Kosto työnantajalle kannattaa!

Kostaja__

Jos olet saanut monoa, tai nostat kytkintä itse mahdottomien olojen vuoksi, niin kosto se on, joka miehen tiellä pitää!

Itse tein kerran niin että olin töissä yhdessä todella pa$kassa paikassa. Siellä odotettiin että heti olisi osannut kaiken ja tiennyt kaiken. Olin siellä 2 vkoa ja sitten päätin että riitti mulle. Ilmoitin, että tää oli tässä. Pomo suuttui. Tein niin, että sotkin niiden ajanvaraukset siellä. ;) Sai pa$kiaiset vähän ihmeteltävää kun peruuttelin varattuja aikoja.. niin että sitten sinne tuli takuuvarmasti vihaisia soittoja. ;) Nauratti helwetisti kun ajattelin itseksein että mahtaa niillä olla kökköset paikat...

7

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsetse kärpänen

      Itse vasta suunnittelen kostoa... Murha olisi vaihtoehto, mutta ehkä liian radikaali. Taidan tyytyä selän takana paskan puhumiseen. Suomen kansalle ominaista, mutta kyyyyyyyllähän se raivostuttaa kohdetta.

      • notttooorious..

        Kakkan puhuminen kannattaa aina. Joskus on myös hyvä vihjailla.. jos sulla on kontakteja saman alan yrityksiin kuin missä olet ollut töissä., kerrot kautta rantain, levität huhua, että tekevät skeidaa duunia siellä. Hahaha.. :) Siitäs saavat..

        Yksi tuntemani tyyppi teki niin että levitti ex pomostaan juttua, että pomo on h0m0. Läpi meni.. ;)


      • 100+111

        "Suomen kansalle ominaista"

        Tätä harrastetaan myös muissa maissa.


      • 43432243
        100+111 kirjoitti:

        "Suomen kansalle ominaista"

        Tätä harrastetaan myös muissa maissa.

        niin ja onhan se niin ettei sitä skeidaa jauhettaisi jos ei olis aihetta.
        useimmilla pikku pomoilla ainakin nousee pisi päähän kun saavat vähän valtaa. on muilla sitten töissä yhtä helvettiä.


    • huhu

      Jotain rajaa sitten kuitenkin. Voi käydä niinkin, että kun uuteen työpaikkaan hakiessasi ne soittelee aiempiin paikkoihin ja kyselee miehestä/naisesta, voi käydä että maine on vähän kärsinyt ja sitten saa alkaa katsella työpaikkaa ruotsista. Kuulin että joku oli jonkun huhun laittanut liikkeelle ja sille kävi noin.

    • näin Porissa

      Lupasivat haastaa minut oikeuteen, jos yritän jotain!

    • Gonnegding assholes

      Itsepä niität tekojesi hedelmät sitten... Voit odottaa muilta vain samaa, jos itse levität pahoja juoruja. Pitäisi alkuunsa katkaista tuollainen touhu. Keskittyisit omaan elämääsi ja jättäisit muiden mätäilyt omaan arvoonsa. Haluatko käyttää vapaa-aikasi tunteja joidenkin kusinuljujen mätäilyjen miettimiseen? Ne ovat samanlaisia kaikkia kohtaan, koska itse ovat niin rajust päähän potkittuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe