Mielipuoli mummo

Mummon jahtaama

Näin viime yönä hyvin erikoisen unen:

Olin aivan tavallisessa n. supermarketin kokoisessa kaupassa asioimassa. Kaupassa oli itseni lisäksi vain myyjä ja yksi n. 75 vuotias nainen. Olen kävelemässä lehtihyllyn kohdalla kassan lähellä, kun tuo onnittelukortteja käsissään pyöritelllyt vanha nainen kääntyy yllättäen minua kohti ja huutaa minulle: "Sinä saatana!".

Menen hämilleni ja kassalla oleva myyjä on myös ihmeissään. Nainen jatkaa paasaamistaan ja itse yritän selittää, että rouva on varmaankin erehtynyt henkilöstä. En ehdi montaa sanaa sanoa, sillä hulluksi mummoksi muuttunut nainen ottaa käsilaukustaan pistoolin ja ampuu. Luoti viuhuu ohi ja syöksyn hyllyjen taakse suojaan.

Mummo seisoo paikallaan ja hän ampuu aina, kun vähänkin yritän kurkistaa hyllyn takaa. Kassalla oleva myyjä on kauhuissaan ja huutaa "Herranjumala lopeta!" ja soittaa hätänumeroon. Tämä herpaannuttaa mummon keskittymistä sen verran, että ehdin pinkaista nykyiseltä paikaltani toisen hyllyn taakse. Mummo ehtii huomata liikkeeni ja ampuu, mutta ei kuitenkaan osu. Tätä jatkuu jonkin aikaa, kunnes luulen saaneeni tilaisuuden.

Juoksen kassojen läheisyydestä taaemmas kauppaan pakastealtaiden lähelle ja kyyristyn yhden altaan taakse. Mummo huomasi myös tämän. Vilkaistessani altaan takaa, huomaan hänen lähestyvän pakastealtaan vasemmalta puolelta. Päätän lähteä oikealle karkuun, mutta mummo ilmestyy jostain eteeni ja osoittaa aseellaan suoraan päähäni.

Juuri kun hän on laukaisemassa, saapuu virkavalta paikalle ja kaataa mummon maahan. Seuraavaksi poliisit paketoivat mummon aivan outoon asentoon. He taittavat mummon jalat suorina ylös niin, että nilkat ovat korvien tasalla. Mummo huutaa ja kiroaa voimakkaasti ja poliisit laittavat tälle pakkopaidan ja muumioivat hänet melkein kokonaan sideharsoin ja vievät pois. Minä ja myyjä huokaisemme helpotuksesta ja uni päättyi.

Mistähän tälläinen aivan eriskummallinen uni voisi kertoa? En ole mitään tämän kaltaista unta ennen nähnyt. Olen 29 vuotias mies.

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiruliinauute

      Oletko unohtanut isoäitisi merkkipäivän?

      • Mummon jahtaama

        En, sillä molemmat mummoni (ja myös papat) ovat jo poistuneet tästä maailmasta.


    • Anna-Kaisa6

      Voi mm. kertoa jotain omista huonoista ominaisuuksista ja poliisi niiden taltuttamisyrityksistä.

    • IMAGI.nation

      ei v#ttu mikä uni .... #repeilee# :D

    • en osaa auttaa :D

      "Sinä s-aatana!"

      :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe