Ravintola vinkkejä

ekakertaa

Hotellimme sijaitsee n. 250 metrin päässä keskus rautatieasemalta joelle päin.
Onko kellään hyviä ruokapaikka suosituskia kyseiseltä alueelta ja läheltä?
Pyytäisin asiallisia vastauksia , KIITOS!

23

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömään nopeasti

      Budapestissä on kolme rautatieasemaa. Mikä niistä ?

      • egaakertaa

        Laitoin aloitusviestiini että keskus rautatieasema niinkuin kartoissakin lukee.
        Tarkennus- kyseessä siis Budapest-Nyugati Railway Terminal.


      • kyllä nälkä lähtee
        egaakertaa kirjoitti:

        Laitoin aloitusviestiini että keskus rautatieasema niinkuin kartoissakin lukee.
        Tarkennus- kyseessä siis Budapest-Nyugati Railway Terminal.

        Mene nyt vaikka westendiin tavarataloon , niin ruokapaikkoja on riittävästi. Nyugatin asemalla on myös Mäkkäri


      • vigaakertaa
        kyllä nälkä lähtee kirjoitti:

        Mene nyt vaikka westendiin tavarataloon , niin ruokapaikkoja on riittävästi. Nyugatin asemalla on myös Mäkkäri

        Jep, tätä juuri pelkäsinkin- tuli heti vastaan näsäviisas asiantuntija?
        Kiitos huippuvinkeistä.
        ps. oletkos koskaan muuten käynyt Unkarissa?


      • kyllä nälkä lähtee
        vigaakertaa kirjoitti:

        Jep, tätä juuri pelkäsinkin- tuli heti vastaan näsäviisas asiantuntija?
        Kiitos huippuvinkeistä.
        ps. oletkos koskaan muuten käynyt Unkarissa?

        On tullut poikettua , koska olen asunutkin siellä vuosia.

        Westendin ruokapaikat ovat aivan hyviä , käy nyt ensin niissä syömässä ,
        Sitten on Trofei gril Victor Hugo utcalla . Lehel terin vieressä. Maksaa noin 4500 Huf . Saat kiskoa viiniä ja kaljaa samaan hintaan noin kahdentunnin aikana.


      • käyty on
        vigaakertaa kirjoitti:

        Jep, tätä juuri pelkäsinkin- tuli heti vastaan näsäviisas asiantuntija?
        Kiitos huippuvinkeistä.
        ps. oletkos koskaan muuten käynyt Unkarissa?

        Siellä Westendissä on tosiaankin monta - ja edullista - ravintolaa.

        Itse asiassa se Westend on enemmän ostoskeskus kuin tavaratalo, siellä on lukemattomia erilaisia liikkeitä.


      • syömään
        käyty on kirjoitti:

        Siellä Westendissä on tosiaankin monta - ja edullista - ravintolaa.

        Itse asiassa se Westend on enemmän ostoskeskus kuin tavaratalo, siellä on lukemattomia erilaisia liikkeitä.

        Niin tosiaan on, mutta toi puupää maailmanmatkaaja ,kun ei usko mitään. On kerran käynyt Tallinnassa hakemassa viinaa, niin nyt luulee tietävänsä kaikki.

        Olen sentään muutaman vuoden Budassa asuneena luulen jotain jo tietäväni kaupungista


      • vestend mäkki
        syömään kirjoitti:

        Niin tosiaan on, mutta toi puupää maailmanmatkaaja ,kun ei usko mitään. On kerran käynyt Tallinnassa hakemassa viinaa, niin nyt luulee tietävänsä kaikki.

        Olen sentään muutaman vuoden Budassa asuneena luulen jotain jo tietäväni kaupungista

        Aika hauska tyyppi kun vastailet omiin kirjoituksiisi!!!
        HahHahHaaaa


      • vestend mäkki
        vestend mäkki kirjoitti:

        Aika hauska tyyppi kun vastailet omiin kirjoituksiisi!!!
        HahHahHaaaa

        TULI ORGGU


      • hoitoonohjaaja
        vestend mäkki kirjoitti:

        Aika hauska tyyppi kun vastailet omiin kirjoituksiisi!!!
        HahHahHaaaa

        "HahHahHaaaa"

        Hulluilla on halvat huvit.

        Mitä jos hakeutuisit hoitoon pois häiriköimästä tätä palstaa?


      • vastaa pian
        hoitoonohjaaja kirjoitti:

        "HahHahHaaaa"

        Hulluilla on halvat huvit.

        Mitä jos hakeutuisit hoitoon pois häiriköimästä tätä palstaa?

        Tuliko orggu löllö?


    • EpäTarkkaMarkka

      Pozsonyi Kisvendéglő (Radnóti Miklós utca 38) voi olla lähellä, paha sanoa kun "joelle päin" on vähän epätarkka käsite.

      Ja tosiaan niitä rautatieasemia on kourallinen, ja jokainen niistä on jossain kartassa keskus-asema (yksi in keskellä kaupunkia, toisessa on kansainvälinen liikenne yhteen ilmansuuntaan, jne).

    • egakskerraks

      Tässä sulle tietoviisas tarkka käsite:

      Nagy Ignac 21
      1055 Budapest

      Antaas tulla sitten niitä suosituksia...

      • Syömään nopeasti

        Älä vielä jännitä ulkomaan reissuasi. Olet käynyt ilmeisesti ainoastaan Tallinnassa viinaa hakemassa.

        Kaupunki on täynnä ravintoloita , et sinä nälkään kuole. Syö heti lentoasemalla tukevasti, niin jaksat taksilla mennä hotellille taas syömään.


      • yhämenossa
        Syömään nopeasti kirjoitti:

        Älä vielä jännitä ulkomaan reissuasi. Olet käynyt ilmeisesti ainoastaan Tallinnassa viinaa hakemassa.

        Kaupunki on täynnä ravintoloita , et sinä nälkään kuole. Syö heti lentoasemalla tukevasti, niin jaksat taksilla mennä hotellille taas syömään.

        Annoin sulle tarkat koordinaatit muttet yhä edelleen osaa muuta kuin
        lässyttää turhanpäiväistä. (eli et ole käynyt Budapestissa).

        Juuri sinun kaltaisten ihmisten takia täällä ei koskaan saa aikaiseksi
        asiallista kysymys-vastaus ketjua.
        Voisit mennä esim. Suomi24 Paini palstalle josta löydät lukuisia itsesi
        kaltaisia jonninjoutavia leukojen lonksuttelijoita- Tervemenoa!

        Olet säälittävä.

        Kiitos "nälkä lähtee" ekasta (ja ainoasta) asiallisesta vastauksesta.


      • olet avuton
        yhämenossa kirjoitti:

        Annoin sulle tarkat koordinaatit muttet yhä edelleen osaa muuta kuin
        lässyttää turhanpäiväistä. (eli et ole käynyt Budapestissa).

        Juuri sinun kaltaisten ihmisten takia täällä ei koskaan saa aikaiseksi
        asiallista kysymys-vastaus ketjua.
        Voisit mennä esim. Suomi24 Paini palstalle josta löydät lukuisia itsesi
        kaltaisia jonninjoutavia leukojen lonksuttelijoita- Tervemenoa!

        Olet säälittävä.

        Kiitos "nälkä lähtee" ekasta (ja ainoasta) asiallisesta vastauksesta.

        Varo possu ettet laihdu reissullasi. Budassa on ruokapaikat todella vähissä.

        Tee reissuun omat voileivät kotonasi ja kahvia termariin niin pärjäät.

        Kysy nyt vielä avuton, millä pääsen lentoasemalta hotellille.

        Onko muuten hotellissasi aamupalalla munakokkelia. Varmista se jo ajoissa


      • Hyvää matkaa
        olet avuton kirjoitti:

        Varo possu ettet laihdu reissullasi. Budassa on ruokapaikat todella vähissä.

        Tee reissuun omat voileivät kotonasi ja kahvia termariin niin pärjäät.

        Kysy nyt vielä avuton, millä pääsen lentoasemalta hotellille.

        Onko muuten hotellissasi aamupalalla munakokkelia. Varmista se jo ajoissa

        Löllö .jos viitsit ja osaat lukea nimimerkin "kyllä nälkä lähtee" on minun neuvoja . Jos et niissä paikoissa pääse nälästäsi, niin mene Nykatinasemalle mäkkäriin.

        Vielä kerran olen asunut Budassa vuosia , että jonkin verran tiedän kaupungista jotain.


      • 1metallimuija
        olet avuton kirjoitti:

        Varo possu ettet laihdu reissullasi. Budassa on ruokapaikat todella vähissä.

        Tee reissuun omat voileivät kotonasi ja kahvia termariin niin pärjäät.

        Kysy nyt vielä avuton, millä pääsen lentoasemalta hotellille.

        Onko muuten hotellissasi aamupalalla munakokkelia. Varmista se jo ajoissa

        Epäasiallista käytöstä ja viisastelua sinulla nimimerkki:olet avuton.
        Olen käynyt viimeiksi Budapestissa 14v sitten ja nyt olisi tarkoitus matkustaa sinne.
        Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset vaihtavat mielipiteitään .Mitä pahaa siinä on jos ihmiset kyselevät vinkkejä hyvistä ruokapaikoista.Juuri Budapestissä käyneet osaavat antaa vinkkejä ja suosituksia ruokapaikoista.Matkustelen ahkerasti ja aina yksin omatoimisesti ja kiitollisena luen hyviä vinkkejä tältä palstalta.
        Mikä siinä on avutonta jos joku kyselee miten pääsee lentoasemalta hotellille? Säästyy aikaa ja vaivaa ja turhaa pähkäilyä suurella lentoasemalla kun on saanut arvokasta tietoa aiemmin matkanneilta.
        Moni on arka oudoissa paikoissa , eikä kaikilla on kielitaitoa.
        Kyllä mulle syöminen on tärkeää lomamatkoilla ja etenkin syömisestä nauttiminen.Ja tältäkin palstalta olen saanut hyvää tietoa esim. missä ravintolassa huijataan j.n.e.
        Ja jos taas itse olen löytänyt hyvän ravintolan niin mikä estää suosittelemasta muillekin.
        Kohdemaissa olen mielelläni auttanut maanmiehiäni ja neuvonut esim. miten pääsee johonkin nähtävyyteen. Olen taas varoittanut , kuten Riiassa ja myös budapestissakin n.s. "tankotanssi paikoista" joissa laskutetaan hirveitä hintoja skumppapullosta.
        Nyt tuli pitkä vuodatus kun en ole moneen vuoteen käynyt matkailijapalstalla.
        Mutta jos jonkun kysymykset tuntuvat typeriltä niin viestiketjun voi sivuuttaa ilman alentuvaa viisastelua.Olen melkein seitsemän kymppinen ja olen matkustellut jonkinverran, mutta en koe itseäni typerykseksi jos ennen matkaa kyselen vaikka parhainta keinoa päästä lentokentältä kaupunkiin.


      • ei kun syömään.
        1metallimuija kirjoitti:

        Epäasiallista käytöstä ja viisastelua sinulla nimimerkki:olet avuton.
        Olen käynyt viimeiksi Budapestissa 14v sitten ja nyt olisi tarkoitus matkustaa sinne.
        Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset vaihtavat mielipiteitään .Mitä pahaa siinä on jos ihmiset kyselevät vinkkejä hyvistä ruokapaikoista.Juuri Budapestissä käyneet osaavat antaa vinkkejä ja suosituksia ruokapaikoista.Matkustelen ahkerasti ja aina yksin omatoimisesti ja kiitollisena luen hyviä vinkkejä tältä palstalta.
        Mikä siinä on avutonta jos joku kyselee miten pääsee lentoasemalta hotellille? Säästyy aikaa ja vaivaa ja turhaa pähkäilyä suurella lentoasemalla kun on saanut arvokasta tietoa aiemmin matkanneilta.
        Moni on arka oudoissa paikoissa , eikä kaikilla on kielitaitoa.
        Kyllä mulle syöminen on tärkeää lomamatkoilla ja etenkin syömisestä nauttiminen.Ja tältäkin palstalta olen saanut hyvää tietoa esim. missä ravintolassa huijataan j.n.e.
        Ja jos taas itse olen löytänyt hyvän ravintolan niin mikä estää suosittelemasta muillekin.
        Kohdemaissa olen mielelläni auttanut maanmiehiäni ja neuvonut esim. miten pääsee johonkin nähtävyyteen. Olen taas varoittanut , kuten Riiassa ja myös budapestissakin n.s. "tankotanssi paikoista" joissa laskutetaan hirveitä hintoja skumppapullosta.
        Nyt tuli pitkä vuodatus kun en ole moneen vuoteen käynyt matkailijapalstalla.
        Mutta jos jonkun kysymykset tuntuvat typeriltä niin viestiketjun voi sivuuttaa ilman alentuvaa viisastelua.Olen melkein seitsemän kymppinen ja olen matkustellut jonkinverran, mutta en koe itseäni typerykseksi jos ennen matkaa kyselen vaikka parhainta keinoa päästä lentokentältä kaupunkiin.

        Minä aina varmistan , että hotlassa on aamiaisella munakokkelia.
        Kyllä syödä täytyy tukevasti reissulla .
        On kidutusta ,jos ei kahteen tuntiin saa ruokaa mistään, niin silloin on hyvä tietää mihin menee heti syömään. Ettei vaan laihdu.
        Suomalaiset kun tuntuu olevan helvetin ylipainoisia ihmisiä.


    • *****

      Valtaosa sen alueen rafloista on aikamoisia "syöttölöitä". Radissonin Olive's on ruualtaan siinä ja siinä, palvelu OK. Muutaman korttelin päässä, Arany János utcan metroaseman liki, on Pampas. Ehkä Budapestin parhaat pihvit. Hiltonin Arrabona on vähän semmoinen last resort paikka. Ruuan puolesta koko Budapest on aika surkeaa kerrottavaa. Paikallinen safka maistuu aina paprikalle, vierasmaalaisissa on aina jotain omituista ja palvelussa on vielä vahva Neuvostoliiton maku. Kempinskin Nobu on ehkä kylän paras, vaikkei pärjääkään muille Nobuille.

      • Papusoppaa.

        Oho ! Sinulla on varmaan Saarioisten lihapullat ja mummonmuusia mukanasi .
        Ja Jalostajan hernekeittoa


      • *****
        Papusoppaa. kirjoitti:

        Oho ! Sinulla on varmaan Saarioisten lihapullat ja mummonmuusia mukanasi .
        Ja Jalostajan hernekeittoa

        Mitä nuo on?


      • No itselle on kyllä Budapestin ravintolat maistuneet ja palvelu ollut paljon parempaa mitä Suomessa.

        Arany Janos kadulla on muuten huippu italialainen Trattoria pomo doro eikä se Intialainen Kashmirkaan huono ole.

        La Pampas menee testiin heinäkuussa onko ne pihvit niin hyvät. Muutama vuosi sitten siinäkin oli ravintola ihan eri teemalla. Sisältä löytyi F1 auto :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe