Ismon pöytä :D

Lallalaaa...

Ei kyllä käy yhtään se Ismon pöytä siihen majatalon sisustukseen :D

10

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ismo.

      No ei, eikä oikein käy minnekään muuallekaan.

    • Ismo Laitela

      No hyvä on. Myönnän, että olin liian innokas ja ajattelematon, kun laitoin Kallen ja Larin kantamaan pöydän ravintolasaliin.

      Mutta kyllä me Helenan kanssa siinä yhdet sumpit pihautetaan, ennen kuin pojat saavat kantaa pöydän takaisin mun asuntoon.

      Ismo

      • hulluheluna

        rakas ismo. voisitko ystävällisesti poistaa hirvittävän veikkauspöytäsi amandasta. se pilaa majatalon tyylikkään sisustuksen. en pyydä kahta kertaa. ja muista mihin kaikkeen pystyn. pöydällesi voi sattua pikku "vahinko". jatkankin silmieni suurentelua ja naamani vääntelyä. niin kammottava ilmestys tuo pöytä on. terveisin hullu-hellu.


    • Sumppi pihisee

      Huvittavaa muuten tuossa oli kun Ismo sanoi että juodaan vielä yhdet kaffeet pöydän ääressä, niin Hellu kaatoi helvetin isoihin kuppeihin pienen lirun kahvia. Veloittaakohan ne asiakkailta myös tuolla lailla, että yks neljäsosakuppi maksaa vaikkapa viitosen ?

    • Helena Kuula

      Hei. 5 euroa on markkinahinta vajaasta kahvikupillisesta täällä päin Helsinkiä, jossa olemme ainoa korkealaatuisia majoitus-, ravintola-, kauneussalonki- ja kuntosalipalveluja tarjoava yritys. Asiakkaamme ovat maksaneet sen mukisematta eli hinnoittelumme on kohdallaan.

      Tervetuloa viihtymään Amandaan!
      Helena Kuula

    • Thyi!

      Kun ne juo kahvia salkkareissa niin näkee että se on kylmää litkua.

    • Naamavikainen

      Kylmä kahvi kaunistaa. Tosin, maha ei kestä niin paljoa kuin mitä naama vaatisi
      :-D

    • rstbtgbg

      ismo on kuulemma jo suunnitellut häitä sen veikkauspöytänsä kanssa.

      • Taalasmaan Seppo

        Terve! Lainaa Ismo kaljarahaa? Haista Helena paska!


    • Taas kerran

      Juu ja jopa nekin häät menevät Pihlajakadulla mönkään. Ismon ja veikkauspöydän häät.
      Sinne tulee kesken pyhää toimitusta viranomaiset ja kieltävät moisen sirkuksen. Ismo viedään hullujenhuoneelle, tahdonvastaiseen pakkohoitoon. Veikkauspöytä toimitetaan hävitykseen, missä se pilkotaan retkikirveellä ja sen jälkeen poltetaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe