seksisuhde

20056

Olen jo kauemman aikaa haaveillut salaisesta kiihkeästä seksisuhteesta. Haluan naisen, joka ei halua mitään oikeaa suhdetta, vaan viettelyä, flirttiä, leikkejä, seksikkäitä alusvaatteita ja himoa. Ei mitään yhteistä pyykinpesua tai elokuvissa käyntejä.

Mistä tällaisen naisen voi löytää? Tuntuu että kaikki haluavat joko tyttöystävän tai eivät halua yhtä iltaa pidempää seikkailua. Minua ei haittaa vaikka nainen olisi suhteessa.

En halua mitään yhden yön baariräpellystä.

27

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi salaista?

      Miksi sen pitää olla salaista?

      • simppeliä

        Koska aloittaja on varattu, muutenhan sen ei tarvitsisi olla salaista jos on vapaa. Eli aloittaja on varattu, joka ei saa tarpeeksi suhteessaan seksiä.


      • Miksi salaista?
        simppeliä kirjoitti:

        Koska aloittaja on varattu, muutenhan sen ei tarvitsisi olla salaista jos on vapaa. Eli aloittaja on varattu, joka ei saa tarpeeksi suhteessaan seksiä.

        Tohon suuntaan mun ajatukset myös oli kallellaan. Ajattelin, että aloittaja on joko patologinen petturi tai syvällä kaapissa. Mutta olisi kiinnostavaa tietää häneltä itseltään kumpi.


    • 20056

      En ole varattu, en halua parisuhdetta. Ei kai tuo omana tietona pitäminen välttämätöntä ole, mutta en itse mitään julistamista kaipaa.

      Olen lesbo, en halua miehiä. En myöskään kerjää, vaan etsin naista, joka etsii samaa mitä minäkin.

      • Turned off by U.

        Ehkä itse olet vapaa, mutta haluat yllyttää jo varattua pettämään.
        "Minua ei haittaa vaikka nainen olisi suhteessa."


      • 20056
        Turned off by U. kirjoitti:

        Ehkä itse olet vapaa, mutta haluat yllyttää jo varattua pettämään.
        "Minua ei haittaa vaikka nainen olisi suhteessa."

        Eikö pettäjä itse tee tietoisen päätöksen pettämisestä? Jos esimerkiksi tyttöystäväsi pettää sinua kanssani, niin melko yksinkertaista syyttää minua siinä vaiheessa pettämiseen yllyttämisestä? Eikö syyllinen ole kuitenkin se tyttöystäväsi joka lähti pettämään alunperin?

        Kyllä lojaaliin parisuhteeseen yleensä kuuluu myös se houkutuksista kieltäytyminen. Vai lähdetkö itse jokaisen sinua iskevän tytön matkaan ja kun jäät kiinni niin syytät tyttöä siitä että se yllytti?

        Vähän niinkuin syyttäisi mäkkäriä siitä että on itse lihava. Ontuu.


      • Turned off by U
        20056 kirjoitti:

        Eikö pettäjä itse tee tietoisen päätöksen pettämisestä? Jos esimerkiksi tyttöystäväsi pettää sinua kanssani, niin melko yksinkertaista syyttää minua siinä vaiheessa pettämiseen yllyttämisestä? Eikö syyllinen ole kuitenkin se tyttöystäväsi joka lähti pettämään alunperin?

        Kyllä lojaaliin parisuhteeseen yleensä kuuluu myös se houkutuksista kieltäytyminen. Vai lähdetkö itse jokaisen sinua iskevän tytön matkaan ja kun jäät kiinni niin syytät tyttöä siitä että se yllytti?

        Vähän niinkuin syyttäisi mäkkäriä siitä että on itse lihava. Ontuu.

        Jos sä kirjoittelet, että toinen voi olla suhteessa, niin kyllä se olet sä joka lähtökohtaiset yllyttät pettämiseen. Ja tarkoitan nimenomaan yllyttämistä. Itse pettäminen on sen yllytetyn vastuulla, mutta yllytämisen vastuu lankee sulle.


      • 20056
        Turned off by U kirjoitti:

        Jos sä kirjoittelet, että toinen voi olla suhteessa, niin kyllä se olet sä joka lähtökohtaiset yllyttät pettämiseen. Ja tarkoitan nimenomaan yllyttämistä. Itse pettäminen on sen yllytetyn vastuulla, mutta yllytämisen vastuu lankee sulle.

        Moralisointisi on jotain mitä en tullut tältä palstalta hakemaan. Jos löydän naisen joka haluaa samaa kuin minä, mutta on suhteessa, se ei minua häiritse. Suhteen toista osapuolta kohtaan se on väärin, mutta minä en ole se joka päättää pettää.

        Mitä edes on pettämiseen yllyttäminen? Vääränlainen katse? Kosketus? Suostuvaisuus? Toisesta pitäminen?

        Ja mitä tarkoitat yllyttämisen vastuulla? Minun tehtävänikö se on suojella suhteen toista osapuolta jos pettäjä haluaa minua?


      • Turned off by U
        20056 kirjoitti:

        Moralisointisi on jotain mitä en tullut tältä palstalta hakemaan. Jos löydän naisen joka haluaa samaa kuin minä, mutta on suhteessa, se ei minua häiritse. Suhteen toista osapuolta kohtaan se on väärin, mutta minä en ole se joka päättää pettää.

        Mitä edes on pettämiseen yllyttäminen? Vääränlainen katse? Kosketus? Suostuvaisuus? Toisesta pitäminen?

        Ja mitä tarkoitat yllyttämisen vastuulla? Minun tehtävänikö se on suojella suhteen toista osapuolta jos pettäjä haluaa minua?

        Ensinnäkin tämä on keskustelupalsta eikä seuranhakupalsta, joten olet väärässä paikassa seuraa hakemassa. Ja kun tänne kuitenkin kirjoittelet, niin sun pitää vaan kestää, että kaikki ei sun kirjoituksista diggaa.
        Jos sä kirjoitat, että toinen voi olla varattu, niin mitä viestität? Että sun mielestä on ok pettää ja samalla yllytät sitä toista ajattelemaan samalla tavalla, jotta saisit yllytettyä seksiin ja siten pettämään kumppaniaan. Se lopullinen vastuu on pettäjällä, mutta sä olet yllyttävä osapuoli.


      • 20056
        Turned off by U kirjoitti:

        Ensinnäkin tämä on keskustelupalsta eikä seuranhakupalsta, joten olet väärässä paikassa seuraa hakemassa. Ja kun tänne kuitenkin kirjoittelet, niin sun pitää vaan kestää, että kaikki ei sun kirjoituksista diggaa.
        Jos sä kirjoitat, että toinen voi olla varattu, niin mitä viestität? Että sun mielestä on ok pettää ja samalla yllytät sitä toista ajattelemaan samalla tavalla, jotta saisit yllytettyä seksiin ja siten pettämään kumppaniaan. Se lopullinen vastuu on pettäjällä, mutta sä olet yllyttävä osapuoli.

        En hae täältä seuraa vaan vinkkejä siihen, mistä voisin määrittelemääni naista etsiä. Enkä ole täällä miellyttämässä kaikkia, siinä osut naulan kantaan. Väitteesi siitä, että yllyttäisin ketään muuttamaan omia ajattelutapojaan saadakseni seksiä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tiedän mitä haen, ja on naisesta kiinni haluaako hän samoja asioita. Ei kenenkään ole pakko suostua mihinkään.

        Arvostan kuitenkin mielipidettäsi vaikken ole kanssasi samaa mieltä.


      • A nytt

        Kai toi ois ihan ok, jonkun aikaa,mutta tapaamiset ois oltava sitten
        hotellissa, (mulla ei ainakaan oo varaa) ettei törmää mihinkään arkiseen
        asiaan, esim pyykkeihin tai tiskeihin toisen asunnossa.

        tai sitten tavattais vaan kahviloissa ja rafloissa, no missä sitten,
        puistossa tai jossain matkoilla.

        onkohan toi haave nyt sitte vaan haave ja todellisuus jotain muuta?


      • 99+99
        Turned off by U kirjoitti:

        Ensinnäkin tämä on keskustelupalsta eikä seuranhakupalsta, joten olet väärässä paikassa seuraa hakemassa. Ja kun tänne kuitenkin kirjoittelet, niin sun pitää vaan kestää, että kaikki ei sun kirjoituksista diggaa.
        Jos sä kirjoitat, että toinen voi olla varattu, niin mitä viestität? Että sun mielestä on ok pettää ja samalla yllytät sitä toista ajattelemaan samalla tavalla, jotta saisit yllytettyä seksiin ja siten pettämään kumppaniaan. Se lopullinen vastuu on pettäjällä, mutta sä olet yllyttävä osapuoli.

        Pelkäätkö että sun tyttöystävä lähtee tän naisen matkaan, vai mistä toi paniikinomainen syyttely ja vastustaminen?
        Ne varatut jotka pettää, pettää joka tapauksessa - ihan ilman yllykkeitä. Tässähän vain viestiketjun aloittaja ilmoitti, että hänelle kelpaa mainiosti myös ne tapaukset. Pettäjät kun hakevat yleensä vain seikkailua, ei elämänkumppania.

        Ja jos joku pystyy "yllyttämään" jotakuta pettämään niin aika huonosti menee....jos muka muuten olisi uskollinen pikkuvaimo.


      • Näin kirjoittaa
        99+99 kirjoitti:

        Pelkäätkö että sun tyttöystävä lähtee tän naisen matkaan, vai mistä toi paniikinomainen syyttely ja vastustaminen?
        Ne varatut jotka pettää, pettää joka tapauksessa - ihan ilman yllykkeitä. Tässähän vain viestiketjun aloittaja ilmoitti, että hänelle kelpaa mainiosti myös ne tapaukset. Pettäjät kun hakevat yleensä vain seikkailua, ei elämänkumppania.

        Ja jos joku pystyy "yllyttämään" jotakuta pettämään niin aika huonosti menee....jos muka muuten olisi uskollinen pikkuvaimo.

        pettäjä.


    • barcode

      Veikkaisin että suomi24 on viimeinen sivusto, mistä saat asiallisia vastauksia. Kannattaa ehkä kokeilla netissä seuranhakusivuja, kun ihmiset harvoin kasvokkain kertovat suoraan mitä ovat etsimässä.

      Jos puhut avoimesti tai vihjailet vaikka jollekin ystävällesi etsinnöistäsi, niin joku saattaa hyvällä tuurilla tuntea jonkun joka hakee jotain samanlaista. Ehkä joku vastaeronnut tai leski jolla ei kiinnosta kiintyä toiseen tunnetasolla kovin vahvasti olisi myös varteenotettava vaihtoehto? Tai ehkä jokin yhdenyönjuttu haluaisi jotain satunnaista tapaamista silloin tällöin?

      Pidä vain huoli, että toinen tietää mitä haet ja on samalla aaltopituudella.

      • 20056

        Kiitos vastauksestasi, hyviä neuvoja.


    • dfgwerw

      sun kaltaselle paras neuvo on, että osta rahalla. Sillon kumpikin saa jotain.

    • tahtootahtootahtoo

      Kolmiodraamoista harvemmin koituu mitään hyvää.

      ihan vaan kokemuksesta, ennenpitkää kaikki paljastuu ja paljon kyyneleitä...

    • Up4it

      Oi voi voi vooi mitä kärrtysiä hiekkap*lluja täällä vikisee, aaargh! No mutta, hei ap, kuulostat samanhenkiseltä, voitas vaihdella ajatuksia?

    • kokeillaanko nainen?

      Moikka..täälä olis yks kiinnostunut :) varattu en ole mutta lapsia minulla on.enkä ole lesbo mutta bi henkinen nainen.kokemusta ei hirveesti ole naisista kahden naisen kanssa olen sängyssä ollut ja olen aina haaveillut toisesta naisesta.jospa voitais yhdessä tutustuttaa minua mitä on kahden naisen välinen kiihkeä hetki?itsekin kannatan salaisesti näitä hetkiä,ystävä piirini on suppea eivätkä ole myötämielisiä bi tai lesbo henkisille naisille.. kiva jos kiinnostaisi minun kanssa kokeilla ja voisit näyttää mitä voimme yhdessä kokeilla :)

    • MrRandall Sysmä City

      Eikö muka tässä maassa yhtään sinkkumiestä ole, kun Sinun itsekin naisena täytyy sitä seksiä toisilta naisilta epätoivoisesti kerjätä?

      • Ms Dallran

        Sulla on menny ilmeisesti ohi, että olet lesbopalstalla ja täällä ei miestä haeta. Aloittaja nimenomaan sanoi, että haluaa naisen, joka ei halua suhdetta vain seksiä. Hänelle kelpaa myös varatut, kunhan ovat naisia.


    • f*ck

      tästä varmaan saa taas haukut niskaan, mutta ap, sinuna menisin tonne bi puolelle. Sinne ilmoitusta niin uskon että nappaa.

      Ja mikä tämä pettämiskeskustelu nyt on, jos joku pettää niin se tekee sen päätöksen itse. Se on arvioinut että parisuhde on toissijainen. Ei se ole mitään muuta kuin että rakkaus on loppunut, toisen kunnioittamisesta ei ole tietoakaan jne. Turha siinä on raivota oikeastaan kellekkään. Jos se pettäjä välittäisi toisesta, se laittaisi suhteen toimimaan, ainakin koittaisi. Myös kertoisi että homma on tässä, häntä kiinnostaa toinen nainen. Mutta kun peli on menetetty niin se on. Jotkut voivat jopa herätä pettämisen aiheuttamasta tunteesta taas miettimään asioita, toiset taas raivoaa kun se näennäisen ihana parisuhde on mennyttä.
      Toisaalta seksi on vain seksiä, ehkä sitä ei pitäisi ottaa niin vakavasti. Jos mun kumppani haluaisi sekstata jonkun muun kanssa ja kertoisi siitä etukäteen, ja syyt olisi lihalliset. En ehkä sanoisi ettet todellakaan. En usko että se särkisi meitä ja tietty eihän se olisi pettämistä kun se olisi avointa eikä seläntakana tehtyä.

      Mut siis joo, seksisuhteen löytää ehkä parhaiten naapuripalstalta.

      • pieniCocoinen

        Ompa mustavalkosta, mut niihän sun maailma on.kaikki ei haluu jumittaa yhdessä suhteess koko ikää ja mä oon sitä lieltä muuteskin et ei ihmlstä oo luotu yhteen ihmiseen kiinnityyn lopun ikää.sit on niitä jokka pystyy rakastan useampaa kerrallaan.kyllä maailmaan mahtuu, älä oo tuomitsemas kaikkee mikä ei sovi sun maailamaas.


      • f*ck
        pieniCocoinen kirjoitti:

        Ompa mustavalkosta, mut niihän sun maailma on.kaikki ei haluu jumittaa yhdessä suhteess koko ikää ja mä oon sitä lieltä muuteskin et ei ihmlstä oo luotu yhteen ihmiseen kiinnityyn lopun ikää.sit on niitä jokka pystyy rakastan useampaa kerrallaan.kyllä maailmaan mahtuu, älä oo tuomitsemas kaikkee mikä ei sovi sun maailamaas.

        mitähän mä nyt dumasin? Sanoin että siinä vaiheessa kun petetään, se kumppanin arvostus ei ole ihan ykkösasiana mielessä ja se kertoo jotain parisuhteesta. Onko se jokin jännän uusi asia ajatuksena sekä tuomitseva?
        Mustavalkoista, asiat usein on. Me lisätään mielellään siihen eri sävyjä jotka meidän mielestä sopisi siihen, joko positiivisella tai negatiivisella tavalla. Totuus on pelottava asia, monikaan ei tahdo sitä nähdä vaan mielummin kiertelee sitä kehittäen kaikenlaista hämäystä itselleen.
        Mä en tuomitse juurikaan mitään, idiootit on erikseen. Mä haluaisin kysyä sulta kun tunnut fiksulta että mitä täsmälleen mä tossa tuomitsin?
        Ja sun mielipide on ettei ihmistä ole luotu yhteen yhden kanssa, mä en sano sun mielipidettä tuomitsevaksi vaikka olen eri mieltä. Mä olen sitä mieltä että ihmisen pitää tuntea itsensä aika hyvin ollakseen hyvä rakastamaan ja ottamaan rakkautta vastaan. Jos ei ymmärrä itseään, tuskin tulee saamaan tasapainoista parisuhdettakaan. Rakkaudessa asiat on yksinkertaisia. Tämä oli mielipide eikä tuomitse niitä jotka uskoo toisin.


    • kiara

      olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. tosin salasuhteesta en puhuisi, mutta en myöskään julistaisi asiasta, kuten tapana ei muutenkaan ole asioitani julistaa sen kummemmin.

      mulla oli suora seuranhakuilmoituskin, mutta ilmeisesti olin liian suorapuheinen ja vastauksia ei tullut. työ, harrastukset ja oma arki pitää kiireisenä, joten suhde toiseen olisi sopiva "pako arjesta", ilman suurempia suhteenrakentamisia ja yhteenmuuttojen miettimisiä. se miksi asiat muuttuisi suhteen tiimoilta olisi sitten taas ihan omalla painollaan menevä. vaikka puhunkin asiasta "pako arjesta", tottakai ymmärrän ettei suhde siltä säästyisi, ihmisiähän me ollaan ja elämä nyt vaan on arkea enemmän joten pakostikin se tulee mukana ehkä sen pyykinpesun muodossa.

      toivottavasti aloittaja jostain löytää etsimänsä!

    • Jakke777

      Meillä on ainakin sellainen suhde etäy vaimo voi sekstailla naisen kanssa, koska sitä minä en hänelle voi tarjota ja hän on BI

    • Anonyymi

      Ilmoittaudun vapaaehtoiSeksi

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe