Yritän tuhota maksani ja kuolla

Parasiitti

Olen ollut masentunut jo kauan. Kaikki on mulle vihaisia kun en jaksa vain hymyillä niin kuin pitäisi. Kaikki laitetaan mun viaksi. Mun olisi pitänyt tietää kaikki etukäteen ja kun en tiennyt niin nyt syytetään. Olen eläkkeellä ja 41 v. Kukaan ei tarvitse mua mihinkään. Musta olisi kiva auttaa esim vanhempiani ja kummitätiäni mutta kukaan ei kysy multa apua. Kukaan ei luota että osaan ja pystyn johonkin. Mies tekee kaikki hommani kun en kai itse osaa tehdä mitään. Mulle jää vain nukkuminen, netissä roikkuminen, nukkuminen, syöminen (ruokahalukin tosin vähentynyt paljon), nukkuminen, nukkuminen ja rauhoittavien syönti että kestän kaiken nöyryytyksen. Kaikki mun tekemiset korjataan, en osaa edes pyykkejä ripustaa ukon mielestä oikein sen täytyy korjata nekin paremmin. Pientä nöyryytystä koko ajan kaikilta.
Olen vetänyt hermosärkyyn saatanallisia määriä parasetamolia ja muita särkylääkkeitä, lyricaa tramalia jne....Otin kerran kauhean määrän jotain särky ja rauhoittavaa en muista kun olin niin sekaisin ja muissa maailmoissa. Oli vain pari päivää kamala olo kun särki joka saakelin lihasta ja silmien räpäytyskin sattui luomiin. Olen syönyt parasetamolia suuria annoksia ja jonkun kerran yli 10 g kerralla. Mutta vittu kroppa panee kuolemalle vastaan ja laittaa oksennuksena kaiken ulos. En saa edes maksaani tuhottua että kuolisi. Otan siis pienempiä määriä kerralla että pysyisi sisällä ja tulisi jotain tuhoa maksaan. Nyt ollut jo pitkään kipua maksan seudulla ja väsyttänyt. Olisinko viimein onnistunut edes jossain.
Apua en enää viitsi hakea mistään lääkäreiltä, ne on vain vitsi. Se on käyty jo läpi. Lykkäävät lisää lääkettä mikä sekoittaa lopunkin mielen. Ja en edes tunne että mulla on oikeutta mennä lääkäriin kun en ole mitenkään hyödyllinen yhteiskunnan jäsen. Siis ainakaan julkiselle puolelle ja yksityiseen ei ole varaa. Ei mulla ole oikeutta hoitoon kun mulla ei ole varaa. olen taakka yhteiskunnalle. Olen loinen. Haluaisin mennä töihin mutta kukaan ei huoli. Mua ei tarvita. Kaikki ihmettelee ja nauraa mua. Jos osaisin edes tappaa itseni. Naapurit grillaa niillä on hauskaaa. Kiva niille.

15

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsetuho

      Oon vähän saman tyyppisessä umpikujassa, aivan sama ajatus ollut että tuhoan maksani parasetamolilla. Vuoden aikana ottanut 4 kertaa valtavan annoksen..25g ensin ja kävin Nac-tiputuksessa..ainoastaan alat nousi sataan, ei muuta vaikutusta...toisen kerran 31,5g ja silloin makasin kotona viikon sairaana ja heikkona, meni kuitenkin ohi. Kolmannella kerralla 45g ja tuli kuitenkin katumus ja tiputukseen ajoissa, alat oli11500 ja asat 9500 mutta siitäkin selvittiin viikon sairaalakeikalla. No sitten päätin ottaa porrastetusti, ensin 30g napaan ja sitten neljänä seuraavana päivänä 8 geetä..yli 60g 5 päivän aikana.. loppui se yritys siihen kun ei pystyny enää niellä niitä vaan oksennus lensi. Pari päivää oli keltanen nahka ja vitun sairas olo ollu..nyt siitä on noin kuukausi aikaa ja alkaa tuntua siltä että voimat palautuu. En käsitä miten voi maksa kestää tälläistä rääkkiä. Ei sillä enää pitkälle pötkitä noiden mällien jälkeen, se on selvä. Ehkä kuulostaa uskomattomalta tää homma mutta totta se on valitettavasti.

      • Ei lääkkeitä

        Kyllä Se siitä kun tarpeeks nielee. Itse en aio tappaa itseäni lääkkeillä vaan hirttäydyn.


    • Parasiitti

      Miksi netissä monessakin paikassa sanotaan että 12 g on tappava määrä. Miten mä itseni tapan sitten kun ei saa muutakaan myrkkyä mistään. Voi vittu. Tulis syöpä. Ootko varma noista määristä mitä oot ottanut?

      • ex syöpäläinen

        Turha toivoa syöpää kun siihen ei kuitenkaan kuole. Syöpä on arvostettu sairaus ja sen myötä sinunkin ihmisarvo nousisi huimasti. Parantumisen jälkeen olet taas vaan ”masentunut” eli sitä yhteiskunnan pohjasakkaa. Itse olen tämän käytännössä kokenut.


    • 6+10

      Yksi varma keino päästä hengestään on ajaa jotain 150km/h henkilöautolla rekan perään. Siinä menee auto niin silpuksi ettei ole toivoakaan selvitä hengissä.

    • Itsetuho

      Kyllä oon varma määristä, kuvittelin että se 25g jo riittää ku otin selvää asiasta mutta ei se nyt meinannukkaa riittää. Olin kyllä vuosi sitte ku aloin pelleilemään tuon paran kans fyysisesti teräs kunnossa, 100 kilonen miehen köriläs, eikä se ollu mitää läskiä..en oo ryypänny ja hyvä ravitsemustila muutenki. Kai ne elimistön glutationi varastot on ollu sitte normaalia suuremmat ku ei oo noilla määrillä muka maksa lauennu. Tosin se 45g olis riittäny mutta ei riittäny sitte kuitenkaa rohkeus. oon häilyny jossaki kuoleman ja elämän rajamailla viimeisen vuoden. Mutta nykykunto on niin paska etten kestä enää ees kymmentä grammaa, ei vaan pysty niellä enää mitää nappeja, paska olo pelkästä ajatuksesta.

    • Itsetuho

      Ja totta on varmasti sekin että tuo 12g voi jossakin tapauksessa riittää sekin, jos kyseessä on herkkä, kevyt ja hentoinen naisihminen. Mutta selvähän se on että hyväkuntoinen raavas mies kestää enemmän mitä myrkkyä tahansa..silti ihme elimistö ku ei oo lauennu, tosin nyt kyllä tuntuu siltä että raja on tullu vastaan. Ja alunperin pidin sitä 25 varmana jos ei mee ajoissa hoitoon, ja kun se ei toiminu niin oon aina vaan vetäny suurempaa satsia ja yrittäny vielä porrastaa yliannosta mutta ei sekää onnistu. En enää edes jaksa leikkiä millään parasetamolilla, liian tuskallista...jos lääkeaineella vielä päätän itteni laittaa kylmäks niin hankin fentanyyliä. Ei tartte kitua...

    • Parasiitti

      Mistä sais fentanyyliä? Vittu kun en tunne ketään huumehörhöäkään joilta sais huumeita. Vaikeaksi tehty itsari tässä maassa. Sisu ei riitä väkivaltaiseen kuolemaan.

    • hkskdjls

      Älä tapa itseäsi vaan tee asialle jotain! Jos haluat olla avuksi nii ei äidin tarvitse pyytää apua. Viel äidille vaikka joku päivä ruokaa ja samalla jää kysymään, että jos jäisit vaikka sinne siivoamaan vähäksi aikaa. Yritä myös hankkia uusia ystäviä. Uskoisin, että jos mene vanhainkotin ja kysyt, että saisitko ilmaiseksi viihdyttää ja jutella vanhuksille niin en usko että panisivat pahaksi. Yritä vain olla aktiivinen ja tsemppii sulle ja muillekkin

      • parasiitti

        Mun vanhemmat ei luota muhun sen vertaa että antaisivat talonsa avaimen mulle. En koskaan ole varastanut mitään tai muuta sellaista, mutta avainta ei tule. Ovat sitä sukupolvea että itse pärjätään, juu haisevat liasta kumpikin ja huusholli kamala paskapesä. Mutta he elävät omaa elämäänsä. Asianpesukone tuli talon mukana ja on irrotettu liitännöistä kun on helvetistä mokoma laite. Kyllä astiat täytyy pesuvadissa pestä. Vaikeita jääriä joten olkoot paskoissaan. Lisäksi aina muistuttavat ilkeyttään mua kipeistä asioista jotka haluaisin unohtaa..
        Kummitätiä olen sanonut että käyttäisin autollani kaupassa yms. Mutta ei koskaan kutsua tule. Paha mennä väkisin roudaamaan jotain mummoa jonnekin. Kissansakin satutti itsensä niin ei voinut mua pyytää lääkäriin viemään vaan isääni soitti toiselta paikkakunnalta apuun. Muhun ei kukaan luota. En ymmärrä miksi. Luulenpa että jos vapaaehtoistyöhön menisin niin varkaaksi syytettäisin syyttä tms. Ukko tekee kaiken puolesta. Tulee tunne ettei musta oo mihinkään. Ns. ystävät mitä mulla on ollu vain käyttää hyväksi ja on aina jotain vailla, ei ne tullu kysyynmitä kuuluu vaan onks sulla lainata sitä ja tätä tai lähetkö kyytsään.
        Otin parasetamolia ja lyricaa taas. Maksanseutua painaa kummasti. Jos sais osissa tarvittavan määrän nyt ja sitten sais haistattaa paskat kaikelle. Suunnittelenettä menen johonkin metsään ja kuolen sinne. Kipuja varmaan edessä mutta loppuispahan. Kun mä oon masentunut kaikki on mulle vihaisia siitä.


    • jokainen tyylillään

      Samalla tavalla itse vedin tosin parasetamolia meni 8000-10 000 microa päivässä keskimäärin opiaatit päälle..Nyt käytän pelkkää Armor thyroidia. eli en ole nyt särkylääkkeitä edes buranaa syönyt särkyihini enää vuoden 2011 jälkeen.

    • Itsetuho

      Parasiitti, mulla on aivan sama tilanne siinä mielessä ettei sisu riitä mihinkään väkivaltaiseen ratkaisuun. Lääkkeet on ollu aina se ykkösvaihtoehto, tarkoituksena se että kivuttomasti nuukahtaa pois. Oon yrittäny reilun kymmenen vuoden aikana eri lääkkeillä jo niin monesti etten oo pysyny ees laskuissa enää. Osa on kännissä tehtyjä spontaaneeja hätähuutoja mutta mukana on myös useita kertoja että oon nielly ison satsin pillereitä ja menny nukkumaan...heränny parin päivän päästä aivan kuula sekasi ja heikossa kunnossa. Lääkkeillä voi tehdä itsemurhan mutta se vaatii ison määrän oikeanlaista lääkettä ja varmuuden siitä ettei kukaan pääse väliin. On vaikea arvioida riittävää määrää tiettyä lääkettä, netistä voi tutkia asioita mutta ei sieltä saa mitään varmaa vastausta. Oman kokemuksen perusteella voin helposti todeta että nykylääkkeillä se itsensä teilaaminen ei ole mikään helppo tehtävä. Ensinnäkin on vaikea saada käsiinsä riittävän isoa määrää, siksi tuo parasetamoli on ollu kuvioissa kun sitä saa niin helposti. Toisaalta se on kyllä itsemurhametodina erittäin huono, kuolema sen avulla on varmasti kaikkea muuta kuin rauhallinen. Kun ne kivut ja muut oireet konkretisoituu niin se on varma juttu että katumus iskee. Mulla ei oo koskaan tilanne edenny sen suhteen kovinkaan vakavaks, esim. maksa ei oo menny vajaatoimintatilaan mutta kyllä sekin sairastaminen mitä siitä on seurannu on ollu yhtä painajaista. Käytännössä oon kitunu kuukauden, viimeisimmän parasession jälkeen. Rytmihäiriöitä ja ankaria tajuntaan vaikuttavia kipupistoksia rinnassa lähes päivittäin, maksan kohdalta jomottaa jatkuvasti. Tulee välillä hypoglykemiakohtauksia jossa veren sokeri heittää nopeasti alas, heikottaa ja pakko saada jotain sokeripitoista äkkiä että menee ohi..kusi ei oo enää tummaa, naama ei oo keltanen ja paskakin on normaalin väristä joten kyllä tässä maksa toipuu jälleen kerran mutta ei tää hääviä oo. Unohda se parasetamoli jos et halua kitua..

    • You're Blessed.

      Siis miksi vitussa te ihmiset tapatte itsenne masennuksen vuoksi? Teidän pitää ymmärtää nyt että siinä ei ole mitään järkeä. Jokainen ihminen meistä seisoo jaloillaan täällä yksilönä. Jokaisessa meissä on psyyke, henkinen ja fyysinen puolemme. Se on siis täysin normaalia että sairastumme mielenterveydellisiin sekä fyysisiin että henkisiin sairauksiin. Olemme vastaanottavaisia ympäristöllemme, intuitioidemme kanssa sekä olosuhteidemme vuoksi koska olemme itse rakentaneet yhteiskuntamme. Silti kuitenkin pitäisi käyttää järkeä sen verta että miettii asiat toisinpäin omalle kohdalleen. Sinä syytät ihmisiä kaikesta mitä he tekevät vuoksesi. He tekevät sen että sinä pysyisit edes elossa.

      Niin, palataanpas alkuvirikkeeseeni: Siis miksi vitussa te ihmiset tapatte itsenne masennuksen vuoksi? Jonka asetin kysymykseksi. Asetin sen tämän perustelun vuoksi: Masennus ei lähde, jos tapat itsesi. Masennus on osa sinua, joka lähtee mukanasi. Elinaikasi on se, kun sinä taistelet pois masennuksesta, muuta ei ole ja sinä tiedät sen. Koska sinä tiedät sen, sinä lopetat puhumasta itsesi tapattamisesta. Koska huomaat, että siinä ei ole järkeä. Olet sairas, olet yksi meistä kenestä tahansa ketä täällä elää, sinä haluat tappaa itsesi -Mutta et oikeasti, vain siksi että sinä et halua tuntea niin mitä sinä nyt tunnet. Nämä tunteet masennuksesta johtuvat siitä, että et ole päässyt yli tietyistä asioista ja että sinulla on ollut elämässäsi vaikeaa ja että olet voinut olla muutenkin sairas, sillä ei ole väliä. Vaan sillä, että sinä sairastuit, älä peilaa sitä menneeseen tai nykyiseen tai tulevaisuuteen koska sinä et voi kontrolloida tai ottaa vastuuta tulevaisuudesta. Nyt ajattelet voivasi tehdä sen, kyllä niin luulet että tappamalla itsesi tulevaisuus muuttuu. Ei, siinä tapauksessa olet luovuttanut ja elänyt elämäsi jo kun et edes ole tietoinen mitä kaikkea olisit voinut vielä heidän kanssaan kokea ja tehdä. Olisit voinut parantua. Nyt mieti: SINÄ TIEDÄT ETTÄ MASENNUS ON SAIRAUS. Siloin kun ihminen sairastuu esim vaikkapa syöpään, se leviää koko kehoon ja päältäpäin voit nähdä oireet tai se voi olla myös fyysiset oireet. Masennuksesta näet henkiset oireet joista yksi on itsetuhoiset ajatukset. Koska se on masennuksen eräs oire, sinun pitää vetää se erilleen ja miettiä että miksi sinä oikeasti tunnet niin kuin tunnet että sinun pitäisi tappaa itsesi. Todellisuudessa sinä olet sairas, sairaus ei parane itseään tappamalla. Sairaus parannetaan niin kauan kun ihmishenki on elossa, se on mahdollista vaikka et itse näkisikään toivoa -Joka taas kerran johtuu masennuksesta. Sekin on masennuksen oire. Hieman sama, kuin muistisairas kuvitteisi elämänsä olevan loppunut. Ihmiset hänen ympärillään näkisivät totuuden mutta hän ei pystyisi siihen koska siihen ei ole hoitoa. Masennus eroaa siten, että siihen on olemassa hoito. Vaikka ihminen meneekin alemmas yleensä masennuksessa, hänen tulee oivaltaa ettei hänellä ole tarvetta itsetuhoon koska masennus johtuu sisäelimien toiminnoista kehossa joka laittaa sinut tuntemaan valheellisesti. On merkittävää miten edes aivot toimivat kokonaisuudessaan mekanismina kun ajattelemme niitä, joten kun jätän tämän tekstin tähän, ymmärrä että on tiettyjä sairauksia jotka johtuvat meistä riippumattomista syistä ja jotka vain tulevat koska kropassa tapahtuu jotakin muutoksia joita ei voida välttämättä selittääkkään. Sinä et auta kroppaasi toimimaan niin kuin sen kuuluisi jos teet noin että otat yliannostuksia lääkkeitä, sinä tapat sen ja mitä juuri kerroin itsensä tappamisesta? Siinä ei ole järkeä kun erotamme sairauden ja todellisen tietoisen olemassaolon toisistaan.

      -- Masennukseenkin on parannus. Voimme itse auttaa omaa kehoamme valitsemalla terveellisemmin, voit sen tehdä pikkuhiljaa. Voit vielä joskus olla kuten kuka tahansa täällä, koska niin moni ihminen on sen tehnyt.

      Sanon vielä, että uskon Hyvään ja Pahaan. Jos sinä oikein rentoudut, niin huomaat että hetkellä ei ole merkitystä, se voi lipsua. Ainoastaan merkitys on sillä mitä sinä tunnet. Maailmassa on energiaa ympärillämme, toiset ihmiset aistivat sitä paremmin. Minulla on psyykkistä yliherkkyyttä, kuudennen aistin herkempi vastaanottavuus.

      Jos minä nyt sanon sinulle, että minä rukoilen puolestasi ja annan sinulle parannusta, tunne se.

    • Itsetuho

      Ihminen joka tekee itsemurhan tai ajautuu sitä yrittämään on syyntakeettomassa mielentilassa. Ei sillon järki pelaa millään tasolla. Jos siihen vaaralliseen mielentilaan ajautuu niin olet henkisesti sokeutunut ja halvaantunut..jos sitä järkeä pystyis sillä hetkellä valjastamaan käyttöönsä edes hitusen niin todennäkösesti se estäis sen itsemurhan tai sen yrityksen. Paljon vähemmän nähtäisiin itsareita ja yrityksiä jos se järki tosiaan pelais ees jotenki silä hetkellä. Jos sitä mielentilaa ei ole kokenut niin lienee turha selittää ja kuvailla sellaiselle kuinka halvaantun ja toimntakyvytön silloin on. Ei näy ku yks ratkasu joka tuntuu niin voimakkaasti oikealta ettei siinä muuta osaa ottaa huomioon.

    • varma tapaus

      mä teen tuplavarmistuksen, eli seison jakkaralla köysi kaulassa ja ammun itseäni päähän. Kuolen ainakin varmasti. Varma on aina varmaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe