Nuori nainen/vanhempi mies

Mikä mua vaivaa

Olen 21 vuotias, olen seurustellut saman miehen(pojan) kanssa 5 vuotta, olemme saman ikäisiä, asuimme pitkän aikaa yhdessä nyt muutin omaan asuntoon, tarvitsen taukoa, omaa aikaa, aikaa miettiä mitä oikeasti haluan. Mitä mä haluan? Mä haluan miehen! Nyt en puhu kypsästä 21-25 vuotiaasta, haluaisin 30-40 vuotiaan. En halua seurustella, haluan vain jotain, haluan pitää hauskaa. Minulla on aika vilkas mielikuvitus ja, noh, mietin usein minkälaista olisi olla vanhemman miehen kanssa, naimisissa olevan miehen kanssa... Voi vitsi voi oikein kuvitella minkälaista kommenttia tähän viestiketjuun tulee. Mitä mun pitäisi tehdä? Miten saan tälläiset ajatukset pois päästäni? Nyt en puhu 40v kaljamaha suomalaisesta, vaan mies joka pitää itsestään huolta, pukumies, you know. Haluan B-luokan romanttisen komedian juonen. Kuinka moni on nähnyt American Beauty leffan? Ei ehkä niin radikaalia suhdetta mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Onko kellään muulla samanlaisia "fantasioita"?

12

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsi on rikki sisäl

      Mene jo huomenna paikkakuntasi terveyskeskukseen...

      • Duh

        Aaa, okei. Sitäkö tää vaan on? Mä jo pelästyin että olisi jotain vakavaa. Huh, kiitos!


      • järkihoi

        Raskaustestiin.


    • d.saurus

      Minulla on ollut viimeisen 10 vuoden aikana jotakuinkin parisenkymmentä erimittaista suhdetta. Itse olen kohta 50 ja nuo naiset ovat olleet 16–37 vuotiaita.

      Kokemukseni perusteella väittäisin, ettet ole mikään kummajainen, jos et ihan standardikaan. Kaikilla ihmisillähän on tietysti fantasioita, joita ei välttämättä uskalleta toteuttaa. Rohkeimmat toteuttavat.

      Olen myös huomannut sen, että jos nuorella naisella on ollut kokemus vanhemman miehen kanssa, niin kynnys aloittaa sellainen suhde uudestaan on alempi kuin kokemattomalla naisella.

      Sellaisia seikkoja, jotka viehättävät nuoria naisia tällaisessa tapauksessa on se, että yleensä kokeneemmalla miehellä on sekä varaa että kokemusta huomata naista hieman paremmin kuin nuorella uroolla. Toinen seikka on se, että pojat kasvavat miehiksi hämmästyttävän hitaasti. Yleensä vasta se lapsi tekee pojasta miehen. Siihen asti jalkpallo, olut ja moottoripyörät ovat mihen ykkösaiheita.

      Rakastajana kokeneempi mies on poikkeuksetta parempi kuin nuori, kunhan fyusiikka on kunnossa. Perustelen sitä näin. Kuvittele, että on 25 vuotias mies, joka on huipuluokan rakastaja. Miksi hänen taitonsa muka vähenisi seuraavan 15–40 vuoden aikana, jos vain fysiikka on kunnossa? Tuo kokemus myös opettaa ne asiat, joista naiset todella nauttivat. Ne eivät välttämättä ole fyysisiä.

      Yksi heiloistani sanoi, että nuorten miesten kanssa kiihoitus kasvaa ja orgasmi tulee lopussa, mutta minun kanssani hän on jo sänkyyn tullessa aina aivan valmis laukeamaan. Naista pitää rakastella hänen mielensä kautta ja sen taidon oppiminen edellyttää kokemusta.

      Ja aivan varmasti löytyy taas niitä, jotka tulevat haistattelemaan tätä vastausta. Minulla nyt vaan sattuu olemaan kokemusta. Et ole kummajainen, jos et ihan standardikaan.

      Mutta hei!

      Jos rupeat leikkimään parisuhteessa olevien miesten kanssa, joilla on lapsia tuosta parisuhteesta, niin sitten ymmärrä vastuusi. Avioerohelvetin läpikäyneenä en halua kenenkään satuttavan toista tai itseään. Mutta mikään ei muuta sitä, että toisen helliminen, toiselle nautinnon tuottaminen on kaunista. Se on elämän suola.

      Pelaa harkiten. Ei kannata pilata kenenkään elämää lyhyen ilon takia, mutta meillä on toisaalta vain yksi elämä ja ihminen tuppaa katumaan vain sitä, minkä jätti tekemättä.

      Mitä päätätkään, kanna vastuusi.

    • Vanhempi mies

      AP, ymmärrän hyvin tunteitasi!

      Olen vanhempi mies, joka kuvitteli, että avioliitto on sitten ikuista. Nyt sitten eräisten ongelmien kautta elän kulissiavioliitossa tietäen, että ero on edessä ennemmin tai myöhemmin.

      Ja niin sitä vaan olen alkanut katselemaan nuorten naisten perään. Ja olen juurikin tuollainen jonka kuvaa, itsestäni huolta pitävä pukumies :)

      Eli samanlaista fantasiaa tässä itsekin elättelen, mutta päinvastaiseen suuntaan :) Heitä jatkoa ketjuun, jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia. Voin sitten laittaa sähköpostia, että päästään keskustelemaan privaatimmin. Ja ei, en ole etsimässä pikaista syrjähyppyä, semmoinen ei kiinnosta.

      Hymyä huuleen, ei elämä on kovin vakavaa :)

      • kultakutri3

        Minä olen huomattavasti nuorempi kun miesystäväni hän on 54v ja minä olen kaunis pitkä vaalea kiharahiuksinen elovena tyttö. En tajua kuin miehet varsinkin vanhemmat ovat kimpussani haluavat heti parisuhteen. Voin kyllä sanoa et vanhempi mies parempi sängyssä,keittiössä ja totta et aivot tärkein kun puhutaan seksistä. Vanhempi herrasmies sen tajuaa tuo koruja ja ruusuja. Tosin Suomessa herrasmiehiä todella vähän paljon on vaan keski-ikäisiä jotka eivät huolehdi kunnostaan. Itse käyn kuntosalilla 4-5krt/vk ja huolehdin itsestäni tosi tarkasti ja kyl miehet käy kuumana. Jostakin syystä vanhemmat miehet varsinkin? Sit huvittaa kun naiset puhuu siis vanhemmat naiset et vanhemmat miehet olisivat katkeria no ehkä ne on sellasil naisil jotka ei huolehdi itsestään ja kuntoile. Itsellä se periaate et parisuhde on kahden kauppa haluan olla ihana joka päivä käytän siihen aikaa ja mies kun tulee töistä saa parasta kohtelua ja intohimoisia hetkiä.


      • Herranpieksut3
        kultakutri3 kirjoitti:

        Minä olen huomattavasti nuorempi kun miesystäväni hän on 54v ja minä olen kaunis pitkä vaalea kiharahiuksinen elovena tyttö. En tajua kuin miehet varsinkin vanhemmat ovat kimpussani haluavat heti parisuhteen. Voin kyllä sanoa et vanhempi mies parempi sängyssä,keittiössä ja totta et aivot tärkein kun puhutaan seksistä. Vanhempi herrasmies sen tajuaa tuo koruja ja ruusuja. Tosin Suomessa herrasmiehiä todella vähän paljon on vaan keski-ikäisiä jotka eivät huolehdi kunnostaan. Itse käyn kuntosalilla 4-5krt/vk ja huolehdin itsestäni tosi tarkasti ja kyl miehet käy kuumana. Jostakin syystä vanhemmat miehet varsinkin? Sit huvittaa kun naiset puhuu siis vanhemmat naiset et vanhemmat miehet olisivat katkeria no ehkä ne on sellasil naisil jotka ei huolehdi itsestään ja kuntoile. Itsellä se periaate et parisuhde on kahden kauppa haluan olla ihana joka päivä käytän siihen aikaa ja mies kun tulee töistä saa parasta kohtelua ja intohimoisia hetkiä.

        Ja vielä kun oppisit kirjoittamaan niin voisit pitää vaikka plokia.


    • Mieti nyt

      Jos hauskaa haluat pitää pysy vain ikäisissäsi. Suurin osa vanhemmista miehistä on eron läpikäyneitä ja katkeria ? Toki tiedät varmasti sen että moni vanhempi mies haluaa nuoremman naisen ja mitä kokemattomampi sen parempi eli se miehen saaminen ei varmasti ole ongelma. Varsinkin moni naimisissa oleva onneton ikämies haluaa juurikin uutta virtaa nuoresta naisesta. En kuitenkaan suosittele ukkomiestä vain hauskanpitoon sillä siinä voi tulla itku kun vaimo seisoo ovesi takana joku päivä kirves kädessä. Ikinä ei voi tietää mitä tulee sen hauskan perässä ja ei ole hauskaa sinullekkaan tajuta että olit mukana rikkomassa jotakin perhettä vain hauskuuden takia. Eli vaihtoehdot ikämiehissä on ukkomiehet ja en suosittele tai vanhatpojat joilla ei ole mitään kokemusta naisista tai eronneet jotka ovat katkeria ja hakevat lohtua eli ei sovellu hauskanpitoon???

      • ...Ellen täydellinen

        Kyllä niitä on kuule miehiä joka lähtöön ihan siinä missä naisiakin. Siinä missä joku keski-ikäinen nainen on muuttunut lihavaksi lehmäksi siinä joku toinen on pitänyt itsensä timminä. Ihan sama juttu miesten kanssa. Joka lähtöön!


    • oletko erolapsi

      Hoida isä-suhteesi kuntoon, niin ei tarvitse haikailla isän perään muissa suhteissa.
      Terveyskeskus on oikein hyvä osoite.

      • Hoh

        Katkeruus paistaa läpi ...


      • Kestovaippa
        Hoh kirjoitti:

        Katkeruus paistaa läpi ...

        Tee 35 vuotta vanhemman äijän kanssa lapsi niin saat vaippoja vaihdella usein. Ensin lapsen ja sitten miehen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe