2 miestä ja minä

Turkoosi 6

Elämäämääni ilmestyi 2 miestä.Olen jo kauan toivonnut elämänkumpaanin, mutten 2 yhdellä kertaa. Toinen on rauhallinen , kohtelias, hienotunteinen, meillä yhteiset kiinnostuksen kohteet. Hän on äsken eronnut.Hänelle sydämeni sykkii enemmän. Toinen on pyörrömyrsky, yleisvalloittava ihana tapaus . Voinko valita väärin. Äsken eronnut mies on jossain mielessä riski.Haluan vihdoin toimivan parisuhteen, tiedän ettei takeita ole.Järki vai tunteet ? En osaa ajatella selkeästi .Voinko valita väärin ?.Miten tässä käy ? Kiitos !

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus.ta

      Eipä sinun ihan heti täydy asiaa päättää, vaan voit tutustua ja seurata tilanteiden kehittymistä ihan kaikessa rauhassa, vai ihan hetikö mielit kihloja ja alttarille?

      Joko tai tilannetta ei synny, sillä kun järki ja tunteet ovat tasapainossa, mikä tarkoittaa että löytyy mielenrauha miehen kanssa ollessa ja on parhaimmillaan, niin et voi valita väärin.

      Hyvä parisuhde tukee vahvuuksia (sinut hyväksytään juuri sellaisena kuin olet), huono seura taas ruokkii heikkouksia (epävarmuutta, mustasukkaisuutta, jne), muista tuo niin et kulje harhaan. Hyvää kesänjatkoa sinulle.

      • 2 miestä ja minä

        Kiitos vastauksesta. En haluaa heti kihloihin ja alttarille, olen jo kaksi kert ollut liitossa , ensimmääinen mies väärinkäyttäjää, toinen oli vaam nsopivaa, ei olut rakkautta, en olisi pitännyt lähteä suhteeseen hänen kanssa. Siksi ehkä tämä epävarmuus ja ahdistus nousee pintaan.


    • himottuna itsekin

      pelaa niin kauan ku´n on näköä...mut lakkaa häsläämästä,pidä hauskaa mutta älä leiki miesten kanssa ,mikä kuulostaa kirjoituksestasi.etkä osaa elää ilman miehiä,,,tutustu itseesi,miksi sitoutua jos vapaana on huolettomampaa,,,miehethän ovat aina valmiita,,,jos nainen antaa ymmärtää jotain...saako itsetuntosi kohotusta vain miesten kautta,,,kuulosti siltä koska et osaa elää ilmankaaan...nauti ja elä,älä sitoudu se kaventaa elämää

      • Turkoosi 6

        kuules kirjoittaja, erostani on 4 vuotta, sinä aikana ei ole ollut miehiä kuvioissa , en todellakaan yritä kohottaa itsetuntoni miehillä. Aikaisemmin ei ole vaan tullut ketään vastaan joka vähänkään kiinnostaisi..Haluaisin ehkä parisuhteen koska edellinen ei ollut miehen riiuppuvuuden takia ,,halusin kokea normaalin arisuhteen,,ja eiköhän suurin osa meistä haluaa rakkautta..kaikki eivät ole niinkuin sinä !


    • yksi ihana mies

      Kokemuksellani sanon teille. Olin 15vuotta erottuani pitkästä ensimmäisestä avioliitostani yksin lasteni kanssa. Olipa miesten tyyli muuttunut kun kävin pailaamassa. Vuoden siinä kuunneltuani viittä ehdottajaa. Sain tunteen että kyllä se rakkaus tulee elämääni. Mietin mitä minkälaista se pitää olla. Siinä meni sitten ekan erovuoden jälkeen neljä yksinäistä vuotta lasteni kanssa. Tapasin miehen. Luulin jo tämä se oikea. Kolme vuotta tapailimme. Sitten vain lopetin. Sen jälkeen seilailin kuljin, ja pari suhdetta yritin 5 viikkoa. Olin jo niin viisastunut miehistä heidän kertomuksistaan, että tiesin mitä todella odotan tosimieheen.
      Näin odotukseni rakkauteen palkittiin pari vuotta sitten tuli se mies vierelleni ja se alkoi heti joka päivä yhdessä. Mieleni oli täysin puhdas muista suhteista kuin hänellä. Kukaan ei sotkenut välejämme.
      Kun teillä on kaksi miestä ette todella ole oikeassa paikassa nyt. Järkikin sen sanoo että silloin ette ole löytänyt sitä joka sydämen vie.
      Minulle kävi kun todella tapasin tämän miehen. Minulla ei mitään haluja edes katsella muita vaikka vaan huvikseen. Tässä miehessä on kaikki. Se katsomisen ilon kuin toisinkin päin ja hän näyttää sen ja puhuu pitämisestä rakkaudestaan minuun.

    • Mies791

      Turkoosi, Katso tilanteesi kaikessa rauhassa. Se, jonka on tarkoitus sinulle jäädä, jää. Toisen luonne vie hänet mennessään eikä sitoutumiselle ole vielä hänellä aika. Toisella on tilanne sellainen, että siinä on omia hankaluuksiaan. Aika kertoo, miten asiat etenevät.

      Tee valintasi rauhassa, älä hötkyä.

    • Turkoosi 6

      Turkoosi kiittää asiallisista vastauksista ! :) Katson rauhassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe