http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288714112525.html?pos=ksk-trm-auto-ostu
VW konserni hännänhuippujen joukossa...seat audi,,,,
Syy selvisi miksi japskit luotettavia?
34
345
Vastaukset
- Terapisti
juu ehkä briteissä jonkun tilaston mukaan, olet muuten nolo tapaus linkkiesi kanssa.
eikö syrjäytyneeellä ole muuta tekemistä kuinlillua netissä etsimässä provon aiheita?
Koulutus voisi auttaa uuteen alkuun.- 423423
Volkkarit varmaan tehdään Suomea varten omalla tehtaalla. Kannattavaa ja nerokasta.
- osssss
Myyjäkö siellä noin itkee?
Keskus kunnossa? On nimittäin kovasti sähkövikaa Vikavaakenissa... - 1-2-1-2-7
423423 kirjoitti:
Volkkarit varmaan tehdään Suomea varten omalla tehtaalla. Kannattavaa ja nerokasta.
Britanniaa varten tehdään, kas kun on oikealla puolella ratti, jolloin ei voida ppuhua edes samoista autoista rakenteellisesti, kun aina tarvitaan poikkeus.
- realisti nisti
Aloittajan tulkinta täysin väärä. Jos tänne kommentoi niin pitäisi artikkeli lukea ensin.
VW konserni pärjännyt varsin hyvin. Ja järjestys sen mukaan uutta tekniikkaa lanseerataan ja miten varusteltuja autot ovat.
Jos japanilaisessa perusautossa ei ole sähkölaitteita ja lisävarusteita niin eihän siinä voikkaan lsähkövikoja vastaavassa määrin.
Tuossa pitäisi verrata autoja myös muuten keskenään mikä jääkin tekemättä. Lienee japanilaiset lisänneet mainoksiaan iltasanomissa kun noin puutteellisia ja mynteisiä artikkeleja tekaisevat.- Mitä tulkitset
Japanilaisten perus ja perus pakettien varusteet ovat paljon paremmat, kuin saksalaismerkkien, joihin ne pitää ostaa isolla rahalla erikseen tai mukavuuspaketteina.
- Jämpti on näin.
Katos kun ongelma on siinä, osssss osaa juuri ja juuri lukea apukoulun käyneenä köyhänä Tojo kuskina. Mutta hän ei ymmärrä lukemaansa, tässä se ongelma.
Nyt se vastaa suu vaahdossa, että on ollut Tourania ja vaikka mitä volkkaria, niitä hänellä ei ole ollut kuin märissä päiväunissa.
- uusi poloilija
39 merkin vertailussa Volkswagen on tuolla linkin esittelemällä sähköpuolella sijalla 14. Siis selvästi puolivälin paremmalla puolella. Tämä on ylivoimaisesti merkittävin lukema, koska vähän yli puolet konsernin myynnistä on päämerkkiä.
Viime vuonna Volkswagen Groupin markkinaosuus rekisteröidyistä uusista autoista Euroopassa oli 23,0 prosenttia. Tämä jakautui merkkien mukaan näin:
1. Volkswagen 12,4 % (konsernin sisällä painoarvo 54 %)
2. Audi 4,9 % (konsernin sisällä painoarvo 21 %)
3. Skoda 3,6 % (konsernin sisällä painoarvo 16 %)
4. Seat 2,1 % (konsernin sisällä painoarvo 9 %)
5. muut 0,0 % (konsernin sisällä painoarvo 0 %)
http://www.acea.be/statistics/tag/category/by-manufacturer-registrations (Enlarged Europe)- NeverVag
Tuota taulukkoa ei voi ihan noin yksioikoisesti lukea. Kaikki viat yhteensä on 100% ja ne on jaettu eri osa-alueisiin.
Jos jollain paukkuu moottorit niin muiden vikojen määrä on tietysti suhteessa pienempi. VW:llä ja muillakin suomessa suosituilla merkeillä Toyota mukaan lukien moottoriongelmia on yllättävän paljon, huom. suhteessa merkin muihin vikoihin.
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine - osssss
NeverVag kirjoitti:
Tuota taulukkoa ei voi ihan noin yksioikoisesti lukea. Kaikki viat yhteensä on 100% ja ne on jaettu eri osa-alueisiin.
Jos jollain paukkuu moottorit niin muiden vikojen määrä on tietysti suhteessa pienempi. VW:llä ja muillakin suomessa suosituilla merkeillä Toyota mukaan lukien moottoriongelmia on yllättävän paljon, huom. suhteessa merkin muihin vikoihin.
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/EngineJa auton omistajaa kiinnostaa se kuka korvaa asiallisesti viat.
VW konserni ei taida olla kärkipäässä siinä listauksessa.Miksi? - osss ja menttaali
osssss kirjoitti:
Ja auton omistajaa kiinnostaa se kuka korvaa asiallisesti viat.
VW konserni ei taida olla kärkipäässä siinä listauksessa.Miksi?Korjauksista on selkeät ohjeet ja säännöt joita kaikki valmistajat noudattavat.
Ensin täystakuu ilman kilometrirajaa ja sen jälkeen tuotevastuu jossa korvaustapauksessa huomioidaan ajetut kilometrit ja sen suhteessa tehdään arvonalenusvähennykset korjauskuluista. Näihän mm. VW toimii ja kaiki muutkin.
Ja tietenkin on myös joitain tyyppivikoja joissa on ns. parannettu/jatkettu tuotevastuu tai takuu. Sinä reppana vaan et asiaa tiedä tai tunne kuinka asioissa toimitaan.
Sulla on vaan niin vanha auto ettei siihen liity enään mitään valmistajan vastuita, varsinkin kun et ole sitä asiallisesti huollattanut. - osssss
osss ja menttaali kirjoitti:
Korjauksista on selkeät ohjeet ja säännöt joita kaikki valmistajat noudattavat.
Ensin täystakuu ilman kilometrirajaa ja sen jälkeen tuotevastuu jossa korvaustapauksessa huomioidaan ajetut kilometrit ja sen suhteessa tehdään arvonalenusvähennykset korjauskuluista. Näihän mm. VW toimii ja kaiki muutkin.
Ja tietenkin on myös joitain tyyppivikoja joissa on ns. parannettu/jatkettu tuotevastuu tai takuu. Sinä reppana vaan et asiaa tiedä tai tunne kuinka asioissa toimitaan.
Sulla on vaan niin vanha auto ettei siihen liity enään mitään valmistajan vastuita, varsinkin kun et ole sitä asiallisesti huollattanut.No miksi VW on kokoajan otsikoissa kun asiakkaat ei ole tyytyväisiä?
- Oi voi
osssss kirjoitti:
No miksi VW on kokoajan otsikoissa kun asiakkaat ei ole tyytyväisiä?
Tietämättömyys kaikesta ja ympäröivästä maailmasta vaivaa nykyisin hyvin montaa ihmistä, toisin sanoen uusavuttomuus. Ei se ole automerkin syytä jos ei ole kauhalla saanut.
- osssss
Oi voi kirjoitti:
Tietämättömyys kaikesta ja ympäröivästä maailmasta vaivaa nykyisin hyvin montaa ihmistä, toisin sanoen uusavuttomuus. Ei se ole automerkin syytä jos ei ole kauhalla saanut.
Kauhalla saanut rahaa jota voi syytä volkkarin korjauksiin?
- Oi voi
osssss kirjoitti:
Kauhalla saanut rahaa jota voi syytä volkkarin korjauksiin?
Huomaa ettet ole kauhalla saanut kun et ymmärtänyt tuotakaan vaan kysyä piti.
- Tietäjä
Niin, kuuluu tuohon 5 sarakkeeseen kuuluu Lamborghini, Bentley, Scania, Man ja moottoripyöristä Ducati, jolloin osuus EI VOI OLLA 0% eli tutkimus on ehdolla, että...
- uusi poloilija
Tietäjä kirjoitti:
Niin, kuuluu tuohon 5 sarakkeeseen kuuluu Lamborghini, Bentley, Scania, Man ja moottoripyöristä Ducati, jolloin osuus EI VOI OLLA 0% eli tutkimus on ehdolla, että...
Scania ja Man ovat omalla rivillään, eikä moottoripyöriä ilmeisesti huomioida ACEA:n tilastossa.
"About ACEA
The European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) represents the 15 Europe-based car, van, truck and bus makers: BMW Group, Daimler, DAF, Fiat, Ford of Europe, General Motors Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco, Jaguar Land Rover, PSA Peugeot Citroën, Renault, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars, Volvo Group."
http://www.acea.be/ - Taitaja.,.
uusi poloilija kirjoitti:
Scania ja Man ovat omalla rivillään, eikä moottoripyöriä ilmeisesti huomioida ACEA:n tilastossa.
"About ACEA
The European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) represents the 15 Europe-based car, van, truck and bus makers: BMW Group, Daimler, DAF, Fiat, Ford of Europe, General Motors Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco, Jaguar Land Rover, PSA Peugeot Citroën, Renault, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars, Volvo Group."
http://www.acea.be/Niin, ymmärtänet, että KUN on myyty rahamiehille Porschea, Bugattia, Bentleytä JA Lamborghina, niin tuo tilasto ei ole tosi.
Tuossa ajantasaista tietoa maailman myyntikuulumisista
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article314110.ece?service=mobile
Euroopan autokaupasta löytyy menestyjiä myös taantumassa!
Mikä olikaan merkki joka menestyy? - uusi poloilija
Taitaja.,. kirjoitti:
Niin, ymmärtänet, että KUN on myyty rahamiehille Porschea, Bugattia, Bentleytä JA Lamborghina, niin tuo tilasto ei ole tosi.
Tuossa ajantasaista tietoa maailman myyntikuulumisista
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article314110.ece?service=mobile
Euroopan autokaupasta löytyy menestyjiä myös taantumassa!
Mikä olikaan merkki joka menestyy?Kiitos linkistä.
Jos kuitenkin olisit lukenut tilastoa, johon olen viitannut, olisit huomannut kuinka vähän mainitsemiasi erikoismerkkejä myydään. Uusien autojen rekisteröintimäärä Euroopassa v. 2013 oli yhteensä 14.101.079 kappaletta, joista Volkswagen-sarakkeen osastossa muut (Porsche, Bentley jne.) sijaitsee 2.571 autoa. Kun osuuslukema 0,1 % tarkoittaa 14.101 rekisteröintiä, pyöristyy muut-osaston kohdalle luku 0,0 %. Ylöspäin pyöristäminenhän vaatisi 7.051 autoa (14.101 : 2 = 7.050,5).
Volkswagen-sarakkeen autoja rekisteröitiin 3.249.626 kpl. Näistä mainitut 2.571 "muu"-rekisteröintiä eivät myöskään pyöristy konsernin sisällä yhteen prosenttiin, koska sen puolikaskin on 16.248 autoa (32.496 : 2 = 16.248).
Tilasto osoittautui siis todeksi, kun vain lukija hallitsee matematiikan perusteet. - vanha poloilija
uusi poloilija kirjoitti:
Kiitos linkistä.
Jos kuitenkin olisit lukenut tilastoa, johon olen viitannut, olisit huomannut kuinka vähän mainitsemiasi erikoismerkkejä myydään. Uusien autojen rekisteröintimäärä Euroopassa v. 2013 oli yhteensä 14.101.079 kappaletta, joista Volkswagen-sarakkeen osastossa muut (Porsche, Bentley jne.) sijaitsee 2.571 autoa. Kun osuuslukema 0,1 % tarkoittaa 14.101 rekisteröintiä, pyöristyy muut-osaston kohdalle luku 0,0 %. Ylöspäin pyöristäminenhän vaatisi 7.051 autoa (14.101 : 2 = 7.050,5).
Volkswagen-sarakkeen autoja rekisteröitiin 3.249.626 kpl. Näistä mainitut 2.571 "muu"-rekisteröintiä eivät myöskään pyöristy konsernin sisällä yhteen prosenttiin, koska sen puolikaskin on 16.248 autoa (32.496 : 2 = 16.248).
Tilasto osoittautui siis todeksi, kun vain lukija hallitsee matematiikan perusteet.Niin autoja ei ole myyty 0%, jos hallitset matematiikkaa yhtään.
- uusi poloilija
vanha poloilija kirjoitti:
Niin autoja ei ole myyty 0%, jos hallitset matematiikkaa yhtään.
Ei niin, enkä sellaista väittänytkään. Autoja on myyty 100 % myydyistä autoista.
- osssss
NeverVag kirjoitti:
Tuota taulukkoa ei voi ihan noin yksioikoisesti lukea. Kaikki viat yhteensä on 100% ja ne on jaettu eri osa-alueisiin.
Jos jollain paukkuu moottorit niin muiden vikojen määrä on tietysti suhteessa pienempi. VW:llä ja muillakin suomessa suosituilla merkeillä Toyota mukaan lukien moottoriongelmia on yllättävän paljon, huom. suhteessa merkin muihin vikoihin.
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/EngineMitkä on tojon viat mitä valmistaja ei korvaa?
- anon111
Luotettavimmat autot järjestyksessä
1. Japani (Honda, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota)
2. Ranska (Citroën, Peugeot, Renault)
3. Etelä-Korea (Hyundai, Kia, SsangYong)
4. Yhdysvallat (Chevrolet, Chrysler, Ford, Jeep)
5. Ruotsi (Saab, Volvo)
6. Saksa (Audi, BMW, Mercedes-Benz, MINI, Smart, Volkswagen)
7. Italia (Alfa Romeo, Fiat)
8. Iso-Britannia (Jaguar, Land Rover, Vauxhall)
http://www.iltalehti.fi/autot/2014071718499181_au.shtml- NeverVag
Olihan saksanseisojat sentään Italian ja Iso-Britannian edellä, ei siis syytä huoleen.
VW:n propagandatoimisto joutuu ylitöihin, ettei totuus paljastu. Taitaa Vagniikan Maailman luottomiehetkin olla kesälomalla. - GP 1.2 Air -11
NeverVag kirjoitti:
Olihan saksanseisojat sentään Italian ja Iso-Britannian edellä, ei siis syytä huoleen.
VW:n propagandatoimisto joutuu ylitöihin, ettei totuus paljastu. Taitaa Vagniikan Maailman luottomiehetkin olla kesälomalla.Tuon aloittajan viestilinkissä Fiat parempi kuin VW ja monet muut. Ja usean vuoden kokemuksella Fiatini tod huoleton ja luotet. Ei sähkö -eikä muitakaan vikoja. Ja kovillakin pakkasilla käynnistynyt luotettavasti, myös ilman lämmitystä. Ajan paljon jolloin auto pysyy kunnossa.
- Terveiset palopäälli
GP 1.2 Air -11 kirjoitti:
Tuon aloittajan viestilinkissä Fiat parempi kuin VW ja monet muut. Ja usean vuoden kokemuksella Fiatini tod huoleton ja luotet. Ei sähkö -eikä muitakaan vikoja. Ja kovillakin pakkasilla käynnistynyt luotettavasti, myös ilman lämmitystä. Ajan paljon jolloin auto pysyy kunnossa.
Just ja Alfa romeo se vasta hyvä onkin, ensin tulee sähköviat ja sitten palaa koko auto. Pitää arvonsakin hyvin;)
No oli se ainakin hetken lämmin ja korskea. - Fiatki Suzuat
GP 1.2 Air -11 kirjoitti:
Tuon aloittajan viestilinkissä Fiat parempi kuin VW ja monet muut. Ja usean vuoden kokemuksella Fiatini tod huoleton ja luotet. Ei sähkö -eikä muitakaan vikoja. Ja kovillakin pakkasilla käynnistynyt luotettavasti, myös ilman lämmitystä. Ajan paljon jolloin auto pysyy kunnossa.
Mitäs sanot esimerkiksi tästä linkistä?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Sedici
Niin, samoja autoja seilaa eri merkeillä varustettuina, niin Suzukina kuin Fiatinakin, eli mitä voidaan sanoa noista "tutkimustuloksista"= vääristyy monen merkin kohdalla kokonaistulos... - varmasti1
Fiatki Suzuat kirjoitti:
Mitäs sanot esimerkiksi tästä linkistä?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Sedici
Niin, samoja autoja seilaa eri merkeillä varustettuina, niin Suzukina kuin Fiatinakin, eli mitä voidaan sanoa noista "tutkimustuloksista"= vääristyy monen merkin kohdalla kokonaistulos...Volkswagen ja Suzuki olivat yhteistyössä aiemmin, mutta Suzuki halusi siitä eroon, koska ei halunnut epäluotettavia TDi-moottoreita omiin malleihinsa. Suzuki ostaa dieselit Fiatilta.
Fiat on luotettavampi kuin Volkswagen. Se voi olla kalastusliivi-papalle hankala ymmärtää. - osssss
varmasti1 kirjoitti:
Volkswagen ja Suzuki olivat yhteistyössä aiemmin, mutta Suzuki halusi siitä eroon, koska ei halunnut epäluotettavia TDi-moottoreita omiin malleihinsa. Suzuki ostaa dieselit Fiatilta.
Fiat on luotettavampi kuin Volkswagen. Se voi olla kalastusliivi-papalle hankala ymmärtää.Niinpä.VW konserni tekee lienee heikoimmat koneet kestoltaan.
- Fiatki Suzuat
varmasti1 kirjoitti:
Volkswagen ja Suzuki olivat yhteistyössä aiemmin, mutta Suzuki halusi siitä eroon, koska ei halunnut epäluotettavia TDi-moottoreita omiin malleihinsa. Suzuki ostaa dieselit Fiatilta.
Fiat on luotettavampi kuin Volkswagen. Se voi olla kalastusliivi-papalle hankala ymmärtää."...epäluotettavia TDi-moottoreita...! " Olet pihalla kuin purkkapojan Poksu! Et tiedä autoista yhtään mitään.
- Exvag
Tuo lehden artikkeli on muuten muutettu, alun perin mainittiin viisi heikointa, mihin myös audi kuuluu. Nyt mainitaan vain kolme huonointa, näin se vaan käy, kun mainostaja murahtaa!
- VAG
Skodassa parhaimmat vaihteistot = sama tutkimus
- P S A
Yksi vaihteistoremontti ranskalaisissa ollut,silläkin yli 500tkm, öljyt karkasi ajoin kuivana. Yli 600 tkm toisella ja pelaaviellä kun uusi. Nykyisillä roboteilla tuskin noin pitkään menis
- newer vag
"Skodassa parhaimmat vaihteistot"
Tarkoitit varmaan pahimmat, mutta pikku kirjoitusvirheet sallittakoon........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p521769Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,421568- 461527
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.31477Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis41457Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin41375Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä61294Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta91253Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla21122Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni21102