Homokirpputorille myymään

TP014

Homoilla on hienommat vaatteet!
Jos haluat päästä vanhasta (miksei uudestakin) tavarasta ja vaatteesta eroon, osallistu myyjäksi Tampere Pride Homokirppikselle lauantaina 19.07. kello 12:00-17:00!

Tänne tarvitaan just SUT myyjäksi!

Lisätietoa löydät osoitteesta http://www.tamperepride.fi/fi/lauantai-19-7-2014/65-klo-12-00-17-00-homokirppis

Ilmoittautumiset osoitteeseen [email protected]

25

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkjhgfdfgm

      Tapahtumana kiva idea, enkä halua lytätä sitä, mutta ihmettelen, miksi pitää eriyttää?

      Eihän homokirpputorissa ole mitään sen enempää homoa kuin kirpputorissa ilman etuliitettä. Vai yritetäänkö kirpputorilla saada myytyä "homotavaraa" (mitä se on?) joka ei tavallisella kirpputorilla mene kaupaksi koska se on liian "homoa"

      En mä tarvitse homokirpputoria, mulle käy kirpputori. Enkä homoavioliittoa, kun avioliitto on okei. En mä tunne homotunteita, vaan ihan vain tunteita, enkä mä tulevaisuudessa myöskään homokuole, kuolen vain.

      Siitä huolimatta joskus on kiva mennä homobaariin, olkoon se poikkeus.

      • f*ck

        kysymys on tapahtumasta Pride-viikolla. Pridessä on tarkoitus korostaa sitä että homous ei ole häpeäksi, jokainen homon tulisi voida ylpeänä olla mitä on. Siksi homoliite jotta asia tulee sanottua mahdollisimman paljon ääneen, ettei kenekään tarvisi luulla ja uskoa että homoudesta pitää vaijeta. Joten jos siellä nyt on homokirpputori, niin kyse ei ole siitä että siellä myydään jotain mystisiä homotavaroita. Homoymmärtääkö se nyt paremmin tämän?


    • TP014

      Kyse ei niinkään ole eriyttämisestä - lähinnä nimestä. Homokirppis on kirpputori siinä missä muutkin. On kirppiksiä joka lähtöön ja joka nimellä, tämä Homokirppiksenä viitaten tapahtuman teemaan ja suurimpaan kohderyhmään.

      Yleisesti myös ajatellaan, että homot pukeutuvat keskiverto-tavantallaajaa siistimmin. Tällä nimellä houkutellaan ihmisiä paikalle, ja toivonmukaan luodaan mielikuvia astetta tyylikkäämmästä ja "muodikkaammasta" tavarasta.

      Onhan niitäkin homoystävällisiä kahviloita ja ravintoloita, joista puhutaan homobaareina. Vähän kuin homoystävällinen kirpputori, Homokirppis ;)
      Mukaan vaan myymään, ostamaan tai vain katselemaan!

    • jaa-has

      Jos kerran halutaan yleistää, joo, ehkä homo(miehet) pukeutuvat astetta paremmin tai sitten ei... Kenties homomiehet panostavat muutenkin ulkonäköön, onhan sitä kilpailua miesten keskuudessa. Lesbot sen sijaan mielestäni pukeutuvat montaa astetta huonommin kuin yleensä naiset. Erittäin huonosti. Mikä sinänsä on sääli.

      Kyllä, miksi ei voisi puhua vain kirppiksestä tai Pride-kirppiksestä (?)

      • f*ck

        meneeks teillä nyt ohi mikä Priden tarkoitus alunperin on? Jos se olis pelkkä kirppis niin sen voi pitää sitten vaikka keskiviikkona joulukuussa. Antaa sen nyt vaa olla homokirppis, homotapahtuma, homoviikolla, homokaupungissa, homomyyjillä, homoasenteella, homosäässä, homokellonaikaan. Homo.


      • pallonhallintapeli
        f*ck kirjoitti:

        meneeks teillä nyt ohi mikä Priden tarkoitus alunperin on? Jos se olis pelkkä kirppis niin sen voi pitää sitten vaikka keskiviikkona joulukuussa. Antaa sen nyt vaa olla homokirppis, homotapahtuma, homoviikolla, homokaupungissa, homomyyjillä, homoasenteella, homosäässä, homokellonaikaan. Homo.

        Oletkos f*ck töissä/vapaaehtoishommissa tällä kaupallisella Pridella? Vai onko niin, että et tiedä pian alkavan tapahtuman taustoja? Jos vastaus kumpaankin on ei, niin hyvä, unohda kysymykset - ja toivotaan yhdessä, että tulee hyvä tapahtuma. Kyllä yhteen kaupunkiin kaksi Pridea mahtuu. Seta on näköjään mainostanut tasaisesti molempia, pisteet sille.


      • f*ck
        pallonhallintapeli kirjoitti:

        Oletkos f*ck töissä/vapaaehtoishommissa tällä kaupallisella Pridella? Vai onko niin, että et tiedä pian alkavan tapahtuman taustoja? Jos vastaus kumpaankin on ei, niin hyvä, unohda kysymykset - ja toivotaan yhdessä, että tulee hyvä tapahtuma. Kyllä yhteen kaupunkiin kaksi Pridea mahtuu. Seta on näköjään mainostanut tasaisesti molempia, pisteet sille.

        tässäpä mitä Pride mulle edustaa
        "On erilaisia vähemmistöjä, joilla on valtaväestön kaksinapaisesta mallista poikkeava seksuaalinen tai sukupuolinen identiteetti. Kun yhteiskunnan antama malli on vain yhdenlaiselle oletukselle, se antaa samastumismahdollisuuden vain sen identiteetin omakseen tuntevalle. Sen vuoksi vähemmistöön kuuluvan on etsittävä samastumiskohteita toisaalta.

        Seuraavat ajatukset ovat vahvasti priden taustalla:

        Ihmisten pitäisi olla ylpeitä siitä mitä ovat
        seksuaalinen moninaisuus on lahja
        seksuaalinen suuntautuminen tai sukupuoli-identiteetti ovat synnynnäisiä piirteitä, eikä niitä voi muuttaa.

        Pride ajatuksena luo tunnetta siitä, että ei ole yksin. Järjestöt ja muu kansalaistoiminta puolestaan käytännön toimijoina luovat tukiverkon vähemmistöön kuuluvalle tarjoamalla tietoa, tärkeitä kontakteja muihin ihmisiin, ja viemällä sanomaa vähemmistön tarpeista päättäjille ja vaikuttajille.
        Pride-tapahtumat tuovat vähemmistön esiin

        Pride-tapahtumien ajatuksena on yhteisöllisyyden tuomisen ohella kertoa valtaväestölle vähemmistön olemassaolosta. Vähemmistöön kuuluvallakin on tarve olla täysipainoisesti osa yhteiskuntaa, omana itsenään. Se onnistuu vain, jos vähemmistöön suhtaudutaan luontevasti ja ymmärretään, että vähemmistöllä on valtaväestöstä poikkeavia tarpeita.

        Yleisen mielenkiinnon ja keskustelun herättäjinä pride-tapahtumat ja teemapäivät ovat paljon tehokkaampia kuin erilaisten tieteellisten tutkimusten tulokset, julkilausumat tai paneelikeskustelut. Tiedotusvälineiden pride-tapahtumista kertovan uutisoinnin ohessa on paljon luontevampaa kertoa asiallistakin tietoa kuin irrallisina juttuina.

        Priden sanoma

        Pride on keino ilmaista itselle ja muille, että "Olen homo, olemassa ja ylpeä itsestäni".

        Ja mitä tulee homokirppariin ja TORI tapahtuma tulee omana tapahtumana ensi vuonna niin se tuskin on paska asia. Kaupallisuusko sua tässä nyt nyppii? Mä olen niin monella Pridellä kuin ehdin, en mä toivo, tiedän että tästäkin tulee mahtava. Mullakin on kysymys sulle, mikä pointti sulla oli noissa kysymyksissä?


      • jaa-has
        f*ck kirjoitti:

        meneeks teillä nyt ohi mikä Priden tarkoitus alunperin on? Jos se olis pelkkä kirppis niin sen voi pitää sitten vaikka keskiviikkona joulukuussa. Antaa sen nyt vaa olla homokirppis, homotapahtuma, homoviikolla, homokaupungissa, homomyyjillä, homoasenteella, homosäässä, homokellonaikaan. Homo.

        Ensinnäkin jos halutaan puhua tasa-arvoisuudesta eli, että hlbt-kansa olisi tasa-arvoinen heteroiden kanssa niin se parhain tapa ei ole varmaankaan mainostaa, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Siinä ei ole tasa-arvoa. Toisekseen, se ei ole totta, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Olen niin paljon nähnyt lepakkoja bileissä, treffeillä, ei-gay-tapahtumissa, että todellakin voi sanoa, että hyvin, hyvin harva naisista panostaa pukeutumiseen ylipäätänsä. Ainakaan kukaan lesbo. Joitakin homoja tosiaan näkee bileissä, jotka ovat hyvin treenanneet ja panostavat ulkoiseen olemukseen olkoonkin sitten tämä pintaliitoelämää. Tietysti jos pilkkua aletaan viilaamaan, niin homothan tarkoittavat miehiä, eli naisistahan tässä ei sitten puhuttakaan. Neutraali käsite olisi Gay-kirppis tai Pride-kirppis. Sitten sekin, että on muitakin sateenkaarikansaa, jotka eivät ole homoja eli bissejä puhumattakaan transväestöstä.


      • jaa-has
        jaa-has kirjoitti:

        Ensinnäkin jos halutaan puhua tasa-arvoisuudesta eli, että hlbt-kansa olisi tasa-arvoinen heteroiden kanssa niin se parhain tapa ei ole varmaankaan mainostaa, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Siinä ei ole tasa-arvoa. Toisekseen, se ei ole totta, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Olen niin paljon nähnyt lepakkoja bileissä, treffeillä, ei-gay-tapahtumissa, että todellakin voi sanoa, että hyvin, hyvin harva naisista panostaa pukeutumiseen ylipäätänsä. Ainakaan kukaan lesbo. Joitakin homoja tosiaan näkee bileissä, jotka ovat hyvin treenanneet ja panostavat ulkoiseen olemukseen olkoonkin sitten tämä pintaliitoelämää. Tietysti jos pilkkua aletaan viilaamaan, niin homothan tarkoittavat miehiä, eli naisistahan tässä ei sitten puhuttakaan. Neutraali käsite olisi Gay-kirppis tai Pride-kirppis. Sitten sekin, että on muitakin sateenkaarikansaa, jotka eivät ole homoja eli bissejä puhumattakaan transväestöstä.

        Lesbona tähän voisin lisätä, että hyvin moni lesboista on kovin, kovin mukavuudenhaluisia ja pukeutuu ja käyttäytyy sieltä mistä aita on matalin. Eli suurin osa lesboista on kyllä ulkoisesti kovin vaatimattoman, suttuisen ja alipukeutuneen näköisiä. Tämän sanon aivan lesbona. Nimittäin tämän takia suurin osa noista naisista on mielestäni aika luotaantyöntävän näköisiä ellei etovia ja olen muuten täysin lesbo. En todellakaan tarkoita, että pitäisi olla nollakokoa six packin kanssa tai jotenkin missi/malli vaan ylipäätänsä, että alipukeudutaan ihan mihin tahansa tilaisuuteen ja nähdään feminisminä ja osana lesboutta se, että jätetään ulkoinen habitus täysin huomioimatta, sillä siistin, huolitellun olemuksen moni (edelleen, aarrggg, vielä vuonna 2014 Suomessa!!!) kokee jotenkin alistamisena, mainosten ja miehisen maailman uhrina, mitä se ei todellaaan ole eikä pitäisi olla tai pitäisi kokea niin.


      • f*ck
        jaa-has kirjoitti:

        Lesbona tähän voisin lisätä, että hyvin moni lesboista on kovin, kovin mukavuudenhaluisia ja pukeutuu ja käyttäytyy sieltä mistä aita on matalin. Eli suurin osa lesboista on kyllä ulkoisesti kovin vaatimattoman, suttuisen ja alipukeutuneen näköisiä. Tämän sanon aivan lesbona. Nimittäin tämän takia suurin osa noista naisista on mielestäni aika luotaantyöntävän näköisiä ellei etovia ja olen muuten täysin lesbo. En todellakaan tarkoita, että pitäisi olla nollakokoa six packin kanssa tai jotenkin missi/malli vaan ylipäätänsä, että alipukeudutaan ihan mihin tahansa tilaisuuteen ja nähdään feminisminä ja osana lesboutta se, että jätetään ulkoinen habitus täysin huomioimatta, sillä siistin, huolitellun olemuksen moni (edelleen, aarrggg, vielä vuonna 2014 Suomessa!!!) kokee jotenkin alistamisena, mainosten ja miehisen maailman uhrina, mitä se ei todellaaan ole eikä pitäisi olla tai pitäisi kokea niin.

        ihmisenä sanoisin että kyse ei ole lesboudesta, vaan jotkut vain tekee nämäkin asiat toisin. Onko alipukeutuminen feminismiä? Jos olisi niin hurraa, feminismi kukoistaa. Mutta luulen että se ei ihan noin mene.
        Jotenkin mä katson että ei ole 2014 tasolla jos luulee että alipukeuuminen on kapinaa miehiä ja mainoksia vastaan. Kyse on ihan välinpitämättömyydestä. kyvyttömyydestä. köyhyydestä, masennuksesta, luovuttamisesta, väsymyksestä, apatiasta. Mutta saattaahan sinne väliin mahtua joku aate miksi ei jaksa laitaa kivaa päälle.


      • f*ck
        jaa-has kirjoitti:

        Ensinnäkin jos halutaan puhua tasa-arvoisuudesta eli, että hlbt-kansa olisi tasa-arvoinen heteroiden kanssa niin se parhain tapa ei ole varmaankaan mainostaa, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Siinä ei ole tasa-arvoa. Toisekseen, se ei ole totta, että homot pukeutuvat paremmin kuin heterot. Olen niin paljon nähnyt lepakkoja bileissä, treffeillä, ei-gay-tapahtumissa, että todellakin voi sanoa, että hyvin, hyvin harva naisista panostaa pukeutumiseen ylipäätänsä. Ainakaan kukaan lesbo. Joitakin homoja tosiaan näkee bileissä, jotka ovat hyvin treenanneet ja panostavat ulkoiseen olemukseen olkoonkin sitten tämä pintaliitoelämää. Tietysti jos pilkkua aletaan viilaamaan, niin homothan tarkoittavat miehiä, eli naisistahan tässä ei sitten puhuttakaan. Neutraali käsite olisi Gay-kirppis tai Pride-kirppis. Sitten sekin, että on muitakin sateenkaarikansaa, jotka eivät ole homoja eli bissejä puhumattakaan transväestöstä.

        ai että älkää homot isotelko heteroille tai ette ansaitse tasa-arvoa? Hulluutta. Jos ottaa jo tasa-arvokysymyksenä jonkun homokirppiksen myyntipuheen, niin oisko aika ottaa tauko ja palata todellisuuteen.


      • pallonhallintapeli
        f*ck kirjoitti:

        tässäpä mitä Pride mulle edustaa
        "On erilaisia vähemmistöjä, joilla on valtaväestön kaksinapaisesta mallista poikkeava seksuaalinen tai sukupuolinen identiteetti. Kun yhteiskunnan antama malli on vain yhdenlaiselle oletukselle, se antaa samastumismahdollisuuden vain sen identiteetin omakseen tuntevalle. Sen vuoksi vähemmistöön kuuluvan on etsittävä samastumiskohteita toisaalta.

        Seuraavat ajatukset ovat vahvasti priden taustalla:

        Ihmisten pitäisi olla ylpeitä siitä mitä ovat
        seksuaalinen moninaisuus on lahja
        seksuaalinen suuntautuminen tai sukupuoli-identiteetti ovat synnynnäisiä piirteitä, eikä niitä voi muuttaa.

        Pride ajatuksena luo tunnetta siitä, että ei ole yksin. Järjestöt ja muu kansalaistoiminta puolestaan käytännön toimijoina luovat tukiverkon vähemmistöön kuuluvalle tarjoamalla tietoa, tärkeitä kontakteja muihin ihmisiin, ja viemällä sanomaa vähemmistön tarpeista päättäjille ja vaikuttajille.
        Pride-tapahtumat tuovat vähemmistön esiin

        Pride-tapahtumien ajatuksena on yhteisöllisyyden tuomisen ohella kertoa valtaväestölle vähemmistön olemassaolosta. Vähemmistöön kuuluvallakin on tarve olla täysipainoisesti osa yhteiskuntaa, omana itsenään. Se onnistuu vain, jos vähemmistöön suhtaudutaan luontevasti ja ymmärretään, että vähemmistöllä on valtaväestöstä poikkeavia tarpeita.

        Yleisen mielenkiinnon ja keskustelun herättäjinä pride-tapahtumat ja teemapäivät ovat paljon tehokkaampia kuin erilaisten tieteellisten tutkimusten tulokset, julkilausumat tai paneelikeskustelut. Tiedotusvälineiden pride-tapahtumista kertovan uutisoinnin ohessa on paljon luontevampaa kertoa asiallistakin tietoa kuin irrallisina juttuina.

        Priden sanoma

        Pride on keino ilmaista itselle ja muille, että "Olen homo, olemassa ja ylpeä itsestäni".

        Ja mitä tulee homokirppariin ja TORI tapahtuma tulee omana tapahtumana ensi vuonna niin se tuskin on paska asia. Kaupallisuusko sua tässä nyt nyppii? Mä olen niin monella Pridellä kuin ehdin, en mä toivo, tiedän että tästäkin tulee mahtava. Mullakin on kysymys sulle, mikä pointti sulla oli noissa kysymyksissä?

        Ehdotinkin jo, että jos vastaat kieltävästi kysymyksiin, unohdetaan kysymykset. Samaan kaupunkiin mahtuu kaksi Pride-tapahtumaa, vastaavaan meininkiin ei taideta esimerkiksi Helsingissä pystyä. Minua ei taida nyppiä mikään, hyvä, että on järjestäjiä.


      • tasa-arvo
        f*ck kirjoitti:

        ai että älkää homot isotelko heteroille tai ette ansaitse tasa-arvoa? Hulluutta. Jos ottaa jo tasa-arvokysymyksenä jonkun homokirppiksen myyntipuheen, niin oisko aika ottaa tauko ja palata todellisuuteen.

        Et taida käsittää mitä tasa-arvo tarkoittaa? Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että nostetaan joku jalustalle ja verrataan toisiin, että nämä ovat paremmat kuin nuo ja vastaavasti alennetaan jotkut toiset. Naisten tasa-arvo ei tarkoita sitä, että naisille suodaan kaikki oikeudet, mutta miehiltä vastaavasti vähennetään ne tai, että haukutaan heterot lyttyyn ja nostetaan homot jalustalle. Se ei ole tasa-arvoa se. Homojen ja heteroiden pitäisi olla tasan tarkkaan aivan samalla viivalla, jotta se olisi tasa-arvoista. Taidat tahallasi käsittää kaikki väärin. En usko, että olet niin tietämätön, että et ymmärrä mitä todellisuudessa on tasa-arvo.

        Lainaten Wikipediaa; tasa-arvo:

        "Tasa-arvo (tasa-arvoisuus eli samanarvoisuus) tarkoittaa erityisesti kaikkien ihmisten yhtäläistä arvoa yksilöinä ja yhteiskunnan jäseninä."

        Onko sinun mielestäsi tasa-arvoa nostaa homot jalustalle haukkuen heteroja?


      • f*ck
        pallonhallintapeli kirjoitti:

        Ehdotinkin jo, että jos vastaat kieltävästi kysymyksiin, unohdetaan kysymykset. Samaan kaupunkiin mahtuu kaksi Pride-tapahtumaa, vastaavaan meininkiin ei taideta esimerkiksi Helsingissä pystyä. Minua ei taida nyppiä mikään, hyvä, että on järjestäjiä.

        se on jopa hauskaa että kun muut esittää mielipiteitään heidän ei tarvi todistella olevansa asiantuntija tai duunissa asian tiimoilta tai muuta vastaavaa. Mä kun sanon jotain mun motiiveita kysytään ja tiedänkö asiasta absoluuttisen totuuden. Mä en tuu täällä kertomaan mun duuneista, vapaaehtoisduuneista. Jos se vastaa sun kysymyksiin ja sä voisit vastata mikä pointti sun kysymyksillä oli.


      • f*ck
        tasa-arvo kirjoitti:

        Et taida käsittää mitä tasa-arvo tarkoittaa? Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että nostetaan joku jalustalle ja verrataan toisiin, että nämä ovat paremmat kuin nuo ja vastaavasti alennetaan jotkut toiset. Naisten tasa-arvo ei tarkoita sitä, että naisille suodaan kaikki oikeudet, mutta miehiltä vastaavasti vähennetään ne tai, että haukutaan heterot lyttyyn ja nostetaan homot jalustalle. Se ei ole tasa-arvoa se. Homojen ja heteroiden pitäisi olla tasan tarkkaan aivan samalla viivalla, jotta se olisi tasa-arvoista. Taidat tahallasi käsittää kaikki väärin. En usko, että olet niin tietämätön, että et ymmärrä mitä todellisuudessa on tasa-arvo.

        Lainaten Wikipediaa; tasa-arvo:

        "Tasa-arvo (tasa-arvoisuus eli samanarvoisuus) tarkoittaa erityisesti kaikkien ihmisten yhtäläistä arvoa yksilöinä ja yhteiskunnan jäseninä."

        Onko sinun mielestäsi tasa-arvoa nostaa homot jalustalle haukkuen heteroja?

        eli kun joku sanoo että homovaatteet on niin paljon tyylikkäämpiä kuin heteroiden, niin syyllistyy tasa-arvon rikkomiseen, vedä nyt...

        Jos luet tuon sun wikisi määritelmän itsekkin, niin ehkä se aukee sulle joskus. Se ei tarkoita ettei voi sanoa esim että homomiehet on paljon upeempia kuin heteromiehet, se ei ole tasa-arvokysymys. Se että sanoo että homoilla on kivemmat korut kuin heteroilla, ei ole tasa-arvokysymys.

        Uskomatonta.

        Kerro vielä mitä oikeuksia naiset on saaneet ja mitä oikeuksia miehiltä on otettu pois?


      • tasa-arvo
        f*ck kirjoitti:

        eli kun joku sanoo että homovaatteet on niin paljon tyylikkäämpiä kuin heteroiden, niin syyllistyy tasa-arvon rikkomiseen, vedä nyt...

        Jos luet tuon sun wikisi määritelmän itsekkin, niin ehkä se aukee sulle joskus. Se ei tarkoita ettei voi sanoa esim että homomiehet on paljon upeempia kuin heteromiehet, se ei ole tasa-arvokysymys. Se että sanoo että homoilla on kivemmat korut kuin heteroilla, ei ole tasa-arvokysymys.

        Uskomatonta.

        Kerro vielä mitä oikeuksia naiset on saaneet ja mitä oikeuksia miehiltä on otettu pois?

        Uskomatonta, miten sulla on tarve vääntää aina asiat sulle edullisiksi=)

        Kyllä se on tasa-arvo kysymys. Sitä paitsi, ei kuulosta kovin fiksulta mainostaa, että homot pukeutuu paremmin ja heterot huonommin, jos lähtökohtana on tasa-arvo. Ei se mainoslause varmaankaan uppoa heteroihin. Haukkumalla heteroja tuskin ainakaan lievennetään homoista olevaa ennakkoluuloja ja suvaitsemattomuutta heteroiden keskuudessa. Edelleenkään se ei edes ole totta se. Ei ne homot pukeudu sen paremmin.

        Ei tsiisus sun kanssas. Eiks sulla ole muuta tekemistä kuin haastaa riitaa täällä?=) Kumman agressiiviselta noi sun tekstit kuulostaa. Väännät ja käännät kaikki kivetkin, että saat itsesi kuulostamaan oikeassa olevalta, vaikka oikeasti sulla ei ole edes mitään realistista tietoa koko asiasta. Ota joskus asiasta selvää ennen kuin alat täällä "pätemään" noilla sun teksteillä.


      • f*ck
        tasa-arvo kirjoitti:

        Uskomatonta, miten sulla on tarve vääntää aina asiat sulle edullisiksi=)

        Kyllä se on tasa-arvo kysymys. Sitä paitsi, ei kuulosta kovin fiksulta mainostaa, että homot pukeutuu paremmin ja heterot huonommin, jos lähtökohtana on tasa-arvo. Ei se mainoslause varmaankaan uppoa heteroihin. Haukkumalla heteroja tuskin ainakaan lievennetään homoista olevaa ennakkoluuloja ja suvaitsemattomuutta heteroiden keskuudessa. Edelleenkään se ei edes ole totta se. Ei ne homot pukeudu sen paremmin.

        Ei tsiisus sun kanssas. Eiks sulla ole muuta tekemistä kuin haastaa riitaa täällä?=) Kumman agressiiviselta noi sun tekstit kuulostaa. Väännät ja käännät kaikki kivetkin, että saat itsesi kuulostamaan oikeassa olevalta, vaikka oikeasti sulla ei ole edes mitään realistista tietoa koko asiasta. Ota joskus asiasta selvää ennen kuin alat täällä "pätemään" noilla sun teksteillä.

        miksi sen pitäisi upota heteroihin? Miksi homoilla ei saa olla omaa läppää, kulttuuria, puhekieltä? Eli sun lähtökohta on että homojen pitää miellyttää heteroita, ansaita heidän suvaitsevaisuus? hah.
        Jos mä sanon että homot pukeutuu paremmin kuin heterot niin sehän on mielipide, ei tasa-arvoon liity mitenkään. Miten niin haastan riitaa, eihän tää ole mikää riita vaan keskustelu. Mä sanon ettei vaatteiden vertailu, pukeutumisten vertailu liity mitenkään tasa-arvoon.
        Mun ei todellakaan tarvi kääntää kiviä ollakseni oikeassa tässä, ihmettelen vain miten pitkälle sä jaksat uskotella olevasi oikeassa.

        Ai mun mielipide on pätemistä, sun on vain mielipide? Otappa tuosta asiasta selvää ja jos joku fiksu, siis kuka muu kuin sä, on sitä mieltä että pukeutumisen arvostelu, vertaaminen rikkoo tasa-arvoisuutta niin mä pyydän sulta niin kauniisti anteeksi ettet osaa edes kuvitella.


      • f*ck
        tasa-arvo kirjoitti:

        Uskomatonta, miten sulla on tarve vääntää aina asiat sulle edullisiksi=)

        Kyllä se on tasa-arvo kysymys. Sitä paitsi, ei kuulosta kovin fiksulta mainostaa, että homot pukeutuu paremmin ja heterot huonommin, jos lähtökohtana on tasa-arvo. Ei se mainoslause varmaankaan uppoa heteroihin. Haukkumalla heteroja tuskin ainakaan lievennetään homoista olevaa ennakkoluuloja ja suvaitsemattomuutta heteroiden keskuudessa. Edelleenkään se ei edes ole totta se. Ei ne homot pukeudu sen paremmin.

        Ei tsiisus sun kanssas. Eiks sulla ole muuta tekemistä kuin haastaa riitaa täällä?=) Kumman agressiiviselta noi sun tekstit kuulostaa. Väännät ja käännät kaikki kivetkin, että saat itsesi kuulostamaan oikeassa olevalta, vaikka oikeasti sulla ei ole edes mitään realistista tietoa koko asiasta. Ota joskus asiasta selvää ennen kuin alat täällä "pätemään" noilla sun teksteillä.

        ai niin, toistan vielä että Kerro vielä mitä oikeuksia naiset on saaneet ja mitä oikeuksia miehiltä on otettu pois?


    • hmmmmmm...

      Olis just ollut passeli tapahtuma, kun olen viimeaikoina suunnitellut pistäväni kamaa myyntiin. Toisaalta olen tuolloin amerikan mantereella, joten täytyy kokeilla jotain toista vuotta. Omaan kuitenkin ihan perusvaatteita, en mitään sateenkaariviittoja :D mutta "teema" kirppis varmaan saa enemmän yleisöä kuin "tavallinen".

    • katsokaa laajemmin

      Mikä teitä risoo? Jos se on homokirppis, se on homokirppis. Ylisuurentelette asioita jonkin tasa-arvon takia ja siitä, että pitäisi laajentaa nimitystä, koska "ei kaikki sateenkaarin värit ole homoja". Älkää nyt viittikö pikku höpönassukat.
      Mitä väliä kuinka monta voittoa tavoittelevaa tai ei tavoittelevaa jäjestöä samassa kaupunkissa riehuvat? Ei niin mitään. Onpahan vaihtoehtoja.

      • f*ck

        amen sille.


      • syrjintää?

        On niitä muitain kuin homoja ( =homoseksuaalisia miehiä), on lesboja, on bi-seksuaaleja, polyamorisia, trans-väestöä jne. Pride-tapahtumat on tarkoitettu kaikille näistä ei vain homoille tai tarkemmin sanottuna homomiehille.


      • f*ck
        syrjintää? kirjoitti:

        On niitä muitain kuin homoja ( =homoseksuaalisia miehiä), on lesboja, on bi-seksuaaleja, polyamorisia, trans-väestöä jne. Pride-tapahtumat on tarkoitettu kaikille näistä ei vain homoille tai tarkemmin sanottuna homomiehille.

        on aika yleistä että homoseksuaalit käyttää homoa joka sisällyttää kaikki homoseksuaalit. Mutta onhan se varmaan syrjintää ja rikkoo tasa-arvoa kun sanoo homo.


      • Tolkutonta
        f*ck kirjoitti:

        on aika yleistä että homoseksuaalit käyttää homoa joka sisällyttää kaikki homoseksuaalit. Mutta onhan se varmaan syrjintää ja rikkoo tasa-arvoa kun sanoo homo.

        Tuossa sanotaankin, ettei kyse ole tasa-arvoasioista. Näinhän se on, vaikka täälläkin sekavasti sitäkin yritetään väittää. Niin kuin myös todettiin, on omituista käyttää yhtä (väärää) nimitystä, jos tarkoitetaan monipuolisemmin erilaisia yksilöitä.
        Muuten, usein esitetään, että tuota mainittua nimitystä ei saa käyttää. Nämä jotkut sitten käyttävät oikein uhitellen, kuten ylempänä.
        TVinksahtanutta.


      • f*ck
        Tolkutonta kirjoitti:

        Tuossa sanotaankin, ettei kyse ole tasa-arvoasioista. Näinhän se on, vaikka täälläkin sekavasti sitäkin yritetään väittää. Niin kuin myös todettiin, on omituista käyttää yhtä (väärää) nimitystä, jos tarkoitetaan monipuolisemmin erilaisia yksilöitä.
        Muuten, usein esitetään, että tuota mainittua nimitystä ei saa käyttää. Nämä jotkut sitten käyttävät oikein uhitellen, kuten ylempänä.
        TVinksahtanutta.

        homoa ei saa käyttää? Jos siihen liitetään joku punaniska kuvaan ja vittu eteen, niin ymmärrän.
        Mutta tää on tätä, mä olen muuten pistänyt merkille yhden asian. Kun mun kommentointia kytätään ja sitten annetaan sitä kritisoivaa palautetta, ei siinä mitään, en kuole. Mutta sitten jos kysyn jotain, koko homma kuivuu siihen sen ketjun osalta mutta joku toinen ketju missä mun kommenttia on, kaivetaan esiin ja sinne pläjäytetään jotain.
        Sanonpahan vain, tällaisen huomion. Luonnollisesti se oli nyt sattumaa että sä kommentoit tähän ketjuun ja mun kommenttiin.
        Sellaista kysyisin kun tästä ketjusta on pikkuinen tovi että missä/mistä on sanottu ettei se ole tasa-arvo asioista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe