ei tästä tule mitään

itkuaitkua.....

Olen oikea jojo tapaus vähän aikaa Maltan pysyä herkuista erossa ja pitää turhat hiilarit pois.Nyt kävi taas niin että repsahdin ihan kunnolla tuli otettua kuppia ja olutta.Mättäny vaaleeta leipää syöny suklaata pizzaa siis kaikki mahdolliset.Ja vaaka näyttää muutaman kilon enemmän taasko pitää kaikki alottaa alusta??Tää on tosi ahistavaa kiloja on reilusti yli kolmekymmentä

15

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+2

      Miksi repsahdit?

      • ei tästä tule mitään

        No siks kun on heikko ktsekuri


      • 9+2
        ei tästä tule mitään kirjoitti:

        No siks kun on heikko ktsekuri

        Mikä sen heikon itsekurin aiheuttaa? Huono motivaatio? Väsymys? Huono ruokavalio? Liikunnan puute? Tylsistyminen?


    • diplomiliikkuja

      Liikkumaan ulos 6krt viikko 10-15 km kerrallaan, niin pienet retkahdukset ei haittaa.

      • juoksejuokse

        Vitun diplomi vedä päähäs ja pakene vuorille


      • diplomiliikkuja
        juoksejuokse kirjoitti:

        Vitun diplomi vedä päähäs ja pakene vuorille

        juoksejuokse


        Siellä yhenlainen reppana taas nälissään kirjoittelee. Aloita sinäkin ulkoilu niin ei hermot mene. Ps. noilla älyllisillä lahjoilla et varmaan itse keksinyt tuota pakene vuorelle lausahdusta:)


    • vähän sallittu

      Eikös yksi neuvo ole sallia herkut, mutta pitää määrät kohtuudessa?
      Onnistuuko se sinulta?

    • treeni mies

      Jos ei ole itsekuria niin on aika vaikeeta laihtua. Mieti sellasta että haluatko olla ylipainoinen loppuelämäsi, Jos et halua niin sittenvaan jätät ne herkut vähäksi aikaa.Ei niitä tarvii lopullisesti jättää vaan siksi aikaa että laihdutat kunnolla ja otat liikunnan elämääsi vakituisesti.

      • 20+20

        Ja sitten kun on laihtunut ja saa taas herkutella, lihoo takaisin. Eikö parempi vaihtoehto olisi vaan opetella hyvä perusruokavalio ja kohtuus herkuttelun osalta?


    • 17+12

      Ei tuollaiset repsahdukset haittaa, jos saa muuten rukattua syömisensä oikealle tolalle. Kaikesta hyvästä ei kannata kieltäytyä, sitä pitää syödä kohtuudella. Muutenkin ruokavalio kannattaa muuttaa oman näköiseksi, silloin se on helpointa pitää. Minulla on nyt 15kg takana ja 20 edessä, ja nyt aion laihtua pysyvästi enkä jojotella.

      • sad eyes

        Entäs kun niitä repsahduksia tulee esim. joka toinen viikko? Silloin ehtii mässäilyllä nollaamaan kaiken sen, mitä on jo ehtinyt laihduttaa.

        Ymmärrän aloittajaa täysin. Olen itsekin laihtunut elämäni aikana satoja kiloja ja lihonut kaikki takaisin korkojen kera. En vaan osaa tätä laihduttamista.


      • diplomiliikkuja
        sad eyes kirjoitti:

        Entäs kun niitä repsahduksia tulee esim. joka toinen viikko? Silloin ehtii mässäilyllä nollaamaan kaiken sen, mitä on jo ehtinyt laihduttaa.

        Ymmärrän aloittajaa täysin. Olen itsekin laihtunut elämäni aikana satoja kiloja ja lihonut kaikki takaisin korkojen kera. En vaan osaa tätä laihduttamista.

        Ota tavaksi liikunta niin ei tartte sitten edestakaisin laihdutella, voit syödäkkin vapaammin eikä retkahdukset haittaa, itsekkin retkahdan harva se viikko tai oikeastaan melkein useammankin.


      • 15+16
        sad eyes kirjoitti:

        Entäs kun niitä repsahduksia tulee esim. joka toinen viikko? Silloin ehtii mässäilyllä nollaamaan kaiken sen, mitä on jo ehtinyt laihduttaa.

        Ymmärrän aloittajaa täysin. Olen itsekin laihtunut elämäni aikana satoja kiloja ja lihonut kaikki takaisin korkojen kera. En vaan osaa tätä laihduttamista.

        Jos repsahtaa joka toinen viikko, se tuskin nollaa sitä mitä siihen asti on saavuttanut. Jos repsahtaa niin pahasti, että jää putki päälle, silloin on ongelma jossain muualla kuin siinä repsahtamisessa.

        Kirjoittakaa paperille kaikki ne tavat, jotka teillä tukee ylipainoa. Sitten korjaatte ongelmakohdat yksi kerrallaan siten, että aloitatte uuden tavan omaksumisen vasta kun edellinen on jo hanskassa. Uusi elämäntapa vaatii opettelua, kukaan muu kuin te itse ei vaadi teitä osaamaan tai hoksaamaan asiaa heti eikä kukaan vaadi teitä korjaamaan kaikkea kerralla.


    • Laihtunut

      Ei hätää, olen itse laihduttanut nyt vuodessa vajaa 30 kg ja olen nyt normaalipainoinen. Välillä olen pitänyt ilman huonoa omaatuntoa "mättöpäiviä", käynyt pari kertaa etelässä lomalla, laivalla yms. ja joulunakin söin ihan vapaasti. Alkoakin jonkin verran tullut otettua melkein viikottain. Erona entiseen elämääni on säännöllinen liikunta ja normaalisti arkisin en syö mitään, mikä sisältää sokeria tai valkoisia vehnäjauhoja. Karkeasti arvioiden syön "oikeaoppisesti" n. 80 %. Nyt ei enää ole tarvetta laihduttaa enempää, mutta paino tuntuu pysyvän kohdillaan näillä konstella.

    • Ihrain...

      Oikeanlainen ruokavalio tekee ihmeitä herkuttelijalle! Itse olen siis pullahiiri, ollut koko elämäni. Kaikki makea maistuu ja loppua ei meinaa tulla. Nyt olen syönyt proteiinipainotteisesti ja hyviä hiilareita kohtuullisesti ja voin sanoa, että kaikki mieliteot ovat poissa! Kaloreita päivässä tulee n. 1300 - 1600 kcal ja kiloja on tippunut n. 1 kg/viikko ja olo on mainio!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe