lomalle yksin

haaveilijat

Eli olemme naimisissa ja lapsiakin on. En ole ikinä ollut missään ryyppäämässä tai muutenkaa pois perheeni luota. Olen toista kymmentä vuotta pyhittänyt ajat vain lapsille ja miehelleni. Mieheni ei myöskään halua matkustella ainaskaan ulkomaille. Sain kutsun ystävältäni (mies) että lähtisin sen kanssa ulkomaille. Olemme vain ystäviä eikä asiaan liity mitään ihastumista jne. Mutta ystäväni tuntee kyseisen paikan mihin se minua pyysi niin oikein hyvin joten se olisi helpompaa mennä reissuun.
Ystäviä minulla ei muuten kyllä ole. Ei nais eikä mies puolisiakaan.
Haluaisin lähteä ystäväni mukaan ja tehdä pienen loman ilman perhettäni.
Haluaisin vain rehellisen mielipiteen teiltä muilta onko väärin jos lähden toisen miehen kanssa ulkomaille?

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha mutta kokenut

      Kysy mieheltäsi miten hän suhtautuu asiaan. Ja annat hänelle mahdollisuuden muuttaa mielensä ja tulla mukaan.

      En näe matkassa mitään pahaa jos luotatte toisiinne ja miespuoliseen kaveriisi.

      Onnea ja hyvää matkaaa!

    • 70 / 66

      Täytyisi mielikuvitella tuo tilanne koska matkustelemme vaimon kanssa yhdessä jonkin verran. Vuosittain -4kk joten minä en ole jarruna.

      Ollessani aikanaan estyneenä, minä kannustin vaimoa matkustamaan ilman minua.
      Ensimmäinen matka oli lastemme kanssa Sisiliaan.
      Sen jälkeen hän on tehnyt vuosittain 1 - 3:n viikon matkoja naisystävänsä kanssa.

      Jos nyt, tässä tilanteessa, hän ehdottaisi / ilmoittaisi aikomuksestaan matkustaa jonkin miehen kanssa niin mieleeni tulisi hyvin iso kysymysmerkki!

      Molemminpuolinen luottamuksemme on ehdoton mutta tuo koettelisi rajoja.
      En ajattelelisi niinkään pettämismielessä vaan siksi, että missä minä olen epäonnistunut.

      Tuossa sinun tilanteessasi panisin ukon seinää vasten.
      Sinä haluat ja matkustat. Kyse on vain siitä tapahtuuko se miehesi vai jonkun muun kanssa!

      • toisinpäin

        Mitä ajattelisit jos miehesi lähtisi naisystävänsä kanss viikoksi etelään?


    • reissuun :)

      Meillä on jo pitkään ollut tapana, että reissataan vuorotellen tyttären kanssa. Syy on koira, jolle ei löydy hoitopaikkaa. Hyvä puoli tässä järjestelyssä on se, että tytär pääsee tuplasti reissaamaan. Ja kumpikin tietää että kun tyttären kanssa reissussa, niin ei tapahdu mitään ei toivottavaa. Kotiin jäävä puoliso taas pystyy muutaman päivän keskittymään rauhassa omiin juttuihin. Kerran kesässä pyritään järkkään pieni reissu kahdestaankin, kun saadaan hoitaja kotiin :) Itse ei tulisi mieleenkään minkään kaverimiehen kanssa lähteä. Kannattaa muistaa myös, että kyllä Suomessakin nähtävää riittää. Ehkä miehesi tykkäisi kierrellä Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe