Ananas - kulunut? Muita ideoita? Lue!

Poikaseiskaa

Moi.. Eli ajattelin leikata nyt ennen kun kesäloma loppuu niin ananaksen, en ole vielä varma kuitenkaan... Onko se teiän mielestä liian massa? Tai kulunut? Tykkääkö tytöt enää? :D

Tätä mun nykystä rasvalettiä en kyllä varmasti pidä.. Oisko jotain muuta mallia? ehdotuksia?

27

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö13v

      On ananas ehkä vähän kulunutkin jo, mutta ite en siitä kauheesti ole tykännyt missään vaiheessa. Pyydä vaikka parturia suosittelemaan sulle jotain malleja?

    • agssagsdags

      miksi kaikki sanoo Hitler-Jugend kampausta joksikin ''ananakseksi'' tai ''mäkkelmoor-tukaksi'' ? (aika jännä miten etenkin euroopassa suosittu 1940-luvun nuorten miesten hiustyyli on tullut taas muotiin, ja kyllä toisen maailmansodan aikaisessa saksassakin oli tämä tyyli yleinen ja suosittu). Leikkaa pompadour, tai älä jos olet joku swagfagyolojonne.

      • Kukkahattutäti

        NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.


      • jkhui
        Kukkahattutäti kirjoitti:

        NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.

        mistä vitun utsjoesta te porukka tuutte siis mitä vittua??


      • iuahsdiuhasd

        elvis presley tukka


    • EmoGirl15

      En tiiä onko kulunu mut ite en tykkää ku oon tälläi outo joka rakastaa emo poikia

      • Henxelit<3

        Samaa mieltä.


    • tyttö 13v

      Mä tykkään jos pojille on ananas ♡♡♡♡♡

    • Heviletti

      Puoliselkään asti pitkä heviletti.

      Olen tosissani.

      • muijahansiisolen

        mä rakastan!*_*


    • azyzz
      • Trollhättan

        Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.


      • azyzz
        Trollhättan kirjoitti:

        Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.

        Oon aivan vitun tosissani, ei ainakaan kukaan valittanut :D


      • hgyugi

        ei oo ketään valittamas mutsis hylkäs sut ja faija vaihto nimee ja muutti kzakstaniin koska ei kestäny ja kavereita et oo nähny vuosiin ku ne keksii tekosyitä.


    • IhmeMönkiä

      www.stylespectro.com/wp-content/uploads/2013/11/Cool-Hairstyles-for-Men-2013-04.jpg noi ,_, panisin heti

      • 4+13

        Mulla on tollaset :D


    • äläleikkaa

      punkkarin tuski on hyvä tulla puhuu mut ananas on liian massa. ees sit matala irokeesi

    • Itsenäistä

      Leikkaat ihan millaset itse haluat älä mieti turhaan mikä on massaa ja mistä muut pitää tai ylipäätään toisten mielipiteistä.

    • YÖKPISKA

      ANANAS ON MAILMAN KAMALIN HIUS TYYLI HYI

    • xoxoxoxo

      Seksikkäimmät hiukset mitä jätkällä voi olla, on n. puoleen niskaan ylettyvät hiukset (ja ne pienellä nutturalla

      • xoxoxoxo

        Hahah viesti katkes kesken, mutta ylipäätänsä se että jätkällä on hiukset nutturalla/kiinni on jotain niin ♡


    • julms

      Hyi vittu miten homon näköisiä ananas tyyli tekis mieli vetää turpaan sellaista homoa! ruotsalainent homot pois Suomesta sairastaa se

    • 15555

      No silli hiukset eikä mitään ananas

      • LSD

        Jonne ilmiö ananas ei voi muuta sanoa kuin ruma


    • hool

      Ihan perus lyhyt tukka on hyvä

    • hyyyyyiiii

      Ananas on homoile hyi

    • Ite en oo tehny mitää about vuoteen. Hiukset niskaan asti ja otsatukka pääasias pään sivuil kosk muuten tulis silmille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe