Kuntosalien treeni ohjelmat

ajattelin vaan

Salit myy jotain treeni ohjelmia 20-30 eurolla ja siinä on van joku paperi lappi jossa lukee mitä pitää tehdä ja syödä. Voisin alkaa myymään treeni ohjelmia 5-10 eurolla lihaville jotka haluaa laihduttaa. Ei tarttis muuta kun tulostaa lappu koneesta ja antaa lappu lihavien käteen. Minusta rahastusta maksaa 20 euroa jostain paperin palasesta.

7

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seela

      tuota..oma ohjelma käytiin laite kerrallaan läpi. Tiesithän että on tärkeää osata käyttää laitteita. Tehdä liikkeet oikein, ettei riko itseään.

    • ajattelin vaan

      Kyllä minä tiedän mutta täytyy olla aika tyhmä jos ei osaa käyttää niitä laitteita. Ja ne lappuja kantavat ihmiset tuskin on ekaa kertaa salilla, olen nähnyt niitä siellä monesti viime kolmen vuoden aikana.

    • paper
    • ohjaaja auttaa

      Kyllä minua on auttanut, kun ohjaaja on näyttänyt, miten laite säädetään itselle sopivaksi ja mikä se minulle sopiva on. Hän on myös kertonut, missä liikkeen pitäisi tuntua. Joissain liikkeissä voi käyttää vääriä lihaksia osittain. Lisäksi on vapailla painoilla tehtävät liikkeet. On tärkeää, että polvet ovat oikeassa kulmassa ja selkä suora jne.
      Joidenkin viikkojen kuluttua ohjaaja tekee uudet liikesarjat. Tulee vaihtelua ja nähdään kehitys. Sarjasta tulee myös tasapainoinen eri lihaksia voimistava. Voidaan keskustella myös ongelmakohdista, esimerkiksi ryhdistä tai kipeistä polvista tms.

      Mutta kyllä. Joka salilla näkee niitä, jotka vain äheltävät väärin ja vähitellen rikkovat itsensä.

    • neiti 25

      Laitteita oppii käyttämään kun katsoo muita miten ne tekee. EI tulis mielenkään maksaa mistään ohjeista ja ei kai kukaan ole niin tyhmä ettei opi itse. Kyse on vaan itsekurista haluaako oppia.

    • ohjaaja auttaa

      Minä olen.
      Minä olen niin tyhmä, etten pysty yhdellä kerralla edes omaksumaan kaikkia laitteita ja miten niillä pitäisi tehdä. Hyvä ohjaaja osaa hienosäätää. Salilla se ei edes ole niin tarkkaa kuin pilates-tunnilla.
      Hirveästi näkee ihmisillä vääriä selän asentoja ja vääriä pään asentoja ja vääriä ...
      Olen nyt keski-ikäinen ja aion liikkua vielä 85-vuotiaana.

    • sanon vaan

      Ei salilla tarvii kaikkia laitteita heti tunnissa opetella. Riittää kun osaa polkea kuntopyörää ja nostella hiukan painoja että pääsee siihen kuntoilun makuun. Ette te tunnissa laihdu vaan siellä pitää käydä monesti viikossa ja joka kerta opiii jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe