Saako?

vai ei

Sormenpäällä hiekkaan piirtäen saa yhtä hyvän kuvan,kuin Cannonin kennolle. Mitä mieltä olette?

21

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina piirrän

      ja siihen hiekkaan tulee parempi kuva kuin millään Nikonilla!"

    • juueikyllä

      Joo saa kyllä, mutta ei niin hyvää kuin 70mm dianegatiivin hopeasuolaan Hasselilla.

      • uujuiiio

        Katsokaa hei! Puurulla ja Pinkopahvipoika taas yllättää itsensä ja muut! Ei se millään osaa laittaa nyt neliötä ympyrän sisään elämässään. Räkytys onkin ainut, joka sillä toimii. Olisiko periytynyt evakon perceestä?


    • Varmasti kunhan valitsee mittakaavan oikein. Hiekalle piirrettynä kuvan tulisi olla pitkältä sivultaan ainakin 100 metriä ja lyhyempi sivu kuvasuhteen mukaan. Piirtäminen taas olisi hankalaa koska alueella ei voisi kävellä jälkien pilatessa kuvaa.

      On se siis mahdollista joskin vaikeaa. En usko sinunkaan siihen pystyvän edes unissasi!

      Ei kannata kaltaisesi tihelon "vai ei" alkaa virsuttamaan koska omat tietosi asioista ovat olemattomat ja vain suuri kateutesi kuvaajia kohtaan saa aikaan noita aivotuhnuja.

      • työnilviäinen

        Olen eläkeläinen!
        En koskaan initä tai väitä!
        Olen aina oikeassa!
        Silloinkin, eli aina, kun kooklaukseni menee päinpersettä olen oikeassa omasta mielestäni.
        Olen työeläkeläinen!


      • työnilviäinen kirjoitti:

        Olen eläkeläinen!
        En koskaan initä tai väitä!
        Olen aina oikeassa!
        Silloinkin, eli aina, kun kooklaukseni menee päinpersettä olen oikeassa omasta mielestäni.
        Olen työeläkeläinen!

        Et kuitenkaan pystynyt itse asiaan ottamaan kantaa? Miksi väität moisia? Olisit nyt ainakin osoittanut minun olevan väärässä vaan ei tainnut älliä löytyä riittävästi, vai?

        Missä sinä tuossa kuukelin näit? Mahdatko nähdä omiasi? Mene hoitoon!!!!!


      • olet kallis veroille
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Et kuitenkaan pystynyt itse asiaan ottamaan kantaa? Miksi väität moisia? Olisit nyt ainakin osoittanut minun olevan väärässä vaan ei tainnut älliä löytyä riittävästi, vai?

        Missä sinä tuossa kuukelin näit? Mahdatko nähdä omiasi? Mene hoitoon!!!!!

        Hoito ja lääkitys on sinussa ainakin tehnyt ainoastaan typeryyttä ja tyhmyyttä lisää. Lisäksi hoito on tylsyttänyt sinut luulosairaaksi kooklaajaksi, joka luulee aina löytävänsä asiaan oikeat vastaukset. Haaaa sun maailmaasi!


      • olet kallis veroille kirjoitti:

        Hoito ja lääkitys on sinussa ainakin tehnyt ainoastaan typeryyttä ja tyhmyyttä lisää. Lisäksi hoito on tylsyttänyt sinut luulosairaaksi kooklaajaksi, joka luulee aina löytävänsä asiaan oikeat vastaukset. Haaaa sun maailmaasi!

        Minä todella maksan veroja joten verot ovat kalliit minulle eikä päin vastoin. Verorahoistahan ei työeläkkeitä makseta vaan ne maksaa yksityinen työeläkevakuutusyhtiö jonne työnantajani on maksanut kuukausittain lähes neljänneksen ansioistani eläkeajan turvaksi ja niistä nyt nautin omista tienesteistäni jotka on pakkosäästetty.

        Onhan tässä iässä kaikenlaista pikku kränää terveyden kanssa mutta luulosairaus ei ole vielä minuun iskenyt mutta sinusta en ole varma noiden aivotuhnujesi ansiosta joita kirjoittelet.

        Kuukelista löytää varsin usein ihan oikeita vastauksia jos vain osaa valita hakutermit oikein. Opettele sinäkin käyttämään niin olosi helpottuu!

        Minun maailmani on varsin selkeä, sinusta en lähtisi moista väittämään näistä kirjoituksistasi päätellen.


      • hee hee heee
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Minä todella maksan veroja joten verot ovat kalliit minulle eikä päin vastoin. Verorahoistahan ei työeläkkeitä makseta vaan ne maksaa yksityinen työeläkevakuutusyhtiö jonne työnantajani on maksanut kuukausittain lähes neljänneksen ansioistani eläkeajan turvaksi ja niistä nyt nautin omista tienesteistäni jotka on pakkosäästetty.

        Onhan tässä iässä kaikenlaista pikku kränää terveyden kanssa mutta luulosairaus ei ole vielä minuun iskenyt mutta sinusta en ole varma noiden aivotuhnujesi ansiosta joita kirjoittelet.

        Kuukelista löytää varsin usein ihan oikeita vastauksia jos vain osaa valita hakutermit oikein. Opettele sinäkin käyttämään niin olosi helpottuu!

        Minun maailmani on varsin selkeä, sinusta en lähtisi moista väittämään näistä kirjoituksistasi päätellen.

        Kuka tässä veroista kirjoittaa? Tämäkin sekoilusi paljastaa liian vahvan lääkityksen, joka on tarkoitettu alaheppijuttuihin, mutta sinä viskot niitä naamaasi saadaksesi vähäisen järkesi liikkeelle.Kaikki me maksamme ALVia tuotteissa ja palveluissa.

        Olen eläkeläinen!
        En koskaan initä tai väitä!
        Olen aina oikeassa!
        Silloinkin, eli aina, kun kooklaukseni menee päinpersettä olen oikeassa omasta mielestäni.
        Olen työeläkeläinen!


      • hee hee heee kirjoitti:

        Kuka tässä veroista kirjoittaa? Tämäkin sekoilusi paljastaa liian vahvan lääkityksen, joka on tarkoitettu alaheppijuttuihin, mutta sinä viskot niitä naamaasi saadaksesi vähäisen järkesi liikkeelle.Kaikki me maksamme ALVia tuotteissa ja palveluissa.

        Olen eläkeläinen!
        En koskaan initä tai väitä!
        Olen aina oikeassa!
        Silloinkin, eli aina, kun kooklaukseni menee päinpersettä olen oikeassa omasta mielestäni.
        Olen työeläkeläinen!

        Sinä kirjoitit veroista! vrt: "olet kallis veroille" joka on suora lainaus omasta aivotuhnustasi!

        Mistä sinä minun lääkitykseni tiedät? Ei ole mitään yläpäähän eikä alapäähän, sen verran voin kertoa sillä ne toimivat moitteetta vastoin kuin sinulla jolle ainakin yläpää näyttää pettävän.

        Minä maksan muun verotukseni ohella ALV:ni siinä kuin sinäkin ja veikkaan kokonaissumman olevan sinun maksamaasi korkeamman. Noista ALV maksuista ei niistäkään riitä eläkkeiden maksuun tipan tippaa vaan kaikki tuntuu menevän kaltaistesi luusereiden ylläpitoon.

        Miten pidät itseäsi kykenevänä minun järkeni analysointiin kun omasikaan ei tunnu oikein toimivan. Voin kertoa sinulle jotta olen juuri tuolla järjelläni omaehtoisesti hankkinut leivän perheelleni, omaehtoisesti tarkoittaa minun olleen oma työnantajani. Olen varma jottei se ihan olemattomalla järjen käytöllä onnistu. Oletko sinä päässyt samaan? Vai onko sossun luukku se paikka jossa sinä sen leipä ja kaljarahasi ansaitset?

        Sinä "hee hee heee" tuppaat toistelemaan itseäsi, olet varmaan huomannut sen olevan niitä dementian ensi oireita kun ajatus ei kulje! Lääkitys saattaa auttaa kunhan sen aloittaa ajoissa!

        Olen todella työeläkeläinen ja olen ansainnut siitä jokaisen sentin joka tililleni alkukuussa maksetaan työskentelemällä yli 40 vuotta yrityksissä jotka ovat velvollisuutensa hoitaneet. Olen ylpeä Työeläkeläisyydestäni!

        Eläkkeeni on kohtuullinen koska koko uraani sisältyy vain 6 viikkoa työttömyyttä vuonna 1964 alussa jos en ihan väärin muista. Tosin siihen aikaan ei minun ikäiselleni edes kertynyt työeläkettä vaan sitä alkoi saada vasta vanhempana.

        Olisi ylläri nähdä sinultakin edes yksi järkevä kannanotto kyseessä, siis tässä ketjussä, olevaan asiaan eli kuvan laatuun verrattuna sormella hiekkaan piirretyn ja Canonin kennoa aikaansaaman välillä. Vai onko sekin liian vaikeaa dementian tuossa vaiheessa?


      • hee hee heee
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Sinä kirjoitit veroista! vrt: "olet kallis veroille" joka on suora lainaus omasta aivotuhnustasi!

        Mistä sinä minun lääkitykseni tiedät? Ei ole mitään yläpäähän eikä alapäähän, sen verran voin kertoa sillä ne toimivat moitteetta vastoin kuin sinulla jolle ainakin yläpää näyttää pettävän.

        Minä maksan muun verotukseni ohella ALV:ni siinä kuin sinäkin ja veikkaan kokonaissumman olevan sinun maksamaasi korkeamman. Noista ALV maksuista ei niistäkään riitä eläkkeiden maksuun tipan tippaa vaan kaikki tuntuu menevän kaltaistesi luusereiden ylläpitoon.

        Miten pidät itseäsi kykenevänä minun järkeni analysointiin kun omasikaan ei tunnu oikein toimivan. Voin kertoa sinulle jotta olen juuri tuolla järjelläni omaehtoisesti hankkinut leivän perheelleni, omaehtoisesti tarkoittaa minun olleen oma työnantajani. Olen varma jottei se ihan olemattomalla järjen käytöllä onnistu. Oletko sinä päässyt samaan? Vai onko sossun luukku se paikka jossa sinä sen leipä ja kaljarahasi ansaitset?

        Sinä "hee hee heee" tuppaat toistelemaan itseäsi, olet varmaan huomannut sen olevan niitä dementian ensi oireita kun ajatus ei kulje! Lääkitys saattaa auttaa kunhan sen aloittaa ajoissa!

        Olen todella työeläkeläinen ja olen ansainnut siitä jokaisen sentin joka tililleni alkukuussa maksetaan työskentelemällä yli 40 vuotta yrityksissä jotka ovat velvollisuutensa hoitaneet. Olen ylpeä Työeläkeläisyydestäni!

        Eläkkeeni on kohtuullinen koska koko uraani sisältyy vain 6 viikkoa työttömyyttä vuonna 1964 alussa jos en ihan väärin muista. Tosin siihen aikaan ei minun ikäiselleni edes kertynyt työeläkettä vaan sitä alkoi saada vasta vanhempana.

        Olisi ylläri nähdä sinultakin edes yksi järkevä kannanotto kyseessä, siis tässä ketjussä, olevaan asiaan eli kuvan laatuun verrattuna sormella hiekkaan piirretyn ja Canonin kennoa aikaansaaman välillä. Vai onko sekin liian vaikeaa dementian tuossa vaiheessa?

        Oletpa toisiaankin yksinkertaisen tyhmä ja vaikutat saatanan savolaiselta piällysmieheltä! Olen hee he hee ja toinen oli nimimerkillään "olet kallis veroille". Ei me olla kaksijakoisesti ja skitsoisesti jakautuneita, kuten sinä näytät elämäsi läpi pääsevän. Esiinnyt muuten aina lääkärinä. Oletko siihen oikeutettu, vai leikitkö lääkärileikkiä kikkelisi kanssa? Kovin tiedät paljon lääkityksistäkin. kooklaatko valokuvauksen lisäksi lääkäri-saittia kokoajan ja mietit lääkkeitten nimiä?
        Olen muiden mukana aluksi pitänyt sinua vain "yksinkertaisena ukkona", mutta nythän sinä pillastuessasi paljasta itsestäsi todella tylsän idiootin!


      • hee hee heee kirjoitti:

        Oletpa toisiaankin yksinkertaisen tyhmä ja vaikutat saatanan savolaiselta piällysmieheltä! Olen hee he hee ja toinen oli nimimerkillään "olet kallis veroille". Ei me olla kaksijakoisesti ja skitsoisesti jakautuneita, kuten sinä näytät elämäsi läpi pääsevän. Esiinnyt muuten aina lääkärinä. Oletko siihen oikeutettu, vai leikitkö lääkärileikkiä kikkelisi kanssa? Kovin tiedät paljon lääkityksistäkin. kooklaatko valokuvauksen lisäksi lääkäri-saittia kokoajan ja mietit lääkkeitten nimiä?
        Olen muiden mukana aluksi pitänyt sinua vain "yksinkertaisena ukkona", mutta nythän sinä pillastuessasi paljasta itsestäsi todella tylsän idiootin!

        Et siis pysty kertomaan mitään palstan varsinaisesta aiheesta mutta jaskaa lentää ihan kunnioitettavasti. Sääliksi käy mionen tyyppi jolla pää ei raksuta.


      • röööh röööhhh
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Et siis pysty kertomaan mitään palstan varsinaisesta aiheesta mutta jaskaa lentää ihan kunnioitettavasti. Sääliksi käy mionen tyyppi jolla pää ei raksuta.

        olet aina oikeassa?


    • Olumpus x

      Aivan kyllä saa kennollakin.

    • evakon perceestä?

      Saako? Sormenpäällä hiekkaan piirtäen …
      —kyllä saa sormenpäällä hiekkaan piirtäen. Samoin jos suorana seisten kirjoittaa nimensä lumeen.

    • k7k78453

      eläkeläinen taisi saada sormeensa hiekasta sontaa.....

    • hiii hiiii

      työnilviäinen
      17.7.2014 10:29
      0
      Sulje
      Olen eläkeläinen!
      En koskaan initä tai väitä!
      Olen aina oikeassa!
      Silloinkin, eli aina, kun kooklaukseni menee päinpersettä olen oikeassa omasta mielestäni.
      Olen työeläkeläinen!

    • jgdshghhjs

      Kokeile ja pane kuva näytille.
      Miten aiot saada värit siihen?

      • ttgtgbhrbygygbgb

        onhan tuota eri värisiä hiekkoja?


      • se suolataan

        Siihen hiekkaan sekoitettaan hopeasuolaa, värit tulee siitä.


    • suapha tuata

      "Saako? "

      Aina saa.
      Se on ihmisapinaoikeus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe