin tms.

        Katsele hesarista kuolinilmoituksia jos vaikka on kuollut.Kokainen päivä tuhansia kuolee ja sama määrä sairastuu vakavasti.Putsihan lentokonekkin viikonlopulla joten mahdollisuuksia on monia.Toki uusi ihastuminenkin voi olla kyseessä ja uskollisuuden hetki tällä kadonneella.


      • Uskovainen pelimies

        Löysin seuranhakupalstalta mukavan oloisen u s k o v a i s e n miehen, mutta yllätys oli suuri, kun uskovaisuus paljastuikin ulkokultaiseksi ja pelimiehen sisin tuli esiin, kun olisi pitänyt tiiviimpään yhteiseloon alkaa. Huomasin, että hän oli jo pitkään harrastanut seuranhakupalstoilta kumppanin etsintää, mutta tuloksetta. Mies näytti odottavan, että joku paremman tittelin omaava tulee vielä kohdalle. Hän oli ahkera kirkossa kävijä ja rahaa laittoi näyttävästi kolehtiin, mutta saituri yksityistaloudessa. Erinomaisuuttaan suurenteli esim. kertoi olevansa opettaja, vaikka koulutusta ei ollut, vain muutaman yksittäistunnin koulussa luennoinut.

        Kokemus tämäkin, että uskovaisuus ei aina olekaan sitä, miltä kaukaa katsoen näyttää.


      • Säälittävää
        eesao kirjoitti:

        Katsele hesarista kuolinilmoituksia jos vaikka on kuollut.Kokainen päivä tuhansia kuolee ja sama määrä sairastuu vakavasti.Putsihan lentokonekkin viikonlopulla joten mahdollisuuksia on monia.Toki uusi ihastuminenkin voi olla kyseessä ja uskollisuuden hetki tällä kadonneella.

        Säälin aloittajaa. Some laittomaksi.


      • Puida naksutitte
        Säälittävää kirjoitti:

        Säälin aloittajaa. Some laittomaksi.

        Aloittaja kertoi, etteivät he heti ensi tapaamisella kyenneet pitämään sormia irti toisistaan.

        No, selevähän tuo...jätkä sai, mitä haki ja eiku uutta pyydystä veteen....


      • Tätä mieltä

        Nuorempana naiset kohteli minua niin huonosti että nyt maksan kaiken korkojen kera takaisin. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa.


      • Lennart

        Ihan samanlaisia te naiset olette. Monesti treffien jälkeen nainen alkaa pitämään mykkäkoulua, vaikka treffit omasta mielestä sujui ihan hyvin. Ei vastaa edes viesteihin, mikä on häiritsevää koska ei tiedä mistä naisen reaktio johtuu. Sanoisi edes ei kiitos, niin olisi helpompi siirtyä eteenpäin. Kun nainen ei sano mitään, niin sitä alkaa miettimään tekikö jotain väärin ja se todella häiritsee elämää.

        En tiedä onko tämä käytöstapojen puutetta vai jotain naisten harjoittamaa sadismia.


      • blahh
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Nuorempana naiset kohteli minua niin huonosti että nyt maksan kaiken korkojen kera takaisin. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa.

        Jos niin sinun pitää kostaa niille jotka ovat kohdelleet sinua huonosti eikä sivullisille. Et voi tietää millainen nuoruus kelläkin naisella on ollut.


      • Kyllä pitäisi pystyä
        ilmaa vain kirjoitti:

        Mulla on käynyt aivan samoin. Muutaman kerran.
        Yks tyyppi yhtäkkiä vaan katos, vaikak oltiin tapailtu muutamia kertoja ja synkkasi tosi hyvin yhteen. Kunnes sitten tämä katosi, ei vastannut viesteihin tms. ja hetken päästä hän sitten olikin todella vakavassa parisuhteessa (siitäkään ei voitu ilmoittaa, vaan sain kuulla sen toiselta taholta).

        Nämä katoamistemput ovat todella inhottavia, koska siinä toinen vaan jätetään vailla selvennystä ilmaan. Toki kukaan ei ole kellekään tilivelvollinen asioista, mutta olisi se kohteliasta edes sanoa, ettei napannut. Kuinka vaikeaa se voi olla? Paihottaa vaan toisen mielen, kun ei voida vaivautua antamaan edes yhtä sanaa, vaan ollaan kuin maa olisi niellyt.

        Itse en ole koskaan kenellekään tehnyt niin. Olen aina sanonut, jos ei nappaa tai tuntuu ettei kemiat synkkaa. Tokihan niistäkin on nokkiin otettu, mutta varmasti otettaisiin enemmän, jos en vastaisi viestiin tms.

        päättelemään tapaamisten perusteella treffikumppanin ilmeistä ja eleistä miksi hän yhtäkkiä katosi.


      • VÖIOUIVYWLYWY

        Minä onneksi tunne edes vetoa noin huonosti käyttäytyviin miehiin. Todella säälittävää. Toivottavasti pääset hänestä yli.


      • 15+10
        Puida naksutitte kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, etteivät he heti ensi tapaamisella kyenneet pitämään sormia irti toisistaan.

        No, selevähän tuo...jätkä sai, mitä haki ja eiku uutta pyydystä veteen....

        tosiaan onhan näitä playereitä, sosiopaatteja yms. jotka osaa sanoa juuri ne oikeat sanat, saadakseen haluamansa...ikävä kyllä.


      • ex-uskova
        Uskovainen pelimies kirjoitti:

        Löysin seuranhakupalstalta mukavan oloisen u s k o v a i s e n miehen, mutta yllätys oli suuri, kun uskovaisuus paljastuikin ulkokultaiseksi ja pelimiehen sisin tuli esiin, kun olisi pitänyt tiiviimpään yhteiseloon alkaa. Huomasin, että hän oli jo pitkään harrastanut seuranhakupalstoilta kumppanin etsintää, mutta tuloksetta. Mies näytti odottavan, että joku paremman tittelin omaava tulee vielä kohdalle. Hän oli ahkera kirkossa kävijä ja rahaa laittoi näyttävästi kolehtiin, mutta saituri yksityistaloudessa. Erinomaisuuttaan suurenteli esim. kertoi olevansa opettaja, vaikka koulutusta ei ollut, vain muutaman yksittäistunnin koulussa luennoinut.

        Kokemus tämäkin, että uskovaisuus ei aina olekaan sitä, miltä kaukaa katsoen näyttää.

        Uskovaisuus ei automaattisesti tee ihmisestä ns. hyvää, ei edes empaattista - tai rajallisesti vain tiettyjä ihmisiä kohtaan. Ulkouolelle voidaan lukea jopa puoliso, mutta sitten on aikaa ja mielenkiintoa ja ymmärrystä, lämpöä ja empatiaa jos vaikka muille ja seurakuntatyöhön varsinkin.

        Itseään voi korostaa niinkin, että korostaa omaa vaatimattomuuttaan. On siis erinomainen ihminen silläkin saralla, että on niin vaatimaton ja muut etusijalle laittava, puheissaan.


      • Joooopsjooo
        Puida naksutitte kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, etteivät he heti ensi tapaamisella kyenneet pitämään sormia irti toisistaan.

        No, selevähän tuo...jätkä sai, mitä haki ja eiku uutta pyydystä veteen....

        Kyllä mulle ainakin viriilinä miehenä on seksi sen verran tärkeä tekijä suhteessa eli jos ei kertakaikkiaan synkkaa (kai tuostakin on oikeus ottaa pikimmiten selvää) niin parempi unohtaa koko juttu!? Monesko kerta treffeillä on sopiva määrä, että voidaan tuo asia kokeilla?
        Itse olen käsittääkseni aikas hyvä mies, mutta kyllä täytyy sanoa et baarista löytyy 5 kertaa helpommin seuraa. Toki sitä on jos jonkinlaista sielläkin niinkuin täälläkin.
        Älkää yleistäkö, jos teillä ei nappaa..voi olla usein vika itsessäkin !?


      • Juuuuniin
        Joooopsjooo kirjoitti:

        Kyllä mulle ainakin viriilinä miehenä on seksi sen verran tärkeä tekijä suhteessa eli jos ei kertakaikkiaan synkkaa (kai tuostakin on oikeus ottaa pikimmiten selvää) niin parempi unohtaa koko juttu!? Monesko kerta treffeillä on sopiva määrä, että voidaan tuo asia kokeilla?
        Itse olen käsittääkseni aikas hyvä mies, mutta kyllä täytyy sanoa et baarista löytyy 5 kertaa helpommin seuraa. Toki sitä on jos jonkinlaista sielläkin niinkuin täälläkin.
        Älkää yleistäkö, jos teillä ei nappaa..voi olla usein vika itsessäkin !?

        Juu tapasin kerran ihan mukavan naisen Suomi treffeiltä. Rumasti sanottuna oli aivan kuollut lahna kun muistaakseni kolmansilla treffeillä aloimme tuota puolta kokeilemaan.
        Olen rehellinen mies, joten helpompi oli jättää siihen niin vaan kun sanoa että et tyydyttänyt minua millään lailla sängyssä tai olimme aivan eri planeetalta.
        Sitten tapasin kerran tosi kivan oloisen naisen baarissa joka tulikin jo pian luokseni.
        Hän odotti, että olisin käynyt kimppuun kuin sika limppuun heti pakollisten kahvien jälkeen. En heti ymmärtänyt. Lopulta kuitenkin ajauduimme sohvalta sänkyyn ja sain käteni hänen paitansa alle. No järkyttävät silarit han ne sieltä tuli esiin.
        En koskaan kehdannut sanoa etten voi sietää niitä.
        No eipä edes ottanut eteen ja nainen ei myöskään kyllä soitellut.
        Meitä vaan on joka lähtöön ja vastaparit tulee löytää.
        Jokun mielestä esim. suuseksi on kuvottavaa ja jonkun mielestä jotain ihan muuta:-)


      • Risto Räppääjä
        Lennart kirjoitti:

        Ihan samanlaisia te naiset olette. Monesti treffien jälkeen nainen alkaa pitämään mykkäkoulua, vaikka treffit omasta mielestä sujui ihan hyvin. Ei vastaa edes viesteihin, mikä on häiritsevää koska ei tiedä mistä naisen reaktio johtuu. Sanoisi edes ei kiitos, niin olisi helpompi siirtyä eteenpäin. Kun nainen ei sano mitään, niin sitä alkaa miettimään tekikö jotain väärin ja se todella häiritsee elämää.

        En tiedä onko tämä käytöstapojen puutetta vai jotain naisten harjoittamaa sadismia.

        Just näin. Tapahtui vuonna 2007, että ensin kirjoittelin mukavan oloisen naisen kanssa chatissa, sitten soittelimme, lähettelimme tekstiviestejä ja kaikki tuntui sujuvan kuin tanssi. Hieman itsekseni ihmettelin että voiko tämä olla tottakaan, mutta kun vielä ensi tapaaminenkin sujui mukavasti niin johan oli. Kävimme kahvilla ja vietimme mukavan illan, seksiä ei ollut mutta ei ollut tarkoituskaan vielä ensimmäisellä kerralla. Se oli sovittu jo etukäteen naisen aloitteesta, hän sanoi ettei ole niitä naisia jotka ensitapaamisella suostuvat eikä minulla ollut siihen mitään valittamista.

        Se oli keskiviikkoilta kun tapasimme ensi kerran, sovimme sinä iltana seuraavat treffit lauantaille. Torstaina yritin soittaa naiselle, ei vastausta, mutta puhelin hälytti kyllä. Ajattelin hänen soittavan takaisin kun näkee kuka on tavoitellut, ilta kului mutta soittoa ei kuulunut joten yritin myöhemmin toisen kerran soittaa. Tällöin puhelin ei ollut enää päällä, yhteyttä ei ainakaan saatu. Pistin viestiä että mitä kuuluu, soittele perjantaina kun sopii, minä venttailen.

        Perjantai tuli, ei tullut viestiä eikä soittoa. Soitin naiselle, puhelin hälytti normaalisti, ei vastausta. Pistin viestin että soita kun ehdit. Ei vastausta. Soitin toisen kerran parin tunnin päästä, normaalisti puhelin hälytti kunnes yhteys katkesi. Rupesin jo arvailemaan mistä oli kyse, mutta perjantai-illan aikana yritin vielä pari kertaa soittaa. Ei vastausta, normaalisti puhelin hälytti molemmilla kerroilla kunnes jälkimmäisellä kerralla taas yhteys katkesi.

        Lauantai kun tuli ja piti illalla olla ne toiset treffit, niin en enää viitsinyt soittaa enkä viestitellä kovin suurella innolla. Kerran illalla koetin soittaa, tällöin numeroon ei enää saatu yhteyttä.

        Siihen katosi se hyvin alkanut tuttavuus. En tiedä tänä päivänäkään mistä oli kysymys, kerran tosin olen Suomi24:n treffeillä samaan naiseen törmännyt joten se on huojentava tieto että hengissä hän ainakin on. En tosin tuolla toisella kerralla ollut häneen yhteydessä mutta kuvansa ja ilmoituksensa vaan satuin bongaamaan.

        Kyllä näitä on paljon. Mikä mahtaa olla taustalla, en osaa sanoa. Meillä ainakin oli ensimmäisillä treffeillä kivaa, nainen ainakin oli juuri sellainen kuin odotinkin puhelujen ja viestien perusteella, samoin hän kehui minun olevan juuri odotustensa kaltainen. Ilmeisesti en sitten kumminkaan ollut. Mutta mitäpä tuosta.


      • Pelinhenki
        Puida naksutitte kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, etteivät he heti ensi tapaamisella kyenneet pitämään sormia irti toisistaan.

        No, selevähän tuo...jätkä sai, mitä haki ja eiku uutta pyydystä veteen....

        Juupas eipäs touhua nämä kirjoittelut täällä!!
        Ihan ja aivan mystisiä tapauksia olen tavannut Treffi 'osastolla'..
        Ihan myös samanlaisia katoamisia , kun on juuri luullut!!
        Etsin vain ja ainoastaan tositarkoituksella itse ja uskoakseni olen kunnon mies.
        Älkää itkekö tää vaan on näk. pelin henki !!


      • isot huulet lepattaa

        oli varmaan ukkomies.itse joskus?käytän systeemiä annan illan rakastella ja en anna puhelinnumeroani,kun olen jo naimisissa.mutta kerran viikossa on kiva kun joku kääntelee lihojani antaumuksella.on kiva palata kotiin viikon reissusta kun on saanut kunnon köröä viikolla useamman kerran.ompahan muistella vanhana kiikkastuolissa miten huulet lepatti körö körö kyydissääääää


      • pullee mimmi
        Puida naksutitte kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, etteivät he heti ensi tapaamisella kyenneet pitämään sormia irti toisistaan.

        No, selevähän tuo...jätkä sai, mitä haki ja eiku uutta pyydystä veteen....

        on se totta.itse metsästän nuoria poikia jotka ei vielä ole päässeet elämän saloihin kiinni.opetan lipsutusjutut,oikeen hyvin.ja kun niitä lypsää niiltä lentää mehut ulos melkein heti.mutta kun juoneen pääsevät alkaa loputon jyystäminen.ja vielä usian kerran illassa.mitä sitä pihtaa mikä on tarkoitettu käytettäväksi.eipä siitä taida enää palvelutaloss saada mitään.minulla käy usita mies vieraita viikossa kylässä ja molemmat ollaan tyydyväisiä,parempi ottaa ilot irti pussukoista parempaan talteen,muutenhan hyvät mehut menee ihan hukkaan


      • tästä johtui
        Risto Räppääjä kirjoitti:

        Just näin. Tapahtui vuonna 2007, että ensin kirjoittelin mukavan oloisen naisen kanssa chatissa, sitten soittelimme, lähettelimme tekstiviestejä ja kaikki tuntui sujuvan kuin tanssi. Hieman itsekseni ihmettelin että voiko tämä olla tottakaan, mutta kun vielä ensi tapaaminenkin sujui mukavasti niin johan oli. Kävimme kahvilla ja vietimme mukavan illan, seksiä ei ollut mutta ei ollut tarkoituskaan vielä ensimmäisellä kerralla. Se oli sovittu jo etukäteen naisen aloitteesta, hän sanoi ettei ole niitä naisia jotka ensitapaamisella suostuvat eikä minulla ollut siihen mitään valittamista.

        Se oli keskiviikkoilta kun tapasimme ensi kerran, sovimme sinä iltana seuraavat treffit lauantaille. Torstaina yritin soittaa naiselle, ei vastausta, mutta puhelin hälytti kyllä. Ajattelin hänen soittavan takaisin kun näkee kuka on tavoitellut, ilta kului mutta soittoa ei kuulunut joten yritin myöhemmin toisen kerran soittaa. Tällöin puhelin ei ollut enää päällä, yhteyttä ei ainakaan saatu. Pistin viestiä että mitä kuuluu, soittele perjantaina kun sopii, minä venttailen.

        Perjantai tuli, ei tullut viestiä eikä soittoa. Soitin naiselle, puhelin hälytti normaalisti, ei vastausta. Pistin viestin että soita kun ehdit. Ei vastausta. Soitin toisen kerran parin tunnin päästä, normaalisti puhelin hälytti kunnes yhteys katkesi. Rupesin jo arvailemaan mistä oli kyse, mutta perjantai-illan aikana yritin vielä pari kertaa soittaa. Ei vastausta, normaalisti puhelin hälytti molemmilla kerroilla kunnes jälkimmäisellä kerralla taas yhteys katkesi.

        Lauantai kun tuli ja piti illalla olla ne toiset treffit, niin en enää viitsinyt soittaa enkä viestitellä kovin suurella innolla. Kerran illalla koetin soittaa, tällöin numeroon ei enää saatu yhteyttä.

        Siihen katosi se hyvin alkanut tuttavuus. En tiedä tänä päivänäkään mistä oli kysymys, kerran tosin olen Suomi24:n treffeillä samaan naiseen törmännyt joten se on huojentava tieto että hengissä hän ainakin on. En tosin tuolla toisella kerralla ollut häneen yhteydessä mutta kuvansa ja ilmoituksensa vaan satuin bongaamaan.

        Kyllä näitä on paljon. Mikä mahtaa olla taustalla, en osaa sanoa. Meillä ainakin oli ensimmäisillä treffeillä kivaa, nainen ainakin oli juuri sellainen kuin odotinkin puhelujen ja viestien perusteella, samoin hän kehui minun olevan juuri odotustensa kaltainen. Ilmeisesti en sitten kumminkaan ollut. Mutta mitäpä tuosta.

        Nainen ei ota yhteyttä, jos ei ole kiinnostunut.

        Yleensä miehillä ja naisilla on eroa kyllä vastaamattomuuden syissä.


      • :((
        eesao kirjoitti:

        Katsele hesarista kuolinilmoituksia jos vaikka on kuollut.Kokainen päivä tuhansia kuolee ja sama määrä sairastuu vakavasti.Putsihan lentokonekkin viikonlopulla joten mahdollisuuksia on monia.Toki uusi ihastuminenkin voi olla kyseessä ja uskollisuuden hetki tällä kadonneella.

        Minä kuulin toisen samanlaisen tapauksen tapahtuneen. Siinnä mies oli ollut sairas jo tapaillessaan erästä tyttöä. Sairauden vakavuutta ei tyttö kuitenkaan ymmärtänyt. Kerran sitten kävi niin että poika teki treffeillä oharit eikä hänestä sen jälkeen kuulunut mitään. Vuosia myöhemmin tyttö sai kuulla että poika oli kuollut pari päivää ennen sovittua tapaamista :'(


      • :(( kirjoitti:

        Minä kuulin toisen samanlaisen tapauksen tapahtuneen. Siinnä mies oli ollut sairas jo tapaillessaan erästä tyttöä. Sairauden vakavuutta ei tyttö kuitenkaan ymmärtänyt. Kerran sitten kävi niin että poika teki treffeillä oharit eikä hänestä sen jälkeen kuulunut mitään. Vuosia myöhemmin tyttö sai kuulla että poika oli kuollut pari päivää ennen sovittua tapaamista :'(

        Näinkin voi sattua.Itselläni oli kaikki hyvin ja ystävä joka oli tyyppiäni mutta sitten ei kuulunut mitään ainakaan kolmeen viikkoon ja soitin numeroon,se oli poistettu ajattelin että selvä, sitten meidän yhteinen tuttu soitti ja kyseli ensin varovasti kunnes laukaisi uutisen,ihminen johon olin rakastunut, oli kuollut ja haudattu, tiedän hänen hautapaikkansa.
        Itkuhan siitä tuli ja nyt vain muisto elää.Tapasimme muuten junassa ja siitä se alkoi.


      • kevätpaju
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Nuorempana naiset kohteli minua niin huonosti että nyt maksan kaiken korkojen kera takaisin. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa.

        Miksi kostat naisille, eiväthän ne ole enää samoja naisia. Me naiset emme ole kaikki samanlaisia, ja jos naisetkin alkaisi kostamaan miehille tuossa mielessä ei kukaan haluais olla kenenkään kanssa muuten kuin kosto mielessä.


      • Tekman
        VÖIOUIVYWLYWY kirjoitti:

        Minä onneksi tunne edes vetoa noin huonosti käyttäytyviin miehiin. Todella säälittävää. Toivottavasti pääset hänestä yli.

        Et voi tietää etukäteen, millainen joku on. Jos tietäisimme aina kaikki häiriötekijät ensivilkaisulla, ei koko maailmassa olisi varmaan lainkaan ihmissuhdeongelmia eikä paljoa muutakaan. Ihmisissä ja heidän käytöksessään on erilaisia puolia ja vivahteita.


      • VanhempaaVM:a
        pullee mimmi kirjoitti:

        on se totta.itse metsästän nuoria poikia jotka ei vielä ole päässeet elämän saloihin kiinni.opetan lipsutusjutut,oikeen hyvin.ja kun niitä lypsää niiltä lentää mehut ulos melkein heti.mutta kun juoneen pääsevät alkaa loputon jyystäminen.ja vielä usian kerran illassa.mitä sitä pihtaa mikä on tarkoitettu käytettäväksi.eipä siitä taida enää palvelutaloss saada mitään.minulla käy usita mies vieraita viikossa kylässä ja molemmat ollaan tyydyväisiä,parempi ottaa ilot irti pussukoista parempaan talteen,muutenhan hyvät mehut menee ihan hukkaan

        Oi,voi kumpa minäkin olisin sinunlaisesi todellisen naisen kun olin nuorempi.
        Esimerkillistä toimintaa, jatka samaa rataa. Se mitä saat toiminnallasi aikaa on
        hyvin koulutettuja rakastajia, jotka varmaankin osaavat ottaa naisen houmioon.
        Pitäisi olla laeilla säädetty, että on ensin oltava vanhemman naisen koulutuksessa
        ja vasta sen jälkeen päästetään nuorien naisten iloksi.


    • Åäåöp

      Iortto ämmät ei kiinnosta

      • xxxl mimmi

        kävi tuuri.olin tansseissa ja komia herreguud tuli hakemaan tanssiin ja siinä se menikin jalat alta.käyn toisessa kaupungissa työssä viikot.olen naimisissa mutta viikolla vieraat miehet käy auttelemassa pik ku hommissa.on mahtavaa kun vanhalla mirrillä on kova hyrinä iltaisin.nautin aina kun on saatavana uutta parrua sisään.eikä siitä ole kenellekkään haittaa jos saa ja antaa koko sydämestään


    • surua ja itkua

      sama kävi mulle viime kesänä. tyyppi vetäisi jalat alta, totaalisesti ja yli 40 mekin. kerkesin tapailemaan häntä parin kuukauden verran ennenkuin sain teidon että oli tavannut toisen naisen 8/

      selitys miksi noin toimii tulee vain kyseiseltä henkilöltä itseltään, sun takia toivon että edes jotain tietoa häneltä saat eikä jää ikuiseksi avoimeksi kysymykseksi.

      voimia sulle!

      • kukkis1

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!


      • kysyn vaan
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        oletko ihan varma ettei ole joutunut onnettomuuteen?


      • ikivanha juttu
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        Yks kysymys, olitteko sillai ja sit sen jälkeen yhteydenpito yhtäkkiä katkes. Naiset antaa liian helposti. Kyllä ne miehet jaksaa lirkutella ja näytellä maailman ihaninta miestä siihen asti että saavat ja sen jälkeen tapahtuu katoamistemppu.


      • sinkkumies.
        kysyn vaan kirjoitti:

        oletko ihan varma ettei ole joutunut onnettomuuteen?

        Ei se ollut sinuun ihastunut. Monet haaveilee suhteesta, et sitten ollut sellainen jonka kanssa se halusi suhteen. Naisilla aina liian suuret odotukset miehistä.


      • zennia1
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        Moi!Minulle on käynyt ihan sama juttu.Yhteyttä kun en saanut pyysin hyvää ystävääni sotttamaan kadonnelle miehelle ja johan rupes selityksiä löytymään.On nyt jälkeenpäin yrittänyt aloittaa suhteen uudelleen en ole suostunut.Niin no sillä erotuksela tuohon siun versioon,hän ei tod. vienyt jalkoja alta,mutt pidettiin kyllä hauskaa seksin merkeissä useaaan otteeseen.


      • tosinainen1
        sinkkumies. kirjoitti:

        Ei se ollut sinuun ihastunut. Monet haaveilee suhteesta, et sitten ollut sellainen jonka kanssa se halusi suhteen. Naisilla aina liian suuret odotukset miehistä.

        Miten niin naisilla aina suuret odotukset miehistä. Totta hitossa meillä on odotuksia, odotetaan että meitä kohdellaan hyvin ja arvostavasti eikä hypitä muissa kun treffaillaan. Ihan kuin miehillä olisi oikeus käyttää pyöritellä useampaa naista samaan aikaan ja pettää siten näitä kaikkia yhtäaikaa, joutuu aikalailla valehtelemaan jotta siinä onnistuu, mutta näköjään pettäjämiehet noin tekee. Eli naisella kävi tuuri kun pääsi tuollaisesta miehestä eroon. Toivottavasti löytää paremman ja sellaisen joka arvostaa oikealla lailla. Eli naiset suuret odotukset on ok, vain surkeat miehet eivät sitä ymmärrä.


      • ei seksiä
        ikivanha juttu kirjoitti:

        Yks kysymys, olitteko sillai ja sit sen jälkeen yhteydenpito yhtäkkiä katkes. Naiset antaa liian helposti. Kyllä ne miehet jaksaa lirkutella ja näytellä maailman ihaninta miestä siihen asti että saavat ja sen jälkeen tapahtuu katoamistemppu.

        No sitten ei kannata antaa seksiä kenelläkään uudelle tuttavuudelle, pihtaa niin kauan että saa selville minkälainen mies on kyseessä! Sitten säästyy monelta pahalta. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että antaa.


      • Stingräy
        tosinainen1 kirjoitti:

        Miten niin naisilla aina suuret odotukset miehistä. Totta hitossa meillä on odotuksia, odotetaan että meitä kohdellaan hyvin ja arvostavasti eikä hypitä muissa kun treffaillaan. Ihan kuin miehillä olisi oikeus käyttää pyöritellä useampaa naista samaan aikaan ja pettää siten näitä kaikkia yhtäaikaa, joutuu aikalailla valehtelemaan jotta siinä onnistuu, mutta näköjään pettäjämiehet noin tekee. Eli naisella kävi tuuri kun pääsi tuollaisesta miehestä eroon. Toivottavasti löytää paremman ja sellaisen joka arvostaa oikealla lailla. Eli naiset suuret odotukset on ok, vain surkeat miehet eivät sitä ymmärrä.

        Ei ei. Nämä teidän mieleen olevat lipevät pelipanomiehet tekevät mitä lystäävät, ja sitten joku elli nyyhkyttää kun ei kirkkohäitä tullutkaan.

        Tavismiehiä jätetään treffeiltä jo väärän väristen kenkien perusteella.


      • sinisilmä
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        Niin... ettei ole sairaalan teho-osastolla tai ruumishuoneella-- vaihtoehtoja siis on


      • Liiikaaseksii
        ei seksiä kirjoitti:

        No sitten ei kannata antaa seksiä kenelläkään uudelle tuttavuudelle, pihtaa niin kauan että saa selville minkälainen mies on kyseessä! Sitten säästyy monelta pahalta. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että antaa.

        Joo ei missään nimessä seksiä parisuhteeseen ensimmäisen 9 vuoden aikana..
        Korkeintaan huonoa sellaista :-(


      • Siiitäsiiis
        zennia1 kirjoitti:

        Moi!Minulle on käynyt ihan sama juttu.Yhteyttä kun en saanut pyysin hyvää ystävääni sotttamaan kadonnelle miehelle ja johan rupes selityksiä löytymään.On nyt jälkeenpäin yrittänyt aloittaa suhteen uudelleen en ole suostunut.Niin no sillä erotuksela tuohon siun versioon,hän ei tod. vienyt jalkoja alta,mutt pidettiin kyllä hauskaa seksin merkeissä useaaan otteeseen.

        Hyi hemmetti mitä pervoja..ja vielä nautitte siitä!!


      • Näin se vain on
        tosinainen1 kirjoitti:

        Miten niin naisilla aina suuret odotukset miehistä. Totta hitossa meillä on odotuksia, odotetaan että meitä kohdellaan hyvin ja arvostavasti eikä hypitä muissa kun treffaillaan. Ihan kuin miehillä olisi oikeus käyttää pyöritellä useampaa naista samaan aikaan ja pettää siten näitä kaikkia yhtäaikaa, joutuu aikalailla valehtelemaan jotta siinä onnistuu, mutta näköjään pettäjämiehet noin tekee. Eli naisella kävi tuuri kun pääsi tuollaisesta miehestä eroon. Toivottavasti löytää paremman ja sellaisen joka arvostaa oikealla lailla. Eli naiset suuret odotukset on ok, vain surkeat miehet eivät sitä ymmärrä.

        "Ihan kuin miehillä olisi oikeus käyttää pyöritellä useampaa naista samaan aikaan ja pettää siten näitä kaikkia yhtäaikaa, joutuu aikalailla valehtelemaan jotta siinä onnistuu, mutta näköjään pettäjämiehet noin tekee."

        Niin mutta kun naiset nimenomaan pitävät tuollaisista miehistä. Eihän ne muuten pystyisi montaa naista yhtä aikaa pitämään. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa joten turha kitistä.

        Mitä tulee aloitukseen niin kyseessä on ollut pelimies jolla paljon naisia. Sai mitä halusi, ei mitenkään ehdi kaikkien panojensa kanssa pitempään seurustelemaan. Muutama vakipano, lukuisia lyhytaikaisia panoja.


      • Näin se vain on
        ei seksiä kirjoitti:

        No sitten ei kannata antaa seksiä kenelläkään uudelle tuttavuudelle, pihtaa niin kauan että saa selville minkälainen mies on kyseessä! Sitten säästyy monelta pahalta. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että antaa.

        Heh-heh, joo, pihdatkaa vaan niin silloin mies varmasti päätyy toisen naisen syliin.


      • Alkkis
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        Tapaamani toimi samalla tavalla ja paljastui alkoholistiksi. Hän kertoi rehellisyyden puuskassaan, ettei tapaa naisia kuin muutaman kerran ja hakee sitten uuden, koska ei halua, että alkoholismi paljastuu. Kun ei vastaa, on kännissä, jolloin ei halua puhua kenenkään kanssa.
        Mies haluaisi oikean suhteen kyllä, muttei kykene. Pääasiassa hakee näistä suhteista seksiä.


      • hehhheh juu u
        Näin se vain on kirjoitti:

        Heh-heh, joo, pihdatkaa vaan niin silloin mies varmasti päätyy toisen naisen syliin.

        eli tekee ihan miten vaan niin se on aina väärin ja miehelle "hyvä" syy pettää :D


      • yks vaan1
        kukkis1 kirjoitti:

        Kiitos, voimia tosiaan tarvitaa!
        Tuskin saan koskaan vastausta tähän. Ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin :( Enää en yritä, ja koitan olla miettimättä. Vaikeeta on.
        Ekan kerran meni totaalisesti jalat alta, ja näin kävi. Ei auta!

        Kukkis1=kukkanenlumi suomi24treffeissä eli ei voi yhtään ihmetellä että miksi joku ajattelee ettei viitsi vastata.......hahaa
        Täysin päästään seonnut tapaus ja hoitoa vailla oleva nainen ja tietää sen itsekin mutta ehkä käynyt kerran kaks ja jättänyt hoidot siihen ei varmastikaan koskaan käynyt "oikeassa" hoitolaitoksessa missä olisi ollut syytä käydä siis psykiatrinen kunnollinen hoitolaitos! Käynyt jossain stadin paskoissa mistä ei saa sitä oikeata apua!
        Ei voi kun nauraa ja toivottaa onnea taas sen "uuden" hakuun!!!
        Ei kävis millään! Koko suomi24 treffit on kyllä vastaavia naisia täynnä joten ei viitsi edes vaivautua kirjoittelemaan tai ottamaan heihin yhteyttä suurin osa elämässään kärsineitä naisia niin paljon että sääliksi käy!
        Toivotetaan nyt vielä Kukkis1:lle oikein paljon onnea elämään!
        Nauraa on pakko!


    • N36...

      Toivottavasti hänelle ei ole käynyt mitään. Selvyys olisi kyllä kiva saada vaikka herralle olisikin tullut toiset ajatukset teistä.
      Sitä toivoisi miehen myös uskaltavan olla "mies".

    • ei voi vastaa

      se on jääny munnustaan nalkkiin toiseen naiseen.

      • arkkitehti2

        Arkkitehdit valittavat, että naisessa on sellainen vika, että käymälä ja seurusteluhuone on sijoitettu aivan vierekkäin. Toisaalta kukaan Hikipediassa ei tule ikinä todistamaan väitettä, joten kysymys jäänee avoimeksi. Keittiön tiskikoneesta saa lumilingon antamalla naiselle lapion. Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.

        Usein nainen pyrkii luvatta pois keittiöstä. Tästä ikävästä tavasta päästään kuitenkin eroon lyhentämällä kettinkiä.


    • kukkis1

      Ei ole käynyt mitään, koska puhelin on taas auki. Oli hetken kiinni.
      Voimat tämä näköjään totaalsesti vie.
      Taas yhden yön valvomisen jälkeen mietin, että olisko voinu pelästyä niin totaalisesti tunteitaan, että meni jäihin? Voiko niin jäihin mennä? Takana hänellä on aika rankkoja eroja ja pettämisiä naisten puolelta (voihan olla toisinkin päin, kuulin vain yhden puolen tarinoista...).
      Puhuttiin mitä toivoisi löytävänsä, niin sanoi että haluaisi perhe-elämää ja kodin mihin on kiva tulla jne. Kysyin vielä, että onko hän valmis siihen, niin vastasi, että on, todellakin on.
      Vai onko hän vaan joku patologinen valehteljija, joka saa jotain kiksejä tälläsestä. Onhan meitä täällä joka junaan.
      Tuskin selviää koskaan, mitä on tapahtunu. Annan nyt asian puolestani olla, ja koitan jatkaa eteenpäin.

      • Avaa silmäsi

        Suosittelen myös, että annat asian olla ja jätät hänet nyt omaan arvoonsa!
        Hän on nähtävästi onneton reppana, joka sinut sai uskomaan noita rankkoja tarinoita. Useita katkeria eroja ja pettämistä takana?? Eikö sen pitäisi laittaa kellot kilkattamaan sinun ikäiselläsi naisella.

        Unohda hänet pikimmiten, sillä ethän niin epätoivoinen voi olla, että sinulle kelpaisi noin huonosti sinua kohtaan käyttäytyvä mies.
        Älä vaan lukeudu niiden onnettomien naisten joukkoon, joille kaikki sadut menevät läpi ja jotka yrittävät rakastaa nämä huijarit terveeksi.


      • kysyn vaan

        aijaa, kuulostaa valitettavasti siltä, että halusi vaan seksiseuraa ja puhui läpiä päähänsä sitä saadakseen. Olen pahoillani puolestasi, todella. Eikun ylös suosta ja eteenpäin. Ei tuollaista kannata surra, vaikka vaikea onkin olla surematta... Jaksuja.


      • kokenut saman
        Avaa silmäsi kirjoitti:

        Suosittelen myös, että annat asian olla ja jätät hänet nyt omaan arvoonsa!
        Hän on nähtävästi onneton reppana, joka sinut sai uskomaan noita rankkoja tarinoita. Useita katkeria eroja ja pettämistä takana?? Eikö sen pitäisi laittaa kellot kilkattamaan sinun ikäiselläsi naisella.

        Unohda hänet pikimmiten, sillä ethän niin epätoivoinen voi olla, että sinulle kelpaisi noin huonosti sinua kohtaan käyttäytyvä mies.
        Älä vaan lukeudu niiden onnettomien naisten joukkoon, joille kaikki sadut menevät läpi ja jotka yrittävät rakastaa nämä huijarit terveeksi.

        Juu siis nyt hyvät naiset... oikeasti rakastunut mies ei tee noin. Ja jos miehellä on useita huonoja suhteita takana, niin hei haloo... suhteeseen tarvitaan AINA kaksi, KOSKAAN se syy ei ole yksin toisessa. Todennaäkösesti kaveri on vasta eronnut ja on katkera ja ei tiedä todellisesta parisuhteesta yhtään mitään, ei ole käsitellyt aikasempia erojaan / eroaan exän kanssa ja luulee, että löytää netistä heti korvaavan ja paremman suhteen. Niitä katkeria eroa yms. ei tule jos molemmat osapuolet on valmiita katsomaan peiliin ja myöntämään omat virheensä ja tekemään töitä paremman tulevaisuuden eteen, yhdessä tai erikseen. Suosittelisin kaivamaan sen eksän tiedot jostain ja kysymään mistä koko asiassa on oikeasti edes kyse. Saisit tietää tarinan toisenkin puolen.


      • nainenmyös
        Avaa silmäsi kirjoitti:

        Suosittelen myös, että annat asian olla ja jätät hänet nyt omaan arvoonsa!
        Hän on nähtävästi onneton reppana, joka sinut sai uskomaan noita rankkoja tarinoita. Useita katkeria eroja ja pettämistä takana?? Eikö sen pitäisi laittaa kellot kilkattamaan sinun ikäiselläsi naisella.

        Unohda hänet pikimmiten, sillä ethän niin epätoivoinen voi olla, että sinulle kelpaisi noin huonosti sinua kohtaan käyttäytyvä mies.
        Älä vaan lukeudu niiden onnettomien naisten joukkoon, joille kaikki sadut menevät läpi ja jotka yrittävät rakastaa nämä huijarit terveeksi.

        Ajattelin samoin luettuani aloittajan tekstin. Intensiivinen yhteydenotto saa vain miehen ärsyyntymään, etkä ainakaan tuolla tavoin pääse hänen kanssaan yhteyksiin. Luovuta, äläkä roiku. Eivät pelimiehet halua mitään lahkeessa roikkujia ja perään soittelijoita.


      • yks48

        Toivon voimia sulle. Tiedän kokemuksesta illat, yöt pahimpia. Päivät jotenkin menee puuhatessa. Se epätietoisuus pahinta. Olen täällä netissä törmännyt pari kertaa mukavaan mieheen, juteltu paljon ....vaihdettu kuvia. suunniteltu tapaamista ja yhtäkkiä ei saa mistään kiinni. Mä jo surru silloin. Onneksi ei oo keretty tapaamaan. Se pahinta , kun kerkee haaveilemaan vaikka mistä ihanasta ja sitten matto vedetään jalkojen alta. Jaksellaan......


    • totuuskomissio

      Etkö voi mennä miehen kotiovelle vastaan ja vaatia selvitystä?

      • Ex-deittailija

        Mies on tyypillinen nettideittailija! Mikään ei koskaan riitä, kun on liian paljon helppoa valikoimaa. Koko ajan etsitään uutta, sillä harhausko on, että seuraava on vieläkin parempi mahdollisuus!! Sitä tuokin mies tekee ja puhelin oli siksi kiinni, kun kävi uuden naisen taas tsekkaamassa.

        Ja vaikka olisi profiilinsa sinun mieliksi poistanut, niin hänellä on niitä joka lähtöön ja eri hakupaikoilla!
        Kerron tämän näin varmasti siksi, että reilu kymmenen vuotta sitten liikuin ahkerasti chateissa ja eri treffisivustoilla ja nettimiesmateriaali tuli hyvin tutuksi. Kun luulit tavanneesi unelmien miehen niin hän oli sitä kaikkea muuta, mutta ei unelmaa nähnytkään.

        Tässä yksi hyvä esimerkki! Tapasimme treffeillä, kirjoittelimme, vaihdoimme numeromme. Hän soitteli ahkeraan, tuo erittäin luotettavan oloinen eronnut neljän lapsen isä. Päätimme tavata torikahveilla eräänä lauantaina, tarkoituksena jatkaa taidenäyttelyyn.

        Mies tuli! Oli kertonut olevansa tumma pitkä mies, mutta oli vain n. 175/60 ja löyhkäsi vanhalta viinalta. Oli kuulemma käväissyt naapurissa ja viettänyt iltaa siellä aamuyöhön asti. Tuosta tuli toinen pitkä miinus! Kolmas oli, että lapset hänellä piti olla koko viikonlopun ja siksi perjantai-ilta ei käynyt tapaamiseen. Siis ei ollut lapsia ja jos ne olisi ollut tulossakaan niin tuskin tuolle juopolle vaimo olisi jättänyt.
        Tässä vaiheessa sanoin kohteliaasti, että emme vietä yhteistä taidenäyttelypäivää eikä mitään muutakaan.

        Palasin kotiin ja huomasin saaneeni postiini viestin hiukan ennen tapaamistamme. Ja kyllä hän mainitsi poikenneensa kirjastossa postinsa tsekkaamassa ennen meidän tapaamistamme.

        Tässä seuraa tuon treffailun hauskin kohta: Olin lähettänyt hänelle kirjeenvaihdon alussa kuvani, mutta tapaamisaamuna aikaisin laitoin uuden ja hiukan selvemmän kuvaan, jotta varmaan hän tunnistaisi minut. Hänellähän ei tietysti kuvaa ollut saatavilla..:)
        Tuo reppana oli niin sekaisin, että hän ei tunnistanut minua samaksi eikä e-mailosoitteeni kertonut hänelle mitään. Hän pokkana laittoi minulle puh.nronsa ja pyysi treffeille....Meinasin kuolla nauruun sillä tämä oli kyllä pohjanoteeraus 50 mieheltä!

        Tuohon edellisen kirjoittajan neuvoon miehen ovelle menemiseen olen eri mieltä! Älä alenna itseäsi siihen enää! Olethan kuitenkin jo häntä yrittänyt tavoittaa puhelimella.. Huijari mikä huijari!


      • Ex-deittailija
        Ex-deittailija kirjoitti:

        Mies on tyypillinen nettideittailija! Mikään ei koskaan riitä, kun on liian paljon helppoa valikoimaa. Koko ajan etsitään uutta, sillä harhausko on, että seuraava on vieläkin parempi mahdollisuus!! Sitä tuokin mies tekee ja puhelin oli siksi kiinni, kun kävi uuden naisen taas tsekkaamassa.

        Ja vaikka olisi profiilinsa sinun mieliksi poistanut, niin hänellä on niitä joka lähtöön ja eri hakupaikoilla!
        Kerron tämän näin varmasti siksi, että reilu kymmenen vuotta sitten liikuin ahkerasti chateissa ja eri treffisivustoilla ja nettimiesmateriaali tuli hyvin tutuksi. Kun luulit tavanneesi unelmien miehen niin hän oli sitä kaikkea muuta, mutta ei unelmaa nähnytkään.

        Tässä yksi hyvä esimerkki! Tapasimme treffeillä, kirjoittelimme, vaihdoimme numeromme. Hän soitteli ahkeraan, tuo erittäin luotettavan oloinen eronnut neljän lapsen isä. Päätimme tavata torikahveilla eräänä lauantaina, tarkoituksena jatkaa taidenäyttelyyn.

        Mies tuli! Oli kertonut olevansa tumma pitkä mies, mutta oli vain n. 175/60 ja löyhkäsi vanhalta viinalta. Oli kuulemma käväissyt naapurissa ja viettänyt iltaa siellä aamuyöhön asti. Tuosta tuli toinen pitkä miinus! Kolmas oli, että lapset hänellä piti olla koko viikonlopun ja siksi perjantai-ilta ei käynyt tapaamiseen. Siis ei ollut lapsia ja jos ne olisi ollut tulossakaan niin tuskin tuolle juopolle vaimo olisi jättänyt.
        Tässä vaiheessa sanoin kohteliaasti, että emme vietä yhteistä taidenäyttelypäivää eikä mitään muutakaan.

        Palasin kotiin ja huomasin saaneeni postiini viestin hiukan ennen tapaamistamme. Ja kyllä hän mainitsi poikenneensa kirjastossa postinsa tsekkaamassa ennen meidän tapaamistamme.

        Tässä seuraa tuon treffailun hauskin kohta: Olin lähettänyt hänelle kirjeenvaihdon alussa kuvani, mutta tapaamisaamuna aikaisin laitoin uuden ja hiukan selvemmän kuvaan, jotta varmaan hän tunnistaisi minut. Hänellähän ei tietysti kuvaa ollut saatavilla..:)
        Tuo reppana oli niin sekaisin, että hän ei tunnistanut minua samaksi eikä e-mailosoitteeni kertonut hänelle mitään. Hän pokkana laittoi minulle puh.nronsa ja pyysi treffeille....Meinasin kuolla nauruun sillä tämä oli kyllä pohjanoteeraus 50 mieheltä!

        Tuohon edellisen kirjoittajan neuvoon miehen ovelle menemiseen olen eri mieltä! Älä alenna itseäsi siihen enää! Olethan kuitenkin jo häntä yrittänyt tavoittaa puhelimella.. Huijari mikä huijari!

        Lisäys vielä, että mies oli vaalea ja harvatukkainen eli koskaan ei edes ole ollut tumma.
        Hän kertoi olevansa yrittäjä, mutta sekin paljastui keskustellessa, että hänen aloitteleva toimistonsa oli autossa ja tietokoneensa kirjastossa! :))


      • 2+1
        Ex-deittailija kirjoitti:

        Mies on tyypillinen nettideittailija! Mikään ei koskaan riitä, kun on liian paljon helppoa valikoimaa. Koko ajan etsitään uutta, sillä harhausko on, että seuraava on vieläkin parempi mahdollisuus!! Sitä tuokin mies tekee ja puhelin oli siksi kiinni, kun kävi uuden naisen taas tsekkaamassa.

        Ja vaikka olisi profiilinsa sinun mieliksi poistanut, niin hänellä on niitä joka lähtöön ja eri hakupaikoilla!
        Kerron tämän näin varmasti siksi, että reilu kymmenen vuotta sitten liikuin ahkerasti chateissa ja eri treffisivustoilla ja nettimiesmateriaali tuli hyvin tutuksi. Kun luulit tavanneesi unelmien miehen niin hän oli sitä kaikkea muuta, mutta ei unelmaa nähnytkään.

        Tässä yksi hyvä esimerkki! Tapasimme treffeillä, kirjoittelimme, vaihdoimme numeromme. Hän soitteli ahkeraan, tuo erittäin luotettavan oloinen eronnut neljän lapsen isä. Päätimme tavata torikahveilla eräänä lauantaina, tarkoituksena jatkaa taidenäyttelyyn.

        Mies tuli! Oli kertonut olevansa tumma pitkä mies, mutta oli vain n. 175/60 ja löyhkäsi vanhalta viinalta. Oli kuulemma käväissyt naapurissa ja viettänyt iltaa siellä aamuyöhön asti. Tuosta tuli toinen pitkä miinus! Kolmas oli, että lapset hänellä piti olla koko viikonlopun ja siksi perjantai-ilta ei käynyt tapaamiseen. Siis ei ollut lapsia ja jos ne olisi ollut tulossakaan niin tuskin tuolle juopolle vaimo olisi jättänyt.
        Tässä vaiheessa sanoin kohteliaasti, että emme vietä yhteistä taidenäyttelypäivää eikä mitään muutakaan.

        Palasin kotiin ja huomasin saaneeni postiini viestin hiukan ennen tapaamistamme. Ja kyllä hän mainitsi poikenneensa kirjastossa postinsa tsekkaamassa ennen meidän tapaamistamme.

        Tässä seuraa tuon treffailun hauskin kohta: Olin lähettänyt hänelle kirjeenvaihdon alussa kuvani, mutta tapaamisaamuna aikaisin laitoin uuden ja hiukan selvemmän kuvaan, jotta varmaan hän tunnistaisi minut. Hänellähän ei tietysti kuvaa ollut saatavilla..:)
        Tuo reppana oli niin sekaisin, että hän ei tunnistanut minua samaksi eikä e-mailosoitteeni kertonut hänelle mitään. Hän pokkana laittoi minulle puh.nronsa ja pyysi treffeille....Meinasin kuolla nauruun sillä tämä oli kyllä pohjanoteeraus 50 mieheltä!

        Tuohon edellisen kirjoittajan neuvoon miehen ovelle menemiseen olen eri mieltä! Älä alenna itseäsi siihen enää! Olethan kuitenkin jo häntä yrittänyt tavoittaa puhelimella.. Huijari mikä huijari!

        Olipas sekavasti kirjoitettu. Mitähän tosta piti ymmärtää??


      • audin kiesisääntö
        Ex-deittailija kirjoitti:

        Mies on tyypillinen nettideittailija! Mikään ei koskaan riitä, kun on liian paljon helppoa valikoimaa. Koko ajan etsitään uutta, sillä harhausko on, että seuraava on vieläkin parempi mahdollisuus!! Sitä tuokin mies tekee ja puhelin oli siksi kiinni, kun kävi uuden naisen taas tsekkaamassa.

        Ja vaikka olisi profiilinsa sinun mieliksi poistanut, niin hänellä on niitä joka lähtöön ja eri hakupaikoilla!
        Kerron tämän näin varmasti siksi, että reilu kymmenen vuotta sitten liikuin ahkerasti chateissa ja eri treffisivustoilla ja nettimiesmateriaali tuli hyvin tutuksi. Kun luulit tavanneesi unelmien miehen niin hän oli sitä kaikkea muuta, mutta ei unelmaa nähnytkään.

        Tässä yksi hyvä esimerkki! Tapasimme treffeillä, kirjoittelimme, vaihdoimme numeromme. Hän soitteli ahkeraan, tuo erittäin luotettavan oloinen eronnut neljän lapsen isä. Päätimme tavata torikahveilla eräänä lauantaina, tarkoituksena jatkaa taidenäyttelyyn.

        Mies tuli! Oli kertonut olevansa tumma pitkä mies, mutta oli vain n. 175/60 ja löyhkäsi vanhalta viinalta. Oli kuulemma käväissyt naapurissa ja viettänyt iltaa siellä aamuyöhön asti. Tuosta tuli toinen pitkä miinus! Kolmas oli, että lapset hänellä piti olla koko viikonlopun ja siksi perjantai-ilta ei käynyt tapaamiseen. Siis ei ollut lapsia ja jos ne olisi ollut tulossakaan niin tuskin tuolle juopolle vaimo olisi jättänyt.
        Tässä vaiheessa sanoin kohteliaasti, että emme vietä yhteistä taidenäyttelypäivää eikä mitään muutakaan.

        Palasin kotiin ja huomasin saaneeni postiini viestin hiukan ennen tapaamistamme. Ja kyllä hän mainitsi poikenneensa kirjastossa postinsa tsekkaamassa ennen meidän tapaamistamme.

        Tässä seuraa tuon treffailun hauskin kohta: Olin lähettänyt hänelle kirjeenvaihdon alussa kuvani, mutta tapaamisaamuna aikaisin laitoin uuden ja hiukan selvemmän kuvaan, jotta varmaan hän tunnistaisi minut. Hänellähän ei tietysti kuvaa ollut saatavilla..:)
        Tuo reppana oli niin sekaisin, että hän ei tunnistanut minua samaksi eikä e-mailosoitteeni kertonut hänelle mitään. Hän pokkana laittoi minulle puh.nronsa ja pyysi treffeille....Meinasin kuolla nauruun sillä tämä oli kyllä pohjanoteeraus 50 mieheltä!

        Tuohon edellisen kirjoittajan neuvoon miehen ovelle menemiseen olen eri mieltä! Älä alenna itseäsi siihen enää! Olethan kuitenkin jo häntä yrittänyt tavoittaa puhelimella.. Huijari mikä huijari!

        ”Naistyyppejä on kolme: 1) Yleisesti ei_niin_hyvännäköiset, 2) Yleisesti hyvännäköiset ja 3) Omasta mielestä hyvännäköiset.”
        ~tuntematon tieteellinen tutkimus

        Tyyppiviat, kuten vuodot, aiheuttavat laitteeseen äkkinäisiä liikkeitä.Naistyyppejä on useampaa eri mallia, esittelemme tässä muutaman.

        1.Oma-nainen on itse hankkimasi joko käytetty tai aivan uusi tuote. Tätä ei yleensä lainata kavereille eikä sukulaisille, vaan se on tarkoitettu vain omaan käyttöön. Oma-nainen saattaa aluksi vaikuttaa halvalta sijoitukselta esimerkiksi vuokranaiseen verrattuna, mutta kannattaa muistaa, että oma-naisen ylläpitokustannukset ovat todella kovat. Ensin joudut vuosikausia maksamaan kaikki huollot ja kun lopulta haluat oma-naisesta eroon, vie hän puolet omaisuudestasi.
        2.Työsuhdenainen (yleensä merkkiä sihteeri) on työpaikan sinulle lahjoittama tuote. Tässä tuotteessa on muutama haittapuoli. Ensinnäkin voi olla, että pidät työsuhdenaisesta enemmän kuin omasta, tällöin suosittelemme oma-naisen pikaista vaihtoa. Toinen mainittava haittapuoli on se, ettet ikinä voi olla varma työsuhdenaisesi ajokerroista, etkä siitä ajaako sillä kenties joku muu samaan aikaan kuin sinä, sillä jotkut työsuhdenaiset ovat yleisessä käytössä työmaalla.
        3.Yleinen nainen., on tarkoitettu vuokrattavaksi väliaikaiseen käyttöön. Näistä kolmesta vaarallisin sijoitus, sillä: Et ikinä tiedä mitä saat (tauteja), usein suuria vikoja, maksavat paljon yhdeltä ajokerralta. Kivalta ei tunnu sekään, että yleinen nainen ei oikeasti nauti panemisestasi hänen kanssaan, vaan vain esittää. Mikäli kuitenkin haluat vuokrata naisen, kannattaa olla varma, ettei siinä ole vikoja, ja ettei myyjä viilaa sinua linssiin (pyydä ylihintaa). HuomautuksiaMikäli omistat jo naisen ja työpaikkasi tarjoaa sinulle työsuhdenaista, valinta on aina vaikea. Suositeltavaa kuitenkin on, että ajelet vain yhdellä naisella kerrallaan, etkä sekä työsuhde- että omalla naisellasi.


      • nettisarjadeittaaja
        2+1 kirjoitti:

        Olipas sekavasti kirjoitettu. Mitähän tosta piti ymmärtää??

        2 1:lle kiteytettynä: Ex-deittailija oli tyypillinen naisnettideittailija ja oli laittanut kirjeenvaihdon aluksi itsestään miehelle kuvan, joka oli diplomaattisesti sanottuna "yliedustava" ja josta mies ei millään olisi naista todellisuudessa ensitreffien lähestyessä tunnistanut.

        Ensitreffien uhkaavasti lähetyessä, nimim. ex-deittailija päätti viime tingassa korjata "erehdyksensä" lähettämällä miehelle todellisuutta paremmin vastaavan valokuvan itsestään. Tämän kuvan nähtyään taas tyypillinen "pitkä ja komea" miesnettideittaaja meni aivan shokkiin ja alkoi käyttäytyä perin oudosti. Traagisen lopputuloksen saimme me kaikki molempien osapuolten myötäeläjät lukea yltä traagisen tapahtuman toisen osapuolen itsensä kertomana.


      • Köyhä_ei_riitä
        Ex-deittailija kirjoitti:

        Lisäys vielä, että mies oli vaalea ja harvatukkainen eli koskaan ei edes ole ollut tumma.
        Hän kertoi olevansa yrittäjä, mutta sekin paljastui keskustellessa, että hänen aloitteleva toimistonsa oli autossa ja tietokoneensa kirjastossa! :))

        Eli oli köyhä? No, sehän on naiselle sitten selvä: köyhä mies ei käy.


    • kukkis1

      Voisinhan mä mennä, mutta tuskin siitä sen kummempaa tulis. Selityksiä ehkä, mutta mitä niistä.
      En tosiaan tiedä, mitä noista tarinoista uskois, ja mikä on se oikea totuus. Eikä tuo nyt mulle enää taida kuuluakkaan. Annan tosiaan asian olla, ja odotan sitä omaa prinssiä saapuvaksi :) Toivottavasti kolahtaa ja tuntuu yhtä hyvältä, kun tämän sankarin kanssa, kun vaan ei lopputulos ole tämä sama. Tunteilleen ei voi kuitenkaan mitään, vaikka järki kuinka takoo vastaan.
      Mutta joo, en odota enää mitään selityksiä tältä sankarilta. En usko tollasen pystyvän hyvään suhteeseen, kun pystyy feidaamaan ihmisiä noin.
      Herran haltuun :) Kiitos muuten asiallisista vastauksista. Tästä tulee jo paljon parempi päivä!

      • Ei odotuksille!

        Naisille yleisesti:
        Älkää hyvät siskot odottako elämäänne minkäänlaista prinssiä! Joka ainoa mies on vain mies - ei yhtään sen enempää eikä vähempää.

        Ymmärtäkää myös se että jos mies lopettaa yhteydenpidon, on aivan selvää, ettei mies ole kiinnostunut naisesta.
        Naisen omat tunteet miestä kohtaan saavat naisen KUVITTELEMAAN, että myös mies on ihastunut (rakkaus ei syty ensimmäisillä treffeillä - oma kemia tekee vain temppuja!)

        Olkaa realistisia eli jalat maassa, kun tapaatte treffikumppanin! Oma halu löytää kumppani sotkee pään, joten yrittäkää unohtaa etsivänne kumppania. Menkää kahvikupposelle ainoastaan sillä mielellä kuin menisitte ja istahtaisitte puolitutun kaverin kanssa hetkisen niitä näitä jutellen.

        Ihmisen kehonkielen opetteleminen päästäisi naiset monesta tuskasta, sillä kommunikoidessanne toisen kanssa, sanoilla on vain 5%:n merkitys - ilmeet, eleet, kehonkieli kertovat KAIKEN!

        Tsemppiä hyvänlaatuisen kahvikupposen parissa, miellyttävässä ympäristössä - siinä päivän nautinto :). Jos mies on todella kiinnostunut tapaamaan, pitämään yhteyksiä yllä, hän sen todellakin tekee - kaikki muu on bullshit´ä!


    • Ettei

      ollut Jämijärvellä? Tarkoitan vain, että ihmiselämässä voi tapahtua mitä tahansa, lentokone, auto, polkupyörä, kylpyhuone...

    • kiltti mies.

      Miten treffeille pääsee? Esittämällä pelimiestä ja valehtelemalla vai?

      • Tasokaskin

        Kyllä treffeille pääsee valehtelemallakin ,mutta ei ehkä toisille tai kolmansille. Varsin yleistä tuo valehtelu .Ainakin ilmoitettu pituus ei usein täsmää ja huomaa tapaavansa korkeintaan itsensä pituisen miehen
        Olen törmännyt samanlaiseen kuin aloittaja ja olen jo aikeissa luopua netin kautta etsimiseen.


    • kukkis1

      Riittää mullekin nettitreffailut, ei ole mua varten. Keskityn elämässäni aivan muihin asioihin, kun miehen etsintään, ja unohdan kaikki miehet. Toivottavasti katkeruus ei tämän takia hiivi pintaan, sitä en halua. Uskoa miehiin saan jonkin aikaa rakentaa, eikä tuskin onnistukkaan enää.

      • Sivukomm.

        Narsistit jättävät usein ihmisen kärvistelemään epätietoisuuteen vastaamattomuudella. Tulevat sitten sankarin elkein paikalle selityksineen kun lähde on ottanut asiasta syyt niskoilleen.


      • eftertanke

        Onhan miehelle voinutkin tulla jokin paniikkikohtaus. Liian paljon liian nopeasti.
        Jos miehellä on takana rankkoja eroja ja pettämistä, mikä osa tuosta ei voi olla totta?


      • kukkis1
        eftertanke kirjoitti:

        Onhan miehelle voinutkin tulla jokin paniikkikohtaus. Liian paljon liian nopeasti.
        Jos miehellä on takana rankkoja eroja ja pettämistä, mikä osa tuosta ei voi olla totta?

        Voihan ne hyvinkin olla totta, ja ehkä onkin, ei voi tietää. Ja voi hyvinkin olla, että tuli paniikki. Silti en ymmärrä, miks ei voi viestillä vastata. Ehkä ei sit vaan tiedä, mitä laittais.
        Jos hänet on jätetty ja petetty muutaman kerran, niin hyvinkin on luotto mennyt (onhan mullakin jo mennyt), niin miksi käyttäytyy sitten muita kohtaan yhä paskasti. Ei varmaan olis halunnut itseään kohdeltavan enää näin.
        Tuntuu edelleenkin niin hullulta, kun niin paljon puhuttiin avoimesti (yllättävän paljon yhden vuorokauden aikana) menneisyydestä, tästä päivästä ja tulevasta, lähinnä toiveista. Ja näytti vilpittömältä sanoessaan, miten hyvä hänellä oli olla mun kans. Sitte pum, sinne meni. Vieläkin aivan voimaton olo! Sitäkään en ymmärrä, miksi otan tämän näin raskaasti, koska olen jo nähnyt jos jonkinlaista suharia, ja eteenpäin on karikoista aina päästy.


      • Nyt oikeesti
        kukkis1 kirjoitti:

        Voihan ne hyvinkin olla totta, ja ehkä onkin, ei voi tietää. Ja voi hyvinkin olla, että tuli paniikki. Silti en ymmärrä, miks ei voi viestillä vastata. Ehkä ei sit vaan tiedä, mitä laittais.
        Jos hänet on jätetty ja petetty muutaman kerran, niin hyvinkin on luotto mennyt (onhan mullakin jo mennyt), niin miksi käyttäytyy sitten muita kohtaan yhä paskasti. Ei varmaan olis halunnut itseään kohdeltavan enää näin.
        Tuntuu edelleenkin niin hullulta, kun niin paljon puhuttiin avoimesti (yllättävän paljon yhden vuorokauden aikana) menneisyydestä, tästä päivästä ja tulevasta, lähinnä toiveista. Ja näytti vilpittömältä sanoessaan, miten hyvä hänellä oli olla mun kans. Sitte pum, sinne meni. Vieläkin aivan voimaton olo! Sitäkään en ymmärrä, miksi otan tämän näin raskaasti, koska olen jo nähnyt jos jonkinlaista suharia, ja eteenpäin on karikoista aina päästy.

        Älä keksi syitä hänen puolestaan. Usko jo. Jotain vikaa miehessä on ja kehoittaisin jättämään tutkimatta sitä ongelmaa tarkemmin.


      • tantta4
        eftertanke kirjoitti:

        Onhan miehelle voinutkin tulla jokin paniikkikohtaus. Liian paljon liian nopeasti.
        Jos miehellä on takana rankkoja eroja ja pettämistä, mikä osa tuosta ei voi olla totta?

        kylläpä on näitä PANIIKKIKOHTAUKSEN saavia miestä leikkiviä nuijapäitä liikenteessä! Yhtään kunnollista joka vois kantaa miehen nimeä-ei ole netin kautta löytynyt!Kaikki juuri tuollaisia, että ensin ollaan muka niin kiinnostunutta,mutta sitten yks kaks alkaa mykkyys. Yhteydenpito katkeaa ku seinään, vaikka ensin muka on niin kiinnostunutta! Nimenomaan näin! Vähin mitä ne nuijapäät vois tehdä, on ilmoittaa että: EI KIINNOSTA JA LOPETETAAN TUTUSTUMINEN.


      • luuserit
        tantta4 kirjoitti:

        kylläpä on näitä PANIIKKIKOHTAUKSEN saavia miestä leikkiviä nuijapäitä liikenteessä! Yhtään kunnollista joka vois kantaa miehen nimeä-ei ole netin kautta löytynyt!Kaikki juuri tuollaisia, että ensin ollaan muka niin kiinnostunutta,mutta sitten yks kaks alkaa mykkyys. Yhteydenpito katkeaa ku seinään, vaikka ensin muka on niin kiinnostunutta! Nimenomaan näin! Vähin mitä ne nuijapäät vois tehdä, on ilmoittaa että: EI KIINNOSTA JA LOPETETAAN TUTUSTUMINEN.

        Kannattaisin ajatusta ettei seksiä ennen kuin on varma minkä tyypin kanssa ollaan tekemisissä. Kyllä se sisin sieltä jossain vaiheessa paljastuu. Se on ainakin varma et jos vaan seksi kiinnostaa niin sen kyllä huomaa aika pian. Ja ne luuserimiehet on vaan sen perässä.


      • Onnen lainaksi sain
        kukkis1 kirjoitti:

        Voihan ne hyvinkin olla totta, ja ehkä onkin, ei voi tietää. Ja voi hyvinkin olla, että tuli paniikki. Silti en ymmärrä, miks ei voi viestillä vastata. Ehkä ei sit vaan tiedä, mitä laittais.
        Jos hänet on jätetty ja petetty muutaman kerran, niin hyvinkin on luotto mennyt (onhan mullakin jo mennyt), niin miksi käyttäytyy sitten muita kohtaan yhä paskasti. Ei varmaan olis halunnut itseään kohdeltavan enää näin.
        Tuntuu edelleenkin niin hullulta, kun niin paljon puhuttiin avoimesti (yllättävän paljon yhden vuorokauden aikana) menneisyydestä, tästä päivästä ja tulevasta, lähinnä toiveista. Ja näytti vilpittömältä sanoessaan, miten hyvä hänellä oli olla mun kans. Sitte pum, sinne meni. Vieläkin aivan voimaton olo! Sitäkään en ymmärrä, miksi otan tämän näin raskaasti, koska olen jo nähnyt jos jonkinlaista suharia, ja eteenpäin on karikoista aina päästy.

        Kyllä se niin karu todellisuus on että hulttioita ja hurmureita riittää , mutta kunnon miehiä ei maailmaan mahdu. Kyllä ne miehet vaan tahtoo liikkua petollisilla mielin . Puhuvat mitä puhuvat , mutta ajatusmaailma niillä on arvoituksellinen.Sen sanon Sinulle kukkis 1, ettei kyllä yhden hulttion takia kannata yöuniaan menettää. Uusia tulee, toivon mukaan rehdimpiä. Silmät avoinna vaan kuljet. Tsemppiä Sinulle.
        Ymmärrän kyllä' että pahoitit asiasta mielesi, mutta aika parantaa.


      • machomies
        luuserit kirjoitti:

        Kannattaisin ajatusta ettei seksiä ennen kuin on varma minkä tyypin kanssa ollaan tekemisissä. Kyllä se sisin sieltä jossain vaiheessa paljastuu. Se on ainakin varma et jos vaan seksi kiinnostaa niin sen kyllä huomaa aika pian. Ja ne luuserimiehet on vaan sen perässä.

        Naista hankkiessa tulee miettiä ja vertailla valmistusvuotta, -maata, väriä sekä ajokertoja. Suomessa vaikeinta on saada itämaista tai latinoa, koska niitä ei Suomessa valmisteta. Ne on tilattava ulkomailta (toimitusaika vaihtelee).

        Ajokerrat on ehkäpä tärkein seikka, mihin hankittaessa tulee kiinnittää huomiota. Ei ole ehkä viisasta hankkia aivan uutta mallia (’97), koska ne tuppaavat yleensä vikisemään ensimmäisillä ajokerroilla. Lisäksi lähteäkseen käyntiin ne tarvitsevat paljon ryyppyä. Ei myöskään kannata hankkia liian vanhaa mallia, koska niissä yleensä on koriongelmia, kuten vuotoja, imusarjojen heikkenemistä, sekä puskurien rupsahtamista... jne.

        Esko Kiesi on lanseerannut niin sanotun "Kiesi-säännön", jonka mukaan miehelle optimaalisen naisen ikä lasketaan seuraavaa kaavaa noudattaen: (Miehen ikä / 2) 7.

        Jos olet kuitenkin onnistunut löytämään mallin jonka huoltokustannuksiin olet valmis sitoutumaan pidemmäksikin aikaa, tulee tuote yleensä kotiinkuljetettuna kirkon kautta. Kirkko toimittaa tuotteensa, kuten kaikki muutkin kodinkoneet, valkoiseen paketoituna. Paketointi poistetaan vasta seuraavana yönä kunnon kaljottelun jälkeen, joita myös häiksi kutsutaan.

        [muokkaa] SijoituspaikkaViime aikoina monet tieteenalat ovat kiistelleet naisen paikasta. Viimeisimmät tutkimukset ovat osoittaneet, että naisen paikka on joko:

        Hellan ja nyrkin välissä (kulinaristinen suuntaus)
        Hellan ja sängyn välissä (hedonistinen suuntaus)
        Hellan sisällä (sadistinen suuntaus)
        Nyrkin ja sängyn välissä (S/M-suuntaus)
        Nyrkin ja nyrkin välissä (sadistinen suuntaus)
        Konepistoolin ja kommandopipon takana (feministinen suuntaus)
        Peniksen ja sängyn välissä (seksuaalinen suuntaus)
        Sängyn alla (petollinen suuntaus)
        Audin vieressä (Kiesin suuntaus)


      • kokenut saman
        kukkis1 kirjoitti:

        Voihan ne hyvinkin olla totta, ja ehkä onkin, ei voi tietää. Ja voi hyvinkin olla, että tuli paniikki. Silti en ymmärrä, miks ei voi viestillä vastata. Ehkä ei sit vaan tiedä, mitä laittais.
        Jos hänet on jätetty ja petetty muutaman kerran, niin hyvinkin on luotto mennyt (onhan mullakin jo mennyt), niin miksi käyttäytyy sitten muita kohtaan yhä paskasti. Ei varmaan olis halunnut itseään kohdeltavan enää näin.
        Tuntuu edelleenkin niin hullulta, kun niin paljon puhuttiin avoimesti (yllättävän paljon yhden vuorokauden aikana) menneisyydestä, tästä päivästä ja tulevasta, lähinnä toiveista. Ja näytti vilpittömältä sanoessaan, miten hyvä hänellä oli olla mun kans. Sitte pum, sinne meni. Vieläkin aivan voimaton olo! Sitäkään en ymmärrä, miksi otan tämän näin raskaasti, koska olen jo nähnyt jos jonkinlaista suharia, ja eteenpäin on karikoista aina päästy.

        SIIS OIKEESTI! Olin tollasen uhri, älkää nyt jumalauta uskoko tommosta... ja oli kanssa 40. Oli myös petetty pari kertaa ja huonoja suhteita, missä häntä vaan syytetään jne... ja miehessä itsessäänhän ei tietenkään ollut mitään vikaa... sai tehdä mitä halusi, millon halusi, miten halusi ja jos jotain asiasta sanoit, niin kyllä osasikin lyödä maahan. Ole onnellinen, että se loppui jo, koska pitemmän päälle tuo olisi satuttanut sua vaan enemmän. Ei normaalisti tunetva 40 vuotias ihminen käyttäydy noin, ei todellakaan!!! Sen verran täytyy olla ihmisessä selkärankaa, että ilmottaa itsestään... ja sen paniikinkin pystyy aikuinen ihminen ilmoittamaan. Älä mene siihen retkuun, että uskot jokaikisen selityksen... minä menin ja se melkein tuhos mut.


      • lentokala2
        tantta4 kirjoitti:

        kylläpä on näitä PANIIKKIKOHTAUKSEN saavia miestä leikkiviä nuijapäitä liikenteessä! Yhtään kunnollista joka vois kantaa miehen nimeä-ei ole netin kautta löytynyt!Kaikki juuri tuollaisia, että ensin ollaan muka niin kiinnostunutta,mutta sitten yks kaks alkaa mykkyys. Yhteydenpito katkeaa ku seinään, vaikka ensin muka on niin kiinnostunutta! Nimenomaan näin! Vähin mitä ne nuijapäät vois tehdä, on ilmoittaa että: EI KIINNOSTA JA LOPETETAAN TUTUSTUMINEN.

        Joo, melkoisia paniikkikohtauksia miehillä ollut, kun onkin vaihdettu lennosta toiseen naiseen.


      • Rosalee
        Nyt oikeesti kirjoitti:

        Älä keksi syitä hänen puolestaan. Usko jo. Jotain vikaa miehessä on ja kehoittaisin jättämään tutkimatta sitä ongelmaa tarkemmin.

        Totta. Kaikki pohdinta on spekulointia, joka ei johda mihinkään, ei edes mielenrauhaan. Ymmärrän, että selitystä jää kaipaamaan pitkäksi aikaa, kun on antautunut ja laskenut suojamuurinsa henkilölle, joka osoittautuukin kauheaksi pettymykseksi, sillä henkilö, joka vie on vienyt jalat alta, vetääkin todellisuudessa maton jalkojen alta. Niitä riittää. Netin ulkopuolellakin livemaailmassa. Kunnioita itseäsi, suorista ryhtisi ja jatka matkaasi arvokkaasti.


      • efterdagen
        kukkis1 kirjoitti:

        Voihan ne hyvinkin olla totta, ja ehkä onkin, ei voi tietää. Ja voi hyvinkin olla, että tuli paniikki. Silti en ymmärrä, miks ei voi viestillä vastata. Ehkä ei sit vaan tiedä, mitä laittais.
        Jos hänet on jätetty ja petetty muutaman kerran, niin hyvinkin on luotto mennyt (onhan mullakin jo mennyt), niin miksi käyttäytyy sitten muita kohtaan yhä paskasti. Ei varmaan olis halunnut itseään kohdeltavan enää näin.
        Tuntuu edelleenkin niin hullulta, kun niin paljon puhuttiin avoimesti (yllättävän paljon yhden vuorokauden aikana) menneisyydestä, tästä päivästä ja tulevasta, lähinnä toiveista. Ja näytti vilpittömältä sanoessaan, miten hyvä hänellä oli olla mun kans. Sitte pum, sinne meni. Vieläkin aivan voimaton olo! Sitäkään en ymmärrä, miksi otan tämän näin raskaasti, koska olen jo nähnyt jos jonkinlaista suharia, ja eteenpäin on karikoista aina päästy.

        Tämäntyyppiset miehet, ja niitähän täällä on pilvin pimein, eivät halua mitään muuta kuin saada naida uutta naista. Kun nainen sen jälkeen alkaa kyselemään tulevaisuudesta, myöntää kyllä kaipaavansa juuri kyseistä naista, haluaa alkaa seurustelun sun muuta hölynpölyä, mutta pötkiikin kiireen vilkkaa pakoon. Nimimerkkiä muuttamalla seuraava hakuseen. Näin tämä pyörä pyörii!! Ja naiset uskovat tyhmyyksissään kaiken. Voi voi sentään!


      • tipu2
        tantta4 kirjoitti:

        kylläpä on näitä PANIIKKIKOHTAUKSEN saavia miestä leikkiviä nuijapäitä liikenteessä! Yhtään kunnollista joka vois kantaa miehen nimeä-ei ole netin kautta löytynyt!Kaikki juuri tuollaisia, että ensin ollaan muka niin kiinnostunutta,mutta sitten yks kaks alkaa mykkyys. Yhteydenpito katkeaa ku seinään, vaikka ensin muka on niin kiinnostunutta! Nimenomaan näin! Vähin mitä ne nuijapäät vois tehdä, on ilmoittaa että: EI KIINNOSTA JA LOPETETAAN TUTUSTUMINEN.

        Tai mehän voidaan naiset kirjoittaa tänne niiden ääliöiden nimet jne niin sitten tiedetään keiden kanssa ei kannata tutustua lainkaan ;) Eli puskaradio toimimaan niin johan surkeat narsistimiehet jotka vedättää naisia saavat maistaa omaa lääkettään! ;)


      • Rosalee
        efterdagen kirjoitti:

        Tämäntyyppiset miehet, ja niitähän täällä on pilvin pimein, eivät halua mitään muuta kuin saada naida uutta naista. Kun nainen sen jälkeen alkaa kyselemään tulevaisuudesta, myöntää kyllä kaipaavansa juuri kyseistä naista, haluaa alkaa seurustelun sun muuta hölynpölyä, mutta pötkiikin kiireen vilkkaa pakoon. Nimimerkkiä muuttamalla seuraava hakuseen. Näin tämä pyörä pyörii!! Ja naiset uskovat tyhmyyksissään kaiken. Voi voi sentään!

        Ei se nyt ihan noinkaan mene. Eivät kaikki miehetkään niin tyhmiä ole, että pelkän seksin perässä juoksevat. Kyllä jo 40 elämään muutakin mahtuu. Usein (oman kokemukseni mukaan) se on mies joka puhuu yhteisestä tulevaisuudesta ja maalailee ruusuisia kuvia tulevasta arjesta. Vakuutuksia sitoutumistahdosta ja vastuullisuudesta tulee pyytämättä.

        Toki seksi ja läheisyys kuuluvat asiaan. Se on molemminpuolista vetoa. Mitä turhaa odottaa seksiä siihen kunnes on varma toisen kelpoisuudesta, se on niin iso asia parisuhdetta, että kyllä fyysisen läheisyyden pitää suhteessa myös toimia.

        Pari saattaa viettää kovinkin miellyttävää ja tasapainoista arkea yhdessä tiiviisti kolmekin kuukautta alkaen jo vakiintua (joskus jopa vuosia). Silti kaikki voi eräänä päivänä kaatua ensimmäiseen väsyneestä pienestä ja vähäpätöisestä arkisesta väärinkäistyksestä puhkeavaan turhaan riitaan, jota toinen ei suostu koskaan selvittämään. Ei koskaan. Katoaa eikä palaa takaisin ja yhteys katkeaa täysin. Näin kävi minulle. Tiedän näin tapahtuneen muillekin. Tiedän myös, että myös naiset voivat toimia yhtä epäreilulla tavalla. Homo sapiens on melko kusipäinen laji, mutta onneksi on hienojakin ihmisiä molemmissa sukupuolissa.


      • Kun tavis ei riitä
        Onnen lainaksi sain kirjoitti:

        Kyllä se niin karu todellisuus on että hulttioita ja hurmureita riittää , mutta kunnon miehiä ei maailmaan mahdu. Kyllä ne miehet vaan tahtoo liikkua petollisilla mielin . Puhuvat mitä puhuvat , mutta ajatusmaailma niillä on arvoituksellinen.Sen sanon Sinulle kukkis 1, ettei kyllä yhden hulttion takia kannata yöuniaan menettää. Uusia tulee, toivon mukaan rehdimpiä. Silmät avoinna vaan kuljet. Tsemppiä Sinulle.
        Ymmärrän kyllä' että pahoitit asiasta mielesi, mutta aika parantaa.

        Jos et löydä kunnon miestä, katso peiliin! Itsestä se riippuu, minkälaiset miehet viehättää. Hurmureita etsivät löytää pettäjiä.

        Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka ei kelpaa. Hurmurit vie naisia sadoittain. Nähty on.


    • kukkis1

      Helpommin sanottu kun tehty! Yrittänyt oon, mutta en ole vielä ihan onnistunut unohtamaan. Pikkuhiljaa unohdan koko jutun. Kyllä mä ymmärrän, että jotain on pahasti miehessä vialla, kun toimii noin. Ei ole mun arvonen jne. Järjellä ajateltuna simppeli juttu, mutta tunteet on vielä niin pinnassa.

      • Kis-kisu

        Semmonen pikku varoitus sulle, että heti kun olet onnistunut unohtamaan asian ja jatkamaan eteenpäin, vätysjorma ottaa uudelleen yhteyttä.

        Mieti nyt etukäteen sekin miten toimit, ettet sitten ylipäässeenä ole turhan jalomielinen ja ymmärtäväinen selityksille. Ehdotan, että puolestasi vaikenet kuin muuri etkä kuittaa koskaan edes saaneesi viestiä/et vastaa puheluun.


      • Muistathan :)
        Kis-kisu kirjoitti:

        Semmonen pikku varoitus sulle, että heti kun olet onnistunut unohtamaan asian ja jatkamaan eteenpäin, vätysjorma ottaa uudelleen yhteyttä.

        Mieti nyt etukäteen sekin miten toimit, ettet sitten ylipäässeenä ole turhan jalomielinen ja ymmärtäväinen selityksille. Ehdotan, että puolestasi vaikenet kuin muuri etkä kuittaa koskaan edes saaneesi viestiä/et vastaa puheluun.

        Hyvä pointti! Just noin siinä tapaa käydä. Voi olla kuukausi kaksikin välissä, sieltä ne yhtäkkiä putkahtaa koukuttamaan sua uudestaan. Muista silloin että hän vetäytyi yhtään välittämättä siitä mitä ajatushelvettiä sinä olet joutunut käymään läpi. Miettien Miksi miksi miksi?


      • kukkis1
        Muistathan :) kirjoitti:

        Hyvä pointti! Just noin siinä tapaa käydä. Voi olla kuukausi kaksikin välissä, sieltä ne yhtäkkiä putkahtaa koukuttamaan sua uudestaan. Muista silloin että hän vetäytyi yhtään välittämättä siitä mitä ajatushelvettiä sinä olet joutunut käymään läpi. Miettien Miksi miksi miksi?

        Oonhan mä totakin jo miettiny :) Toivottavasti tosiaan pystyn olemaan vastaamatta, ja uskomatta mihinkään selityksiin. En tosiaankaan halua tollasta ihmistä sekottamaan elämääni millään tavalla. Enkä enää ketään muutakaan miestä :(


      • Vielä hän tulee
        kukkis1 kirjoitti:

        Oonhan mä totakin jo miettiny :) Toivottavasti tosiaan pystyn olemaan vastaamatta, ja uskomatta mihinkään selityksiin. En tosiaankaan halua tollasta ihmistä sekottamaan elämääni millään tavalla. Enkä enää ketään muutakaan miestä :(

        No ei kaikki miehet ole semmoisia. Täällä se tuntuu niin yleiseltä, koska eihän täällä puhuta niistä ihanista miehistä ollenkaan, vaan pelkästään näistä päänvaivaa ja sydänsuruja aiheuttavista :)


      • Sarjakaatajia_nähnyt

        Nämä "jalat alta" -kaverit on yleensä sellaisia, että saavat uusia naisia helposti. Kannattaa hiukan katsoa ihastuuko pelimieheen (pettäjään).

        Itsekkin tunnen pari sarjapettäjää, johon kumma kyllä naiset ihastuvat jatkuvalla syötöllä, eivätkä edes usko että heistä tulee vain seuraava yhden yön keikka.


      • nettimiehet
        Vielä hän tulee kirjoitti:

        No ei kaikki miehet ole semmoisia. Täällä se tuntuu niin yleiseltä, koska eihän täällä puhuta niistä ihanista miehistä ollenkaan, vaan pelkästään näistä päänvaivaa ja sydänsuruja aiheuttavista :)

        Sori mutta kyllä ne pääsääntöisesti on juurikin tuollaisia. Liikaa tarjontaa niin pää menee sekaisin. Kaikki pitäis saada. Tyypillistä miehille.


      • Hannu-64
        nettimiehet kirjoitti:

        Sori mutta kyllä ne pääsääntöisesti on juurikin tuollaisia. Liikaa tarjontaa niin pää menee sekaisin. Kaikki pitäis saada. Tyypillistä miehille.

        Anteeksi nyt, mutta omien kokemusten mukaan tämä asia on täysin päinvastoin. Ei naiset edes vastaile miehille, jotka etsivät sitä yhtä ja oikeaa. Nämä hurmurit, lihaskimput ja pelimiehet sen sijaan naiset tuolta deitti-palstoilta saavat. Sitten täällä itketään, kun tapahtuikin se ihmeellinen asia ja mies paljastuikin joksikin aivan muuksi. Ja mitä ylitarjontaan tulee, niin ei tuolla deittien puolella naiset edes vastaile viesteihin. Hyvä jos saat joo tai niin vastaukseksi kymmenen rivin mittaiseen viestiin. Olen kirjoittanut valehtelematta n. 50 naiselle. Kahden kanssa olen saanut enemmän keskustelua aikaiseksi. Kysyttyäni asiasta muutamilta, naiset kyllä saavat viestejä vaikka kuinka paljon, niin selitäpä nyt tuo ylitarjonta, kun asia on täysin päinvastoin kun väitit. No, naisethan nyt ovat vain aina uhreja tässä pahassa maailmassa. Haarat avataan välittömästi ja sitten netissä itketään omaa tyhmyyttä. Otan osaa aloittajan kokemusten suhteen, mutta myöskin hämmästyttää, että te olette noin helposti vietävissä pelimiesten toimesta.


      • entinen nettimies
        nettimiehet kirjoitti:

        Sori mutta kyllä ne pääsääntöisesti on juurikin tuollaisia. Liikaa tarjontaa niin pää menee sekaisin. Kaikki pitäis saada. Tyypillistä miehille.

        Kysehän on varmastikin ollut siitä että kyseisellä miehellä on ollut useampien naisten kanssa treffailut menossa, ja joku muu on vienyt voiton.

        Miksi sitten mies ei voi ensimmäisillä treffeillä reilusti sanoa että ei nyt ole varma että onko kyseinen nainen se oikea, vaan lepertelee ja selittää kuinka juuri tämä nainen on juuri se ihanin ja mielenkiintoisin?

        Minulla on siihen ainakin yksi vastaus, jonka olen itse miehenä nettitreffailusta havainnut...

        Jos miehenä osoittaa pientäkään epäröintiä tai epäitsevarmuutta, naisten kiinnostus lakkaa kuin seinään. Naista ei kiinnosta enää pätkän vertaa.

        Niinpä on vaan pakko itsevarmasti "feikata" koko treffien ajan olevansa todella kiinnostunut juuri siitä naisesta jonka kanssa juttelee - vaikka oikeasti on jo ehkä tapaamisen ensiminuuteilla tullut siihen tulokseen ettei tämä nainen ole se unelmien nainen, ja on ehkä joku toinen nainen joka kiinnostaa enemmän. Jos yhtään aikoo osoittaa epäröintiä, voisi samantien lopettaa ne treffit siihen paikkaan tai vaan jättää ne alunperin kokonaan väliin.

        Naiset vaativat sitä "miehisen itsevarmaa" miestä. Se mies joka osaa sitä roolia pitää yllä (olipa oikeasti kiinnostunut naisesta tai ei) saa ne naiset ihastumaan itsensä. (Ne "pelimiehet" tämän osaavat.)

        Muutaman kerran olen nettideittailussa naisen samantien menettänyt kun olen yhtään epäröintiä osoittanut. Nykyään tiedän paremmin. Tiedän miten homma tulisi hoitaa. Se naisten iskeminen nettitreiffeillä tuntuu vaan niin feikiltä koko touhu. Pakko aina yrittää esittää jotain että saisi naisen ihastumaan. Itse haistatin jo pitkät koko nettideittalulle. En viitsi lähteä siihen leikkiin - toivon että tapaan jonkun naisen oikeassa elämässä, jonkun joka saattaisi ihastua siihen OIKEAAN minuun, eikä siihen treffien feikkiin pelimies-minuun. Tuskin tuota tapahtuu, sen verran olen naisten haluja oppinut jo ymmärtämään, mutta ainahan sitä voi toivoa.


      • Hannulle.
        Hannu-64 kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta omien kokemusten mukaan tämä asia on täysin päinvastoin. Ei naiset edes vastaile miehille, jotka etsivät sitä yhtä ja oikeaa. Nämä hurmurit, lihaskimput ja pelimiehet sen sijaan naiset tuolta deitti-palstoilta saavat. Sitten täällä itketään, kun tapahtuikin se ihmeellinen asia ja mies paljastuikin joksikin aivan muuksi. Ja mitä ylitarjontaan tulee, niin ei tuolla deittien puolella naiset edes vastaile viesteihin. Hyvä jos saat joo tai niin vastaukseksi kymmenen rivin mittaiseen viestiin. Olen kirjoittanut valehtelematta n. 50 naiselle. Kahden kanssa olen saanut enemmän keskustelua aikaiseksi. Kysyttyäni asiasta muutamilta, naiset kyllä saavat viestejä vaikka kuinka paljon, niin selitäpä nyt tuo ylitarjonta, kun asia on täysin päinvastoin kun väitit. No, naisethan nyt ovat vain aina uhreja tässä pahassa maailmassa. Haarat avataan välittömästi ja sitten netissä itketään omaa tyhmyyttä. Otan osaa aloittajan kokemusten suhteen, mutta myöskin hämmästyttää, että te olette noin helposti vietävissä pelimiesten toimesta.

        Kyseessä olikin nyt vätys-jorma, joka häviää tapailun jälkeen.
        Ei ensimmäisestä "moi" sanasta..
        Järkyttävän suuri ero.


      • Ex Deittaaja
        entinen nettimies kirjoitti:

        Kysehän on varmastikin ollut siitä että kyseisellä miehellä on ollut useampien naisten kanssa treffailut menossa, ja joku muu on vienyt voiton.

        Miksi sitten mies ei voi ensimmäisillä treffeillä reilusti sanoa että ei nyt ole varma että onko kyseinen nainen se oikea, vaan lepertelee ja selittää kuinka juuri tämä nainen on juuri se ihanin ja mielenkiintoisin?

        Minulla on siihen ainakin yksi vastaus, jonka olen itse miehenä nettitreffailusta havainnut...

        Jos miehenä osoittaa pientäkään epäröintiä tai epäitsevarmuutta, naisten kiinnostus lakkaa kuin seinään. Naista ei kiinnosta enää pätkän vertaa.

        Niinpä on vaan pakko itsevarmasti "feikata" koko treffien ajan olevansa todella kiinnostunut juuri siitä naisesta jonka kanssa juttelee - vaikka oikeasti on jo ehkä tapaamisen ensiminuuteilla tullut siihen tulokseen ettei tämä nainen ole se unelmien nainen, ja on ehkä joku toinen nainen joka kiinnostaa enemmän. Jos yhtään aikoo osoittaa epäröintiä, voisi samantien lopettaa ne treffit siihen paikkaan tai vaan jättää ne alunperin kokonaan väliin.

        Naiset vaativat sitä "miehisen itsevarmaa" miestä. Se mies joka osaa sitä roolia pitää yllä (olipa oikeasti kiinnostunut naisesta tai ei) saa ne naiset ihastumaan itsensä. (Ne "pelimiehet" tämän osaavat.)

        Muutaman kerran olen nettideittailussa naisen samantien menettänyt kun olen yhtään epäröintiä osoittanut. Nykyään tiedän paremmin. Tiedän miten homma tulisi hoitaa. Se naisten iskeminen nettitreiffeillä tuntuu vaan niin feikiltä koko touhu. Pakko aina yrittää esittää jotain että saisi naisen ihastumaan. Itse haistatin jo pitkät koko nettideittalulle. En viitsi lähteä siihen leikkiin - toivon että tapaan jonkun naisen oikeassa elämässä, jonkun joka saattaisi ihastua siihen OIKEAAN minuun, eikä siihen treffien feikkiin pelimies-minuun. Tuskin tuota tapahtuu, sen verran olen naisten haluja oppinut jo ymmärtämään, mutta ainahan sitä voi toivoa.

        Juurikin noin Entinen Nettimies! Muutamin tarkennuksin; naiset haluavat miehen vaikuttavan varmoilta, koska epävarmuus osoittaa, ettei mies ole aidosti kiinnostunut vaan etsii edelleen parempaa.

        Muutaman vuoden deitti-sivuilla roikuttuani kyllästyin nettimiesten epärehellisyyteen. Ja niin päätin järjestää kokeilun; tein kaksi miellyttävää profiilia ja kirjoittelin kahden miehen kanssa. Molemmat profiilini halusivat tavata miestä ja vielä samana viikonloppuna....oli siinä miehellä järjestelemistä, kun yritti sovitella tapaamisia ja valehteli molemmille ja vannoi ihastustaan molemmille. Kumpikaan profiileistani ei miestä tavannut, kun hän ei saanut soviteltua tapaamista, kun toiselle naiselle ei sopinut eikä toisellekkaan hänen ehdotuksensa.

        Paskamainen temppu minulta, myönnän, mutta saakoon miehet välillä mitä tilaa!

        Viehättävänä naisena saan seuraa muualtakin, se nettideittailusta....sairasta...sekä miesten että naisten taholta.


      • käy varmaan sullekki
        kukkis1 kirjoitti:

        Oonhan mä totakin jo miettiny :) Toivottavasti tosiaan pystyn olemaan vastaamatta, ja uskomatta mihinkään selityksiin. En tosiaankaan halua tollasta ihmistä sekottamaan elämääni millään tavalla. Enkä enää ketään muutakaan miestä :(

        Älähän nyt.

        "Ne munat, ne munat" oli mari-vainajan viimeiset sanat.


      • Hannu-64
        Hannulle. kirjoitti:

        Kyseessä olikin nyt vätys-jorma, joka häviää tapailun jälkeen.
        Ei ensimmäisestä "moi" sanasta..
        Järkyttävän suuri ero.

        Tiedän kyllä, oma kirjoitukseni olikin itseäni edeltävälle kirjoittajalle. Vastauksissa muutenkin kamalasti yleistyksiä. Se nyt vain on niin, että ne tietyt samat miehet naisia kiinnostaa ja niillä tietyillä miehillä vientiä riittää. Loput sitten saavat kärvistellä ilman vastauksia yksinään. Olen aika varma, että nykypäivänä monet miehet ajattelevat itseni tavoin. Minä en ole koskaan kumppaneitani pettänyt ja yrittänyt kohdella kunnioittavasti. Tästä kiitoksena minua on jätetty, petetty ja annettu ymmärtää, että miehiä saa kohdella ihan vapaasti näin, koska miehethän tunnetusti ovat sikoja.

        En siis puolustele Vätys-Jormaa tai muitakaan pelimiehiä, mutta eipä nyt aleta taas syyllistämään kaikkia miehiä siitä, että itse haksahtaa väärään yksilöön.


      • 7 + 613
        Hannu-64 kirjoitti:

        Tiedän kyllä, oma kirjoitukseni olikin itseäni edeltävälle kirjoittajalle. Vastauksissa muutenkin kamalasti yleistyksiä. Se nyt vain on niin, että ne tietyt samat miehet naisia kiinnostaa ja niillä tietyillä miehillä vientiä riittää. Loput sitten saavat kärvistellä ilman vastauksia yksinään. Olen aika varma, että nykypäivänä monet miehet ajattelevat itseni tavoin. Minä en ole koskaan kumppaneitani pettänyt ja yrittänyt kohdella kunnioittavasti. Tästä kiitoksena minua on jätetty, petetty ja annettu ymmärtää, että miehiä saa kohdella ihan vapaasti näin, koska miehethän tunnetusti ovat sikoja.

        En siis puolustele Vätys-Jormaa tai muitakaan pelimiehiä, mutta eipä nyt aleta taas syyllistämään kaikkia miehiä siitä, että itse haksahtaa väärään yksilöön.

        Parempi olis sitten sunkin olla yleistämättä että heti ollaan "haarat levällään". Aina on ooikkeuksia joka porukassa eikä koskaan voi sanoa, että kaikki olisivat samanlaisia. On hyvin valitettavaa etteivät samankaltaiset, samaa asiaa haluavat, samanhenkiset ihmiset helpolla löydä toisiaan. Ei ole minuakaan vielä onnistanut (olen 50 ), kun niin kovin monet miehet ovat juuri sitä "haarojen levitystä" vailla jo heti ekalla tapaamiskerralla. Lisäksi aika paljon on varattuja miehiä liikkeellä vierasta iskemässä... :-(


      • Naisilla vara valita
        nettimiehet kirjoitti:

        Sori mutta kyllä ne pääsääntöisesti on juurikin tuollaisia. Liikaa tarjontaa niin pää menee sekaisin. Kaikki pitäis saada. Tyypillistä miehille.

        Paljon valinnanvaraa?

        Missä maailmassa elät? Naisilla on mistä valita, miehillä ei todellakaan. Sama oletko netissä vai ravintolassa.

        Ja kyllähän se tietysti niin on, että enemmän niitä sarjapettäjiä löytää juuri sieltä, missä seuraa aktiivisesti haetaan (treffisivustoilta ja ravintelista).


      • Siksi, että
        Muistathan :) kirjoitti:

        Hyvä pointti! Just noin siinä tapaa käydä. Voi olla kuukausi kaksikin välissä, sieltä ne yhtäkkiä putkahtaa koukuttamaan sua uudestaan. Muista silloin että hän vetäytyi yhtään välittämättä siitä mitä ajatushelvettiä sinä olet joutunut käymään läpi. Miettien Miksi miksi miksi?

        mies ei ole varma kannattaako naisen viettää enempää aikaa. Nainen kannattaa kuitenkin yrittää pitää jollakin tavalla mukana kuvioissa jos parempaakaan ei löydy. Muutaman viikon päästä voi ottaa sitten taas yhteyttä jos parempaakaan ei löydy ja keksiä jonkin selitys miksi hävisi.


    • jorppa3

      Luultavasti kuollut, jos viestittely loppui kuin seinään. Tuon ikäisillä alkaa olla jo kaikenlaista vaivaa, sydänvikoja jne.

    • KALLE KELLO

      Just juu, taas yksi tyhmä vollottaa palstoilla. Ihan selvästi ukko on naimissa tai ainakin varattu ja hakee VAIN seikkailua, ei ole meininkiäkään jättää muijaansa ja muijat uskoo kaikki liirumlaarumit. Ei sitten sullakaan ole tullut mieleen hakea sitä miestä ihan elävänä tosi maailmasta, siinä sitä näkee naamatusten aika paljon asioita,. Voi voi teitä tyhmiä akkoja

      • kysyn vaan

        Onko pakko lyödä lyötyä? Tosi lapsellista tekstiä Kallelta.


      • näitä riittää

        Joo ja jos ei uskalla kuvaansa nettiin laittaa ja profiilikin vielä aika suppea niin pitäisi jo järki sanoa että on varattu eikä uskalla kuvan ja tarkempien tietojen kanssa netissä esiintyä.


      • KALLE KELLO
        kysyn vaan kirjoitti:

        Onko pakko lyödä lyötyä? Tosi lapsellista tekstiä Kallelta.

        Lapsellista? Hei halooooo, yli 40 vuotias muija itkee kun teini-ikäinen. Minkälaisia naisia te oikein olette? Eiköhän se ole selvä fakta, mitä sieltä netistä kukakin hakee. 1% löytää "sen oikean". Sinä kirjoittelet "älä lyö lyötyä". Heh haloo taas kerran. Jos yli 40 vuotias akka käyttäytyy kun teini-ikäinen, mitenhän se hoitaa pentunsa ja huushollinsa yh:nä? Ei voi olla kummoinenkaan ruudinkeksijä. Mitä ihmettä te naiset oikein kuvittelette? Löytyy satujen prinssi senssipalstoilta, niinkö? Menkää nyt hyvät ex-rouvat itseenne. Suurin osa akoista on eronnut joko ukon takia, tai sitten itse on sekopää. Luulisi tuohon ikään jo oppineen "elämän aakkosia". Jokaiselle ex-rouvalle suosittelisin heittämään sen tietsikan ikkunasta pihalle ja alkamaan elämään normaalia elämää. Olette epätoivoisia virityksiö ja yritätte vain saada elättäjää, harmi että joku uros menee aina lankaan


      • KALLE KELLO
        näitä riittää kirjoitti:

        Joo ja jos ei uskalla kuvaansa nettiin laittaa ja profiilikin vielä aika suppea niin pitäisi jo järki sanoa että on varattu eikä uskalla kuvan ja tarkempien tietojen kanssa netissä esiintyä.

        Juu ja saattaa olla vaikka velimiehen kuva, jos vaikka se oma muija käy tsekkailemassa.... eihän sitä voi kiinnijäämisen pelossa kaikkea kertoa ja siksi pitää muutenkin vähän kaunistella esim pituutta, painoa, väriään vähän sinne päin vain. Ja halpaan menijöitä riittää. Eikähän joka muija saa syyttää ihan itseään, hyväuskoisia hölmöjä bimboja


      • kysyn vaan
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Lapsellista? Hei halooooo, yli 40 vuotias muija itkee kun teini-ikäinen. Minkälaisia naisia te oikein olette? Eiköhän se ole selvä fakta, mitä sieltä netistä kukakin hakee. 1% löytää "sen oikean". Sinä kirjoittelet "älä lyö lyötyä". Heh haloo taas kerran. Jos yli 40 vuotias akka käyttäytyy kun teini-ikäinen, mitenhän se hoitaa pentunsa ja huushollinsa yh:nä? Ei voi olla kummoinenkaan ruudinkeksijä. Mitä ihmettä te naiset oikein kuvittelette? Löytyy satujen prinssi senssipalstoilta, niinkö? Menkää nyt hyvät ex-rouvat itseenne. Suurin osa akoista on eronnut joko ukon takia, tai sitten itse on sekopää. Luulisi tuohon ikään jo oppineen "elämän aakkosia". Jokaiselle ex-rouvalle suosittelisin heittämään sen tietsikan ikkunasta pihalle ja alkamaan elämään normaalia elämää. Olette epätoivoisia virityksiö ja yritätte vain saada elättäjää, harmi että joku uros menee aina lankaan

        Yleensä olen pitänyt tekstejäsi fiksuina, nyt en tiedä mikä piru sinuun iski. Vai onko joku omakohtainen katkeruus taka-alalla. Joten haloo nyt ihan vain itsellesikin.

        Kyllä netistä löytyy ihan fiksua ja varteenotettavaakin seuraa. Ei kaikki työssäkäyvät sinkut ehdi alvariinsa jossain "normaalissa elämässä" seuraa löytää. Tunnen useammankin parin, jotka ovat tavanneet netissä. Eihän sitä "normaalissakaan elämässä" voi olla varma sen toisen luotettavuudesta.

        En pidä siitä, että nimittelet. Se on lapsellista. Joten haloo vain taas.

        En saanut sellaista kuvaa, että aloittaja käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Lapsista ei sitä paitsi ollut mitään puhetta. Jos hän täällä purkaa pahaa mieltänsä, en tiedä miksi se on teiniä. Vai loppuuko tunteet 4-kymppisenä? Eikö aikuisella ihmisellä voi olla sydänsuruja? Eikö aikuinen ihminen voi toivoa rinnallensa KUMPPANIA EIKÄ ELÄTTÄJÄÄ?

        Ja niin tai näin, aloittaja on surullinen. Jos ihmisistä löytyisi vähän enemmän empatiaa, olisi maailmamme huomattavasti parempi paikka elää.


      • kirjavakissa

        Niin,,,PAIKKAHAN se ratkaisee, onko ihminen aito vai ei =)) On toi Kalle tyhmä, se on huomattu kerran jos toisenkin. Jos ihminen on peluri, hän feikkaa missä tahansa vaikka kirjastossa........
        Todella moni nainen sekä mies osaa pelin paikasta, asemasta tai iästä riippumatta.


      • Wohooo...

        Elävä elämä on ihan samanlaista pösilö :D
        Ja jos oikein ymmärsin... nämä kaksi on kyllä naamatusten nähny....


      • jälki teini
        kysyn vaan kirjoitti:

        Yleensä olen pitänyt tekstejäsi fiksuina, nyt en tiedä mikä piru sinuun iski. Vai onko joku omakohtainen katkeruus taka-alalla. Joten haloo nyt ihan vain itsellesikin.

        Kyllä netistä löytyy ihan fiksua ja varteenotettavaakin seuraa. Ei kaikki työssäkäyvät sinkut ehdi alvariinsa jossain "normaalissa elämässä" seuraa löytää. Tunnen useammankin parin, jotka ovat tavanneet netissä. Eihän sitä "normaalissakaan elämässä" voi olla varma sen toisen luotettavuudesta.

        En pidä siitä, että nimittelet. Se on lapsellista. Joten haloo vain taas.

        En saanut sellaista kuvaa, että aloittaja käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Lapsista ei sitä paitsi ollut mitään puhetta. Jos hän täällä purkaa pahaa mieltänsä, en tiedä miksi se on teiniä. Vai loppuuko tunteet 4-kymppisenä? Eikö aikuisella ihmisellä voi olla sydänsuruja? Eikö aikuinen ihminen voi toivoa rinnallensa KUMPPANIA EIKÄ ELÄTTÄJÄÄ?

        Ja niin tai näin, aloittaja on surullinen. Jos ihmisistä löytyisi vähän enemmän empatiaa, olisi maailmamme huomattavasti parempi paikka elää.

        Ajatus perusta on oikea. Nelikymppinen joka vuorokauden tuttavuutta !?näin pettyneesti itkee perään? Ensi vaikutelma on joskus voimakas mutta tasapainoisen tunne elämän omaava tuskin leijuu vielä vaaleanpunaisella hattaralla. Saati vuodata heti unelmiaan ja toiveitaan toiselle.
        Avoimuus on hyvä mutta oikeasti toistakin on kuunneltava. Muistettava että kyseessä on vasta
        alku mahdolliseen tutustumiseen. Ehkä koki joutuvansa pääsemättömiin jos jatkaa kanssasi eli teit täys tyrmäyksen. Totta että hän olisi voinut kertoa suoraan ettet ole mitä etsii. Ei luulisi olevan vaikeaa.


      • Sitä saa mitä tilaa
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Lapsellista? Hei halooooo, yli 40 vuotias muija itkee kun teini-ikäinen. Minkälaisia naisia te oikein olette? Eiköhän se ole selvä fakta, mitä sieltä netistä kukakin hakee. 1% löytää "sen oikean". Sinä kirjoittelet "älä lyö lyötyä". Heh haloo taas kerran. Jos yli 40 vuotias akka käyttäytyy kun teini-ikäinen, mitenhän se hoitaa pentunsa ja huushollinsa yh:nä? Ei voi olla kummoinenkaan ruudinkeksijä. Mitä ihmettä te naiset oikein kuvittelette? Löytyy satujen prinssi senssipalstoilta, niinkö? Menkää nyt hyvät ex-rouvat itseenne. Suurin osa akoista on eronnut joko ukon takia, tai sitten itse on sekopää. Luulisi tuohon ikään jo oppineen "elämän aakkosia". Jokaiselle ex-rouvalle suosittelisin heittämään sen tietsikan ikkunasta pihalle ja alkamaan elämään normaalia elämää. Olette epätoivoisia virityksiö ja yritätte vain saada elättäjää, harmi että joku uros menee aina lankaan

        Kuules Kalle Kello

        Ei muuta kuin toimeen, Sano vaan paikka ja aika ja meillä on treffit, sovittu.
        SINÄ JA MINÄ siirrytänän elävän elämään ja sit voidaan molemmat heittää nää koneet pois.
        Todistajien läsnä ollessa näin sovitaan.


      • Evoluutio
        kysyn vaan kirjoitti:

        Yleensä olen pitänyt tekstejäsi fiksuina, nyt en tiedä mikä piru sinuun iski. Vai onko joku omakohtainen katkeruus taka-alalla. Joten haloo nyt ihan vain itsellesikin.

        Kyllä netistä löytyy ihan fiksua ja varteenotettavaakin seuraa. Ei kaikki työssäkäyvät sinkut ehdi alvariinsa jossain "normaalissa elämässä" seuraa löytää. Tunnen useammankin parin, jotka ovat tavanneet netissä. Eihän sitä "normaalissakaan elämässä" voi olla varma sen toisen luotettavuudesta.

        En pidä siitä, että nimittelet. Se on lapsellista. Joten haloo vain taas.

        En saanut sellaista kuvaa, että aloittaja käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Lapsista ei sitä paitsi ollut mitään puhetta. Jos hän täällä purkaa pahaa mieltänsä, en tiedä miksi se on teiniä. Vai loppuuko tunteet 4-kymppisenä? Eikö aikuisella ihmisellä voi olla sydänsuruja? Eikö aikuinen ihminen voi toivoa rinnallensa KUMPPANIA EIKÄ ELÄTTÄJÄÄ?

        Ja niin tai näin, aloittaja on surullinen. Jos ihmisistä löytyisi vähän enemmän empatiaa, olisi maailmamme huomattavasti parempi paikka elää.

        Nainen etsii ensisijaisesti juuri elättäjää. Mitä rikkaampi ja vaikutusvaltaisempi, sen parempi. Miksi luulet että naiset on prinssien ja pop-tähtien perään?

        Muutama kuukausi sitten julkaistiin tutkimus, jonka mukaan vain 4% naisista seurustelisi työttömän kanssa. Ja pari päivää sitten toinen, jossa havaittiin että miehen keimaileva ääni ei vetoa naisiin (kun taas naisen keimaileva ääni vetoaa miehiin).

        Nainen ei etsi kivaa kumppania, vaan miestä jolla on varallisuutta ja valtaa. Se on evoluution sanelema juttu. Koska nainen voi saada vain muutaman jälkeläisen, nainen etsii aina parasta mahdollista elättäjää.

        Sama näissä vankiin ihastujissa. Miljoonia vuosia se väkivaltaisin lihaskimppu oli se lauman johtaja. Naisia kiehtoo vieläkin adrenaliininkäryiset autistit, joilla ei ole empatiaa nimeksikään, ja hakkaavat niin toiset miehet kuin omat naisensakin.


      • --tai ei
        Evoluutio kirjoitti:

        Nainen etsii ensisijaisesti juuri elättäjää. Mitä rikkaampi ja vaikutusvaltaisempi, sen parempi. Miksi luulet että naiset on prinssien ja pop-tähtien perään?

        Muutama kuukausi sitten julkaistiin tutkimus, jonka mukaan vain 4% naisista seurustelisi työttömän kanssa. Ja pari päivää sitten toinen, jossa havaittiin että miehen keimaileva ääni ei vetoa naisiin (kun taas naisen keimaileva ääni vetoaa miehiin).

        Nainen ei etsi kivaa kumppania, vaan miestä jolla on varallisuutta ja valtaa. Se on evoluution sanelema juttu. Koska nainen voi saada vain muutaman jälkeläisen, nainen etsii aina parasta mahdollista elättäjää.

        Sama näissä vankiin ihastujissa. Miljoonia vuosia se väkivaltaisin lihaskimppu oli se lauman johtaja. Naisia kiehtoo vieläkin adrenaliininkäryiset autistit, joilla ei ole empatiaa nimeksikään, ja hakkaavat niin toiset miehet kuin omat naisensakin.

        No sitten olen evoluution poikkeama. Kun mieheni bongasin, ei ollut rahaa eikä vaikutusta. Yhdessä omaisuutta on kasvatettu. Nyt on rahaa, vaikutusvallasta en tiedä. ;)


    • samankokenut

      Aika tavallista tuollainen. Ei kannata perään kysellä. Todennäköisesti miehellä oli useita tarjolla yhtaikaa, ei välttämättä silti edes etsinyt mitään, puhui vain lämpimikseen. Näitä miehiä riittää. Älä kukkis vaivaa päätäsi moisella tyypillä, löydät paremman joku päivä.

    • "KUKKIS1" KAUNOTAR... Kirjoitellaan, soitellaan, tutustutaan ja TAVATAAN. Nautitaan toisistamme kaikin mahdollisin tavoin.
      Minä oplen TAATUSTI luotettava sanojeni takana pysyvä hellä rakastava NAISTA kokonaisesti kunnioittava ja kaikin tavoin haluava kalat -mies.
      Minä en taatusti petä IHANAA NAISTANI tulematta sopimillemme treffeille!!
      Salmonman
      [email protected]

      • järki ensin

        Vaikutat kaikkea muuta kuin luotettavalta ja selväpäiseltä tyypiltä. Onneksi ei tarvitse nettitrefeeihin turvautua.


      • voi hitto näitä
        järki ensin kirjoitti:

        Vaikutat kaikkea muuta kuin luotettavalta ja selväpäiseltä tyypiltä. Onneksi ei tarvitse nettitrefeeihin turvautua.

        Juu Salmonman on netissä jo tuttu vanhempi herrasmies joka vikittelee naisia. Ei todellakaan luotettava.


      • xxxxxxxxxxxxxxxx

        Salmonman on naimisissakin


      • apua11

        Onko tommosta ihmeotusta olemassakaan?


    • elämä opettaa

      Pääsit sitten antamaan ja saamaan.

      Käyppä testeissä !

    • kukkis1
      tsemppiä sinulle kyllä sinä löydät vielä oman kullan. tuntuu varmaan tosi kurjalta kun toinen ei ole pitänyt lupaustaan eikä ole ottanut yhteyttä vaikka on luvannut, kyllä minusta olisi reilua ilmoittaa toiselle jos ei pääse tulemaan, eikä jättää ilmoittamatta.
      se on todella epäkohteliasta käytöstä toista kohtaan jos lupaa niitä näitä ja sitten häviää kuin pieru saharaan.

    • jeps1

      sielä on varmasti oma vaimo,,,, niin on,, johan olit sinisilmäinen kun uskoit mitä toinen syöttää,hän vain leikki sun kaa, etkä ole ainoa teitä on monta ,,

      • mitäs pienistä

        Aloittajalle : hyvä kun se mies teki noin nyt ,eikä sitten kun olisitte paremmin tunteneet, silloinhan olisit kärsinyt vielä enemmän. Kyllä maailmassa miehiä riittää, ei yhden perään kannata vollottaa.


      • Niimpä
        mitäs pienistä kirjoitti:

        Aloittajalle : hyvä kun se mies teki noin nyt ,eikä sitten kun olisitte paremmin tunteneet, silloinhan olisit kärsinyt vielä enemmän. Kyllä maailmassa miehiä riittää, ei yhden perään kannata vollottaa.

        Minulle teki noin kahden vuoden jälkeen..


    • kjh2

      Ihan on ihmeellistä Peräti kolme päivää ettei toisesta kuulu mitään !

    • Stalkkaaja

      Tuollainen blokkaaminen johtuu siitä ettei halua joutua kohtaamaan sitä itkuraivari kohtausta mitä kasvotusten erotessa tapahtuu. On helpompaa tehdä noin ja toivoa että toinen tajuaa vinkin eikä ala vainoamaan jälkikäteen kuten sinä olet nyt tehnyt. Oven takana käynyt jne...

      • 53684123

        Pitäisikö lukea vähän paremmin? Nimenomaanhan hän ei ole käynyt oven takana.

        On helpompi olla töykeä ja ilman käytöstapoja, juu-u.


    • ämmät uskoo

      kaiken, mitä niille suoltaa.
      Tyhjään kassit lorttoon ja jätän sen jälkeen kuin nalli kalliolle.
      Tyhmät on luotu kusetettavaksi.

    • sportti mies

      vaikea sanoa. en itse tekisi noin, jos tosiaan on synkannut molemmin puolin

    • Tämä yhteiskunta

      ja kulttuuri tekevät miehistä (ja naisista) tunnevammaisia, passiivis-aggressiivisia klonkkuja jotka eivät yksinkertaisesti kykyene ilmaisemaan itseään järkevillä tavoilla vaan turvautuvat mykkäkouluun, ähisemiseen ja puhisemiseen tai hakkaamiseen ja murjottamiseen.

      • sääli on sairautta

        Tämä yhteiskunta

        Siis TARKOITAT, että tässä MAAILMASSA kukaan EI HALUA sitoutua kehenkään, eikä VOI LUOTTAA KEHENKÄÄN.( uskolla EI ole tässä asiassa mitään tekemistä) Siitähän tässä on KYSE.
        Maailma muuttuu VELISENI, sanoi joku viisas kerran. MUUTU MUKANA tai olet HISTORIAAA:


      • tarkoitan
        sääli on sairautta kirjoitti:

        Tämä yhteiskunta

        Siis TARKOITAT, että tässä MAAILMASSA kukaan EI HALUA sitoutua kehenkään, eikä VOI LUOTTAA KEHENKÄÄN.( uskolla EI ole tässä asiassa mitään tekemistä) Siitähän tässä on KYSE.
        Maailma muuttuu VELISENI, sanoi joku viisas kerran. MUUTU MUKANA tai olet HISTORIAAA:

        nimenomaan tätä maata ja sen vääristyneitä arvoja, jotka perustuvat turhaan uhoon ja kovisteluun. Enkä sääli teitä reppanoita, jotka synnyitte tänne ettekä tiedä muusta. Saa minkä ansaitsee


    • ei,ehkä

      Noh, mies sai mitä halus.

      Eikä siitä sen enempää.

      Mutta, kävit hänen luonaan, oliko ihan varmasti kotiosoite vai kaverien kutukämppä?? Jatka ettepäin, turha haikailla taakse jäänyttä. EI siis JOS, EHKÄ, KUMPA JNE.... Laula vaikka Anna Haskin laulua, JOS ET SÄ SOITA ........... : )

      • kokemus puhuu

        Mahdolliset syyt:
        - joutui onnettomuuteen
        - varattu
        - löysi toisen
        - epävakaa tunteet vaihtelee
        - sai sinusta tietoa joka peräännytti, onko tieto oikea uskoo väärään tietoon
        - oli jonkinlainen viritys johonkin toiseen joka lämpeni
        - luonnevikainen
        - luonnevikainen joka saa kiksejä nettideittailusta tai netissä naisia pyörittäen
        - vanhanaikainen käsitys, jos nainen heti antaa ei ole sopiva
        - haki vain seksiä, jatkuva nettideittailija
        - sattui jotain lähipiirissä vaikka kuolemantapaus tai vakava muu tilanne eikä voimat riitä muuhun.
        Selitys on usein se todennäköisin eli kiinnostus loppui. Viikossa jo pitäis antaa itsestään jotain kuulua, jos on hengissä. Ellei kuulu niin unohda sillä jotain on joka ei toimi ja saat vaan surua hänestä jatkossa.


      • sellainen
        kokemus puhuu kirjoitti:

        Mahdolliset syyt:
        - joutui onnettomuuteen
        - varattu
        - löysi toisen
        - epävakaa tunteet vaihtelee
        - sai sinusta tietoa joka peräännytti, onko tieto oikea uskoo väärään tietoon
        - oli jonkinlainen viritys johonkin toiseen joka lämpeni
        - luonnevikainen
        - luonnevikainen joka saa kiksejä nettideittailusta tai netissä naisia pyörittäen
        - vanhanaikainen käsitys, jos nainen heti antaa ei ole sopiva
        - haki vain seksiä, jatkuva nettideittailija
        - sattui jotain lähipiirissä vaikka kuolemantapaus tai vakava muu tilanne eikä voimat riitä muuhun.
        Selitys on usein se todennäköisin eli kiinnostus loppui. Viikossa jo pitäis antaa itsestään jotain kuulua, jos on hengissä. Ellei kuulu niin unohda sillä jotain on joka ei toimi ja saat vaan surua hänestä jatkossa.

        -" jos nainen heti antaa , ei ole sopiva , -" -
        Voi voi , himot ne on hiirelläkin , ...
        Se heti antaminen on testi , sanokaa mitä sanotte , - siinä kokeillaan millainen kullakin on , ja sitten vasta aletaan valita . -ja mistä ihmeestä kukaan nainen tietää , kelpaako kaveri , onko hän pekka töpöhäntä vai puolimetrisellä varustettu sankari ., jos ei tee käytännön koetta ? Ei se ole muuta kuin asiallinen tutustuminen , onko tarjokas mittava , ei sitä kukaan haluu puutteessa olla loppuelämäänsä ,
        naisetkin puolustaa henkeen ja vereen pettävää , juoppoa ja pahoinpitelevää miestäänkin ,jos hänellä vain on melkoinen ...,


    • czx

      Mitäs jos numero, jonka sait, on virheellinen? Vahingossa antanut jonkun muun numeron?

      Toisaalta, jos ei ole sinuun yhteyttä yrittänyt ottaa, niin...

    • jo viisastunut

      ihan hyvä joskus kokeilla, et antaa miehen ymmärtää,et nainen helppo nakki, ja mies ihmettelee kun nainen ei haluakkaan...

    • 20+9

      Tyypillistä käytöstä varsinkin naisilta treffeillä. Nyt maailma kaatuu kun "uhrina" on nainen. Miksi tänne ei nosteta miesten saamaa huonoa kohtelua koskaan etusivulle? Niitä vuodatuksia on tuolla suhde palstat puolillaan.

    • jjgff

      kukkis1.

      Olikohan KARRANNUT ja palas sinne mihkä kuuluikin. : )

    • kiitos ja hyvästi

      Tulit petetyksi. Mies oli sellainen joka osasi mielistellä sinua ja puhua niistä asioista joista sinä pidit ja sitten sai seksiä. Todellisuudessa hän oli ihan erilainen ja erimieltä kaikesta.

    • kiugdf

      Naista hankittaessa on syytä kiinnittää huomiota seuraaviin ominaisuuksiin: Väri, valmistusmaa, koko ja korimalli, varustelu, ikä.

      Naisen väri on useimmiten jollain lailla sidoksissa maahan, jossa nainen on valmistettu. Etelän maissa valmistetut naiset ovat väriltään huomattavasti tummemman sävyisiä kuin pohjoismaissa valmistetut. Tänä päivänä Suomesta on saatavissa kaikenvärisiä naisia, sillä niitä on tuotu ulkomailta tai valmistettu lisenssillä Suomessa. Naista valittaessa kannattaa huomioida, että ulkomailta hankitun naisen käyntiääni on erilainen kuin kotimaisen, joten se vaatii hieman totuttelua. Naisen koko kertoo, millainen kokonaiskulutus naisella on. Pienikorinen nainen on lähes aina kulutukseltaan taloudellisempi kuin tilavakorinen. Naista hankittaessa on syytä valita yksilö, jossa on vakiona riittävä varustelutaso, sillä lisävarusteet ovat kalliita.
      Mikäli kuitenkin on epähuomiossa tullut hankittua varustelultaan puutteellinen nainen, on lisävarusteita saatavana joka lähtöön: Puskurien levityssarja, yleisilmeen kohotussarja, perän muotoilusarja jne. Jos ollaan hankkimassa käytettyä naista, kannattaa lisäksi huomioida mm. edellinen omistaja/edelliset omistajat, ajotunnit ja yleinen kunto (onko kolhittu, likainen tai pidetty huonosti). Ihanneyksilö on nainen joka on siisti, vähän käytetty ja hyvin huollettu. Nainen kannattaa aina koeajaa ennen lopullista valintaa. Koeajossa selviävät ajo-ominaisuudet sekä mahdolliset piilevät viat ja puutteet. Koeajolla kannattaa myös kokeilla erilaisia ajoasentoja ja niiden vaikutusta naisen käyttäytymiseen.

      Käynnistys
      Uusi nainen saattaa aluksi olla vaikea käynnistää, mutta ajotuntien karttuessa myös käynnistys helpottuu. Joissain tapauksissa pitkään käyttämättä ollut nainen ei välttämättä käynnisty lainkaan. Tällöin lienee helpointa hankkia uusi nainen. Ennen käynnistystä nainen täytyy esilämmittää. Lämmitysaika on sitä pidempi, mitä kylmempi käynnistettävä nainen on.
      Ryypyn käyttö helpottaa hieman kylmäkäynnistystä. Joskus saattaa tulla eteen tilanne, että nainen käy jo valmiiksi kuumana tai ylikierroksilla. Tällöin nainen vaatii kovaa ja pitkää ajoa jäähtyäkseen normaalilämpöiseksi.

      Sisäänajo
      Käyttämätön nainen täytyy aina ensin sisäänajaa. Sisäänajon aikana kannattaa olla erittäin varovainen, sillä sisäänajolla on ratkaiseva merkitys naisen tuleviin ajo-ominaisuuksiin. Käyttämättömän naisen ajo-ominaisuudet eivät aluksi vastaa käytetyn naisen ajo-ominaisuuksia, mutta ne paranevat itsestään, kun naisella ajetaan enemmän.

      Huolto
      Kun ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan mieleinen nainen on hankittu, on kuitenkin edelleen syytä pelata varman päälle ja käyttää naista huollossa säännöllisesti, ettei myöhemmässä vaiheessa tule yllätyksiä. Naisen omistamisesta aiheutuu melkoisesti kuluja, sillä tuorekin nainen on pakkeloitava ja maalattava lähes päivittäin, jotta naista kehtaa näyttää kavereille. Erilaisia kemikaaleja kuluu myös runsaasti.
      Naisilla on eräs ominaisuus, joka rajoittaa hieman niiden käyttöä.
      Kaikilla naisilla nimittäin alkaa määrävälein perä vuotaa, tavallisesti n. kuukauden välein. Tällöin nainen on ajokiellossa tai ainakin ajo-ominaisuuksiltaan huonohko. Korjaustarvetta vuoto ei kuitenkaan aiheuta, vaan huolestuttavampaa on vuodon puuttuminen. Ellei vuotoa ilmene, on nainen vietävä välittömästi huoltoon, jotta vältyttäisiin pikkuvioilta tulevaisuudessa. Näitä pikkuvikoja saattaa tosin käytetyllä naisella olla ennestäänkin. Pikkuvioilla on paha taipumus kasvaa oikeaksi riesaksi vuosien kuluessa, joten niitä tulisi välttää kaikin tavoin. Jos nainen jostain syystä lakkoilee, nakuttaa jatkuvasti, jättää tien päälle tai jos naisen pikkuviat kasvavat liiaksi, on aika vaihtaa nainen tuoreempaan.

      Muut naiset.
      Ellei haluta hankkia omaa naista, on myös mahdollista käyttää yleisiä naisia tai vuokrata nainen käyttöön määrä-ajaksi. Kavereiden naisia voi myös yrittää lainata. Jos omistaa oman naisen ja ajelee silti esim. työsuhdenaisella tai käyttää yleisiä tai vieraita naisia, kannattaa omaa naista säilyttää kotona.

      • vaihdokit tänään

        Vaihdokit tänään:

        AILI, vuosimalli 1963
        Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

        AMANDA, vuosimalli 1940
        Hyväkuntoinen veteraani. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

        ANOPPI, vuosimalli 1942
        Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

        BERTTA, vuosimalli 1959
        Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

        CECILIA, vuosimalli 1963
        Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytössä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

        IITA, vuosimalli 1961
        Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

        JAANA, vuosimalli 1977
        Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1995 lokakuussa. Säännöllinen kierto, muutenkin asiallinen.

        KIRSTI, vuosimalli 1955
        Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

        LEENA, vuosimalli 1981
        Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Viimoisen päälle nätti. Lukkoperä.

        MAIJA, vuosimalli 1967
        Taloudellinen, loistokunto. Katsastusinsinöörin testaama. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

        OLGA, vuosimalli 1971
        Hyvin säilynyt, rauhalliseen ajoon. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa.

        PIRKKO, vuosimalli 1964
        Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

        RUDOLF, vuosimalli 1973
        Juuri maalattu. Tiukka perä. Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1994.

        SULEIMA, vuosimalli 1977
        Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, terve, ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä kovaan ajoon.


      • höhöh
        vaihdokit tänään kirjoitti:

        Vaihdokit tänään:

        AILI, vuosimalli 1963
        Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

        AMANDA, vuosimalli 1940
        Hyväkuntoinen veteraani. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

        ANOPPI, vuosimalli 1942
        Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

        BERTTA, vuosimalli 1959
        Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

        CECILIA, vuosimalli 1963
        Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytössä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

        IITA, vuosimalli 1961
        Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

        JAANA, vuosimalli 1977
        Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1995 lokakuussa. Säännöllinen kierto, muutenkin asiallinen.

        KIRSTI, vuosimalli 1955
        Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

        LEENA, vuosimalli 1981
        Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Viimoisen päälle nätti. Lukkoperä.

        MAIJA, vuosimalli 1967
        Taloudellinen, loistokunto. Katsastusinsinöörin testaama. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

        OLGA, vuosimalli 1971
        Hyvin säilynyt, rauhalliseen ajoon. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa.

        PIRKKO, vuosimalli 1964
        Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

        RUDOLF, vuosimalli 1973
        Juuri maalattu. Tiukka perä. Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1994.

        SULEIMA, vuosimalli 1977
        Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, terve, ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä kovaan ajoon.

        Olitpa vaivaa nähnyt, kiitos hyvistä nauruista!


      • KALLE KELLO
        vaihdokit tänään kirjoitti:

        Vaihdokit tänään:

        AILI, vuosimalli 1963
        Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

        AMANDA, vuosimalli 1940
        Hyväkuntoinen veteraani. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

        ANOPPI, vuosimalli 1942
        Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

        BERTTA, vuosimalli 1959
        Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

        CECILIA, vuosimalli 1963
        Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytössä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

        IITA, vuosimalli 1961
        Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

        JAANA, vuosimalli 1977
        Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1995 lokakuussa. Säännöllinen kierto, muutenkin asiallinen.

        KIRSTI, vuosimalli 1955
        Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

        LEENA, vuosimalli 1981
        Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Viimoisen päälle nätti. Lukkoperä.

        MAIJA, vuosimalli 1967
        Taloudellinen, loistokunto. Katsastusinsinöörin testaama. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

        OLGA, vuosimalli 1971
        Hyvin säilynyt, rauhalliseen ajoon. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa.

        PIRKKO, vuosimalli 1964
        Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

        RUDOLF, vuosimalli 1973
        Juuri maalattu. Tiukka perä. Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1994.

        SULEIMA, vuosimalli 1977
        Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, terve, ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä kovaan ajoon.

        Hahhahhaaaa loistojuttu! Arvon onnenonkijat, noin teihin suhtaudutaan ihan oikeasti, olette juuri tuollaisia. Nyt on "vaihdokit tänäälle" annetttava 10 pistettä ja papukaijamerkki


      • Jätättää..?
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Hahhahhaaaa loistojuttu! Arvon onnenonkijat, noin teihin suhtaudutaan ihan oikeasti, olette juuri tuollaisia. Nyt on "vaihdokit tänäälle" annetttava 10 pistettä ja papukaijamerkki

        Eiköhän suurin osa naisista etsi nimenoman sitä onnea, itselleen ja toiselle, loppuelämän kumppania.

        Golddiggerit harvassa.

        En tiedä, miksi olet antanut itsesi noin kyynistyä.
        Monille ihmisille sattuu ja tapahtuu, kyyistyminen on valinta.
        Helppo sellainen
        Jos nainen haluaa edelleen uskoa ihmisiin kaiken kokemansa huonon jälkeen,
        hän on mielestäsi hirnumisen arvoinen?
        Kertoo sinusta, ainoastaan.


    • rikottujakorjatttu

      Tulipa pahamieli aloittajan viestistä.. :( Tiedän tuon tunteen lievemmässä muodossa, mutta mulle sekin oli helvettiä.

      Voimia jaksamiseen.

      Tuo on ihan kamalaa. Menee vain ajan kanssa ohi, mutta silti siitä jää kipeä arpi, koska ei ikinä saanut selville miksi näin kävi. Ei siis toisinsanottuna pysty käsittelemään asiaa koskaan täysin loppuun.

    • annukka2

      Mullekin on valitettavasti käynyt muutaman kerran noin. Luottamus miehiin on kyllä täysin mennyt. Tiedän, en halua tuomita kaikkia ja teitä hyviäkin miehiä on.
      Mistähän vain sen rehellisen onnistuisi kohdalleen löytämään? Neuvoni sulle on kuitenkin että unohda hänet, älä soittele äläkä tekstaile perään. Olen ansainnut paremman ja luottamuksesi arvoisen miehen!
      Jos palailee "häntä koipien" välissä luoksesi niin mieti tarkkaan onko selitys uskottava ja silti haluatko epäluotettavan miehen elämääsi, sillä hän voi vieläkin uudelleen tehdä katoamistempun. Ei tuollaiseen voi luottaa!!! Kaikkea hyvää sulle ja kaikesta huolimatta pidä lippu korkealla ja tiedä oma arvosi.

    • sinappia

      Nainen kannattaa huollattaa vähintään vuoden välein. Huollossa kannattaa useimmiten tarkastuttaa runko, ruoste ja muut mahdolliset viat. HUOM! Nainen vuotaa kerran kuukaudessa, mutta tämä on tyyppivika, jota ei pidä säikähtää. Vikaan ei ole vielä keksitty ratkaisua, joskin se poistuu itsekseen, kun yksilö saavuttaa tietyn iän. Vuodon aikana ajaminen on kielletty! (Mikäli sinulla kuitenkin on suuri tarve päästä ajamaan juuri vuodon aikana, kannattaa olla todella varovainen.) Naisella ei kannata ajaa viittä vuotta kauempaa, vaan on suositeltavaa, että se tällöin vaihdetaan uuteen malliin. Viiden vuoden jälkeen nimittäin alkavat naisen yleisimmät viat tulla esiin. Tosin ongelmat ovat aina naiskohtaisia.

      Monissa naisissa on sisäänrakennettuna toistuva (useita kertoja päivässä) ulkonäön huoltotarvetarkistus. Huomatessaan jonkin huomaamattomankin vian tämä laukaisee pikaisen itsehuolto-ohjelman. Tilanteesta riippuen kyseinen tapahtuma voi kestää parista minuutista pariin tuntiin. Itsehuolto-ohjelma sisältää tarpeen mukaan joitain seuraavista toimenpiteistä: pintanahan huoltokäsittely, värisarjan korjaus, etupuskureiden tasapainotus tai harjaksien oikominen tai käyristäminen.

      Sen sijaan kaikkia tehtäviään, tiskausta, ruuanlaittoa, pyykkäystä, silitystä, siivoamista jne. nainen ei välttämättä tee mielellään, vaan valittaa ettei jaksa ja vaatii omistajaansa tekemään osan näistä töistä. Silloin naisen akusta on loppumassa kotityöenergia. Kotityöenergiaa omistaja voi ladata laturillaan, joka löytyy hänen jalkojensa välistä. Mitä enemmän nainen voihkii latauksen aikana, sitä voimakkaammin se latautuu. Täyteen lataaminen ei aina kuitenkaan onnistu.

      Lisäosat

      Naiseen on viimeisen kymmenen vuoden aikana tullut useita lisäosia. Näistä yleisimmin käytetyt ovat etu- ja takapuskureiden levennyssarjat ja madallussarja. Viime vuosikymmeninä vesirajan nostosuuntaus on jatkunut yhä nuoremmilla malleilla.

      Vanhemmat mallit joutuvat turvautumaan usein erilaisiin korjaussarjoihin. Ilmanottoskuupin korotus, polttoaineen syöttöaukon reunusten parannus sekä ylimääräisen massan poisto alipaineen avulla auttavat pitämään naisen ulkopuolelta paremmassa kunnossa pidempään. Käyttöikään ja toimivuuteen näillä toimenpiteillä ei ole merkittävää vaikutusta, mutta saattavat parantaa kierrätysarvoa.

      Ruokinta

      Haitallisen ja väärän ruokavalion lopputulosMonesti naisen hankintaa pohdittaessa päädytään koiraan tai kissaan. Tämä sinänsä hyvä ratkaisu voi perustua väärinkäsityksiin naisen ruokinnan kustannuksista. Ihmistä alkeellisempana eliönä nainen tulee toimeen huokeammalla ravinnolla. Salaatin lehdet, soija ja risut ovat naiselle oivaa ja täyttävää ruokaa.

      Naista ei kannata opettaa järsimään isoja puunoksia tai makkaraa, muuten naisen omistamisen hauskimmat puolet saattavat kärsiä. Kokonaisen halon syömiseen nainen kuolee. Makkara sen sijaan on oiva koulutusväline. Anna naisen nuolla makkarasta sinapit, ja kun se on nuollut kiltisti antamasi makkaran, muista palkita naista vaikkapa salmiakkikaramelleilla.

      • voi mikä p

        Siis voiko enää tollompaa juttua vääntää ikkunaan mitä !?

        siis onmeitä moneen taunolaan.


      • rupusakkia

        Hoh-hoh- hoijaa, onpa jollakin aikaa runoilla !

        Sinänsä kiva tarina.


    • exänen

      Ettei vaan ollu kyseessä se existä valittava J Kirkkonummelta?

    • ptrnslm

      Puhelin kenties hajonnut tai varastettu. Oletko yrittänyt tavoitella muuta kautta?

    • niin on ihanaa

      Miulle ei ole koskaan käynyt noin !

      eli elin mukavan liiton liki kolkyt vuotta yhden ja ainoan saman ihmisen kanssa!

      Sitten hautasin hänet ja nyt vietän onnellista yskineloa loppuun saakka !

      Eikö ole hienoa, ei tarvi veivata noita ikisinkkujen lapsellisia taruja, ei tule pettymyksiä itselle enkä aiheuta muille.

      Ihana Elämäni !

      • Sähän reilu

        olet!
        Luuletko, että monikin (nainen) on ikisinkku omasta valinnastaan?


      • Ihana elämä

        Varmasti me kaikki olemme aikoinamme menneet avioon halusta vanhettua sen valitun kanssa. Mutta aina ei elämä mene suunnitelman mukaan. Onneksi on vielä elämää....... Se on ihana seikkailu ennen hautaa ; )


    • niin se on :

      Ei panolle tarvitse mitään selitellä.

    • A-ryhmä harvas

      A-luokan miehet menee naimisiin A-luokan naisen kanssa. B-luokan (lue Baari)miehet. Puhuvat kännissä paskaa B-rymän muijan kanssa. Tarkista luokitus: jos seuraavat treffitkin on vain Baarissa, jos näin ei sun seuraa kaipaa kuin kännis. Kaikki ok jos oot kännipirkko, olette luiotuja toisillenne.

    • kokemusta

      Hyvin tyypillistä käytöstä. Itselleni on sattunut usein sellanen mies vastaan kuka on jättänyt pitämättä yhteyttä sanomatta mitään. Yhden kanssa oli pitempikin suhde joka loppui tuohon vastaamattomuuteen. Eikä aina ole edes sänkyyn kerenny, eli ei sekään välttämättä ole selitys. Itse olen sitä mieltä että miehet tapailevat useampia, testailevat ja kokeilevat. Ja saattaa siitten kuukausien päästä ottaa uudestaan yhteyttä kun ei se valittu ollutkaan hyvä. Tuollainen käyttäytyminen on raukkamaista ja osoittaa kyllä sen että ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Ja minä uskon että se oma näppäryys vielä jonain päivänä kostautuu ja mies saa ansionsa mukaan.

    • fdhdhdfhhd

      Toi kaava on koettu jo niin monta kertaa etten jaksa enää välittää, siis ettei miehestä kuulu mitään tai kadotaan, todella harvoin siihen nyt on oikeesti syynä onnettomuus, yksinkertaisempaa ja helpompaa on itselle ajatella että mies oli mitä oli, antaa sen olla mies jolla ei ole alkeellisempia käytöstapoja ja nousee itse asian yläpuolelle.

      Itse en ole tämän antanut muuttaa itseäni vaan jos mies ei kiinnosta, ilmoitan siitä aina nätisti ja toivotan kaikkea hyvää, en jätä ketään roikkumaan, en pidä ketään epätietoisuudessa, se on lapsellista ja huonoa käytöstä, oli sitten mies tai nainen. Edes sen verran voi ihmisiä täällä kunnioittaa että yhden tekstarin laittaa.

    • Tahtojen talo

      Jos nainen on liian innokas (epätoivoinen) ei hyvä. Helppo rakkaus ei hyvä koskaan. Jos saanti puoli on helppoa, jos kehumalla saa heti naisen antaan parastaan. Helppo rakkaus ei kestä ekaan riitaan edes.

    • 4+17

      toisella palsta lla oli sama kirjoitus mutta lisäksi aloittaja kertoi ylpeänä heti antaneensa pillua :-PP ei tullut ymmärrystä, täällä se tieto puuttuu,jotta saisi säälipisteitä. mitkä ei hoidolle kuulukkaan.

    • huu ja haa

      hoh hoijaa,ei kantsi olla tyrkky kyllä osaa miehetkin ottaa yhteyttä jos haluavat,kaikkia puheita ei eka tapaamisen perusteella kantsi usko vähän seulontaa puheisiin varsinkin jos on jo 40 luulis elämänkokemusta löytyvän

      • Suosittelet

        siis kyyniseksi ryhtymistä?
        Sitten valitatte, kun naiset ovat kyynisiä ja jäkättäviä kantturoita.


    • harmillista

      Muutaman kerran käynyt naisten kanssa noin. Ei mitään yhteyttä saanut. No onneksi siitä on jo aikaa. Kaikilla ei vaan ole uskallusta sanoa ei... niin älytöntä kuin se onkin.

    • RAPSU JA KONNA

      "Tarinani alkaa yli aktiivinen verokirja yhteisö ja vaaniskelevat ihmiset ja sitten menetin onanoiden elämäni, oli uskonto ja kansa, siinÄ minulle ihmeitä ja jalat alta, mutta naitattaa, tarkoitako minua?"

    • Mies, 48, Hki

      Sama pätee kyllä naisiinkin. Opetelkaa sanomaan mahdollinen asianne selvällä suomenkielellä epämääräisen hymähtelyn sijasta.

    • Hmmm....

      Tuollaista se on, kun netin kautta tutustutaan... Myös nainen voi yks kaks kadota, vaikka olisi edellisenä päivänä vielä pussailtu.

      Mikä laulaen tulee se vihellellen menee. Tosin melko moni netissä alkanut suhde on jäänyt pysyväksikin, mutta helpolla löytynyt ihana mies/nainen myös kadotetaan helposti. Netissä kun on sen verran paljon tutustumisen arvoisia ehdokkaita. Mitä jos se seuraava profiili onkin kiinnostavampi?

    • "Sydän karrella, tuntuu ettei happi riitä, ruoka ei maistu."

      Ota iisisti, gimuli. Tää oli vaan snadi keissi ja tän takia ei kandee itteensä vetää jojoon. Et sä sentään kai vielä ihan harppu vielä oo, joten kundeja taitaa vielä piisata tuon ikäsillekin - varsinkin tietty jos sä olet vaan fiini ja timmi friidu...

    • 153531531135

      Kyllä vain. Naiset osaavat olla samanlaisia. Yleensä naiset vieläpä käyttävät niitä vanhoja kliseitä, kuten "vika ei ole sussa vaan mussa", "ei tää tulis kuitenkaa onnistumaan" ja niin edelleen.

      • fgdhdh

        Mutta naiset sentään edes vastaavat jotain vaikka olisikin tuollaista liiba laabaa, parempi huonokin selitys kuin ei mitään selitystä ja kadotaan. miehet kai olettaa että hiljaisuus on parempi vaihtoehto kuin että loukkaisi toista sanomalla heipat. Varmasti 99 % haluaa kuulla totuuden ja sen että ei nappaa kuin että ollaan hiljaa.


      • Hmmm....
        fgdhdh kirjoitti:

        Mutta naiset sentään edes vastaavat jotain vaikka olisikin tuollaista liiba laabaa, parempi huonokin selitys kuin ei mitään selitystä ja kadotaan. miehet kai olettaa että hiljaisuus on parempi vaihtoehto kuin että loukkaisi toista sanomalla heipat. Varmasti 99 % haluaa kuulla totuuden ja sen että ei nappaa kuin että ollaan hiljaa.

        No ehkä se tosiaan on parempi että edes jonkinlainen viesti sieltä tulee kännykkään, mutta jos nainen runoilee tyyliin: "eikö oltaisi vain kavereita?" ei se tunne paljon huonommaksikaan voi muuttua.


    • lady 10

      Voit tietenkin kysyä häneltä vielä esim. tekstarilla että loppuiku juttu jo tähän. Luottamustahan hän ei herätä missattuaan koko jutun.

      Yleensä jos itse ihastun johonkin tyyppiin, niin häneen ihastuu myös sata muuta. Olen keskitasoa paremmin koulutettu ja - näköinenkin ja ja jne ... (en ole itserakas kuitenkaan) niin kuvaamallasi tavalla on kerran käynyt minullekkin ;)).

      Elämä jatkuu ... kaikesta huolimatta.

      Luulen että monet miehet pelkäävät minua ;(( ;))

    • Se mies

      Veikkaan että mies näki lävitsesi ja sai tietää todelliset aikeesi. Tympääntyi valehteluun päin naamaa ja päätti jättää sinut omaan arvoosi.

    • kirjavakissa

      Tiedän tunteen =( Olen pahoillani, tuommosia ne vaan joskus on.....ne kuulemma usein pelkää että nainen "sekoaa" jos ei niitä sit kuitenkaan kiinnosta...mut ehkä täällä olisi ny miehiltä ASIALLISIA vastauksia....tsemppiä sulle joka tapauksessa.

      • Simple11

        Kun mies ei ota yhteyttä, sitä ei vaan kiinnosta. Hyvin yksinkertaista.


    • Kolina

      Voihan syy olla lohdullisempikin: Kolahdit niin kovaa, että kaveri säikähti tunteitaan, kipsaantui ja jäätyi sitoutumiskammossaan.
      Toisilla miehillä suuret tunteet aiheuttavat pakoreaktion ja toimivat sitten täysin absurdilla tavalla. Unelmien naista juostaankin karkuun ja muutetaan jopa ulkomaille pakoon. Surullisia tapauksia ovat ja olen kuullut tapauksista, joissa mies ei sitten itse ole koskaan päässyt pakoon juoksemastaan naisesta yli ja vuosien kuluttua joutunut myöntämään itselleen, että rakastaa ja kaipaa vieläkin. Kun on jo auttamattomasti liian myöhäistä.

      • Sari-vaan

        Ihmeellistä tässä on se että sinun ikäinen ihminen 40 hurahtaa päätäpahkaa rakastumaan. Mihin rakastuit? Rakastuit mielikuvaan jonka sait miehestä.
        Et todellakaan tuntenut häntä ollenkaan. Kannattaisi aloittaa tapailu hissun kissun,
        ja tutustua luonteeseen ennenkuin ryntää ja säntää suunnitteleemaan tulevaisuutta. Sitten ei näpit pala niin helposti. Kurjaa jos sinulla on vielä paha mieli, mutta jäitä hattuun seuraavalla kerralla.


      • anelmiina

        Kolina..oletko mies vai nainen? Uskoisin ap:n toivovan enemmän miehen näkökulmaa kun me naiset haluamme aina syitä, se on toki selvitymiskeino


      • kysymys12
        Sari-vaan kirjoitti:

        Ihmeellistä tässä on se että sinun ikäinen ihminen 40 hurahtaa päätäpahkaa rakastumaan. Mihin rakastuit? Rakastuit mielikuvaan jonka sait miehestä.
        Et todellakaan tuntenut häntä ollenkaan. Kannattaisi aloittaa tapailu hissun kissun,
        ja tutustua luonteeseen ennenkuin ryntää ja säntää suunnitteleemaan tulevaisuutta. Sitten ei näpit pala niin helposti. Kurjaa jos sinulla on vielä paha mieli, mutta jäitä hattuun seuraavalla kerralla.

        Monenko polkema olet? Sarivaan


    • hyviä tapoja

      Naista hankkiessa tulee miettiä ja vertailla valmistusvuotta, -maata, väriä sekä ajokertoja. Suomessa vaikeinta on saada itämaista tai latinoa, koska niitä ei Suomessa valmisteta. Ne on tilattava ulkomailta (toimitusaika vaihtelee).

      Ajokerrat on ehkäpä tärkein seikka, mihin hankittaessa tulee kiinnittää huomiota. Ei ole ehkä viisasta hankkia aivan uutta mallia (’97), koska ne tuppaavat yleensä vikisemään ensimmäisillä ajokerroilla. Lisäksi lähteäkseen käyntiin ne tarvitsevat paljon ryyppyä. Ei myöskään kannata hankkia liian vanhaa mallia, koska niissä yleensä on koriongelmia, kuten vuotoja, imusarjojen heikkenemistä, sekä puskurien rupsahtamista... jne.

      Esko Kiesi on lanseerannut niin sanotun "Kiesi-säännön", jonka mukaan miehelle optimaalisen naisen ikä lasketaan seuraavaa kaavaa noudattaen: (Miehen ikä / 2) 7.

      Jos olet kuitenkin onnistunut löytämään mallin jonka huoltokustannuksiin olet valmis sitoutumaan pidemmäksikin aikaa, tulee tuote yleensä kotiinkuljetettuna kirkon kautta. Kirkko toimittaa tuotteensa, kuten kaikki muutkin kodinkoneet, valkoiseen paketoituna. Paketointi poistetaan vasta seuraavana yönä kunnon kaljottelun jälkeen, joita myös häiksi kutsutaan.

      Sijoituspaikka

      Viime aikoina monet tieteenalat ovat kiistelleet naisen paikasta. Viimeisimmät tutkimukset ovat osoittaneet, että naisen paikka on joko:

      Hellan ja nyrkin välissä (kulinaristinen suuntaus)

      Hellan ja sängyn välissä (hedonistinen suuntaus)

      Hellan sisällä (sadistinen suuntaus)

      Nyrkin ja sängyn välissä (S/M-suuntaus)

      Nyrkin ja nyrkin välissä (sadistinen suuntaus)

      Konepistoolin ja kommandopipon takana (feministinen suuntaus)

      Peniksen ja sängyn välissä (seksuaalinen suuntaus)

      Sängyn alla (petollinen suuntaus)

      Audin vieressä (Kiesin suuntaus)

      Haitallisen ja väärän ruokavalion lopputulos on läski akka.

      Monesti naisen hankintaa pohdittaessa päädytään koiraan tai kissaan. Tämä sinänsä hyvä ratkaisu voi perustua väärinkäsityksiin naisen ruokinnan kustannuksista. Ihmistä alkeellisempana eliönä nainen tulee toimeen huokeammalla ravinnolla. Salaatin lehdet, soija ja risut ovat naiselle oivaa ja täyttävää ruokaa.

      Naista ei kannata opettaa järsimään isoja puunoksia tai makkaraa, muuten naisen omistamisen hauskimmat puolet saattavat kärsiä. Kokonaisen halon syömiseen nainen kuolee. Makkara sen sijaan on oiva koulutusväline. Anna naisen nuolla makkarasta sinapit, ja kun se on nuollut kiltisti antamasi makkaran, muista palkita naista vaikkapa salmiakkikaramelleilla.

      • Äääh...

        LOPETA JO TUO ÄLYTÖN POTASKA


    • ohweioh

      Sai pillua. Mihin se sua enää toista kertaa tarttee?

      • tataöhtaö

        Riittääkö sulle yksi kerta pillua koko loppuelämäksi?


      • t6j5e6
        tataöhtaö kirjoitti:

        Riittääkö sulle yksi kerta pillua koko loppuelämäksi?

        pilluako ei voi saada muilta?


    • Hmmm....

      Turha mietiskellä asiaa ja kehitellä teorioita tyyliin: kaveri oli sitoutumiskammoinen tms.

      Totuus lienee, ettei hän vain tykännyt sinusta tarpeeksi. Tai halusi vain seksiä ja kun sai haluamansa, otti ja lähti.

      Miehiä on kuitenkin maailma täynnä. Ei muuta kuin pää pystyyn ja eteenpäin kohti uusia pettymyksiä.

    • Mulla vähän vastaava kokemus, onneksi ei ihan noin kamala ”lopetus” . Löysin kerrankin miehen, joka oli kaikkea sitä mitä olen hakenut. Tällä iällä, kohta 60 vuotta, on vaikea löytää sellaista jonka kanssa oikeasti synkkaa. Ja minä olin myös hänelle maailman paras, hänen omien sanojensa mukaan. Oltiin yhdessä neljä kuukautta. Ei riitaa mistään, ei erimielisyyksiä, ei mitään. . . Meillä oli samanlaiset arvot, harrastukset, tavat, tottumukset, entinen elämä. . . . Sitten yks kerta hyvin hätäisesti hän soittaa ja sanoo että suhde meni liian vakavaksi ja en ollut se oikea! Ei antanut mitään muuta selitystä, eikä antanut minun edes kysyä mitään, vaan löi luurin heti kiinni. 60 vuotis mies. Itse oli monesti sanonut, että jos erotaan, niin sitten kasvotusten keskustellaan. Tuoko oli kasvotusten keskustelua? Kuitenkin hänen puheensa, tekonsa ja kehonkieli viesti suurista tunteista minua kohtaan. Jäin siinä kyllä miettimään, miksi näin kävi. Olisin halunnut saada selityksen miksi.

    • narisee kuin narsist

      Just tommosia ne on ne sykopaatit eiku ne narsistimiehet

    • söpöliini

      Monesti naisen hankintaa pohdittaessa päädytään koiraan tai kissaan. Tämä sinänsä hyvä ratkaisu voi perustua väärinkäsityksiin naisen ruokinnan kustannuksista. Ihmistä alkeellisempana eliönä nainen tulee toimeen huokeammalla ravinnolla. Salaatin lehdet, soija ja risut ovat naiselle oivaa ja täyttävää ruokaa.

      Naista ei kannata opettaa järsimään isoja puunoksia tai makkaraa, muuten naisen omistamisen hauskimmat puolet saattavat kärsiä. Kokonaisen halon syömiseen nainen kuolee. Makkara sen sijaan on oiva koulutusväline. Anna naisen nuolla makkarasta sinapit, ja kun se on nuollut kiltisti antamasi makkaran, muista palkita naista vaikkapa salmiakkikaramelleilla.

    • page down

      Onkohan miehellä mahdollisesti ollut huono päivä?
      Jos mies "katoaa" päiväksi tai kahdeksi päiväksi niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että mies "pettää" toisen naisen kanssa.

      Ainakin osa miehistä toimii niin, että kun miehellä on ollut todella huono päivä. Niin silloin mies saattaa haluta olla täysin yksin/omassa rauhassaan, syrjään vetäytyen miettimään elämäänsä ja rauhoittamaan mieltänsä säilyttääkseen mielensä terveyden.
      Itse toimin välillä näin ja silloin myös yleensä en puhu kenenkään kanssa, edes sukulaisten. Silloin laitan myös kännykän pois päältä tai äänettömälle.

    • Hmmm....

      Tässä ketjussa naiset maalailevat: mies oli narsisti, miehet pelkäävät naista jne.

      Totuus kuitenkin on paljon yksinkertaisempi: miehet haluavat naiselta seksiä.

      Kun mies saa tapaamaltaan naiselta seksiä, hän alkaa punnitsemaan, onko tässä suhteessa muuta arvokasta ja kannattaako sitä jatkaa. Jos johtopäätös on kielteinen, mies lähtee.

      • samanthajoness

        Itse naisena tiedän, että totuus on usein juuri noin, ja siksi aikoinani "opiskelin" hyvät seksitaidot =) Ovatpahan miehet niitä, jotka parkuvat perään, jos minua ei kiinnosta muu kuin yhden illan tarina.


    • liarliar

      Siis todella inhottavaa!

      Kuka aikuinen enää toimii noin?? Kuinka vaikeata on vaikka lähettää pieni valkoinen valhe tilanteesta, ja keksiä jokin tekosyy, kun jättää vastaamatta, koska toinenhan voi tosiaan ajatella että se ihminen esimerkiksi kuoli!!!

      Sen verran luulisi aikuisella ihmisellä olla vastuuntuntoa. Valehdelkaa mieluummin kuin kadotkaa!!

    • Eiinsinööri

      No olipa tossu jätkä.Kyllä nyt pitää olla pokkaa sanoa jos ei nappaa.Unohda tollanen pelle.Oliko joku perus insinööri?Kuulostaa siltä.Ne on justiin tollasia paskahousuja.

    • lklökökjjj

      Mulla on kokemuksia miehistä joille olen ystävällisesti sanonut että ei nappaa ja toivottanut hyvät jatkot. Sitten alkaa kauhea tekstiviestiralli, miksi, miksi, ja syyllistäminen... Jatkossa voi olla että vaan katoan koska miehet eivät kestä pakkeja, hyvin harvalta mieheltä saa takaisin viestin että ok, kiitos että ilmoitit ja hyvää jatkoa myös sulle.

      • Hmmm....

        No ehkä juuri saman asian takia aloittajankin mies vain katosi. Hän kun tiesi, että naiset eivät kestä saada pakkeja. Naisen on parempi vaikka ajatella että mies on kuollut, koska nykyajan naisen psyyke ei kestä jätetyksi tulemista.


    • Kyllä se vielä siitä

      Niin paljon kuin Suomessa onkin miehiä niin, ei kait se kannata yhden töpön takia kaikkia morkata.

      • Uskoton

        Mikäs reppana se pelimies on???
        Itse olen aloittajan kaltainen ja toimin juuri samoin!!
        Pitää olla hyvät ja uskottavat puhelahjat niin saa sitä
        pesää todella paljon!!Naiset ovat yllättävän hyväuskoisia,
        pelimies käyttää tilanteen ja panee!!
        Tsemppiä aloittajalle!


    • poikanen30v

      Ei ne miehet ainoita ole, jotka jättävät vastaamatta viesteihin, vaikka parit kerrat oiskin tavattu ja tapaamisista jäänyt hyvä mieli.

      Näin ainakin omalla kohdalla. Voi myös olla, ettei naiselle jäänyt lopulta kiinnostusta jatkaa, mutta avoimeksi jäi.

      Eli pitäis voida sanoa suoraan (toisen loukkaantumisen uhallakin), että mitä haluaa ja/tai ei. Se on lopulta kummankin etu.

      Tiedän liikaa naisia, jotka kuvittelevat tietävänsä mitä miehen päässä liikkuu, kun "se näyttää siltä". Ei muuten onnistu. Kysymällä suoraan toiselta selviää mitä päässä liikkuu.

      • pettynyt5

        Minusta naiset tekee tollaisia temppuja ja nauravat vielä päälle


      • Polliisi

        Naisilla on kanan aivot,miksi muuten maailmanhistoriassa
        ei tunneta ensimmäistäkään naisen tekemää suurta keksintöä?


      • Ihana elämä

      • fiksu3
        Polliisi kirjoitti:

        Naisilla on kanan aivot,miksi muuten maailmanhistoriassa
        ei tunneta ensimmäistäkään naisen tekemää suurta keksintöä?

        sinulla itselläsi on aivot alapäässä, eli ei oikein sillä kannata kehuskella. Naiset on fiksumpia kuin miehet, olemme tunneälykkäitä ja siksi vedämme loppupelissä pitemmän korren. Kun vanhenet niin ei se alapääaivosi enää toimi, silloin ole aika yksinäinen ukkeli ;)


      • totuus.
        pettynyt5 kirjoitti:

        Minusta naiset tekee tollaisia temppuja ja nauravat vielä päälle

        Sulle kyllä koska voot köyhä läski ruma ja avuton.


    • ajatustenlukija?!

      Jep, tämähän tyypillistä naisten toimintaa ja nyt tämä pelimies vastaa samoilla systeemeillä kun hänellekkin on tehty aikaisemmin niin alkoi hirveä poru naisten puolelta että on SIKA mieheksi.
      Sitä on monta kertaa koettu että naiseni edellyttää että olen joku ajatustenlukija että se tämä meidän yhteinen tanssi on tässä ja pokkaa ei riitä sanoa sitä naamat vastakkain ja perusteluina ettei minua loukkaisi ja mitä muuta skeidaa!

    • uklsodk

      Se oli narsistinen luonnehäiriöinen paska ja saa tyydytyksen vain käyttämällä tunteettomasti ihmisiä hyväkseen, nyt sinua. Muista pysyä kaukana ja usko, että suurin ongelma on hänellä itsellään omassa elämässään. Joku joskus sitä vielä opettaa rankimman kautta. Ansaitset paljon parempaa ja sen löydät.

    • Kyllästynyt_M29

      Unohda koko mies, ei varmasti ollut totta. Hyvät kunnolliset miehet eivät vie jalkoja alta ensimmäisillä treffeillä vaan lämpeävät hitaammin ja lämmittävät naisen hitaammin.

      Kyseessä oli pelimies, jolla on varmasti muita naisia (luultavasti paljon) pyörityksessä. On se kumma, kun te naiset ette tämmöisiä tunnista. Ja sitten te täällä itkette, kun tämmöinen särki mun sydämen...

      Ja naiset tekevät meille miehille aivan samanlailla, yhtä törkeitä tapauksia sukupuolesta riippumatta!

      • No joo...

        Ei ole ihan sama.

        Jos mies saa naiselta, miestä harmittaa vähemmän, jos hän saa pakit.

        Jos nainen tulee antaneeksi miehelle, naista kenties harmittaa vielä enemmän, jos saa pakit.


    • ei mitää välii!

      Ole ikäisesi aikuinen nainen ja unohda koko juttu!

      Ihmisten hyväksikäyttö, pettäminen ja kaikki muukin shaisse on nykyään muotia. Ehkä ne ovat olleet sitä aina tai sitten meidät on aivopesty siihen, että meillä on vain tämä yksi elämä ja mitä välii!

      Itse en usko siihen, että meillä on vain tämä yksi elämä täällä ja se motivoi ainakin minua kohtelemaan kaikkia ihmisiä mahdollisimman hyvin. Mitään taivaspaikkaa tai vastaavaa en yritä sillä itselleni pedata, asioiden oikein hoitaminen vaan tuntuu niin kertakaikkisen hyvältä.

      Suosittelen kaikille samaa!

    • hmmmvjjk

      Itse olen käyttäytynyt tohon tyyliin teininä siitä syystä että ne tunteet tuntui silloin jotenkin liian pelottavilta ja iski sitten pupu pöksyyn. Olen kyllä nainen ja jos tuo mies jo 40 vuotias ni en siitä sitten tiedä.

    • Pirkko_rt

      Mun oma mies käy välillä tapaamassa uusia naisia jotka hän saalistaa netin kautta. Hän ilmeisesti kaipaa tällaista vaihtelua elämäänsä. Jutut nyt ei ole ainakaan tähän saakka kantaneet pidemmälle, mutta tuovat hänelle vaihtelua ja intoa taas tähän tavalliseen ja pitkään turvalliseen parisuhteeseen. Mies on yli 40 v ja käyttäytyy vieläkin kuin pikku kakara joissakin asioissa. Itse jätän nämä hänen lapselliset nettijutut omaan arvoonsa mut säälin näitä naisia joita hän treffaillee

      • terv. Merja

        Voisitko hankkia ukkosi pakaraan tatuoinnin VARATTU PIRKOLLE. Ja naiset kiittää. Kukaan ei halua seurakseen satunnaispanoja vonkuvaa miestä.


      • KALLE KELLO
        terv. Merja kirjoitti:

        Voisitko hankkia ukkosi pakaraan tatuoinnin VARATTU PIRKOLLE. Ja naiset kiittää. Kukaan ei halua seurakseen satunnaispanoja vonkuvaa miestä.

        "Kukaan ei halua seurakseen satunnaispanoja....". No voi voi te arvon ladyt. Tunnen suurta myötähäpeää teidän puolestanne, Tiedätkö mitä miehet tekee? Hakee juuri näitä satunnaispanoja ja naiset lankeaa, ja sitä niin naiset hakee elämänsä suurta rakkautta alttarille asti. Voi voi teitä arvon ladyt. Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Lopettaisitte just heti senssipalstojen käytön, jos tietäisitte mitä todellisuus on.. kaveripiirissä kiertää tieto. Tosin tunnen myöthäpeää myös näiden miesten puolesta. Mikä on, kaikki huijaa toisiaan ja itseään. Mikä porukkaa vaivaa?


      • Vanha äijä
        terv. Merja kirjoitti:

        Voisitko hankkia ukkosi pakaraan tatuoinnin VARATTU PIRKOLLE. Ja naiset kiittää. Kukaan ei halua seurakseen satunnaispanoja vonkuvaa miestä.

        Kumma kyllä, kun omassa kaveripiirissäni on kaksi naimissa olevaa miestä, jotka harrastaa juuri niitä satunnaispanoja, ja ne saa naisen joka kerta ravintolasta/baarista mukaansa.

        Minusta naiset haluavat juuri näitä satunnaispanomiehiä. Toinen selitys on, että eivät ymmärrä sellaisen mukaan lähtevänmsä. Kiltit miehet lähtee baarista kotiin yksin.


    • Tunnevamma?

      Hei aloittaja ja miksei muutkin nettideittaajat...

      Miehen toiminta kuulostaa ent.avopuolisoni toiminnalta. Hän on kykenevä tuollaiseen, ja löytää kyllä komeana miehenä seuraa helposti. Hän osaa halutessaan olla avoin, rakastettava, hellä ja huomioiva, sopivan jantterimainen perusmies kuitenkin. Sehän vetoaa naisiin. Hän on lukenut ja viisas, joten hän osaa halutessaan keskustella ja ns.ymmärtää elämää.

      Asian toinen puoli on se, että hänellä on tunnevamma. Hän on aika vasta eronnut jo toisesta perheestään, laittanut vaimon ja lapset pihalle ja tekstiviestillä ilmoittamansa ero on setvimättä täysin. Talokin on vähän autio. Sitten hän kertoo, kuinka ensimmäisessä liitossaan tuli petetyksi ja toisessa ei-ymmärretyksi...että siihen kun suhteutat, mitä hänellä on esityksensä takana sinulle annettavana, olet oikeilla jäljillä. Annoit hänelle itsesi hetkeksi, ja se riitti.

      Etenkin me naiset oletamme ja luulemme rakkauden kaipuussa yllättävän helposti jotain muuta, eikä hälytyskellot soi tarpeeksi. Naisistakin löytyy vastaavia pakenijoita ja alkuhuuman/huomion/valloituksien etsijöitä. Unohda hänet ja katso elämää eteenpäin. Satuttaa varmasti, Mutta ehkä opit jotain.

    • Markoköö

      Hah..Aikuisten leikkikenttä Suomi24 tuottaa yksilöitä joille ei mikään riitä.
      Ja ihan molemmin puolin näyttää noita katoamisia tapahtuvan. Muutaman kun pitää varastossa niin on aina helppo kokeilla seuraavaa..
      Se muuten toisaalta kai on alkuvaiheessa tarkoitus, mutta näyttää kyllä alkeellisetkin köytöstavat jääneet opettelematta (..opetettu).
      Mulla kokemuksia kadonneista naisista ;-)
      Muutenkin olen kovasti ihmetellyt jopa sairaalloista vihamielisyyttä näillä palstoilla ja sitten sanotaan etsivänsä samaan aikaan sitä rakastaan!
      EI ME JAKELUUN!!
      Markoköö

    • UusiTapaaminen

      Jäi jotenkin epäselväksi ymmärsitlö antaa vai annoitko ymmärtää.?

      Tiedä luinko otsikon huonosti, en viitsi kahlata uudestaan.

      Yleensä mies on ainakin niinkauvan kiinnostunut kun saa seksiä, jos se on "laadukasta", suhde jatkuu ainakin jonkintasoisena seksisuhteena.
      Sitten jos seksi ei oikein tyydytä suhde väljehtyy ja päättyy lopulta.. Toki tää kyllä koskee myös naisia että miehiä sekä että..

      Koskaan en ole tapaamiani naisia jättänyt aloituksen kaltaisesti, vaan kiittänyt yhteisistä hetkistä ainakin tekstarilla tai puhelulla. Lähes poikkeuksetta kohtaamiset naisten kanssa ovat kyllä päättyneet sänkyyn jo ekakerralla lähes aina..
      Sitten jos nainen ehdottaa tapaamista uudestaan se tietää varmaa hoitoa.

      Se vaan että aikataulu saattaa rajoittaa kun hoidettavia alkaa olla jo kymmeniä.

    • kakskytkol

      miten netin kautta noin yleensä ketään voi tavata? epätoivoista

    • SeliSeliSeli

      Jos Ukko vaikka kuoli tai joutui onnettomuuteen. Akka vaan pähkii että olisi voinut edes ilmoittaa ettei kiinnostakaan. Täällä vaan valittaa että miksi ei miehet voi suoraan sanoa. Päivän selväähän on myös se että nainen voi tehdä niin että "katoaa" sanomatta mitään ja se on ihan ok koska nainen.

      Taisi kaveri tehdä täysin oikean ratkaisun. Tai jos se vaikka kuoli niin menet varmaan valittamaan oharista omaisille. Sellaisia naiset ovat.
      Olen puhunut!

      T: Vanha Vihtahousu Saatana

    • Pelaa vaan pelejään

      Ihan selvä pelimies on kyseessä. Tuskin nyt kuitenkaan mikään Supercellin miljardööri mutta epäilen että konsolipelien kanssa työskentelevä tavis koodaaja.

      JA EI TARVITSE LUULLA YHTÄÄN että vaikka tekeekin näitä niin sanottuja AAA luokiteltuja isoja pelejä että se olisi sitten muka jotenkin saavutus itsessään. Hah mikä luulo aloittajalla!

      Niillähän juuri niitä työntekijöitä on todella alhaisiin tehtäviin asti.

      Jätä tuollaisen hunsvotin perään haikailu, ei hän enää koskaan vastaa mihinkään. Todella epävarmalla pohjalla on suhteiden rakunnus tuollaisten kanssa.

    • tyyny80

      No hyvänen aika. Minä olen kyllä ihan eri mieltä muiden kirjoittajien kanssa.
      Sain sen käsityksen, että aloittaja ja mies tapasivat yhden kerran? Yhden ainoan kerran? Eihän kukaan siinä ajassa ehdi niin tulisesti rakastua, että ruvetaan jo puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta, kodista jne. Tottakai miehellä meni pupu pöksyyn! Kyllä minäkin pelästyisin (vaikka nainen olenkin) jos treffi kumppani rupeaisi heti lähentelemään ja puhumaan yhteisestä kodista ja vaikka mitä muuta levotonta. Ehkä tulevaisuutta ei kannata ensi treffeillä ruveta suunnittelemaan! :D
      Tai sitten se halusi vain päästä sun pöksyihin.

    • Piru oksalla

      Toi on kyllä vähän vaarallista, että heti aletaan suunnitella kotia ja vakiintumista. Ensin tutustutaan toiseen kunnolla oikein ajan kanssa ja sitten vasta katsotaan toimiiko homma vakavammassakin tilanteessa.

      Huijarin ja pirun tuntee aina siitä, että sillä on kova hoppu!

      • Ihminenihmiselle

        Tuon olisin itsekin muistanut kymmenen vuotta sitten...eli se hoppuinen piru halusi heti minun muuttavan yhteen hänen kanssaan. Ensihuuman loputtua ihmisarvoni hävisi pikkuhiljaa, miehen käytös muuttui varmaan hänen normaalikäytökseensä. Minua ei ollut olemassakaan, tein kaikki kotityöt, uskoin ja toivoin parempia aikoja liian kauan. Kun rakastin, enkä halunnut luovuttaa. Minua kohdeltiin välinpitämättömästi, mies juopotteli viikonloput ja aina jos en ollut kotosalla viikonloppuna, hän meni baariin. Järkyttävää että annoin murentaa itseni noin. Pikku hiljaa alkoi selvitä, että edellinen vaimo oli saanut samaa paskaa, puhumattomuutta, mykkäkoulua, kylmyyttä ja ajautui vieraisiin kai siksi. Että ajan kanssa kannattaa tutkailla niitä yhteen muuttoja. Miten hän käyttäytyy vaikeiden asioiden edessä, miten riidat sovitaan jne..onko hänellä oikeasti tunne-elämän ongelmia? Eihän ongelmatonta ihmistä löydy, mutta silleen normireaktioilla varustettu ihminen, vaikka siipirikko olisikin..jestas kun saisin sen ajan elämästäni pyyhittyä. Tämän kans eleltään ja itseäni rakennan kasaan. Tsempit kaikille, joilla vastaavia kokemuksia.


    • To Miss Costena

      no oon se on retkottannu jo aijat ja iät se ettei sitä julkisuus oo haitannu mihis sen panis/penis katoamaan sitä ei saa ja oon mionä hjoidenkin naisten kansasa voinu todistaa paikallaan on pysynyt

    • Kuin tässäkin, olen ihmettelemässä näitä ajan ja menon kanssa

    • hyvä uudistus !!!

      miten 24 posti on muuttunut huonoksi miten saa toimimaan

    • sussu47

      Tuttua täälläkin...
      me tosin tapailtiin pari kuukautta...harrastettiin seksiä säännöllisesti, eikä mitään kummempaa puhetta sitoutumisesta tmv...
      yhtäkkiä ei vaan ilmestynyt sovittuun tapaamiseen...eikä vastannut viesteihin...

      Mutta yllättäen 3 kk päästä laittoi tekstarin, haluaisinko tavata :-)
      no en halunnut, kysyin kyllä syytä katoamiseen mutta selitystä ei tullut...

      Ei minusta kuitenkaan mieskään voi käyttäytyä ihan miten vaan ja kyllä tuollainen kokemus vaikuttaa seuraavaan suhdeyritykseen ...

    • Kesk

      Naiset osaavat yhtälailla. 2 naista on tapaamisen jälkeen ollut täysin hiljaa. Kiva arvuutella sit, et mikä on syynä.

      Naisten on muutenkin paljon helpompi löytää kumppani/seksiä/kavereita kuin miesten.

      Mies lähinnä vaatii naiselta, että on seksiä ja ruokaa. Naisten vaatimukset miesten suhteen ovat niin pitkiä, että alkaa jo päätä huimaamaan. Ole komea, ole itsevarma, ole sitä ja tätä. Miehet vaativat paljon vähemmän naisilta kuin naiset miehiltä.

    • Mikko...

      Paras miehen karkoitin on mennä sen kanssa aikaisessa vaiheessa sänkyyn, kävikö näin?

    • Näkökulmia

      Että ihan ekoilla treffeillä tehdään kauaskantoisia suunnitelmia.

      Ei ihme että mies säikähti ja häippäsi. Tietty taukki mies hän on, kun vain myötäili. Ehkei halunnut loukata.

      Tutustu seuraavaan ehdokkaaseen vähän varovaisemmin.

    • FeikkiMAISTERI

      AINA se vaan TOIMII! kun naiselle esiintyy KAUPPATIETEEN_MAISTERINA, ilmestyy treffeille Puku&Kravatti päällä ja puhuu akateemisia juttuja ja tulee sillä ikitylsällä Vólvo V-sarjalaisella.. NIIN SPAGAATTIIN ASTI LOTKAHTAA NIILLÄ HAARAT AUKI!!!!!! heti antavat !! MAISTERI on se salasana johon nainen menee joka kerta!

    • 1.leskenlehti

      Täällä nyt näyttää siltä, että nainen on tietynlainen, jos heti suostuu sänkykaveriksi, minkähänlainen mies on sillä perusteella, no tietysti mies on huoripukki. Toisaalta meille on värkit annettu, siis miksi emme voisi nauttia vapaasti ilman, että heti tiukkapipot panettelee? Elämä on ainutkertainen, siis nauttikaamme.

      • kukkis2

        (ap)
        Tännehän on tullu hauskat keskustelut. Ihan asiallisiakin, kiitos!
        En ajatellut jäädä tätä surkuttelemaan loppuiäkseni. Piti vastata muutamiin juttuihin, kaikkia en muista, mutta tässä muutama:
        - Asunto oli kyllä oma. Sukunimi ovessa, ja jutut täsmäs asunnon suhteen (nimi, työ, puh,nrot, osoitteet, kaikki täsmää. On ollut pakko tarkistaa). Mentiin siis kahville hänen luokse kävelylenkin jälkeen. En ole näiden ohareiden jälkeen käynyt oven takana.
        - Eniten tässä harmittaa se, että vaikka olen ohareiden jälkeen tekstiviestillä pyytänyt, että ilmoittais jotain itsestään. Olen ymmärtänyt, ettei häntä kiinnosta, mutta odottaisin häneltä jonkinlaista vastausta. Ei mitään vastausta!
        - Puhelin on päällä. Muuta kautta en ole yrittänyt tavoittaa, enkä yritä. En enää alennu siihen. Tarpeeksi tässä on jo huomaamatta nöyrtynyt.
        - Luulisi että olis ollut hänellekin selvempää sanoa mikä tilanne on (ettei kiinnostanutkaan), olis voinut hyvällä omalla tunnolla jatkaa. Itselläni olis moisesta tullut todella paska fiilis.
        - Itse olen sanonut/laittanut viestiä, jos tapaamani miehet eivät ole kiinnostaneet sen enempää. Sen voi sanoa nätisti, loukkaamatta, mutta sitten asia on molemmin puolin selvä. Reilua kaikille.
        - Hän oli se aktiivisempi osapuoli treffien (jotka tosiaan kesti sen vuorokauden) jälkeen. Tekstiviestiä ja toisen tapaamiseen liittyviä viestejä.
        - Laittoi vielä alkuillasta viestiä, että laittaa viestiä, kun lähtee tulemaan... Ei tullut enää viestiä. Kun ilmoitin meneväni nukkumaan, kun ei kaveri tullutkaan. Ei tullut vastausta.
        - Olis harmittanut tämä hänen käytöksensä ihan yhtä paljon, vaikka emme oliskaan harrastaneet seksiä (en olis avannut niitä haarojani, kuten täällä kauniisti puhutaan).
        - Se että vielä tässä iässä ja tällä elämänkokemuksella "haksahtaa" näin, ei varmaan ole huono asia. Olenpahan kokenut, miltä tuntuu ihastua "ensisilmäyksellä". Se oli todella vahva tunne, jonka muistan varmasti aina. Muistan toki myös sen, millanen kaveri tämä ihastusensisilmäyksellä oli, mutta olen sen tunteen tuntenut. Ei ole tapahtunut mulle aikasemmin. En ole koskaan edes mennyt näin tunteiden mukaan, kuten nyt jotenkin uskalsin, tai oikeastaan se tuntu ainoalta vaihtoehdolta. Tosin jos vaikka joku vielä veis jalat alta, niin luulen että kyynisyys on ensimmäinen reaktio mulla.
        - Ei ollut mikään pelimies ulkoisesti, enkä olis uskonut muutenkaan olevan. Ehkä oli, ehkä ei. Ihan tavallinen duunari, maalari/saneeraushommissa.
        - Juteltiin molemmat omista haaveista, ja ne nyt tuntu menevän yhteen. Ei siis sen kummemmin suunniteltu yhteistä tulevaisuutta, tai sellasta luvattu.
        - Tässä mennään jo kovaa vauhtia eteenpäin, enkä todellakaan halua hänestä mitään kuulla. Se että tämä päättyi näin oudosti, enkä tiedä mitä tapahtu, tietenkin ärsyttää suunnattomasti vieläkin. Unohtuu kyllä nopeesti.

        Nyt olen tässä totutellut ajatukseen, ettei tämä sankari, eikä kukaan sankari pääse enää mun elämään. Keskityn rakentamaan elämääni itselleni tärkeiden asioiden varaa, vähääkään haaveilematta siitä, että joku mies jakaisi ne minun kanssa joku päivä. Vietän tasapainoista aikuisen naisen elämää nauttien siitä, ettei mun tarvii vääntää/kääntää, ihmetellä/miettiä yhdenkään miehen ajatuksia, pettyä ja itkeä kenenkään vuoksi. Ja tulen nauttimaan elämästäni varmasti täysillä :)


      • niinpäniiin
        kukkis2 kirjoitti:

        (ap)
        Tännehän on tullu hauskat keskustelut. Ihan asiallisiakin, kiitos!
        En ajatellut jäädä tätä surkuttelemaan loppuiäkseni. Piti vastata muutamiin juttuihin, kaikkia en muista, mutta tässä muutama:
        - Asunto oli kyllä oma. Sukunimi ovessa, ja jutut täsmäs asunnon suhteen (nimi, työ, puh,nrot, osoitteet, kaikki täsmää. On ollut pakko tarkistaa). Mentiin siis kahville hänen luokse kävelylenkin jälkeen. En ole näiden ohareiden jälkeen käynyt oven takana.
        - Eniten tässä harmittaa se, että vaikka olen ohareiden jälkeen tekstiviestillä pyytänyt, että ilmoittais jotain itsestään. Olen ymmärtänyt, ettei häntä kiinnosta, mutta odottaisin häneltä jonkinlaista vastausta. Ei mitään vastausta!
        - Puhelin on päällä. Muuta kautta en ole yrittänyt tavoittaa, enkä yritä. En enää alennu siihen. Tarpeeksi tässä on jo huomaamatta nöyrtynyt.
        - Luulisi että olis ollut hänellekin selvempää sanoa mikä tilanne on (ettei kiinnostanutkaan), olis voinut hyvällä omalla tunnolla jatkaa. Itselläni olis moisesta tullut todella paska fiilis.
        - Itse olen sanonut/laittanut viestiä, jos tapaamani miehet eivät ole kiinnostaneet sen enempää. Sen voi sanoa nätisti, loukkaamatta, mutta sitten asia on molemmin puolin selvä. Reilua kaikille.
        - Hän oli se aktiivisempi osapuoli treffien (jotka tosiaan kesti sen vuorokauden) jälkeen. Tekstiviestiä ja toisen tapaamiseen liittyviä viestejä.
        - Laittoi vielä alkuillasta viestiä, että laittaa viestiä, kun lähtee tulemaan... Ei tullut enää viestiä. Kun ilmoitin meneväni nukkumaan, kun ei kaveri tullutkaan. Ei tullut vastausta.
        - Olis harmittanut tämä hänen käytöksensä ihan yhtä paljon, vaikka emme oliskaan harrastaneet seksiä (en olis avannut niitä haarojani, kuten täällä kauniisti puhutaan).
        - Se että vielä tässä iässä ja tällä elämänkokemuksella "haksahtaa" näin, ei varmaan ole huono asia. Olenpahan kokenut, miltä tuntuu ihastua "ensisilmäyksellä". Se oli todella vahva tunne, jonka muistan varmasti aina. Muistan toki myös sen, millanen kaveri tämä ihastusensisilmäyksellä oli, mutta olen sen tunteen tuntenut. Ei ole tapahtunut mulle aikasemmin. En ole koskaan edes mennyt näin tunteiden mukaan, kuten nyt jotenkin uskalsin, tai oikeastaan se tuntu ainoalta vaihtoehdolta. Tosin jos vaikka joku vielä veis jalat alta, niin luulen että kyynisyys on ensimmäinen reaktio mulla.
        - Ei ollut mikään pelimies ulkoisesti, enkä olis uskonut muutenkaan olevan. Ehkä oli, ehkä ei. Ihan tavallinen duunari, maalari/saneeraushommissa.
        - Juteltiin molemmat omista haaveista, ja ne nyt tuntu menevän yhteen. Ei siis sen kummemmin suunniteltu yhteistä tulevaisuutta, tai sellasta luvattu.
        - Tässä mennään jo kovaa vauhtia eteenpäin, enkä todellakaan halua hänestä mitään kuulla. Se että tämä päättyi näin oudosti, enkä tiedä mitä tapahtu, tietenkin ärsyttää suunnattomasti vieläkin. Unohtuu kyllä nopeesti.

        Nyt olen tässä totutellut ajatukseen, ettei tämä sankari, eikä kukaan sankari pääse enää mun elämään. Keskityn rakentamaan elämääni itselleni tärkeiden asioiden varaa, vähääkään haaveilematta siitä, että joku mies jakaisi ne minun kanssa joku päivä. Vietän tasapainoista aikuisen naisen elämää nauttien siitä, ettei mun tarvii vääntää/kääntää, ihmetellä/miettiä yhdenkään miehen ajatuksia, pettyä ja itkeä kenenkään vuoksi. Ja tulen nauttimaan elämästäni varmasti täysillä :)

        Olen päätynyt samaan ratkaisuun. En etsi, en odota jne. Jos joku sattumalta tulee joskus elämään, saa tulla :). Hyvää kevättä!


    • gm,j.k-

      Erakkona on rauhallisempaa, ihmisuhdeongelmia ei juuri osu kohdalle ja on oma rauha, missä elellä.

      • Boooozz

        Näipä.
        Seurustelu ja treffit aiheuttaa vain paljon vaivaa ja jatkuvaa toisen miellyttämistä, muutenhan treffikumpani, varsinkin nainen antaa helposti pakit.
        Treffeillähän on hirveän tarkkaa, miten käyttäytyy, mitä sanoo, niinhän ne naiset teroittavat onnistuneita treffejä.

        Sen vain olen huomannut, että jos mies menee naimisiin naisen kanssa, niin miehen harrastukset loppuvat siihen.
        Jos miehellä on ollut joku harrastus lapsuudesta saakka, niin ihmettelin, että kun tämä ei enää harrastakaan niitä tuttuja harrastuksia, joita hän harrasti siihen saakka, kunnes meni naimisiin.
        Sen jälkeen harrastus loppui kuin seinään ja kaikki harrastukseen liittyvä on hävitetty.
        Jos miehen harrastukset eivät naista miellytä tai kiinnosta, niin nainen määrää, että miehen on luovuttava harrastuksista, eihän mies muuten lopettaisi sellaista harrastusta, jota hän on lapsuudesta saakka harrastanut.
        Jos mies vastaavasti määräisi naista tekemään samoin, niin nainen sanoisi, ettei hänen harrastuksensa miehelle kuulu pätkän vertaa ja hänellä on oikeus harrastaa mitä hän haluaa.


      • Aah... Sitä parhautta kun saa olla ja elää mielensä mukaan. Negatiivinen vapaus on parhautta!


    • eemelix

      juu nii se vaan on poijat ja tytööt.. toisilla on ja toisilla ei .. siis onnea ja tuuria ..
      voishan sitä treffiille lähtiä juu vanhoolla päivillä

    • Näin miespuolisena kokenut samanlaista.
      Eipä yllätä naistenkaan toiminta.

    • mies91jkl

      Minä en kyllä itse ymmärrä kyseistä toimintaa miesten enkä naisten taholta, että annetaan ymmärtää jotain ihan muuta, kuin mitä todellisuudessa haetaan. Jos on niin kakaran tasolle jämähtänyt ettei uskalla sanoa suoraan, että tästä ei tule mitään niin sitten on paras pysyä sielä peräkammarissa ja jättää muut ihmiset tapaamaan niitä normaaleja ihmisiä joilla on sitä kanttia. Mammanpojat ja tytöt olkoon sitten vaikka keskenään.

    • näinseon

      Ei mielestäni voi puhua tässä tapauksessa mistään "haksahtamisesta". Pirustakos sitä voi tietää uuteen ihmiseen tutustuessaan, että mitä hänen päässään liikkuu.

      Käsittämätöntä toimintaa mieheltä joka tapauksessa. En keksi yhtään selitystä miksi kukaan tekisi tuollaista - paitsi kuolematapauksessa, mistä tässä ilmeisesti ei ole kyse.

      Täytyy vaan ajatella, että kyllä taakseen jättämänsä asiat löytää vielä kukin edestään.

    • 50 ja risat

      Ei tarvi itkea jos toinen pettaa. Pakoon vaan. Kylla onnenonkijoita riittaa. Yksin parempi kun huonon ihmisen kanssa. Jarki kateen.

    • kyllä kestää

      Kokeile naista.

      Älä halua perhe - elämää

      sillä mitä sanoja mies eniten vihaa on

      1. yksinhuoltaja (yhteiskuntahan sen maksaa miehen veroista)
      2. lapsiperhe (kylmät väreet)
      3. parisuhde (ei helevetti sitoutua johonkin naruilla)

      Jos joku muuta puhuu niin valehtelee, useimmiten. Et siis jos sinulla
      on tarjolla kivaa yksinhuoltajaseksiä mukavien pikkuiste kanssa ja lujaa
      parisuhdetta
      ja joku vielä tulee niin et voi ottaa tosissasi.

      Näitä kun vältät niin kokeile. Ja sitten naista jos ei onnistu.
      Ongelma silloin voi olla että markkinoilla juoksee paljon yksinhuoltajia
      ja jos ne menee yhteen ja molemmilla on vaikka neljä lasta
      niin siinä on sitten kaksi naista ja kahdeksan lasta
      ja jos ne on tehty suunnilleen eri miesten kanssa niin siinä
      pyörii sitten vielä noin 8 exää ympärillä ja
      sitä ei kestä Erkkikään enää. Mutta ehkä naiset kestää keskenään

      • ei treffiseuraa

        Olen kolmekymppinen nainen, joka ei halua lapsia. Kokemukseni mukaan ikäiseni miehet haluavat ehdottomasti n. 5 vuoden sisällä lapsia, tai niitä on jo aiemmasta suhteesta. Äitipuoleksi en halua.


    • kyssäripyssäri

      Silloin kun saan heti Peppua tai toosaa tai suuta tai molempia ja kaikkea.. Mitään en jatka akka tai jätkä on lutka jos heti palvelee. Menee mielenkiinto kaikesta. Ja yleensä palvelu ei ollut hääviä jos on ollut priimas niin oon kattellu muutaman kerran viikon lisää... Näin siksi sitä tussua on neuvottu säästään papin aameneen.

      • VanhempaaVM:a

        Niin kun Tampereen likka sen sano:
        Vaikeeta on naisena olo, jos annat heti niin oot HORO, jos et anna niinse on MORO.


    • Oh-hoh!

      Tuntuupa mukavalta olla turvallisesti naimisissa, ja elää saman miehen rinnalla jo 15. vuotta! Viimeksi olin TREFFEILLÄ syksyllä 1999, enkä ole koskaan tavannut yhtään nettituttavuuttani!

      No, tsemppiä sulle "kukkis1", jos "tarinasi" ei ollut alusta loppuun keksittyä satua!

      T: Pysyvyyttä parisuhteessa arvostava

    • tsemppiä

      treffailusta oppineena, mitä aikaisemmin varsinkin petetty / jätetty osapuoli edellisessä suhteessa on liikenteessä sitä todennäköisimmin on liian aikaisin liikenteessä. mitä sitten etsii, yksinäisyyden poistajaa, itsetunnon kohottajaa.., kuka tietää, eivät välttämättä he itsekkään. mun mielipide mitä elämän aikana oppinut. ihmetyttää kun kolmen kuukauden seurustelun jälkeen siirretään tavartoita jo toisen luokse ja ollaan valmiita muuttamaan myös virallisesti toisen luo. (huom: en usko rakkauteen ensisilmäyksellä, ihastumiseen kyllä, mutta mihin siinä ihastuu, musta itse toisen teoista ja puheista luomaan mielikuvaan)

      sen olen kantapään kautta oppinut, jos tulee vähänkään olo että toista pitää muistuttaa olemassa olostaan parempi jättää väliin vaikka kuinka sattuisi ja mitä aikaisemmin asian itselleen myöntää sen vähemmillä vahingoilla itse pääsee.

      yksi mikä myös ihmetyttää, toi kaksinaismoraali. jos nainen antaa ensinmäisellä tapaamisella se on sitten leväpersuksinen. mitä se moraalista kertoo, mun ei ainakaa mitään. en harrasta yhden yön juttuja joita baareista nappaillaan, mutta jos törmään mieheen joka saa kipinät aikaiseksi, miksi pitäisi olla siveyden sipuli? itse olen neljänkymmenen kahden vuoden aikana törmännyt kahdesti tällaiseen tilanteeseen ja kyllä molemmille annoin ekana iltana.. toisen kanssa seurustelin kolme vuotta, toinen käytti tuota kaksinaismoraalia eli olin hyvä pano niin kauan että löysi siveyden sipulin...

      sulle kukkis toivon että jonkun tiedon saat, etpä joudu käyttämään aikaa miettimiseen mitä tässä kävi. voimia sulle!

      t. nainen joka sai kolme kuukautta myöhemmin tietää että mies oli löytänyt siveyden sipulin joka oli valmis nopeampiin siirtoihin yhteisen tulevaisuuden suhteen kun itse olin, niin paitsi että ei ollut antanut edes kolmansilla treffeillä

    • jjjkkk

      Mulla kans oli yhden miehen kanssa suhde vakavoitumassa. Hän oli meillä monesti yötä ja halusi aina tulla ja nähdä. Yhtenä iltana kumminkin parin kuukauden jälkeen häneen ei enää saanut yhteyttä kun hänen piti tulla käymään meillä. Ei ole koskaan vastannut viesteihini eikä hänestä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Kysyin jopa että olenko tehnyt jotain mutta ei, en saanut koskaan vastausta. Nyt kaupassa tullut pari kertaa vastaan ja kyllä katsoo pitkään mutta minä olen niinkuin en huomaisikaan. Kusipää se mun mielestä oli jos ei kehdannut suoraan sanoa jos ei kiinnostanutkaan tai sitten oli vaan vailla seksiä.

    • deejay1

      No alkuperäisen kirjoittajaa mukaillen. En oikein ymmärrä kun nykyään tuntuu olevan se paremman vaihtoehdon etsiminen aika törkeetä. Useemman naisen kanssa tullut siihen tulokseen että jos niil on muitakin säätöi menossa. Niin sen kyl huomaa ja meikä ainakin. Ja miks sitä sit lähtee treffeille jos on jo joku ns tutkalla. jotain käytöstapoja luulis että ihmisillä ois. Muttei näytä kyl muutenkaan olevan. Joten turha itkeä jos elämä antamaa mitä tilaa ja myöhemmin huomaa et ne hyvät tyypit käveli ulos elämästä.

    • tämä erottava tekijä

      Miesten ja naisten syyt eroavat toisistaan. Nainen lopettaa yhteydenpidon 99%:sesti kiinnostuksen puutteen takia kun taas miehillä on 99%:n todennäköisyydellä toinen nainen näissä tapauksissa.

    • Nainenkin samoin

      Jospa vaikka miehen kokemukset treffeistä naisten kanssa ovat olleet sellaisia, että treffien jälkeen, vaikka olisikin sovittu uusista treffeista, niin nainen ei tullutkaan sovituille jatkotreffeille.
      Ehkä mies aavistaa, että nainen antaa kuitenkin hänelle pakit, jolloin paljon helpompaa on yksinkertaisesti olla jatkamatta tapailemisia enempää.

      Turha aina miehiä on asiasta syyttää, naisetkin käyttäytyvät aivan samoin.
      Vaikka naista ei ensitreffeillä mies kiinnostaisikaan, niin nainen voi hyväksikäyttää miehen avuliaisuutta ja kiinnostusta naista kohtaan.
      Sitten kun uudet treffit on sovittu, niin nainen ei tulekaan tai jos mies soittaa naiselle, niin tämä voi käyttäytyä tylysti miestä kohtaan esittämällä, ettei edes tunne miestä, että mitä tänne soittelet.

    • SinkkumiesTreffeillä

      Teoria1: Olit varalla ja hän lähti "paremman" mukaan. Välttelee sinua jos se toisen kanssa ei kuitenkaan onnistu, niin voi palata luoksesi hienon selityksen kera.

    • yksvaantäältä

      Aloittajalle: Asuuko Turun lähistöllä? Sieltä tiedän yhden tuollaisen tapauksen...

      • kukkis1

        Ei asu Turun seudulla, vaan pääkaupunkiseudulla.


    • Prinsessaroo

      Miehet ei ilmeisesti tajua, että on ihan normaalia, ettei useimmat ihmiset sovi toisilleen parisuhdetta ajatellen ja se on ihan eri asia kuin paskamainen käytös. Minusta on parempikin, että huomaa ajoissa, ettei sovita yhteen, kuin että alkaa vuosikausia epäsopivan tyypin kanssa viettämään. Eli jos esittää seurustelusuhdetta lyhyenkin aikaa, niin luulisi pystyvän sanomaan tai edes vastaamaan suoraan kysymykseen, onko homma ohi. Mutta ei, miehet esittävät ja katoavat kuin maan nieleminä. Tällaisten siltojen polttajien on ainakin ihan turha tulla minulle epämääräisten aikojen kuluttua uudelleen vikisemään, että 'mitäs sinulle kuuluu' ja muuta. Jos on tuollaisen valinnan aikanaan tehnyt, että kohtelee toista noin ala-arvoisesti, pysykööt sitten jatkossakin kaukana. Ja kuka järkevä nainen tuollaisia pelkuriraukkoja mihinkään vakavaan pitempiaikaiseen suhteeseen edes haluaa? Siis tyyppejä, jotka ovat tuolla tavalla tehneet edes jollekin naiselle. Mitä nopeammin noista pääsee eroon, sitä parempi.

    • tutulta kuulostaa

      Hei Kukkis! Kuulostaa tutulta. Asuiko mies Pasilassa?

    • kukkis1

      Ei asu Pasilassa tämä sankari. Ilmeisesti näit sankareita asuu siellä sun täällä.
      Toivottavasti en moiseen enää törmää! Jonkinlaisen perusluottamukse ihmisiin haluais säilyttää, mutta ilmeisesti se ei kannata. Siinä särkee vain itsensä. Mulle olis tosiaan riittänyt tekstiviesti siitä, ettei ole kiinnostunut. Ei vaadi paljoa sellasen kirjottaminen.
      Nyt on onneks jo palaset loksahtanu paikalleen, ja ymmärrän ettei tuo kuspää ollut arvoiseni. Muutama hetki siinä meni, koska tunne oli niin suuri, ja pettymys sitäkin suurempi. Sellanen ihminen joka käyttäytyy noin toista kohtaan, ei todellakaan ole ihan sujut elämänsä ja itsensä kanssa. Ja sellastahan mä en elämääni halua. Onnea ja menestystä hänelle valitsemallaan uralla. Joutuu varmasti kohtaamaan elämässään monia vaikeuksia jättämällä asioita taakseen. Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää, tavalla tai toisella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe