Mies valehteli olinpaikkansa

Mies valehteli

Väitti olevansa töissä, mutta sain muilta ihmisiltä kuulla, että hänellä oli lomaa, ja hän vietti sitä sukulaistensa kanssa. Salasi tämän minulta eli kihlatultaan. Mitä minun pitäisi ajatella?

16

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies.

      Jaa a. Varmaan sun pitäis puhutella sitä. Jos ei rehellinen ole niin ei suhde ole vakaalla pohjalla.

    • +i9joål

      No voi hyvänen aika, oikeastiko kysyt, mitä sinun PITÄISI ajatella?! Etkö tosiaankaan itse tiedä?!

      Pitäisi ajatella, että prkl, ukko valehtelee ja koska et asiaa saanut tietoosi mitenkään "vakoilemalla", nostat kissan saman tien ja kysyt, mitä hittoa oikein meinaa?

    • sinnemenijussi

      Hän ei halunnut jakaa vapaa-aikaansa sinun kanssasi. Yksi tärkeimmistä asioista on toiselle annettu aika. Sitä sinulle ei nyt suotu. Sinua kirvelee ihan syystä. Parisuhteessa pitää olla myös tilaa ja aikaa omille jutuille, mutta avoimesti. Ei kuulosta hyvältä tuo tilanteesi. Itse painin pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa sen kanssa, että hän tahtoi 30 % yhteistä aikaa ja 70 % omaa, minä päinvastoin. Pari-kolme kertaa kerroin toiveistani saada olla enemmän yhdessä. En pakottanut olemaan kanssani, sillä mitä minä teen sellaisella seuralaisella, joka toivoisi olevansa jossain muualla? Oli todella raastavaa repiä itsensä irti suhteesta, mutta se oli kummankin kannalta erittäin hyvä asia.

      • Mies valehteli.

        Pakko myöntää, että itkin kaksi päivää... silmät oli ihan paisuneet. Nyt on tullut semmonen haista p-ska vaihe. Mies on tämän koko viikon lapsuuden perheensä kanssa.

        Mä en ymmärrä sitä, että kun kysyin puhelimessa sen olinpaikkaa, niin se väitti, että se on kiusaamista, ja että hän on töissä tekemässä ylitöitä.

        Mun omat vanhemmat alkoi hermostua, koska tää ei oo eka kerta kun herra valehtelee... Ne soitti meikäläisen appivanhemmille... Sieltä oli tullu totuus. Isä ja äitihän sitten ei aluksi sanoneet mulle mitään, mutta kun itse otin asian puheeksi puhelimessa, niin äiti sanoi, että oli kysynyt mun appiukolta, että onko mun mies työpaikallaan.

        Kaiken huipuksi appiukko oli mulle puhelimessa tosi ilkeä, kun vaadin, että hänen poikansa pitäisi tulla puhelimeen. Nimittäin mun äijä oli pitänyt puhelintaankin kiinni työssä olon varjolla.

        Mä en ymmärrä, että mistä tällaisia ääliöitä piisaa.

        Ja vielä appivanhemmista sen verran, että alkoivat yököttää mua.... ihan koko porukka.


      • Mies valehteli.
        Mies valehteli. kirjoitti:

        Pakko myöntää, että itkin kaksi päivää... silmät oli ihan paisuneet. Nyt on tullut semmonen haista p-ska vaihe. Mies on tämän koko viikon lapsuuden perheensä kanssa.

        Mä en ymmärrä sitä, että kun kysyin puhelimessa sen olinpaikkaa, niin se väitti, että se on kiusaamista, ja että hän on töissä tekemässä ylitöitä.

        Mun omat vanhemmat alkoi hermostua, koska tää ei oo eka kerta kun herra valehtelee... Ne soitti meikäläisen appivanhemmille... Sieltä oli tullu totuus. Isä ja äitihän sitten ei aluksi sanoneet mulle mitään, mutta kun itse otin asian puheeksi puhelimessa, niin äiti sanoi, että oli kysynyt mun appiukolta, että onko mun mies työpaikallaan.

        Kaiken huipuksi appiukko oli mulle puhelimessa tosi ilkeä, kun vaadin, että hänen poikansa pitäisi tulla puhelimeen. Nimittäin mun äijä oli pitänyt puhelintaankin kiinni työssä olon varjolla.

        Mä en ymmärrä, että mistä tällaisia ääliöitä piisaa.

        Ja vielä appivanhemmista sen verran, että alkoivat yököttää mua.... ihan koko porukka.

        Niin ja vielä sen verran, että oon 24. Mies on mua aika paljon vanhempi. :D


        Mä nauranki aina, että mikä mies se semmonen on, joka juoksee aina äitinsä luo. :D


    • Mies valehteli.

      Mä oon tässä miettinyt, että tuollaista on tapahtunut varmaan useita kertoja, että äijä väittää olevansa töissä, mutta onkin jossain muualla.

      Taitaa sillä olla naisia jossaki. En piittaa enää. Saakoot haistaa.....

    • ---v

      Se on joko sinun syysi tai hänen syynsä.

      Joko hän on luonteeltaan epärehellinen, tai sinä olet luonteeltasi niin vaikea ja syyllistävä, että sinulle on vaikea kertoa totuutta.

      Erotkaa.

    • Mies valehteli

      Mielestäni en ole vaikea tai syyllistävä. Vaadin kyllä saada tietää, että mitä toinen suunnittelee tekevänsä. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että haluaa tietää, missä toinen menee?

      • Mies valehteli

        Ja vielä haluan lisätä, että en olis suhtautunu tähän asiaan tällä tavalla, jos hän olisi ihan rehellisesti viime viikolla sanonut, mitä aikoo.

        Viime sunnuntaina soitin hänelle, että missä hän menee, niin hän meni niin pitkälle, että valehteli ihan valtatien, missä ajaa... Oikeasti hän oli menossa päinvastaiseen suuntaan. Mä en tajua, miksi pitää tehdä näin.


      • ota selvää hyvin
        Mies valehteli kirjoitti:

        Ja vielä haluan lisätä, että en olis suhtautunu tähän asiaan tällä tavalla, jos hän olisi ihan rehellisesti viime viikolla sanonut, mitä aikoo.

        Viime sunnuntaina soitin hänelle, että missä hän menee, niin hän meni niin pitkälle, että valehteli ihan valtatien, missä ajaa... Oikeasti hän oli menossa päinvastaiseen suuntaan. Mä en tajua, miksi pitää tehdä näin.

        Se on vakava merkki että jokin on vialla miehen puolella. Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa elämässä, jos aina syöttää pajunköyttä? Tekee narrin muista? :(


    • ota selvää hyvin

      Sinussa ei ole vikaa, et ole tehnyt mitään väärää. Miehellä tuntuu olevan ongelmia, jos noin tekee. Ei kukaan normi (siis tavllinen) ihminen tee noin. Varmasti olisit suostunut muutenkin siihen, että mies voi mennä sukuloimaan yksin - ei hänen olis tarvinnut valehdella. Et ole vaatinut häntä liikaa varmaan mihinkään.

      Mutta mistä tiedät että oli oikeasti sukulaisilla? Kuulostaa että hän olisi ollut toisen naisen luona tai "poikamieslomalla" ihan muualla? Ei sukulaisille menosta tarvitse mitenkään valehdella näet. Kenen kanssa mies on yhdessä? Onko hänellä naisystävä muualla? Onko hän eroamassa sinusta? Ei tunteita oikeasti? Haluaa omaa aikaa paljon? Se ei oikeuta valehtelemaan, peittelemään ja salaamaan. Mitä muuta hämärää hän harrastaa ja salaa? Naisia? Mitä hänen puhelimessaan voi olla tai muualla.

      En ihmettele jos olet suunniltaan ja itkettää. Mies ei selvästi ole luottamisen arvoinen valehtelussaan ja salailee. Pitää liikaa salassa, tekee selän takana. Oma elämä ei tarkoita että salataan kaikki mahdollinen ja loukataan toista. Jos hän on sua vanhempi, mitä kaikkea hänen menneisyydessään on? Kertoisiko ex-naiset enemmän hänestä, varsinkin se jonka suosiossa mies ei ole. Mikä on miehiään? Voimia, onko aika lopettaa suhde vai saako holtittomaan mieheen tolkkua? Älä kärsi tai odottele muutosta, tee päätökset itse.

      Itse olisin jo järkytyksessä varmaan jättänyt sellaisen miehen. Ettei tule uudestaan samoja yllätyksiä, järkytyksiä. Ei tuollaista toimintaa voi tehdä selän takana. Vaan omasta ajasta keskustellaan... Hän ei ole sinkku enää joka voi ilmoittamatta kadota "töihin". Mikä selitys noin hämärään käytökseen voi olla? Valehtelevatko hänen sukulaisetkin että on ollut sukulaisilla? Vai puhuvatko totta. Et voi enää tietää missä on, jos hän puhelimessa kertoo olevansa jossain. Mihinkään mitä sanoo ei voi enää oikeastaan luottaa varmaksi, kirkkain silmin valehtelee ilmeisesti. Röyhkeä ja häikäilemätön?

      Oletteko kaukosuhteessa vai miten tuo on mahdollista?

    • Antsku Imatralta

      Sulla on oikeus sun tunteisiin;)

    • bye bye baby

      Sinun pitäisi lempata moinen valehteleva vanha äijä.

    • asdfdsafdsagfdagdagd

      Jos se vanha äijä oli oikeasti vain vaimonsa luona.

    • rehti mies

      Miehet valehteleee koska naiset tykkää seurustella valehtelijoiden kanssa. Ei naiset eroa joten mies toteaa että nainen antaa valehtelun aina anteeksi.

    • sama mulla

      Minun miesystäväni kans on yllättäen omilla lomillaan tai ei kerro kuin jälkikäteen olleensa vapailla. Sellainen hyypiö vielä haluaisi omien sanojensa mukaan elää joskus yhteisen katon alla. Pyh! Enpä kovin luota häneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe