mitä tehdä???

pimu1985

Okei eli kertokaa nyt missä vika! Seurusteltu kohta 2v. Asuttu yhdessä 1v. Mies kerran sanonut rakastan sua, ja sen perään että Se saa riittää, toista kertaa ei tule. Hän ei sano sitä minulle takaisin jos sanon rakastavani häntä. Monet ovat kehuneet ulkonäköäni, mutta oma mieheni ei koskaan. Hän ei halaa tai pussaa minua , vaan minun on Se tehtävä. Hän on valehdellut monesti hän peittelee tekemisiään ja menojaan. Myöntää kyllä valehtelun muttei pettämistä. Pettänyt kaikkia aikaisempia tyttöystäviään. Olen antanut hänelle kodin, olen työssä käyvä (hän ei ainakaan sanan Varsinaisessa merkityksessä) , tumma ja tulinen, pieni ja pippurinen neito. Onko kuitenkin vika minussa, etten ole tarpeeksi hyvä nainen hänelle? Tuntematta tietysti paha suoraan sanoa, ymmärrän sen. Puhu ei! Yrittäny turhaan. Joten mitä tehdä???? Missä vika???

12

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä vielä odotata?!

      Jätä tuollainen tunnekylmä sika!!!

    • Just a guess

      Jos olet Snooki / Jwoww tyyppinen pikku trendi misu niin kaltaisesi naiset keräävät ku-sipäitä vierelleen. Dumppaa mulk-ku pihalle ja käytä enemmän aikaa siihen (fiksun)miehen valintaan.

    • Sinkkumies.

      Miehes ei ansaitse sinua. Ei se sinua oikeesti rakasta koska rakastava mies halaa ja pussaa joka päivä. Olet liian hyvä sille ja jos joku nainen on onnellinen tuollaisessa suhteessa jossa ei sanota että rakastaa eikä edes halata niin on kyllä ihme nainen sellanen.

    • Vika todellakin on sinussa. Et arvosta itseäsi niin paljoa, että kokisit ansaitsevasi arvostavaa kohtelua, uskollisuutta ja positiivista huomiota.

      Toivottavasti jonakin päivänä saat itsetuntosi kohdalleen ja ymmärrät etsiä sellaisen elämänkumppanin, joka arvostaa sinua. Tuota nykyistä miestä et pysty muuttamaan, eikä siihen auta vaikka kuinka kyselisit neuvoja netin keskustelupalstoilta. Vain itseäsi voit muuttaa.

    • pimu1985

      Esitettävä lisä kysymys että miksi hän kohtelee minua niin ?? Siihen kun saisin vastauksen ja nyt puhutaan kuitenkin aikamiehestä (melkein 40v), eikä pikku pojasta. En ole yhdessä olomme aikana halunnut muuta kuin että hän on onnellinen. ikävä kyllä luontooni kuuluu hemmotella toista, laittaa ruokaa, vaikka vaan pestä auto, pikku juttuja, mutta haluan pitää mieheni tyytyväisenä, eikä tarvitse valittaa eettä kun akka ei anna pillua, (itellä nymfon luonne), Noh snooki/jwoww, Anna Abreuksi ne kaupungilla kutsuu. Joten miksi, en tajua eikä kukaan muukaan. Joten wtf???

      • Kіs-kіsu

        Miksi sua edes kiinnostaa, miksi se kohtelee sua niin? Joko hyväksyt tilanteen tai jätät sen. Kokemuksesta voin kertoa, että rakkaudentunnustuksia ja rakkauskirjeitä alkaa tulla eron jälkeen ja kukkakimppuja suorastaan survotaan postiluukuista ja ovenraoista. Nyt vähän draamaa eli irtiotto.


      • höh!

        Minä ihmettelen MIKSI ihmeessä sinun on väen vängällä saatava olla miehen kanssa, joka ei sinua pätkääkään arvosta? Ei mene minulle jakeluun.

        Ja kysymykseesi saat tässä vastauksen: hän kohtelee sinua niin, yksinkerataisesti siksi, että hän nyt vain sattuu olemaan KUSIPÄÄ. On ihan se ja sama kuka hänen petikaverinaan kulloinkin on, kusipää ei muuksi muutu, ja tulee kohtelemaan kaikkia naisia samalla tavalla kuin sinua.

        Miksi et arvosta itseäsi sen vertaa, että lähtisit suhteesta? Miksi sinä mielestäsi ansaitset tuollaista kohtelua?


    • kiltti mies.

      Sain tänään kalan kun olin kalassa. Oli muuten tosi nätti ilma merellä, arska paistoi heti aamulla ja ihan tyyni keli. Lähdin kalaan jo 5 aikaan.

    • pimu1985

      Kysymys kuuluu ai miksi haluan saada tietää, jotta ymmärtäisin sitten että miksi ihmeessä mies on kanssani tai miksi ylipäätään joku kohtelee toista huonosti? Narsistiko? Ja kyllä rakastan häntä, en ole niitä ihmisiä jotka rakastuvat ensi silmäyksellä, vaan kasvan toiseen kiinni ja kai sisimmässäni haluaisin uskoa hänen vielä muuttuvan. Olen niitä ihmisiä joilla tunne ja järki ei kulje käsi kädessä, vaikka kuinka järjellä ajattelen tiedän ettei hän välitä minusta, käyttää hyväkseen, valehtelee ja pettää, mutta silti kun olen sanonut eron olevan ainoa vaihtoehto, ja hän vain sanoo että asia selvä menen pakokauhun valtaan ja suunnaton suru ja menetys valtaa mieleni Perun puheeni. Erosin muutama vuosi sitten edellisestä suhteesta joka kesti 10v. Tämä uusi suhde alkoi heti sen jälkeen, kait sillä on jotain tekemistä asian kanssa. Pelkään yksin jäämistä. Ja vielä Se että miksi ihmeessä mieheni haluaa lasta kanssani, kun ei käytöksen perusteella halua minua? Älkää tuomitko minua halustani ymmärtää hänen käytöksensä. Keinoa saada hänet puhumaan, koska puheella on jumalainen voima, ajatellaan vaikka Hitleriä. Enkä ole sitten rasisti tuo on vaan vertauskuva.

    • --------

      "Myöntää kyllä valehtelun muttei pettämistä. Pettänyt kaikkia aikaisempia tyttöystäviään"

      Valehtelee ja pettänyt kaikkia aiempia kumppaneitaan ja sinä ihmettelet, miksi ei vanno rakastavansa sua. Olisko vika siinä, että jatkaa siitä mihin edellisten kanssa jäi?

      Kerropa, mikä saa sut kuvittelemaan että sun kanssa tekisi toisin?

    • niipp

      Miksi sä täällä kyselet miehesi motiiveja? Voi hyvänen aika...

    • Järki ja tunteet

      Luepa tuo viestiketju "Miten saan hyväksikäytön loppumaan?". Saatat tunnistaa siitä itsesikin.

      Onko se tunne, jota koet todellakin rakkautta vai onko se riippuvuutta? Rakkaus on molemminpuolista hyväksyntää ja arvostusta = hyvä parisuhde. Tuo ei voi olla sitä. Kirjoitit, että pelkäät yksinjäämistä. Miksi? Ei yksin jääminen tarkoita, että on yksin. Voihan sinulla olla paljon ystäviä, kavereita ja tuttuja ympärilläsi. Kuitenkin sinun pitää etsiä itsesi ja alkaa tuntemaan itsesi.

      Muista, että toista ei voi muuttaa. Keskustella voi ja sopia, mutta jokainen voi muuttaa vain itseään. Itse pitää tehdä omat päätökset omassa elämässään. Itse vaikuttaa siihen onko onnellinen. Älä vaan mene naimisiin vielä, äläkä hanki lasta. Vasta kun sinä olet parisuhteessa onnellinen sekä järjen että tunteen osalta kannattaa sitä harkita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe