Naisbodari vai laihanpuoleinen perusnätti tyttö? Kumpaa lähestyisitte baarissa?

Anonyymi-ap

Palstalla joku esitti mielenkiintoisen kysymyksen: jos nainen on lyhyt, on todennäköisempää, että baarissa on kovempi kilpailu.

Joku esitti myös näin: laihanpuoleiset 20 vuotiaat perusnätit tytöt ovat halutuinta, eivätkä halua itseä huomattavasti vanhempaa isomahaista kaljuuntuvaa miestä.

Miten on naisbodarit? Onko paljonkin yrittäjiä? Kyllähän näitäkin on baarissa nähnyt, mutta mulle naisbodarit on aivan "liian suuri" haaste.

Mä tiedän, tässä asiassa on miehillä eri mielipiteitä, kuinka viehättävinä pitävät: mulle suurin syy on kovaa salilla treenaavissa naisissa se, että olisivat parisuhteessa mulle "liian suuri" haaste, koska mä en vaan kestä sitä, jos olisin parisuhteessa naista "huonompi".

Koska perusnätit tytöt saattavat olla kaikista halutuimpia, kilpailu on ilman muuta kovaa, naisbodarit taas "liian iso" haaste, jäljelle on jäänyt lopulta "tavalliset" itseä vanhemmat naiset. Suurin osa parisuhdeyrityksistä on mulla ollut itseä vanhempien naisten kanssa. Onko paras mahdollinen tapa saada syntyvyys nousuun?

Todellavaikeeta

157

3260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Palstalla joku esitti mielenkiintoisen kysymyksen: jos nainen on lyhyt, on todennäköisempää, että baarissa on kovempi kilpailu."

      Ei, minä en esittänyt tuollaista "kysymystä". Sinä harrastat taas tapasi mukaan vääristelyä. Se ei todellakaan mennyt tuonne päinkään se mitä minä sanoin. Heistä ei ole lainkaan kovempaa kilpailua. Sinä itse mollasit lyhyitä naisia j minä totesin, että kyllä heille ottajia riittää, mene vaikka katsomaan. Se ei tarkoita, että heistä käytäisiin yhtään tavallist kovempaa kilpailua.

      • Anonyymi

        Miten minä vääristän asioita, jos lyhyitä naisia yritetään enemmän, jos pitkä ja roteva nainen on monelle miehelle "liian suuri" haaste?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä vääristän asioita, jos lyhyitä naisia yritetään enemmän, jos pitkä ja roteva nainen on monelle miehelle "liian suuri" haaste?

        Todellavaikeeta

        Johan minä sen selitin. Tuo väitteesi oli vääristeltyä skeidaa, joka ei ole sinne päinkänä mitä minä sanoin. Lyhyitä naisia ei yritetä sen enempää kuin pitkiäkään naisia. Molemmille ryhmille on ihailijansa ja heitä on melkolailla 50/50. Periaatteessa jos etsitään vähiten ihailtua naisryhmää pituutensa perusteella, niin se on keskipituinen tavis. Heillä/meillä ei ole mitään wow elementtiä, kuten pitkillä naisilla on, eikä söpöyselementtiä, joka lyhyillä naisilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan minä sen selitin. Tuo väitteesi oli vääristeltyä skeidaa, joka ei ole sinne päinkänä mitä minä sanoin. Lyhyitä naisia ei yritetä sen enempää kuin pitkiäkään naisia. Molemmille ryhmille on ihailijansa ja heitä on melkolailla 50/50. Periaatteessa jos etsitään vähiten ihailtua naisryhmää pituutensa perusteella, niin se on keskipituinen tavis. Heillä/meillä ei ole mitään wow elementtiä, kuten pitkillä naisilla on, eikä söpöyselementtiä, joka lyhyillä naisilla on.

        Tutkimuksistahan tiedetään, että mies on parisuhteessa naista yleensä pitempi. Miten tämä edelleenkin olisi vääristelyä?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä vääristän asioita, jos lyhyitä naisia yritetään enemmän, jos pitkä ja roteva nainen on monelle miehelle "liian suuri" haaste?

        Todellavaikeeta

        Ja ihan samalla tavalla se menee tuon ruumiinpainon ja lihaksikkuuden kanssa. Hyvin hoikilla naisilla on ihailijansa ja sitten myös hyvin lihaksikkailla naisilla on ihailijansa ja väliinputoaja tavis on se, joka ei vedä katseita puoleensa. Monesti myös kunnolla ylipainoisilla naisilla on enemmän vientiä, kuin normipainon ylemmällä puolikkaalla olevalla, joka ei ole sitä lihaksikkuuden takia. Ihmisiä näytää viehättävän aina vähän sellainen liiallinen, ei niinkään keskiverto tavallinen. Ja siis ei siinä mitään. Onhan se ihan ymmärretävää, että sellainen vähän massasta poikkeava osuu aina paremmin silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksistahan tiedetään, että mies on parisuhteessa naista yleensä pitempi. Miten tämä edelleenkin olisi vääristelyä?

        Todellavaikeeta

        Väitit, että heillä olisi enemmän vientiä. Se ei pidä paikkaansa. Minä en sanonut sellaista. Vääristit tuon jutun. Siihen ei paljoa tarvita, että mies on vaikkapa 150 senttistä naista pidempi. Tuo selityksesi on siis kaukana todellisuudesta. Lyhyilla naisilla ei ole lainkaan sen kummemmin enempää vientiä. Voisitko olla vääristelemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan samalla tavalla se menee tuon ruumiinpainon ja lihaksikkuuden kanssa. Hyvin hoikilla naisilla on ihailijansa ja sitten myös hyvin lihaksikkailla naisilla on ihailijansa ja väliinputoaja tavis on se, joka ei vedä katseita puoleensa. Monesti myös kunnolla ylipainoisilla naisilla on enemmän vientiä, kuin normipainon ylemmällä puolikkaalla olevalla, joka ei ole sitä lihaksikkuuden takia. Ihmisiä näytää viehättävän aina vähän sellainen liiallinen, ei niinkään keskiverto tavallinen. Ja siis ei siinä mitään. Onhan se ihan ymmärretävää, että sellainen vähän massasta poikkeava osuu aina paremmin silmään.

        "Hyvin hoikilla naisilla on ihailijansa ja sitten myös hyvin lihaksikkailla naisilla on ihailijansa ja väliinputoaja tavis on se, joka ei vedä katseita puoleensa. "

        Se pitää paikkansa, että mä aloin jo 16 vuotiaana huomaamaan, kuinka viehätyn vahvoista naisista ja tämän takia sitten joskus myöhemmin innostuinkin treenaamaan salilla ihaillen fitnessurheilijoita, jopa naiskehonrakentajia ja toivoen, että itsekin pääsisin "samalle tasolle", toisin sanoen siis "enemmän", koska olen mies.

        En voi tietenkään sanoa kaikkien puolesta, mutta käytännössä se vaan menee näin, että helpoiten kiinnostuu baareissa sellaisista naisista, jotka eivät ole itselle "liian suuria" haasteita, eli toisin sanoen naiset, joilla ei ole "liikaa" osaamista varsinkaan itselle tärkeissä asioissa.

        Vaikka joku olisi ihaillut naiskehonrakentajia, käytännössä tämä kuitenkin tarkoittaa sitä, että heitä yrittää eniten sellaiset miehet, jotka itsekin ovat menestyneitä kehonrakennuksessa, painonnostossa tai voimanostossa, koska tutkimuksista tiedetään, että ihmiset yleensä pariutuvat "saman tasoisten" kanssa.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvin hoikilla naisilla on ihailijansa ja sitten myös hyvin lihaksikkailla naisilla on ihailijansa ja väliinputoaja tavis on se, joka ei vedä katseita puoleensa. "

        Se pitää paikkansa, että mä aloin jo 16 vuotiaana huomaamaan, kuinka viehätyn vahvoista naisista ja tämän takia sitten joskus myöhemmin innostuinkin treenaamaan salilla ihaillen fitnessurheilijoita, jopa naiskehonrakentajia ja toivoen, että itsekin pääsisin "samalle tasolle", toisin sanoen siis "enemmän", koska olen mies.

        En voi tietenkään sanoa kaikkien puolesta, mutta käytännössä se vaan menee näin, että helpoiten kiinnostuu baareissa sellaisista naisista, jotka eivät ole itselle "liian suuria" haasteita, eli toisin sanoen naiset, joilla ei ole "liikaa" osaamista varsinkaan itselle tärkeissä asioissa.

        Vaikka joku olisi ihaillut naiskehonrakentajia, käytännössä tämä kuitenkin tarkoittaa sitä, että heitä yrittää eniten sellaiset miehet, jotka itsekin ovat menestyneitä kehonrakennuksessa, painonnostossa tai voimanostossa, koska tutkimuksista tiedetään, että ihmiset yleensä pariutuvat "saman tasoisten" kanssa.

        Todellavaikeeta

        Juu, et tosiaan pysyt sanomaan mitään muiden puolesta. Juurikin siksi, voisitko olla yrittämättä ratsastaa muiden vääristellyillä kommentiella.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit, että heillä olisi enemmän vientiä. Se ei pidä paikkaansa. Minä en sanonut sellaista. Vääristit tuon jutun. Siihen ei paljoa tarvita, että mies on vaikkapa 150 senttistä naista pidempi. Tuo selityksesi on siis kaukana todellisuudesta. Lyhyilla naisilla ei ole lainkaan sen kummemmin enempää vientiä. Voisitko olla vääristelemättä.

        En mä vääristele. Luuletko oikeesti, että 180 senttisellä naisella on yhtä paljon vientiä kuin 170 senttisellä?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, et tosiaan pysyt sanomaan mitään muiden puolesta. Juurikin siksi, voisitko olla yrittämättä ratsastaa muiden vääristellyillä kommentiella.?

        No kerro sitten omia kokemuksiasi. Oletko itse suhteellisen lihaksikas tai pitkä ja esitellyt lihaksia baarissa ja ollut siellä naisporukassa, jossa on sinua laihempia naisia?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä vääristele. Luuletko oikeesti, että 180 senttisellä naisella on yhtä paljon vientiä kuin 170 senttisellä?

        Todellavaikeeta

        Juurihan olen sanonut moneen kertaan, että vääristelit täysin sen mitä minä sinulle siinä aiemmassa keskustelussa sanoin. Ja kyllä heillä on. Heillä todellakin on yhtälailla vientiä. Sinä et ole paljoa maailmaa nähnyt, jos et tuota tiedä. Btw 170 senttinen nainen ei ole lyhyt. ""Palstalla joku esitti mielenkiintoisen kysymyksen: jos nainen on lyhyt, on todennäköisempää, että baarissa on kovempi kilpailu."" Nyt puhuttiin LYHYISTÄ naisista. Voisitko lakata vääristelemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sitten omia kokemuksiasi. Oletko itse suhteellisen lihaksikas tai pitkä ja esitellyt lihaksia baarissa ja ollut siellä naisporukassa, jossa on sinua laihempia naisia?

        Todellavaikeeta

        Niin ja onko sinua tullut yrittämään yhtä paljon hintelät miehet kuin bodarit, entä sun laihempia kavereita?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sitten omia kokemuksiasi. Oletko itse suhteellisen lihaksikas tai pitkä ja esitellyt lihaksia baarissa ja ollut siellä naisporukassa, jossa on sinua laihempia naisia?

        Todellavaikeeta

        Minä käsittääkseni annoin jo hyvin selvästi ymmärtää mihin porukkaan kuulun näissä asioissa. Jos siis luet mitä tuossa edellä kirjoitin, niin siellä on jo vastuksesi. Vinkkinä, että nämä kaikki tässä kohtaa ovat minun kirjoittamiani. Voin myös kertoa sinulle, että ystäväpiiristäni löytyy kaikin tavoin erityyppisiä naisia, eli asioita on ollut erinomaisen helppo testata. Myös omaa pituutta on helppo muokata (vaikkakaan ei oikein lyhentää) ja tyyliään voi muokata monin tavoin. Lisäksi on helppo testata myös eri ympäristön vaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onko sinua tullut yrittämään yhtä paljon hintelät miehet kuin bodarit, entä sun laihempia kavereita?

        Todellavaikeeta

        Olen nähnyt suurinpiirtein kaikki mahdolliset variaatiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvin hoikilla naisilla on ihailijansa ja sitten myös hyvin lihaksikkailla naisilla on ihailijansa ja väliinputoaja tavis on se, joka ei vedä katseita puoleensa. "

        Se pitää paikkansa, että mä aloin jo 16 vuotiaana huomaamaan, kuinka viehätyn vahvoista naisista ja tämän takia sitten joskus myöhemmin innostuinkin treenaamaan salilla ihaillen fitnessurheilijoita, jopa naiskehonrakentajia ja toivoen, että itsekin pääsisin "samalle tasolle", toisin sanoen siis "enemmän", koska olen mies.

        En voi tietenkään sanoa kaikkien puolesta, mutta käytännössä se vaan menee näin, että helpoiten kiinnostuu baareissa sellaisista naisista, jotka eivät ole itselle "liian suuria" haasteita, eli toisin sanoen naiset, joilla ei ole "liikaa" osaamista varsinkaan itselle tärkeissä asioissa.

        Vaikka joku olisi ihaillut naiskehonrakentajia, käytännössä tämä kuitenkin tarkoittaa sitä, että heitä yrittää eniten sellaiset miehet, jotka itsekin ovat menestyneitä kehonrakennuksessa, painonnostossa tai voimanostossa, koska tutkimuksista tiedetään, että ihmiset yleensä pariutuvat "saman tasoisten" kanssa.

        Todellavaikeeta

        "...koska tutkimuksista tiedetään, että ihmiset yleensä pariutuvat "saman tasoisten" kanssa."

        Puhuitko nyt itsesi pussiin? Aiemmin muistelen sinun kivenkovaa väittäneen, että naiset huolivat vain ja ainoastaan itseään tasokkaamman miehen, siis harjoittavat hypergamiaa.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...koska tutkimuksista tiedetään, että ihmiset yleensä pariutuvat "saman tasoisten" kanssa."

        Puhuitko nyt itsesi pussiin? Aiemmin muistelen sinun kivenkovaa väittäneen, että naiset huolivat vain ja ainoastaan itseään tasokkaamman miehen, siis harjoittavat hypergamiaa.
        -sivusta

        Häneltä nyt selkeästi puuttuu ymmärrys monista asioista. Hän ei esimerkiksi huomaa lainkaan sitä, että hän itse on hyvin hypergaminen näissä haaveissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneltä nyt selkeästi puuttuu ymmärrys monista asioista. Hän ei esimerkiksi huomaa lainkaan sitä, että hän itse on hyvin hypergaminen näissä haaveissaan.

        Totta. Noh, kohta hältä kärvähtää taas käämit ja uutta aloitusta pukkaa, että ikävät näkemykset ja suorastaan totuuden voi unohtaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneltä nyt selkeästi puuttuu ymmärrys monista asioista. Hän ei esimerkiksi huomaa lainkaan sitä, että hän itse on hyvin hypergaminen näissä haaveissaan.

        Vaikka olisinkin ihaillut vahvoja naisia, olen kuitenkin itsekin yrittänyt tulla vahvaksi, jolloin olisin jälleen ollut naista "parempi", jos haaveeni olisi toteutunut, eli Mr Olympia, menestyvä painonnostaja tai voimanostaja.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisinkin ihaillut vahvoja naisia, olen kuitenkin itsekin yrittänyt tulla vahvaksi, jolloin olisin jälleen ollut naista "parempi", jos haaveeni olisi toteutunut, eli Mr Olympia, menestyvä painonnostaja tai voimanostaja.

        Todellavaikeeta

        Ja mitä sitten? Ihan samalla tavalla komeita miehiä ihaileva ruma nainen on varmasti yrittänyt tulla kauniiksi ja rikasta miestä tavoitteleva on voinut yrittää rikastua. Yrittämisellä ei ole mitään käytännön väliä tuossa asiassa. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa.

        Sinun omien määritelmiesi mukaan sinä et sitäpaitsi olemassa parempi olsi kuin korkeintaan samalla tasolla sen naisen kanssa siinä voimassa. Sinun pitää ylittää tietyllä prosentilla, jotta olet edes samalla tasolla. Sitten jäljelle jää vielä se kaikki muu millä tavalla se nainen on sinua tasokkaampi, esimerkiksi aivan taatusti sinua paremman näköinen. Olet siis puhtaasti hypergaminen ja tavoittelet omaa tasoasi tasokkaampaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisinkin ihaillut vahvoja naisia, olen kuitenkin itsekin yrittänyt tulla vahvaksi, jolloin olisin jälleen ollut naista "parempi", jos haaveeni olisi toteutunut, eli Mr Olympia, menestyvä painonnostaja tai voimanostaja.

        Todellavaikeeta

        Mitä järkee on haaveilla sellaista, kun mrOlympioita voi kerrallaan olla noin yksi maailmassa, jos ei ole synnynnäistä erikoislahjakkuutta, Tavikset ei treenaamallakaan pääse lähellekään.
        Eiks ole himpun överiä. Eikä sittenkään olisi parisuhdetakuuta, vielä vähemmän sen pysyvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käsittääkseni annoin jo hyvin selvästi ymmärtää mihin porukkaan kuulun näissä asioissa. Jos siis luet mitä tuossa edellä kirjoitin, niin siellä on jo vastuksesi. Vinkkinä, että nämä kaikki tässä kohtaa ovat minun kirjoittamiani. Voin myös kertoa sinulle, että ystäväpiiristäni löytyy kaikin tavoin erityyppisiä naisia, eli asioita on ollut erinomaisen helppo testata. Myös omaa pituutta on helppo muokata (vaikkakaan ei oikein lyhentää) ja tyyliään voi muokata monin tavoin. Lisäksi on helppo testata myös eri ympäristön vaikutuksia.

        Nyt on nyt, eikä 5 vuotta sitten, joten vastaa kysymykseen, oletko mennyt baariin esitellen lihaksiasi ja oletko esimerkiksi kasvoilta sellainen perusnätti, onko ääni naisellinen? Jos tosiaan kasvoilta on vähintäänkin perusnätti, ääni naisellinen, upea määrä pituutta ja lihasta "enemmän kuin tarpeeksi", tämä tosiaan saattaa herättää ainakin osassa miehistä kateutta.

        Mitkä on siis lopputulokset: paljon bodarimiehiä yrittämässä ja vain vähän, jos ollenkaan hinteliä miehiä?

        Jos ystäväpiirissäsi on laihempi perusnättejä tyttöjä, onko hintelämmät miehet yrittäneet heitä enemmän kuin sinua?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nyt, eikä 5 vuotta sitten, joten vastaa kysymykseen, oletko mennyt baariin esitellen lihaksiasi ja oletko esimerkiksi kasvoilta sellainen perusnätti, onko ääni naisellinen? Jos tosiaan kasvoilta on vähintäänkin perusnätti, ääni naisellinen, upea määrä pituutta ja lihasta "enemmän kuin tarpeeksi", tämä tosiaan saattaa herättää ainakin osassa miehistä kateutta.

        Mitkä on siis lopputulokset: paljon bodarimiehiä yrittämässä ja vain vähän, jos ollenkaan hinteliä miehiä?

        Jos ystäväpiirissäsi on laihempi perusnättejä tyttöjä, onko hintelämmät miehet yrittäneet heitä enemmän kuin sinua?

        Todellavaikeeta

        Tarkennetaan nyt vielä tämä, mikä on naisella upea määrä pituutta, sanotaanko nyt vaikkapa 175.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nyt, eikä 5 vuotta sitten, joten vastaa kysymykseen, oletko mennyt baariin esitellen lihaksiasi ja oletko esimerkiksi kasvoilta sellainen perusnätti, onko ääni naisellinen? Jos tosiaan kasvoilta on vähintäänkin perusnätti, ääni naisellinen, upea määrä pituutta ja lihasta "enemmän kuin tarpeeksi", tämä tosiaan saattaa herättää ainakin osassa miehistä kateutta.

        Mitkä on siis lopputulokset: paljon bodarimiehiä yrittämässä ja vain vähän, jos ollenkaan hinteliä miehiä?

        Jos ystäväpiirissäsi on laihempi perusnättejä tyttöjä, onko hintelämmät miehet yrittäneet heitä enemmän kuin sinua?

        Todellavaikeeta

        Tämä ketju ei ollut tässä viittä vuotta, ei edes viittä päivää. Vastaukseni ei siis ole muuttunut mihinkään muutaman tunnin takaisesta.

        Tiesitkö, että miesten yrittämiset pystyy hyvin helposti torjumaan jo etukäteen, jos joku ei yhtään kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nyt, eikä 5 vuotta sitten, joten vastaa kysymykseen, oletko mennyt baariin esitellen lihaksiasi ja oletko esimerkiksi kasvoilta sellainen perusnätti, onko ääni naisellinen? Jos tosiaan kasvoilta on vähintäänkin perusnätti, ääni naisellinen, upea määrä pituutta ja lihasta "enemmän kuin tarpeeksi", tämä tosiaan saattaa herättää ainakin osassa miehistä kateutta.

        Mitkä on siis lopputulokset: paljon bodarimiehiä yrittämässä ja vain vähän, jos ollenkaan hinteliä miehiä?

        Jos ystäväpiirissäsi on laihempi perusnättejä tyttöjä, onko hintelämmät miehet yrittäneet heitä enemmän kuin sinua?

        Todellavaikeeta

        Btw ... sulla on jo tuo perusolettama niin pahasti pielessä, että en jaksa lähteä noin jumalatonta vääritymää korjaamaan. En varsinkaan kun tässä samassa kohdassa samaa ketjua on jo aiemmin tänään kerrottu oikea suunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju ei ollut tässä viittä vuotta, ei edes viittä päivää. Vastaukseni ei siis ole muuttunut mihinkään muutaman tunnin takaisesta.

        Tiesitkö, että miesten yrittämiset pystyy hyvin helposti torjumaan jo etukäteen, jos joku ei yhtään kiinnosta?

        "Tiesitkö, että miesten yrittämiset pystyy hyvin helposti torjumaan jo etukäteen, jos joku ei yhtään kiinnosta?"

        Eli siis ... minua ei ole koskaan elämässäni yrittänyt yksikään sellainen mies, josta en ole ollut itse kiinnostunut (jollei jumalattomassa kännissä olevia ällötyksiä lasketa). Mä olen ääremmäisen taitava ilmaisemaan jo valmiiksi sen, että kannattaako mua edes yrittää ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt suurinpiirtein kaikki mahdolliset variaatiot.

        Tuo on täysin epämääräinen vastaus.

        Osaatko yhtään tarkemmin kertoa? Kuinka suurella prosentilla sinua tulee yrittää bodari mies, jos menet baariin esittelemään treenattuja lihaksiasi, jos olet tosiaan kasvoilta vähintään perusnätti ja ääni naisellinen.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin epämääräinen vastaus.

        Osaatko yhtään tarkemmin kertoa? Kuinka suurella prosentilla sinua tulee yrittää bodari mies, jos menet baariin esittelemään treenattuja lihaksiasi, jos olet tosiaan kasvoilta vähintään perusnätti ja ääni naisellinen.

        Todellavaikeeta

        Oleko aivan 100% varma, että se on täsmälleen yhtä paljon bodareita kuin hinteliä mihiä?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin epämääräinen vastaus.

        Osaatko yhtään tarkemmin kertoa? Kuinka suurella prosentilla sinua tulee yrittää bodari mies, jos menet baariin esittelemään treenattuja lihaksiasi, jos olet tosiaan kasvoilta vähintään perusnätti ja ääni naisellinen.

        Todellavaikeeta

        Minua sataprosenttisella varmuudella ei tule ikinä yrittämään yksikään bodari. Bodarit ovat mielestäni 🤮 ja mä osaan kyllä ilmaista sen, että he eivät kiinnosta minua. Siinä ei tarvitse edes olla millään tavalla epäkohtelias. Jokainen täysijärkinen yksilö tajuaa, että kun heitä katsotaan ja ilmaistaan selkeästi, että katson ja olen nähnyt sinut, et kiinnosta, käännyn täydellisesti pois ja kiinnitän huomioni muualle. Toimii 100%:sti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleko aivan 100% varma, että se on täsmälleen yhtä paljon bodareita kuin hinteliä mihiä?

        Todellavaikeeta

        Olen aivan varma, että suhdeluku on sadan prosentin suhde nollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan varma, että suhdeluku on sadan prosentin suhde nollaan.

        Eli siis bodareita on nolla prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Ihan samalla tavalla komeita miehiä ihaileva ruma nainen on varmasti yrittänyt tulla kauniiksi ja rikasta miestä tavoitteleva on voinut yrittää rikastua. Yrittämisellä ei ole mitään käytännön väliä tuossa asiassa. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa.

        Sinun omien määritelmiesi mukaan sinä et sitäpaitsi olemassa parempi olsi kuin korkeintaan samalla tasolla sen naisen kanssa siinä voimassa. Sinun pitää ylittää tietyllä prosentilla, jotta olet edes samalla tasolla. Sitten jäljelle jää vielä se kaikki muu millä tavalla se nainen on sinua tasokkaampi, esimerkiksi aivan taatusti sinua paremman näköinen. Olet siis puhtaasti hypergaminen ja tavoittelet omaa tasoasi tasokkaampaa naista.

        " Yrittämisellä ei ole mitään käytännön väliä tuossa asiassa. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa."

        Miten sä voit väittää tuollaista: jos joku vahvoja naisia ihaileva mies tulee itse Mr Olympiaksi, hänelle tarjoutuu paremmat mahdollisuudet onnistua parisuhteessa vahvan naisen kanssa.

        "Sinun omien määritelmiesi mukaan sinä et sitäpaitsi olemassa parempi olsi kuin korkeintaan samalla tasolla sen naisen kanssa siinä voimassa. Sinun pitää ylittää tietyllä prosentilla, jotta olet edes samalla tasolla. "

        Sinkkunahan tässä ollaan. Olisinko sinkku, jos olisin Mr Olympia?

        "Sitten jäljelle jää vielä se kaikki muu millä tavalla se nainen on sinua tasokkaampi, esimerkiksi aivan taatusti sinua paremman näköinen. "

        Aivan varmasti tämä mun kaljuuntuminen on miinusta.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Ihan samalla tavalla komeita miehiä ihaileva ruma nainen on varmasti yrittänyt tulla kauniiksi ja rikasta miestä tavoitteleva on voinut yrittää rikastua. Yrittämisellä ei ole mitään käytännön väliä tuossa asiassa. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa.

        Sinun omien määritelmiesi mukaan sinä et sitäpaitsi olemassa parempi olsi kuin korkeintaan samalla tasolla sen naisen kanssa siinä voimassa. Sinun pitää ylittää tietyllä prosentilla, jotta olet edes samalla tasolla. Sitten jäljelle jää vielä se kaikki muu millä tavalla se nainen on sinua tasokkaampi, esimerkiksi aivan taatusti sinua paremman näköinen. Olet siis puhtaasti hypergaminen ja tavoittelet omaa tasoasi tasokkaampaa naista.

        "Olet siis puhtaasti hypergaminen ja tavoittelet omaa tasoasi tasokkaampaa naista."

        Siinä mielessä tietysti, että olisin halunnut olla "tasokkaille" naisille "saman tasoinen" eli siis miehenä "vähän enemmän". Edelleen, sinkkunahan tässä ollaan.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Yrittämisellä ei ole mitään käytännön väliä tuossa asiassa. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa."

        Miten sä voit väittää tuollaista: jos joku vahvoja naisia ihaileva mies tulee itse Mr Olympiaksi, hänelle tarjoutuu paremmat mahdollisuudet onnistua parisuhteessa vahvan naisen kanssa.

        "Sinun omien määritelmiesi mukaan sinä et sitäpaitsi olemassa parempi olsi kuin korkeintaan samalla tasolla sen naisen kanssa siinä voimassa. Sinun pitää ylittää tietyllä prosentilla, jotta olet edes samalla tasolla. "

        Sinkkunahan tässä ollaan. Olisinko sinkku, jos olisin Mr Olympia?

        "Sitten jäljelle jää vielä se kaikki muu millä tavalla se nainen on sinua tasokkaampi, esimerkiksi aivan taatusti sinua paremman näköinen. "

        Aivan varmasti tämä mun kaljuuntuminen on miinusta.

        Todellavaikeeta

        Koska se on noin. Yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa. Sä voit yrittää ihan vapaasti tulla miljardööriksi koko ikäsi, mutta ei se susta miljardööriä tee, etkä siinä mielessä ole likimainkaan samalla tasolla miljardöörin kanssa.

        Jos olisit yhtä neuroottinen, kun nyt olet, niin kyllä olisit. Ei sinua silloinkaan katselisi yksikään sellainen nainen, joka sinulle kelpaisi, jos olisit samanlainen kuin nyt olet.

        No jaa. Monella helvetin hyvän näköisellä miehellä ei ole hiuksia. Se on niin täysin yksilöstä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet siis puhtaasti hypergaminen ja tavoittelet omaa tasoasi tasokkaampaa naista."

        Siinä mielessä tietysti, että olisin halunnut olla "tasokkaille" naisille "saman tasoinen" eli siis miehenä "vähän enemmän". Edelleen, sinkkunahan tässä ollaan.

        Todellavaikeeta

        Ei, vaan haluat itseäsi parempitasoisen naisen. Sitten vin oma egosi ei kestä sitä. Olet hypergaminen ja neuroottinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkee on haaveilla sellaista, kun mrOlympioita voi kerrallaan olla noin yksi maailmassa, jos ei ole synnynnäistä erikoislahjakkuutta, Tavikset ei treenaamallakaan pääse lähellekään.
        Eiks ole himpun överiä. Eikä sittenkään olisi parisuhdetakuuta, vielä vähemmän sen pysyvyyttä.

        Olet oikeassa. Ongelma oli tosiaan aikoinaan tämä, kun 16 vuotiaana aloin huomata, kuina vahvat naiset ovat itseasiassa erittäin seksikkäitä, en tarkoita että kaikki, mutta ainakin osa. Sitten sitä jossain vaiheessa vaan itsekin innostui treenaamaan kovaa, jotta pääsisi ehkä vähän lähemmäksi vahvojen naisten tasoa. Jälleen kerran miehenä siis naista enemmän.

        Realismia on tietenkin tämä, että pääsisit "tavallisten" miesten keskuudessa hyviin tuloksiin, vaikka et tosiaankaan välttämättä lähellekään Mr Olympiaa.

        Eikä se tarvitse olla juuri Mr Olympia, esimerkiksi kuuluminen edes Suomen parhaimpiin painonnostajiin tai voimanostajiin olisi jo aivan järjettömän hyvä juttu. Realismia toki tässäkin tarvitaan. Olisi siis hyvä päästä edes "tavallisten" miesten keskuudessa mahdollisimman hyviin tuloksiin.

        Kyllä todellakin vaatii ja paljon työtä pystyä moneen asiaan samanaikaisesti, kun pitäis vielä opinnotkin saada hoidettua, työ jne.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi

        Hallituksen leikkaukset sosiaaliturvaan näkyvät ruoka-avun tarvitsijoissa. Näin kertoo Tampereen seurakuntayhtymän ruoka-avun asiantuntija Marja Palkonen.

        – Autonkuljettajamme ja jakajamme ovat kertoneet, että on ollut tilanteita, joissa ihminen on alkanut välittömästi syömään saatuaan ruokakassin. Ihan tällaisia tilanteita ei ole aikaisemmin ollut, Palkonen sanoo.

        Palkosen mukaan ruoka-avussa on tällä hetkellä kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä: on lapsiperheitä, yksinäisiä, työttömiä ja vanhuksia.

        Eniten leikkaukset iskevät heikoimmassa asemassa oleviin.

        – Nälkä näkyy ja se tulee näkymään yhä enemmän loppuvuodesta, Palkonen sanoo.

        Tampereen seurakuntayhtymän ruoka-avun asiantuntija Marja Palkonen kertoo videolla, millaisia muutoksia ruoka-avun jakajat ovat huomanneet:


    • Nuoret tytöt ovat aina vetäviä, mutta iön myötä on muuttunut käsitys siitä mikä se nuori on. Esim ite 36 vuotiaana näen 30-vuotiaat nuorina. Sitä nuorempaa en voisi parisuhteeseen kuvitella.

      Mutta tuo "muscle mommy" ei ole oma juttuni. Tiedän kyllä että heille on ihailijansa, mutta minusta erottuvat lihakset ovat jotenkin miehekkäitä.

      • Anonyymi

        Voin sanoa, että esimerkiksi tuo venäläinen naiskehonrakentaja on mun mielestä ilman muuta viehättävä. On lisäksi kauniit kasvot ja naisellinen ääri. Upea pituuskin, oliko joku 175. Jälleen kerran omalla kohdalla ongelma olisi se, että parisuhteessa olisi hankalaa, kun olisi naista "huonompi". Lihas ja voima, kun tahtoo olla sellainen asia, jossa minä en miehenä haluaisi olla huono.
        https://www.youtube.com/watch?v=BP4qbztNV_s

        Tuossa 7:40 minuutin kohdalla tekee yhdessä tuon miehen kanssa yhden jalan kyykkyä. Mun mielestä näyttää upealta. Kauniit kasvot yhdistettynä tuohon pituuteen ja lihasmassaan. Makuasioita, itse vaan olisin aivan "liian eri tasolla". Myönnän siis, että kateeksi käy.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa, että esimerkiksi tuo venäläinen naiskehonrakentaja on mun mielestä ilman muuta viehättävä. On lisäksi kauniit kasvot ja naisellinen ääri. Upea pituuskin, oliko joku 175. Jälleen kerran omalla kohdalla ongelma olisi se, että parisuhteessa olisi hankalaa, kun olisi naista "huonompi". Lihas ja voima, kun tahtoo olla sellainen asia, jossa minä en miehenä haluaisi olla huono.
        https://www.youtube.com/watch?v=BP4qbztNV_s

        Tuossa 7:40 minuutin kohdalla tekee yhdessä tuon miehen kanssa yhden jalan kyykkyä. Mun mielestä näyttää upealta. Kauniit kasvot yhdistettynä tuohon pituuteen ja lihasmassaan. Makuasioita, itse vaan olisin aivan "liian eri tasolla". Myönnän siis, että kateeksi käy.

        Todellavaikeeta

        Kyllähän sitä korkkais 😗🤭. Tässä on monia ulottuvuuksia. Miehet ovat lihaksikkaita ja jos nainenkin on, niin se on sitten niin ja näin kuinka viehättävältä nainen näyttäytyy miehen silmissä. Samankaltaisuus saattaa houkuttaa eli molempien osapuolten lihaksikkuus. Toisaalta erilaisuuskin houkuttaa koska vastapuolet vetävät toisiaan puoleensa. Lihaksikas nainen sopisi mahdollisesti bi-miehille kaikkein parhaiten koska ne naiset ovat maskuliinisia. Onhan ne lihaksikkaat naiset tietysti timmissä kunnossa ja halutkin luultavasti tapissa.

        Ehkä mieltymys ns. luonnollisiin kroppiin voi liittyä johonkin alkukantaiseen genetiikkaan - Onhan ihmisillä remnantteina ikivanhoja ja sinänsä turhia fyysisiä ominaisuuksia (häntäluu, viisaudenhampaat ja umpilisäke, mikäli nyt oikein muistan). Mielestäni fyysisten ominaisuuksien lisäksi monet muutkin asiat voidaan selittää pitkälti genetiikalla kuten s3xuaaliset mieltymykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä korkkais 😗🤭. Tässä on monia ulottuvuuksia. Miehet ovat lihaksikkaita ja jos nainenkin on, niin se on sitten niin ja näin kuinka viehättävältä nainen näyttäytyy miehen silmissä. Samankaltaisuus saattaa houkuttaa eli molempien osapuolten lihaksikkuus. Toisaalta erilaisuuskin houkuttaa koska vastapuolet vetävät toisiaan puoleensa. Lihaksikas nainen sopisi mahdollisesti bi-miehille kaikkein parhaiten koska ne naiset ovat maskuliinisia. Onhan ne lihaksikkaat naiset tietysti timmissä kunnossa ja halutkin luultavasti tapissa.

        Ehkä mieltymys ns. luonnollisiin kroppiin voi liittyä johonkin alkukantaiseen genetiikkaan - Onhan ihmisillä remnantteina ikivanhoja ja sinänsä turhia fyysisiä ominaisuuksia (häntäluu, viisaudenhampaat ja umpilisäke, mikäli nyt oikein muistan). Mielestäni fyysisten ominaisuuksien lisäksi monet muutkin asiat voidaan selittää pitkälti genetiikalla kuten s3xuaaliset mieltymykset.

        Biseksuaalisuudesta sen verran. Mun on aivan pakko todeta tähän, että mä olen itse "umpihetero" tai ainakin "umpiheterona" itseäni aina pitänyt. Naiskehonrakentajassa mulle on kaikista olennaisinta se, että nainen on syntynyt tytöksi ja aina tuntenut itsensä siihen sukupuoleen, johon on syntynyt. Siinäpä se juuri on se upea yhdistelmä: kauniit kasvot, naisellinen ääni, pituus, hyvä kunto, voimaa ja lihasta, vaikka olisikin enemmän kuin "tavallisella" naisella.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biseksuaalisuudesta sen verran. Mun on aivan pakko todeta tähän, että mä olen itse "umpihetero" tai ainakin "umpiheterona" itseäni aina pitänyt. Naiskehonrakentajassa mulle on kaikista olennaisinta se, että nainen on syntynyt tytöksi ja aina tuntenut itsensä siihen sukupuoleen, johon on syntynyt. Siinäpä se juuri on se upea yhdistelmä: kauniit kasvot, naisellinen ääni, pituus, hyvä kunto, voimaa ja lihasta, vaikka olisikin enemmän kuin "tavallisella" naisella.

        Todellavaikeeta

        Tämän takia saatan siis pitää naiskehonrakentajaa itselle "aivan liian tasokkaana", koska itse en ole päässyt salitreenaamisessa kovin pitkälle, vaikka joskus on toki yrittänytkin.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biseksuaalisuudesta sen verran. Mun on aivan pakko todeta tähän, että mä olen itse "umpihetero" tai ainakin "umpiheterona" itseäni aina pitänyt. Naiskehonrakentajassa mulle on kaikista olennaisinta se, että nainen on syntynyt tytöksi ja aina tuntenut itsensä siihen sukupuoleen, johon on syntynyt. Siinäpä se juuri on se upea yhdistelmä: kauniit kasvot, naisellinen ääni, pituus, hyvä kunto, voimaa ja lihasta, vaikka olisikin enemmän kuin "tavallisella" naisella.

        Todellavaikeeta

        Joskus olin lukiossa salikurssilla. Oli kyllä helppoa kun sai vaan treenata itse miten lystää. Siellä oli myös eräs blondi nainen joka näytti siltä että kävi innokkaasti salilla. Käsivartensa olivat tavallista lihaksikkaammat. Nätti naama ja tuntui että hänellä olisi ollut kiinnostusta minuun. Emme koskaan edes puhuneet. Olen niin jörrikkä sosiaalisesti että ei ollut mikään ihme. Kyllä se aivan kunnon sinnikkyyttä ja eforttia edellyttää ennenkuin nainen olisi "liian lihaksikas" miehelle. Jos mies on lihaksikas niin tuo naisen ylilihaksikkuuden raja lienee korkeampi miehen silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olin lukiossa salikurssilla. Oli kyllä helppoa kun sai vaan treenata itse miten lystää. Siellä oli myös eräs blondi nainen joka näytti siltä että kävi innokkaasti salilla. Käsivartensa olivat tavallista lihaksikkaammat. Nätti naama ja tuntui että hänellä olisi ollut kiinnostusta minuun. Emme koskaan edes puhuneet. Olen niin jörrikkä sosiaalisesti että ei ollut mikään ihme. Kyllä se aivan kunnon sinnikkyyttä ja eforttia edellyttää ennenkuin nainen olisi "liian lihaksikas" miehelle. Jos mies on lihaksikas niin tuo naisen ylilihaksikkuuden raja lienee korkeampi miehen silmissä.

        Nainen on tosiaan aina kokonaisuus ja omasta mielestä sehän se juuri kadehdittavaa onkin: kauniit kasvot, naisellinen ääni, upea pituus yhdistettynä "tavallista isompiin" lihaksiin ja voimiin. Mun ongelma tosiaan hetero miehenä on pikemminkin kateus tuollaiselle naiselle.

        Jos sinulla kasvaa lihas ja voima helposti, sinulla tuskin oli ongelmana, että olisit ollut liian kateellinen nätille kovaa treenaavalle naiselle, jolla tosiaan on "tavallista enemmän" lihasta. Pahimmassa tapauksessa vetelee salilla vielä isompia rautoja kuin moni hintelä mies. Mutta, jos sinulla on lihasta ja voimaa enemmän kuin monella "tavallisella" salitreenaajalla, tuskin "tavallista lihaksikkaampikaan" nainen sinulle pärjää.

        Tämänkin ymmärrän kyllä, jos on muuten vaikeeta lähestyä naisia, vaikka kokisikin olevan naisen kanssa esimerkiksi voimalajeissa "samalla tasolla", siis enemmän, koska on mies.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Tavoitteelliset bodarit eivät yleensä pyöri baareissa. Heillä on yleensä tiukka ruokavalio ja lepo ja uni on tärkeää. Näin ainakin jo puhutaan tavoitteellisista naishenkilöistä tuolla saralla. Miesten tekemisiin en lähde ottamaan kantaa.

      Riippuu ihan täysin siitä ympäristöstä, jossa ollaan, että millaisella henkilöllä on siellä eniten potentiaalisesti kiinnostuneita.

      • Anonyymi

        Olen kuitenkin joskus nähnyt. Sanotaanko nyt sitten näin, että lihasmassaa on ollut ainakin "tarpeeksi". Suurin syy on siis ollut itsellä se, että koin liian isoksi haasteeksi ja tämän takia en lähestynyt. Syys ei siis ollut se, etteikö olisi ollut minun mielestä viehättävä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuitenkin joskus nähnyt. Sanotaanko nyt sitten näin, että lihasmassaa on ollut ainakin "tarpeeksi". Suurin syy on siis ollut itsellä se, että koin liian isoksi haasteeksi ja tämän takia en lähestynyt. Syys ei siis ollut se, etteikö olisi ollut minun mielestä viehättävä.

        Todellavaikeeta

        Kyllä kai mitä tahana joskus näkee ihan missä vaan. Se ei tarkoita, että se olisi yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai mitä tahana joskus näkee ihan missä vaan. Se ei tarkoita, että se olisi yleistä.

        Kyllä ja muistan hyvin, kuinka tuli vähän mietittyä, yrittäisikö vaan rohkeasti juttelee, vaikka haastetta kyllä olisi tavallista enemmän, kun tuntee helposti itsensä "surkimukseksi". En kuitenkaan uskaltanut. Totta, ei välttämättä aivan joka toinen nainen ole noin lihaksikas, kuin tuo kyseinen nainen silloin siellä baarissa.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Sehän on todettu jo moneen kertaa, mikä on sun suurin ongelmasi. Sun suurin ongelmasi on se, että haaveile naisista, joiden kanssa olemista sun oma iso egosi ei kestäisi. Et sä pytyisi myöskään sen "laihanpuoleisen perusnätin naisen" kanssa olemaan, sillä hinkuisit edelleen koko ajan muiden naisten perään ja valittelisit kun et saanut sellaista.

      • Anonyymi

        Mä voin kuitenkin kokemuksesta sanoa, että ei ne naisetkaan arvosta miehessä heikkoutta. Kyllä on elämän aikana ollut sen verran yritystä aj ei todellakaan ole ollut yritystä naisbodareihin, suoraan sanoen ei ole ollut elämäni aikana ainuttakaan. Nuorena toki ihailin ja sain lisää intoa treenaamiseen, koska toivoin, että joskus tulevaisuudessa olisin itsekin "samalla tasolla" ja silloin tietysti paremmat mahdollisuudet naisiin, joita olen aina ihaillut.

        Se on aivan totta, että mä en välttämättä olisi sen perusnätinkään tytön kanssa onnellinen, jos kaiken aikaa palaan aina harmittelemaan, kun itsestä ei tullut Mr Olympiaa, menestynyttä painonnostajaa tai voimanostajaa, enkä tämän takia onnistunut saamaan parisuhdetta kauniin naisurheilijan kanssa.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin kuitenkin kokemuksesta sanoa, että ei ne naisetkaan arvosta miehessä heikkoutta. Kyllä on elämän aikana ollut sen verran yritystä aj ei todellakaan ole ollut yritystä naisbodareihin, suoraan sanoen ei ole ollut elämäni aikana ainuttakaan. Nuorena toki ihailin ja sain lisää intoa treenaamiseen, koska toivoin, että joskus tulevaisuudessa olisin itsekin "samalla tasolla" ja silloin tietysti paremmat mahdollisuudet naisiin, joita olen aina ihaillut.

        Se on aivan totta, että mä en välttämättä olisi sen perusnätinkään tytön kanssa onnellinen, jos kaiken aikaa palaan aina harmittelemaan, kun itsestä ei tullut Mr Olympiaa, menestynyttä painonnostajaa tai voimanostajaa, enkä tämän takia onnistunut saamaan parisuhdetta kauniin naisurheilijan kanssa.

        Todellavaikeeta

        Et voi. Voit kertoa vain sen, että ne naiset, joista sinä haaveilet ja joiden kanssa olet parisuhdetta kokeillut, eivät ole arvostaneet SINUSSA sinun taipumustasi mököttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi. Voit kertoa vain sen, että ne naiset, joista sinä haaveilet ja joiden kanssa olet parisuhdetta kokeillut, eivät ole arvostaneet SINUSSA sinun taipumustasi mököttää.

        Miten sä ymmärrät "heikkouden"?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä ymmärrät "heikkouden"?

        Todellavaikeeta

        Selvästi hyvin eri tavalla kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi hyvin eri tavalla kuin sinä.

        Ymmärrät kuitenkin, että "heikkous" miehessä ei ole seksikästä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät kuitenkin, että "heikkous" miehessä ei ole seksikästä.

        Todellavaikeeta

        En ymmärrä moista väitettä lainkaan. Sellaista miestä ei olekaan, joka ei ole jollaina tavalla "heikko". Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei ole jollain tavalla "heikko". Esimerkiksi sinun heikkoudellasi ei ole minusta mitään tekemistä fyysisen heikkouden kanssa. Sinun suurin heikkoutesi on se, että sä et kestä oma heikkouttasi. Vahvimmat ihmiset ovat täysin sinut omien heikkouksiensa kanssa.


    • Anonyymi

      En tiedä 🙂

      • Anonyymi

        ...jatkoa, btw olisiko ehkä aika ruveta lukemaan ja sisäistämään annettuja vastauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkoa, btw olisiko ehkä aika ruveta lukemaan ja sisäistämään annettuja vastauksia

        ...jatkon jatkoa, muistakin ketjuista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkon jatkoa, muistakin ketjuista...

        ...etc jatkoa, kuvitellaan että olet ajossa autolla, matkalla ties minne. Ajoneuvo on jostain syystä hieman epävakaa ajettava, hmm missä vika 🤔. Hetken kuluttua älyät että rengaspaineen täytyy olla matalalla yhdessä renkaista...pikku juttu siis, onhan autossa vielä kolme täyttä rengasta ja jatkat iloisena matkaa välittämättä siitä yhdestä puolityhjästä renkaasta 🙂. Kaikki siis hyvin, vai onko?


    • Se riippuu enemmän itselläni siitä, kumpi näistä vaihtoehdoista huomaisi minutkin. Todennäköisesti olisin kummallekin ilmaa. Kyllä se bodarimimmin pitää myös olla nätti ja itseäni lyhempi, että siihen silmäni iskisin.

      • Anonyymi

        Ehdin jo ottaa aiemmassa kommentissa tämän. Tämä venäläinen naiskehonrakentaja on ainakin mun mielestä upea. On kauniit kasvot, naisellinen ääni, pituus yhdistettynä tietysti tuohon treenattuun vartaloon. Tuossa 7:40 minuutin kohdalla tekee yhdenjalan kyykkyä ja ilman muuta näyttää minun mielestä upealta.
        https://www.youtube.com/watch?v=BP4qbztNV_s

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdin jo ottaa aiemmassa kommentissa tämän. Tämä venäläinen naiskehonrakentaja on ainakin mun mielestä upea. On kauniit kasvot, naisellinen ääni, pituus yhdistettynä tietysti tuohon treenattuun vartaloon. Tuossa 7:40 minuutin kohdalla tekee yhdenjalan kyykkyä ja ilman muuta näyttää minun mielestä upealta.
        https://www.youtube.com/watch?v=BP4qbztNV_s

        Todellavaikeeta

        Niin ja sama juttu itselläkin: hyvin todennäköisesti olisin molemmille ilmaa. Kyllä tämä on käynyt elämäni aikana varsin selväksi, mitkä on itsellä mahdollisuudet saada naiset kiinnostumaan.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sama juttu itselläkin: hyvin todennäköisesti olisin molemmille ilmaa. Kyllä tämä on käynyt elämäni aikana varsin selväksi, mitkä on itsellä mahdollisuudet saada naiset kiinnostumaan.

        Todellavaikeeta

        Kiinnostus kun on sellainen juttu, että sitä joko on, tai sitä ei ole. Ja paljon helpompi on antaa itsestään epäkiinnostava kuva, kuin kiinnostava. Aina ehdotetaan, että pitää vaan olla oma itsensä, mutta harvoin se näyttää ketään kiinnostavan siinä mielessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiinnostus kun on sellainen juttu, että sitä joko on, tai sitä ei ole. Ja paljon helpompi on antaa itsestään epäkiinnostava kuva, kuin kiinnostava. Aina ehdotetaan, että pitää vaan olla oma itsensä, mutta harvoin se näyttää ketään kiinnostavan siinä mielessä.

        Juuri näin ja tämän kyllä huomaa ennemmin tai myöhemmin, kun liikkuu ulkona ja tekee kaikki "oikein". Ei ollenkaan näin yksinkertaista.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja tämän kyllä huomaa ennemmin tai myöhemmin, kun liikkuu ulkona ja tekee kaikki "oikein". Ei ollenkaan näin yksinkertaista.

        Todellavaikeeta

        Minä en ainakaan edes yritä mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ainakaan edes yritä mitään.

        Mitä tarkoitat? Kun menet baariin, odotatko, että naiset tulevat juttelee?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Kun menet baariin, odotatko, että naiset tulevat juttelee?

        Todellavaikeeta

        Mieluummin niin, kuin ängetä itse seuraan, josta näkee kilsan päähän ettei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mieluummin niin, kuin ängetä itse seuraan, josta näkee kilsan päähän ettei voisi vähempää kiinnostaa.

        Joo, tuo on hyvin hankala kysymys. Tämä tosiaan on itseltäkin vaatinut harjaannusta. Tekemällä ilman muuta oppii, kunhan lait eivät ole tulevaisuudessa liian tieukkoja, tarkoitan seksuaalisen häirinnän suhteen. Jos en olisi uskaltanut tehdä näinkään paljon aloitteita, tilanteeni olisi vieläkin huonompia ja "oikeeta leämää" olisi ollut elämässä vieläkin vähemmän. Nykyään tosiaan joutuu entistäkin enemmän miettimään, miten toimia, kun kaiken aikaa tiukennetaan seksuaalisen häirinnän lakeja, jotka käytännössä osuvat kaikista eniten "huono-osaisiin" miehiin. Siis nimenomaan "huono-osaiset" miehet ovat käytännössä suurimmassa vaarassa leimautua seksuaalirikollisiksi. Sopii tosiaan miettiä, ovatko he esimerkiksi vankiloissa "hyviä tyyppejä".

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuo on hyvin hankala kysymys. Tämä tosiaan on itseltäkin vaatinut harjaannusta. Tekemällä ilman muuta oppii, kunhan lait eivät ole tulevaisuudessa liian tieukkoja, tarkoitan seksuaalisen häirinnän suhteen. Jos en olisi uskaltanut tehdä näinkään paljon aloitteita, tilanteeni olisi vieläkin huonompia ja "oikeeta leämää" olisi ollut elämässä vieläkin vähemmän. Nykyään tosiaan joutuu entistäkin enemmän miettimään, miten toimia, kun kaiken aikaa tiukennetaan seksuaalisen häirinnän lakeja, jotka käytännössä osuvat kaikista eniten "huono-osaisiin" miehiin. Siis nimenomaan "huono-osaiset" miehet ovat käytännössä suurimmassa vaarassa leimautua seksuaalirikollisiksi. Sopii tosiaan miettiä, ovatko he esimerkiksi vankiloissa "hyviä tyyppejä".

        Todellavaikeeta

        Johan ne lait ja naisten herkkyys on jo sillä tolalla, että hyvä jos uskaltaa mitään sanoa...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miehiä on periaatteessa kahdenlaisia tässä asiassa. On miehiä, joiden mielestä naisen tulisi olla näyttävä ja sitten on miehiä, joiden mielestä naisen tulisi olla söpö (btw, periaatteessa naisia on ihan samalla tavalla kahdenlaisia).

      • Anonyymi

        Ja jos nyt palstakirjoituksia katsotaan, niin sinä "Todellavaikeeta" kuulut niihin miehiin, joiden mielestä naisen pitäisi olla näyttävä. Sitten taas esimerkiksi "mustasusi" kuuluu niihin miehiin, joiden mielestä naisen pitäisi olla söpö. 🙂


    • Anonyymi

      Viestissä on kaksi ISOA epätarkkuutta:

      1. Siinä oletetaan taas, että miehen on tehtävä aloite. Se ei ole totta, vaikka Laasanen sitä toistaisi maailman tappiin.

      2. Harva ihminen etsii baarista seuraa sillä tarkoituksella, että pyrkivät saamaan syntyvyyttä nousuun. Ne ihmiset tapaavat toisensa seurakuntien tapahtumissa ja suviseuroilla, eivät yleensä baarissa.

      Motiivi syntyvyyden lisäämiseen, jos se siis ei perustu pelkkään naaraan tai uroksen hoivaviettiin, pohjautuu yleensä enemmän uskonnollisiin kuin valtiontaloudellisiin syihin. Todellavaikeeta:n kaltaisella sinimustalla se voi perustua myös rodunjalostukseen, mutta sellaiset miehet ovat onneksi vähemmistö.

      🦄

    • Anonyymi

      Olet sinä kyllä ihme jankuttaja. Kyselet samaa asiaa kymmenissä eri aloituksissa, kun et suostu ymmärtämään mitä sulle vastataan.

      Lopettaisitko jankkaamisen, jos sulle vastattaisiin että olet täysin oikeassa, kaikki ajattelevat juuri noin kuin sinä?

      xLiner

      • Anonyymi

        Sisällöntuoton kannalta hyvä juttu, koska sisältöähän palstalla ei enää ole 🙂 eli vastaukseni on yhtä lailla paradoksi kuin nämä ketjutkin 😁.
        Tavallaan kyllä ymmärränkin koska itsellekin iskee näitä höpövimmoja toisinaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisällöntuoton kannalta hyvä juttu, koska sisältöähän palstalla ei enää ole 🙂 eli vastaukseni on yhtä lailla paradoksi kuin nämä ketjutkin 😁.
        Tavallaan kyllä ymmärränkin koska itsellekin iskee näitä höpövimmoja toisinaan...

        No jee. Vuoron perään viinamiestä, äitinsä kanssa naimisissa olevaa 34-vuotiasta ja Todellavaikeeta. Ei puutu kuin Allu 😂

        Saman jankuttaminen koko ajan antaa kuvan pienenä ravistetuksi tulleesta kaverista.

        Onneksi on sentään nuo nostot kymmenen vuoden takaa! 😆

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jee. Vuoron perään viinamiestä, äitinsä kanssa naimisissa olevaa 34-vuotiasta ja Todellavaikeeta. Ei puutu kuin Allu 😂

        Saman jankuttaminen koko ajan antaa kuvan pienenä ravistetuksi tulleesta kaverista.

        Onneksi on sentään nuo nostot kymmenen vuoden takaa! 😆

        xLiner

        Tälle pitää antaa iso peukku. Täällä on kyllä ihan liikaa massapostauksia, jotka kaipaisivat pikemminkin psykologin vastauksia, kuin perus S24 käyttäjien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jee. Vuoron perään viinamiestä, äitinsä kanssa naimisissa olevaa 34-vuotiasta ja Todellavaikeeta. Ei puutu kuin Allu 😂

        Saman jankuttaminen koko ajan antaa kuvan pienenä ravistetuksi tulleesta kaverista.

        Onneksi on sentään nuo nostot kymmenen vuoden takaa! 😆

        xLiner

        Allua en tiedä, muut maanikot ovat etäisesti tuttuja 🙂. Enkä tiedä haluanko edes kuulla allun sankariteoista 😂.
        Joskus kannatta varoa keneltä kysyy "Mitä kuuluu?" 😁


    • Anonyymi

      Tehtäisiinkö nyt niin, että yrität päästä esimerkiksi mököttämisestäsi eroon? Mieti mökötyksen juurisyy ja työstä sitä.Sekä niin, ettet lokeroi naisia bodareihin, perusnätteihin ym. vaan harjoittelisit avoimempaa suhtautumistapaa. Se on armollista itsellesi sekä kaikille, joiden kanssa olet missään tekemisissä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      No koska en ole homo ni kierrän naisbodarit mieluiten kaukaa

      • Anonyymi

        Juuh. Naisista kiinnostuminen on SO GAY!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh. Naisista kiinnostuminen on SO GAY!!!

        On se silloin kun nainen muistuttaa ruumiinrakenteltaan enemmän miestä kuin naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silloin kun nainen muistuttaa ruumiinrakenteltaan enemmän miestä kuin naista

        Mä olen itse miettinyt tuota kysymystä, mutta mä olen tullut kuitenkin siihen tulokseen, että ei siinä mitään homoa ole kiinnostua naiskehonrakentajasta. Juuri tämä, jos nainen on syntynyt tytöksi, tuntenut itsensä aina siihen sukupuoleen, johon on syntynyt, myöhemmin sitten innostunut kasvattaa "tavallista enemmän" lihasta ja voimaa, kyllä mä heterona itseäni pidän siitä huolimatta, vaikka joku naiskehonrakentaja näyttää mun mielestä seksikkäältä, varsinkin, jos on vieläpä kauniit kasvot ja ääni naisellinen.

        Todellavvaikeeta


    • Tästä tuli mieleeni, miten minua joskus aikoinaan piiritti sellainen äärimmilleen bodattu mies. Oli tekorusketukset ja kaikki. Hän oli kyllä tavallaan ihan mukava ja kiltinkin oloinen, mutta minua häiritsi silti liikaa se pumpattu olemus. Ehkä se oli jotenkin jopa pelottavaa, kun hän oli niin valtavan kokoinen 🤔

      • Anonyymi

        No eikö ollut hyvä kun se oli iso ja valtavan kokoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö ollut hyvä kun se oli iso ja valtavan kokoinen

        Samaa mietin minäkin. Aletheias on kertonut, että oli itsekin hyvässä kunnossa ja hyvät vatsalihakset. Ei ihme, että kovaa salilla treenaava mies kiinnostui.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikö ollut hyvä kun se oli iso ja valtavan kokoinen

        No ei se ainakaan tuolloin minua sytyttänyt. Jotain jäi uupumaan henkisellä puolella.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        No ei se ainakaan tuolloin minua sytyttänyt. Jotain jäi uupumaan henkisellä puolella.

        Niin eli rahakikkeli oli parempi eli mitä enemmän rahaa nniin sitä parempi kikkeli eli köyhän miehen valtavan kokoinen se ei kelvannut vaik oli kova kuin kivi mut köyhä phyit niin rikas mies pn rikas mies ja sillä on raha kikkeli


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        No ei se ainakaan tuolloin minua sytyttänyt. Jotain jäi uupumaan henkisellä puolella.

        Ajatella, kun minulle miehenä on jopa noinkin lihaksikas nainen minun makuun.
        https://www.youtube.com/watch?v=BP4qbztNV_s

        Tosin, jotta parisuhde olisi mahdollinen, täytyy myöntää, että minun itsekin täytyisi olla "samalla tasolla" eli siis miehenä vieläkin enemmän. En kuitenkaan voi kieltää, ettenkö muuten kokisi viehättävänä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin minäkin. Aletheias on kertonut, että oli itsekin hyvässä kunnossa ja hyvät vatsalihakset. Ei ihme, että kovaa salilla treenaava mies kiinnostui.

        Todellavaikeeta

        No ei kai se mies minun vatsalihaksiani paidan läpi nähnyt 😁 Ja haluan uskoa, että minusta kiinnostuneet miehet ovat nähneet minussa muutakin kuin treenatun kehon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli rahakikkeli oli parempi eli mitä enemmän rahaa nniin sitä parempi kikkeli eli köyhän miehen valtavan kokoinen se ei kelvannut vaik oli kova kuin kivi mut köyhä phyit niin rikas mies pn rikas mies ja sillä on raha kikkeli

        Olen antanut pakit myös useammalle varakkaalle miehelle.

        Ei näissä teidän teorioissa ole kyllä päätä eikä häntää oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        No ei kai se mies minun vatsalihaksiani paidan läpi nähnyt 😁 Ja haluan uskoa, että minusta kiinnostuneet miehet ovat nähneet minussa muutakin kuin treenatun kehon.

        Tottakai on muutakin, mutta hyvä vartalo auttaa pääsemään alkuun, kun herää kiinnostus.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on muutakin, mutta hyvä vartalo auttaa pääsemään alkuun, kun herää kiinnostus.

        Todellavaikeeta

        Ehkäpä niin, en osaa sanoa. Minun kiinnostukseni kun herättää jotkut muut asiat, kuin miehen keho.


      • Anonyymi

        Vähän samantyyppinen kokemus mullakin. Hän oli varnasti ihmisenä ihan ok, mutta se olemus ei ollut yhtään niin kiva.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        No ei kai se mies minun vatsalihaksiani paidan läpi nähnyt 😁 Ja haluan uskoa, että minusta kiinnostuneet miehet ovat nähneet minussa muutakin kuin treenatun kehon.

        Tuo on asua, jota olen monet kerrat aloittajan jutuissa naureskellut. Ei mun kroppaani kukaan silleen näe, että tajuaisi siinä olevsn lihaksiakin. Mä en kulje julkisesti niin niukasti pukeutuneena, että sen näkisi. Kotonani voon kyllä kuljeskella kesäkeleillä alusvaatteissani, mutta en mä muualla itseäni esittele. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samantyyppinen kokemus mullakin. Hän oli varnasti ihmisenä ihan ok, mutta se olemus ei ollut yhtään niin kiva.

        Kovin pumpattu olemus ei tosiaan vetoa erityisemmin minuun, vaikka en haluakaan rajata pelkän ulkonäön perusteella miehiä eli jos tuohonkin mieheen olisi muodostunut syvällisempi yhteys, olisi siitä saattanut jotain tullakin. Vähempikin lihasmassa kuitenkin riittäisi 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on asua, jota olen monet kerrat aloittajan jutuissa naureskellut. Ei mun kroppaani kukaan silleen näe, että tajuaisi siinä olevsn lihaksiakin. Mä en kulje julkisesti niin niukasti pukeutuneena, että sen näkisi. Kotonani voon kyllä kuljeskella kesäkeleillä alusvaatteissani, mutta en mä muualla itseäni esittele. 😂

        Nuorempana saatoin vähän tiukemmissa vaatteissa kulkeakin, mutta en koskaan ole kulkenut missään napapaidoissa tai minihameissa vaan aina on jonkin verran peittoa ollut. Enkä ole koskaan edes ollut mitenkään huomiotaherättävän timmi/lihaksikas, vaikka vatsalihakset joskus olikin erottuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on asua, jota olen monet kerrat aloittajan jutuissa naureskellut. Ei mun kroppaani kukaan silleen näe, että tajuaisi siinä olevsn lihaksiakin. Mä en kulje julkisesti niin niukasti pukeutuneena, että sen näkisi. Kotonani voon kyllä kuljeskella kesäkeleillä alusvaatteissani, mutta en mä muualla itseäni esittele. 😂

        Ei sinun tarvitsekaan esitellä, mutta jos vedät salilla liian isoja rautoja, sillä on seurauksensa sen suhteen, kuinka hyvät mahdollisuudet sulla on onnistua niiden "heikkojen" miesten kanssa. Jos olet siis perusnätti tyttö ja sinusta kiinnostuu joku "heikko" mies, sen jälkeen kun tavalla tai toisella tulee puheeksi sinun kova salilla rehkiminen ja "liian isot" raudat, voi tutustuminen loppua.

        Jos sinä sen sijaan esittelet lihaksiasi ja sulla on lihasta enemmän kuin tarpeeksi, aivan varmasti moni bodarimies kiinnostuu.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Olen antanut pakit myös useammalle varakkaalle miehelle.

        Ei näissä teidän teorioissa ole kyllä päätä eikä häntää oikeassa elämässä.

        😁 miten niin teorioita, kyllä väliksen suusta on ennenkin totuuden sanoja kuultu 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        😁 miten niin teorioita, kyllä väliksen suusta on ennenkin totuuden sanoja kuultu 😂

        Totta, kyllä Välis nämä hommat tietää 😅


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Totta, kyllä Välis nämä hommat tietää 😅

        Kyllä, katson minäkin Väliksen välkyt horinat kun palstalla joskus käyn ;)
        aloittajankin vastaavia ajoittain, mutten ongelmansa kannalta epärelevantteja linkkejä mitä ne enimmältään on


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Nuorempana saatoin vähän tiukemmissa vaatteissa kulkeakin, mutta en koskaan ole kulkenut missään napapaidoissa tai minihameissa vaan aina on jonkin verran peittoa ollut. Enkä ole koskaan edes ollut mitenkään huomiotaherättävän timmi/lihaksikas, vaikka vatsalihakset joskus olikin erottuvat.

        Mä en ole koskaan kulkenut paljastavissa vaatteissa. Olen hyvin pitkälti farkut ja t-paita pukeutuja ja hyvin usein tuossa sittee neuletakki vielä lisäksi. Mulla kyllä on voimaa ja lihaksetkin, mutta en mä mitenkään kookas ole, vaan päinvastoin. Pikemmin ihmiset aina ihmettelevät, että miten mussa on niin paljon voima, kun en näytä mitenkään isolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan esitellä, mutta jos vedät salilla liian isoja rautoja, sillä on seurauksensa sen suhteen, kuinka hyvät mahdollisuudet sulla on onnistua niiden "heikkojen" miesten kanssa. Jos olet siis perusnätti tyttö ja sinusta kiinnostuu joku "heikko" mies, sen jälkeen kun tavalla tai toisella tulee puheeksi sinun kova salilla rehkiminen ja "liian isot" raudat, voi tutustuminen loppua.

        Jos sinä sen sijaan esittelet lihaksiasi ja sulla on lihasta enemmän kuin tarpeeksi, aivan varmasti moni bodarimies kiinnostuu.

        Todellavaikeeta

        Mistä hitosta sä keksit, että vetäisin salilal jotain rautoja? Missä ihmeessä mä tossa tekstissäni puhuin saleista tai raudoistakaan? Mä en ole koskaan eläessäni edes käynyt yhdelläkään salilla. Ei mulla ole saleille mitään tarvetta, kun teen muuten sen verran paljon ruumiillisesti rankkoja juttuja.

        Ja mistä keksit lihasten esittelyn? Jos sanon kulkevani täysissä vaatteissa, niin missä sä siinä esittelyä ja paljastelua näet?


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kovin pumpattu olemus ei tosiaan vetoa erityisemmin minuun, vaikka en haluakaan rajata pelkän ulkonäön perusteella miehiä eli jos tuohonkin mieheen olisi muodostunut syvällisempi yhteys, olisi siitä saattanut jotain tullakin. Vähempikin lihasmassa kuitenkin riittäisi 😁

        Mä en kyllä mahda sille mitään, että en voi edes harkita tapailemistaa tai muutakaan, jos toisen kroppa etoo minua. Ennemmin hieman ylipainoa, kuin bodarin kroppa. Tuohon suuntaan pystyn joustamaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä mahda sille mitään, että en voi edes harkita tapailemistaa tai muutakaan, jos toisen kroppa etoo minua. Ennemmin hieman ylipainoa, kuin bodarin kroppa. Tuohon suuntaan pystyn joustamaan. 🙂

        Ei minua kenenkään kroppa edo, mutta kyllähän se äärimmäisyys tuntui hieman liialliselta. Tekorusketus, sileät sääret, lihakset ylipinkeät, olemus kaappimainen.. Minulla on ollut jotain sutinaa jääkiekkoilijoiden, jalkapalloilijoiden ja muiden urheilullisten miesten kanssa, mutta heidän olemuksensa on ollut vain urheilullinen, ei äärimmäinen.

        En kuitenkaan halua mollata kehonrakentajia, heillä on oma juttunsa ja hyvä niin. Itseäni kuitenkin tökkii esim se, millä keinoin lihaksia hankitaan. Se menee usein överiksi enkä hyväksy esim kiellettyjen aineiden käyttöä, niin jo tämän takia voisi parisuhteessa tulla kitkaa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei minua kenenkään kroppa edo, mutta kyllähän se äärimmäisyys tuntui hieman liialliselta. Tekorusketus, sileät sääret, lihakset ylipinkeät, olemus kaappimainen.. Minulla on ollut jotain sutinaa jääkiekkoilijoiden, jalkapalloilijoiden ja muiden urheilullisten miesten kanssa, mutta heidän olemuksensa on ollut vain urheilullinen, ei äärimmäinen.

        En kuitenkaan halua mollata kehonrakentajia, heillä on oma juttunsa ja hyvä niin. Itseäni kuitenkin tökkii esim se, millä keinoin lihaksia hankitaan. Se menee usein överiksi enkä hyväksy esim kiellettyjen aineiden käyttöä, niin jo tämän takia voisi parisuhteessa tulla kitkaa.

        Mua kyllä etoo. En näe tarpeelliseksi lähteä.jakamaan mielikuvia, joita mulla bodareista tulee, mutta ne ei ole positiivisia. Eivät he mua kavereina ja tuttavina häiritse. Ei se nyt sentään niin mene, että näen ja yrjö lentäisi, tai että mulla olisi tarvetta siitä mitään sanoa. En vain halua mitään lähempää kanssakäymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö ollut hyvä kun se oli iso ja valtavan kokoinen

        Vaarallinen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, katson minäkin Väliksen välkyt horinat kun palstalla joskus käyn ;)
        aloittajankin vastaavia ajoittain, mutten ongelmansa kannalta epärelevantteja linkkejä mitä ne enimmältään on

        Selitäppäs nyt tarkemmin, millä tavalla esimerkiksi tuo linkki esimerkiksi tuosta venäläisestä naiskehonrakentajasta on mun ongelman kannalta epärelevantti, jos mä olen koko ikäni nimenomaan kärsinyt siitä, että minusta ei ole tullut menestyvää kehonrakentajaa, painonnostajaa tai voimanostajaa? Perustele. Mä en hyväksy tuollaisia epämääräisiä väitteitä, jossa väität, että mulla on joku ongelma ja että linkit olisi epärelevantteja. Se on tietysti sun ongelmasi, jos et jaksa alkaa perustelemaan. Ei meillä ainakaan voi syntyä mitään kehittävää keskusteluakaan.

        Jos minä olen koko ikäni kärsinyt siitä, että minusta ei ole tullut menestyvää kehonrakentajaa ja näen vastakkaisen sukupuolen, joka on päässyt siinä pitkälle ja mulle herää harmi, ei se sillä poistu, että mä en laittaisi mitään linkkiä Youtube-videosta, jossa esiintyy naiskehonrakentaja, joka herättää minussa sen harmin, koska itse en ole päässyt kyseisessä lajissa pitkälle. Se harmi herää jokatapauksessa, vaikka näkisi oikeessa elämässä esimerkiksi baarissa jonkun naiskehonrakentajan tai naisen, joka on päässyt kyseisessä lajissa pitkälle.

        Katsoi sitä naiskehonrakentajaa Youtubesta tai vaikkapa baarissa, se sama harmi on aina olemassa.

        Sitä voi toki välttää Youtube videoiden katselua naiskehonrakentajista, mutta odotappas vaan, kun joskus vahingossakin vaikkapa ulkona kadulla näkee, kokemuksesta tiedän, että harmi saattaa jälleen vallata ajatukset.

        Tiedän tasan tarkkaan, kuinka paljon tämän harmin kanssa joutuu tekee töitä ja pakko on lopulta ollut myöntää, että ei se ongelma sillä poistu, vaikka ei katsoisi mitään Youtube-videoita naiskehonrakentajista.

        Miksi juuri venäläinen naiskehonrakentaja? Olen opetellut venäjän kieltä ja yrittänyt parisuhteita venäläisten naisten kanssa, enkä ole onnistunut ja tottakai epäonnistumiset ovat olleet hyvin kivuliaita. Itseasiassa ulkomaalaisten naisten kanssa epäonnistumiset parisuhteissa ovat olleet vieläkin kivuliaampia kuin suomalaisten naisten, koska ei tunne kulttuureita tarpeeksi hyvin ja on enemmän hukassa, miten toimia hankalissa tilanteissa. Lisäksi olen asettanut suuremmat odotukset ulkomaalaisten naisten kanssa, kun en ole onnistunut suomaalisten naisten kanssa.

        Lopputuloksena tosiaankin sanon, että en ole helpommalla päässyt ulkomaalaistenkaan naisten kanssa, vaikka saatoin aluksi niin luulla, kun olen helposti ollut sitä mieltä, että tasa-arvossa ollaan Pohjoismaissa menty "liian pitkälle".

        Kun katsot Youtube-videota venäläisestä naiskehonrakentajasta, siitä voi lopulta myös oppiakin jotakin, kun on opetellut kieltä ja ehkä jotakin myös ymmärtää, vaikka en missään tapauksessa väitä, että mun venäjän taito olisi mitenkään erityisen hyvä.

        Siinäpä se juttu onkin, jos on aina ihaillut treenattuja naisvartaloita, voi oppia paljon enemmän nimenomaan, kun lisäksi keskittyy kuuntelemaan esimerkiksi tuon kyseisen naiskehonrakentajan haastattelua. Siinä joutuu näkemään jo paljon enemmän vaivaa varsinkin, kun kielikään ei ole mun äidinkieli.

        Tietysti kannattaa kuunnella myös muidenkin maiden naiskehonrakentajien haastatteluja ja kun itsellä on tullut opeteltua useitakin kieliä, mielellään myös kuuntelen näitä haastatteluja monilla eri kielillä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan esitellä, mutta jos vedät salilla liian isoja rautoja, sillä on seurauksensa sen suhteen, kuinka hyvät mahdollisuudet sulla on onnistua niiden "heikkojen" miesten kanssa. Jos olet siis perusnätti tyttö ja sinusta kiinnostuu joku "heikko" mies, sen jälkeen kun tavalla tai toisella tulee puheeksi sinun kova salilla rehkiminen ja "liian isot" raudat, voi tutustuminen loppua.

        Jos sinä sen sijaan esittelet lihaksiasi ja sulla on lihasta enemmän kuin tarpeeksi, aivan varmasti moni bodarimies kiinnostuu.

        Todellavaikeeta

        Sivusta:

        Raudat ovat liian isot silloin, kun tekniikka alkaa ontua eli liikerata ei ole puhdas. Mikään muu (pois lukien sairaudet) ei määritä, milloin rauta on liian painavaa. 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta:

        Raudat ovat liian isot silloin, kun tekniikka alkaa ontua eli liikerata ei ole puhdas. Mikään muu (pois lukien sairaudet) ei määritä, milloin rauta on liian painavaa. 😄

        🦄

        Niin ja tässä me tullaankin tähän "normaalin" ja "viallisen" kehon problematiikkaan ja eettisiin kysymyksiin. Mikä on sairaus tai vamma, mikä ei? Onko tämä 100% aina niin itsestään selvää?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä me tullaankin tähän "normaalin" ja "viallisen" kehon problematiikkaan ja eettisiin kysymyksiin. Mikä on sairaus tai vamma, mikä ei? Onko tämä 100% aina niin itsestään selvää?

        Todellavaikeeta

        Tullaan tähänkin kysymykseen, onko "normaaliuden" raja kaventunut?

        Jos mun arvio on, että "normaali" mies vetää penkiltä 150 kiloa, on lisäksi korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, kuinka moni mies maapallolla vetää 150 kiloa penkiltä, on korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Tuossa sulle vähän Education Indexiä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

        Tuossa vähän faktaa, paljonko ihmiset painavat keskimäärin.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight

        Niin, eli kellä se on se "täydellisen normaali" keho ja "täydellisen normaali" toimintakyky? Onko tähän tosiaan olemassa 100% oikea vastaus?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä me tullaankin tähän "normaalin" ja "viallisen" kehon problematiikkaan ja eettisiin kysymyksiin. Mikä on sairaus tai vamma, mikä ei? Onko tämä 100% aina niin itsestään selvää?

        Todellavaikeeta

        Jos sillä on sairaus tai vammaluokitus ja diagnoosi, niin se on sairaus tai vamma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullaan tähänkin kysymykseen, onko "normaaliuden" raja kaventunut?

        Jos mun arvio on, että "normaali" mies vetää penkiltä 150 kiloa, on lisäksi korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, kuinka moni mies maapallolla vetää 150 kiloa penkiltä, on korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Tuossa sulle vähän Education Indexiä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

        Tuossa vähän faktaa, paljonko ihmiset painavat keskimäärin.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight

        Niin, eli kellä se on se "täydellisen normaali" keho ja "täydellisen normaali" toimintakyky? Onko tähän tosiaan olemassa 100% oikea vastaus?

        Todellavaikeeta

        Se, että sinulle on jokin kummallinen oma määritelmäsi normaaliudelle, ei tee siitä yleistä normaaliuden määritelmää. Se on ihan vain sun oma harhasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullaan tähänkin kysymykseen, onko "normaaliuden" raja kaventunut?

        Jos mun arvio on, että "normaali" mies vetää penkiltä 150 kiloa, on lisäksi korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, kuinka moni mies maapallolla vetää 150 kiloa penkiltä, on korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Tuossa sulle vähän Education Indexiä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

        Tuossa vähän faktaa, paljonko ihmiset painavat keskimäärin.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight

        Niin, eli kellä se on se "täydellisen normaali" keho ja "täydellisen normaali" toimintakyky? Onko tähän tosiaan olemassa 100% oikea vastaus?

        Todellavaikeeta

        Jos sä väität, että rauta ei ole koskaan "liian painavaa", sä väkisinkin asetat ihmiset eriarvoiseen asemaan ja huomaamattaan alat ennemmin tai myöhemmin suosia pellkiä "hyväosaisia" ihmisiä määritellen kaikki, jotka eivät ole sinun "tasollasi" enemmän tai vähemmän "vialliseksi". Tähän todellakin ennemmin tai myöhemmin tullaan, jos alat väittää, että mikään rauta ei ole "liian painavaa". Sä luulet kaikkeen tieteeseen vedoten, että sun väite on "täydellisen oikea", vaikka tämäkin "totuus" on jokatapauksessa aina sidoksissa arvoihin ja päämääriin, jolloin joudutaan tarkastelemaan eettisiä kysymyksiä, jotta sinun kaltaisesi "suuruudenhullut" eivät pääse määrittelee "ainoaa oikeaa totuutta", jotka "parempi" porukka on sinulle opettanut ja sinä "paremman2 porukan propagandan uhrina uskot kaiken.

        Minä en usko pätkän vertaa, vaikka joku treeniasiantuntija sanoisi mitä, sen verran osaan ajatella omilla aivoilla. Se, mikä jonkun treeniasiantuntijan mukaan on "totta", on kuitenkin sidottuna aina arvoihin ja päämääriin.

        Kuinka moni "normaali" mies veti aikaisemmin 150 kiloa penkiltä, oli korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä? Kaikki on hyvin suhteellista. Paljonko Jörn Donner veti penkiltä ja kuitenkin naisia riitti. Paljonko vetää nykyajan tunnetut miesnäyttelijät esimerkiksi Dwayne Johnson?

        Älä tule mulle väittää, että tiedät treenaamisesta "kaiken". Tuo sun "totuus" on vain osittainen "totuus".

        Jos nainen vetää salilla "liian isoja" rautoja, asia voi olla yhtä hyvin sen merkki, että toisilla on hyvinvointia "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän", jos esimerkiksi vastaava rauta tuottaisi esimerkiksi intialaiselle naiselle aivan liian suuren työmäärän. Katsoppas, kuinka paljon Intiassa käydään salilla.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

        Tiede voi yrittää ratkaista myös tämän ongelman, että "liikaa hyvinvointia" kuuluu kaikille. Miksi esimerkiksi elinajanodote näyttää tältä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Life_expectancy

        Sinä se vaan haluat vedellä "valtavia" rautoja vedoten siihen, että ne, jotka eivät siihen pysty, ovat jollain tavoin sairaita. Tuossa tosiaan ollaan eettisten kysymysten äärellä. Kuitenkin muualla maailmassa lisäännytään paremmin kuin Suomessa, vaikka eletään paljon lyhyempää.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä väität, että rauta ei ole koskaan "liian painavaa", sä väkisinkin asetat ihmiset eriarvoiseen asemaan ja huomaamattaan alat ennemmin tai myöhemmin suosia pellkiä "hyväosaisia" ihmisiä määritellen kaikki, jotka eivät ole sinun "tasollasi" enemmän tai vähemmän "vialliseksi". Tähän todellakin ennemmin tai myöhemmin tullaan, jos alat väittää, että mikään rauta ei ole "liian painavaa". Sä luulet kaikkeen tieteeseen vedoten, että sun väite on "täydellisen oikea", vaikka tämäkin "totuus" on jokatapauksessa aina sidoksissa arvoihin ja päämääriin, jolloin joudutaan tarkastelemaan eettisiä kysymyksiä, jotta sinun kaltaisesi "suuruudenhullut" eivät pääse määrittelee "ainoaa oikeaa totuutta", jotka "parempi" porukka on sinulle opettanut ja sinä "paremman2 porukan propagandan uhrina uskot kaiken.

        Minä en usko pätkän vertaa, vaikka joku treeniasiantuntija sanoisi mitä, sen verran osaan ajatella omilla aivoilla. Se, mikä jonkun treeniasiantuntijan mukaan on "totta", on kuitenkin sidottuna aina arvoihin ja päämääriin.

        Kuinka moni "normaali" mies veti aikaisemmin 150 kiloa penkiltä, oli korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä? Kaikki on hyvin suhteellista. Paljonko Jörn Donner veti penkiltä ja kuitenkin naisia riitti. Paljonko vetää nykyajan tunnetut miesnäyttelijät esimerkiksi Dwayne Johnson?

        Älä tule mulle väittää, että tiedät treenaamisesta "kaiken". Tuo sun "totuus" on vain osittainen "totuus".

        Jos nainen vetää salilla "liian isoja" rautoja, asia voi olla yhtä hyvin sen merkki, että toisilla on hyvinvointia "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän", jos esimerkiksi vastaava rauta tuottaisi esimerkiksi intialaiselle naiselle aivan liian suuren työmäärän. Katsoppas, kuinka paljon Intiassa käydään salilla.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

        Tiede voi yrittää ratkaista myös tämän ongelman, että "liikaa hyvinvointia" kuuluu kaikille. Miksi esimerkiksi elinajanodote näyttää tältä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Life_expectancy

        Sinä se vaan haluat vedellä "valtavia" rautoja vedoten siihen, että ne, jotka eivät siihen pysty, ovat jollain tavoin sairaita. Tuossa tosiaan ollaan eettisten kysymysten äärellä. Kuitenkin muualla maailmassa lisäännytään paremmin kuin Suomessa, vaikka eletään paljon lyhyempää.

        Todellavaikeeta

        Vielä muuten tällainenkin filosofinen kysymys: entäpä jos ympäristö hyväksyisi huomattavasti paremmin "epätäydellisyyttä" ja vaikka koko kroppa menisi salitreenaamisen ansiosta täysin p**kaksi, koska teet kaiken "väärin", mutta kuitenkin meidät hyväksyttäisiin "viallisina".

        Tuo, että kaiken pitää olla "täydellistä", pitää nimenomaan sisällään sen, että huomaamattaan "suuruudenhullut" ihmiset alkavat vaatimaan lisää ja lisää keksien kaikissa niissä ihmisissä yhä enemmän "vikoja", jotka eivät täytä näiden "aina oikeassa olevien" ihmisten vaatimuksia.

        Se, että salilla halutaan yhä kovempia tuloksia, elokuvanäyttelijöiden pitää olla yhä isompia ja vahvempia, koulutetumpia, jne. Nämä "aina oikeassa olevat", kun eivät tajua, millaisen määrän tämä vaatii työtä, täytyy tietää kaikki "täydellisesti", jotta ei vahingossakaan keho menisi vähimmässäkään määrin p**kaksi, jotta ei vahingossakaan toimintakyky heikkenisi.

        Tässä todella ollaan eettisten kysymysten äärellä, kuinka monella ihmisellä maapallolla on "täydellinen" toimintakyky.

        Mielstäni tämä "suuruudenhulluus" ei ole sen "viallisen" vika, vaan nimenomaan juuri näiden "suuruudenhullujen", jotka lopulta ovat turmelleet syntyvyyden, koska ovat asettaneet nämä kohtuuttomat vaatimukset.

        Sinähän se olet täällä "aina oikeassa".

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sillä on sairaus tai vammaluokitus ja diagnoosi, niin se on sairaus tai vamma.

        Niin ja kuka tämän on määrittänyt ja millä perusteella? Oletko sinäkin tämän "paremman" porukan propagandan uhri, etkä osaa ajatella ollenkaan omilla aivoillasi.

        Oletko noin sinisilmäinen, ettet osaa miettiä edes tätä kysymystä, voiko "normaaliuden" raja kaventua "liikaa"?

        Kun vähän käyttää omia aivoja, voi löytää paljonkin muuta näkökulmaa kuin sen, mitä "parempi" porukka on meille aivopessyt.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että sinulle on jokin kummallinen oma määritelmäsi normaaliudelle, ei tee siitä yleistä normaaliuden määritelmää. Se on ihan vain sun oma harhasi.

        Tuossa sulle "paremman" porukan aivopesemälle id***tille vähän luettavaa. Opettele ajattelemaan omilla aivoilla.
        https://www.hs.fi/elama/art-2000005421186.html

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kuka tämän on määrittänyt ja millä perusteella? Oletko sinäkin tämän "paremman" porukan propagandan uhri, etkä osaa ajatella ollenkaan omilla aivoillasi.

        Oletko noin sinisilmäinen, ettet osaa miettiä edes tätä kysymystä, voiko "normaaliuden" raja kaventua "liikaa"?

        Kun vähän käyttää omia aivoja, voi löytää paljonkin muuta näkökulmaa kuin sen, mitä "parempi" porukka on meille aivopessyt.

        Todellavaikeeta

        Jos et noin olennaisia asioita tiedä, niin ei voi kuin pahoitella. No ei se mitään. Saa vaikkapa syöpä olla sinusta pelkkä ominaisuus, jota ei ole tarpeen mitenkään hoitaa. Tietenkin sulla on täysi oikeus kuolla tuollaiseen ominaisuuteen. Älä kuitenkaan vaadi sitä muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa sulle "paremman" porukan aivopesemälle id***tille vähän luettavaa. Opettele ajattelemaan omilla aivoilla.
        https://www.hs.fi/elama/art-2000005421186.html

        Todellavaikeeta

        Tuosta artikkelista vielä.
        https://www.hs.fi/elama/art-2000005421186.html

        Tuossa on hyvin sanottu:

        "Ihmiselämää halutaan hallita entistä tiukemmin, professori Petteri Pietikäinen sanoo. Samalla kaventuvat normaaliuden rajat. Luonnollisista tunnetiloista ja elämän kriisivaiheista tulee sairauksia."

        Tuo kommentoija.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131389032

        Samoin tämä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131390228

        Samoin tämä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131390242

        Nämä kaikki kirjoittajat ovat tämän "paremman" porukan aivopesemiä ja uskovat kaiken, mitä "parempi" porukka heille sanoo, sellaisenaan.

        Minä sen sijaan ""taistelen". Minussa on selkärankaa osoittaa, kuinka jo ajat sitten valtaan on päässyt id***tteja aivopesemään t**miä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et noin olennaisia asioita tiedä, niin ei voi kuin pahoitella. No ei se mitään. Saa vaikkapa syöpä olla sinusta pelkkä ominaisuus, jota ei ole tarpeen mitenkään hoitaa. Tietenkin sulla on täysi oikeus kuolla tuollaiseen ominaisuuteen. Älä kuitenkaan vaadi sitä muilta.

        Jo nyt meillä on liikakansoitusta. Eikö olisi paljon järkevämpää, että saataisiin eutanasia lailliseksi ja ihmisiä suvaitsevaisemmiksi sille, että kaikilla ei ole samanlainen toimintakyky. Nämä on tosiaan hankalia filosofisia kysymyksiä. Pentti Linkola jo aikoinaan varoitti liikakansoituksesta.

        Jos on joku sairaus, joka rajoittaa toimintakykyä, asian voi aina nähdä näinkin, entäpä, jos "parempi" porukka ei olisi aikoinaan tullut näin "suuruudenhulluksi". Ihmiset olisivat siis onnellisempia, koska ei tarvitse olla "täydellinen" toimintakyky.

        Eutanasia tosiaan tekis ja PALJON. Nämä on tosiaan hankalia filosofisia kysymyksiä. Onko liikakansoitus tosiaan hyvä juttu? Onko elämä "vajaalla" toimintakyvyllä elämisen arvoista, jos "parempi" porukka on meidät aivopessyt "suuruudenhulluuteen". Tähän ollaan tultu, kun valtaan on päässyt id***tteja.

        Tosiasia on kuitenkin se, että me kaikki kuolemme ja jo nyt Pohjoismaissa "hyväosainen" nainen elää "liian vanhaksi" verrattuna muualla päin maailmaa, jolloin ollan tämän ongelman kanssa tekemisissä, että joillakin hyvinvointia on "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän". Ihmisiä kuolee myös nälkään. Onko tämä haave tulla Mr Olympiaksi siis aivan todellisuutta joka puolella maapalloa?

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo nyt meillä on liikakansoitusta. Eikö olisi paljon järkevämpää, että saataisiin eutanasia lailliseksi ja ihmisiä suvaitsevaisemmiksi sille, että kaikilla ei ole samanlainen toimintakyky. Nämä on tosiaan hankalia filosofisia kysymyksiä. Pentti Linkola jo aikoinaan varoitti liikakansoituksesta.

        Jos on joku sairaus, joka rajoittaa toimintakykyä, asian voi aina nähdä näinkin, entäpä, jos "parempi" porukka ei olisi aikoinaan tullut näin "suuruudenhulluksi". Ihmiset olisivat siis onnellisempia, koska ei tarvitse olla "täydellinen" toimintakyky.

        Eutanasia tosiaan tekis ja PALJON. Nämä on tosiaan hankalia filosofisia kysymyksiä. Onko liikakansoitus tosiaan hyvä juttu? Onko elämä "vajaalla" toimintakyvyllä elämisen arvoista, jos "parempi" porukka on meidät aivopessyt "suuruudenhulluuteen". Tähän ollaan tultu, kun valtaan on päässyt id***tteja.

        Tosiasia on kuitenkin se, että me kaikki kuolemme ja jo nyt Pohjoismaissa "hyväosainen" nainen elää "liian vanhaksi" verrattuna muualla päin maailmaa, jolloin ollan tämän ongelman kanssa tekemisissä, että joillakin hyvinvointia on "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän". Ihmisiä kuolee myös nälkään. Onko tämä haave tulla Mr Olympiaksi siis aivan todellisuutta joka puolella maapalloa?

        Todellavaikeeta

        "Saa vaikkapa syöpä olla sinusta pelkkä ominaisuus, jota ei ole tarpeen mitenkään hoitaa."

        Itseasiassa syöpäkin muuttuu ominaisuudeksi, jos eutanasia saataisiin lailliseksi. Mietippäs tätä: me kaikki kuolemme jokatapauksessa, minä vaikkapa saan syövän, se vaikeuttaa minun elämää toki, mutta minulla on ihmisiä ympärillä, jotka eivät vaadi "täydellisyyttä", siinä vaiheessa, kun en enää halua elää tämän ominaisuuden kanssa, voin valita eutanasian ja kaikki ihmiset, jotka hyväksyvät minut "vajaavaisena", eivät koskaan jätä minua, paitsi siinä vaiheessa, kun olen kuollut.

        Jälleen kerran voidaan nähdä, kuinka suurin syyllinen siihen, että osalla ihmisillä kaikki on täyttä p**kaa, on nimenomaan tämä "suuruudenhullu parempi porukka". Eiväthän he saa millään aikaiseksi edes tämän eutanasian laillistamista. Näin paljon vihaavat tiettyä ihmisryhmää ja tämän takia antavat tietyn ihmisryhmän kärsiä kohtuuttomasti.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä me tullaankin tähän "normaalin" ja "viallisen" kehon problematiikkaan ja eettisiin kysymyksiin. Mikä on sairaus tai vamma, mikä ei? Onko tämä 100% aina niin itsestään selvää?

        Todellavaikeeta

        Tarkoitin tässä yhteydessä "vialla" vain sellaista sairautta, vammaa tai jopa kehon normaalia ominaisuutta, joka estää tietyt liikkeet, liikeradat tai tietynkokoisten suurien painojen käytön kuntosalilla. Eli ihan subjektiivisesti määriteltynä tarkoitin asiaa tässä. Ei ole väliä, onko asia 100 %:n varma tai edes diagnosoitu: jos kyseessä on saliharjoittelu suurilla painoilla, kannattaa olla varovainen, vaikka omat vakuutukset olisivatkin kunnossa.

        Minullakin on rajoitteita, joiden vuoksi joudun välttämään tiettyjä asioita salilla.

        Pointtini oli se, että kun nämä omat rajoituksensa ottaa huomioon siten, ettei tahallaan riko omaa kehoaan, liian suurten painojen määrän määrittää minun mielestäni vain oma voima.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullaan tähänkin kysymykseen, onko "normaaliuden" raja kaventunut?

        Jos mun arvio on, että "normaali" mies vetää penkiltä 150 kiloa, on lisäksi korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, kuinka moni mies maapallolla vetää 150 kiloa penkiltä, on korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Tuossa sulle vähän Education Indexiä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

        Tuossa vähän faktaa, paljonko ihmiset painavat keskimäärin.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight

        Niin, eli kellä se on se "täydellisen normaali" keho ja "täydellisen normaali" toimintakyky? Onko tähän tosiaan olemassa 100% oikea vastaus?

        Todellavaikeeta

        "Niin, eli kellä se on se "täydellisen normaali" keho ja "täydellisen normaali" toimintakyky? Onko tähän tosiaan olemassa 100% oikea vastaus?"

        Kuten ylempänä kirjoitin, tarkoitin vain sellaista toimintakykyä, joka vaikuttaa treenaamiseen. Useimmilla ihmisillä on vähintään yksi asia, jonka suhteen täytyy liikkuessa olla varovainen.

        Mutta 100-prosenttista tai täydellistä kehoa ei tarvita liikuntaan tai urheiluun. Sellaista vaatimusta ei ole, etkä sinä pysty sellaista tyhjästä nyhjäisemään. 😁

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kyllä etoo. En näe tarpeelliseksi lähteä.jakamaan mielikuvia, joita mulla bodareista tulee, mutta ne ei ole positiivisia. Eivät he mua kavereina ja tuttavina häiritse. Ei se nyt sentään niin mene, että näen ja yrjö lentäisi, tai että mulla olisi tarvetta siitä mitään sanoa. En vain halua mitään lähempää kanssakäymistä.

        Jokaisella meistä on mieltymyksemme ja se on ihan ok. Eihän kaikkien tarvitse ollakaan kaikkien mieleen, vain yhden kanssa sitä parisuhteeseen mennään (paitsi polyamoriset). Tai no ehkä tyypillisesti useamman, kun laskee koko elämänkaaren mutta ymmärsit varmaan pointin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä väität, että rauta ei ole koskaan "liian painavaa", sä väkisinkin asetat ihmiset eriarvoiseen asemaan ja huomaamattaan alat ennemmin tai myöhemmin suosia pellkiä "hyväosaisia" ihmisiä määritellen kaikki, jotka eivät ole sinun "tasollasi" enemmän tai vähemmän "vialliseksi". Tähän todellakin ennemmin tai myöhemmin tullaan, jos alat väittää, että mikään rauta ei ole "liian painavaa". Sä luulet kaikkeen tieteeseen vedoten, että sun väite on "täydellisen oikea", vaikka tämäkin "totuus" on jokatapauksessa aina sidoksissa arvoihin ja päämääriin, jolloin joudutaan tarkastelemaan eettisiä kysymyksiä, jotta sinun kaltaisesi "suuruudenhullut" eivät pääse määrittelee "ainoaa oikeaa totuutta", jotka "parempi" porukka on sinulle opettanut ja sinä "paremman2 porukan propagandan uhrina uskot kaiken.

        Minä en usko pätkän vertaa, vaikka joku treeniasiantuntija sanoisi mitä, sen verran osaan ajatella omilla aivoilla. Se, mikä jonkun treeniasiantuntijan mukaan on "totta", on kuitenkin sidottuna aina arvoihin ja päämääriin.

        Kuinka moni "normaali" mies veti aikaisemmin 150 kiloa penkiltä, oli korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä? Kaikki on hyvin suhteellista. Paljonko Jörn Donner veti penkiltä ja kuitenkin naisia riitti. Paljonko vetää nykyajan tunnetut miesnäyttelijät esimerkiksi Dwayne Johnson?

        Älä tule mulle väittää, että tiedät treenaamisesta "kaiken". Tuo sun "totuus" on vain osittainen "totuus".

        Jos nainen vetää salilla "liian isoja" rautoja, asia voi olla yhtä hyvin sen merkki, että toisilla on hyvinvointia "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän", jos esimerkiksi vastaava rauta tuottaisi esimerkiksi intialaiselle naiselle aivan liian suuren työmäärän. Katsoppas, kuinka paljon Intiassa käydään salilla.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

        Tiede voi yrittää ratkaista myös tämän ongelman, että "liikaa hyvinvointia" kuuluu kaikille. Miksi esimerkiksi elinajanodote näyttää tältä.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Life_expectancy

        Sinä se vaan haluat vedellä "valtavia" rautoja vedoten siihen, että ne, jotka eivät siihen pysty, ovat jollain tavoin sairaita. Tuossa tosiaan ollaan eettisten kysymysten äärellä. Kuitenkin muualla maailmassa lisäännytään paremmin kuin Suomessa, vaikka eletään paljon lyhyempää.

        Todellavaikeeta

        "Jos nainen vetää salilla "liian isoja" rautoja, asia voi olla yhtä hyvin sen merkki, että toisilla on hyvinvointia "liikaa" ja toisilla "aivan liian vähän", jos esimerkiksi vastaava rauta tuottaisi esimerkiksi intialaiselle naiselle aivan liian suuren työmäärän."

        Se ei ikävä kyllä paranna kenenkään muun tilannetta maapallon toisella puolella, jos minä himmailen rautojen kanssa... 🤭 Suoraan sanoen en usko, että kukaan vaatisi ketään (intialaista tai muuta) naista tai miestä nostamaan samoja määriä kuin minä tai edes käymään salilla. Sellaista vaatimusta ei kerta kaikkiaan ole olemassa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tässä yhteydessä "vialla" vain sellaista sairautta, vammaa tai jopa kehon normaalia ominaisuutta, joka estää tietyt liikkeet, liikeradat tai tietynkokoisten suurien painojen käytön kuntosalilla. Eli ihan subjektiivisesti määriteltynä tarkoitin asiaa tässä. Ei ole väliä, onko asia 100 %:n varma tai edes diagnosoitu: jos kyseessä on saliharjoittelu suurilla painoilla, kannattaa olla varovainen, vaikka omat vakuutukset olisivatkin kunnossa.

        Minullakin on rajoitteita, joiden vuoksi joudun välttämään tiettyjä asioita salilla.

        Pointtini oli se, että kun nämä omat rajoituksensa ottaa huomioon siten, ettei tahallaan riko omaa kehoaan, liian suurten painojen määrän määrittää minun mielestäni vain oma voima.

        🦄

        Ja taas väärin. Vaikka meidän kehomme olisi täysin p**skana, se ei tarkoita sitä, että meidän elämä olisi automaattisesti täyttä p**kaa. Se, mikä elämän tekee p**kaksi, on pikemminkin se, jos valtaan pääsee "suuruudenhulluja" ihmisiä, jotka asettavat meille kohtuuttomia vaatimuksia, millainen on "hyvä tyyppi".

        Vaikka mä olisin lukuisat kerrat kokenut jonkun naiskehonrakentajan hurjan seksikkääksi, tämä ei todellakaan tarkoita, että mä olisin onnellinen, koska rämäkin on eräällä tavalla "suuruudenhulluuden" tulos. Entäpä, jos naisella ei olisi vastaavia lihaksia, onko asia silloin näin, että mä en pidä naista hurjan seksikkäänä? Aivan samalla tavalla minulla voi olla joku ominaisuus, joka on jonkun naisen mielestä hurjan seksikästä. Entäpä, jos minulla ei ole sitä ominaisuutta.

        Eli minä esitän siitä huolimatta kritiikkiä kehonrakennuskulttuuria kohtaan, vaikka olisinkin elämän aikana kokenut lukuisia kertoja, kuinka joku naiskehonrakentaja voi olla hurjan seksikäs. Samallahan mä olen joutunut kokemaan aivan järjettömän paljon kärsimystä, koska itse en ole kyennyt saavuttaa vastaavaa tasoa.

        Tässä tosiaan tullaan tähän ongelmaan: minä en siis nähtävästi kykene olemaan onnellinen parisuhteessa, jos nainen on hurjan seksikäs ja minä äärimmäisen vähän seksikäs. Toki voihan minussa olla jotakin muuta kuin lihakset, mutta tähän ikään mennessä olen tämän huomannut, että ei mikään muu riitä, jos nainen on lihasten ansiosta minun mielestä hurjan seksikäs. Minä siis haluan silloin itsekin näyttää samalta, jotta voisin olla parisuhteessa onnellinen kyseisen naisen kanssa. Oikeastaan siis vieläkin enemmän, koska olen mies, jos puhutaan lihaksista ja voimista.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä muuten tällainenkin filosofinen kysymys: entäpä jos ympäristö hyväksyisi huomattavasti paremmin "epätäydellisyyttä" ja vaikka koko kroppa menisi salitreenaamisen ansiosta täysin p**kaksi, koska teet kaiken "väärin", mutta kuitenkin meidät hyväksyttäisiin "viallisina".

        Tuo, että kaiken pitää olla "täydellistä", pitää nimenomaan sisällään sen, että huomaamattaan "suuruudenhullut" ihmiset alkavat vaatimaan lisää ja lisää keksien kaikissa niissä ihmisissä yhä enemmän "vikoja", jotka eivät täytä näiden "aina oikeassa olevien" ihmisten vaatimuksia.

        Se, että salilla halutaan yhä kovempia tuloksia, elokuvanäyttelijöiden pitää olla yhä isompia ja vahvempia, koulutetumpia, jne. Nämä "aina oikeassa olevat", kun eivät tajua, millaisen määrän tämä vaatii työtä, täytyy tietää kaikki "täydellisesti", jotta ei vahingossakaan keho menisi vähimmässäkään määrin p**kaksi, jotta ei vahingossakaan toimintakyky heikkenisi.

        Tässä todella ollaan eettisten kysymysten äärellä, kuinka monella ihmisellä maapallolla on "täydellinen" toimintakyky.

        Mielstäni tämä "suuruudenhulluus" ei ole sen "viallisen" vika, vaan nimenomaan juuri näiden "suuruudenhullujen", jotka lopulta ovat turmelleet syntyvyyden, koska ovat asettaneet nämä kohtuuttomat vaatimukset.

        Sinähän se olet täällä "aina oikeassa".

        Todellavaikeeta

        Ymmärsit väitteeni väärin. Kuten ylempänä kirjoitin, useimmilla ihmisillä on kehossaan jokin seikka, joka rajoittaa liikkumista tai tietynlaista liikkumista.

        Minä siis kannatan täysin sydämin sellaista treenaamista (ja muutakin liikuntaa), joka pitää kehon ehjänä. En pidä kilpaurheilusta enkä kannata tai katso sitä, koska se tehdään muilla perustein kuin kehoa kuunnellen.

        Minulla on lihakset, jotka kasvavat helposti. Olen kuitenkin kömpelö ja hidas. Nopeutta vaativissa lajeissa olisin surkea. En pidä tätä "vikana" vaan ominaisuutena. 😊 En siis ymmärrä, keneltä noita "suuruudenhulluja" vaatimuksia tulee. 😂 Ei yhtään keneltäkään. Kaikki liikkuvat ihmiset ymmärtävät, että geenit ja harjoittelu vaikuttavat ihmisiin siten, että toiset ovat joissain asioissa paljon parempia kuin toiset. Ei se tarkoita, että kenessäkään olisi vikaa.

        Salille ei muuten kannata mennä, jos ei tiedä mitä tekee. Siellä voi saada kehonsa "p*skaksi" vaikka jo yhdellä kerralla, jos tekee asiat väärin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas väärin. Vaikka meidän kehomme olisi täysin p**skana, se ei tarkoita sitä, että meidän elämä olisi automaattisesti täyttä p**kaa. Se, mikä elämän tekee p**kaksi, on pikemminkin se, jos valtaan pääsee "suuruudenhulluja" ihmisiä, jotka asettavat meille kohtuuttomia vaatimuksia, millainen on "hyvä tyyppi".

        Vaikka mä olisin lukuisat kerrat kokenut jonkun naiskehonrakentajan hurjan seksikkääksi, tämä ei todellakaan tarkoita, että mä olisin onnellinen, koska rämäkin on eräällä tavalla "suuruudenhulluuden" tulos. Entäpä, jos naisella ei olisi vastaavia lihaksia, onko asia silloin näin, että mä en pidä naista hurjan seksikkäänä? Aivan samalla tavalla minulla voi olla joku ominaisuus, joka on jonkun naisen mielestä hurjan seksikästä. Entäpä, jos minulla ei ole sitä ominaisuutta.

        Eli minä esitän siitä huolimatta kritiikkiä kehonrakennuskulttuuria kohtaan, vaikka olisinkin elämän aikana kokenut lukuisia kertoja, kuinka joku naiskehonrakentaja voi olla hurjan seksikäs. Samallahan mä olen joutunut kokemaan aivan järjettömän paljon kärsimystä, koska itse en ole kyennyt saavuttaa vastaavaa tasoa.

        Tässä tosiaan tullaan tähän ongelmaan: minä en siis nähtävästi kykene olemaan onnellinen parisuhteessa, jos nainen on hurjan seksikäs ja minä äärimmäisen vähän seksikäs. Toki voihan minussa olla jotakin muuta kuin lihakset, mutta tähän ikään mennessä olen tämän huomannut, että ei mikään muu riitä, jos nainen on lihasten ansiosta minun mielestä hurjan seksikäs. Minä siis haluan silloin itsekin näyttää samalta, jotta voisin olla parisuhteessa onnellinen kyseisen naisen kanssa. Oikeastaan siis vieläkin enemmän, koska olen mies, jos puhutaan lihaksista ja voimista.

        Todellavaikeeta

        Täytyy vielä lisätä: niin tosiaan tämä on erittäin hyvä kysymys, jos olisin elänyt sellaista aikaa, jolloin näitä nykyaikana hurjan seksikkäitä naisvartaloita ei vielä ollut kuin korkeintaan ehkä sirkuksissa. Millainen vartalo tosiaan olisi silloin ollut minun mielestä hurjan seksikäs? Kaikki, kun on lopulta aina hyvin suhteellistakin.

        Nyt elän tietysti nyt ja jotenkin tässä vaan on selviydyttävä näiden kärsimysten kanssa.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta artikkelista vielä.
        https://www.hs.fi/elama/art-2000005421186.html

        Tuossa on hyvin sanottu:

        "Ihmiselämää halutaan hallita entistä tiukemmin, professori Petteri Pietikäinen sanoo. Samalla kaventuvat normaaliuden rajat. Luonnollisista tunnetiloista ja elämän kriisivaiheista tulee sairauksia."

        Tuo kommentoija.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131389032

        Samoin tämä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131390228

        Samoin tämä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18640058/naisbodari-vai-laihanpuoleinen-perusnatti-tytto-kumpaa-lahestyisitte-baarissa#comment-131390242

        Nämä kaikki kirjoittajat ovat tämän "paremman" porukan aivopesemiä ja uskovat kaiken, mitä "parempi" porukka heille sanoo, sellaisenaan.

        Minä sen sijaan ""taistelen". Minussa on selkärankaa osoittaa, kuinka jo ajat sitten valtaan on päässyt id***tteja aivopesemään t**miä.

        Todellavaikeeta

        Lainasit yhtä viestiäni, jonka olit tulkinnut väärin. Kuten kirjoitin, treenatessa täytyy ottaa huomioon sellaiset viat ja ominaisuudet, jotka lisäävät loukkaantumisriskiä salilla. Siihen ei tarvita diagnoosia vaan vain omaa harkintaa ja oman kehon kuuntelua. Ja puhuin "vioista" vain siltä osin, kuin ne rajoittavat suurten painojen käyttöä salilla.

        Olen siis eri mieltä normaaliudesta kuin nuo muut kirjoittajat.

        Toivottavasti kuitenkin pidät minua "parempaan porukkaan" kuuluvana... 😁 Olen sitä joskus sinulta kysynytkin, mutta et vastannut. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainasit yhtä viestiäni, jonka olit tulkinnut väärin. Kuten kirjoitin, treenatessa täytyy ottaa huomioon sellaiset viat ja ominaisuudet, jotka lisäävät loukkaantumisriskiä salilla. Siihen ei tarvita diagnoosia vaan vain omaa harkintaa ja oman kehon kuuntelua. Ja puhuin "vioista" vain siltä osin, kuin ne rajoittavat suurten painojen käyttöä salilla.

        Olen siis eri mieltä normaaliudesta kuin nuo muut kirjoittajat.

        Toivottavasti kuitenkin pidät minua "parempaan porukkaan" kuuluvana... 😁 Olen sitä joskus sinulta kysynytkin, mutta et vastannut. 😁

        🦄

        Oho, tuli sama asia vähän monta kertaa.

        Mutta ehkä se ei haittaa. 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas väärin. Vaikka meidän kehomme olisi täysin p**skana, se ei tarkoita sitä, että meidän elämä olisi automaattisesti täyttä p**kaa. Se, mikä elämän tekee p**kaksi, on pikemminkin se, jos valtaan pääsee "suuruudenhulluja" ihmisiä, jotka asettavat meille kohtuuttomia vaatimuksia, millainen on "hyvä tyyppi".

        Vaikka mä olisin lukuisat kerrat kokenut jonkun naiskehonrakentajan hurjan seksikkääksi, tämä ei todellakaan tarkoita, että mä olisin onnellinen, koska rämäkin on eräällä tavalla "suuruudenhulluuden" tulos. Entäpä, jos naisella ei olisi vastaavia lihaksia, onko asia silloin näin, että mä en pidä naista hurjan seksikkäänä? Aivan samalla tavalla minulla voi olla joku ominaisuus, joka on jonkun naisen mielestä hurjan seksikästä. Entäpä, jos minulla ei ole sitä ominaisuutta.

        Eli minä esitän siitä huolimatta kritiikkiä kehonrakennuskulttuuria kohtaan, vaikka olisinkin elämän aikana kokenut lukuisia kertoja, kuinka joku naiskehonrakentaja voi olla hurjan seksikäs. Samallahan mä olen joutunut kokemaan aivan järjettömän paljon kärsimystä, koska itse en ole kyennyt saavuttaa vastaavaa tasoa.

        Tässä tosiaan tullaan tähän ongelmaan: minä en siis nähtävästi kykene olemaan onnellinen parisuhteessa, jos nainen on hurjan seksikäs ja minä äärimmäisen vähän seksikäs. Toki voihan minussa olla jotakin muuta kuin lihakset, mutta tähän ikään mennessä olen tämän huomannut, että ei mikään muu riitä, jos nainen on lihasten ansiosta minun mielestä hurjan seksikäs. Minä siis haluan silloin itsekin näyttää samalta, jotta voisin olla parisuhteessa onnellinen kyseisen naisen kanssa. Oikeastaan siis vieläkin enemmän, koska olen mies, jos puhutaan lihaksista ja voimista.

        Todellavaikeeta

        Sinä saat vapaasti kritisoida valitsemiasi ilmiöitä. Minä taas ajattelen, että jos joku ei kestä olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jota ihailee, ongelma on sen, joka ei sitä ihailtavaa ominaisuutta kestä. Ei sen, joka pyrkii omiin tavoitteisiinsa. Tämä väite koskee kaikkia sukupuolia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vielä lisätä: niin tosiaan tämä on erittäin hyvä kysymys, jos olisin elänyt sellaista aikaa, jolloin näitä nykyaikana hurjan seksikkäitä naisvartaloita ei vielä ollut kuin korkeintaan ehkä sirkuksissa. Millainen vartalo tosiaan olisi silloin ollut minun mielestä hurjan seksikäs? Kaikki, kun on lopulta aina hyvin suhteellistakin.

        Nyt elän tietysti nyt ja jotenkin tässä vaan on selviydyttävä näiden kärsimysten kanssa.

        Todellavaikeeta

        Sinä olet kyllä täysin irtautunut todellisuudesta jonnekin internetin (muka) täydellisten ihmisten kuvavirtaan. Tarkastelet muutamaa poikkeusyksilöä maailman kahdeksasta miljardista ihmisestä. Ihmiset ovat keskimäärin jatkuvasti huonokuntoisempia ja lihavampia johtuen aiempaa huomattavasti liikkumattomammasta elämäntavasta sekä liiallisesta ravinnonsaannista ja epäterveellisestä ruokavaliosta.

        Samalla kaipailet vanhoja hyviä aikoja ymmärtämättä lainkaan miten hemmetin rankkaa elämä on tuolloin ollut. Ei silloin ennen vanhaan kenelläkään olisi tullut mieleenkään tuhlata arvokasta energiaa täysin turhanpäiväiseen rautojen nosteluun jossain salilla. Esimerkiksi oma isoisäni oli parhaimmillaan yli 120 kiloa liki pelkkää lihasta, eikä hän ole eläissään käynyt siellä salilla rautoja nostelemassa. Se lihasmassa ja voima oli kertynyt ihan perinteisellä raskaalla fyysisellä työnteolla, ja juuri tuo on se millaista massaa ja voimaa naiset tuntuvat miehissä arvostavan; sitä ei ole hankittu kuntosalilaitteessa itseä peilistä ihaillen, vaan vaikka puita hakaten.

        Kuitenkaan kukaan muu kuin sinä itse ei vaadi sinulta yhtään mitään. Sinä olet vastuussa itsestäsi, omasta hyvinvoinnistasi ja valinnoistasi. Ei kukaan muu, ei naiset, ei yhteiskunta. Sinä. Juuri tässä ajassa sinulla on paremmat mahdollisuudet kuin koskaan ihmiskunnan historiassa olla ja tehdä mitä ikinä haluat.

        Sinä itse valitset mihin panostat. Nyt tuntuu, että olet panostanut vuosia, ehkä vuosikymmeniä, istuen päivät pitkät tietokoneen ääressä katselemassa kauniita ihmisiä ja keräämässä katkeruutta sisällesi. Jos olisit kaiken tämän saman ajan käyttänyt vaikka siihen lihasmassan ja -voiman kerryttämiseen, voisit olla siellä maailman huipulla ihailemissasi kehonrakennuksessa tai voimalajeissa.

        Sinun maailmasi pyörii sinun oman napasi ympärillä, mutta on turha kuvitella tai vaatia muuta maailmaa pyörimään sinun ympärilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitäppäs nyt tarkemmin, millä tavalla esimerkiksi tuo linkki esimerkiksi tuosta venäläisestä naiskehonrakentajasta on mun ongelman kannalta epärelevantti, jos mä olen koko ikäni nimenomaan kärsinyt siitä, että minusta ei ole tullut menestyvää kehonrakentajaa, painonnostajaa tai voimanostajaa? Perustele. Mä en hyväksy tuollaisia epämääräisiä väitteitä, jossa väität, että mulla on joku ongelma ja että linkit olisi epärelevantteja. Se on tietysti sun ongelmasi, jos et jaksa alkaa perustelemaan. Ei meillä ainakaan voi syntyä mitään kehittävää keskusteluakaan.

        Jos minä olen koko ikäni kärsinyt siitä, että minusta ei ole tullut menestyvää kehonrakentajaa ja näen vastakkaisen sukupuolen, joka on päässyt siinä pitkälle ja mulle herää harmi, ei se sillä poistu, että mä en laittaisi mitään linkkiä Youtube-videosta, jossa esiintyy naiskehonrakentaja, joka herättää minussa sen harmin, koska itse en ole päässyt kyseisessä lajissa pitkälle. Se harmi herää jokatapauksessa, vaikka näkisi oikeessa elämässä esimerkiksi baarissa jonkun naiskehonrakentajan tai naisen, joka on päässyt kyseisessä lajissa pitkälle.

        Katsoi sitä naiskehonrakentajaa Youtubesta tai vaikkapa baarissa, se sama harmi on aina olemassa.

        Sitä voi toki välttää Youtube videoiden katselua naiskehonrakentajista, mutta odotappas vaan, kun joskus vahingossakin vaikkapa ulkona kadulla näkee, kokemuksesta tiedän, että harmi saattaa jälleen vallata ajatukset.

        Tiedän tasan tarkkaan, kuinka paljon tämän harmin kanssa joutuu tekee töitä ja pakko on lopulta ollut myöntää, että ei se ongelma sillä poistu, vaikka ei katsoisi mitään Youtube-videoita naiskehonrakentajista.

        Miksi juuri venäläinen naiskehonrakentaja? Olen opetellut venäjän kieltä ja yrittänyt parisuhteita venäläisten naisten kanssa, enkä ole onnistunut ja tottakai epäonnistumiset ovat olleet hyvin kivuliaita. Itseasiassa ulkomaalaisten naisten kanssa epäonnistumiset parisuhteissa ovat olleet vieläkin kivuliaampia kuin suomalaisten naisten, koska ei tunne kulttuureita tarpeeksi hyvin ja on enemmän hukassa, miten toimia hankalissa tilanteissa. Lisäksi olen asettanut suuremmat odotukset ulkomaalaisten naisten kanssa, kun en ole onnistunut suomaalisten naisten kanssa.

        Lopputuloksena tosiaankin sanon, että en ole helpommalla päässyt ulkomaalaistenkaan naisten kanssa, vaikka saatoin aluksi niin luulla, kun olen helposti ollut sitä mieltä, että tasa-arvossa ollaan Pohjoismaissa menty "liian pitkälle".

        Kun katsot Youtube-videota venäläisestä naiskehonrakentajasta, siitä voi lopulta myös oppiakin jotakin, kun on opetellut kieltä ja ehkä jotakin myös ymmärtää, vaikka en missään tapauksessa väitä, että mun venäjän taito olisi mitenkään erityisen hyvä.

        Siinäpä se juttu onkin, jos on aina ihaillut treenattuja naisvartaloita, voi oppia paljon enemmän nimenomaan, kun lisäksi keskittyy kuuntelemaan esimerkiksi tuon kyseisen naiskehonrakentajan haastattelua. Siinä joutuu näkemään jo paljon enemmän vaivaa varsinkin, kun kielikään ei ole mun äidinkieli.

        Tietysti kannattaa kuunnella myös muidenkin maiden naiskehonrakentajien haastatteluja ja kun itsellä on tullut opeteltua useitakin kieliä, mielellään myös kuuntelen näitä haastatteluja monilla eri kielillä.

        Todellavaikeeta

        Onko se Sinun ongelmasi näin:
        - kiinnostavalta naiselta saat aina pakit, kun nainen on "itseä parempi". Kumpi on pistänyt poikki, sinäkö kun tilanne harmittaa vai nainen kun sitä tympii kun mökötät?
        - seuraava tapaus samanlainen, ja seuraava vai...
        - olet itse yrittänyt lisätä omaa "paremmuutta" salilla, mutta olet luovuttanut ja siksi seuraavakin kiinnostava nainen on ollut suhteessa "tasoosi" menestyjä ja taasko sama lässähtänyt tilanne ja harmitus päälle. Mitä seuraavaksi?

        - sanot, että ei pidä mennä "mistä aita on matalin". Mitä se tarkoittaa, sitäkö että kiinnostut taas julkkimenestyjän videoihin ja haastatteluihin syvemmin kuin ennen, toivossa että saisit tietää "miksi muut menestyy ja minä en". Et menestynyt kehonrakennuksessa, niin missä haluaisit menestyä? Vaikka katsoa muitakin videoita kuin viihdeartisteja? Että uuttako kehiin pitäisi, arvelet kai. Miksi viihdenaiset ja menestyjät ei hyväksy, mitä minä haluan? Menestyjätkin propagandalla sokaistu?

        Tämä vaan, kun onko Sulla jokin karkea suunnitelma, kun ikääkin alkaa olla, ja kun peruskoulun poikanappula -aikaiset käsitykset ihmissuhteista aikuisiällä eivät enää niin päde. Naiset näissäkin ketjuissa ovat sanoneet, etteivät miehen lihaksista enää välitä ihmissuhteen takia, vaan treenit ovat tärkeitä oman terveyden, vastustuskyvyn, hyvän olon, henkisen vireyden ja liikalihomisen estämisen kannalta. Kuka haluaisi tahallaan vaivoja, kun niitä voi helposti järkevillä toimilla estää, onko sulla jo elintasovaivoja.

        Nykyisin löytyy sähköisinä ja paperimuodossa paljon juttuja myös aikuisen naisen ajatusmaailmoista, eivät he enää äkkirakastu ulkoisiin ääriviivoihin (profiileihin) ja rillumareimeininkiin, vaan ihmisen henkiseen pääomaan ja siihenkin vähitellen. Yksi menestymisen mahdollisuus olisi mottona: "Uusi itsesi!" Voisit sitten todeta: uusi itseni, entistä "itseä parempi". Olisi muuten ihan henkilökohtainen projekti eikä aita ole matalin eikä tilastotkaan juuri apua anna. Toisaallakin painotetaan, että itsestä se muuttumisleikki pitää lähteä. Jos onnistut, arvelen että naisetkin (ei julkkis) voisivat kiinnostua. Nyt morkaten ulkopuolisia (siinä joukossahan ne haluamasi naisetkin on) asiasi ei edisty, silleen ulkopuoliset sinusta vähät välittää. Lienet maininnut, että olenhan minätuon jo huomannut.


    • Anonyymi

      En lähestyisi välttämättä kumpaakaan, riippuu päivästä, ja siitä mitä itse olisi vailla.

      AV

      • Anonyymi

        Etkös sinä itsekin ole varsin vahva? Sulla tuskin on mikään ongelma lähestyä naisbodaria.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Normaalia naista tai miestä. Noin niinkuin yleisesti ottaen, ei "sillä silmällä".

    • Anonyymi

      En kumnpaakaan odotan että naiset lähestyy minua koska olen kuningas

      • Anonyymi

        Vaiko gerbyn sulttaani?


      • Anonyymi

        Minulla olisi jäänyt paljon elämättä "oikeaa" elämää, jos olisin odottanut.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Pitkä tai pätkä, kunhan jaksaa nostaa minut ilmaan hetkeksi. T. Mies 100kg

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisin kikatella sylissä💕

        Tuo on pornonäyttelijä, joten tekee työtä.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Miksi pitää olla laiha - eikö voi olla normaali/hoikahko ja perus kaunis/nätti/söpö tms.

      • Anonyymi

        Tai miksi ei voi olla pullea ja vähemmän viehättävä niin kuin aloittaja itsekin on?


      • Anonyymi

        Miten niin 'pitää'? Aloituksessa vain heitettiin vaihtoehdot vastakkainasetteluun, valitse niistä. Ei kysytty mikä on ihannenaisesi. Eihän vaihtoehtokysymyksissä ole edes mitään järkeä, jos toinen vaihtoehto on rakennettu mahdollisimman hyväksi.


    • Anonyymi

      3-kuukauden -vettä , kraanavettä vain raqvintonaq näkyy onko oikeat lihakset, miten kehittyvät heheh

    • Anonyymi

      turha kai tuommoisia miettiä, on vain 2 ihmistä jotka joko pitää toisistaan tai ei..?

    • Anonyymi

      tunkio on bodarin normi asuin paikka, rotirn ruokia hän syö innoissaan jotta lihakset kasvavat... ja proteiinia rottiern aa-asta lihastas kertakäyttöhaarukalla ahmii hän-mies.

    • Anonyymi

      mulle naisbodarit on aivan "liian suuri" haaste.

      Mulle on kommastuskivi tatuoidut gansterin näköiset .
      Tai yleensä voi olla kaunis mutta tatoitu ei yhtään käy.
      On ihminen niin perkuleen ruma kun tattoo on.

    • Anonyymi

      Tietenkin mieluummin laihanpuoleinen perusnätti kuin bodari. Mielummin vaikka vähän ruma kuin bodari. Lihaksikas nainen ei ole viehättävä. Tällä ei ole mitään tekemistä oman lihasmääräni kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        "Tällä ei ole mitään tekemistä oman lihasmääräni kanssa."

        Itseasiassa tuo on totta. Parisuhde vaan helpottuu, jos molemmat treenaavat salilla kovaa.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      Bodatut muijat ovat rumia ja usein sairaita. Sellaiset eivät kiinnosta eivätkä kiihota tippaakaan.

    • Tämmöinen rumapainoisen ikänaisen häivevaikutusavaus tällä kerralla. Eihän näille voi kun nauraa.

      PS. Pyydän anteeksi että profiiliini liittämäni kuva ei nyt näy tarkoitetulla tavalla, ylläpito on jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä käynyt raa'alla tavalla käsiksi kuvamateriaaliini. En halua tätä aisaa enempää katastrofalisoida, mutta olen järkyttynyt tietenkin, ja ihan rikki, henkisesti täysin runneltu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oman laajan kokemukseni mukaan, kovinta vientiä on keskipituisilla, normaalipainoisilla ja ulospäin suuntautuneilla naisilla. Positiivinen asenne on tärkeä. Miehillä taas +180cm pituus, hyvä huumorintaju ja positiivisuus.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näin itsekin ajattelisin. Koska itsekin olen ymmärtänyt, että en kykene olemaan missään "liian hyvä", käytännössä mun on helpompi lähestyä myös naista, joka ei ole "liian hyvä" ja yrittää tällaisen naisen kanssa parisuhdetta. Kilpailua tosiaan on, jos on paljon vientiä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        UUSI

        Oman kokemukseni mukaan tuo taas on tyystin väärä olettama, oikeastaan jolaisen kohdan osalta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan tuo taas on tyystin väärä olettama, oikeastaan jolaisen kohdan osalta.

        Perustelisitko tarkemmin.

        Todellavaikeeta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4021
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3388
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2909
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2151
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2077
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1915
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1900
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1859
    Aihe