olenko hullu vai tyhmä?

´´´

no juttuhan on näin, että en osaa elää hetkessä. Mulla se on niin, että mä oon oottanu yhtä tietynlaista tilannetta tai täydellistä tilannetta ja mä mietin tarkalleen mitä tekisin siinä tilanteessa, mut sitten kun on sellainen tilanne, nii mä en ees tajua sitä ja jälkeen päin kaduttaa vitusti ja hakkaan päätäni seinään enkä tajua miksi olen niin tyhmä. Voiks joku muukin samaistua tähän?!

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoSad

      Hei, monet nuoret ovat ihan samanlaisia! Kuten mä! Sä et oo niin kauan tyhmä tai hullu kun luulet olevas semmonen! Ja vaikka et luulisikaan olevasi semmonen ni et välttämättä ole silloinkaa mut enivei, mäkin yleensä ajattelen mitä teen tietyissä tilanteissa mutta sitten alankin jänistää! Se on ihan normaalia! Se johtuu siitä kun nuoret tressaavat kauheasti pienistäkin asoista! Silloin aletaan miettiä valmiiksi asioita ettei kävisi köpelösti! Aina asiat eivät kuitenkaan mene niin helposti tai ole niin mustavalkoista! Niinkuin sanontakin sanoo helpommin sanottu kuin tehty! (tässä tilanteessa ajateltu)

    • Ehkä olet kumpaakin..? kun osaisit vaan paskat välittää muiden mielipiteistä/muista niin tollasia pissistunteita ei tulis..Itse tein todella tyhhmästi kun välitin koskaan kenestäkään, mutta enää ei ole huolet painaneet kun vain ja ainoastaan oma napa on kaiken keskellä enkä piittaa kenenkään tunteista vittuakaan, laitetaan vahinko kiertämään ;)

    • SoSad

      Ei tässä ole väitetty etteikö muista välitettäisi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe