Mitä naapurin söpö tyttö tahtoo, AUTTAKAA!!

Hyvin ujo poika

Moi, ollaan molemmat noin 16-vuotiaita. Juttu alkoi niin, että ekana tyttö tuli käymään meillä kysyäkseen multa kouluasioista. Käytiin eri koulua, mutta asuttiin kaupungissa lähekkäin. Hän oli tosi kaunis ja ihana, mutta hirveen ujon oloinen. Tytön veli on meidän kavereita ja se kertoi mulle, että tyttö kyselee musta veljeltään koko ajan, että mitä mä olen tehnyt tänään tai muuta sellaista. No mä innostuin lopulta ehdottaa veljeltä voisinko mä ottaa kuvia sen siskosta kun se on tosi söpö.

Tyttö soitti sitten mulle ja se tuli käymään meillä pari kertaa. Mä kuvasin sitä mun uudella järkkärillä ihan siistejä kuvia vaatteet päällä tottakai. Tyttö katseli mua suoraan silmiin ja hymyili mulle ja kun se oli niin kaunis niin mulla alkoi seisomaan ja se huomasi sen, mutta tuntui vaan tykkäävän siitä. Se vilkuili koko ajan mun haaroihin mutta ei sanonut mitään vaikka sen silmät loistaa ja sen huulet on puoliavoimet ja kosteat ja se hymyilee tosi suloisesti. Me oltiin mun kotona mun huoneessa ja mä olisin halunnut ottaa sen mun syliin mutta en uskalla kun porukat on kotona enkä edes uskalla kysyä tytöltä mitään.

Kun mä olen ottanut ne kuvat hän aina kysyy, voinko mä päästää hänet ulos eikä puhu sen enempää. No mä soitan sille voisko se lähteä mun kanssa ulos jonnekin mutta se sanoo että ei voi, mutta lisää kuvia mä voin siitä ottaa. Mä en oikein kehtaa keskestella siitä sen kanssa kun se kuitenkin huomaa että mulla jököttää mutta ei tee mitään vaikka tuntuu kovasti tykkäävän, mitä mun pitäis tehdä ottaa se esiin vai sitäkö se odottaa?

Nyt se on alkanut käydä mun kesäduunipaikalla kun mä en ole soittanut sille ja se jää aina ovelle seisomaan kunnes mä huomaan sen ja hymyilee mulle ja tervehtii. Kuitenkaan se ei tahdo lähteä minnekään ulos mun kaa mutta haluaa mielellään tulla meille käymään ja "kuvattavaksi." Sen veli sanoo mulle että se on tosi ihastunut muhun mutta mä en ymmärrä mitä se tahtoo musta ja miten mä pääsen sen kanssa eteenpäin?

PLEASE voisko joku vähän jelppiä tää on ihan hirveää.

44

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Onks' tää provo?

      Jos ihan tosissasi kirjoitat, niin mieti ekaks mitä itse haluat kyseiseltä tytöltä. Mitä tarkemmin ottaen tarkoitat tuolla eteenpäin pääsemisellä? Seksikokeilua, vai seurustelua? Älä nyt missään nimessä ainakaan mene "sitä" esiin vetämään! Silloin sä kyllä pilaat kaikki tsäänssit.

      Nuoret, kokemattomat, tytöt lähinnä odottavat pientä halailua ja pusuttelua tuossa vaiheessa. Niin, ja tottakai hän on haarovälistäsi utelias, varsinkin jos huomaa olemuksensa sinuun noin vahvasti vaikuttavan.

    • Hyvin ujo poika

      Moi, mä olen todella ihastunut siihen tyttöön ja haluaisin sekstailla sen kanssa mutta en tiedä hänen tunteistaan. Ajattelen sen hänelle. Mä ajattelen häntä melkein joka hetki mutta en osaa kertoa sitä hänelle. Olen runkannut kun katselen hänestä ottamiani kuvia ja mietin miltä hän näyttäisi alastomana ja millaista olisi panna häntä tai millaista olisi katsella hänen kasvojaan kun hän ottaisi multa suihin. Miten tekisin aloitteen?

      • .....

        Sä haluat siis hänestä lähinnä panopatjan, et niinkään seurustelukumppania. Mietit vain miten voisit käyttää häntä, mutta et ollenkaan, miten voisit itse tuottaa hänelle mielihyvää.

        "millaista olisi katsella hänen kasvojaan kun hän ottaisi multa suihin"
        Kuvitteletko sinä naivisti, että nainen nauttii ottaessaan suihin? Vai kiihottaako sinua kenties se ajatus, että tuo homma saataa olla tytölle hyvin vastenmielistä, ja häneltä meinaa lentää laatta? Haluatko hänelle hyvää vai pahaa?

        Oletko maistanut spermaasi? Kokeile, niin tiedät miltä se naisen suussa maistuu.


      • Se ujo poika
        ..... kirjoitti:

        Sä haluat siis hänestä lähinnä panopatjan, et niinkään seurustelukumppania. Mietit vain miten voisit käyttää häntä, mutta et ollenkaan, miten voisit itse tuottaa hänelle mielihyvää.

        "millaista olisi katsella hänen kasvojaan kun hän ottaisi multa suihin"
        Kuvitteletko sinä naivisti, että nainen nauttii ottaessaan suihin? Vai kiihottaako sinua kenties se ajatus, että tuo homma saataa olla tytölle hyvin vastenmielistä, ja häneltä meinaa lentää laatta? Haluatko hänelle hyvää vai pahaa?

        Oletko maistanut spermaasi? Kokeile, niin tiedät miltä se naisen suussa maistuu.

        Moi, kun mä olen kuvannut tyttöä niin hän on ainakin nauttinut kuvaamisesta ja ollut siinä täysillä mukana. Kuvaaminen on tytölle selvästi seksuaalisesti kiihottavaa ja sun pitäisi vaan nähdä ne kasvokuvat ja hänen katseensa ja hymynsä niissä niin tuskin voisit olla eri mieltä? Jos hän nauttii siitä täysillä niin tuskin voisi olla paha vaikka juttu menisi vähän pitemmällekin?


      • ......
        Se ujo poika kirjoitti:

        Moi, kun mä olen kuvannut tyttöä niin hän on ainakin nauttinut kuvaamisesta ja ollut siinä täysillä mukana. Kuvaaminen on tytölle selvästi seksuaalisesti kiihottavaa ja sun pitäisi vaan nähdä ne kasvokuvat ja hänen katseensa ja hymynsä niissä niin tuskin voisit olla eri mieltä? Jos hän nauttii siitä täysillä niin tuskin voisi olla paha vaikka juttu menisi vähän pitemmällekin?

        Ehkä tuo teidän touhu on hänelle turvallista. Seksuaalisuus kiinnostaa, mutta hän ei ole välttämättä valmis vielä tositoimiin. Mitä jos vain kokeilisit varovasti silitellä hiuksia ja pusutella. Silloin näkisit miten hän reagoi: haluaako fyysistä läheisyyttä, vai tykkääkö vain testailla kiihottumisen eri asteita tuollaisella flirttailulla.

        Tuollaista nimimerkin -mies- kehoittamaa hyväksikäyttömentaliteettia en kyllä suosittele.


      • Ei enää niin ujo
        ..... kirjoitti:

        Sä haluat siis hänestä lähinnä panopatjan, et niinkään seurustelukumppania. Mietit vain miten voisit käyttää häntä, mutta et ollenkaan, miten voisit itse tuottaa hänelle mielihyvää.

        "millaista olisi katsella hänen kasvojaan kun hän ottaisi multa suihin"
        Kuvitteletko sinä naivisti, että nainen nauttii ottaessaan suihin? Vai kiihottaako sinua kenties se ajatus, että tuo homma saataa olla tytölle hyvin vastenmielistä, ja häneltä meinaa lentää laatta? Haluatko hänelle hyvää vai pahaa?

        Oletko maistanut spermaasi? Kokeile, niin tiedät miltä se naisen suussa maistuu.

        Moi taas, tyttö kertoi, että se ei maistunut ollenkaan pahalle. Taidat olla vaan kade?


      • .......
        Ei enää niin ujo kirjoitti:

        Moi taas, tyttö kertoi, että se ei maistunut ollenkaan pahalle. Taidat olla vaan kade?

        Kade???
        Nyt saat kyllä vääntää rautalangasta, MISTÄ IHMEESTÄ minä olisin kade?


      • Ei enää niin ujo
        ....... kirjoitti:

        Kade???
        Nyt saat kyllä vääntää rautalangasta, MISTÄ IHMEESTÄ minä olisin kade?

        Moi taas, tietysti siksi kun tyttö otti multa suihin??


      • .......
        Ei enää niin ujo kirjoitti:

        Moi taas, tietysti siksi kun tyttö otti multa suihin??

        Ai että senkö pitäisi aiheuttaa kateutta??? Ohhoh!

        Kateutta se varmaan voisi aiheuttaa sellaisissa miehissä, jotka eivät itse saa suuseksiä. Mutta miten voit kuvitella, että joku nainen kadehtisi sinun saamaasi suuseksiä? Minä nimittäin EN TODELLAKAAN haluaisi, että tyttöystäväsi rupeaisi minua nuoleksimaan! En ole lesbo!


      • Ei niin ujo
        ....... kirjoitti:

        Ai että senkö pitäisi aiheuttaa kateutta??? Ohhoh!

        Kateutta se varmaan voisi aiheuttaa sellaisissa miehissä, jotka eivät itse saa suuseksiä. Mutta miten voit kuvitella, että joku nainen kadehtisi sinun saamaasi suuseksiä? Minä nimittäin EN TODELLAKAAN haluaisi, että tyttöystäväsi rupeaisi minua nuoleksimaan! En ole lesbo!

        Moi, arvelin vaan että olisit voinut olla kateellinen tytölle kun se pääsi sekstaamaan yhdessä mun kaa. Mutta ei sitten, jos et kerta ole kade. Kiinnostaaks sua edes mitä me tehtiin sen kaa?


      • -mies-
        Ei niin ujo kirjoitti:

        Moi, arvelin vaan että olisit voinut olla kateellinen tytölle kun se pääsi sekstaamaan yhdessä mun kaa. Mutta ei sitten, jos et kerta ole kade. Kiinnostaaks sua edes mitä me tehtiin sen kaa?

        Pari kovassa elämän koulussa hankittua tosivinkkiä kunnon mieheltä:

        1. pane sitä niin paljon kuin ehdit, ennen kuin se heittäytyy hankalaksi ja

        2. kerro sitten kaikki tässä ketjussa.


      • 1*4
        -mies- kirjoitti:

        Pari kovassa elämän koulussa hankittua tosivinkkiä kunnon mieheltä:

        1. pane sitä niin paljon kuin ehdit, ennen kuin se heittäytyy hankalaksi ja

        2. kerro sitten kaikki tässä ketjussa.

        Tulihan se sieltä!
        Setä haluaa seksinovelleja!
        Mutta kun ne eivät kuulu tälle palstalle, vaan tuolla on ihan oma palstansa teille kahdelle. Siellä voitte molemmat kertoilla niin rasvaisia satuja toisillenne kuin ikinä kehtaatte!


      • Huooooh.
        1*4 kirjoitti:

        Tulihan se sieltä!
        Setä haluaa seksinovelleja!
        Mutta kun ne eivät kuulu tälle palstalle, vaan tuolla on ihan oma palstansa teille kahdelle. Siellä voitte molemmat kertoilla niin rasvaisia satuja toisillenne kuin ikinä kehtaatte!

        Muakin kiinnostaa laittakaa vaan kaikki tähän ketjuun. Läääääh.


      • Ei enää niin ujo
        -mies- kirjoitti:

        Pari kovassa elämän koulussa hankittua tosivinkkiä kunnon mieheltä:

        1. pane sitä niin paljon kuin ehdit, ennen kuin se heittäytyy hankalaksi ja

        2. kerro sitten kaikki tässä ketjussa.

        Moi taas, noin myös kaikki mun frendit neuvoo. Ekana tytöt on täysillä mukana mut sit ne alkaa pihtaamaan ja lopuksi kaikki on sun syytä. Kandee kuulemma säätää sitä tyttöä niin pitkään kun ehtii ja sit kertoo kaiken frendeille niin sun painoarvo nousee muiden tyttöjen silmissä ja sit on myöhemmin helpompi saada muilta tytöiltä pillua.


      • -mies-
        Ei enää niin ujo kirjoitti:

        Moi taas, noin myös kaikki mun frendit neuvoo. Ekana tytöt on täysillä mukana mut sit ne alkaa pihtaamaan ja lopuksi kaikki on sun syytä. Kandee kuulemma säätää sitä tyttöä niin pitkään kun ehtii ja sit kertoo kaiken frendeille niin sun painoarvo nousee muiden tyttöjen silmissä ja sit on myöhemmin helpompi saada muilta tytöiltä pillua.

        Onnea! Sinussa on ainesta nuoreksi mieheksi ja kuulut elämän pelin voittajiin!


      • Ei enää ujo5
        -mies- kirjoitti:

        Onnea! Sinussa on ainesta nuoreksi mieheksi ja kuulut elämän pelin voittajiin!

        Moi taas, nyt tyttö on ottanut multa kolme kertaa suihin ja mä olen pannut sitä kerran. Ensi viikonloppuna me mennään risteilylle ja ostetaan hytti niin saadaan sekstata koko risteilyn ajan eikä kekään tuu häiritseen.


    • -mies-

      Käy kimppuun kuin sika limppuun. Pane sitä kunnes perse sauhuaa. Ei tarvitse sitten kiikkustuolissa miettiä, mitä olet menettänyt.

      • Ei enää niin ujo

        Moi, nyt tyttö on korkattu ja samalla lähti omakin neitsyys. Kiitos rohkaisusta!


      • -mies-
        Ei enää niin ujo kirjoitti:

        Moi, nyt tyttö on korkattu ja samalla lähti omakin neitsyys. Kiitos rohkaisusta!

        Hyvin toimittu. Ota mitä tarvitset, sillä elämä on lyhyt.


    • aito mies

      Anna palaa ja tee myös naisellesi heti selväksi mistä on kysymys ja mitä siltä odotetaan. Eli otat siltä heti kättelyssä luulot pois. Tarvittaessa voit ohjata sitä oikeaan suuntaan. Naisesi hiuksia ehdit silittelemään sitten kun hän on jo polvillaan edessäsi. Parhaalta tuntuu kun saat naisesi hoitamaan koko homman loppuun asti omin käsin.

      • ......

        Näitä hyväksikäyttöön yllyttäviä viestejä näyttää nyt sitten tulevan lisää.
        Jos muutkin mieslukijat allekirjoittavat näiden kahden tyypin mielipiteet, niin täytyy kyllä ihmetellä, löytyykö miehistä enää nykyään mitään kunnioittamisen arvoista.


        ps. Kaikesta huolimatta itse pidän aloitusta provona. Joku on vain keksinyt omia seksifantasioitaan tänne raapustaa.


      • yäk yäk
        ...... kirjoitti:

        Näitä hyväksikäyttöön yllyttäviä viestejä näyttää nyt sitten tulevan lisää.
        Jos muutkin mieslukijat allekirjoittavat näiden kahden tyypin mielipiteet, niin täytyy kyllä ihmetellä, löytyykö miehistä enää nykyään mitään kunnioittamisen arvoista.


        ps. Kaikesta huolimatta itse pidän aloitusta provona. Joku on vain keksinyt omia seksifantasioitaan tänne raapustaa.

        Fantasioita tai sitten inhorealismia.


      • reilupeli
        ...... kirjoitti:

        Näitä hyväksikäyttöön yllyttäviä viestejä näyttää nyt sitten tulevan lisää.
        Jos muutkin mieslukijat allekirjoittavat näiden kahden tyypin mielipiteet, niin täytyy kyllä ihmetellä, löytyykö miehistä enää nykyään mitään kunnioittamisen arvoista.


        ps. Kaikesta huolimatta itse pidän aloitusta provona. Joku on vain keksinyt omia seksifantasioitaan tänne raapustaa.

        Naiset saa jaella persettä kylillä nykyään niin paljon kuin ehtivät ja miehen on se vain kestettävä. Miehen on pakko olla aina naisten kanssa vakavissaan, kihlasormus takataskussa. Tämä on tätä naisten logiikkaa.


    • 3+7

      PANE SITÄ!

    • mällit lensi

      Nyt vaan odottelet 9 kuukautta, että tuliko jackpot.

      • Ent. ujo poika

        Moi, viikonloppuna me oltiin laivalla ja ostettiin meille koko hytti ja sekstattiin siellä koko matkan ajan. Nyt on poikuus lähtenyt moneen kertaan ja perinpohjaisesti. Kiitos rohkaisusta niille jotka sen ansaitsee.


      • se tyttö
        Ent. ujo poika kirjoitti:

        Moi, viikonloppuna me oltiin laivalla ja ostettiin meille koko hytti ja sekstattiin siellä koko matkan ajan. Nyt on poikuus lähtenyt moneen kertaan ja perinpohjaisesti. Kiitos rohkaisusta niille jotka sen ansaitsee.

        Älä unta nää ja lopeta tuo kiusaaminen. En ikinä lähtisi sun kaa mihinkään. Luulet vaa olevas joku nuori kundi vaik oot isoisä. Lopeta heti.


      • -mies-
        Ent. ujo poika kirjoitti:

        Moi, viikonloppuna me oltiin laivalla ja ostettiin meille koko hytti ja sekstattiin siellä koko matkan ajan. Nyt on poikuus lähtenyt moneen kertaan ja perinpohjaisesti. Kiitos rohkaisusta niille jotka sen ansaitsee.

        "Kiitos rohkaisusta niille jotka sen ansaitsee."

        Neuvomme mielellään myös tekniikkapuolella, jos kerrot rohkeasti tässä ketjussa miten se meni.


      • Anonyymi
        Ent. ujo poika kirjoitti:

        Moi, viikonloppuna me oltiin laivalla ja ostettiin meille koko hytti ja sekstattiin siellä koko matkan ajan. Nyt on poikuus lähtenyt moneen kertaan ja perinpohjaisesti. Kiitos rohkaisusta niille jotka sen ansaitsee.

        No ilmankos laiva keinui, koko matkan ajan.


    • €€€€€

      Kerro nyt kaikki. Montako kertaa panit? Oliko tyttö täysillä mukana? Kumpi oli päällä?

    • Aloittajalle x

      Sulla on vielä miehuus edessäpäin. Älä tule aikuiseksi liian aikaisin.Toivottavasti voit keskustella asioista vanhempiesi kanssa.Millainen suhde sinulla on äitiin. Äidin tehtävä on tossa iässä olla sinun ainoa naisesi ja naisen malli.

    • Näyrä kaikki

      Vois olla tosi coolia jos tallentaisit siitä friidustasi ottamat kuvat instagramiin !!!!

      • www.

        Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin miettiä, onko miehissä enää lainkaan kunnioittamisen arvoisia yksilöitä. Ennen kunnioitin suomalaisia miehiä, mutta vissiin pitää käsityksiään tarkistaa.


      • Niinpä...
        www. kirjoitti:

        Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin miettiä, onko miehissä enää lainkaan kunnioittamisen arvoisia yksilöitä. Ennen kunnioitin suomalaisia miehiä, mutta vissiin pitää käsityksiään tarkistaa.

        Niin niin naapurin röyhkeä tyttö käyttää hyväkseen kokematonta poikarukkaa. ...


    • Heräämisiä

      Avaaja tutustuu omaan seksuaalisuuteensa ja toteuttaa omaa miehuuttaan.

    • Yx ex ujo poitsu

      Moi taas,

      Mä olen hengannut viime aikoina yhden toisen kimman kanssa joka tuli mukaan jengiin sen jälkeen kun se oli muuttanut böndeltä meidän kouluun. Se mun entinen kimmakaveri josta mä aloitin tän ketjun on alkanut kiukutella ja nyt se väittää olevansa paksua. Eiks se kumminkin saa abortin jo nuoren ikänsä takia ja eiks se kuitenki oo sen vastuulla jos se ei oo huolehtinut ehkäisystä? Mä en ainakaan ala sen kanssa leikkii mitään kotia jos se päättää sen lapsen tehdä? Oikeestaan mua ällöttää että mä kävin sen kanssa mitää touhuaa syyttäjän itseään. Mä olisin tosi kiitollinen jos voitte valottaa miten se pääsee helpoiten siitä eroon jos se nyt oikeesti odottaa sitä.

      • M:n frendi

        Häivy idiootti!!!!


      • ....
        M:n frendi kirjoitti:

        Häivy idiootti!!!!

        Älä nyt ole ilkeä nuorelle miehelle.


      • Mies.

        No problem. Se pysyy ihan käyttökelpoisena vielä kuukausia. Pystyt siis panemaan sitä vielä pitkään vaikka se olisikin paksuna.

        Siihen toiseen asiaan olet oikeassa nainen on itse vastuussa siitä jos hankkiutuu raskaaksi. Älä myönnä mitään.


      • haukotus.
        .... kirjoitti:

        Älä nyt ole ilkeä nuorelle miehelle.

        Jos olisikin nuorimies, mutta tässä tapauksessa taitaa joku setä-ihminen provoilla.


    • :::

      Mites suhde on kehittynyt? Vieläkö olette yhdessä?

      • Anonyymi

        Joo, meillä on kaksi lasta ja molemmat köydääntöissä.

        Hyvää Vappu!

        AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, meillä on kaksi lasta ja molemmat köydääntöissä.

        Hyvää Vappu!

        AP

        Suunnattomasti onnea!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe