Skodaa ei liikennesäännöt koske

Kyykyttäkää

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203750848042099

81

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LukiLuki

      Sulla ei vissiin luetun ymmärtäminen riittänyt lukemaan Facebookista viestejä sekä ajajan palautetta, vaikka itse näit videolta mitä tapahtui.

      Toki ymmärrämme , että et olisi kyennyt minkäänlaiseen vuoropuheluun vaikka olisi rekkarikin ollut tiedossa.

      • ljljljlkjlj

        Virhe oli selkeästi Skodan kuljettajan ja ohituksen jälkeinen käyttäytyminen todella törkeää.


    • skeidat
    • Jauhot kateissa.

      Täytyypä sanoa, että tuo ison auton kuski olisi voinut ensiksi ottaa yhteyden ohittaneen auton ajajaan palautteen saamiseksi ja vasta sitten julkaista videonsa.
      "Puoltoista tuntia ja 1650 jakoa...tätä lähdin hakemaan - julkinen häpeä - tehokkain konsti lopettaa törttöily!"

      Kuinka ollakaan, Iltalehdessä oli juttua:
      http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014061318404706_uu.shtml

      Valitettavasti Facebook saattaa kääntyä kirjoittajaa vastaankin.

      • jbkkhkhkh

        Eihän tällä lehtijutulla ja tuon skodailijan typeryydellä ole mitään tekemistä keskenään. Idiootti!


      • Limited Edition

        Sulla on näimmä jauhot oikeesti kateissa...vittu mikä määly!!!


    • oletpa typerys?

      Skodat eivät kulje liikenteessä yksinään. Aina siellä istuu kuljettaja tekemässä päätöksiä, tuolla kertaa idioottimaisia. Muistakaa tämä otsikoita sorvatessanna!

      • Skodailija=sika

        Skodailijat ovat maanteidemme suurimpia sikoja! Kusi nousee päähän, kun saa halvalla elämänsä ensimmäisen uuden auton jollain 0.3 litran Tsiihmoottorilla.


    • Orggilainen

      Näin motoristina tuntuu, että tämä keskustelu kuuluisi jonnekin yleiselle tai turvallisuutta koskevalle autopalstalle. Joka kesä sattuu mullekin useita keroja vastaavia tilanteita, joissa prätkällä joko joudun väistämään vastaantulijaa (kuten Skodaa tuossa videossa) tai itse lyömään jarrut kiinni kun ohitettava ei ole kuolleesta kulmasta havainnut vaan yrittää kiilata rinnalle. Merkistä riippumatta näitä sattuu, mutta henkensä kaupalla tuo skodisti kuorma auton edessä ohituksenkin jälkeen pelleili.

      Ja täällä sentään ajetaan siististi Puolaan verraten...

    • kyykkyyn vaan

      Tosi kusipää skodillacin kuski!

    • skodismia

      V'ittu, jos mulle olis tuo skootaääliö tuo tehnyt, niin sen hampaat löytyisivät omasta takaraivostaan.

    • kusessa ollaan

      Kyllä nämä Röllit sen kun taantuvat vuodesta toiseen. Taitaa tulevat sukupolvet olla vaan entistä enemmän pihalla kaikesta normaalista ja järkevästä.

    • vatipää tero

      Joskus olin ajelemassa Karkkilan suunnalla ja Tero veti jonoa vanhalla Anjoviksella, vauhti hiipui 60 kmh tienoille kun ei ollut ohituspaikkaa mutta kun tuli ohituskaista niin paskalaatikko kiihtyi 130 kmh vauhtiin.

    • Skodisti=sika

      Ja sinä "vatipää tero" et päässyt siitä ohitse ja sekös sua vatipäätä vieläkin v'ituttaa! Buahhahhahhahhaa!

    • Missä äly?

      ..Ja tämän yksitäistapauksen perusteella trollinmöllit ovat leimaamassa kaikki skodistit.

    • skodisti=sika

      Syytäkin on, koska skodailijat ovat tämän päivän saabisteja - täysiä idiootteja. Tässäkin lyhyessä ketjussa on jo kaksi videonäytettä skootaääliöistä.

      • Pähkinävoita!

        Tässäpä terolle lisää, ole hyvä:
        http://www.youtube.com/watch?v=6ekeKTCJliA

        Älä kuitenkaan kokeile näitä liikenteessä sitten aikuisena, hiekkalaatikolla saat kyllä päristellä!

        Pr20rröööömrrr - kräsh!


      • skodisti=sika
        Pähkinävoita! kirjoitti:

        Tässäpä terolle lisää, ole hyvä:
        http://www.youtube.com/watch?v=6ekeKTCJliA

        Älä kuitenkaan kokeile näitä liikenteessä sitten aikuisena, hiekkalaatikolla saat kyllä päristellä!

        Pr20rröööömrrr - kräsh!

        Miten tuo video liittyy suomalaisten skodailija- sikojen liikennekäyttäytymiseen? Taidat olla idiootti!


      • Naps - naps - naps!
        skodisti=sika kirjoitti:

        Miten tuo video liittyy suomalaisten skodailija- sikojen liikennekäyttäytymiseen? Taidat olla idiootti!

        Ahaa, taidetaan lähestyä provoteron kipurajaa. Onkos taas tänään tullut turpiin noin niinkuin virtuaalisesti?

        Tero olisi hyvää massaa suomalaiseen kateustutkimukseen!


      • Elättäjäsi
        skodisti=sika kirjoitti:

        Miten tuo video liittyy suomalaisten skodailija- sikojen liikennekäyttäytymiseen? Taidat olla idiootti!

        Mitenkäs koko suomalainen liikennekäytös liittyy tämän palstan aihepiiriin?
        Kuskit niitä autoja ajaa toistaiseksi, merkistä riippumatta.


      • reķkakuski
        Elättäjäsi kirjoitti:

        Mitenkäs koko suomalainen liikennekäytös liittyy tämän palstan aihepiiriin?
        Kuskit niitä autoja ajaa toistaiseksi, merkistä riippumatta.

        Skodisti siat!


      • fguredfg
        Naps - naps - naps! kirjoitti:

        Ahaa, taidetaan lähestyä provoteron kipurajaa. Onkos taas tänään tullut turpiin noin niinkuin virtuaalisesti?

        Tero olisi hyvää massaa suomalaiseen kateustutkimukseen!

        Kateellinen skodaileville elukoille? Never!


      • Elättäjäsi
        fguredfg kirjoitti:

        Kateellinen skodaileville elukoille? Never!

        Hei - osaat kieliäkin! Vai oliko sittenkin kyseessä vain bugi roskapostirobotin softassa ...
        Vaikka pinna kiristyykin, varo ettei vanne pääsi ymprillä napsahda poikki!


      • samalla mitalla...
        reķkakuski kirjoitti:

        Skodisti siat!

        ja tiet tuhoavat stanan rekkauunot. Toimiiko muuten se rapamahanne, kun ahmitte niitä rasvaisia lihiksiä ja ranskiksia ABC:llä?

        Tavarakuskaus vaan juniin ja rekkauunot pois maaanteitä tuhoamasta ja olemasta tientukkona!


      • rekkakuski
        samalla mitalla... kirjoitti:

        ja tiet tuhoavat stanan rekkauunot. Toimiiko muuten se rapamahanne, kun ahmitte niitä rasvaisia lihiksiä ja ranskiksia ABC:llä?

        Tavarakuskaus vaan juniin ja rekkauunot pois maaanteitä tuhoamasta ja olemasta tientukkona!

        Idiootti! Luuletko minun olevan jokin puukenkärahtari, jos käytän nimimerkkiä "rekkakuski"? Kertoo taas paljon tuo oksennuksesi skodistien tyhmyydestä.


      • mr. nobody?
        rekkakuski kirjoitti:

        Idiootti! Luuletko minun olevan jokin puukenkärahtari, jos käytän nimimerkkiä "rekkakuski"? Kertoo taas paljon tuo oksennuksesi skodistien tyhmyydestä.

        Milläs viisaudella itse päättelet edellä esiintyneen todella olevan Skodalla ajava? Kerroithan itsekin olevasi pelkkä nimimerkki... Oikeat rekkakuskit onkin fiksuja.


      • Tyhmälle
        samalla mitalla... kirjoitti:

        ja tiet tuhoavat stanan rekkauunot. Toimiiko muuten se rapamahanne, kun ahmitte niitä rasvaisia lihiksiä ja ranskiksia ABC:llä?

        Tavarakuskaus vaan juniin ja rekkauunot pois maaanteitä tuhoamasta ja olemasta tientukkona!

        Joo ja sinun mielestä joka firmaan mene raiteet, ääliö!


      • Limited Edition
        samalla mitalla... kirjoitti:

        ja tiet tuhoavat stanan rekkauunot. Toimiiko muuten se rapamahanne, kun ahmitte niitä rasvaisia lihiksiä ja ranskiksia ABC:llä?

        Tavarakuskaus vaan juniin ja rekkauunot pois maaanteitä tuhoamasta ja olemasta tientukkona!

        Koskas itte olet nähnyt viimeks k'yrrrpäs? Veikkaan että siitä on aikaa... Ei pidä yleistää, koska mistäs ostat tekopenikses ja muut; koska junat ei niitä sulle sinne kuskaa?


    • Ei unohdeta totuutta

      Muutaman vuoden takainen tilasto oikeista kolarointitapahtumista.
      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288453202653.html

      Ei Skodat erotu suuntaan eikä toiseen, kärjessä ovat kyllä isomman pään henkilöautot. Kolarointiin vaikuttaa tietenkin käyttäjä eniten, auto on vain väline.

    • olisi tönäissyt

      Olisi vitun Skoda lentänyt metsään että heilahtaa, mokomakin paska idän pakettiauto.

    • RS on nopea!

      heh, jos Superbin tilalla olisi ollut 220 hv Ocu Rs olisi ohitus ollut ohi hetkessä. RS on mahtava vehje, kelaa pitkän jonoletkan ohituksen aikanakin yli 200 nopsaan lasiin. Ohitukset naurettavan helppoja ja nopeita, ja auton alusta toimii hienosti yli 200 nopeuksissa.

      • ei mitään jakoa

        Oikeiden autojen sarjassa, vai 220 hv on paljon, kuse housuusi poju.


      • Kortti pois

        Missäpäin Suomea saa ohittaa 200 km/h? Eli siinä taas yksi kusi'pää skodailija lisää.


      • hellanlettas.....
        Kortti pois kirjoitti:

        Missäpäin Suomea saa ohittaa 200 km/h? Eli siinä taas yksi kusi'pää skodailija lisää.

        Jaa ai missä? No missä vaan? 200 on natkunaurettavan vähän vielä, sitä paitsi. Ja se on arkea myös Suomessa köröspedet! Menkää kotiinne jos ette saa tiellä vauhtia tai siirtykää edes bussiin!


      • Kortti pois!
        hellanlettas..... kirjoitti:

        Jaa ai missä? No missä vaan? 200 on natkunaurettavan vähän vielä, sitä paitsi. Ja se on arkea myös Suomessa köröspedet! Menkää kotiinne jos ette saa tiellä vauhtia tai siirtykää edes bussiin!

        Voin kertoa sinulle, että omassa, uudessa autossani huippunopeus on rajoitettu 250 km/h, eikä sillä Räsälläsi olisi mitään jakoja edes 0-100 km/h kiihdytyksessä. Mutta minulla ei ole mitään tarvetta käyttäytyä yleisen liikenteen seassa kusi'päisesti.


      • ainahäviät
        Kortti pois! kirjoitti:

        Voin kertoa sinulle, että omassa, uudessa autossani huippunopeus on rajoitettu 250 km/h, eikä sillä Räsälläsi olisi mitään jakoja edes 0-100 km/h kiihdytyksessä. Mutta minulla ei ole mitään tarvetta käyttäytyä yleisen liikenteen seassa kusi'päisesti.

        Mulla rajoitettu 450kmh ja kiihtyy paremmin kuin verenpainees.


      • R.I.P.
        ainahäviät kirjoitti:

        Mulla rajoitettu 450kmh ja kiihtyy paremmin kuin verenpainees.

        Toivottavasti vedät ainakin kolmeasataa päin Karjalan mäntyä niin päästään sinustakin.


    • kova Jorma

      Taisi tulla Skodapaskan kuskilta löysät, kun joutui tekemään hätäpaskajarrutuksen, nolo Skodapelle.

    • skoda_NOT_so_clever

      Skeida kuski oli varmaan haistellut liikaa KIILTO liimaa.

      • sadekeli syynä

        Tuulilasin tiivisteistä tulvi vettä kuskin silmille, ei nähnyt tarkasti eteensä.


      • Tutkinta
        sadekeli syynä kirjoitti:

        Tuulilasin tiivisteistä tulvi vettä kuskin silmille, ei nähnyt tarkasti eteensä.

        No no, malttakaahan poliisikuulustelujen tuloksia. Jos vaikka kerrottaisiin julkisesti.


      • ei kuskin syy
        Tutkinta kirjoitti:

        No no, malttakaahan poliisikuulustelujen tuloksia. Jos vaikka kerrottaisiin julkisesti.

        DSG vain heitti vapaalle pahaan aikaan, vähän softan päivitystä ja taas hanaa.


    • Ois joutanut kuolla

      Olisi ajanut tuo rahtari skodailijaa päin vauhdilla, niin Darwinin laki olisi toteutunut taas yhden skodistin kohdalla.

      • Viikon typerys!

        Ehkä kannattaisi vähän miettiä, miten alkeellisia mielipiteitä elävistä ihmisistä kirjoittaa. Vai luulisitko itse selviäväsi henkisesti hyvin jos ajaisit jonkun kuoliaaksi edes vahingossa? Tai oletko itse valmis kuolemaan rekan runnomana, jos teet liikennevirheen vaikka puheluun keskittyen?


      • Skodapaskakuskille
        Viikon typerys! kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi vähän miettiä, miten alkeellisia mielipiteitä elävistä ihmisistä kirjoittaa. Vai luulisitko itse selviäväsi henkisesti hyvin jos ajaisit jonkun kuoliaaksi edes vahingossa? Tai oletko itse valmis kuolemaan rekan runnomana, jos teet liikennevirheen vaikka puheluun keskittyen?

        Tuo idiootti Skodakuski olisi voinut tappaa motoristin tai muun vastaantulijan. Mieluummin tappaisi itsensä ihan itsekseen vaikka ajamalla kallioon kuin leikkiä itäpaskalla liikenteessä.


      • Rukkaa päälle
        Skodapaskakuskille kirjoitti:

        Tuo idiootti Skodakuski olisi voinut tappaa motoristin tai muun vastaantulijan. Mieluummin tappaisi itsensä ihan itsekseen vaikka ajamalla kallioon kuin leikkiä itäpaskalla liikenteessä.

        Heitän iltapäivällä parin tunnin siivun prätkällä, hieno päivä tänään.
        En toivo kuolemaa yhdellekään ns. puusilmälle, joka koukkaa eteeni kolmion takaa, tulee vastaan omalla kaistalla tai ei huomaa mua taustapeilistä ennen kaistan vaihtoa. Onneksi pientareella on tilaa väistää. Autojen merkillä ei väliä ja onneksi ns. kyykyttäjistä pääsee eroon sekunneissa.

        Skarppina joutuu olemaan ajaessa koko ajan ja olettamaan, että autoilija EI mua huomaa vaikka isolla matkapyörällä katselen liikennettä normaalihenkilöautojen ylitse ja kahdet H4:t päällä.


    • keke.

      Rekkakuskilla selvästi väärä asenne liikenteeseen, joten suositan alanvaihtoa ennenkuin käy pahemmin. Itsekkin koen välillä liikenteessä tukalia hetkiä näiden "liikenteen ammattilaisten" takia. Kaappikuskit ovat törkeitä ja myös välillä nämä pirssirakit ts. liikenteen räksyttävät taksikoirat.

      • Limited Edition

        Itsellesikö suositat alanvaihtoa? Ei me tulla soittamaan sulle suutasi, eikä häiritsemään sun onnetonta nysväämistäsi työpaikallesi. Miksi tämä skeidakuski esim. tekee niin? Voi kuule... Meillä on tuota videomatskua ja paaaaljon! Tämä on vasta alkua! Mullakin on satoja pätkiä T.re-Jkl väliltä, kun ohitellaan aivan vastaavasti, tuplakeltasilla ja ohituskielto-alueella. Tiehen maalatut "risteysalueet" ovat paperia siellä(kin). Katsotaas ensin, kuinka tämän esimerkkitapauksen käy:) Terkkuja vaan kaikille, jotka tunnistavat itsensä ja ohituksensa;)


      • Näkyviin vaan!
        Limited Edition kirjoitti:

        Itsellesikö suositat alanvaihtoa? Ei me tulla soittamaan sulle suutasi, eikä häiritsemään sun onnetonta nysväämistäsi työpaikallesi. Miksi tämä skeidakuski esim. tekee niin? Voi kuule... Meillä on tuota videomatskua ja paaaaljon! Tämä on vasta alkua! Mullakin on satoja pätkiä T.re-Jkl väliltä, kun ohitellaan aivan vastaavasti, tuplakeltasilla ja ohituskielto-alueella. Tiehen maalatut "risteysalueet" ovat paperia siellä(kin). Katsotaas ensin, kuinka tämän esimerkkitapauksen käy:) Terkkuja vaan kaikille, jotka tunnistavat itsensä ja ohituksensa;)

        Minusta noita pätkiä voisi laittaa aivan hyvin Youtubeen näkyviin, rekkarit vaan peittoon. Sillä voisi olla terveellinen, viranomaisvalvontaa lisäävä vaikutus pahimmilla osuuksilla. Hillitseehän täälläkin Kehä III:n peltipoliisit nopeuksia riskipaikoissa, vaikka tolppien välillä tutkavalvonnalla pääsisi vieläkin hyville tuotoille...


      • keke.
        Limited Edition kirjoitti:

        Itsellesikö suositat alanvaihtoa? Ei me tulla soittamaan sulle suutasi, eikä häiritsemään sun onnetonta nysväämistäsi työpaikallesi. Miksi tämä skeidakuski esim. tekee niin? Voi kuule... Meillä on tuota videomatskua ja paaaaljon! Tämä on vasta alkua! Mullakin on satoja pätkiä T.re-Jkl väliltä, kun ohitellaan aivan vastaavasti, tuplakeltasilla ja ohituskielto-alueella. Tiehen maalatut "risteysalueet" ovat paperia siellä(kin). Katsotaas ensin, kuinka tämän esimerkkitapauksen käy:) Terkkuja vaan kaikille, jotka tunnistavat itsensä ja ohituksensa;)

        Kyllähän se tosiaan vituttais jos minunkin työtä tullaan häiritsemään. En vain käsitä, että kenen täytyy nykyään pahemmin liikkua henkilöautolla valtateillä? Karavaanarit ovat oma rotunsa, mutta heillä ei olekkaan omaa kesämökkiä.


      • Hyvät tiet
        keke. kirjoitti:

        Kyllähän se tosiaan vituttais jos minunkin työtä tullaan häiritsemään. En vain käsitä, että kenen täytyy nykyään pahemmin liikkua henkilöautolla valtateillä? Karavaanarit ovat oma rotunsa, mutta heillä ei olekkaan omaa kesämökkiä.

        No kyllähän nuo kaupparatsut tai vaikka globaalien yritysten pari-kolme suomalaista edustajaa liikkuu todella paljon. Esimerkiksi Tampereelta tai Turusta ei Hesaan kannata lentämällä lähteä.


      • keke.
        Hyvät tiet kirjoitti:

        No kyllähän nuo kaupparatsut tai vaikka globaalien yritysten pari-kolme suomalaista edustajaa liikkuu todella paljon. Esimerkiksi Tampereelta tai Turusta ei Hesaan kannata lentämällä lähteä.

        Niin niin, mutta siellä on paljon liikenteen häirikköjä, jotka ajelevat huvikseen.


      • Puolin ja toisin
        Näkyviin vaan! kirjoitti:

        Minusta noita pätkiä voisi laittaa aivan hyvin Youtubeen näkyviin, rekkarit vaan peittoon. Sillä voisi olla terveellinen, viranomaisvalvontaa lisäävä vaikutus pahimmilla osuuksilla. Hillitseehän täälläkin Kehä III:n peltipoliisit nopeuksia riskipaikoissa, vaikka tolppien välillä tutkavalvonnalla pääsisi vieläkin hyville tuotoille...

        Kyllähän niitä videoita voi laittaa, mutta rekkari ei mistään koskaan sa käydä ilmi. Yksityisyyden suoja pitää ihmisellä olla.

        Kannattaa muistaa, että jokainen tekee joskus virheitä liikenteesä. Myös rekkakuski. Onneksi niistä aina ei ole videokuvaa laitettavaksi lärvikirjaan..


    • Karseeta..

      Miten se onneton sohlokuski edes lähti ohitukseen jos ei edes nähnyt vastaantulevaa motoristia ???. Kortti pois sokeilta.

      • Frame_by_frame!

        Alkuperäinen video on juutuubissa. Moottoripyöräilijä tulee rekan takanaolijalle näkyviin hetkellä 0:34 koska pyörän edessä kulkee autoja. Mahdollisesti prätkä on juuri pienessä notkossa näkymättömissä skodistille vielä tuossa. Kohdassa 0:40 Skoda pyyhkäisee ohitse ja prätkä väistää pysäkille. Kun vertaa vastaantulevia autoja, prätkän valot on aivan onnettomat lähivaloiksikin, ja kuskilla pienikokoinen pyörä ja tummat vaatteet ja ehkä tumma tai vihreä kypärä. Kaikki nuo nykymuodin mukaisia juttuja. Valitettavasti henki menee joka kesä muutamalta pyöräilijältä noilla eväillä yhdistettynä omaan hölmöilyyn.
        Esim. pyörän valot eivät ollenkaan heijastu ollenkaan märästä tiestä kuten autoilla eikä se tumma prätkä maisemaa vasten varmaan välttämättä muutenkaan näy. Skoda pyyhkäisee ohi juuri ennen sulkuviivan alkua. Ohituksen jälkeisiä aivoituksia en sitten käykään puolustelemaan tietämättä syitä.


    • Skodapeelo
    • KeyAccountManager

      Osastopäällikköni kertoi sen,
      Must tulee piirimyyjä.
      Saan skoda superpin ja lumian,
      Kun oon piirimyyjä.

      Piirimyyjä,
      Mä aina ryynään
      Ja mun sananikin sä ostaa saat.

      Naisellein mä kerroin sen,
      Mä oon piirimyyjä.
      Appenikin on onnellinen,
      Kun oon piirimyyjä.

      Piirimyyjä, voiko olla mitään suurempaa,
      Piirimyyjä kun lujaa sateessa ohittaa,
      Mä oon piirimyyjä.

    • pitää vain toivoa

      ettei tulevassa juhannusliikenteessä olisi montaa Skodakuskia kuvitteellisilla itäurheiluautoillaan

    • törppöautokuski

      rekkari on CIR-269

      http://www.youtube.com/watch?v=A0Q4WoH2Bc4

      KiiltoClean Oy

      Jos KiiltoClean Oy:n markkinointijohtaja lukee tätä kirjoitusta. Antakaa sille törpölle työsuhteen purkupaperi käteen vakavan luottamuspulan takia.
      Saatte pitkään lahjoitella sairaalalle rahaa tämän imagotappion korjaamiseksi. Hieno ele sinänsä. Rahat meni varmasti tarpeeseen sairaalassa.

      Tolla autolla on kiva päräyttää asiakkaan pihaan.

      • Anonyymi

        Firman kotisivuilla on suorat linkit johtohenkilöille. Mikset kirjoita sinne?


    • Göran af Kyykkä

      Skodalla on hyvä kyykyttää muita, se nähdään näissäkin videoissa. Kyykyn-kyykky! Sano Skodaseppo. Skoda on niin tehokas että sillä pystyyy kyykyttämään useimmat muut autot. Käyttäkää skodienne tehoja, ja KYYKYTTÄKÄÄ!

      • nolo skoda

        Kyykyttää jopa isompia rekka-auton HAH HAH HAA on se skeida tehokas


    • käyn moikkaamassa

      vitttu toihan on rekkaritietojen perusteella perus mopo tdi 103kw versio. Ei ihme ettei nää skeida pellet uskalla haastaa perheautoja tohon pelleilyyn ku tietää saavansa pataan ja lujaa.

      • äläs nyt

        Skodakuskilla keltainen neste korvaa puuttuvat kilowatit.


    • hyvää mainosta

      Skodalla pääsee lähes onnistuneesti jopa rekan ohi.

    • selvä yhteys

      Avohoitopotilaiden määrän kasvu korreloi Skodan myynnin kanssa.

    • hmmmm???
      • kokoontumisajot

        Nyt ei tarvitse enää miettiä, missä seuraavat kyykky-Skodistien kesäpäivät järjestetään, Lahti on yksi ylitse muiden. Kunniajäsenkin on jo etukäteen tiedossa.


      • baerbaerarbe

        skeida vesipää


    • vaarallisia muille

      huono itsetunto,riittämättömät ajotaidot,sisämelun aiheuttama kärsimättömyys nopeaan ajoon soveltumaton huojuva itäritsa olivat koitua taas idiootti jullin kohtaloksi,mielestäni rekkakuskin olisi pitänyt työntää tuo harmaa varpunen takaisin venäjälle kuskeineen päivineen

    • skeeeidaaa mopo
      • pari vaihtoehtoa

        Tojon kaasu jumittui tai Skodan DSG nykäisi.


      • noh noh

        Tuossa selvästi joku ajoi ensin Pösöpaskan perässä ajaneen perään ja tönäisi sen sitten tuon Pösöpaskan perään.


      • voi pilttiä !

        Missäs tossa kuvassa on skoda, en kyllä nää??? Ettei vaan trollipellellä nyt remmi luista ja yrittää provoilla enemmän kuin mihin on taitoja?


      • Pösöö=Paras
        noh noh kirjoitti:

        Tuossa selvästi joku ajoi ensin Pösöpaskan perässä ajaneen perään ja tönäisi sen sitten tuon Pösöpaskan perään.

        Tuo pösöön malli on hienompi kuin kaikki tojon ja skeidan mallit yhteensä.

        Näytti kuitenkin tässä videossa siltä että pösöö kuski löi liinat kiinni takanatulian edes jolloin takanatulian perään ajettiin jolloin tämä törmäsi pösööhin, eiköhän näitä kuspää kuskeja ole joka merkeissä.

        Eihän kukaan osaa enää nykyään ajaakaan kunnolla kun aina pitää olla härnäämäs jollain tavalla muita liikenteessä, ja tää video on hyvä esimerkki...


    • sebu

      Kyllä tollaset törttöilijäpellet joutais takas autokouluun.

      • röhönaurumiespoika

        Ihan tylysti olis voinu kiilata ojaan, olis menny hölmön piikkiin.
        Jättäny kameran kuvaan ja vittuillu kunnes hipsterillä olis keittäny.
        Sit napsinu kasvissyöjän luita poikki kuin näkkileipää.

        Tainnu impata tolua krapulaansa ja luuli pelaavansa autopeliä.


    • Kyky kyky

      Jokainen töppää joskus liikenteessä. Myös rekkakuski.

      Suolipalstan kirjottelijoista en tiedä, onko niillä edes mopokorttia vielä.

    • pete.

      Skoda-palstan provoilijat ovat äärettömän katkeraa porukkaa. Katkeruus johtuu tietysti kateudesta, mutta kaikkien kannattaa muistaa, että pelkkä materia ei tee ketään onnelliseksi. Ensiksi ihmisen täytyy päästä irti kateudesta, ennenkuin katkeruus poistuu. Tässä auttaa varmasti se fakta, että eivät ne kaikki rikkaatkaan ole onnellisia. Itseasiassa elämän parhaat asiat ovat ihan ilmaisia. Nämä asiat ymmärtää paremmin vasta vanhempana. Elämässä ei yleensä saa mitään ilmaiseksi. Ei kannata olla kateellinen, sillä se on paha tunne ja siten on moni pilannut elämänsä ihan turhaan. Suomi on kuitenkin hyvä maa asua, eikä täällä kenenkään kannata katkeroitua.

      ps. jos olette harrasteautoilijoita, niin tämä on väärä palsta

      • anteeksi mutta

        Mistä pitäisi olla kateellinen tällä palstalla?


      • pete.
        anteeksi mutta kirjoitti:

        Mistä pitäisi olla kateellinen tällä palstalla?

        Ei ainakaan autoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe