19.07-14 lauantai

Raittiina tietysti mutta terassi houkuttaisi nyt erittäin paljon.
Stoli jäillä ja muutama coktaili olisi erittäin cool juuri ny!

Muutamat kirjoittajat on minulle erittäin ilkeitä ja mikäs siinä, nyymeinä saattekin olla ilkeitä koska se ei merkkaa mitään minulle.
Se merkkaa että olette yhdistäneet minut vähintään viiteenkymppiin nimimerkkiin joten jättäkää nyt heidät rauhaan ei ole paljoa vaadittu.
Tietystihän se on vain kiusantekoa ja provoilua ja edelleen ei merkkaa mitään mutta olette syyttäneet minua nimimerkkeihin lamppu, raitis, kylmis, vaahtis, medal, en kerro ;), ym. lukemattomiin muihin jopa itse suomi24:sen ylläpitoon.
Varmaan kohta olen jopa presidentti mutta hän ei taida tälle palstalle kirjoittaa.

Siis camoon real...

Kesän jatkoa ja silleen.

Off-topic
ps. Miten minusta tuntuu että kohta voidaan odottaa kolmatta maailmansotaa kun tiputellaan koneita alas ihan urakalla.

37

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. voipytty

      Raittiina päivä kerrallaan, mikäs sen mukavampaa.

      • Kiitos voikkari, saanko sanoa voikkari?

        Tottakai olisi mukavaa vetää vähän alkoa mutta "valomerkin" jälkeen ei ole niin mukavaa tai seuraavana aamuna - viikon jälkeen - kuukauden jälkeen.

        Kiitän muistutuksesta tuli mieleen ne alkon varjopuolet.

        Minun sananlasku jonka nyt keksin.
        Sä maksat aina kemikaalihelpotuksesta.


    • Villijoki sub 2100

      Olut virtaa villinä kurkkuun ja haisen mädäntyneelle sika-nautajauhelihalla, kun olut puskee ihostai läpi.

    • Säälittävää.

      Useamman kerran luotsina ja palstan vakituisena käyttäjänä voin sanoa että edes osaa vittuilla minulle, onko tequila-pullon mato syönyt aivonne.

      • olet idiootti

        Vitttuilu on tehokasta, koska viestit poistuvat. Jos ei olisi, niin viestit säilyisivät.

        Jos et kerran loukkaannu mistään, niin miksi koet, että sinua kiusataan?


      • olet idiootti kirjoitti:

        Vitttuilu on tehokasta, koska viestit poistuvat. Jos ei olisi, niin viestit säilyisivät.

        Jos et kerran loukkaannu mistään, niin miksi koet, että sinua kiusataan?

        Voi olla kiusantekoa nimimerkeille joita luulette minuksi.
        Korkkaapa se aapinen sieltä lelulaatikosta.


    • pakko tunnustaa

      Kun tissu kertoi isänsä hakanneen häntä, niin ajattelin että...

      Hyvä.

      • Ei isäni koskaan hakannut minua,,, siis hakannut hakannut vaan muuten kuritti tosin minä hakkasin hänet.
        Kadun sitä vieläkin... mutta minkäs teet tehty mikä tehty.


    • EvaMariah70

      Tissu paljasta meille oikea nimesi niin voit haukkua meitä muita anonyymi pelleiksi ja tosiaan et varmasti ole rekisteröitynyt tänne omalla oikealla nimelläsi etkä ole myöskään antanut, kun prepaid numerosi ylläpidolle. Minun ainoa syy olla rekisteröitymättä tänne on se, että tänne pitää olla kirjautumassa vähän väliä sisälle, kun suoli24 ei muista kovinkaan kauaa, että olet kirjautunut sisälle. Olet säälittävä tapaus tissu, kun kirjoitat itsesi heti pussiin. En halua kiusata sinua, mutta älä tule tänne kirjoittamaan valheitasi.

      • en kerro ; )

        Anonyymi pelle: Joka tarkoitusperäisesti ja toistuvasti myös toisten rekkaamattomiakin nikkejä käyttäen solvaa alhaisesti tiettyjä palstalla kävijöitä. "EvaMariah70" käyttämäsi nikki ei todellakaan ole sun omaa keksintöä täysin vain yhden vaivaisen kirjaimen olet osannut lisätä. Sinäkin viitsit alentua typerään pelleilyyn. Voi voi. Ole vain anonyymi mutta yritä edes itse nikkisi kokonaan keksiä.
        Tissu sitä,Tissu tätä. Eikö teillä ole muuta kuin vielä löylykauhat?
        Upea aamu,ei krapulaa kun ei ole aihetta sitä tavoitella. Raittiina juu ja se kirosana joillekin. No,se ei ole mun päänsärky..


      • 6+6+6

        Älä sinäkään narttu varasta toisten nimimerkkejä.


      • en kerro ; )
        6+6+6 kirjoitti:

        Älä sinäkään narttu varasta toisten nimimerkkejä.

        Kuulkaas te kaksi nartuttelijaa ja horottelijaa. Kannattaa ensin selvittää sanojen tarkoitukset ennenkuin niitä käyttää kun niin aikuista olette.
        Eikä mun tarvitse varastella yhtään mitään : ).
        Keskittykää te laadukkaaseen ja sosiaaliseen alkoholikulttuuriin näyttönne kanssa.
        Tuolla tyylillä tuskin armeija teitä kelpuutti,taisitte säilönne muualta hakea ihan itse. Menikö arvaus oikein?

        Harmi kun ette enään voi miinustella..


    • julkihetero

      Terassilla istuminen on homojen touhua.

      Ei kannata leimautua.

    • Godsmack.

      Penis.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe