Mä saatan muuten olla

Anonyymi-ap

Raskaana😅 näin siinä käy ...

148

6711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs sitten sen kun oot

      • Anonyymi

        Miehillä on aina hyvä asenne:)) Niin pitääkin olla, mutta lapsia ei pidä hankkia jos niistä ei ota vastuuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä on aina hyvä asenne:)) Niin pitääkin olla, mutta lapsia ei pidä hankkia jos niistä ei ota vastuuta!

        Se vähän riipuu siitä äidistäkin kummoinen hirmu se on ja lähtee perheestä pois no menkööt sitten kun ei kerta pysy ja osaa nätisti olla noi naiset vois joskus järkeäkin käyttää mut ei ollaan tyhmiö kuin saappaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä on aina hyvä asenne:)) Niin pitääkin olla, mutta lapsia ei pidä hankkia jos niistä ei ota vastuuta!

        No monestakos siihen vastuun ottoon on kuinka moni edes ymmärtää mikä vastuu lapsesta on


      • Anonyymi
        UUSI

        Siinä eräs siemenlinko jakelee neuvojaan!


    • Anonyymi

      Mä en jaksaisi ottaa vastuuta uudesta elämästä. Onneksi en ole raskaana. Eipä sitä ilman seksiä voi raskautua luonnollisesti.

      • Anonyymi

        Raskasta lapsen hoitaminen on ja siihen täytyy paneutua sataprosenttisesti, kun kyse ei ole enää omasta elämästä. Toivon, että ihmiset harkitsevat tarkasti lapsen hankkimista koska ne ei ole leluja jotka voi nakata nurkkaan. Olen nähnyt niin paljon sitä miten vanhemmat eivät jaksa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskasta lapsen hoitaminen on ja siihen täytyy paneutua sataprosenttisesti, kun kyse ei ole enää omasta elämästä. Toivon, että ihmiset harkitsevat tarkasti lapsen hankkimista koska ne ei ole leluja jotka voi nakata nurkkaan. Olen nähnyt niin paljon sitä miten vanhemmat eivät jaksa!

        No,se.Kannattaa miettiä sairaana kahdesti mihin kuntaan synnyttää.Jos tulee ongelmaa ei määrärahat riitä avohuollossa saat sanoo lapselle heipat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,se.Kannattaa miettiä sairaana kahdesti mihin kuntaan synnyttää.Jos tulee ongelmaa ei määrärahat riitä avohuollossa saat sanoo lapselle heipat.

        Lisään.Huostaanoton maksaa Valtio.Avohuollon Kunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään.Huostaanoton maksaa Valtio.Avohuollon Kunta.

        Eli me veronmaksajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,se.Kannattaa miettiä sairaana kahdesti mihin kuntaan synnyttää.Jos tulee ongelmaa ei määrärahat riitä avohuollossa saat sanoo lapselle heipat.

        Mä en ota kantaa näihin. Ikinä ollut ongelmia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli me veronmaksajat

        Paljonko se sinäkin muka vuositasolla tienaat? Meneehän päivärahoista osinko🤔


    • Anonyymi

      onnea.

      • Anonyymi

        Veti hiljaiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veti hiljaiseksi!

        Niinhän se tekee. oman lapsen kanssa vekkuloiminen on parasta mitä maailmassa. ei vaan ole mitään parempaa. kuolisin mun lasten puolesta anytime. en mä osaa ketään rakastaa ,en edes itteäni sillain ,ku mä heitä rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se tekee. oman lapsen kanssa vekkuloiminen on parasta mitä maailmassa. ei vaan ole mitään parempaa. kuolisin mun lasten puolesta anytime. en mä osaa ketään rakastaa ,en edes itteäni sillain ,ku mä heitä rakastan.

        Monesti käy näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veti hiljaiseksi!

        Netissä lukoo uutisia ja vintillä tilkkeet pettää? No voi ei nyt ei varmaan sitten se hyvä elämä onnistu


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ole mikään lapsellinen vedätys. Ja Toivottavasti olet vastuullinen aikuinen / sivusta

      • Anonyymi

        En edes tiiä mitä mun pitäisi sanoa! Mä olen vähän liiankin vastuullinen aina kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiiä mitä mun pitäisi sanoa! Mä olen vähän liiankin vastuullinen aina kaikesta.

        Onko jo monta aikaisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo monta aikaisemmin?

        Kuinka monta isukkia hakee lapsia viikonlopuksi?


      • Anonyymi

        Et voisi olla enää Korostustesi kanssa läpinäkyvämpi kun käyt täällä kyräilemässä tätä trollimiehen tuotantoa, heinähattu😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta isukkia hakee lapsia viikonlopuksi?

        On naisia jotka tekee joka miehelle. Jokainen tekee omalla tyylillä. Jos suhde on huono ei siihen kannata jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naisia jotka tekee joka miehelle. Jokainen tekee omalla tyylillä. Jos suhde on huono ei siihen kannata jäädä.

        Testillä pystyy selvittämään, kuka niistä kymmenestä miehestä on isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo monta aikaisemmin?

        Tasalyku 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testillä pystyy selvittämään, kuka niistä kymmenestä miehestä on isä.

        Oletpa kyllä keksiäs elämämkolu kun keksit ihan tällaista tekstiä lisätä miehen kivaan provoon, onko joku aivoriihi tai ajatushautomo takana vai ihanko itse keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasalyku 12

        Eli sinulla on perheenäitejä esittävä mies enemmän lapsia kuin tällä valtakuntahahmollasi tässä asiayhteydessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on perheenäitejä esittävä mies enemmän lapsia kuin tällä valtakuntahahmollasi tässä asiayhteydessä

        Valtakunnalla on vain 9-10 sekin vaihtelee


    • Anonyymi

      No sä nyt aina kuvittelet olevas raskaana, millon kellekin ja saat sillä pyöritettyä ihmisiä. Se on sun työkalu kontrolloida ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mä en pompi miehistä miehiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pompi miehistä miehiin!

        Saatko hyvät elarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko hyvät elarit?

        Elatusvastuu kuuluu elämään, jos lapsia hankkii!


      • Anonyymi

        Onpa sinulla miesaloittaja kiinnostavia tulokulmia tähän aloitukseen osasto elämämkolu on varmaan nyt niin onnellinen🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elatusvastuu kuuluu elämään, jos lapsia hankkii!

        Toiset hankkii vaan
        Toisilta ei edes kysytä haluaako ne


      • Anonyymi

        Näihän kehitys usein kehittyy, ääripäästä toiseen, ennenkuin löydetään keskeltä kohtuullisuuden maaperä. Ensin kasvatettiin vitsalla, sitten täysin vapaasti, sitten löydetään rajat ja rakkaus. Ehkä jo yhden sukupolven päästä tunteet, järki, viisaus ovat solahtaneet yhtä luontevaksi osaksi elämää kuin lähikaupan bonuskortti.


    • Anonyymi

      Vattu repeytyy,jipii.Ei käy kateeksi.

      • Anonyymi

        Äiti vattu on monen mieleen kun pystyy työstämään kovemmin joten ole hiljaa . Se on myös siihen luotu.
        Sivusta.


      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi se on sen arvoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti vattu on monen mieleen kun pystyy työstämään kovemmin joten ole hiljaa . Se on myös siihen luotu.
        Sivusta.

        En työstäis monen repeämän vattua.Ole sinä hiljaa eikä se tiukkuuteen vaikuta eihän siitä pöljä kyse ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi se on sen arvoista!

        Älä vielä juhli, voit jopa kuolla synnytykseen ,naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En työstäis monen repeämän vattua.Ole sinä hiljaa eikä se tiukkuuteen vaikuta eihän siitä pöljä kyse ollut.

        Velipoika työstää 5 lasta synnyttänyttä sutjakkaa vaimoaan ja kuulemma hyvä on rasia edelleen! Makuasioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En työstäis monen repeämän vattua.Ole sinä hiljaa eikä se tiukkuuteen vaikuta eihän siitä pöljä kyse ollut.

        Kasvaa pitää aikuiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä juhli, voit jopa kuolla synnytykseen ,naiselle.

        Kyllä siihen voi kuolla niin kui kaikkeen muuhunkin.


      • Anonyymi

        Se tuskin on aapeemies se asia mikä sinun äitiäs on jäänyt harmittamaan eniten


      • Anonyymi

        You don’t seem as a destroyer of any kind what so ever


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        You don’t seem as a destroyer of any kind what so ever

        Are U The sperminator?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Are U The sperminator?

        No dude, i’m castroyer


    • Anonyymi

      Eikö se kannattaisi kertoa vasta kun on testi tehty vai onko tarkoitus saada reaktioita aikaan?

      • Anonyymi

        Tarkoitus on saada rikas mies kiikkiin että saa kunnon elarit ja paljon vapaa aikaa juosta taas uuden perässä.


      • Anonyymi

        Reagtio?


      • Anonyymi

        Mikäpä sinussa ei saisi reaktioita aikaan, mitä tahansa mitä miespuolinen provoilija kirjoittaa muka naisena niin aina mutiset jotain. Et käy täysillä petäjän petuiini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on saada rikas mies kiikkiin että saa kunnon elarit ja paljon vapaa aikaa juosta taas uuden perässä.

        En ole koskaan välittänyt rahasta! Se on välttämätön pahe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä sinussa ei saisi reaktioita aikaan, mitä tahansa mitä miespuolinen provoilija kirjoittaa muka naisena niin aina mutiset jotain. Et käy täysillä petäjän petuiini

        Sairas ja patologinen ihminen, asuu palstalla ja lukoo nettiä kuin lapsi satukirjaa ja ihmettelee kun ei live-irliä näy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on saada rikas mies kiikkiin että saa kunnon elarit ja paljon vapaa aikaa juosta taas uuden perässä.

        Taidat mies kärsiä myös persaukisuudesta naisenpuutteen lisäksi, mukavaa päivää sinne askeesiin sinullekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan välittänyt rahasta! Se on välttämätön pahe.

        Kaikille kelpaa raha loppuviimein. Ensinhän kaikki onnea ja utuisuutta pilvessä olo. Kunnes arki astuu kuvioon. Kiukuttelut sairastaminen harrastukset kuka vie kuka tekee mitä. Ei kiitos😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas ja patologinen ihminen, asuu palstalla ja lukoo nettiä kuin lapsi satukirjaa ja ihmettelee kun ei live-irliä näy

        Siun diagnoosis onkii luatettava?! Ookko itte se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siun diagnoosis onkii luatettava?! Ookko itte se?

        Älä poikaparka sekoa siitä, että luet kirjoituksen internetistä, sillä ei pääse elämässä kovin pitkälle. Miksi muuten sekaannut aina kommentteihin mitä ei ole edes sinulle osoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä poikaparka sekoa siitä, että luet kirjoituksen internetistä, sillä ei pääse elämässä kovin pitkälle. Miksi muuten sekaannut aina kommentteihin mitä ei ole edes sinulle osoitettu?

        Tyypillistä perussuomalaisuutta- itse saisi satuilla ja laukoa mitä tahansa, mutta toisinpäin perustaa pellepataljoonan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siun diagnoosis onkii luatettava?! Ookko itte se?

        Oletko joskus ollut siinä mielessä innostunut tästä vainoamisen ja herjausten kohteesta- siitäkö tämä pyhä viha johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joskus ollut siinä mielessä innostunut tästä vainoamisen ja herjausten kohteesta- siitäkö tämä pyhä viha johtuu?

        Touche, tämä on tätä sinimustaa kieroutunutta ihailua, ei ihme ettei tämän sarjan kavereilla oikein suju vastakkaisen sukupuolen kanssa


    • Anonyymi

      Maha kasvaa ja kärsä jo näkyy mies?

    • Anonyymi

      Onko huulet auki?

      • Anonyymi

        Mitkä huulet? Pusu huulet kyllä 🤣


      • Anonyymi

        Yleensä tositoimissa näin, lueskele vähän lisää tietoa naisen anatomiasta internetistä, niin pääset jo jyvälle. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tositoimissa näin, lueskele vähän lisää tietoa naisen anatomiasta internetistä, niin pääset jo jyvälle. Sivusta

        😂....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä huulet? Pusu huulet kyllä 🤣

        Tuo tapaus on jopa sinua miespuolista aloittajaa sekavampi, molemmat ootte ilmeisesti roonisen puuutten takia nääs seonneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tapaus on jopa sinua miespuolista aloittajaa sekavampi, molemmat ootte ilmeisesti roonisen puuutten takia nääs seonneet

        Joskus voi käydä näinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi käydä näinkin

        Ei kelpaa oikeudessa, säälikkee yhhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa oikeudessa, säälikkee yhhyy

        Olosuhteet oli vaikeat1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olosuhteet oli vaikeat1

        Täällä minä pieni misogyyni vieläki tyhmiä kyselen t kojootti


    • Anonyymi

      Joku saanu synnyttäjältä:)

      • Anonyymi

        Siinä kesken synnytyksen voi olla että on todella paljon haasteita ja kätilöltä tuskin saa lupaa naida kesken synnytyksen vois olettaa en ole toki kysynnä vaikka olen kahdessa synnytyksessä ollu mukan


    • Anonyymi

      Selvitä nyt ensin kuka niistä on isä

      • Anonyymi

        Mä pelaan aina varman päälle.


      • Anonyymi

        Muista nyt mikromies yrittää olla jonakin tässä miehen aloituksessa, se terapia tulee varmasti sinulle tarpeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pelaan aina varman päälle.

        Eli olet laskelmoinut tilanteen? 😡 Toinen heittää varvit sisään ja toinen ulos? Kierolta kuulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet laskelmoinut tilanteen? 😡 Toinen heittää varvit sisään ja toinen ulos? Kierolta kuulostaa.

        No en todellakaan ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet laskelmoinut tilanteen? 😡 Toinen heittää varvit sisään ja toinen ulos? Kierolta kuulostaa.

        Miten sinä miesaloittaja, joka jauhat puutaheinää päivästä enimmäkseen itsesi kanssa toiseen ajattelet tämän homman ns hydraulisen homman menevän, oletko vallan jo unohtanut ruudun takana himassa kärvistellessäsi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pelaan aina varman päälle.

        Niin se kellään on säännölliset vakaat tulot?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kellään on säännölliset vakaat tulot?

        Lisään ja ei muita lapsia ole.


    • Anonyymi

      Hieno asia että olet turvannut tulevaisuutesi lapsen hankinalla.
      -Koulutettuasia lapsen,tämä ottaa vastuun myös sinun elämästäsi.
      Olet niin sanotusti /Lotto voiton saanut vanhempi jota huolletaan.
      Ajattele jos olisit yksin ja tarvitset "apua". Olisit yhteiskunnan armoilla,
      ihan jokaisesta asiasta epävarma,siireltävissä,hyväksikäytettävissä ihan jokaisessa asiassa. Raskaana oleva aika on ihanaa. Vielä ihananpaa on nähdä Lapsensa kasvavan ja kehittyvän ihmiseksi joka ottaa vastuun vanhemmistaan.
      Ajattele ihan ite!

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Lapsesi eivät ole omaisuttasi eikä heidän tehtävä ole hoivata vanhempiaan. Ei kuulu Suomen kulttuuriin.


      • Anonyymi

        Millä sinä luulet että tuollainen kouluttamaton nettiIuuska ketään kouluttaa? Yhteiskunta hoitaa onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sinä luulet että tuollainen kouluttamaton nettiIuuska ketään kouluttaa? Yhteiskunta hoitaa onneksi.

        Älä sinä vaan tee provojen kautta maalittava nettiluuska lapsia varmaan jo kolmannen polven narsistin kasvatat. Jos sinun kommentti jää, niin on kumma, mutta etköhän saa uhriuduttua sen verran sarkku sarma, että saat poiston


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sinä luulet että tuollainen kouluttamaton nettiIuuska ketään kouluttaa? Yhteiskunta hoitaa onneksi.

        Niin se yhteiskunta hoitais sunkin kakaras jos joku tuuppais, sillä vintilläs ei ole valoja. Et oikeasti voi alentua tälle jonneprovotasolle aapeemiehen kanssa. Ajattelen heiluvaa helttaasi ja visio on aika vastenmielinen😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se yhteiskunta hoitais sunkin kakaras jos joku tuuppais, sillä vintilläs ei ole valoja. Et oikeasti voi alentua tälle jonneprovotasolle aapeemiehen kanssa. Ajattelen heiluvaa helttaasi ja visio on aika vastenmielinen😬

        Mutta tämäkin kommentti varmaan poistuu sillä kyllähän hän saa mustamaalata paranoidisesti


    • Anonyymi

      Taasko se mies unohti ehkäisyn. Ei hätää, elatusmaksuista selvitään kahden tuloilla. Sinua ei jätetä yksin.

    • Anonyymi

      Miten sinä maltat nettileikeiltäsi hoitaa lasta?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys


      • Anonyymi

        Miten sinä maltat pysyä pois palstalta edes työpäivän kuvittelemasta, että nyt se kirjoittaa täällä taas? Tarkoitan sitä pakkomielteen kohdetta, jonka aina kuvittelet olevan tämä naista esittävä mies. Ei kukaan muuten jaksa viheltää koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys

        Vastasitko taas itsellesi, että syntyisi mielikuva, että arvostelukyvyttömiä on enemmänki?


    • Anonyymi

      Mikä on lapsen tuleva nimi.

      • Anonyymi

        Pikku A


      • Anonyymi

        Netiketti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku A

        Taas yksi pieni poika mitä isot kiusaa.


    • Anonyymi

      Ihanaa! Onnea! 🥰

    • Anonyymi

      Onneksi tuleva "isä" voi vaatia dna-testin.

      • Anonyymi

        Kuinka monta kommenttia olet jo käynyt tähän mlehen avaukseen länkyttämässä? Veikkaan aika montaa kuin kävisit aikapeliä näppäimistön merkeillä


    • Anonyymi

      Olisiko nyt käynyt niin, että kysymyksessä on jonkin sortin rakkaudellinen valeraskaus😂

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Hauska😂


    • Anonyymi

      pidän kyllä huolen etten raskaudu😂 jää hänkin ittelle .. miehet nyt on mitä on

    • Anonyymi

      Otan osaa. Olit hyvin itsekäs.

    • Anonyymi

      Kyllä siinä voi noin monesti käydä jos ei käytä ehkäisyä

      • Anonyymi

        Niin voi, mutta ilman ehkäisyä se on niin niin paljon parempaa!


    • Anonyymi

      Onko ensimmäinen lapsesi?

      • Anonyymi

        Siinä joku surkea maalittaja yrittää viekkaana tiedustella sexin puutetta oireilevalta trollimieheltä. Katkeruuden karuselli


    • Anonyymi

      Onnea! Hieno juttu.

    • Anonyymi

      Lisää lapsilisii. Yks loppuu niin saa taas syyn maata

    • Anonyymi

      Lapset on rikkaus.

      • Anonyymi

        kyllä ne pakkaa olemaan kokoperheen köyhyys näinä aikoina kun kaikkien pitää saada heti kaikki minulle nyt heti tai alan hakkaamaan päätäni pankin tiskiin!

        ja aina hullumpi jos aikuiset peräkamarissa asuvat lapset alkaa istumaan pikitiellä ja töhrimään paikkoja mukamas mailmaa pelastaakseen, voi järjen katoa !


    • Anonyymi

      Voiko nykyään ätmitkin raskautua? Eikös sulla valtakunta ole jo yli kymmenen lasta

      • Anonyymi
        UUSI

        Yhdeksän vasta, kymmenes pendaa vielä gubella


    • Anonyymi

      Meillä on kaksi lasta, poikia molemmat, ja vaimo olisi halunnut vielä kolmannen toiveena tyttö. Minä hölmö olin vastaan kun niissä kahdessakin oli muka rahanmenoa riittävästi. Eihän se ole varmaa, että kolmas lapsi olisi ollut tyttö mutta olisi pitänyt silti yrittää. Joitakin asioita kadun elämässäni ja tämä on se, jota kadun eniten ja koko lopun ikääni.

      • Anonyymi

        hehe on sulla katumisen aiheet on todella !


      • Anonyymi

        Tietääkö vaimo, että kadut? Jos ei tiedä ja asia painaa, niin pyydä häneltä anteeksi. Saisi ainakin antaa, ettei asia vaivaa ikuisesti!

        Jospa pojat toisi teille vielä pienen tytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö vaimo, että kadut? Jos ei tiedä ja asia painaa, niin pyydä häneltä anteeksi. Saisi ainakin antaa, ettei asia vaivaa ikuisesti!

        Jospa pojat toisi teille vielä pienen tytön?

        Tuskin se vaimoa vaivaa. Kaikki ei ota hernettä niin nenään kuin palstanaiset.


    • Anonyymi

      Menikö kumi puhki?

      • Anonyymi

        Hermostuttavatko kondomit sinua, saatko raivarit ennen kuin mitään ehtii alkaakaan? Jotain on pakko heittää nettihäpäisijä


    • Anonyymi

      Viivatko sen kertoivat?

      • Anonyymi

        Monetko olet tänään snorttaillut?


    • Anonyymi

      Kenet heistä saat maksumieheksi?

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat jatkaa tätä teennäistä uikutusta miehen aloitukseen, mikrotason mies


    • Anonyymi

      Mun 3 v. lapsenlapsi on ihana. Kiva kun t7lit vielä eläkeläispapan iloksi ja ihmeeksi. I love you taapero opit koko ajan uutta.

    • Anonyymi

      Minun seurassani et olisi koskaan tullut raskaaksi.

    • Anonyymi

      18 vuoden vankeus edessä ja synntyksen jälkeinen masennuskin. Onnea ny vaa niim kauhia pal.

    • Anonyymi

      No toivottavasti olet nainen kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ennen sanottiin että kävi hullusti. Ja alettiin etsiä äpärälle vakaata kotia.

    • Anonyymi

      Naista Pimppiäni panen aluksi vain ohuella kondomilla... Sitten kun tiedän häneltä Rakkaalta varman ehkäisyn... Sitten paljaalla hellästi ja kovaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Taas näitä naisia jotka raskautuu yhden yön jutusta, haluaa pitää lapsen että pääsee itkemään kuinka miehet on paskoja. Tässä välissä woke-tyyliset kakkapyllyt tulee huutamaan "ehkäisy on myös miehen vastuulla" joo-o, totuus on kuitenkin se, että seksiä harrastetaan koska luonto kutsuu, mutta lasten hankkiminen nyky-yhteiskunnassa on toinen juttu. Isäksi ei voi pakottaa. Naisella on helpompaa, hän kun saa päättää omasta vartalostaan, mies ei saa päättää pidetäänkö lasta vai ei ja se on epäreilua. Ehkä miehen kannattaa pakastaa siittiöitä tulevaisuuteen ja napsasta piuhat poikki heti kun on sukukypsä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onpa sinulla miespuolinen aloittaja taas lennokasta tekstiä, onko omista saamisistasi jo tovi kun katkeruus niin korventaa?


      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Milloin huomasit tämän muutoksen?

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä saatan muuten olla

      Anonyymi-ap
      2024-09-24 10:19:11
      Ilmoita
      Raskaana😅 näin siinä käy ... kun astuu vaa'alle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Toivottavasti repiät ja pahasti, loppuu se miesten nieleminen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oispa apgubbe isäs laskenu finlaysoniin äitiski on varmaan samaa mieltä


    • Anonyymi
      UUSI

      Sanoo vanha ha iätajat sitten rupsahtanut mökin akka pahanen kateudessaan ja pahansuopaisuudessaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellaista harhaa pukkaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Epäilty isä on yksi palstalaisista. Nyt alkaa lottoarvonta...

      • Anonyymi
        UUSI

        Yksi niistä ehdokkaista


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulitko netti suhteesta raskaaksi?

    • Anonyymi
      UUSI

      Onnea sen kans!

    • Anonyymi
      UUSI

      No pöljä olisit käyttänyt ehkäisyä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin minäkin. Ja olen mies. Kaikki on mahdollista nykypäivänä. Ei vitsi.
      Onneksi olkoon!

    • Anonyymi
      UUSI

      iha vitu siistii pakko pääst heti kertoo suomi24 kavereille OOOOOOOOOOO WOOOW NIIIICE YEAH

    • Anonyymi
      UUSI

      SAANKO 2;5euroo haluun ostaa fortnigtin

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin että laittauduit paksuksi jonkun yhdentekevän tyypin kanssa vaan koska kaikki oli välillämme niin monimutkaista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4021
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3388
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2909
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2151
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2077
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1915
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1900
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1859
    Aihe