miten pyytää äidiltä?

fefi

Olen siis 13v. Ja rintani alkaa olla jo aika isot. Olen tähän asti käyttänyt hooämmän 170cm lyhyitä alustoppeja mutta nyt ne alkaa olla jo liian pienet, miten voin pyytää äidiltä rintaliivejä vai tarvitsenko niitä ollenkaan?

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Terve fefi!
      Äidiltä pyydetään rintaliivejä niin, että mennään äidin luokse ja sanotaan, että jokohan mulle pitäs rintaliivit ostaa, kun tuntuu, että tarvitsisin?

      99%/100% äiti sanoo, että lähdetäänkö sillon ja sillon niitä katselemaan ja sovittamaan.

      Niin se asia hoituu! Testaa ja kerro tulos!

    • omatoiminen :)

      Mee ostaa ite. Siis mä joskus kutos luokal ku oltii kaupassa nii menin lindexin alusvaate puolelle, katoin ite kivat rintsikat ja ostin :) sen jälkee sit välillä vein äitinki vaatekoriin rintsikoita ja olin vaa sillee et voisit ostaa nää :D

    • fefi

      En uskalle!! Jänistin just kun mun piti mennä kysyy!! :-X

      • vinkvinnk

        Mä tiedän keinon tähän :D Mee sillee ettet nää sun äitiäs ku puhut sil, vaik seinän tai kulman takaa sanot asias pikasesti, tai silleen muuten oot tosi kaukana siitä, silleen mul on ainakin ollu helpompaa kertoo kaikkee :P


    • Sanoin suoraan

      No laita vaikka lappu pöydällä, lähetä viesti, sano suoraan jne. On monia keinoja, älä jänistä!

      • rintsikkatyttö 13v

        Mee jutteleen äidin kanssa ja kysele sen ekoista oikeista kuppiliiveistä!

        Oon varma, että kaikki äidit tykkää kertoo siitä, kuinka niitä jännitti kysyy rintsikoita omalta äidiltään, eli sun maailman ihanimmalta mummoltas.

        Mummollekkin voi hyvin kertoo rintsikoitten tarpeesta, niin mummo kertoo sit äidille, jos äiti ei oo jo teidän rintsikkakeskustelusta yskää ymmärtänyt.

        Rohkeutta peliin ja sullahan sitä on, siitä oon vuorenvarma!
        Pistä nyt vauhtia masinaan, niin sulla on jo kevätjuhlassa upouudet ihanat rintsikat.

        Onnea matkaan! Sä pystyt siihen!

        Ps. Mäkin sain uudet vitivalkoset topatut 75A rintsikat kevätjuhlaa varten!


    • mietityttää

      Oletteko huomanneet että vähintään viikon välein sama kysymys? Taita olla trolli liikenteessä tai muuten vain hmmmm...

      • rintsikkatyttö 13v

        Olen huomannut, mutta meitä on niin moneen lähtöön.

        Kyllä mä otan aina nää kysymykset todesta, no jos on trolleja, niin sitten on.

        Jos joku haluu trollata kysymällä, et miten uskallan kysyy rintsikoita mutsilta, niin sittenhän trollaa ja olkoon tyytyväinen, kun niin moni haluu vastata!


    • Oleovela

      Sun pitää vihjata sille. Ole ovela, äitis kyllä älyää :) Esim. Mene sovittamaan jotain tosi läpinäkyvää paitaa ja sano: "Harmi ku tästä näkyy kaikki läpi.." tai "Kamala kun tää toppi hiertää.."

    • ;))

      miks jotkut ei anna lasten käyttää rintsikoitta mitä haita niisä mukaan o? mulle ihan sama käyttääkö 3v rintsikat!!!

      • 12-v

        Mä oon ostanu ainakin mun kaikki rintsikat kun ollaan kaverin kanssa käyty kaupoilla:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe