Yhden lapsen äiti lesboksi?

Kaappissa

En ole varmaa, että olenko Bi, Lesbo tai jotain... Olen joskus nuorempana suudellut/kosketellut tyttökaverini ja se silloin tuntui hyvältä. Mutta en ihan silloin uskaltanut seurustella tyttöjen kanssa. Yritin olla "normaalia" ja elään hetero elämää, mutta se ei vaa tunnu niin omalta. Vaikka olen nyt tällä hetkellä eronnut ja on yksi lasta. Silti kattelen vähän väliä sillä silmällä lesboja.
Ja tällä hetkellä olen erittäin ihastunut erääseen lesboon, mutta en vain uskalla tulla kaappista vielä...vai pitäiskö? Vaikka olen jo äiti?.

173

4682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      etkö sä ole jo elänäyt elämääsi muiden mielipiteiden ja oletuksien mukaan? Mites se sulle toimi? Jospa nyt sitten et enää kysele vaan teet mitä haluat ja sydän sanoo.

    • AuRinKotuoli

      Heippa!

      Älä noista AMT kirjotuksista välitä. (alemman tason miehet käy purkamassa tuntojaan, sensijaan, että ettisivät sitä Emäntää ..Voiko olla älyvapaampaa, kun tulla lesbopalstalle kirjotteleen?!)

      Ja asiaan...täällä on paljon kirjotuksia naisilta , jotka ovat pähkäilleet samojen asioitten kanssa..

      http://lepakkolaakso.net/blogi.php?nick=Tuulihaukkatar&comments=26355

      • AuRinkotuoli

        Siis ATM


      • näitä riittää
        AuRinkotuoli kirjoitti:

        Siis ATM

        Taitaa olla ATN, siis alemman tason naisiahan täällä on, jotka provoilee päivästä toiseen ja tunnista toiseen.


      • AT&T ja ATM ja prkl
        näitä riittää kirjoitti:

        Taitaa olla ATN, siis alemman tason naisiahan täällä on, jotka provoilee päivästä toiseen ja tunnista toiseen.

        Soo ATK prkl KVG stna edes pelaa cod vit satna.


    • menkaappiin

      Sitä ei teiltä kysytä haluatko luopua, se viedään pois on lapsen etu ettei se joudu kasvamaan huonossa ympäristössä.

      • Kervonmies

        Niin millähän perusteella se viedään pois? Koska äiti ei ole 100% hetero, joka kuuliaisesti valmistaa miehelle voileipiä ja tuo kaljat? Vai sillä perusteella, koska se on sinun näkemyksesi asiaan?


      • hah!

        Arvaas millainen mediamyrsky siitä nousisi jos ihmisiltä otettaisiin lapsia pois homoseksuaalisuuden vuoksi.

        Nykyään eletään onneksi vuotta 2014 ja länsimaisessa maassa, eikä missään peräreikäjunttilassa keskiajalla.


      • ..........
        hah! kirjoitti:

        Arvaas millainen mediamyrsky siitä nousisi jos ihmisiltä otettaisiin lapsia pois homoseksuaalisuuden vuoksi.

        Nykyään eletään onneksi vuotta 2014 ja länsimaisessa maassa, eikä missään peräreikäjunttilassa keskiajalla.

        Kommenteista päätellen keskiaika elää vielä hyvin joidenkin mielissä.


      • Ajasta riippumatta..
        .......... kirjoitti:

        Kommenteista päätellen keskiaika elää vielä hyvin joidenkin mielissä.

        ...peräreikäjunttila kuulostaa homolta paikalta jo keskiajallakin.

        Homot tulevaisuuden älymystö, heterot entisaikojen kuoleva junttilahko?

        Ajassa jäljessä laahaavia peräreikäjuntteja nimenomaan ovat homot.


      • Tarkoittikohan
        Kervonmies kirjoitti:

        Niin millähän perusteella se viedään pois? Koska äiti ei ole 100% hetero, joka kuuliaisesti valmistaa miehelle voileipiä ja tuo kaljat? Vai sillä perusteella, koska se on sinun näkemyksesi asiaan?

        tuo edellinen että lastensuojelullisin perustein? Olethan kuullut siitä? Siis että aikuinen vaarantaa vakavasti oman lapsensa terveyden ja tulevaisuuden. Kiireellinen huostaanotto on lähes välttämättömyys lapsen kehityksen kannalta.


      • heteroäijä
        Ajasta riippumatta.. kirjoitti:

        ...peräreikäjunttila kuulostaa homolta paikalta jo keskiajallakin.

        Homot tulevaisuuden älymystö, heterot entisaikojen kuoleva junttilahko?

        Ajassa jäljessä laahaavia peräreikäjuntteja nimenomaan ovat homot.

        Onpa erikoisia käsityksiä. Homoja on aina ollut yhtä paljon suhteessa väestöön ja kuten mummokin sanoi niistä tiedettiin kylillä mutta antoivat niiden olla kun olivat omissa oloissaan. Ei se että 5% kansasta tulee ulos kaapista tarkoita että me heterot muututtaisiin jotenkin homoiksi. Homojen määrä ei siis lisäänny vaikka se olisi kuinka sallittua ja yleisesti hyväksyttyä. Tietysti jos itse olet oikeasti homo niin se saattaa tehdä olosi epämukavaksi...


    • Lapset ok

      Moni nainen luulisi olevan tyytyväinen jos saa koko paketin samalla kertaa, siis naisen ja lapsen.
      Yksi homokaverini vähän haaveilee et löytyis mies joka on naisen kanssa lapset tehnyt, tulis koko perhe samalla ku löytyis mies...

    • kumma kysymys

      Tottakai.
      Ihminen voi missä iässä tahansa alkaa noudattaa syvimmän olemuksensa vaatimuksia. Usein ihminen nuorena menee ihannekaavan mukaan. Myöhemmin hän uskaltaa olla oma itsensä.
      Monilla homoseksuaaleilla on biologisia lapsia.

    • LuotuOlento

      Miksi 'kaikki' haluaa olla nykyään homoja taikka lesboja ?, mut toisaalta aletaan kaikki homoiksi niin ihmiskunta voi kohta paljon paremmin !

      • kaisakeisa

        olen ihmetellyt samaa!!

        ihan kuin se homona oleminen pelastaisi kaikilta niiltä muilta murheilta jota eläminen tuo tullessaan.

        Sit tää että on "mitta täynnä miehiin". - jotenkin on heikolla pohjilla lesbous jos tuo lause on seksuaalisen suuntautumisen mittari. Kuvastaa mun mielestä vaan sitä että olet kyllästynyt nykyiseen elämäntilanteeseesi ja arki painaa päälle, etsit epätoivoisesti ulospääsyä ja olet ottanut nyt vain tämän seksuaalisuuteesi ns. oveksi, jota kautta pääsisit kuvitteellisesti pakoon ongelmiasi. - voi olla että olen myös väärässä, ehkä olet lesbo? mieti nyt vielä.
        Mutta arki se on homosuhteissakin.


      • mitä helv...

        Eihän se haluamisesta kiinni ole. Et kai sinäkään voisi yllättäen vaihtaa seksuaalisuuttasi?


    • Sen kun tulet

      Totta kait voit tulla. Ei muuta kuin kaapin ovi auki ja aimo harppaus ulos. Silviisii se homma toimii.

    • KALLE KELLO

      "voiko YHDEN lapsen..", samahan tuo onko niitä kaksi, kolme jne. Mutta yhtäkaikki, täysi provo tai sitten viiraa

      • kellollekallelle

        Jos sinulla kolme ja minulla yksi niin tehdäänkö vielä pari lisää???


    • Lepakko1

      Olen itse lesbo ja oksettaa tuollaset väitteet että lapset otetaan pois jos on homo. kukaan ei ota huostaan lasta jos vanhempi tulee ulos kaapista. En tajua kuka voi olla noin oppimaton! Lapselle on tärkeintä että on rakastavat vanhmat/vanhempi olkoon hetero tai homo. Missä tynnyrissä ihmiset on nykyään kasvanu. Kaapista pitää ja kannattaa tulla ulos jos siltä tuntuu. Salailu ja itsensä kieltäminen on tappavaa. Tee niin kuin itestä tuntuu hyvältä ja mitä sydän sanoo oikeaks.

    • Antiseksuaali

      Millainen lasta sinulla on? Jos se on kullattu kenkälasta voisin ostaa sen jos halvalla myyt. Se kaappi myös kiinnostaa jos se on tammea ja olet tullut jo ulos sieltä etkä sitä enää tarvitse.
      Jos kiinnostaa tarjoukset niin ota yhteyttä tlk.

    • jnisdfvsdfb

      Keskity lapseesi. Vanhoilla päivillä on aikaa lesboilla jos moinen synti silloin vielä kiinnostaa. Nyt olet vielä nuori ja elämä edessä. Tiedän monia piirejä joissa on vaikea antaa anteeksi homojuttuja. Ehkä päädyt vielä sellaiseen ja silloin sinun on pystyttävä selittämään, että mikä ihme sinut ajoi pois luonnollisesta yhteydestä miespuoleen. Vielä pienen lapsen silmien edessä..

    • Pysyvät puolisot

      Olemme -80 syntyneen pojan lesbovanhemmat ja pienen pojan mummoja.Ainoa ongelma lapsen kasvatuksessa oli ahdasmieliset ihmiset jotka yrittivät tehdä pienen pojan elämän hankalaksi.Väittivät ettei pojasta kasva normaalia.Hän on elänyt saman tytön kanssa jo 20 vuotta,on omakotitalot ja työssäkäyvä kunnon veronmaksaja,että mitenkäs teidän heterojen lapset?Mielenterveyseläkkeellä vai?

      • laskutoimitus

        Hän on elänyt saman tytön kanssa jo 20 vuotta,"
        Siis elänyt saman tytön kanssa 13-14 vuotiaasta lähtien?


      • niin juuri
        laskutoimitus kirjoitti:

        Hän on elänyt saman tytön kanssa jo 20 vuotta,"
        Siis elänyt saman tytön kanssa 13-14 vuotiaasta lähtien?

        Ehkä sillä käytettiin juuri sanaa tyttö, että alkoivat seurustella jo teini-iässä :) olen minäkin syntynyt 80-luvun puolivälissä ja ollut yhdessä saman "pojan" kanssa jo 14 vuotta ja jälkikasvuakin löytyy :)


      • algebra
        laskutoimitus kirjoitti:

        Hän on elänyt saman tytön kanssa jo 20 vuotta,"
        Siis elänyt saman tytön kanssa 13-14 vuotiaasta lähtien?

        Nykyarvot niin vääristyneet että ihmiset ei pysy aina yhdessä ja odotetaan että ollaan 30-40 ennenkuin vakavoidutaan!


      • laskutoimitus
        niin juuri kirjoitti:

        Ehkä sillä käytettiin juuri sanaa tyttö, että alkoivat seurustella jo teini-iässä :) olen minäkin syntynyt 80-luvun puolivälissä ja ollut yhdessä saman "pojan" kanssa jo 14 vuotta ja jälkikasvuakin löytyy :)

        Viittasin sanaan elänyt eli asunut saman katon alla 20 vuotta.


      • geometria
        algebra kirjoitti:

        Nykyarvot niin vääristyneet että ihmiset ei pysy aina yhdessä ja odotetaan että ollaan 30-40 ennenkuin vakavoidutaan!

        Sitä se eliniän piteneminen teettää. Ja miksi hemmetissä pitäis vakavoitua, jos ei vielä oo valmis siihen?! Vittu että ottaa muutenki aivoon tuo nykyajan parjaaminen ja "ennen oli kaikki paremmin" tyyppiset aivopierut! Rakentakaa aikakone ja palatkaa menneisyyteen! Huomaisitte kyllä aika pian ettei ne asiat sillon mitenkää kummosesti ollu. Tulis varmasti ikävä 2000-lukua. Ihmiset on kautta aikain haikaillu menneisyyden perään.. Aika kultaa muistot ja sitä rataa...


    • Sydämellä!

      Anna palaa! Mitä muitten arvosteluista välität. Tee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu,lapsikin voi silloin paremmin.

    • Kevät-tuulia

      Jokaisen oma asia, miten haluaa elämänsä viettää. Nyrkin ja hellan välistä poissa ja onnellisena, vai suhteessa jossa ei ole tulevaisuutta. Kukin tekee omat valintansa. Olet rohkea nainen. Kukaan ei vie lastasi, asutpa naisen tai miehen kanssa. Kunhan olet hyvä äiti. Olen ollut aviossa 17v. ja mietin useinkin miksi pysyn mieheni rinnalla. Elämä menee jotenkin ohi, kun arkailen heittäytyä sen kyytiin. Vai onko elämäni kuitenkin oltava tässä??? En ole onneton, vaan väsynyt kaikkeen....Omalla kohdallani olen miettinyt enemmänkin vain yksinoloa.

    • bi-nainen

      Minulla on kolme aikuista lasta. Itse tulin kaapista noin 8- vuotta sitten. Olen bi- seksuaalinen pidän naisista ja miehistä. Olen aina ihaillut kauniita nuoria naisia ja myös suudellut naisten kanssa. Luultavasti olet bi- seksuaalinen? Ei lasten määrä katso sitä oletko vai etkö ole lesbo tai bi. Mutta taidat olla bi koska lesbo ei halua olla sänkyssä miehen kanssa näin oletan koska sinulla on lapsi tai sinä olet vaiheessa, että kumpi olet? Muuta en osaa sanoa.

    • Mariretäti

      Ei kannata missään nimessä, kun on lapsikiin! Ja vain yksi kappale, jolla on taipumus häiriintyä, jos joutuu homosteluun kotonaan tottumaan.

      Mieti nyt vähän itsekin myös ;)

      Kaapissa on ihan turvallista hyväksyttyä olla ja elää.

      • Rakkaus on synti!

        Jumala ja yhteiskunta kiittää kun et ole oma itsesi. Koita siis teeskennellä niin kaikki on tervettä ja hienoa. Pääset jopa taivaaseen.


    • kirjavakissa

      Tottakai voit!! Ja tää on vihoviimeinen palsta kysyä tota, koska täällä on kirjoittajat äärimmäisen ahdasmielisiä. Tällä hetkellä on 29 vastausta, ja pelottaa jo nyt alkaa lukea niitä, kun voin kuvitella mitä skeidaa siellä on jo nyt. Sinä olet mikä olet, kuhan olet onnellinen, se pitäisi riittää muillekin. Tsemppiä sinulle!!!

    • Kannattaa miettiä ?

      Unohda sana lespo, ja keskity saireutesi hoitoon sinulla on sentään lapsi jolle olet esimerkki, mitä lapsesi tuumisi kun sinulla alkaisi olla suhteita naisen kanssa olisitko hyvä esimerkki lapsellesi ?

      Joten hakeudu hoitoon ja ole hetero, löydät kunnollisen miehen elämääsi joka varmasti hyväksyy lapsesi, ja hankitte lisää tulevan miehesi kanssa lapsia-

      • f*ck

        joko sä osaat sitoa omat kengännauhasi?


      • kansissa katalogin

        monet natsit juutalaiset romanit ja tilaisuuden tultua eivät voi säästyä lesboudelta ja homoudelta ja kirjallisuuskin julkistaa nämä tosiksi ... tietenkin tässä lisätapaukset, olisi perehdyttävä itsetyydytykseen äärilaidalta äärilaidalle maan päällä Aasiahan on kehittymätön vaikutusta Valtakuntien sukupuoli elimet jaossa, rohkenen, millainen tulevaisuus


    • Testaisin mahdolliset lesbot/identitetin ja intimitetin ... oikaiskaa Jumala, jos voitte jotakin osoitteeni on [email protected] ... "Herraa emme voi oikaista?"

      • f*ck

        lesbot testasit, no sehän on upea suoritus. Laita toki testaustuloksia niin katsotaan miten toi lauseen muodostaminen jatkossa onnistuu. Jumala kyllä oikaisee sitten taivaassa, mutta hyvä että laitoit sp-osoitteen, eihän sitä tiedä koskaan miten Jumala yhteyden ottaa, nykyaikana.


      • pittusfittus13japuol
        f*ck kirjoitti:

        lesbot testasit, no sehän on upea suoritus. Laita toki testaustuloksia niin katsotaan miten toi lauseen muodostaminen jatkossa onnistuu. Jumala kyllä oikaisee sitten taivaassa, mutta hyvä että laitoit sp-osoitteen, eihän sitä tiedä koskaan miten Jumala yhteyden ottaa, nykyaikana.

        näitä lempisanaisia ilmaisuja sitten on munneltava siinä missä pienet perässä, on sillä lailla mitä isot edellä sitä pienet perässä, kuunteleppa se ei tippa tapa radio deissä niin uudistut oikein ja mitähän tähän enää, minulla olisi ainakin dildoja varastossa ja jakelen niitä tytöille, jotka tunnustaa itsensä sexistisesti ei hyväksikäytettäväksi ja siinä sivussa, raha ratkaisee onnemme, siis laatusanoja ja adjektiivit muuntomuotoon jo nykyään selkeästi ilmaistaan mitä mieltä, eikä noita kansallisia ilmaisuja, joista saa perintönään vain naimattomuuden ja onnettomuuden käteen vedolle esim. meni nuoruus poikuus ja neitsyys meni muutakin onnea ja Jumala ja ...


    • kuhan sanon

      En tiedä onko tää vaan hieman kliseinen ajatus, mutta minkä takia sun pitäisi tunnistautua miksikään lesboksi, heteroksi tai biiksi. Sillon, kun tunnet vetoa jotakuta kohtaan niin anna mennä. Jos sä elät niin kuin joku örmy tahtoo sä vaan masennut. Mieti kumpi sua ahdistaisi enemmän, se että joku tuomitsee sun elämän tavan vai se, että joufut kieltämään itses?

    • bi-nainen

      Ole rohkea tässä asiassa äläkä välitä noista ahdasmielisistä idiooteista he kuitenkin unelmoivat siitä jos, he joskus saisivat kokea jotakin uutta. Mutta porskuta sinä vain korkealle kyllä se siitä.

    • tosi rohkea

      Ainakin miehen leuka voi olla sängen takia piikikäs häpykummulla, kun taas naisella sitä sänkeä ei ole.

      Kylmä dildo? Ketä se kiinnostaa?

    • oikeudet kaikille

      Kyllähän sitä lesboillakin pitäisi olla oikeus seuraelämään vaikka lapsikin olisi. Mun mielestä ihan samat säännöt pätee kuin muillekin YH-äideille. Kunhan lapsella on vain turvalliset kotiolot eikä jää heitteille!

      • kaksoisstandardi

        "Mun mielestä ihan samat säännöt pätee kuin muillekin YH-äideille."

        Jep, ja yh-isille myös. Yh-äitejä syyllistetään, kun haluavat uuden kumppanin, mutta kuinka moni on yh-isälle sanonut, että unohda naiset ja keskity vain lapsiisi? Että ehdit kyllä uuden kumppanin etsiä, kunhan lapset ovat muuttaneet omilleen.


    • 55v. ukko.

      Ex-yh.-isä uudessa uusperheessään ihmettelee, että mitä ihmeen väliä sillä on kuka pitää toistaan hyvänä, kunhan ei petä kumppaniaan. Minäkin erottuani päissäni ryhdyin vanhan kaverini kanssa imuttelemaan toisiamme, enkä ole sen kuumempaa yötä kokenut. Vielä nytkin 30kg. ylipainoista vaimoani hoitaessa muistelen kokemaani, että saisin seisiön pysymään. Jos nainen kiinnostaa naista, niin siitä vaan, voin taata että hyvältä tuntuu kovettunut nänni suussa.

    • Kärsivä

      Lopettaa sen soittamisen, se ei ole hauskaa täällä >

    • v*t*ik*i menee Ilona

      Kun sinä huoion kipeä Ilona olet nähnyt heteronaisen huutelevan olen hetero olen hetero ala sitten ulvomaan olen homo/lesbo.

      • done!

        Olen jo nähnyt. En kyllä koe tarvetta alkaa omaa suuntautumistani kailottamaan, enkä salaamaan.


    • hölmöjä juttuja

      En voi sietää sitä jos nainen näykkii nännejäni. Minusta tuntuu siltä kuin nännit eivät edes kuulu miehen kroppaan ja ovatkin sen takia surkastuneet. Tulee sellainen pelko, että ne repeytyy irti.

    • luova- ajattelija

      Tuollainen miehen tappanut rekkalesbo joka piakkoin vapautuu vankilasta voisi olla sinulle luotettava kumppani, jonka kanssa voisi tulla ulos kaapista ja tutkia kuinka hyvältä tuntuu.

      Kriminaaliyhdistyksestä voisit löytää ehdokkaita jos piakkoin vapautuvia olisi tarjolla.Noi "hupakot" vain juoksevat kukasta kukkaan eivätkä sitoudu,Sinä ja lapsesi kaipaavat ilmeisesti autoritääristä johtajaa

    • katso totuutta silmi

      Et sinä ole mkään lesbo, usko minua. Nykyään kun joka tuutista tulee samaa soopaa; valitse nyt kumpi tohdot olla.......ihmisen mieli on niin omituinen siinä mielessä, että kun tarpeeksi kauan jotain asiaa "jumputetaan", niin herkkäuskoisimmat alkavat tuntea jos vaikka mitä! Näitä esimerkkejä on historia ja maailma pullollaan, ja pieleen on menty, niin että paukkuu ja jälkeenpäin on ihmetelty miten me saatoimme tehdä tuollaista! Varo niitä jotka "metsästävät" sinun sieluasi, sillä siellä ovat sinun tunteesi: ilo, itku, murhe, häpentunteet ja kaikki tunteet ja niihin on siis äärimmäisen helppo vaikuttaa! Sinä olet ilmi selvä Eeva ja Aatami on vieressäsi ja pidä hänestä hyvää huolta. Kiitä Jumalaasi koko ihanasta perheestäsi ja että hän loi tiedät mieheksi ja naiseksi, jotka voivat saada lapsia!

      • Usko=kaunista? Ei

        Jonkunlaisen "jumputuksen" syytähän nuo sinun ajatuksesi ainakin tuntuvat olevan ja nyt pidät noita ajatuksiasi vielä luonnollisena. On se aivopesu merkillistä. Tuskin edes huomaat kuinka halveksuva olet aloittajaa kohtaan.


    • Samat ilot ja surut

      Olen elänyt saman kysymyksen kanssa. Erosin ja aloin elää. Minulla on kaksi 80-luvulla syntynyttä tytärtä. Valitsin -tietoisesti- lesbo suhteen ja olen olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Nyt tyttäret yli 30-vuotiaita ja molemat hyvässä avioliitossa ja minulla on monta lastenlasta. Vävyt ovat mukavia miehiä ja eivät ole mitenkään hämmentyneitä, kun vaimonjensa äiti/anoppi on lesbo. Kukaan ei ole minua sormella osoittanut. Ne työtoverit, jotka ovat huomaneet miten asian laita on, ovat vain udelleet kohteliaasti. Ovat saaneet vastauksensa ja elämä menee normaalisti eteen päin. Ei lähiomaiset tai muutkaan sukulaiset ja ystävät ole, mitenkään muuttaneet suhtautumista minuun tai puolisooni. Lastenlapset pitävät meitä kahtena mummona ja se siitä. Eli, älä luule lapsesi häiriintyvän, niin kuin tuolla edellä väitetään. Sairas yhteiskunta se on, joka asenteita muokaa, ei normaali kasvatus ja rakkaus. Ja mitä tulee exääni, eli tyttärien isään, on hän edelleen puheväleissä kanssani, kuten anoppinikin. On muuten, hieno ihminen. Joten, tee kuten sydämesi sanoo. Sateenkaariperheen elämä on aivan samanlaista, kuin muukin perheelämä, ainoa ero puolison sukupuoli.

    • mene ja tottele

      lesbous halut saat tunnustaa syntinä, Jumala loi ihmisen mieheksi ja vaimoksi. Älä tule ulos kaapistasi jos on halu naiseen,,Vaikka ihmiset maailmassa antavat mallin saman sukupuolen väliseen halujen tyydyttämiseen niin se on synti. Hän joka on kaiken säätänyt ei koskaan siunaa lesbo tms suhteita. Tunnusta sellainen halusi syntinä Herrallesi niin Hän tahtoo sinut siitä päästää.

      • sirius

        Voi tätä huuhaa porukkaa joilla ei ole mitään käsitystä todellisesta elämästä.

        Ei mikään synti ole rakastaa olipa se samaa sukupuolta tai ei.


    • Elä, opi, älä pelkää

      Elämä on lyhyt ja sinä elät omaa elämääsi ja teet omat päätökset itsesi vuoksi. Ei se lasta haittaa vaikka seurustelisit naisen kanssa, kunhan lapsi saa myös rakkautta ja huomiota.

    • TietytTahot

      Tää Homo/Lesbo-sateenkaari juttu on vielä niin mediaseksikästä että sillä voi tehdä jopa politiikkaa, niinkuin Arhinmäki ja kumppanit, jne..

      Miten kauvan sen aika näyttää, se mediaseksikkyys alkaa kyllä syömään itseään sisältäpäin ajanmittaan.

      Toisaalta sitä pidetään esillä keinotekoisesti median toimesta. Johtuneeko siitä että toimittajista enemmistö edustaa juurikin edelläkerrottua suuntausta.

      On myös todettu että mitä korkeammalla hyvinvointi yhteiskunnassa on, niin sitä enemmän nämä sukupuolivähemmistöt on esillä. Eli siis kun eläminen on helpompaa niin sitten keksitään olemattomia ongelmia joissa voidaan sitten kieriskellä "joutessaan".??

      Myös on todettava että tämä sateenkaari keskustelu peittää alleen paljon vakavempia ongelmia yhteiskunnassamme. Kuten lapsiperheiden köyhyys, työttömyys, taloudellisen eriarvoistumisen lisääntyminen yhteiskunnassamme, jne..

      Mutta sehän onkin tarkoitushakuista politiikkaa, tietyillä tahoilla.

      • 7+3

        Se on aivan totta. Kun yksi aihe nousee tapetille ja sen puolesta liputetaan, se syö muista tärkeistä asioista sitä huomiota ja epäkohtia mihin pitäisi puuttua. Tosin kyllä Suomen media pystyy liputtamaan kahden asian vuoksi ja ei-uskonnollinen väki kykenee puuttumaan molempiin.

        Mutta niin kauan kun elämme kristillisen kirkon varjossa ja pelätään olemattomia mörköjä homoseksuaalisuus ei arkipäiväisty. Tällä hetkellä kamppanja homoseksuaalisuuden puolesta pelkästään aiheuttaa närää meissä, joille heidän olemassaolo on täysin ok, mutta alkaa turhautumaan kun asiaa puskee joka tuutista.

        Mutta on sinulla tärkeä pointti ja se on helposti todistettavissa. Kun Ukrainan Kriisi alkoi, koko homma pyöri mellakoiden ympärillä. Kun Venäjä astui kuvaan, media on osittain unohtanut että siellä on pitkään ollut mellakoita ihan ukrainan kansan puolesta. Ainoastaan silloin, kun mellakoissa on mukana Venäjä asia nostetaan tapetille.


    • 10+16

      Jos tulet kaapista ulos niin maailmankaikkeus tuhoutuu.

      Ihan oikeasti. Olet kumminkin aikuinen ihminen ja jos sinusta tuntuu, että toisen naisen kanssa seurustelu on sinun asiasi, sitten otat yhteyttä tähän naiseen josta olet kiinnostunut ja katsot mitä tapahtuu.

      Ympäristön paine on sitä, että huuhaa jengi yrittää kieltää ihmisen seksuaalisuuden osittain perustuen huuhaa kirjallisuuteen. Yksinkertaisista ihmisistä en välittäisi tai heidän argumenteista.

      Ei ole missään todistettu, että lapsesta tulee epämuodostunut tai henkisellä tasolla sairas, jos huoltajat on samaa sukupuolta. Kyllähän nykyisinkin äitejä voi olla kaksi. "Äitipuoli" ja "varaäiti" termit on käytössä.

      On myös todennäköistä, että kyseessä on vain jonkinlainen kiinnostus kokeilla jotain erillaista. Eli loppujen lopuksi et löydä itsestäsi sisäistä lesboa...Sitten olet saanut vastauksesi ja elämä lapsesi kanssa jatkuu normaalisti. Tai sitten seurustelet naisen kanssa ja elämä jatkuu sitä kautta normaalisti?

    • UUh, pitäis !!!!!!!!

      Hetero miehenä ja kateellisena sanon. Pitäis ! Miksi kateellisena, koska tytöt sopii tyttöjen kanssa yhteen ja se on kaunista. Jos synnyn seuraavassa elämässä naiseksi, olen satavarma vähintäänkin Bi.

      • JaaJuuNii

        Miehetkin toki miesten kanssa, se ei vaan yksinkertaisesti ole mun juttuni.


    • honkhonk

      Ennen homous oli rikos,sitten siitä tuli laillista ja tulevaisuudessa
      se on pakollista.

      • näinkö se menee?

        Ennen aviorikos oli rikos, sitten siitä tuli laillista ja tulevaisuudessa se on pakollista?


    • Lesbous on sairaus

      Olet vakavasti mielisairas. Vie lapsesi lastenkotiin ja mene suljetulle.

      • Vattu, että

        Oot rajoittunu ja lapsellisen yksinkertainen yksilö. Täysin Heteropohjalta sanon, ettei synny väärinymmärryksiä. Buy yourself a Life and a brain.


      • syntisairaus

        Jokainen ihminen on perimmältään sairas, niin sairas että on kerran kuoltava. Ihminen ei vain ymmärrä sitä miten sairas hän onkaan , luullaan mm. että lesbous olisi mielisairaus näin inhimillisellä järjellä katsottuna, mutta ei se niin ole. Jokaisessa ihmisessä joka maailmaan syntyy on paha perimä, ja sitä sanotaan perisynniksi, joka periytyy ensimmäisistä ihmisistä alku lankeemuksen jälkeen, kun hylkäsivät Jumalansa tahdon ja lähtivät omien himojensa mukaan elämään.


      • hohoijaa näitä

        Taitaa kirjoittajalla olla jotain vikaa korvienvälissä, tai jäänyt joku läksy opiskelussa vähemmälle.
        Ei kaikki viisaus tule aku-ankkaa lukemalla.


      • Jumalavita
        syntisairaus kirjoitti:

        Jokainen ihminen on perimmältään sairas, niin sairas että on kerran kuoltava. Ihminen ei vain ymmärrä sitä miten sairas hän onkaan , luullaan mm. että lesbous olisi mielisairaus näin inhimillisellä järjellä katsottuna, mutta ei se niin ole. Jokaisessa ihmisessä joka maailmaan syntyy on paha perimä, ja sitä sanotaan perisynniksi, joka periytyy ensimmäisistä ihmisistä alku lankeemuksen jälkeen, kun hylkäsivät Jumalansa tahdon ja lähtivät omien himojensa mukaan elämään.

        Miten ihmiskunta kykenee olemaan niin tyhmä, että uskoo tarinoihin ja taruihin ? Jos jumala edes teoriassa olis olemassa, niin luulis heebolla, friidula olevan muutakin mietittävää, kuin se että mitenkä ihmiskunta kihnaa haarovälejään yhteen. Toi muka universaalisen tärkeä asia, ei vattu, give me a brake !!! Universumi niin iso, ettei aivolla ymmärrä. Pkku-pikku-pikku pilin ja pimpin kihnaaminen yhteen romahduttaa ihmiskunnan ja syöksee universumin kaaokseen. KUINKA Pee-erkeleen tyhmiä te OIKEIN ootte !?


      • sairas hoitaa sairas

        Suljetulla voit kohdata lesboja hoitajia, mutta älä kiinny liikaa hoitajiin ,että pääset joskus uloskin sieltä


      • Ei täysin väärässä
        Vattu, että kirjoitti:

        Oot rajoittunu ja lapsellisen yksinkertainen yksilö. Täysin Heteropohjalta sanon, ettei synny väärinymmärryksiä. Buy yourself a Life and a brain.

        En ollut kommentoija johon vastasit mutta kysyn vaan miksi itse olet niin homomyönteinen?

        Olet hetero joten voit ymmärtää lesboutta ja homoutta vain teoreettisesti ja hyvin pinnallisesti kuten myös kuvastaa Englanninkielinen neuvosi Suomenkielisten kesken.

        Eihän siinä mitään pahaa ole mutta joillekin sellainen ei vain riitä.

        Ole siis rohkeasti hetero ja unohda tyhjänpäiväinen homojen mielistely kun et sitä koskaan tule ymmärtämään.

        En ole homovastainen hetero, mutta en ole homomyönteinenkään varsinkaan ilmaiseksi ja ilman mitään vastakaikua.

        Mitä sinä sitten homoista heteroina olet saanut? Jos et mitään niin sekö on sitten suositeltava elämänasenne?

        Rahallisesti ja materialistisesti ihminen voi olla hyväntekijä, mutta ei kannata elämäänsä haaskata kaikenlaisen homouden puolesta puhumiseen kun se koko touhu on väärää ja se porukka avun tarpeessa.

        Miehenä itsekin voisin kuvitella kannattavani lesboutta, mutta se mitä todellisuudessa siinä kannatan, ei liity mitenkään lesbojen keskenäisiin mielihaluihin, vaan korkeintaan omiin heteropohjaisiin mieltymyksiini, joten miksi ihmeessä yrittäisin itseäni siihen mukaan sotkea?


      • Tasa-arvo!
        Ei täysin väärässä kirjoitti:

        En ollut kommentoija johon vastasit mutta kysyn vaan miksi itse olet niin homomyönteinen?

        Olet hetero joten voit ymmärtää lesboutta ja homoutta vain teoreettisesti ja hyvin pinnallisesti kuten myös kuvastaa Englanninkielinen neuvosi Suomenkielisten kesken.

        Eihän siinä mitään pahaa ole mutta joillekin sellainen ei vain riitä.

        Ole siis rohkeasti hetero ja unohda tyhjänpäiväinen homojen mielistely kun et sitä koskaan tule ymmärtämään.

        En ole homovastainen hetero, mutta en ole homomyönteinenkään varsinkaan ilmaiseksi ja ilman mitään vastakaikua.

        Mitä sinä sitten homoista heteroina olet saanut? Jos et mitään niin sekö on sitten suositeltava elämänasenne?

        Rahallisesti ja materialistisesti ihminen voi olla hyväntekijä, mutta ei kannata elämäänsä haaskata kaikenlaisen homouden puolesta puhumiseen kun se koko touhu on väärää ja se porukka avun tarpeessa.

        Miehenä itsekin voisin kuvitella kannattavani lesboutta, mutta se mitä todellisuudessa siinä kannatan, ei liity mitenkään lesbojen keskenäisiin mielihaluihin, vaan korkeintaan omiin heteropohjaisiin mieltymyksiini, joten miksi ihmeessä yrittäisin itseäni siihen mukaan sotkea?

        "Mitä sinä sitten homoista heteroina olet saanut? Jos et mitään niin sekö on sitten suositeltava elämänasenne?"

        Se, että sinä et muiden puolesta liikauta karvaakaan, jos et itse siitä jotain saa, ei tarkoita, että muut toimisivat samoin. Luuletko ihan oikeasti, että enemmistöön kuuluva ei voi kannataa syrjityn vähemmistön oikeuksia *ihan vain inhimillisyyden ja myötätunnon takia*??

        "Miehenä itsekin voisin kuvitella kannattavani lesboutta"

        Siinäpä se ero. Sinulle seksuaalisuus on kuin jokin aate jota "kannatetaan". Se ei ole ihmisen ominaisuus, joka *hyväksytään* kansalaisten tasa-vertaisuuden nimissä. Ja mihinkään pedofiilioihin ja muihin homoutta on turha verrata, koska toinen vahingoittaa muita (pedofiilia:lapsen seks.hyväksikäyttö=vahingoittaa lasta) ja toinen (homoseksuaalisuus:kaksi vapaaehtoista aikuista=ei vahingoita ketään) ei.

        "ei liity mitenkään lesbojen keskenäisiin mielihaluihin, vaan korkeintaan omiin heteropohjaisiin mieltymyksiini, joten miksi ihmeessä yrittäisin itseäni siihen mukaan sotkea?"

        Sinä oletkin itsekäs kusipää, joka ei välitä muiden ihmisten oikeuksista.


      • taviskissa

        Mua ei huolittu sinne :Q


      • Toinen tätyy hoitaa
        Tasa-arvo! kirjoitti:

        "Mitä sinä sitten homoista heteroina olet saanut? Jos et mitään niin sekö on sitten suositeltava elämänasenne?"

        Se, että sinä et muiden puolesta liikauta karvaakaan, jos et itse siitä jotain saa, ei tarkoita, että muut toimisivat samoin. Luuletko ihan oikeasti, että enemmistöön kuuluva ei voi kannataa syrjityn vähemmistön oikeuksia *ihan vain inhimillisyyden ja myötätunnon takia*??

        "Miehenä itsekin voisin kuvitella kannattavani lesboutta"

        Siinäpä se ero. Sinulle seksuaalisuus on kuin jokin aate jota "kannatetaan". Se ei ole ihmisen ominaisuus, joka *hyväksytään* kansalaisten tasa-vertaisuuden nimissä. Ja mihinkään pedofiilioihin ja muihin homoutta on turha verrata, koska toinen vahingoittaa muita (pedofiilia:lapsen seks.hyväksikäyttö=vahingoittaa lasta) ja toinen (homoseksuaalisuus:kaksi vapaaehtoista aikuista=ei vahingoita ketään) ei.

        "ei liity mitenkään lesbojen keskenäisiin mielihaluihin, vaan korkeintaan omiin heteropohjaisiin mieltymyksiini, joten miksi ihmeessä yrittäisin itseäni siihen mukaan sotkea?"

        Sinä oletkin itsekäs kusipää, joka ei välitä muiden ihmisten oikeuksista.

        Vaikuttaa siltä ettet suvaitse minua. Siihen kaatuu sinun tasa-arvosi.

        Kaikki kukat eivät pysty kukkimaan, johan se on nähty.

        Suvaitsen kaikkia paitsi noita tyyppejä ideologia tuntuu varmasti fiksulta ja avarakatseiselta niiden omiensa kanssa, muttakun niitä muitakin ihmisiä kuten minunlaisia on ja tulee aina olemaan.

        Jos tuntuu että elämässäsi on aina jokin asia joka ei täysin loksahda paikalleen ja tietty järki kokonaisuudesta puuttuu, niin tuo logiikkasi tasa-arvon suhteen ainakin ontuu.


    • Ok.

      Jumala loi lesbot ja homot.

    • onnenmyyrä

      Anna palaa vaan, ota selvää ihastuksesi kanssa mitä tapahtuu.

      Eihän sinun tarvitse mennä torille sitä kuuluttamaan.
      Ei kannata jäädä jaapaamaan että jos...rohkeasti vain ottaa asioista selvää.

      On kuule useamman lapsen omistavia äitejä vaihtanut kumppaninsa naiseen ja onnellisia ovat.

    • Voisinpa melkeen sanoa että, tyhmä kysymys, tottakai noin voi käydä.
      Ei kannata liikaa miettiä, sitä mitä on. Jos tunnet vetoa naiseen, niin anna mennä vaan. Ihmisiä me kaikki ollaan.

      Lokeroituminen johonkin tiettyyn lokeroon on turhaa.
      Kaapissa oleminen kertoo huonosta itsetunnosta ja häpeästä. Koet siis häpeää siitä mitä olet.

      Jos aloitat suhteen tämän lesbonaisen kanssa, niin suosittelen kaapista pois tulemista. Se vaikuttaa suhdetta ja todennäköisesti päättyy lyhyeen. Jos pelkäät ystävien ja perheen reaktiota, niin et ole heille tärkeä, se kenen kanssa olet suhteessa ei saa vaikuttaa hyviin perhe- tai ystävyyssuhteisiin.

      • dfsdf

        Lesbous kertoo ihmisen pahuudesta. Että se siitä...


      • että silleen
        dfsdf kirjoitti:

        Lesbous kertoo ihmisen pahuudesta. Että se siitä...

        Toisten vihaaminen mitättömistä syistä kertoo pelkuruudesta ja tietämättömyydestä. Mietipä sitä.


    • täti-ihminen

      Tekisi mieli vastata tähän ketjuun jotain, mutta tuntuu siltä, että sanotaan täällä, mitä tahansa. Aina joku "ampuu" alas. Antakaa ihmisten elää omaa elämää, ei sen pitäisi olla keltäkään pois vai onko?

    • Fatima69

      Tämän ketjun aloittaja on tekstistä päätellen ulkomaalainen. Liekö kahden kulttuurin välissä ?.

      • 1+5

        Nimestä päätellen olet itsekin ulkomaalainen.


    • petteri :)

      Piru vie! itekin oon aina halunnu lepsoks,ei vaan onnistu. :(

    • Suvaitsevainen

      Jos haluat elämää naisen kanssa, älä kiellä sitä itseltäsi. Et voi olla onnellinen teeskennellen muuta, mitä olet. Lapsesikaan ei ole onnellinen jos äiti ei ole. Tuttuni ovat kasvattaneet aivan täysin tasapainoisia lapsia lesboperheessä, suurin osa lapsista on heteroja, hyvin avarakatseisia ja suvaitsevaisia kylläkin.

      Syrjiminen ei ole merkki mistään muusta, kun heikkoudesta. Jokaiselle onnea elämään.

    • Tinde671

      Sillä ei ole mitää väliä vaikka olet äiti, voit siltikin olla lesbo ja tulla kaapista ulos... Itselläni on kaks lasta, ja tulin kaapista ulos kun lapset oli viel alaikäisiä... Jos jotkut sun ystävät ei sitä hyväksy, ni ne ei ole ikinä olleet sun oikeita ystäviä... Ole rohkee ja tee niinkun sinusta itsestäsi on parempi, ei kannata yrittää elää hetero elämää, jos se ei tunnu oikeelta...

    • Asialle ei voi mitään, mutta jos biologinen kello sanookin toisin? mitä sitten!.Pitääkö olla nahkamakkaran perässä juoksemassa? kun eräs kommentoi näin?
      Ette kuitenkaan kerro totuutta asiasta,vaikka kuinka kysymme.

    • ansku1

      Ei ole mitään vikaa....
      Itse olen kylläkin hetero ja ei lapsia (vielä)
      Mutta paras ystäväni on äiti ja lesbo....Hän tuli kaapista ulos vasta lapsen synnyttyä. Ja siinä ei ole mitään vikaa.... Joten ota riski ja kerro tunteista hänelle ja katso mihin juttu johtaa :)
      Tsemppiä...

    • marjatta8

      En sano mitään ettei joku paavi innostu. Vetää vielä jostain kirjasta jakeita kuin velho loitsukirjasta ja helvettiä tulossa.

    • fuckkkyou

      Olen aina ällistellyt ja ihmetellyt homoja ja lesboja, että miten luonto toimii, kun heitä syntyy. Mutta ei mulla ole minkään valtakunnan valtuuksia kertoa heille , miten pitää elämänsä elää. Ja jos joku taho alkaisi sanella miten minun , eläkeläisen täytyisi elää, nostaisin perkeleellisen metelin . Hartaat uskovaiset varsinkin ovat kovia lyömään raamatulla päähän. Kaikki erilaisuus, oman tiensä kulkijat ovat olleet heidän tähtäimessä kautta aikojen. Se , että valtioneuvostossa on näitä moraalinvartij... ei , kun moraalintappajia, se on häpeäksi tälle maalle.

    • tmpkk1

      Rakkauden nimissä tehdään paljon pahaa. Pedofiilikin sanoo rakastavansa lapsia. Mene kaappiin ja pysy siellä, samoin kaikki muut lesbot ja homot!

      • lesbot kaappiin

        Hoitotyöstä voisi löytyä monenlaista hyväntekijää, jos kaikki sotkut selviäisi. Kutsumus on niin monisärmäinen asia


    • sarvet2

      Kyllä se on mennyt sairaaksi tämä maailma.

    • heipsansaa

      on se kivaa kun tytöt pussaa

    • f*ck

      eipä ole ap varmaan raottamassa kaappinsa ovea tän ketjun perusteella. Mikähän siinä on kun ne armosta puhuvat uskovaiset ovat niitä pahimpia tuomitsijoita. Maassa armottomia ja sitten mennään taivaaseen elämään armossa? On se upeaa kun usko minkä piikkiin voi kusipäisyytensä laittaa.

    • Teppo137

      Itselläni yhtä paha onkelma:
      Olen 59-vuotias mies, 6 lapsen isä ja viime syksynä eronnut.
      Nyt olen huomannut pitäväni lehmistä !

      • f*ck

        sä et siis ymmärrä mikä on ero kahden aikuisen ihmisen vapaaehtoisessa parisuhteessa ja sairaudella. Mutta se ei ole varmastikkaan sun ainoa onkelma.


      • pettämätön valinta

        Se on varmasti ollut hyvä valinta. Ei kälätä ja aina irtoo, kun vieläpä kiinni. Ammuu toki kovasti, jos ei saa sapuskaa kovin pikaisesti, että kuitenkin aika vaativa.


    • Fifth element

      Alkeellista että virallisesti on vain homoja lesboja heteroita ja biseksuaaleja.

      Siis 4. Voi vittu neljä vaan ja ihmisiä on miljardeja ja noista pitäis valita, voi viddu saatna enemmän kaikkia seksimahdollisuuksia kiitos.

    • janiinedelleen

      Sun pitää vaan tavata joku kunnollinen mies... niin unohdat nuo lesbohöpätykset. On ilmiselvää että tunteesi tulevat kariutuneista suhteista, yksinolemisen masennuksesta ja huonosta omatunnosta. Varmaan koet olevasi myös ruma.

      Ryhtiä touhuun.

      Lesbot unohtavat tapansa kunhan saavat kunnolla.

    • hyväksy itsesi

      Tottakai voit tulla "kaapista ulos". En usko että kenelläkään on mitään vastaan ja oma asia, ja jos oliski ongelma jollekin niin pääset eroon sitten ahdasmielisestä seurasta. Voit myös tarkemmin selittää epäilijälle ettet kaikkiin ihastu, kuten ei muutkaan, jos joku pelkää turhaan. Ole sellainen kuin haluat olla ja tuntuu sinusta oikealle. Ei ole pakko heti kertoa vanhemmillesi, jos ei uskalla. Vertaistukea varmasti löytyy.

    • All you need is love

      Lapsen kannalta vanhempien/vanhemman sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään merkitystä, tärkeää on vain se, että lapsi saa osakseen rakkautta ja huolenpitoa. Se että sinulla on lapsi ei siis mitenkään estä kaapista ulos tulemista, löytäväthän monet heterotkin eron jälkeen uuden kumppanin.

      Kaapista ulos tuleminen voi olla pelottavaa, minua ainakin pelotti aikanaan, mutta usko pois, elämä on paljon helpompaa ja mukavampaa täällä kaapin ulkopuolella. Lapsesikin on varmasti onnellisempi, kun sinäkin olet onnellinen. Esimerkiksi Setan sivuilta löytyy tukea ja apua mikäli jotkin asiat ovat jääneet mietityttämään, suosittelen vilkaisemaan ja tarvittaessa ottamaan kyseiseen järjestöön yhteyttä tai osallistumaan sen järjestämiin tapahtumiin. Toivottavasti uskallat jossain vaiheessa kertoa ihastuksellesi tunteistasi, hyvää vappua ja tsemppiä kaapista poistumiseen!

    • Dkkdk

      Vittu elämämkolu opettele kirjoittamaan. Tollasen urpot löpinät kiinnosta ketään.

    • bimamma

      Temppiä.Hyvä vanhemmuus ei katso seksuaallista suuntautumista:)On paljon lapsia,jotka voivat huonosti.Nään näitä lapsia päivittäin. Ja arvatkaa mitä? Minun työpaikassani huostaaotettujen lasten vanhemmat ovat heteroita. On alkoholi,huume tms ongelmaa. Niin,että ole rohkeasti sitä mitä olet.Kukaan ei tiedä,monestiko elämme;)

      • Ja kannabis harmiton

        Suurin osa vanhemmista sattumoisin on heteroita.

        Jos kuitenkin hetero ja homovanhempia olisi yhtäpaljon, niin sitten asiaa voisi vertailla.

        Samaa vertausta käyttävät kannabiksen ja alkoholin vertailijat. Toista ainetta saa teinit ja mummot laillisesti joka kulman kaupasta, ja toinen on marginaaliryhmän laiton huume.

        Elämme vain kerran, se on totta.


      • f*ck
        Ja kannabis harmiton kirjoitti:

        Suurin osa vanhemmista sattumoisin on heteroita.

        Jos kuitenkin hetero ja homovanhempia olisi yhtäpaljon, niin sitten asiaa voisi vertailla.

        Samaa vertausta käyttävät kannabiksen ja alkoholin vertailijat. Toista ainetta saa teinit ja mummot laillisesti joka kulman kaupasta, ja toinen on marginaaliryhmän laiton huume.

        Elämme vain kerran, se on totta.

        olisiko nyt niin että seksuaalista suuntautumista ei voi verrata päihteiden käyttöön? Luuletko? Se on aika huvittavaa seurata miten nämä itseään keskinkertaisena ihmisinä pitävät urpot sekoittaa kaiken minkä ne keksii kun joku sanoo homo, siihen keskusteluun. Huumeet, eläimet, uskonnon, jne. Vähän on säälittävää miten pieni se maailma teille on, jossa jonkun rakkauselämä sekoittaa koko pienen pakan jota kukaan ei ole ikinä sekoittanut.

        Onnea pärjäämiseen, onhan se elämä teille ainkain yhtä ihmettelyä, ja kun keksitte jonkun ajatuksen niin toki, laukaiskaa se ulos koska onhan se ajatus. Joku samankaltainen urpoke lukee/kuulee sen ja sitten teillä onkin jo hyvä olla kun ryhmän tuki takana. Voi voi.


      • Pysyn kannassani
        f*ck kirjoitti:

        olisiko nyt niin että seksuaalista suuntautumista ei voi verrata päihteiden käyttöön? Luuletko? Se on aika huvittavaa seurata miten nämä itseään keskinkertaisena ihmisinä pitävät urpot sekoittaa kaiken minkä ne keksii kun joku sanoo homo, siihen keskusteluun. Huumeet, eläimet, uskonnon, jne. Vähän on säälittävää miten pieni se maailma teille on, jossa jonkun rakkauselämä sekoittaa koko pienen pakan jota kukaan ei ole ikinä sekoittanut.

        Onnea pärjäämiseen, onhan se elämä teille ainkain yhtä ihmettelyä, ja kun keksitte jonkun ajatuksen niin toki, laukaiskaa se ulos koska onhan se ajatus. Joku samankaltainen urpoke lukee/kuulee sen ja sitten teillä onkin jo hyvä olla kun ryhmän tuki takana. Voi voi.

        Itsehän minulta kyselet enkä minä sinulta, joten ainakin tuo mainitsemasi elämänihmettely sopii paremmin sinuun itseesi.

        Muutoin tuo viestisi ei sisältänytkään muuta kuin kuvauksia tunteistasi minua kohtaan, huvittuneisuutta ja sääliä ja lopuksi vielä onnen toivotus. Kiitän siitä.

        Otan viestisi kohteliaisuutena koska asettelit itsesi selvästikin minua paremmaksi ihmiseksi. Parempana ihmisenä tuskin solvaisit huonompaa ihmistä, saati lähettelisit hänelle trollauksia.


      • f*ck
        Pysyn kannassani kirjoitti:

        Itsehän minulta kyselet enkä minä sinulta, joten ainakin tuo mainitsemasi elämänihmettely sopii paremmin sinuun itseesi.

        Muutoin tuo viestisi ei sisältänytkään muuta kuin kuvauksia tunteistasi minua kohtaan, huvittuneisuutta ja sääliä ja lopuksi vielä onnen toivotus. Kiitän siitä.

        Otan viestisi kohteliaisuutena koska asettelit itsesi selvästikin minua paremmaksi ihmiseksi. Parempana ihmisenä tuskin solvaisit huonompaa ihmistä, saati lähettelisit hänelle trollauksia.

        tyhmempää solvaan kyllä, ne ei siitä mitään tajuakkaan, en mä ole mikään enkeli tai pyhimys, sitä en ole väittänytkään. Sä et toki ole ainoa tässä ketjussa, joten olet ihan joukkiosi seassa,
        Mä en ihmettele vaan mua kiinnostaa miksi homous on niin kauhean iso asia heteroille. Eihän esim tasavertaisessa avioliittolaissakaan olla ottamassa mitään teiltä pois, vain saamassa samat oikeudet kuin heteroille tulee syntymälahjana. Jos niitä sanotaan oikeuksiksi, niin miksi meidän pitää niitä vaatia?

        Heterot voisi vastata siihen miksi homous on niin pelottava asia.

        Millaista on elää pelossa kun joku jossain onkin samaa sukupuolta olevan kanssa, mistä se viha ja katkeruus ja muu tyrkyttäminen kumpuaa.


      • Hoidettava sairaus
        f*ck kirjoitti:

        tyhmempää solvaan kyllä, ne ei siitä mitään tajuakkaan, en mä ole mikään enkeli tai pyhimys, sitä en ole väittänytkään. Sä et toki ole ainoa tässä ketjussa, joten olet ihan joukkiosi seassa,
        Mä en ihmettele vaan mua kiinnostaa miksi homous on niin kauhean iso asia heteroille. Eihän esim tasavertaisessa avioliittolaissakaan olla ottamassa mitään teiltä pois, vain saamassa samat oikeudet kuin heteroille tulee syntymälahjana. Jos niitä sanotaan oikeuksiksi, niin miksi meidän pitää niitä vaatia?

        Heterot voisi vastata siihen miksi homous on niin pelottava asia.

        Millaista on elää pelossa kun joku jossain onkin samaa sukupuolta olevan kanssa, mistä se viha ja katkeruus ja muu tyrkyttäminen kumpuaa.

        Ihan hyvä kysymys, mutta voitko uskoa että sitä se tosiaan välillä on ihan aitona reaktiona, eli pelottavaa. Monellakin eri tavalla.

        Lääke siihen reaktioon on välinpitämättömyys.

        Pitäisikö siis aina vaan muuttaa itseään tämän asian suhteen?

        Esimerkiksi jackass duudsoni tyylinen huumori aina vain säikäyttää ihmisiä vaikka he eivät tee vahinkoa muuta kuin toisilleen. Silti ei ole duudsoneilla oikeutta alkaa vaatimaan yleisöä totuttelemaan heidän temppuihinsa kunnes yleisö osaa seurata esitystä täydellisen apaattisena samalla kun he sahaavat omia jalkojaan irti.

        (Esimerkki ei kuvasta mitään homouden vastakohtaa vaan voimakkaita reaktioita)

        En usko sellaiseen että ihmisen täytyisi missään tilanteessa muuttaa omaa aitoa luonnettaan ja itseään.

        Jos homojen ja heteroiden yhteiselo väistämättä johtaa siihen että toisen täytyy olla muuta kuin oma itsensä, homojen on muututtava. Tietysti molemmat hyväksyvät toisiaan niin paljon kuin vain voivat, mutta lopullinen kaikkien yhteiselo ei ole mahdollista juuri erlillaisuutensa vuoksi.

        Sitäpaitsi en usko etteikö homouteen olisi parannusta. Juuri välinpitämättömyys on alunperinkin ajanut ihmisiä siihen tilaan.


      • f*ck
        Hoidettava sairaus kirjoitti:

        Ihan hyvä kysymys, mutta voitko uskoa että sitä se tosiaan välillä on ihan aitona reaktiona, eli pelottavaa. Monellakin eri tavalla.

        Lääke siihen reaktioon on välinpitämättömyys.

        Pitäisikö siis aina vaan muuttaa itseään tämän asian suhteen?

        Esimerkiksi jackass duudsoni tyylinen huumori aina vain säikäyttää ihmisiä vaikka he eivät tee vahinkoa muuta kuin toisilleen. Silti ei ole duudsoneilla oikeutta alkaa vaatimaan yleisöä totuttelemaan heidän temppuihinsa kunnes yleisö osaa seurata esitystä täydellisen apaattisena samalla kun he sahaavat omia jalkojaan irti.

        (Esimerkki ei kuvasta mitään homouden vastakohtaa vaan voimakkaita reaktioita)

        En usko sellaiseen että ihmisen täytyisi missään tilanteessa muuttaa omaa aitoa luonnettaan ja itseään.

        Jos homojen ja heteroiden yhteiselo väistämättä johtaa siihen että toisen täytyy olla muuta kuin oma itsensä, homojen on muututtava. Tietysti molemmat hyväksyvät toisiaan niin paljon kuin vain voivat, mutta lopullinen kaikkien yhteiselo ei ole mahdollista juuri erlillaisuutensa vuoksi.

        Sitäpaitsi en usko etteikö homouteen olisi parannusta. Juuri välinpitämättömyys on alunperinkin ajanut ihmisiä siihen tilaan.

        ja kun ne erilaiset ihmiset, muut kuin heterot siis, tekevät itsemurhia koska heterot ovat niin sunlaisa, sun mielestä heidän tulisi vain vaihtaa suuntauteneisuus heteroksi niin elämä hymyilisi?
        Miksi hetero olettaa että homon tulisi muuttaa identiteettinsä jos hetero ei voi muuttaa edes mielipidettään tai asennettaan? Kumpi sun mielestä olisi järjellä ajateltuna helpompi muuttaa, asenne vai identiteetti?


      • Viimeinen viestini
        f*ck kirjoitti:

        ja kun ne erilaiset ihmiset, muut kuin heterot siis, tekevät itsemurhia koska heterot ovat niin sunlaisa, sun mielestä heidän tulisi vain vaihtaa suuntauteneisuus heteroksi niin elämä hymyilisi?
        Miksi hetero olettaa että homon tulisi muuttaa identiteettinsä jos hetero ei voi muuttaa edes mielipidettään tai asennettaan? Kumpi sun mielestä olisi järjellä ajateltuna helpompi muuttaa, asenne vai identiteetti?

        Kyse ei olekaan siitä etteikö heterot pystyisi helposti olemaan vaikka täysin välinpitämättömiä, mutta eihän se ole kenenkään etu. Väliaikainen pikaratkaisu ja ongelman lykkäystä myöhemmäksi.

        Heteroista ja homoista tulee yhtä henkeviä ystäviä kuin asiakaspalvelijoista ja asiakkaista, ja homot jatkavat elämäänsä irrallisena luonnosta.

        Väitätkö sinä sitten että se on jonkun ihmisen kohtalo syntymästä lähtien olla pois luonnollisesta elämästä heterona ja elää homouden tai lesbouden tilassa elämänsä läpi.

        Sitäpaitsi vakava masennus ei välttämättä ole kytköksissä homoseksuaalisuuteen vaan on täysin oma sairautensa jota täytyy hoitaa erillisenä sairautena homoudesta.


      • f*ck
        Viimeinen viestini kirjoitti:

        Kyse ei olekaan siitä etteikö heterot pystyisi helposti olemaan vaikka täysin välinpitämättömiä, mutta eihän se ole kenenkään etu. Väliaikainen pikaratkaisu ja ongelman lykkäystä myöhemmäksi.

        Heteroista ja homoista tulee yhtä henkeviä ystäviä kuin asiakaspalvelijoista ja asiakkaista, ja homot jatkavat elämäänsä irrallisena luonnosta.

        Väitätkö sinä sitten että se on jonkun ihmisen kohtalo syntymästä lähtien olla pois luonnollisesta elämästä heterona ja elää homouden tai lesbouden tilassa elämänsä läpi.

        Sitäpaitsi vakava masennus ei välttämättä ole kytköksissä homoseksuaalisuuteen vaan on täysin oma sairautensa jota täytyy hoitaa erillisenä sairautena homoudesta.

        kyse ei ole välinpitämättömyydestä vaan siitä että miksi hetero ei anna homojen elää rauhassa ilman asennevammaa. Luonto on meidät kaikki luonut, erilaisuutta on luonto pullollaan. Olisi hyvin typerää luulla että homous tai heterous valitaan, vai oletko sinä valinnut olevasi hetero?
        Homoseksuaalisuus ei ole tila, se on ihan samanlainen oleminen kuin heterous. Ainoa ero siinä on että vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta romanttisesti eikä seksuaalisesti. Sanotko sinä että heteron elämä on niin seksikeskeistä että se merkkaa kaiken arvomaailmassa?


    • homomies ja isä

      Olen kahden lapsen isä, tulin lopulta sinuiksi itseni kanssa homoseksuaalisuuteni suhteen ja ulos kaapista. Tuskainen ero mutta suunta parempaan niin itsellä kuin koko perheellä vuosien vaikeuksien jälkeen. Uskalla olla oma itsesi, heräät eloon.

    • JUMALA4LIFE

      AI ETTÄ KUN SÄÄLITTÄÄ NÄMÄ USKOVAISET.... Mielummin olisin itse homo/lesbo kuin uskovainen 2000-LUVULLA! Onneksi lähipiiriini ei kuulu ketään joka uskoo johonkin satuolentoon, katsoisin kyllä kieroon ja pahasti. Lesboja ja homoja sekä bissejä kyllä tunnen senkin edestä, mukavia kaikki. Lisäksi tiedän monia lesboäitejä.

      Uskovaiset, eikö teitä syrjitä työelämässä? Itse en ainakaan voisi olla tekemisissä kenenkään noin ahdasmielisen kanssa.

      HERÄTKÄÄ NYKYAIKAAN!! Voihan se olla vaikeaa teille hyväksyä että homoseksuaalisuus on täysin normaali juttu, etenkin nuoremman sukupolven keskuudessa. Ymmärrän toki, että joillekin -50 luvulla syntyneille jumalaan uskoville fossiileille voi homouden hyväksyminen olla vaikeaa.

      Terveisin 25v nainen. Ps. huomaan jo kirjoitustyylistä että nämä homovastaiset kommentoijat ovat jotain 50-vuotiaita. Eikö teillä ole parempaa tekemistä?

    • JUMALA4LIfe

      AI ETTÄ KUN SÄÄLITTÄÄ NÄMÄ USKOVAISET.... Mielummin olisin itse homo/lesbo kuin uskovainen 2000-LUVULLA! Onneksi lähipiiriini ei kuulu ketään joka uskoo johonkin satuolentoon, katsoisin kyllä kieroon ja pahasti. Lesboja ja homoja sekä bissejä kyllä tunnen senkin edestä, mukavia kaikki. Lisäksi tiedän monia lesboäitejä.

      Uskovaiset, eikö teitä syrjitä työelämässä? Itse en ainakaan voisi olla tekemisissä kenenkään noin ahdasmielisen kanssa.

      HERÄTKÄÄ NYKYAIKAAN!! Voihan se olla vaikeaa teille hyväksyä että homoseksuaalisuus on täysin normaali juttu, etenkin nuoremman sukupolven keskuudessa. Ymmärrän toki, että joillekin -50 luvulla syntyneille jumalaan uskoville fossiileille voi homouden hyväksyminen olla vaikeaa.

      Terveisin 25v nainen. Ps. huomaan jo kirjoitustyylistä että nämä homovastaiset kommentoijat ovat jotain 50-vuotiaita. Eikö teillä ole parempaa tekemistä?

      • mietin vaan

        Uskon, mutta hyväksyn homot ja lesbot. Uskovia on erilaisia persoonia, kuten ateistejakin. Toivottavasti ateisti hyväksyy uskovan.


      • En 50 lukulainen

        Mutta mikä merkitys on jollain 50 luvulla 100 vuoden tai 1000 vuoden päästä? Ehkä 100 000 vuoden päästäkin on vielä ihmisiä. Ehkä miljoonankin päästä.

        En usko että homouden tulevaisuus on kovinkaan pitkäkestoinen.

        Kuvastaa lähinnä vain tämänhetkistä maailmaa koko homovillitys, en vähättelisi ihmisten mielipiteitä vain siksi koska eivät ole uusimpien trendien aallonharjalla.


    • Hetero, mikä muukaan

      Hetero on homoseksuaalisuuden luoma käsite jonka olemassaoloa olisi mahdotonta käsittää jos vaihtoehtoja olisi vain 1.

      Samoin ovat ateistit olemassa vain siksi koska vaihtoehtona on myös olla uskovainen.

      Tälläkin hetkellä on vaihtoehtojen puutteen vuoksi paljon asioita joita emme rekisteröi lainkaan.

    • ihan olisi

      Et tietenkään... kais sä ymmärrät että sehän olisi IHAN HOMOA.

    • niin ja näin

      En tiedä miten seksuaalisuutta tulisi käsitellä, mutta itse koen itseni heteroksi. Ja olen siis mies. Seksuaalisuuteen liittyy mielestäni himoja ja nämä himot liittyvät mielestäni aina tiettyihin mielikuviin. Jos pohdiskelisit omia mielikuvia mistä uskot seksuaalisen suuntautumisesi johtuvan tai mihin pyrit seksuaalisuudella, saatat kenties päästä jonkinlaiseen ratkaisuun ongelmasi suhteen.

      Mielestäni kuitenkin seksuaalisuus on käsitteenä sellainen joka tuo pettymyksen jos sitä miettii liikaa. Seksuaalisuus kun ei tuo mitään muuta kuin hetken huvin. Usein se perustuu tiettyyn mielikuvaan jonka monet ihmiset kokevat tietyssä määrin kiellettynä asiana, mutta se silti tuo hetken tyydytyksen. Se miksi seksuaalisuutta pidetään usein kiellettynä asiana, johtuu seksiin liittyvistä vaaroista. Toki myös ihmissuhteet voivat tuoda ongelmia jos toiset ihmiset eivät hyväksy tietynlaisia ihmissuhteita.

      Itse koen että hyväksyisin parisuhteen vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kanssa joka kokee sen ainoastaan kahdenkeskeisenä ihmissuhteena mihin ei liitetä muita ihmisiä. En tällöin hyväksyisi sitä että minun tai toisen ihmisen puolelta haettaisiin minkäänlaista hyväksyntää sille parisuhteelle mihin minä olisin valmis.

      Sen verran uskallan sanoa lapsista että tiedän että monet lapset ovat valmiita pilkkaamaan niitä lapsia joiden vanhemmat ovat erilaisia. Saattaa olla itsekästä ryhtyä erilaiseksi vanhemmaksi lasten suhteen, mutta mielestäni olisi syytä ottaa lapsen tulevaisuus myös huomioon siinä määrin ettei lapsi joutuisi kärsimään tästä.

      Ilmeisesti hait hyväksyntää lesboilta kirjoittaessasi tälle palstalle, mutta kun tämä kirjoitus pääsi tuonne otsikoihin, ajattelin avautua asiasta. Eihän tämä ole lesbojen yksityinen ongelma jos kyse on siitä että heterot tai lapset eivät pidä lesboista.

      • f*ck

        mun mielestä koko sana seksuaalisuus pitäisi jättää pois, olisi hetero, homo jne. Koska näköjään sana seksuaalisuus kääntää ajatukset pelkästään sinne makkarin puolelle, vaikka ihan normaalia elämää mekin elämme, lapset, työ, harrastukset jne. Silti kun puhutaan homoseksuaalisuudesta puhutaan vain seksistä. Se olisi vähän liian simppeliä elämää joskin ehkä helpompaa jos vain meidän elämä olisi seksin perässä menemistä. Mutta heteroiden päässä se tuntuu näin olevan, mitään normaalia ei meidän elämässä ole, kaikki pyörii seksin ympärillä. Se on hullua.

        Lapset on tulevaisuus, näinhän se sanotaan, jos mitään muutosta ei uskalleta tehdä niin mikään ei koskaan muutu. Lapsen etu on rakastava koti, se että joidenkin lapsista tulee kiusaajia on katse käännettävä heidän kotiin ei sen jota kiusataan.


    • Näin on!

      Tuommoiset kauhistavat mieltymykset on aina viisainta salata todella visusti, paitsi jos tieten tahtoen haluat kerjätä vaikeuksia itsellesi.

      • f*ck

        ikävää ettei tyhmyyttä voi salata todella visusti.


    • Tottakai voit tulla vielä kaapista ulos! Mikset voisi(?)
      Alla 18.5.2014 uusittavaan Aamusydämellä ohjelmaan,
      jossa Veronica Saarela ja Riku Karppinen kertovat kumpainenkin omasta homoseksuaalisuudestaan!

      http://www.netti-tv.fi/katso/aamusydämellä-24112013-0905/133490#.U2A_FeryW1s

      T: Lapseton (umpi)hetero

    • tyttö

      mielestäni kaipaat vaan vaihtelua etkä oikeesti ole lesbo vaan jonkin tyylin BI. eikä se ole paha asia... tämä saattaa johtua siitä et olet pettynyt jollain tasolla esim lapsen iisään ja sitä kautta et luota niin paljon miehiin ja haluat vaan kokeilla millaista olisi naisen kaa

    • äidin tyttöystäväksi

      Voit tulla kaapista. Eiköhän noita ole maailmallakin ja Suomessa muitakin.
      Ja myös lesbot keskenään voi saada lapsia nykykeinoin, tai vanhanaikaisin keinoin, eli esimerkiksi kysymällä jotain homomiestä isäksi kuppi ja ruisku-systeemillä.

      Siihen kannattaa panostaa ja miettiä, että kestääkö lapsen tilanne tämän?
      Nykymaailma koulussa ja hoidossa on valtavan armoton.

      Vaihtuuhan sitä joskus isä naiseksi. Huolella mietit tilanteen läheistesi kannalta myös, etkä vain rakastua lätkähdä, ja unohda lastasi.

      • kuka mitä häh?

        "Siihen kannattaa panostaa ja miettiä, että kestääkö lapsen tilanne tämän?
        Nykymaailma koulussa ja hoidossa on valtavan armoton. "

        Kuka/ketkä lapsen elämästä koulussa ja huollossa tekee valtavan armottoman?


    • lapset pois.

      Miksi pitäisi käyttää homon geenejä? Lapsella olisi edes pieni mahdollisuus tulla normaaliksi jos käyttää heteron geenejä.
      Ihminen joka ajattelee noin vähän lapsen terveyttä ei ole sopiva vanhemmaksi.

      • FYI

        Suurin osa homoista ja lesboista on heteroiden jälkeläisiä.


      • Roskaa!
        FYI kirjoitti:

        Suurin osa homoista ja lesboista on heteroiden jälkeläisiä.

        Varmasti ei ole. Kyllä homostelutaipumus ilman muuta on geneettinen ominaisuus.


    • Pikaista paranemista

      Homoseksuaalisuus on sairaus josta voi parantua.

      • täti-ihminen

        Mistä tämä kaikki kielteisyys ja ahdasmielisyys oikein tulee? Miksi on niin vaikeaa hyväksyä kaikki ihmiset omina itsenään? Jos tämä on heteroiden mielestä "sairaus", niin mä en ainakaan halua siitä parantua. Mä oon onnellinen näin, enkä vaihtaisi tätä miksikään muuksi. Ehkä se on niin, että ne heterot, jotka on elämässään nähnyt muutakin, kun hyvää, osaa asennoitua tähän "sairauteen" positiivisemmin. Suvaitsevaisuutta kiitos.


      • m.h1

        Jaahas mutta en usko sitä auttaa parannusta. Antakaa ihmisille onnellinen olla ja elää näin. En koe sairautta vain se on rakkautta ja kohtalo ohjaa. Ap liittyy vain kysymyksiä joka haluaisi tietää ,että onko niin tai helpottaa tiedon avulla joka voi miettiä.


    • kake1

      Ei muuta kun ulos kaapista ja anna palaa täysillä--elämä on liian lyhyt olla pimeessä kaapissa haluineen. Tsemppiä ja kunnon sexiä...

    • oon mikä oon

      Kyllä voi olla ihmisen elämä vaikeaa,miten kukaan voi tietää mikä sulle on parasta. Jos olet yrittänyt olla "normaali",ja totesit sen olevan "ei minun juttu",niin selvästi olet hoidon tarpeessa. Joka kevät nämä kahjot alkaa lääkityksen puutteessa sekoilla, ole vaan lesbo/bi,elä elämääs.

      • täti-ihminen

        Ei mun tarvitse yritttää olla muuta, kun oon. Se kevät, tuleva kesä ja sen aidot, toiset hyväksyvät ihmiset riittää "lääkkeeksi. Nyt ei jaksa enää vaivautua vastaamaan. Eläkää ihmiset sitä elämää, mitä kunkin oma sydän sanoo.


    • näin se vaan on

      HYIIII;
      Kuinka voi nainen olla lespo ???????? HYIIIII, luulempa että ihmiset on menny sekasi päästään ja pahati,
      EI NAINEN VOI OLLA SEKSUAALISESTI kiinostunu toisesta naisesta, nainen voi olla VAIN kaveri ja ystävä toisen naisen kanssa , se on luonnollista, MUTTA EI VOI OLLA SEKSUAALISESTI kiinostunu,
      jos joku on niin hän on H U L L U , hänen on syytä kääntyä pikaisesti psykiatrin puoleen ymmärtääkseen mistä oikeesti on kysymys ja miksi !

      • FAKTAAA

        Tiesitkö, että suurin osa naisista on biseksuaaleja? Tullee varmaan järkytyksenä 60v uskovaiselle =)


      • Humpuukia
        FAKTAAA kirjoitti:

        Tiesitkö, että suurin osa naisista on biseksuaaleja? Tullee varmaan järkytyksenä 60v uskovaiselle =)

        Suurin osa naisista ei tosiaankaan ole biseksuellejä.


      • pumpuukkia
        Humpuukia kirjoitti:

        Suurin osa naisista ei tosiaankaan ole biseksuellejä.

        Hahah, avaapa silmät. Joka kerta näkee baarissa muijia suutelemassa ja kähmimässä toisiaan

        Ei tosin varmaan siellä sinun latotansseissa...


    • ameeba

      Mielestäni kannattaa rauhoittua. Mieti tarkkaan oletko ihan oikeasti lesbo.
      Ehdotan myös salaamista ainakin työpaikalla ja opiskelija kavereiden keskuudessa, ainakin aluksi. Itse kyllä järkytyin, kun eräs opiskelijakaverini, jolla oli 3 lasta, kertoi olevansa lesbo ja asuvansa naisen kanssa. Monet muut opiskelija toverimme myös kalpenivat. Suhtautuminen tähän naiseen kyllä muuttui negatiivisemmaksi koko yhteisössä. Itse säälin varsinkin hänen poikaansa. Minkälainen identiteetti hänelle muodostuu?

      • f*ck

        eli sen naisen pitäisi hävetä identiteettiään mutta sulla ja sun kavereiden asenteissa ei ole mitään muutokseen syytä? Että mielummin erilaiset kaappiin vain ettei sun tarvi järkyttyä. Mites jos sä menisit sen järkytyksesi kanssa kaappiin etkä puhuisi siitä kellekkään, tai hakeutuisit hoitoon, Ota ne muut kauhistuneet opiskelijat vaikka mukaan, joko sinne kaappiin tai hoitoon.


    • erillisyys on harhaa

      itsetuntemus-ohjaajana sanoisin sinulle, että älä mieti sitä yhtään mitä muut sinusta ajattelevat! Vain sinä voit tuntea itsesi, tunteesi ja sisimpäsi. Jos lähtee miellyttämään muita, ei voi elää onnellista elämää! On väärin elää toisten ehdoilla, siinä tekee hallaa niin itselleen kuin loppupeleissä toisellekin. Sinulla on lupa olla sellainen kuin olet, kysymättä lupaa siihen muilta. Sinulla on lupa olla onnellinen, sellaisena kuin olet. Ja sillä on Tarkoitus, olla sellainen kuin on.. Sielutietoisena ihmisenä voin kertoa, että on olemassa sielunsopimuksia joita teemme sieluina ennen syntymäämme tänne, jolloin siis sopimukset (karma) voi olla ihan yhtä hyvin samaa sukupuolta olevankin kanssa.. Jolloin täällä puhutaan homoudesta ym.. ja jota mielletään (ei tietoisina) sairaudeksi! ja mm. tämän takia erilaisuutta yleensäkin ihmisten on vaikeaa tajuta. Se että jollain on kiinnostus toista sukupuolta kohtaan, niin ei ole yhtään sen ihmeellisempi asia kuin että olisi itse hetero! Yhtälailla hetero on "erikoinen" homon tai lesbon näkökulmasta! :D riippuu keltä kysyy.. Jokaisella on oma tie, jokainen kulkekoon omaansa rauhassa, ja pysyen omissa saappaissaan!

      • Täyttä humpuukia

        Kumoat itse itsesi antamalla ulkopuolisena henkilönä neuvon toiselle olemaan ottamatta vastaan ulkopuolisten neuvoja.

        Siksi self-help teollisuus onkin niin ristiriitaista.

        Ainoa toimiva apu on sitä kun joku kertoo mitä toisen pitää tehdä ja mitä pitää olla, ja toinen sitten myös noudattaa ja välittää niistä neuvoista.

        Et sinäkään syntyessäsi osannut mitään.


    • Hölmöläisten virasto

      Lesbous kannattaa salata ainakin TE-keskuksessa asioidessa. Siitä voi joutua tekemään lisäselvityksen, jonka käsittelyä sitten odotat rahattomana.

    • kääntykää

      Ole vapaasti omaitsesi ja ala elää,,eli alat elää kuolemalle,ja sekö on vapautta ja elämää,,ihminen on luonnostaan typerys, ihminen on esim unohtanut 10 käskyä,se suojelee elämää ja antaa oikean tien kulkea. Ihminen on niin vähä älyinen suhteessa siihen mitä Jumalan sana kehoittaa,ihminen aina valitsee kuoleman tien,kun ei tahdo kuulla mitä hänen Luojansa sanoo. Kaikenlaiset ihmismielen puoskarit koettaa tarjota teeseitse ratkaisuja kohti onnellista elämää,mutta ei Herramme siunaa sellaista. Tavallisessa arjessa meidän on eläminen ja ainoa oikea ohje nuora on Jumalan oma sana,silloin ei tarvi pelätä kun seisot kerran Herrasi edessä ,,HUOM. Kuolemasi jälkeen! Ei ole aivan sama miten elämäsi elät luottaen omiin kuolleisiin valintoihin. Lesbous on synti kuin homouskin,mikä tahansa asia joka on vastoin Jumalan omaa ilmoitusta. Jokainen lankeaa,mutta sen saa tunnustaa Herralle ja uskoa se anteeksi Jeesuksen sovitustyön tähden. Mutta kuka ei tahdo tunnustaa ja ei halua saada anteeksi,niin hän jää ilman anteeksiantoa. Sellainen ihminen kuitenkin on että hän valitsee mieluummin iankakkisen kadotuksen. Eli kyllä me olemme viisaita!!

    • Hei, ei tänne kannata mitään kirjoittaa...:( saa vain mielipahaa itselleen! Kuuntele sydäntäsi ja tee niinkuin se sanoo...ja älä kysele muilta mielipiteitä.

    • Hetero.

      Lesbous on samanlainen kuin alkoholismi. Kaikki muut huomaa mutta ei itse.
      Heteroksi synnytään ja sellaisena pysytään. Puhu niin kuin tarkoitat. Tuollaiset
      kaapista tulemiset eivät ole totta.
      Ei heteroita kiinnosta sinussa kuin kaksi asiaa.
      Oletko hetero?
      Oletko vastakkaista sukupuolta?

      Jos et ole niin kerro se niin heterot tietää jättää sinut rauhaan.

      Sellinen on pervoa että jossain missä samaa sukuopuolta olevia on alasti
      nautiskelee tai hakeutuu selliselle alalle missä pääsee lääppimään. Tosin
      ei minua kyllä häiritse jos ei nyt ala persereikää rasvailemaan.

      • Ootko

        Yhä kännissä ?


    • Melkohetero

      Miksi pitäisi tehdä asiasta numero? Ei kai se kenellekään kuulu oletko naisen kaveri vai seurustelukumppani. Miksi pitäisi toitottaa maailmalle olevansa jotain, kun voi seurustella ihan vapaasti. Jos joku epäilee jotain, niin voi itse päättää haluaako kertoa totuuden suhteestaan.

    • LESBOJA MEKIN

      Ole oma itsesi ei tuo asia kuulu kellekkään muulle kuin sinulle ja hänelle johon olet rakastunut. Älä välitä muiden mielipiteistä.

      Joillekki ei mahdu muutakuin oma napa ja sen tuijotus.
      Joillekkin on maailman ihanuus tullut julki että voi olla myös samaa sukupuolta olevan kanssa.
      Et tule ikina oleen oma itsesi jos estät itseäsi asian suhteen.
      toinen vaihto ehto on tietenkin tuo että tulet kärsimään asiasta jota et tullut tehneeksi.

      siis ota itseäsi niskasta kii ja nauti elämästä ettet mieti mitä muut ajattelee ne ei elä sun elämää vaan sinä elät itsesi muksusi ja rakkaasi kanssa. te päätätte...

      Tsemppiä

    • 19+6

      Totta kai on mahdollista tulla ulos kaapista vaikka oletkin äiti. Ei tämä ketään vahingoita(joskin hämmentää ihmisiä) mikäli hoidat yhä velvollisuutesi äitinä ja rakasrat lastasi!

    • Wanha kokoomuslainen

      Erittäin helppo juttu,nimittäin kahden samaa sukupuolta olevan liitto on Herralle kauhistus!! siis missään korostan "EI missään nimessä" kenenkään pitäisi alkaa parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa sellainen on todella kauheaa.

      • oma elämä

        Kelle herralle?? Missä asuu?

        Homous ja lesbous on valinta jo ennen kuin tänne pöliin heteroiden kanssa edes tullaan, ja sen tarkoitus on kohdata tuo viha, jota heterot solkenaan syytää homojen ja lesbojen päälle. Sylkevät ja solvaavat, niin siinä ihminen kasvaa henkiesti niin vahvaksi, ettei rajaa. Heterot eivät saa tätä mahdollisuutta kuin vasta seuraavisa elämissään, ja ovat sitten vuorostaan homoja ja lesboja. voi sitä solvausten määrää mitä joutuvat vuorostaan kokemaan..

        Kenekään homon tai lesbon ei tarvitse alkaa elää heterona vaan sen vuoksi, että "kun pitää olla hetero". ei pidä, pitää olla sellainen kun on. Mihinkään painostukseen ei pidä suostua.

        Hyvissä viroissa olevat ehkä pelkäävät niin paljon etteivät uskalla olla sitä mitä ovat, mutta siinä se mahdollisuus kohdata tämä viha menee sitten. Kuitenkin suuri tuki on myös siellä "omana itsenään" sillä homoja ja lesboja on puolet väestöstä jokaisessa kulttuurissa.

        Rohjetkaa.


      • --ROFL--

        Ja joulupukki tuo jouluna kaikki lahjat ja haikara lapset.


    • OhMyGod69

      Ei näiden uskovaisten kommenteista kannata välittää. Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten tänä päivänäkin Suomessa on vielä uskovaisia. Mutta kannattaa muista, että tutkimusten mukaan vain 5% uskoo OIKEASTI jumalaan.

      Tällaisen marginaaliryhmän mielipiteistä ei kannata välittää. Ja nämä tuppaa vielä olemaan aika vanhaa ikäluokkaa, joten ketäpä edes haittaa.

      Itse olen 20-vuotias ja siksi ihmettelenkin näitä kommentteja. Näille homovastaisille lähinnä naurettaisiin ja katsottaisiin hieman säälittävästi. (Oikeasti, kuka järjellä varustettu ihminen uskoo johonkin satuolentoon?).

      Niin se maailma muuttuu.

      PS. Uskovaiset, ihan mielenkiinnosta, elättekö itse täysin Raamatun mukaan?

      • Ei niitä vaan jaksa

        20 vuotiaana voi vielä homojen jutut huvittaa ja nuoret helposti kokee homot hyviksi tyypeiksi. Nuorena muutenkin kaverit on kaikista tärkeinpiä.

        Usko pois, mieli monella myöhemmin muuttuu kun ne samat homomaiset hauskuudet on aina vaan sitä samaa ja väistämättä hetero ihminen miettii onko homoseksuaalien elämä tosiaan niin rajoittunutta.

        gay gay hah hah hohhoijjaa...


      • f*ck
        Ei niitä vaan jaksa kirjoitti:

        20 vuotiaana voi vielä homojen jutut huvittaa ja nuoret helposti kokee homot hyviksi tyypeiksi. Nuorena muutenkin kaverit on kaikista tärkeinpiä.

        Usko pois, mieli monella myöhemmin muuttuu kun ne samat homomaiset hauskuudet on aina vaan sitä samaa ja väistämättä hetero ihminen miettii onko homoseksuaalien elämä tosiaan niin rajoittunutta.

        gay gay hah hah hohhoijjaa...

        homoseksuaalien elämä rajoittunutta? Siinä on heteron paras vitsi, kuka se täällä lesbojen palstalla onkaan muu kuin rajoittunut hetero kertomassa mitä jumala ja hetero haluaa. Yleensä ne haluaa aina samaa, on se niin jännä yhteys niillä, ei yhtään rajoittunut.


      • pakanuus

        ""PS.Uskovaiset,ihan mielenkiinnosta,elättekö itse täysin raamatun mukaan?""

        Ei Jumalan sana muutu miksikään,vaikka maailma ja maailman mieleiset ihmiset muuttuu. Joka ymmärtää miksi Raamattu on annettu ihmisille,ne ei naura tai pilkkaa homoja tai lesboja. Mutta sinunkaltaiset ihmiset pilkkaa ihmisiä,koska sinä pilkkaat uskovia kristittyjä. Epäuskoiset ihmiset on kaikkein pahimpia maailmassa,he luulevat että he voivat tehdä mitä tahansa saamatta rangaistusta. Heiltä puuttuu kunnioitus ja pelko Luojaansa kohtaan. Siksi kun Häntä pidetään satuna. Lohduttaudu sillä että kerran sinäkin tulet näkemään onko Hän satua,,,


      • 5+7
        pakanuus kirjoitti:

        ""PS.Uskovaiset,ihan mielenkiinnosta,elättekö itse täysin raamatun mukaan?""

        Ei Jumalan sana muutu miksikään,vaikka maailma ja maailman mieleiset ihmiset muuttuu. Joka ymmärtää miksi Raamattu on annettu ihmisille,ne ei naura tai pilkkaa homoja tai lesboja. Mutta sinunkaltaiset ihmiset pilkkaa ihmisiä,koska sinä pilkkaat uskovia kristittyjä. Epäuskoiset ihmiset on kaikkein pahimpia maailmassa,he luulevat että he voivat tehdä mitä tahansa saamatta rangaistusta. Heiltä puuttuu kunnioitus ja pelko Luojaansa kohtaan. Siksi kun Häntä pidetään satuna. Lohduttaudu sillä että kerran sinäkin tulet näkemään onko Hän satua,,,

        Lähdet nyt siitä lähtökohdasta, että olet oikeassa. Et oikeasti edes tiedä Raamatun alkuperää? Sitä ei ole kukaan antanut, sen on koonnut ihminen ja valinnut itselleen parhaat palat ja sen "antaja" on painotalo. Aivan. Raamattusi ei ilmesty käteesi eikä se ole mitenkään maaginen. Se tulee samanlailla kuin kaikki muukin kirjallisuus.

        Miten ihminen voi kunnioittaa jotain mitä ei ole tai nätimmin sanottuna, mitä ei usko? Raamattu ei ole muuten jumalan sanaa, luulisi uskovaisen tämänkin tietävän...Se on välikäden välikäden kautta välitettyä tietoa, josta kukaan ei ole tavannut alkuperäistä sanojaa. Jos sanon sinulle useamman sadan lauseen ja pyydän kertomaan sen eteenpäin, todennäköisesti johdanto muuttuu aika radikaalisti.

        Mutta jos lähdetään purkamaan koko juttua, niin kyllä se raamattu täytyy ottaa kirjaimellisesti. Nykyajan kristitty on lähinnä hipsteri, joka lukee raamattua miten sattuu ja nappaa sieltä itselleen hyvät opit...Sitten väittää olevansa "hyvä kristitty". Todellisuudessahan pitäisi juosta kivien kanssa muiden ihmisten perässä ja heitellä niskaan.

        Hauska asiahan on se, että uskovaisen kanssa on typerää tapella asiasta. Vähän kun juttelisi fysiikasta vauvan kanssa. Ei vauva sitä asiaa voi käsittää tai ymmärtää, ainoana erona että ymmärrän lapsen mielenkiinnon puutteen keskusteluun...Sitä en ymmärrä, miksi aikuinen ihminen netissä puhuu "ei uskovaisille" asiasta ilman mitään FAKTAPOHJAISTA ja ainut argumentti on "se on uskoa, huomaat sitten!!!"...Maailmassa on uskontoja, jotka on paljon vanhempia ja vakuuttavampia kuin raamattusi, joten jokainen täyspäinen joka haluaa uskoa johonkin pitäisi olla tietoinen, että vakuuttavampia vaihtoehtoja on olemassa....

        Eniten vastarintaa homoseksuaalit saavat juuri uskovaisilta. Tämä on ihan puhdas fakta, että uskonto provosoi kaikkein eniten negatiivisuutta muita ihmisiä kohtaan. Katso kirkkosi historiaa ja tutustu aiheeseen. Avaa kerrankin silmäsi.

        Mielestäni on jotenkin naurettavaa, että uskovainen ei tiedä raamatusta todellisuudessa yhtään mitään faktapohjaista, eikä tiedä kirkon historiasta mikä on todella musta ja verinen. Viellä vähemmän tietää muista uskonnoista. Ateisti sentäs on selvittänyt ja tutkinut asioita, joten voi perustella omat näkemyksensä. Sinä taas jauhat sitä samaa vanhaa ja et kykene yhtään perustella asiaa.

        "Se on uskoa!"
        "Olen tavannut Jeesuksen, usko se" - Moni mielenterveyspotilas kristillisessä hoidossa
        "Kunnioita minun uskoani, minä en kunnioita sinua koska minun ei tarvitse!"

        Hitler oli kristitty ja hänen viitteitään uskontoonsa näkyy monissa säilyneissä teksteissä.
        Mussolini oli todella hyvää pataa kristittyjen kanssa.
        Stalin oli joko ateisti tai uskovainen, riippuu täysin lähteestä ja löytyy viitteitä molemmista. Eli voidaan lyödä joko uskovaiseksi tai ateistiksi.
        Amerikan Presidentti joka antoi nukettaa Japanin oli uskovainen...

        Tule sitten takaisin, kun oikeasti ymmärrät sanat Raamattu, Pimeä aika, kristinuskon historia ja Jumala. Perustele ne vakuuttavasti, niin joku ottaa sinut tosissaan. Todellisuudessa et kykene perustelemaan asioita, koska et niistä tiedä oikeastaan mitään. Mikä on tietenkin sääli, koska mitä se kertoo sinusta uskovaisena jos et tiedä asioista joihin uskot juurikaan mitään? :(


    • jjfjfjjfjfj

      no kokeile nuolla pillua ni sillähän se selvii :P
      t.mies30wererevecec

    • Lepakko on ok

      Ei muuta ku lesboilemaan jos siltä tuntuu. Sillä se selviää.

    • Ötzi

      Ja tää on tosijuttu

      Tri Laura Schlesinger on yhdysvaltalainen juutalainen fundamentalistipastori, joka jakaa ohjeita ihmisille, jotka soittavat hänen radio-ohjelmaansa. Taannoin hän sanoi, että homoseksuaalisuus on iljetys viitaten 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22) eikä sitä voi missään tapauksessa hyväksyä. Seuraavassa avoin kirje, jonka Tri Laura sai eräältä kuulijaltaan.

      "Hyvä tohtori Laura, Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoani niin monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos.18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä.

      Keskustelu loppuu siihen. Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen.

      Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9) Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

      Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä tämänhetkisten kurssien mukaan?

      3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisitko selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

      Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

      Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

      3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

      Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

      Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6), että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

      Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3. Moos 20:14)

      Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma, että osaat auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton. Uskollinen kuulijasi ja palvova ihailijasi,

      Sean Hayes"

      • Siitäs sait

        Aika hyvä kirje Ötzi :DD


    • urts

      On

    • vanhempi kokeillut

      itse olin samassa tilantessa oman seksualisuuteni kanssa....
      se ei selviä kuin kokeilemalla..
      mun mielestä, lähesty ihastuksesi kohdetta, mene sen kanssa leffaan jne..
      yleensä nämä vähemmistösuuntautuneet ymmärtää tilanteita kyllä..
      ei tarvitse tulla kaapista ulos kokeillakseen (vai onko se samas koulussa tms?)
      ja jossain vaiheessa kerro ihastuksellesi suoraan että olet epävarma suuntautumisestasi.... älä kuuntele liikaa muita, itse se sinun on tehtävä valinta
      voihan se olla että se olisi ihan ihanaa.. ja nyt jos jätät sen kokeilematta niin
      sinua harmittaa se myöhemmin.
      jos ihastuksesi on sellainen että sen kanssa olo kaapissa ei onnistu,
      niin mene jonnekin kaukaiseen kaupunkiin lesbobaariin ja kokeile siellä
      että miltä tuntuu... siellä juttele lesbojen kanssa avoimesti asiasta.. eihän
      se siellä kaukaisessa kaupungissa haittaa...etene hitaasti, älä missään nimessä mene (kännissä) mukaan semmoiseen josta jäisi jotain traumoja..
      tiedän että seuraavana aamuna olo voi tuntua raiskatulta, vaikka itte olisikin halunnu xxx...

    • ghjghjghj

      Koskaan ei ole liian myöhäistä tulla kaapista tai selvittää uusia asioita suuntaumuksestaan ja lapsi tai lapset eivät vaikuta siihen mitenkään. Lapset eivät myöskään niinkään välitä vanhempiensa suuntaumuksista, ellei joku sitten ole kasvattanu heistä ahdasmielisiä.

    • murmurnau

      "Vaikka olen nyt tällä hetkellä eronnut ja on yksi lasta. Silti kattelen vähän väliä sillä silmällä lesboja. "

      Kerro heti mistä näet että joku nainen on lesbo, katsellaksesi häntä sillä silmällä! Palstalla oltaisiin ikionnellisia tästä tiedosta. Yleensähän se käy niin, että haksahtaa katselemaan heteronaisia, ja siitähän ei seuraa kuin sydänsuruja.

      Ja eronneenahan sitä juuri passaakin naisia katsella. Suhteessa jos katselee niin se voi kohta olla entinen suhde.

      Mitä lapsiin tulee niin hyvin sä vielä kerkiät, tunnen yhden äipän joka vasta kahdeksan lapsen äitinä tuli kaapista.

    • menköön Siperiaan

      Mitä se sellainen lesbous on, mitä täytyy vappukulkueissa toitottaa ja kylttejä kantaa kaiken maailman tilaisuuksissa. Eihän lapsellekaan toitoteta, että juu niin haluaisin tuota naista/ miestä, kun olen hetero. Siis olla sillai, kuin tv:kin näyttää.

    • Jackal_5on

      "Ja tällä hetkellä olen erittäin ihastunut erääseen lesboon, mutta en vain uskalla tulla kaappista vielä...vai pitäiskö?"
      Jos sinulla on mahdollisuus lähestyä sitä ihmistä ja olet kerta sinkku niin tee ihmeessä jonkin sortin aloite. Voihan olla että siitä ei mitään tule, mutta oman kokemukseni mukaan siitä ei kostu pitkässä juoksussa mitään, että koettaa piilottaa tunteensa kunnes sopiva hetki niiden esilletuomiseen tulee ja menee.

      "Vaikka olen jo äiti?"
      Miten se on asian kannalta relevanttia?
      Ei äitiys tarkoita sitä, ettetkö sinä saisi elää omaakin elämääsi niin kauvan, kun et lapsesi tarpeita sen varjolla laiminlyö, eikä intiimielämäsi ole lapseltasi mitenkään pois, kunhan mahdollisella kumppanillasi on vaan sen verta älliä, että käyttäytyy lastasi kohtaan asiallisesti.

    • troolololo

      MISTÄ NÄITÄ HIMOUSKOVAISIA OIKEIN TULEE? Miten se pieni prosentti ihmisistä joka jumalaan tosissaan uskoo eksyy jonnekin Suomi24:seen ja vielä homopalstalle??

      Ihan itkettää ajatella miten TYHMIÄ vanhemmat ihmiset ovat. Vai että JUMALA... Salli mun nauraa. Raamattu kelpaa vain sätkäpaperiksi

      • hyödyllinen kirja

        Kyllä sitä voi käyttää vessapaperinakin!

        Mä kyl epäilen, että näitä jeesustelijoita on todellisuudessa vaan pari tyyppiä, jotka luo kuvaa kokonaisesta hihhuliarmeijasta. Naurettavia heeboja. Niitä kannata tosissaan ottaa :D


    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe