Tunnustus

pakenija

1. Olen tänään viettänyt täällä aikaani enemmän kuin muulloin koska tein lupauksen itselleni että tänään on viimeinen päivä kun täällä olen.

2. olen keräillyt koneelleni kirjanmerkkeihin aloituksiani muistiin ja lukenut tänään niitä läpi miettien onko joku mahdollisesti ketjuun vastanneista minua tunnistanut.Huomannut olen että minuun reagoi joku hyvin vahvasti. Voimakkaasti. Välillä positiivisesti ja välill negatiivisesti. Olen yrittänyt selvittää onko se sattumaa vai joku oikeasti tunnistanu..

3. Minun pitäisi valita alkaako tapaileen erästä miestä katsoen tuleeko siitä jotain ja unohtaa kokonaan tämä kaipaamani ihminen vai ehkä sittenkin ottaa vielä yhteyttä.. ja siksi olen täällä tänään ollut ja selaillut aloituksiani ja muiden vanhoja aloituksia.

4.kaipaamani ihminen on varattu joten olen pitänyt silmäni auki ja vaihtoehdot avoinna niinkuin terve ihminen sellaisessa tilanteessa tekisi kun ajatus on että toinen on varattu eikä yhtään kiinnostunut.

5. en tiedä mitä teen... minulla on valinta tilanne ja en osaa valita. Minulle tarjottais rakkautta, välittämistä, yhteinen elämä& koti, hellyyttä, tukea, turvaa mutta minä epäröin koska.. Jokin minussa epäilee että asiat ei ole niinkuin luulen.. ikävöimäni ihmisen suhteen.. aavistus josta en pääse eroon.. järki sanoo sitä naurettavaksi epäilyksi.

istun tässä vaikka koko yön kunnes saan pääni selväksi ja päätöksen tehtyä. Selaan aloituksiani ja muita aloituksia kuukausien ajalta läpi kunnes päätökseni on valmis.Tänään on viimeinen päivä/yö täällä sen lupasin itselleni joten tänään on päätökseni synnyttävä. Sen jälkeen pyyhin koneeni muistista kaiken ja lopetan täällä.

38

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ejmkoljkiyiosas

      Sinuna en yrittäisi selvittää sitä asiaa täällä palstalla. Ottaisin yhteyttä siihen kaipaamaani varattuun ja yrittäisin puhua asiat selviksi. Se olisi oikein sitä sun mahdollista uutta miestäsikin kohtaan. Kukaan ei ansaitse sitä, että on suhteessa, jossa toinen kaipailee jonkun menetetyn perään. Ja jos et tiedä tuon varatun tunteita, saatat myöhemmin jatkossa uskotella itsellesi, että siitä olisi tullut kuitenkin jotain. Ei se olisi oikein sinulle itsellesikään.

    • ihmettelen vaan

      Miksi noin iso asia olisi ratkaistavissa täällä palstalla? Ratkaisu löytyisi varmemmin sydämestäsi kuin palstalta.

      • pakenija

        Mun moraali on korkea ja olen todella suoraselkäinen. En voisi elää itseni kanssa jos yrittäisin tunkea kolmannekspyöräksi. Ette ehkä pysty ymmärtään mutta musta se on moraalisesti niin väärin että en voi ylittää sitä rajaa ilman voimakasta itseinhoa ja vihaa. Tekisin hallaa itselleni. Olen kamppaillut moraalisen näkemykseni kanssa pitkään mutta aina omatunto tulee vastaan enkä vaan voi. Olen kyllä yrittänyt päästä siitä mutta kun en millään meinaan pystyä

        tiedän että tää mies joka mut haluaisi on muhun tosi rakastunut ja pettymys olisi suuri jos minulle hän ei olisi sydämen ykkönen.. siksi epäröinkin alkaa tapaileen häntä vakavasssa mielessä.. se olisi väärin taas häntä kohtaan... jos kieltäydyn menetän ystävänäkin hänet sillä hän alkaisi vihaamaan mua torjunnan takia.


      • ejmkoljkiyiosas
        pakenija kirjoitti:

        Mun moraali on korkea ja olen todella suoraselkäinen. En voisi elää itseni kanssa jos yrittäisin tunkea kolmannekspyöräksi. Ette ehkä pysty ymmärtään mutta musta se on moraalisesti niin väärin että en voi ylittää sitä rajaa ilman voimakasta itseinhoa ja vihaa. Tekisin hallaa itselleni. Olen kamppaillut moraalisen näkemykseni kanssa pitkään mutta aina omatunto tulee vastaan enkä vaan voi. Olen kyllä yrittänyt päästä siitä mutta kun en millään meinaan pystyä

        tiedän että tää mies joka mut haluaisi on muhun tosi rakastunut ja pettymys olisi suuri jos minulle hän ei olisi sydämen ykkönen.. siksi epäröinkin alkaa tapaileen häntä vakavasssa mielessä.. se olisi väärin taas häntä kohtaan... jos kieltäydyn menetän ystävänäkin hänet sillä hän alkaisi vihaamaan mua torjunnan takia.

        Koska sulle on tärkeää nimenomaan se, että toimit oikein kaikkia osapuolia kohtaan ja omia tunteitasi, niin ulkopuolisen silmin sun kannattaisi unohtaa nuo molemmat - ainakin vähäksi aikaa. Jollet ole täysin varma siitä, että pystyt olemaan tämän uuden miehen kanssa rehellisesti omasta halustasi. Enemmän se sua inhoaisi lopulta, nos et olisi aidosti mukana.


      • edell.
        pakenija kirjoitti:

        Mun moraali on korkea ja olen todella suoraselkäinen. En voisi elää itseni kanssa jos yrittäisin tunkea kolmannekspyöräksi. Ette ehkä pysty ymmärtään mutta musta se on moraalisesti niin väärin että en voi ylittää sitä rajaa ilman voimakasta itseinhoa ja vihaa. Tekisin hallaa itselleni. Olen kamppaillut moraalisen näkemykseni kanssa pitkään mutta aina omatunto tulee vastaan enkä vaan voi. Olen kyllä yrittänyt päästä siitä mutta kun en millään meinaan pystyä

        tiedän että tää mies joka mut haluaisi on muhun tosi rakastunut ja pettymys olisi suuri jos minulle hän ei olisi sydämen ykkönen.. siksi epäröinkin alkaa tapaileen häntä vakavasssa mielessä.. se olisi väärin taas häntä kohtaan... jos kieltäydyn menetän ystävänäkin hänet sillä hän alkaisi vihaamaan mua torjunnan takia.

        En ymmärrä. Et voi ryhtyä kolmanneksi pyöräksi. No miten tämä aloitusten plärääminen sitten ratkaisee tuon ongelman? Ei kai puhuminen kaivatun kanssa vielä mitään kolmaspyörämeininkiä ole? Saahan sitä tunteista puhua vaikka olisi varattu. Toinenhan tekee itse omat päätöksensä omien tunteidensa perusteella.


      • pakenija
        edell. kirjoitti:

        En ymmärrä. Et voi ryhtyä kolmanneksi pyöräksi. No miten tämä aloitusten plärääminen sitten ratkaisee tuon ongelman? Ei kai puhuminen kaivatun kanssa vielä mitään kolmaspyörämeininkiä ole? Saahan sitä tunteista puhua vaikka olisi varattu. Toinenhan tekee itse omat päätöksensä omien tunteidensa perusteella.

        luen omat kirjoitukseni läpi uudelleen ja muistelen mitä ajatellut ja tuntenut niitä kirjoittaessa ja katselen kommentit läpi ja mietin samalla mitä minulle kommenteissa neuvottu/sanottu. En ole mikään lässytysten kirjoittaja joten kirjoitukset ovat olleet hyvin asiapitoisia ja kommentoijilta on tullut paljon neuvoja minulle sekä muutamia tunnepurkauksiakin. Niitä lueskelen ja mietin uudelleen,

        Totta.. tuo että ehkä pitäisi unohtaa molemmat vaan. Olen kuitenkin hirveällä halulla haluamassa jatkaa elämääni eteenpäin ja siksi en malttaisi enää odotella..ei tapailu nyt tarkoita vielä seurustelua mutta sillä ajatuksella tutustumisen aloitusta se tarkoittaa enkä haluaisi leikisti olla mukana vaan ihan tosissaan kun sellaiseen ryhdyn..


      • Selvähän se
        pakenija kirjoitti:

        Mun moraali on korkea ja olen todella suoraselkäinen. En voisi elää itseni kanssa jos yrittäisin tunkea kolmannekspyöräksi. Ette ehkä pysty ymmärtään mutta musta se on moraalisesti niin väärin että en voi ylittää sitä rajaa ilman voimakasta itseinhoa ja vihaa. Tekisin hallaa itselleni. Olen kamppaillut moraalisen näkemykseni kanssa pitkään mutta aina omatunto tulee vastaan enkä vaan voi. Olen kyllä yrittänyt päästä siitä mutta kun en millään meinaan pystyä

        tiedän että tää mies joka mut haluaisi on muhun tosi rakastunut ja pettymys olisi suuri jos minulle hän ei olisi sydämen ykkönen.. siksi epäröinkin alkaa tapaileen häntä vakavasssa mielessä.. se olisi väärin taas häntä kohtaan... jos kieltäydyn menetän ystävänäkin hänet sillä hän alkaisi vihaamaan mua torjunnan takia.

        Kun kerrot että olet suoraselkäinen ja moraalisi on korkea, anna sen ohjata elämääsi. Älä tee mitään sisäisiä tuntemuksiasi vastaan. Jos mies on varattu annat hänen olla!


      • pakenija
        Selvähän se kirjoitti:

        Kun kerrot että olet suoraselkäinen ja moraalisi on korkea, anna sen ohjata elämääsi. Älä tee mitään sisäisiä tuntemuksiasi vastaan. Jos mies on varattu annat hänen olla!

        Oletus on se että hän on. Varmaksi en tiedä. mutta koska oletus tämä niin en ole tehnyt yhtään mitään. Ehkä olet oikeassa että mä vain unohdan ja otan selvää mitä tämän miehen kanssa mahtaa tulevaisuus tuoda joka haluaisi minut itselleen kokonaan. Parasta niin. Se on kaikille parempi etten sotkeennu varattujen kuvioihin enkä edes oletetusti varattujen kuvioihin.


    • 23+rewisc

      Joo v1tun hyvä idea selailla jotain aloituksia ja sen mukaa päätellä mitä teet elämälläsi :DD ei jumalauta.... :D

      • pakenija

        Joskus sitä oman pään ajatukset ei ole ne kaikkein järkevimmät vaan ulkopuoleta tulee ne fiksummat ideat.

        nimimerkki: ex itsemurhakandidaatti jonka ajatukset ei silloin oleet niin fiksuja vaan ne hyvät neuvot mistä vain olisi olleet parempia kuin ne oman pään ajatukset.


    • Apua???

      Jos on ajatus, että toinen on varattu, eikä yhtään kiinnostunut? Eikö ole tervettä unohtaa se ihminen siinä mielessä, missä nyt tätä ihmistä yrität ilmeisesti analysoida ja punnita? Tarkoitatko tuossa myös epäileväsi kyseisen henkilön rehellisyyttä, kiinnostuksen puutteen suhteen? Sinulla on aavistus että hän vain esittää ei kiinnostunutta?

      Ei tervettä tämä touhu, täällä palstalla. Tulee todella spooky olo :-0

      • pakenija

        tarkoitan että vain luulen että hän varattu.


      • vaikea sanoa
        pakenija kirjoitti:

        tarkoitan että vain luulen että hän varattu.

        Päätöksiä ei kannata tehdä pakottamalla. Anna ap itsellesi aikaa. En haluaisi neuvoa, mut yhden neuvon annan: vaikutat minusta liian jyrkältä, suhtaudu asiaan pikkuisen avoimemmin eri kanteilta ja eihän puhuminen avoimesti toisen kanssa voi olla niin paha juttu. Asiat voi puhumattomuudella mennä tosi solmuun. Kunnon moraali on muutoin arvostettava juttu.


      • Apua???
        pakenija kirjoitti:

        tarkoitan että vain luulen että hän varattu.

        Luulet että on varattu ja luulet myös ettei ole kiinnostunut?


      • pakenija
        vaikea sanoa kirjoitti:

        Päätöksiä ei kannata tehdä pakottamalla. Anna ap itsellesi aikaa. En haluaisi neuvoa, mut yhden neuvon annan: vaikutat minusta liian jyrkältä, suhtaudu asiaan pikkuisen avoimemmin eri kanteilta ja eihän puhuminen avoimesti toisen kanssa voi olla niin paha juttu. Asiat voi puhumattomuudella mennä tosi solmuun. Kunnon moraali on muutoin arvostettava juttu.

        Tunnustan. olen joissain asioissa tosi ehdoton ja periksiantamaton. Näkemykset joihinkin arvo ja moraali kysymyksiin mulla on jyrkät.

        Nyt oon taas ihan sekaisin.. äsken jo päätin alkaa vaan tapaileen sitä miestä ja olin jo sulkemassa tätä ja pyyhkimässä kirjanmerkit muistista tyytyväisenä jonkun ratkaisun syntymiseen mutta nyt taas oon vähän pihalla..

        pitää miettiä..


      • kysyjä
        pakenija kirjoitti:

        Tunnustan. olen joissain asioissa tosi ehdoton ja periksiantamaton. Näkemykset joihinkin arvo ja moraali kysymyksiin mulla on jyrkät.

        Nyt oon taas ihan sekaisin.. äsken jo päätin alkaa vaan tapaileen sitä miestä ja olin jo sulkemassa tätä ja pyyhkimässä kirjanmerkit muistista tyytyväisenä jonkun ratkaisun syntymiseen mutta nyt taas oon vähän pihalla..

        pitää miettiä..

        Miksi ratkaisu pitää tehdä pakottamalla ja juuri tänään? Eikö elämäsi anna joustovaraa antaa itsellesi aikaa enempää?

        Hätiköinti ei tunneasioissa kannata.


      • pakenija
        kysyjä kirjoitti:

        Miksi ratkaisu pitää tehdä pakottamalla ja juuri tänään? Eikö elämäsi anna joustovaraa antaa itsellesi aikaa enempää?

        Hätiköinti ei tunneasioissa kannata.

        Koska olen niin pitkään miettinyt asiaa.. joskus on päätöksien aika. Olen jahkaillut niin pitkään ja nyt mielestäni on jo itseään vähän pakotettava.. jotta pääsen elämässä eteenpäin.


      • kysyjä
        pakenija kirjoitti:

        Koska olen niin pitkään miettinyt asiaa.. joskus on päätöksien aika. Olen jahkaillut niin pitkään ja nyt mielestäni on jo itseään vähän pakotettava.. jotta pääsen elämässä eteenpäin.

        No mitä sinä tunnet sitä varattua kohtaan? Etkö voisi suoralta kädeltä vaan valita sitä tyrkyllä olevaa miestä?

        Kyllä minä ainakin ensin juttelisin sen varatunkin kanssa ennen päätösten tekemistä. Muuten saattaisin miettiä myöhemmin 'mitä jos'...


      • pakenija
        kysyjä kirjoitti:

        No mitä sinä tunnet sitä varattua kohtaan? Etkö voisi suoralta kädeltä vaan valita sitä tyrkyllä olevaa miestä?

        Kyllä minä ainakin ensin juttelisin sen varatunkin kanssa ennen päätösten tekemistä. Muuten saattaisin miettiä myöhemmin 'mitä jos'...

        (sori nyt mutta aijon vastata tähän vaikka luetkin täällä näitä nyt)

        ikävöin usein. Mulla on tunne että hän saattaisi olla se oikea. ihastunut olen selkeästi kun hän ei mielestäni vaan poistu..haluan hänelle vain parasta. Oli se sitten mitä tahansa..


      • kysyjä
        pakenija kirjoitti:

        (sori nyt mutta aijon vastata tähän vaikka luetkin täällä näitä nyt)

        ikävöin usein. Mulla on tunne että hän saattaisi olla se oikea. ihastunut olen selkeästi kun hän ei mielestäni vaan poistu..haluan hänelle vain parasta. Oli se sitten mitä tahansa..

        Sitten puhut sen kanssa, niin yksinkertaista.
        Öitä! Tsemppiä.


    • hohhohhoo

      mitä soopaa! :D

      • pakenija

        lastentarha on muualla. Tämä on aikuisten palsta. Tämä on lasten nukkuma aika.. Liian kovaa luettavaa pikkuisille. nukkumatti kutsuu. hyvää yötä äidin kulta pallero


    • åiåi

      Hyvänen aika jos tämän palstan kirjoitusten perusteella mitään päätöksiä teet! Palsta on täynnänsä kaikensortin säätäjiä, prkl.

      Voi voi. Kenties tämä on tietty ÄO-testi koko portaali...

      • pakenija

        Lue kaikki kommenttini tästä ketjusta niin asia selviää miksi ne luen. Ihmiset täällä osaa myös neuvoa älykkäitä ja fiksujakin asioita noiden teini kommenttien ja lapsellisuuksien lisäksi (ne kertoo ÄO:sta jotain kun sellaisia ylipäätään pitää kirjoittaa) Täällä on paljon elämää kokeneita ihmisiä joilla ihan hyviä ajatuksia ja neuvoja minulle tullut tänne aikaisempiinkin ketjuihin.

        Noi lastentarha kommentit on mappi Ö settiä heti. täyttä tyhjää pierua vaan... tyhjän elämän tyhjää jauhantaa mutta jotkut täällä loistaa älykkyydellään ja on siitä monesti pisteitä multa saanut. Saanut jopa tämän itsepäisen ihmisen ajattelemaan asioista tarkemmin,.


      • åiåi
        pakenija kirjoitti:

        Lue kaikki kommenttini tästä ketjusta niin asia selviää miksi ne luen. Ihmiset täällä osaa myös neuvoa älykkäitä ja fiksujakin asioita noiden teini kommenttien ja lapsellisuuksien lisäksi (ne kertoo ÄO:sta jotain kun sellaisia ylipäätään pitää kirjoittaa) Täällä on paljon elämää kokeneita ihmisiä joilla ihan hyviä ajatuksia ja neuvoja minulle tullut tänne aikaisempiinkin ketjuihin.

        Noi lastentarha kommentit on mappi Ö settiä heti. täyttä tyhjää pierua vaan... tyhjän elämän tyhjää jauhantaa mutta jotkut täällä loistaa älykkyydellään ja on siitä monesti pisteitä multa saanut. Saanut jopa tämän itsepäisen ihmisen ajattelemaan asioista tarkemmin,.

        Ei riitä aika eikä kiinnostus joutaviin jorinoihin joita suoltavat jopa jotkin sairaat henkilöt tarkoituksenaan hämmentää.

        Täältä ei voi tunnistaa ketään ellei ole etukäteen sovittu jotain tai tietty aikamääre & paikka. Sörry.


      • pakenija
        åiåi kirjoitti:

        Ei riitä aika eikä kiinnostus joutaviin jorinoihin joita suoltavat jopa jotkin sairaat henkilöt tarkoituksenaan hämmentää.

        Täältä ei voi tunnistaa ketään ellei ole etukäteen sovittu jotain tai tietty aikamääre & paikka. Sörry.

        Saanko kysyä miksi kiinnosti kommentoida? poistuisikos sitten ketjusta?

        oot liian nuori kirjoitustyylisi perusteella. En etsi teiniä joka kirjoittaa noin.. Vähän on aikuisemmin ajatteleva ihminen nyt kaipauksen kohteena.


      • taidat ottaa
        pakenija kirjoitti:

        Lue kaikki kommenttini tästä ketjusta niin asia selviää miksi ne luen. Ihmiset täällä osaa myös neuvoa älykkäitä ja fiksujakin asioita noiden teini kommenttien ja lapsellisuuksien lisäksi (ne kertoo ÄO:sta jotain kun sellaisia ylipäätään pitää kirjoittaa) Täällä on paljon elämää kokeneita ihmisiä joilla ihan hyviä ajatuksia ja neuvoja minulle tullut tänne aikaisempiinkin ketjuihin.

        Noi lastentarha kommentit on mappi Ö settiä heti. täyttä tyhjää pierua vaan... tyhjän elämän tyhjää jauhantaa mutta jotkut täällä loistaa älykkyydellään ja on siitä monesti pisteitä multa saanut. Saanut jopa tämän itsepäisen ihmisen ajattelemaan asioista tarkemmin,.

        tämän palstailun vähän liian vakavasti. Et ehkä itse huomaa, miten hulluja pohdiskelet, mutta näin ulkopuolisen silmin luettuna kirjoittelusi tuntuu vähän yliampuvalta. :|


      • pakenija
        taidat ottaa kirjoitti:

        tämän palstailun vähän liian vakavasti. Et ehkä itse huomaa, miten hulluja pohdiskelet, mutta näin ulkopuolisen silmin luettuna kirjoittelusi tuntuu vähän yliampuvalta. :|

        Missä kohti? Eräs ketju pitäisi tähän linkittää jotta ymmärtäisitte mitä tarkoitan neuvoilla. En kuvittele tunnistavani ketään koska en tunnista vaan että joku on tunnistanut minut täältä ja eräs onkin ja juuri sen kanssa tapailua mietinkin. Hän tietää tämän kuvion joten tämä keskustelu on hänelle avointa luettavaa. ei mitään salattavaa ole. lukeekin varmasti tuolla jossain :)


      • åiåi
        pakenija kirjoitti:

        Saanko kysyä miksi kiinnosti kommentoida? poistuisikos sitten ketjusta?

        oot liian nuori kirjoitustyylisi perusteella. En etsi teiniä joka kirjoittaa noin.. Vähän on aikuisemmin ajatteleva ihminen nyt kaipauksen kohteena.

        Tupsahdin vierailulle ja poistun kun poistun.

        Ja ad hominemiiin taas, uskallan väittää olevani sinua iäkkäämpi vaikken ehkä vanhempi. ;) Jatkoja.


      • pakenija
        åiåi kirjoitti:

        Tupsahdin vierailulle ja poistun kun poistun.

        Ja ad hominemiiin taas, uskallan väittää olevani sinua iäkkäämpi vaikken ehkä vanhempi. ;) Jatkoja.

        Kommentoit sillä tyylillä että en usko. Kukaan järkevä ihminen ei kirjoittele asioita lukematta ensin koko ketjua ja ottamatta selvää taustoista. Vain täysi idiootti komentoi omien mielikuvitus ajatusten perusteella. Kysyä kannattaa. ottaa selvää kannattaa. selvittää taustat kannattaa JA sitten kommentoida. Nyt kommentoit omia luulojasi. Minusta et juurikaan tiedä. luulet tietäväsi.

        Ikäsi on 19-25 v


      • åiåi
        pakenija kirjoitti:

        Kommentoit sillä tyylillä että en usko. Kukaan järkevä ihminen ei kirjoittele asioita lukematta ensin koko ketjua ja ottamatta selvää taustoista. Vain täysi idiootti komentoi omien mielikuvitus ajatusten perusteella. Kysyä kannattaa. ottaa selvää kannattaa. selvittää taustat kannattaa JA sitten kommentoida. Nyt kommentoit omia luulojasi. Minusta et juurikaan tiedä. luulet tietäväsi.

        Ikäsi on 19-25 v

        Uf. Turahdin avausviestiin, en ketjuun enkä alennu enää tuolle tasolle. Tschüss. Ehkä.


      • ...............
        åiåi kirjoitti:

        Uf. Turahdin avausviestiin, en ketjuun enkä alennu enää tuolle tasolle. Tschüss. Ehkä.

        alennuit jo. kakara. jätätkö naiseni rauhaan vai pitääkö suu tulla opettaan tavoille?


      • neuvoo
        ............... kirjoitti:

        alennuit jo. kakara. jätätkö naiseni rauhaan vai pitääkö suu tulla opettaan tavoille?

        Palstat on tällaisia. Ei kannata provosoitua vaan pitää fokus asiassa ja sivuuttaa kommentit jotka ei hyödytä.


      • pakenija
        ............... kirjoitti:

        alennuit jo. kakara. jätätkö naiseni rauhaan vai pitääkö suu tulla opettaan tavoille?

        En mä sun naises kyllä vielä ole mutta kiitos nyt silti tuesta :)


    • pie-ni

      Aloittaja tsemppiä päätösiisi, elämä on useinkin aika painavaa kuin rankkasade ja joskus pitää rämpiä päätösten ja ajatusten suossa jotta pääsee vihdoinkin raikkaaseen ilmaan. ja niitä itsekin teen juuri parhaillaan

    • riittää

      Arvasinhan mä että sä et pysty siihen! Et ole poistanut kirjanmerkeistä vielä näitä! Täällä tämäkin on vielä! Lopeta jo sen mulkun ikävöinti ja puolustelu. Sä sairastuit, yritit suojella, pelkäsit, sulla oli vaikeaa ja se mulkvisti tiesi sen! Teit virheen mutta se että se otti heti jonkun ämmän kun torjuit kertoo paljon. Sori mutta nyt tää sun konees pyyhitään ja tähän tulee joku roti. Tämä mesta ei tee hyvää sulle.

    • Elämää ei tää..

      Olet vielä nuori ja lapsellinenkin, kun selvittele elämääsi täällä palstalla. Tuskin mikään selkenee, toivon että saat asiasi ratkaistua irl.

      • revi persees

        Leipä läpi umpeen! Se ei enää tänne vastaamaan tule. Asennan sille nyt lapsilukkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe