Miehen pituus on tärkeä juttu

nainen36.

Alle 170 cm miehet on heikkoja ja eivät kelpaa naiselle.

26

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 160cm

      tarkoitatko että heikko= ei lihaksia?

      Esim alokasaikanani tapasin muutaman minun kokoiseni ja heillä oli itseasiassa varsin hyvä kunto ja lihaksikkaita :) Voittivat pidemmät mennen tullen ja pääsivät etiäppäin. En tiedä menivätkö sotilaspoliiseiksi vai minne. Itse menin merivalvontaan :D

      Tv 160cm mies

      • ätmi

        Tuota kutsutaan Napoleon-kompleksiksi.


    • pätkämies

      Näin 171 cm lyhyenä miehenä naisvalikoima on erittäin rajattu. Naiset haluavat miehen olevan itseään reilusti pidempi joten tarjonta rajoittuu minulla 160 cm ja alle naisiin. Valitettavasti myös pitkät miehet kilpailevat näistä lyhyistä naisista

      • Pätkä2

        Turhaa kitinää, olen itse myös 171cm ja naisia on riittänyt. Useimmiten noin 180cm pitkille naisille olen ollut ensimmäinen lyhyempi mies joten en kiistä etteikö pituus ole hieman hidaste, muttei mielestäni este.
        On paljon muitakin ominaisuuksia mitä naiset pitävät tärkeänä. Pidempi hissukka jää varmasti toiseksi jos olet itsevarma ja supliikkimies.


    • Näin on

      Itsekin olen yli 170 cm nainen niin kyllä haluan että mies on minua pidempi . Kengät jalassa olen 177 cm niin miehen pitää olla min. 177 cm. Tuntuisi hassulta olla itse pidempi

    • Miksi haluat kylvää lisää naisvihaa esiintymällä taas naisena? Eikö sitä ole tällä palstalla ihan tarpeeksi muutenkin? Ja eikö sinulla todellakaan ole yhtään mitään muuta tekemistä?

      • Jii007

        Kyllä maailmaan aina mahtuu vähän lisääkin naisvihaa. Ei sitä koskaa liikaakaan voi olla.


    • Kis-kisu

      Ystäväni 172 cm on naimisissa 160-senttisen miehen kanssa. Onnellisia tuntuvat olevan. Mies on tosi mukava, olisi kelvannut myös mulle jos olisin ekana huomannut.

    • Jii007

      Lässytilää. Vaikka olisi 100cm nii silti voi olla vahva ja lihaksikas. Mikähän vittu nyt senkin estää, että lyhyt ei voi olla voimakas?

      Ette te naiset oikeasti hae muuta kuin sellaista miestä jota voitte esitellä kaupungilla, että "Katsokaa tässä on Jykä, 195cm, lihakset kuin kreikkalaisella jumalalla, kasvot kuin miesmallilla, pannut 265 naista vuodessa ja kaikenlisäksi hän on työpaikkansa parhaiten palkattu. JA HÄN ON MINUN NARTUT! MINUN!!!!"

      Ette näin "Tässä on Pena, 170cm, pieni kaljamaha, pyöreät posket ja parta, pannut minun lisäkseni yhtä naista ja hän on työpaikkansa huonopalkkaisin."

      Te vaan haluatte korostaa miehellänne itseänne. On täyttä kusetusta, että teille kelpaisi kuka vaan "tavallinen mukava työssäkäyvä mies". Naiset ei kiinnostu paskaakaan siitä miehestä joka on sen ulkokuoren sisällä. Vain ulkonäkö ja suurin mahdollinen hyöty ratkaisee.

    • francofan

      Franco Columbo oli 70-luvulla yksi maailman vahvimpia miehiä ja pituutta miehellä 165cm.

    • velttotatti

      Näin yleisesti, vaikka aina löytyy poikkeuksia. En minäkään haluaisi minua reilusti pidempää naista, mielummin lyhyemmän. Vaikka sentti sinne tänne ei haittaa, mutta 161 senttisenä suodattaa mahdollisuuksia jo melkoisesti.

    • Taas pitää jonkun pikkupojan trollailla pyhäpäivän ratoksi. Ulos nyt leikkimään!

    • lottamari<3

      Miehen pituudella ei ole mitään väliä kunhan ei ole alle 180 senttiä pitkä.

      • Jii007

        Miehen pituudella ei ole mitään väliä kunhan on yli 25 senttiä pitkä. Muna


    • kiltti mies.

      Armaijassa oli 20 cm pitempiä ja 20 kg painavampia miehiä ja eivät jaksaneet marssia 20-30 kilsan marsseja varusteet ja rynkky kädessä. Itse jaksoin joka marssin mitä oli. Meinaako naiset että lyhyempi on aina heikompi.

    • mies160cm

      Itsekkin olen joo ton "ennakkoluulon" huomannut :D Mutta en suinkaan tarkoita, että kaikki vaan jotkut ainakin.

      Esim asiakkaani on nainen ja hän toi mappeja luokseni ja tarjouduin nostamaan ja viemään ne toimistolle, mutta hän halusi tehdä sen itse tokasten että "nämä ovat aika painavia" :D Siinä hän sitten kädet hikoillen kantoi niitä toiseen kerrokseen toimistolleni ja itse seurasin perässä naama hillittynä ja kohteliaana. Hän on samaa kokoluokkaa kanssani..siis pituudelta 160cm.

      • Mitä outoa?

        Mikä tuossa on pointtina? Hän kantoi mapit, jottei pikkumiehen tarvitsisi nolostua. Ja pikkumies sitten mielessään hihitellen seurasi perässä mielissään siitä, ettei itse joutunut kädet hikoillen kanniskelemaan.


      • mies160cm
        Mitä outoa? kirjoitti:

        Mikä tuossa on pointtina? Hän kantoi mapit, jottei pikkumiehen tarvitsisi nolostua. Ja pikkumies sitten mielessään hihitellen seurasi perässä mielissään siitä, ettei itse joutunut kädet hikoillen kanniskelemaan.

        Nnoup ei missään nimessä noin. Tarkoituksena oli olla kohtelias, mutta katsoo ja tokasee, niin se on jo itsessään noloa. Mielelläni olisin ite kädet täristen kantanu, kuin antanu hänen tehdä sen :P

        Näin siis olen käsittänyt tämän mies-nainen asetelman...Onko ajatus nykyään vanhoillinen jo?


      • elämä on
        mies160cm kirjoitti:

        Nnoup ei missään nimessä noin. Tarkoituksena oli olla kohtelias, mutta katsoo ja tokasee, niin se on jo itsessään noloa. Mielelläni olisin ite kädet täristen kantanu, kuin antanu hänen tehdä sen :P

        Näin siis olen käsittänyt tämän mies-nainen asetelman...Onko ajatus nykyään vanhoillinen jo?

        Ehkä hän ei sitten nähnyt sinua miehenä. 20 senttiä lisää pituutta ja olisit saanut kantaa mapin, ja nainen olisi tokaissut, että: "Ihanaa, kun on vielä olemassa oikeita herrasmiehiä, jotka vaivautuvat naisten puolesta."


    • sinun0

      Mulvaa 19cm.

    • mies.

      Pitkä muna ja paksu lompakko ratkaisee miehen elämän. Jos ne ovat kunnossa niin ei mitään hätää vaikka olis 145 cm muuten.

    • oooiiiiuuuaaaaeeee

      Nää pituusjutut on miesten keskinäistä nokittelua. Se mitä yläpäästä puuttuu, ja siksipä ei onnista naismaailmassakaan, sitä sitten kompensoidaan tällä tavalla.

    • Eräs pätkä

      Hieman provosoiva avaus mutta pakko todeta että on meillä vähän pidemmiläkin vaikeaa. 177 tuntuu olevan liian lyhyt naisille. Pitäisi olla 180 vaikka nainen olisi kuinka pätkä

      • höpöhöpö taas

        Itse oon 177 ja ei oo ikinä ainakaan sanonut kukaan nainen, että ois ollut pituudesta kiinni.


    • Naisasialooseri.

      Pituudesta on hyötyä vain jos on komea naama. ATM kaverini on ruma ja 183cm eikä hän saa yhtään minkään pituisia naisia.

      • Naisasialooseri.

        YTM kaverini taas on 168 ja vielä laiha ja lihaksetonkin, mutta naamaltaan hän on nätti poika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe