Luonne "butch" ja ulkonäkö femme?

habibti

Hei! Tää on outo asia mitä oon miettiny, oon ite luonteeltani melko maskuliininen, tykkään tarjota naiselle, oon yleensä se joka tekee alotteen jne. Mut ulkonäöltäni yleensä tosi naisellinen, pitkät hiukset jne. Tosin aina en käytä esim meikkiä. Viehätyn hyvin samantyyppisistä naisista, ulkonäöltään femmeistä mutta saa/pitää olla esim tatskoja. Luonteelta naisen pitäisi olla rohkea ja tietyllä tapaa jopa maskuliininen. Ultrafemmeistä en viehäty, butcheista en ole yleensä pitemmän päälle kiinnostunut. Onko muita jotka ovat samantyyppisiä naisia/pitävät luonteeltaan butcheista ja ulkonäöltään femmeistä naisista? :)

7

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööööööööö

      Sori ei ny tuu mielee mut mä sen sijaan oon ulkonäöltä poikamainen, aika maskuliininen mutta luonteeltani tyttömäinen. Semmoi hihittävä ja söpöstelevä tyttö. Tää aiheuttaa mun elämään suuria ristiriitoja

    • butterflies

      Vähän samanlainen olo mulla, olen suht naisellinen,tai viihdyn rennoissa vaatteissa; en korkokengissä,mutta hameenkin voin päälle laittaa.
      Itseäkin viehättää naisellisen poikamaiset, mitä se sitten onkaan. Ei mitään liian äijää kiitos. Weelll... miksi jokaisen pitäisi kuulua lokeroon, jokainen on omalla tavallaan naisellinen tai poikamainen. Ja ei oo yhtään outoa,että mietit tuota.

      • habibti

        Kiitos vastauksista :) kiva kuulla että on muitakin butch-femmejä ;)


    • hfghdfhfgh

      eli sua kiinnostaa androgyyni nainen.

      • puf paf

        Meinasin just sanoa samaa. Olen itsekin androgyyni ja toivon samaa toiselta.


    • tennarityttö

      Täällä sporttinen androgyyni nainen, jota viehättää toiset samanlaiset =)

    • top ja bottom

      No sää oot vissiin femme top :) Eikös tuo tarkoita pitkälti sitä? Vai tarkoittaako, koska kaksi top-tyyppistä samassa sängyssä voi olla hankalaa, kun kumpikin haluaa hallita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe