Jännittää nähdä sua taas mies

Anonyymi-ap

Luulenpa että hymy tulisi väkisin vaikka koittaisin sitä peitellä.
Kai me nähdään ettei tarvii viestiä heittää sulle päin? Sekin jännittää.

20

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko pannu huoneessa?

      • Anonyymi

        Eikun tiskipöydällä. -sivusta


      • Anonyymi

        En ole missään pannuhuoneessa.


      • Anonyymi

        Jos tarkoitat että oonko pannu niin muistaakseni aina sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat että oonko pannu niin muistaakseni aina sisätiloissa.

        Minä olin pannu kerran takapihalla ruohikolla 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin pannu kerran takapihalla ruohikolla 😌

        👍😁...


      • Anonyymi

        Entä sinä kone huoneessa? Läheisiä varmaan ootte. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään pannuhuoneessa.

        Kyllähän se hymy aina tilanteita paremmaksi muuttaa, itsellä on perusilme aika totinen, mutta uskon jos hyvän ihmisen kohtaisin, voisi hymykin irrota, toivon mukaan ainakin? Tiukassa se varmaan on, mut kyllä mä tilannekomiikalle osaan nauraakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se hymy aina tilanteita paremmaksi muuttaa, itsellä on perusilme aika totinen, mutta uskon jos hyvän ihmisen kohtaisin, voisi hymykin irrota, toivon mukaan ainakin? Tiukassa se varmaan on, mut kyllä mä tilannekomiikalle osaan nauraakin.

        Silmät voi hymyillä vaikka ihminen ei hymyilisikään. Ei kaivattuni usein hymyile enkä minäkään varmaan hänen edessään. Kohtaamiset on aika totisia. Mulla se johtuu tunteista. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät voi hymyillä vaikka ihminen ei hymyilisikään. Ei kaivattuni usein hymyile enkä minäkään varmaan hänen edessään. Kohtaamiset on aika totisia. Mulla se johtuu tunteista. ap

        Tunteista ja pelosta kans itsellä on se totisuus, ku ei yhtään tiedä mitä toinen tilanteesta ajattelee? Hyvää taikka pahaa, totisuus ei sitä välttämättä kerro? Ehkä olemus ja silmät sit paljastaa jotain?

        Ihmetellyt joskus sitäkin, ku sama ihminen välillä hymyillyt kohdatessa ja sit seuraavalla kerralla vihaisen oloinen. Ristiriitaisuudet tekee vain epävarmemmaksi tilanteet? Omissa oloissa sit kelaa asioita ja on varovaisempi jatkossa.

        Ymmärrän sen, että joillakin naisilla on ehdottomuus siinä, että miehen on tehtävä aloite. Itse ajattelen taas niin, että naiset on tylympiä näissä, jos mies erehtyy aloitteessaan. Miehet ovat näissä paljon ymmärtäväisempiä ja huomioivat naisen paremmin, jos ovat aloitteellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteista ja pelosta kans itsellä on se totisuus, ku ei yhtään tiedä mitä toinen tilanteesta ajattelee? Hyvää taikka pahaa, totisuus ei sitä välttämättä kerro? Ehkä olemus ja silmät sit paljastaa jotain?

        Ihmetellyt joskus sitäkin, ku sama ihminen välillä hymyillyt kohdatessa ja sit seuraavalla kerralla vihaisen oloinen. Ristiriitaisuudet tekee vain epävarmemmaksi tilanteet? Omissa oloissa sit kelaa asioita ja on varovaisempi jatkossa.

        Ymmärrän sen, että joillakin naisilla on ehdottomuus siinä, että miehen on tehtävä aloite. Itse ajattelen taas niin, että naiset on tylympiä näissä, jos mies erehtyy aloitteessaan. Miehet ovat näissä paljon ymmärtäväisempiä ja huomioivat naisen paremmin, jos ovat aloitteellisia.

        Olet oikeassa, kaikessa mitä luin. Itse olen saattanut syyllistyä tuohon, että vaikutan vihaiselta. Johtuu ihan vaan syvistä tunteista häneen se totisuus, joka voi vaikuttaa vihaiseltsa. Jännittää yksinkertaisesti. En ajattele että miehen pitäisi tehdä aloite, menen vaan hänen miehen edessä aloitekyvyttömäksi. En vaan saa kysyttyä sitä tärkeintä, jotain olen vihjaillut tai yrittänyt.


    • Anonyymi

      Pannu päähän! Ylä- vai alapäähän?

      • Anonyymi

        Laita sinä ihan minne haluat.


    • Anonyymi

      Kyllä me nähään.

      • Anonyymi

        Niin minäkin uskon ja toivon kovasti.


    • Anonyymi

      Jaahas

      • Anonyymi

        Jaa mitä?


    • Anonyymi

      Kuulostaa, kun et olisi hetkeen nähnyt.

      • Anonyymi

        Se on niin suhteellista.


    • Anonyymi

      jännittää nähdä yhtä L naista aina... mutta nyt odotan erillailal koska melkein kuukausi viimeisestä...

      J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe