Miten saa helposti rahaa??????

Mistä rahaa?????????????

Kertokaa miten 12 vuotias sais helposti rahaa. Haluisin et mahollisimman moni vastais jakertois hyvii vinkkei mihin säästää ja ansaita rahaa.

11

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jdkwkfelw

      Ole lapsenvahti, ulkoiluta koiria tai kerää palautuspulloja ja vie ne palautettavaksi :)

    • melkeinmiljonaariksi

      Tota kautta saa tietopaketin aiheesta: http://teerahaa.wordpress.com/minustako-miljonaari/

      Kyllä klikkailemalla voi tehdä tiliä jos on malttia ja se 15-30min päivässä ylimääräistä aikaa eikä kuvittele, että huomisesta alkaen olisi rikastunut.

      EIKÄ TARVITSE REKISTERÖITYÄ KYMMENEEN PALVELUUN / maksaa jotain aloitusmaksuja..

    • sami76_001

      Töitä tekemällä sitä tulee helposti. Kaikenlaisia pihatöitä teet naapureille, peset autot jne. Jos on tuttuja jotka ottavat sinut kesä/iltatöihin yritykseen niin vielä parempi - tuossa iässä voit jo tehdä oikeata duunia. Lankkumieheksi, maalarin avustajaksi jne. työmaalle. Onhan näitä.

    • Kktjk

      Mee töihin

    • rahankerääjä

      Mä oon 11 vuotta ja mäkin haluaisin ansaita rahaa mutta tässä muutamia vinkkejä mitä itse olen kokeillut/aion kokeilla
      -Kotityöt, mutta se on kannataavaa vain jos saa kohtuullisesti palkkaa, ei oo järkeä keräillä pikkuhiluja..
      -Kesällä mä aion ainaki poimii marjoi, sienii, kaikkee tällästä. Ja myydä sukulaisille. Jos olet esim. poiminut herkkusientä, niin pyydä vanhempiasi tekemään herkkusienestä ruokaa. Pian he huomaavat, että joutuvat ostamaan sulta ne herkkusienet!
      -Jos oot taitava leipuri, niin ryhdy "minikondiittoriksi" eli valmista kotona kaikkia herkkuja ja myy niitä esim. koulussa. Menee kaupaksi, tälläkin viikolla olen tienannut jopa 10€! Mutta muista määritellä hinnat oikein.
      -Jos vanhempasi tulevat kotiin illemmalla, esim. klo 5 niin kokkaa heille jotain hyvää, ja pyydä pientä maksua.
      -Palauta pulloja. Vähän aikaavievää mutta kun vein vuoden pullot sain 34€!
      -Pidä lemmikkihotellia. Ensinnäkin lue paljon kaikenlaisista lemmikeistä. Sitten laita esim. kaupan seinälle ilmoitus lemmikkihotellista. Kun perheet menevät lomalle, he voivat tuoda sinulle lemmikkinsä hoitoon. Alussa voi tuntua oudolta, mutta kyllä se lähtee sujumaan, kun maineesi leviää.
      -Jos lähiseudullasi on pieniä jäätelökiskoja tai muuta vastaavia, kysy voisivatko he ottaa sinun leipomia herkkuja myyntiin. Minä olen ainakin menossa kysymään yhdeltä jäätelökioskilta, jonne on meiltä kävelymatka.
      -Jos tutuillasi on ravintoloita tms. niin kysy voitko mennä niihin töihin. Jos haluat, voisit pitää viikossa yhden työpäivän, jona työskentelet esim. 3h. Mun yks tuttu tulee kesällä ehkä yhteen uimalaan pitämään ravintolaa, aion kysyä sieltä jos he saavat sen paikan!
      -Jos sinulla on oma koira tai hevonen, vuokraa sitä esim. 3 kertaa viikossa joillekkin joilla ei ole omaa koiraa tai hevosta. He saavat iloisen mielen ja sinä vähän rahaa!
      -jos sinulla on koira, osallistu sen kanssa koira-agility kilpailuihin tai mätsäreihin.(match show) Niistä saa oikeasti hyviä palkintoja, joita voi myydä tutuille koiranomistajille tai käyttää itse. Säästyy esim. koiran ruokaan menevät rahat, jotka voit laittaa sitten säästöön!
      -Jos sinulla on vaikkapa synttärit, pidä siellä arpajaiset. Yksi arpa voi maksaa 2€, ja voi voittaa sinun tekemiä herkkuja. Loppujen lopuksi arpajaisista voi saada paljonkin rahaa!
      Tää aihe on vanha ja täst viestistä tuli toosi pitkä mut toivottavasti oli jollenkin apuu!

      • pikkumilla11v

        Mä tienaan rahaa vättämällä että joku setä raiskas mut!! saan joka kesä 5000-7000 euroo helposti koska ne uskoo mua aina!!!


      • mitäpaskaavaan

        vanhempas joutas laitokseen,kun ei mitään järkeä sun kasvattamisessa,sulle pitkä terapia psykiatrisella osastolla


      • pikkumilla11v
        mitäpaskaavaan kirjoitti:

        vanhempas joutas laitokseen,kun ei mitään järkeä sun kasvattamisessa,sulle pitkä terapia psykiatrisella osastolla

        mut just viimex väitin ett terapeutti käytti mua hyväkseen :)


    • Empsi55555

      Hei! Olen 10 vuotias tyttö ja yritän tienata rahaa... Se ei oikein onnistu... Sillä joudun pärjäämään synttärirahoilla joka on yleensä jtn 30-40€ seuraavaan synttäriin. Itse kun harrastan keppihevosia ja teen ne käsin itse niin olen käyttänyt jo yli 30€ kankaisiin vanuihin tekonahkaan yms muihin. Jos harrastat keppihevosia myy ne jos et tarvitse jtn niistä. 2. Myy kirpparilla vanhoja tavaroitasi joita et tarvitse yms muita.

    • Jukkas05
    • lkhggfyub

      Commandopipo päähä ja ärrälle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe