tytölle mopo vai skootteri?

heheh:D

elisiis oon tyttö ja mopokortin hankintaan on viel sellane vajaa vuos mut ajattelin jo alkaa katteleen noit mut mietin et kannattasko mun hommaa skootteri vai mopo? meil on koton skootteri mut kannattasko mun kokeil myös mopoo jos tykkäisin siit vaik enemmä vai?
ja jos valihtisinkii mopon nii mikä ois paras? oon sillei aika lyhyt, alle 160cm mut kasvan viel ja mua kiinnostas derbi ja/tai rieju :)
ainii viel se et te pojat, mitä mieltä ootte siit jos tytöl on mopo? tämä ei siis vaikuta mun valintaan mitenkää mut kiinnostas vaa tietää :D
kiitti vastauksista jo etukätee!(:

7

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopo vs skootteri

      No kokeile molemmat ja valtise se joka tuntuu paremmalta ja on parempi ajaa. :)
      Ja voihan melkein kaikkien mopojen jousitusta madaltaa että kyllä så varmaan esim, derbillä ja riejulla pystyt ajaa.
      Ja sm mopot ova yleensä matalempia kuin enduro malliset :)

      Onnea mopon/skootterin valintaan! :)

      Ja mieti sitten vielä haluatko vaihteita vai ei!

      • joo että niin

        Skoottei taitaa olla parempi vaihtoehto koska mopolla voi olla vaikea ajaa hame ja korkkarit päällä


      • Anonyymi
        joo että niin kirjoitti:

        Skoottei taitaa olla parempi vaihtoehto koska mopolla voi olla vaikea ajaa hame ja korkkarit päällä

        Lompakko hiljaa


    • Jamie Oliver

      Pysy vaan siellä keittiössä...

      • Anonyymi

        Turpa kiinni lompakko


    • professionalpevetti

      Osta PV

    • tyttö15v

      Itsekkin mietin samaa vuos sitten, mopokoulus ajoin sillä skootterilla, mutta halusin vaihteelisen mopon (vaikken ollu koskaa ennen ees ajanu semmosel). Mutta en oo katunu! Rakastan mun mopoa:) nii ja kyllä ne pojat tykkää ainaki tää päi että likka uskaltaa hommata kunnon mopon;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe