Kerro ketä ihailet ja miksi!

The ICON

Heips! Halusin alottaa tällässeen keskustelun jossa voit kertoo ketä ihailet ja miksi!

Tässä minun roolimallini:

Jennifer Lynn Lopez

Jennifer on vaan.... ei sitä voi kuvailla kuinka täydellinen roolimalli se on

27

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papahet

      James Hetfield

      Metallican keulahahmo. Hellvetin hyvä kitaristi, laulaja, biisintekijä, sanoittaja, asennettakin löytyy.

      James Hetfield, ei muuta.

    • NegativeCreep94

      Kurt Donald Cobain (20.2.1967 - 5.4.1994)

      Nirvanan keulahahmo. Hellvetin hyvä laulaja, biisintekijä, sanoittaja, asennatkin löytyi. Hyvin karismaattinen ja inspiroiva henkilö.

    • Rockmusastapitävä

      Hetfield ja Cobain kummatkin yhtiä suosikki muusikkoja mullekin :)

      Ehkä suurimmat idolit mulla on Beatlesit ja niistä erityisesti Paul McCartney, kaikkien aikojen paras ja menestynein säveltäjä. Vegaani sekä muutenkin kaiken "väärän" kuten rasismin ja sotien vastustaja, antanut suuria summia hyväntekeväisyyteen, kuka ei sellaista miestä ihailis. :)
      Myös David Gilmour, Keith Richards, Angus Young ja joitain muita on mun idoleitani.

      • rocknroll

        Abba, scorpions ja nightwish on tärkeitä, oon monta vuotta fanittanu!Tykkään 70-80 lukujen pop&rock musasta!


    • Dave Mustaine.

      Hyvä isä, säveltäjä, sanoittaja, kitaristi, laulaja, keulahahmo ja 80-luvulla varmaan Kalifornian isoin nisti :P

      • Trollhättan

        Jammu-setä
        Henkilökohtainen esikuvani.


    • ihailen

      CR7
      Yksi maailman parhaista futareista ja jos multa kysytään paras. Se oli vielä pienenä aika köyhä ja asu Madeiralla, mutta pikkuhiljaa siitä kehitty maailman paras. Sen tarina on jotain niin hienoa. Se opetti mulle et jos jotain vaan haluu tarpeeks paljon ja jaksaa tehä töitä sen eteen, sen saa. Se on mulle roolimalli.
      Onhan se komeeki ja kaikkee, mut en valitse mun roolimalleja ulkonäön perusteella. Jotkut kuitenki luulee et valitsen...

    • Nemiemi

      Marshall Bruce Mathers III a.k.a Eminem

      Todella osuvat sanoitukset kappaileissaan ja nousi pohjalta huipulle. Todella sinnikäs ja vaikka onkin maailmankuulu räppäri, ei käytä biiseissään sanaa "n*gga"

    • dsadsa321

      Eiköhän se toi Hitler oo

      Perusteluja ei tarvita

    • uskoton

      Mahatma Gandhi. Mitäpä tuosta nyt tarvitsisi selitellä. Kirjaimellisesti käveli Intian itsenäiseksi maaksi.

      Arndt Pekurinen. Ei tarttunut aseisiin vaikka pakotettiin. Lopputuloksena murhattiin.

      Siddhartha Gautama a.k.a. Buddha. Kyllä kaikki tajuavat miksi hän.

    • Team PW

      Paul Walker

      Uskomaton automies, näyttelijä, hyväntekijä, isä, veli, Brian O' Connor. Ja sen tytär on Perfect.

      Vin Diesel

      Näyttelijä, Isä, Uskomaton henkilö, Dominic Toretto.

      Ja kaikki muut Fast Team henkilöt, Ludacris, tyrese Gibson, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Gal gadot.

      Snoop Dogg ja Wiz Khalifa

      Nii Chillii porukkaa. Mitä muuta voi sanoo.

    • how you like me now?

      Arnold Schwarzenegger

    • Äidin Tyttö

      -Äiti

      Äiti on opettanu mulle paljon elämästä, ollu aina rinnalla ja tukenu. Äiti on täydellinen roolimalli mulle, 14-vuotiaalle tytölle. Aikuisena mä haluun olla niinkun äiti; rakastava ja huolehtiva ♡
      Äiti on paras, rakastan sitä aina :)♡

      • força neymar!

        -NEYMAR!
        hänessä on joitain maagista. Opetti tanssimaan pelaamaan ja paljon muuta. Oikea ilopilleri. Niin kuin minäkin. :) kuulostaa hullulta, mutta tuntuu kuin olisi jonkinmoinen yhteys.


    • Good Boy

      Itte ihailen mac gyveriä

      • ffrriikkii

        Sama tääl, se on vaan nii uskomattoman hyvä


    • Minä myös

      Che Guevara (14. kesäkuuta 1928 – 9. lokakuuta 1967), sillä maailma tarvitsee esikuvia ihmisistä jotka lähtevät tavoittelemaan unelmaansa ja ovat valmiita uhraamaan henkensä aatteensa vuoksi

      • Robin fani

        Robinia koska hyvä laulaja,komea,saa kaiken mitä haluaa ja mahtava pukeutumistyyli plus sillä on mopoauto ja ktm duke koska ite ku täytän 15 ni hommaan mopoauto kortin


      • röpin is gei
        Robin fani kirjoitti:

        Robinia koska hyvä laulaja,komea,saa kaiken mitä haluaa ja mahtava pukeutumistyyli plus sillä on mopoauto ja ktm duke koska ite ku täytän 15 ni hommaan mopoauto kortin

        Jätän vaa kirjottamatta sen kaiken mitä ois tehny mieli kommentoia tosta faggotista ja mautoista


      • Ite OOT GAY
        röpin is gei kirjoitti:

        Jätän vaa kirjottamatta sen kaiken mitä ois tehny mieli kommentoia tosta faggotista ja mautoista

        Gei XDDD ootko joku 9-11v ja se kirjotetaan gay ei gei vitun pälö XDDD. sitä paitsi en itse kuuntele hirveästi Robinia mutta en hauku sitä jätkää koska uskon että on ihan hetero ja mukava jos tuntisin.


    • #proudstan

      Viittä henkilöö
      Marshall Bruce mathers 3
      Eminem
      Slim shady
      Se valkone tyyppi D12:sta
      B-rabbit
      Hänel o parhaita kappaleita jolla on joku sanoma ja liittyy sen elämään. Kirjottaa KAIKKI kappaleensa itte. Se saa ne kaikki sanat rimmaan helvetin hyvin (:D) sen kappaleet EI kerro perseen vetkuttamisesta tai muusta nykyajan paskasta. Takana vaikee lapsuus isä jätti hänet ku oli 18kk ikäne. Äitinsä vihas lastaan. Se ainut sukulaine josta tykkäs kuoli lapsena
      Ja monet kerrat battleissa buuattiin pois lavalta ennenkuin kerkes avata suutaan koska on valkoinen mutta hä o rikkonu rapin kaikki rajat ja noussu rock bottomista (got it stans? ;D) rap godiks ja siellä pysyy!

    • poika 18

      yhtä tyttöä pohjois-savossa. on niin hoikka ja ihku.
      pitkät hiukset. pukeutuu mustiin. voisin seurustella hyvinkin tuon tytön kanssa.

    • 2pac

      Tupac Amaru Shakur a.k.a Makaveli

      • senna rip imola 1.5.1994

        Ayrton senna! Se oli vaa nii hyvä


    • 445644

      Kimi Räikkönen. Kimi ei välitä muiden mielipiteistä mitään, hän tekee juuri niin kuin itse haluaa. Ihailtava asenne kenellä tahansa, mutta Iceman tulee ensin mieleen.

    • David kuparipelto

      No tietenkin david copperfield. Siis ehkä niinku maailman paras taikuri ikinä ei voi muuta sanoo ku että siinä olis mun roolimalli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe