Myöntääkö nainen koskaan olevansa väärässä?

armonmekinansaitsemm

Luin eilen ansiokkaan mielipidekirjoituksen siitä, että naiset eivät koskaan myönnä tehneensä virheitä. Asiayhteys oli kuitenkin niin traaginen, että kirjoitus poistettiin.

Jokainen isi on ainakin kerran elämässään ollut tekemisissä naisen kanssa. Myönsikö nainen koskaan mitään negatiivista itsestään?

14

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+11

      Kyllä ne tuppaa välillä myöntämään, mutta peruvat jälkeenpäin, koska sitä voitaisiin käyttää heitä vastaan. Varastoivat ja varmuuskopioivat kyllä kaiken pahan sinusta.

      • Tuulikkinen 42

        Minä en ikinä myönnä olleeni väärässä siitä yksinkertaisesta syystä, että olen aina oikeassa. Yhden ainoan kerran olen ollut väärässä, se tapahtui elokuussa 1997 - asia jääköön mainitsematta. Tunnen useita kaltaisiani naisia - sellaisiakin, jotka aidosti uskovat ensimmäiseen lauseeseeni.

        Eräs miespuolinen kollega kertoi, että kumpikaan hänen lukioikäisistä tyttäristään ei myöskään ole ikinä väärässä.

        Nainen pystyy ihan helposti antamaan miehelle anteeksi tämän pahat teot, mutta ei ikinä unohda niitä. Tarvittaessa niihin voi palata.


      • uuttryr
        Tuulikkinen 42 kirjoitti:

        Minä en ikinä myönnä olleeni väärässä siitä yksinkertaisesta syystä, että olen aina oikeassa. Yhden ainoan kerran olen ollut väärässä, se tapahtui elokuussa 1997 - asia jääköön mainitsematta. Tunnen useita kaltaisiani naisia - sellaisiakin, jotka aidosti uskovat ensimmäiseen lauseeseeni.

        Eräs miespuolinen kollega kertoi, että kumpikaan hänen lukioikäisistä tyttäristään ei myöskään ole ikinä väärässä.

        Nainen pystyy ihan helposti antamaan miehelle anteeksi tämän pahat teot, mutta ei ikinä unohda niitä. Tarvittaessa niihin voi palata.

        On täysin eri asia luulla olevansa oikeassa ja olla oikeassa.


    • Naiset on kusipäitä

      Vihaan nykyään naisia ylikaiken, onneksi robotit tekevät tuloaan ja kohta naisilla ei tee oikeasti kukaan yhtään mitään, sukupuuttoon saavat kuolla

      • Pahat naiset

        Siis pillun takiahan kukaan niitä naisia sietää, kuka haluaa olla naisten kanssa muuten tekemisissä? Niin ärsyttäviä kanoja kaikki, onneksi robotit on tulevaisuus, ajatelkaa miehet? "Nainen" joka on miellyttävä ja täydellinen kaikella tavalla, tulkaa robotit ja pelastakaa miehet naisten pahuudelta


    • ihmetysmaximus

      Tuleeko teidän omista tyttäristännekin kamalia naisia vai tappavatko robotit heidät?

    • OrjatNaiset

      Toivottavasti kaikki naiset tapetaan ja onneksi minun ainoa lapsi on poika. Naiset joutaa roviolle, miksi ei enää ole noitavainoja, miksi ei eletä pimeää keskiaikaa, jolloin naisilla ei ollut mitään arvoa! Naiset nyrkin ja hellan väliin heti! Miksi niille on annettua mitään oikeuksia? Orjia heidän pitäisi olla.

      • Nostakaa rimaa

        Mistä laitoksesta kirjoitat? Toivotko, että sinunkin äitisi olisi tapettu jo ennen syntymääsi?


    • Järjetön juttu

      Minä myönnän ilomielin heti kun olen väärässä. Ja olenkin monta kertaa sellaisissa asioissa, joissa täytyisi esittää ihan silkkaa relevanttia tietoa jostain, mistä itse en tiedä, mutta arvelen mututuntuntumalta.

      Mutta mielipidepuolella; miksi minun mielipiteeni, oma ajatukseni jostain aiheesta olisi väärempi kuin sinun? Olenko minä tai joku muu nainen jotenkin huonompi sinua ja ajatuksiasi?

      Kerron heti myös kaikki negatiiviset puoleni aloittajalle, kun sinä esittelet ensin omasi.

      • armonmekinansaitsemm

        Sinä olet Isien jutuissa ja alat nyt kertomaan kaikki negatiiviset puolet itsestäsi. Mikä sinä olet ehtoja sanelemaan Isien jutuissa...


    • fdsaafds

      Ei kyllä myönnä. Sitten jos nenän eteen lyödään sellainen läjä faktatietoa, ettei vaan kertakaikkiaan voi enää väittää vastaan, niin sitten kyseisestä asiasta ei saa enää puhua. Ei siis sanallakaan, ettei vaan joudu myöntämään että väärässä oli.

      Hyvänä esimerkkinä se nainen, joka ilmoitti ruvenneensa sulattamaan raskauskiloja lenkkeilemällä. Oli kuulemma hölkännyt 10km 30 minuutissa. Ei voinut myöntää puhuneensa pehmeitä, vaikka itsekin näki netistä tehneensä kyseisen matkan suomen ennätyksen ekalla lenkillään liki vuoteen.

    • Käsi sydämellä

      Riippuu vähän naisesta.
      Toiset myöntää mutta ex ei kyllä koskaan myöntänyt. Valehteli kyllä ummet ja lammet eikä koskaan myöntänyt valehdelleensa. Kun sitten löin pöytään yllämainittua "faktatietoa", jotka aukottomasti todistivat hänen valehdelleen kävi nainen itkemään.

    • Nostakaa rimaa

      Kyllä nainen myöntää useinkin olevansa väärässä tai ainakin munulla on siihen tarpeeksi fiksu rouva..

    • Usko äitiä

      Tietenkään ei. Äiti on aina oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe