Suora uhkailu tuli heti.

amenda

Olen saanut sakon pysäköintikiekon väärinkäytöstä autolle,jota en ajanut (minulla ei edes ole ajokorttia),mutta se on rekisteröity nimelläni. Laitoin reklamation menemään ja sain tämmöisen viestin:Hyvä valvontamaksun saanut,

Olette riitauttaneet saatavamme koskien asianumeroa 8330918479.

Tulemme siirtämään saatavamme oikeuden käsiteltäväksi, saadaksemme sille maksutuomion jotta se voidaan periä ulosotossa.

Tänä aikana teille ei tule asianumeroa 8330918479 koskevia maksukehoituksia.

Ystävällisin terveisin,

Uudenmaan Pysäköinninvalvonta Oy

Jäi suu auki,totta puhuessani. Onko tä puhdas uhkailuyritys vai ne voi oikeesti näin tehdä,siis laitaa asian suoraan oikeuteen?

46

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgvjgvjgvj

      Voi ne laittaa, mutta ei ne laita, jos ei ole kuvattua kuskia videolle tai kameralle, on ne kyllä voittaneet ilman kuviakin. Sano kuka ajoi niin pääset vainoojistasi.

      • älä maksa

        "Voi ne laittaa, mutta ei ne laita, jos ei ole kuvattua kuskia videolle tai kameralle, on ne kyllä voittaneet ilman kuviakin. Sano kuka ajoi niin pääset vainoojistasi."

        Parkkipaavot eivät ole voittaneet mitään.

        Mistä se nimi saadaan kuvassa olijalle.

        Ja kuvista puhuminen on hämäystä.Jokainen tietää, onko häntä kuvattu.


      • älä todellaka maksa
        älä maksa kirjoitti:

        "Voi ne laittaa, mutta ei ne laita, jos ei ole kuvattua kuskia videolle tai kameralle, on ne kyllä voittaneet ilman kuviakin. Sano kuka ajoi niin pääset vainoojistasi."

        Parkkipaavot eivät ole voittaneet mitään.

        Mistä se nimi saadaan kuvassa olijalle.

        Ja kuvista puhuminen on hämäystä.Jokainen tietää, onko häntä kuvattu.

        "Sano kuka ajoi niin pääset vainoojistasi." tämä kuullostaa vähän samalta kuin "maksa, niin kotisi ei pala", eli siis kiristykseltä. Kiusaamme sinua kunnes kerrot kuka ajoi. Kertoo taas paljon paavojen moraalista ja toimintatavoista.


    • jguygjyvjvj

      Eikös tämän palstan perus parkkisakon vastustaja ole työntön tai sairaseläkeläinen. Yksi niistä sanoi käyvänsä töissä. Sellaista apua täältä löytää.

      • Sotkamon Jymy

        "parkkisakot" vai sopimusmaksun vastustajat?? :)
        Kuitenkin kaksi eri asiaa.
        Itse jätän aina maksamatta jälkimmäisen. Ei minun katos sitä tarvitse maksaa.


    • 15+18

      Joo eikun käräjille vaan, saatpahan heille lisäluluja ja itekkin tienaat.

      Tuohan menee puhtaasti sulle 100-0

    • upv:n kiusattu

      Onks tässä ketään,joka oli kans joskus saanut samankaltaisia uhkauskirjeitä? Tää näyttää ihan idiottimaiselta,ku ekan maksukehotuksen jälkeen suoraan oikeuteen? Ja millä perusteella? Olen liikuntarajoitteinen,en itse aja, KKO:n mukaan toimin oikein.

      • rtyuiopas

        Kyllähän he sen voivat oikeuteen viedä, kuten minkä tahansa kiistetyn laskun.

        Jos he vievät sen oikeuteen niin käräjäoikeus lähettää tiedoksiannon haasteesta. Jos et reagoi siihen niin oikeus antaa yksipuolien tuomion josta seuraa maksuhäiriömerkintä. Tämän jälkeen maksu voidaan periä ulosotossa.

        Sinulla on myös mahdollisuus pyytää että asia käsitellään normaalina siviiliriita-asiana. Jos oikeus päätyy maksuvelvollisuuden vahvistamiseen niin joudut todennäköisesti vielä maksamaan vastapuolen oikeudenkäyntikulut.

        Eikö joku vuosi sitten joku hävinnyt jollekin parkkifirmalle ja joutui vielä maksamaan 6000 euroa oikeudenkäyntikuluja?


      • Huikurin J
        rtyuiopas kirjoitti:

        Kyllähän he sen voivat oikeuteen viedä, kuten minkä tahansa kiistetyn laskun.

        Jos he vievät sen oikeuteen niin käräjäoikeus lähettää tiedoksiannon haasteesta. Jos et reagoi siihen niin oikeus antaa yksipuolien tuomion josta seuraa maksuhäiriömerkintä. Tämän jälkeen maksu voidaan periä ulosotossa.

        Sinulla on myös mahdollisuus pyytää että asia käsitellään normaalina siviiliriita-asiana. Jos oikeus päätyy maksuvelvollisuuden vahvistamiseen niin joudut todennäköisesti vielä maksamaan vastapuolen oikeudenkäyntikulut.

        Eikö joku vuosi sitten joku hävinnyt jollekin parkkifirmalle ja joutui vielä maksamaan 6000 euroa oikeudenkäyntikuluja?

        Mene sinne käräjille nyt ja vastaat siihen haasteeseen riita-asiana sen.

        Antaa paavojen maistaa omaa lääkettään. Ota asianajaja itsellesi kanssa, niin sinun tapauksessa mitään ei jää sinun maksettaviksi. Kaikki menee yksityisen parkkifirmanfirman laskuun.

        Ja mikä sinua edes pelottaisi, kun ethän sinä ole sitä autoa ajanut, eikä sinun tarvitse paavoille mitään kertoilla kuka sitä ajoi, eikä. Antaa heidän hoitaa työ ja kulut.

        Ja epäilen tuota kohtaa "saadaksemme sille maksutuomion jotta se voidaan periä ulosotossa".

        Ovatko he siellä optimistejä, kun noin voivat kirjoittaa, vai onko tämäkin paavojen aloitus??! :) .


      • muista vaatia
        Huikurin J kirjoitti:

        Mene sinne käräjille nyt ja vastaat siihen haasteeseen riita-asiana sen.

        Antaa paavojen maistaa omaa lääkettään. Ota asianajaja itsellesi kanssa, niin sinun tapauksessa mitään ei jää sinun maksettaviksi. Kaikki menee yksityisen parkkifirmanfirman laskuun.

        Ja mikä sinua edes pelottaisi, kun ethän sinä ole sitä autoa ajanut, eikä sinun tarvitse paavoille mitään kertoilla kuka sitä ajoi, eikä. Antaa heidän hoitaa työ ja kulut.

        Ja epäilen tuota kohtaa "saadaksemme sille maksutuomion jotta se voidaan periä ulosotossa".

        Ovatko he siellä optimistejä, kun noin voivat kirjoittaa, vai onko tämäkin paavojen aloitus??! :) .

        Muistaakseni kuluja pitää vaatia vastapuolen maksettavaksi. Muuten ne jäävät omalle kontolle. Eli muista vaatia kuljasi maksettavaksi.


      • Älä maksa yksityiselle!

        Itselleni on tullut ykstityisten antamista parkkisakoista pari kolme maksumuistutusta ja ilmoitus perintätoimien aloittamisesta. Kaikissa papereissa uhattiin käräjillä ja luottotietojen menettämisellä. Jo yli kaksi vuotta sitten saamaastani ensimmäisestä sakosta ei ole mitään enää kuulunut. Käräjille parkkifirmat/perintätoimisto lähde koska yksityisen firman antamalla sakolla/maksulla ei ole lainvoimaa. Eli niitä ei missään nimessä kannata maksaa!!!


      • älämaksa.

        "Onks tässä ketään,joka oli kans joskus saanut samankaltaisia uhkauskirjeitä? Tää näyttää ihan idiottimaiselta,ku ekan maksukehotuksen jälkeen suoraan oikeuteen? Ja millä perusteella? Olen liikuntarajoitteinen,en itse aja, KKO:n mukaan toimin oikein."

        On saatu. Ilmoita vain parkkiyhtiölle ja perintäfirmalle, että et ole kuljettaja, kun saat maksumuistutuksen. Ennen maksumuistutusta älä ota yhteyttä. Ja kiellä perintä,koska asia on riidanalainen. Perintätoimisto lopettaa silloin. Jos ei lopettaisi, tee valitus Aville.


    • uhkauksia

      Pääsääntöisesti nuo ovat pelkkiä uhkauksia. Mieli tekisi sanoa että varmuudella, mutta kun koskaan ei tiedä kuka on niiden kaveri jonka kanssa sasia on etukäteen sopivttu ja lähdetään hakemaan oikeudesta taas "esimerkkiä". Sinun tapauksessasi oikeastaan olisi toivottavaa että jopa veisivät sen oikeuteen. Sinne kannattaa palkata lakimeis ja vaatia että (hävinnyt) vastapuoli maksaa kulut.

    • 777789

      Itse en ainakaan lähtisi riskeeraamaan mitään oikeudessa vaikka en itse olisi ajanutkaan. Ilmoittaisin kyllä parkkipatelle kuka on ajanut ja saavat sitten häneltä yrittää perua niitä rahoja. Mieluummin kaverille muutaman kympin sakko kuin että ottaa itselleen riskin saada muutaman tonnin lasku oikeudenkäynnistä.

      • hooon

        "Itse en ainakaan lähtisi riskeeraamaan mitään oikeudessa vaikka en itse olisi ajanutkaan. "

        Niin, se riskihän on juuri sinulla, eli edustamallasi parkkiyhtiöllä.

        Auton omistajalla ei ole minkäänlaista riskiä, kun se näyttätaakka on parkkipuljulla, jolla ei ole mitään näyttöä pysäköijästä, joka oli vieläpä joku muu.


      • 777789
        hooon kirjoitti:

        "Itse en ainakaan lähtisi riskeeraamaan mitään oikeudessa vaikka en itse olisi ajanutkaan. "

        Niin, se riskihän on juuri sinulla, eli edustamallasi parkkiyhtiöllä.

        Auton omistajalla ei ole minkäänlaista riskiä, kun se näyttätaakka on parkkipuljulla, jolla ei ole mitään näyttöä pysäköijästä, joka oli vieläpä joku muu.

        "Auton omistajalla ei ole minkäänlaista riskiä, kun se näyttätaakka on parkkipuljulla, jolla ei ole mitään näyttöä pysäköijästä, joka oli vieläpä joku muu. "

        Kummasti vaan parkkifirmat ovat voittaneet kaikki tähänastiset oikeusjutut. Eli kyllä se riski on aika todellinen.

        Pointtini siis edelleen on se että JOS en itse ole ajanut autoa niin en kyllä itse menisi oikeuteenkaan riskeeraamaan häviötä. Irtaantuisin koko tilanteesta ja antaisin parkkifirmalle ennemmin kuskin tiedot kuin haaskaisin omaa aikaani tai rahaa koko sotkuun. Olisi sitten oikean kuskin asia että haluaako maksaa sakon vai ruveta riitelemään asiasta parkkifirman kanssa.


      • Kummitus 9
        777789 kirjoitti:

        "Auton omistajalla ei ole minkäänlaista riskiä, kun se näyttätaakka on parkkipuljulla, jolla ei ole mitään näyttöä pysäköijästä, joka oli vieläpä joku muu. "

        Kummasti vaan parkkifirmat ovat voittaneet kaikki tähänastiset oikeusjutut. Eli kyllä se riski on aika todellinen.

        Pointtini siis edelleen on se että JOS en itse ole ajanut autoa niin en kyllä itse menisi oikeuteenkaan riskeeraamaan häviötä. Irtaantuisin koko tilanteesta ja antaisin parkkifirmalle ennemmin kuskin tiedot kuin haaskaisin omaa aikaani tai rahaa koko sotkuun. Olisi sitten oikean kuskin asia että haluaako maksaa sakon vai ruveta riitelemään asiasta parkkifirman kanssa.

        Kumma juttu vaan kun viime joulukuussa parkkifirma hävisi oikeudenkäynnin omistajaa vastaan..

        Kumma juttu myös miten mikään lehti tai media ei uskalla uutisoida aiheesta

        Kumma juttu myös se, että parkkifirmalle tuli maksettavaa vain noin 200€


      • Toimin samoin

        Itse asiassa auton lainaamisen sääntö on että lainaaja vastaa kaikista juoksevista kuluista. Jos hyvää hyvyyttäni lainaan ilmaiseksi kalliin autoni niin en todella ala enää vääntämään mistään väärinpysäköinneistä, vaan kauppaan kuuluu että kaikki yhteydenotot päättyvät lyhyeen, kuskin yhteystietojen luovuttamiseen. Ellei sääntö miellytä niin vuokraamoista saa autoja.


      • Laskua perään
        Toimin samoin kirjoitti:

        Itse asiassa auton lainaamisen sääntö on että lainaaja vastaa kaikista juoksevista kuluista. Jos hyvää hyvyyttäni lainaan ilmaiseksi kalliin autoni niin en todella ala enää vääntämään mistään väärinpysäköinneistä, vaan kauppaan kuuluu että kaikki yhteydenotot päättyvät lyhyeen, kuskin yhteystietojen luovuttamiseen. Ellei sääntö miellytä niin vuokraamoista saa autoja.

        Samoin. Kun lainaan autoani, niin kuski vastaa tekemistään sopimuksistaan. Eli jos minulle tulee yksityisiltä lappuja, niin vastaan että en ollut kuski ja kehoitan heitä hoitamaan asiansa sopimuskumppaninsa kanssa, sekä lisäyhteydenotoista veloitan tietyn taksan mukaan. Jos he haluavat minun selvittävän kenelle olin autoni lainannut, niin selvitystyö maksaa 300 €/alkava tunti ja minimiveloitus on yksi tunti. En minä nyt ilmaiseksi paavoille mitään työtä tee. Jos he minulta haluavat tietoja joita eivät tajunneet ottaa talteen sopimusta tehdessään, niin saavat maksaa. Kuten tunnettua on, niin tyhmyydestä saa maksaa.


    • hooon

      "Olen saanut sakon pysäköintikiekon väärinkäytöstä..."

      Ja tämä parkkikiekon väärinkäyttö tarkoittaa, kai parkkiyhtiö kertoi mihin kyseinen väite perustui? Itse sain myös uhkauksen heti reklamoinnin jälkeen, vaikkakin se tuli perintäyhtiön välityksellä. Parkkipulju ei itse edes vaivautunut vastaamaan reklamaatioon. Ja se uhkailu oli pelkkää pelottelua, mitään ei ole kuulunut vuosienkaan päästä.

      • i'm amenda

        Pk-kiekko oli laitettu vahingossa etuaikaan.
        Niin, aika oudolta näyttää toi ''tänä aikana ette saa maksukehotuksia''. Kyllä,tiedän,ja olen tarkistanutkin,että KKO-n mukaan oikeus on puolellani, olen siitä ilmoitanutkin,kuin kirjoitin reklamaation.


      • hillosipuli
        i'm amenda kirjoitti:

        Pk-kiekko oli laitettu vahingossa etuaikaan.
        Niin, aika oudolta näyttää toi ''tänä aikana ette saa maksukehotuksia''. Kyllä,tiedän,ja olen tarkistanutkin,että KKO-n mukaan oikeus on puolellani, olen siitä ilmoitanutkin,kuin kirjoitin reklamaation.

        No sitten vaan oota sitä haastetta ja riita-asiasana käytte sen läpitte. Muistat vaan vaatia kulut näiltä paavoilta siihen haasteeseen. Sit hommaat asianajajan ja käyt hakemassa rahat oikeudesta!

        Suomi on oikeusvaltio, sinä voitat jutun 100% varmuudella, kun ethän sinä autoa ajanut, eikä sinun oikeudessa tarvtse nimetä ketään, jos et et sitä halua.

        Kaikki näyttötaakka yksityisellä parkkifirmalla, johan se on todettu oikeuksissa ja kuluttajariitalautannassakin. Sinulle ei koidu tuossa päänvaivaa, ja teet palveluksen myös kaikille parkkeerajille.

        Ohessa linkkin sinulle, josta käy KKO.n päätös kanssa vahvistettu ja kuluttajariitalautakunnan suositus. Pätee joka oikeusasteessa, eikun käräjöimään vaan.

        http://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2011/10/parkkiyhtiollanayttovelvollisuus.html


    • Tottakai voivat

      Normaali perintäprosessi. Mitä kuvittelit reklamaatiosi tarkoittavan muuta kuin ilmoitusta ettet halua sakkoa maksaa. Silloin asia menee oikeuteen. Pitäisi vähän harkita mitä ilmoittelee ellet tahdokaan oikeuteen. Maksamalla voit ehkä vielä prosessin katkaista, riippuen kuinka pitkällä se jo on.

      • se amenda

        No jooo jooo. Ennen,ku sanoa jotain,suosittelisin tarkistaa asian ensin. Avaa vaikka se y.m. linkki ja lue. Kyllä,minä olen tarkistanut asian ennen kuin reklamoin ja tiedän 100% olevani oikeassa. Yllätti vain se vastaus,niin itsevarmalta se näytti,mutta ei enää!


      • Niin,
        se amenda kirjoitti:

        No jooo jooo. Ennen,ku sanoa jotain,suosittelisin tarkistaa asian ensin. Avaa vaikka se y.m. linkki ja lue. Kyllä,minä olen tarkistanut asian ennen kuin reklamoin ja tiedän 100% olevani oikeassa. Yllätti vain se vastaus,niin itsevarmalta se näytti,mutta ei enää!

        Hehän saavat reagoida reklamaatioon kuten tahtovat, joko hyväksyä tai hylätä vaatimuksen. Ei asiassa pitäisi mitään ihmeellistä olla. Oikeudessahan se viime kädessä sitten ratkeaa onko maksuvelvoite.


      • hooon

    • 13+14

      Jos sinulla ei ole ajokorttia, niin silloin sinä et voi olla sopimuksen tekijä.
      Minä sinuna jopa ärsyttäisin parkkifirmaa viemään oikeuteen.
      Esität vain todistuksen oikeudessa, että sinulla ei ole ajokorttia, silloin et voi olla kuljettaja.

      Jos pelkäät sitä, että oikeudessa kaivetaan se kuljettaja esille, niin
      tuohon kysymykseen vastataan "en muista". asia jää siihen.

      Muista hommata asianajaja. helpottaa hommaa oikeudessa.
      Muista pyytää korvauksia vaikka henkisestä kärsimyksistä jne.

      • Voi tietenkin

        mätkähtää kaupan päälle syyte kortitta ajamisesta.


      • http://upload.wikime
        Voi tietenkin kirjoitti:

        mätkähtää kaupan päälle syyte kortitta ajamisesta.

        Kortitta ajosta ei tule syytettä, se voidaan hoitaa kirjallisella menettelyllä, eli poliisi lyö sakkolapun käteen, ja voit maksaa sen pois...

        Voit vastata oikeudessa samoin kuin multa poliisi kysyi kuka ajoi autollani ylinopeutta "Kuljettaja ei tiedossa, en ollut mukana autossa XXX-333 tapahtuma-aikana, tapahtuma-aikana olin Kaarinassa"


      • Kyl määki Kaarinas
        http://upload.wikime kirjoitti:

        Kortitta ajosta ei tule syytettä, se voidaan hoitaa kirjallisella menettelyllä, eli poliisi lyö sakkolapun käteen, ja voit maksaa sen pois...

        Voit vastata oikeudessa samoin kuin multa poliisi kysyi kuka ajoi autollani ylinopeutta "Kuljettaja ei tiedossa, en ollut mukana autossa XXX-333 tapahtuma-aikana, tapahtuma-aikana olin Kaarinassa"

        Tuomarilla kyllä konsteja riittää, siitä on turha huolehtia..


      • http://keskustelu.su
        Kyl määki Kaarinas kirjoitti:

        Tuomarilla kyllä konsteja riittää, siitä on turha huolehtia..

        Riittää toki konsteja...

        Kysytään omistajan tilinumero

        Tämän jälkeen valvontafirmalle käteen 200€ lasku ja toivotetaan päivänjatkot


      • älä maksa
        Kyl määki Kaarinas kirjoitti:

        Tuomarilla kyllä konsteja riittää, siitä on turha huolehtia..

        "Tuomarilla kyllä konsteja riittää, siitä on turha huolehtia.."

        Tuomari ei ole paavon apulainen. Se menee niin, että tuomari pyytää paavoa todistamaan, että hänen nimeämänsä henkilö oli auton kuljettaja. Ja kun paavo ei pysty, syytetyn asianajaja esittää korvauksia syyttömälle autonomistajalle ja esittää samalla oman laskunsa. Ja tuomari sitten päättää, paljonko paavolle tulee maksettavaa. Suomessahan hävinnyt maksaa viulut,mikä on ihan oikein.


    • 13-4

      Nää on paatuneita elättejä, työttömiä ja sairaseläkeläisiä, ne osaa neuvoa kaikissa sosiaalietuuksien pummaus-asioissa. Neuvoja löytyy myös pummilla junassa matkustamiseen.

      • hooon

        Aika hyvin paavot on ajettu nurkkaan, kun eivä näytä löytävän mitään keinoa päästä ulos sieltä. No paavot ja muut rikolliset ova tietysti suurimpia pummeja, tekisitte edes joskus jotain tuottavaa työtä.


      • Mikkonen M

        "Nää on paatuneita elättejä, työttömiä ja sairaseläkeläisiä, ne osaa neuvoa kaikissa sosiaalietuuksien pummaus-asioissa. Neuvoja löytyy myös pummilla junassa matkustamiseen."

        Eikö massapostitus ollutkaan kiellettyä? Ilmeisesti ei, kun lainauksessa oleva parkkisakkoihin liittymätön kommentti on hieman muunnettuna joka ketjussa useaan kertaan!


      • Maruze
        Mikkonen M kirjoitti:

        "Nää on paatuneita elättejä, työttömiä ja sairaseläkeläisiä, ne osaa neuvoa kaikissa sosiaalietuuksien pummaus-asioissa. Neuvoja löytyy myös pummilla junassa matkustamiseen."

        Eikö massapostitus ollutkaan kiellettyä? Ilmeisesti ei, kun lainauksessa oleva parkkisakkoihin liittymätön kommentti on hieman muunnettuna joka ketjussa useaan kertaan!

        Mikkonen M lannottas suht ison pellon pelkällä puhumisella, kaveri haastelee ko ois leukaa ollenkaan!


    • hoh hoijaa

      Omistaa auton mutta ei ole edes ajokorttia...älä nyt naurata.

      • kuka uskoo

        ja miksi lainaa autoa jos hän ei noudata lakia ja sinulle tulee maksut. Entä jos ajaa valvontakameraan ja saat 2000 euron sakot? Aika tyhmää ja keksitty juttuhan tämä on mutta silti.


      • Auto Nomistaja
        kuka uskoo kirjoitti:

        ja miksi lainaa autoa jos hän ei noudata lakia ja sinulle tulee maksut. Entä jos ajaa valvontakameraan ja saat 2000 euron sakot? Aika tyhmää ja keksitty juttuhan tämä on mutta silti.

        Eihän näitä kukaan usko. Minun bilikka maksoi 50 tonnia riihikuivaa. En todella lainaile sitä kuin harkiten, ja vain henkilöille joista voin olla varma että vastaavat velvoitteistaan jos kolhivat tai muuten rötöstelevät.


      • 1+1

        Entäpä jos on invalidi ja omistaa auton, muttei saa korttia?


      • kaikkea sitä
        1+1 kirjoitti:

        Entäpä jos on invalidi ja omistaa auton, muttei saa korttia?

        Miksi hän sitten omistaa auton jos ei voi ajaa????Kai ne ajavat jo invataksilla jos näin on asiat.


    • NiskalaukausPaawoill

      Hahaha! Taas lyö PaaWojen polvet saksanpolkkaa! Eikö rahaa tuukkaan enää, kun pitää tulla tänne valehtelmaan ja vääristelemään asiosta... :D

      • 123abc

        Vai saksanpolkkaa :D miten sitä temutaan? Pitääkö olla humppahousut jalassa?


    • Mitä sitten?

      Ei autoa kortilla ajeta.

    • Poikki tuollainen

      Tyypillä on auto mutta ei ajokorttia, Mitään hajua kuka autolla liikkuu ja tehtailee sakkoja sillä verukkeella että auton omistajalla ei ole ajokorttia. Tällälailla tässä yhteiskunassa kehittyy tollanen välinpitämättömien joukko. Jos tulee sakko ja auton omistaja kiistää sen, Todistustaakka pitäis olla auton omistajalla.

      • tod.taakka oikein

        Sopimusoikden periaate on että sopimukseen vetoavan pitää osoittaa sopimusosapuolensa. Kuka ehdottaa muuta on kyllä ymmärtämätön asiasta. Todistustaakka sopimuksista on niillä joilla sen pitää olla, eli sopimuksen osapuolilla ja siihen vetoavaan.

        Se että saa verukkeiden perusteella hoitaa viranomaistehtäviä aiheuttaa sen että kunnioitus lakia javiranomaisia kohtaan murenee ja väliinpitämättömyys lakia kohtaan lisääntyy. Yksityiset paavot pitäisi saada kuriin ja valvoa oikeasti että lakia noudatetaan ja pysäköintiä valvotaan lain mukaisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe