Mover on nyt tätä mieltä

kissa kissa

"Minä en vaikene mamujen ja islamin rasismista.

Jos joku sellaista kokee, niin ilmoitusta vaan seriffin kansliaan - heti ja sellaisenaan: Kaikkinainen kyseisenlainen suhtautuminen tulee karsittavaksi nollatoleranssilla pois."



Joten otan uudelleen esiin kysymyksen: keskustellaanko muslimien rasismista
"juutalaiset ovat koiria ja apinoita"

Aikaisemmin vastaus oli " ei keskustella" mutta entä nyt?

38

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä oli vastaus: "ei keskustella" - niin otan sen ihan ekana pois?

      • ¢..

        miksi et leimannut aloittajaa heti rasistiksi kuten teit sen lippuperse aloituksen tekijälle?


      • kissa kissa

        Mover
        20.7.2014

        Sitä ihmettelin kun se oli kadonnut keskusteluhausta...

        mitta jatketaan kuitenkin, samalla kun etsin sitä, mitä vastaat nyt


      • kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014

        Sitä ihmettelin kun se oli kadonnut keskusteluhausta...

        mitta jatketaan kuitenkin, samalla kun etsin sitä, mitä vastaat nyt

        No - minä en o tuommasta ikänä kirjoittanutkaan.

        Mutta vastaan tietty, nytkin, tämmösiin - ja se käy näin:

        Ensimmäisenä meidän tulee tehdä selväksi se, että rasismi ylimalkaan - eli jonkun ihmisen arviointi pelkän taustatekijänsä - eli etnisen-, kansallisen-, uskonnollisen- tai kielellisen viiteryhmänsä perustelle on tuomittavaa.

        Ok?


      • kissa kissa
        Mover kirjoitti:

        No - minä en o tuommasta ikänä kirjoittanutkaan.

        Mutta vastaan tietty, nytkin, tämmösiin - ja se käy näin:

        Ensimmäisenä meidän tulee tehdä selväksi se, että rasismi ylimalkaan - eli jonkun ihmisen arviointi pelkän taustatekijänsä - eli etnisen-, kansallisen-, uskonnollisen- tai kielellisen viiteryhmänsä perustelle on tuomittavaa.

        Ok?

        Mover
        20.7.2014 14:52

        No - minä en o tuommasta ikänä kirjoittanutkaan.



        OHHOH Antakaa nitroa saan sydiksen tuon Moverin kanssa. Kyllä sinä sanoit juuri noin:

        Kysyin :
        keskustellaanko muslimien rasismista
        "juutalaiset ovat koiria ja apinoita"

        vastasit:" ei keskustella"


        mutta samahan tuo on, olen jo huomannut että olet aito ja todellinen ZZZ ja sellaisen kanssa tietää, mitä keskustelu on.


      • kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 14:52

        No - minä en o tuommasta ikänä kirjoittanutkaan.



        OHHOH Antakaa nitroa saan sydiksen tuon Moverin kanssa. Kyllä sinä sanoit juuri noin:

        Kysyin :
        keskustellaanko muslimien rasismista
        "juutalaiset ovat koiria ja apinoita"

        vastasit:" ei keskustella"


        mutta samahan tuo on, olen jo huomannut että olet aito ja todellinen ZZZ ja sellaisen kanssa tietää, mitä keskustelu on.

        Jos olen noin sanasta sanaan sanonut - niin siihen liittyy varaus siitä, että käydään tämä terminologiamääritys ensin.


      • ­¢­
        kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 14:52

        No - minä en o tuommasta ikänä kirjoittanutkaan.



        OHHOH Antakaa nitroa saan sydiksen tuon Moverin kanssa. Kyllä sinä sanoit juuri noin:

        Kysyin :
        keskustellaanko muslimien rasismista
        "juutalaiset ovat koiria ja apinoita"

        vastasit:" ei keskustella"


        mutta samahan tuo on, olen jo huomannut että olet aito ja todellinen ZZZ ja sellaisen kanssa tietää, mitä keskustelu on.

        joo tämä Moverin hokema, että islam on pelkkä uskonto ja uskonnot on hyväksyttävä, eikä niissä varsinkaan ole mitään rasismia, on 6-vuotiaan mielikuvitusta.


      • ­¢­ kirjoitti:

        joo tämä Moverin hokema, että islam on pelkkä uskonto ja uskonnot on hyväksyttävä, eikä niissä varsinkaan ole mitään rasismia, on 6-vuotiaan mielikuvitusta.

        Komma ei liittynyt nyt tuohon muutenkin epäadekvaattiin puheenvuoroosi mitenkään.


      • ¢­­
        Mover kirjoitti:

        Komma ei liittynyt nyt tuohon muutenkin epäadekvaattiin puheenvuoroosi mitenkään.

        kaikki täällä päätyy lopulta tuohon ja peilin kääntelyy.


    • kissa löysi hiiren

      Lähde: Älkäämme ruvetko kettujahtiin jos joku ryhmä

      Keskustele rasismin syistä, rasismiin liittyvistä ongelmista ja siitä miten rasismia voisi kitkeä yhteiskunnasta."

      Aika vaativaa. Näyttää siltä että tuo on muuntunut muotoon "Keskustele
      muslimien kohtaaman rasismin syistä, rasismiin liittyvistä ongelmista ja siitä miten heidän kohtaamaansa rasismia voisi kitkeä yhteiskunnasta.". Se ei varmaan ole ollut alkuperäinen tarkoitus?

      Jospa välillä keskusteltaisiin muslimien rasistisesta asenteesta? Eipä taitaisi onnistua...

      ...

      0 Sulje
      Mover
      7.7.2014 11:30

      Tuomitset lainmukaiset vääryydet, et uskontoja etkä uskonnon rasismia joka tuottaa rasismia, ..,koska se ei ole rasismia.

      Jospa välillä keskusteltaisiin muslimien rasistisesta asenteesta? Eipä taitaisi onnistua...
      VASTAA
      Mover7.7.2014 14:19
      0 Sulje
      Ei keskustella. Mennään vain ensin sinne rasismin määrittelyyn.

      • Nonni - siinähän se on.

        Eli vastaus oli että "keskustellaan - mutta tehdään sille eka hedelmällinen pohja" - ok?


      • ¢­­
        Mover kirjoitti:

        Nonni - siinähän se on.

        Eli vastaus oli että "keskustellaan - mutta tehdään sille eka hedelmällinen pohja" - ok?

        ihme venkula


      • kissa ...
        Mover kirjoitti:

        Nonni - siinähän se on.

        Eli vastaus oli että "keskustellaan - mutta tehdään sille eka hedelmällinen pohja" - ok?

        Hedelmällinen pohja?

        Toteamus: Muslimit on rättipäitä!

        Vastaus: haetaan väitteelle hedelmällinen pohja...


      • kissa ... kirjoitti:

        Hedelmällinen pohja?

        Toteamus: Muslimit on rättipäitä!

        Vastaus: haetaan väitteelle hedelmällinen pohja...

        Siinä onkin hakemista.


      • kissa...
        Mover kirjoitti:

        Siinä onkin hakemista.

        Mover
        20.7.2014 15:36

        Löydätkö paremmin hedelmällisen pohjan väitteelle että muslimit ovat koiria ja apinoita?


      • kissa... kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 15:36

        Löydätkö paremmin hedelmällisen pohjan väitteelle että muslimit ovat koiria ja apinoita?

        En löydä.

        Jospa siis palaisimme arvokeskusteluun ja miettisimme mitä yleensä etsiä ja mitä ei?


      • kissa havahtui
        Mover kirjoitti:

        En löydä.

        Jospa siis palaisimme arvokeskusteluun ja miettisimme mitä yleensä etsiä ja mitä ei?

        Mover
        20.7.2014 16:46

        Vaikka oletit että hedelmällistä pohjaa löytyy, niin kummankin kohdalla ei löydy..

        Mennään suoraan asiaan ja mietitään muslimien rasistisuutta jota ehdotin aiheeksi.
        Olisi omituista että voisi keskustella vain ei-muslimien rasistisuudesta mutta heidän itsensä vastaavasta ei keskusteltaisi:


        Näin sanoit:

        Kaunista kevättä ja rakkautta rintoihin! *

        Mover
        6.5.2012 13:40
        Kiitos kritiikistä - jo sen vuoksi, että minä olen ensimmäinen, joka toivon, että palstalla käytäisiin keskustelua...

        ...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.

        Sillä sitähän rasismi ja rasistisuus on, vai onko?

        Sen sisällölle sinänsä en anna tasan minkäänlaisia ehtoja.

        Jos muslimi esimerkiksi antaa Halai-kaupassaan porttikiellon krististyille, niin, taas, ekana, nostan äläkän: Meillä Suomessa ollaan yhdenvertaisia.

        Minä en vaikene mamujen ja islamin rasismista.


        Aloitetaan siis:
        Muslimien rasismi muodossa JUUTALAISET OVAT APINOITA JA KOIRIA


      • ­¢­
        kissa havahtui kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 16:46

        Vaikka oletit että hedelmällistä pohjaa löytyy, niin kummankin kohdalla ei löydy..

        Mennään suoraan asiaan ja mietitään muslimien rasistisuutta jota ehdotin aiheeksi.
        Olisi omituista että voisi keskustella vain ei-muslimien rasistisuudesta mutta heidän itsensä vastaavasta ei keskusteltaisi:


        Näin sanoit:

        Kaunista kevättä ja rakkautta rintoihin! *

        Mover
        6.5.2012 13:40
        Kiitos kritiikistä - jo sen vuoksi, että minä olen ensimmäinen, joka toivon, että palstalla käytäisiin keskustelua...

        ...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.

        Sillä sitähän rasismi ja rasistisuus on, vai onko?

        Sen sisällölle sinänsä en anna tasan minkäänlaisia ehtoja.

        Jos muslimi esimerkiksi antaa Halai-kaupassaan porttikiellon krististyille, niin, taas, ekana, nostan äläkän: Meillä Suomessa ollaan yhdenvertaisia.

        Minä en vaikene mamujen ja islamin rasismista.


        Aloitetaan siis:
        Muslimien rasismi muodossa JUUTALAISET OVAT APINOITA JA KOIRIA

        tuomitsen ehdottomasti tällaisen rasismin ja muslimit alimpaan helv­ettiin kaikki.


      • kissa kissa
        ­¢­ kirjoitti:

        tuomitsen ehdottomasti tällaisen rasismin ja muslimit alimpaan helv­ettiin kaikki.

        Katsotaan, miten on. On selvää ettei muslimien rasismi joka näkyy tuollaisena asenteena, vaadi sen kummempaa etsimistä tai arvokeskustelua kuin
        kantiksienkaan rasismi.


      • kissa kissa kirjoitti:

        Katsotaan, miten on. On selvää ettei muslimien rasismi joka näkyy tuollaisena asenteena, vaadi sen kummempaa etsimistä tai arvokeskustelua kuin
        kantiksienkaan rasismi.

        Miksi sinä vastaat totaaliseen typeryyteen, jonka tasan näet - etkä tee ilmoitusta asiattomasta viestistä ylläpidolle?


      • kissa havahtui kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 16:46

        Vaikka oletit että hedelmällistä pohjaa löytyy, niin kummankin kohdalla ei löydy..

        Mennään suoraan asiaan ja mietitään muslimien rasistisuutta jota ehdotin aiheeksi.
        Olisi omituista että voisi keskustella vain ei-muslimien rasistisuudesta mutta heidän itsensä vastaavasta ei keskusteltaisi:


        Näin sanoit:

        Kaunista kevättä ja rakkautta rintoihin! *

        Mover
        6.5.2012 13:40
        Kiitos kritiikistä - jo sen vuoksi, että minä olen ensimmäinen, joka toivon, että palstalla käytäisiin keskustelua...

        ...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.

        Sillä sitähän rasismi ja rasistisuus on, vai onko?

        Sen sisällölle sinänsä en anna tasan minkäänlaisia ehtoja.

        Jos muslimi esimerkiksi antaa Halai-kaupassaan porttikiellon krististyille, niin, taas, ekana, nostan äläkän: Meillä Suomessa ollaan yhdenvertaisia.

        Minä en vaikene mamujen ja islamin rasismista.


        Aloitetaan siis:
        Muslimien rasismi muodossa JUUTALAISET OVAT APINOITA JA KOIRIA

        Tämä terminologiakeskustelu ei nyt sinulle kelpaa?


      • kissa kissa
        Mover kirjoitti:

        Tämä terminologiakeskustelu ei nyt sinulle kelpaa?

        Mover
        20.7.2014 17:40



        Terminologiakeskustelu? Mitä termologiakeskustelua tarvitaan kun rasismi on rasismia.


      • kissa kissa
        Mover kirjoitti:

        Miksi sinä vastaat totaaliseen typeryyteen, jonka tasan näet - etkä tee ilmoitusta asiattomasta viestistä ylläpidolle?

        Mover
        20.7.2014 17:40

        Miksi sinä vastaat totaaliseen typeryyteen, jonka tasan näet - etkä tee ilmoitusta asiattomasta viestistä ylläpidolle



        Jaha..noin siis..heität käsistäsi kuuman perunan..sinä sanot keskustelevasi
        avoimesti kaikesta mutta ..kuinkas kävikään..
        ...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.

        Sillä sitähän rasismi ja rasistisuus on, vai onko?

        Sen sisällölle sinänsä en anna tasan minkäänlaisia ehtoja.


      • kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 17:40



        Terminologiakeskustelu? Mitä termologiakeskustelua tarvitaan kun rasismi on rasismia.

        Siis siitä, mitä rasismi on - ja kuinka siihen suhtautua?

        Onko se toimintaa, jossa henkilön taustatekijän, kuten etnisyyden, kansalaisuuden, uskonnon tai kielen suhteen suunnataan häneen syrjintää tai/ja vainoa?

        Onko em. yksiselitteisesti tuomittavaa?


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Siis siitä, mitä rasismi on - ja kuinka siihen suhtautua?

        Onko se toimintaa, jossa henkilön taustatekijän, kuten etnisyyden, kansalaisuuden, uskonnon tai kielen suhteen suunnataan häneen syrjintää tai/ja vainoa?

        Onko em. yksiselitteisesti tuomittavaa?

        ­¢­
        20.7.2014 18:11
        0
        Sulje
        mene kirjastoon lukemaan, äläkä täällä kysele typeriä.

        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url


      • kissa kissa
        Mover kirjoitti:

        Siis siitä, mitä rasismi on - ja kuinka siihen suhtautua?

        Onko se toimintaa, jossa henkilön taustatekijän, kuten etnisyyden, kansalaisuuden, uskonnon tai kielen suhteen suunnataan häneen syrjintää tai/ja vainoa?

        Onko em. yksiselitteisesti tuomittavaa?

        Mover
        20.7.2014 18:00

        Miten sinä suhtaudut rasisteihin ja moitit heidän käytöstään..mihin olet kadottanut kielesi:

        -Olen leimannut ainoastaan rasistit - koska he leimansa ansaitsevat!
        Rasismiahan on syyttömään yksilöön kohdistuva, rasistisesti motivoitu agressio - eikö?

        -Palstan teeman mukaisesti pitäisi miettiä, mistä tuo - varmaan kaikkien mielestä tuomittava - väkivalta syyttömää kohtaan johtuu? Miksi se ei siis kohdistu sinne minne pitäisi - eli ehkä hallintoon, todellisiin rötöstelijöihin yms.

        Sen sijaan tänne tullaan - "rasismikeskusteluna" - kirjoittamaan joku alatyylinen, pahantahtoinen yleistys koskemaa kategorisesti koko kansanryhmää.

        Sillä ei keskustelu etene.

        -Täällä keskustellaan siitä, miksi ihmiset kohdistaa kyselemättä turhautumistaan syyttömiin. Osaatko puolestasi vastata siihen?

        -Miksi sitten keskustelemme rasismi poistamisesta. Sen vuoksi, että siihen omassa maassamme on toki iha n toisenlaiset mahdollisuudet.


        Sanan säilä säihkyy muuten, mutta nyt olet kuin et olisikan ja kehoitat minua kääntymään ylläpidon puoleen..-.???????????


      • ­¢­
        kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 18:00

        Miten sinä suhtaudut rasisteihin ja moitit heidän käytöstään..mihin olet kadottanut kielesi:

        -Olen leimannut ainoastaan rasistit - koska he leimansa ansaitsevat!
        Rasismiahan on syyttömään yksilöön kohdistuva, rasistisesti motivoitu agressio - eikö?

        -Palstan teeman mukaisesti pitäisi miettiä, mistä tuo - varmaan kaikkien mielestä tuomittava - väkivalta syyttömää kohtaan johtuu? Miksi se ei siis kohdistu sinne minne pitäisi - eli ehkä hallintoon, todellisiin rötöstelijöihin yms.

        Sen sijaan tänne tullaan - "rasismikeskusteluna" - kirjoittamaan joku alatyylinen, pahantahtoinen yleistys koskemaa kategorisesti koko kansanryhmää.

        Sillä ei keskustelu etene.

        -Täällä keskustellaan siitä, miksi ihmiset kohdistaa kyselemättä turhautumistaan syyttömiin. Osaatko puolestasi vastata siihen?

        -Miksi sitten keskustelemme rasismi poistamisesta. Sen vuoksi, että siihen omassa maassamme on toki iha n toisenlaiset mahdollisuudet.


        Sanan säilä säihkyy muuten, mutta nyt olet kuin et olisikan ja kehoitat minua kääntymään ylläpidon puoleen..-.???????????

        Moverin toimista pitäisi tehdä pelkästään tämän päivän rötöksistä poliisitutkinta.

        Tuon laatuista rasismia ja rikollisuutta ei kuulu suvaita.

        S24 on yhtä syyllinen, koska sallii rikollisen rötöstelyt alustallaan.


      • kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 18:00

        Miten sinä suhtaudut rasisteihin ja moitit heidän käytöstään..mihin olet kadottanut kielesi:

        -Olen leimannut ainoastaan rasistit - koska he leimansa ansaitsevat!
        Rasismiahan on syyttömään yksilöön kohdistuva, rasistisesti motivoitu agressio - eikö?

        -Palstan teeman mukaisesti pitäisi miettiä, mistä tuo - varmaan kaikkien mielestä tuomittava - väkivalta syyttömää kohtaan johtuu? Miksi se ei siis kohdistu sinne minne pitäisi - eli ehkä hallintoon, todellisiin rötöstelijöihin yms.

        Sen sijaan tänne tullaan - "rasismikeskusteluna" - kirjoittamaan joku alatyylinen, pahantahtoinen yleistys koskemaa kategorisesti koko kansanryhmää.

        Sillä ei keskustelu etene.

        -Täällä keskustellaan siitä, miksi ihmiset kohdistaa kyselemättä turhautumistaan syyttömiin. Osaatko puolestasi vastata siihen?

        -Miksi sitten keskustelemme rasismi poistamisesta. Sen vuoksi, että siihen omassa maassamme on toki iha n toisenlaiset mahdollisuudet.


        Sanan säilä säihkyy muuten, mutta nyt olet kuin et olisikan ja kehoitat minua kääntymään ylläpidon puoleen..-.???????????

        Mitä tarkoitat?

        Et tuomitse selkeää rasistisuutta - mutta sen sijaan et voi vastata kysymyksiini?


      • kissa kissa
        Mover kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Et tuomitse selkeää rasistisuutta - mutta sen sijaan et voi vastata kysymyksiini?

        Mover
        20.7.2014 18:33

        Missä se kuuluisa rasistien tuomitseminen nyt viipyy? Minutkin haukuit estoitta rasistiksi mutta kuin nyt ihmettelen muslimien rasistisuutta, niin mitä tapahtuu?


      • kissa haistaa valhee
        kissa kissa kirjoitti:

        Mover
        20.7.2014 18:33

        Missä se kuuluisa rasistien tuomitseminen nyt viipyy? Minutkin haukuit estoitta rasistiksi mutta kuin nyt ihmettelen muslimien rasistisuutta, niin mitä tapahtuu?

        Mover:
        -Olen leimannut ainoastaan rasistit - koska he leimansa ansaitsevat!
        Rasismiahan on syyttömään yksilöön kohdistuva, rasistisesti motivoitu agressio - eikö?


        Ja täysin syyttömien juutalaisten pahoinpitely ja tappaminen on syyttömään yksilöön kohdistuvaa rasistisesti motivoitua aggessiota....mutta siitä kuten muustakaan rasimin ilmenemisestä sinä, mover et taida olla moksiskaan. Annetaan vain asioiden olla. Mutta jos joku hyökkää muslimin kimppuun ja tappaa hänet rasistisista syistä, niin eipä hätää siitäkään. Annetaan senkin vain olla, mitäs siitä. Ei siinä ole mitään moitittavaa. Yksi muslimi sinne tai tänne...eikös?


      • kissa haistaa valhee kirjoitti:

        Mover:
        -Olen leimannut ainoastaan rasistit - koska he leimansa ansaitsevat!
        Rasismiahan on syyttömään yksilöön kohdistuva, rasistisesti motivoitu agressio - eikö?


        Ja täysin syyttömien juutalaisten pahoinpitely ja tappaminen on syyttömään yksilöön kohdistuvaa rasistisesti motivoitua aggessiota....mutta siitä kuten muustakaan rasimin ilmenemisestä sinä, mover et taida olla moksiskaan. Annetaan vain asioiden olla. Mutta jos joku hyökkää muslimin kimppuun ja tappaa hänet rasistisista syistä, niin eipä hätää siitäkään. Annetaan senkin vain olla, mitäs siitä. Ei siinä ole mitään moitittavaa. Yksi muslimi sinne tai tänne...eikös?

        Et ilmeisesti suostu käymään määrityskeskustelua - niin on turha jatkaa.


      • kissa ...
        Mover kirjoitti:

        Et ilmeisesti suostu käymään määrityskeskustelua - niin on turha jatkaa.

        Mitä merkillistä määrityskeskustelua? Oletko keskustellut määrityskeskustelua muiden kanssa? Mitä merkillistä määrittelyä tarjoat?


      • kissa ... kirjoitti:

        Mitä merkillistä määrityskeskustelua? Oletko keskustellut määrityskeskustelua muiden kanssa? Mitä merkillistä määrittelyä tarjoat?

        Rasismin.


      • katti kissa
        Mover kirjoitti:

        Rasismin.

        Tuossahan olet määritellyt:...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.


        Joten eikös se siinä..paitsi että siihen liittyy väkivaltakin..


      • kissa kissa
        katti kissa kirjoitti:

        Tuossahan olet määritellyt:...KESKUSTELUA NIMENOMAAN ETNISIN, USKONNOLLISIN TAI "RODULLISIN" PERUSTEIN TAPAHTUVASTA SYRJINNÄSTÄ.


        Joten eikös se siinä..paitsi että siihen liittyy väkivaltakin..

        Muslimien rasismista juutalaisia kohtaan

        Olen huomannut että valtaosa muslimeista vihaa juutalaisia. Miksi?
        Olisi kiinnostavaa tietää.

        Etelä-Euroopassa kurdit näyttävä hyväksyvän juutalaiset. Ainakaan tähän astu he eivät taistele juutalaisten tuhoamiseksi tai hauku heitä tavatessaan.

        Suomessa tataarit, muslimeja hekin, ovat niin hyvin osanneet suhtautua paikallisiin juutalaisiin että on olemassa yhteisiä tapaamisia.

        Mutta on silti pakko kertoa että muslimeille juutalaiset ovat koiria ja apinoita. Jopa lapset osaavat nimitellä ja huudella..joten missähän hekin sen ovat oppineet? Murolaatikon kyljestä?

        Tiedän että muslimisaarnaajat vihaavat niin että sen arabiaa huonosti osaavakin huomaa, milloin saarnassa puhutaan keleveistä. Ja keitä kelevit ovat ?Jahud, jahud!!!

        Onko tämän asia esille nostaminen pahantahtoista? Koskeeko se ollenkaan Suomea, Ruotsia, Tanskaa, Norjaa..? Ei ole pahantahtoista jos kertoo missä on ongelmia. Rasismi, olipa sitä missä vain, on aina pahaa, sehän on selvä.

        Pitääkö, niin kuin täällä eräs on vaatinut, ottaa nimi talteen ja arvostella ihmistä nimellä tai syyllistyy itse rasismiin? Minusta asia ei ole noin yksioikoinen. Tietävätkö muslimirasistit sen juutalaisen nimeä jota haukkuvat? Tietävätkö he sen juutalaisen nimeä jota kivittävät? Tietävätkö muslimisaarnaajat niiden juutalaiskoirien nimeä joka saa heidät lähes tikahtumaan raivosta?
        Jos rasismissa ei vaadita kohteen nimeä niin miten voimme vaatia tekijöiden nimiä?


        Miksihän monesti mellakoijat ovat peittäneet kasvonsa huivilla? Häveliäisyyttäänkö? Koska heillä on huono iho, koska he ovat niin rumia että saavat muut ympärillään nauramaan? Koska he eivät halua levittää kurkkubasilleja ympärilleen? Vai siksi että he haluavat olla tuntemattomia? Jos heidän nimeään ei voi tietää, he eivät ole olemassa eivätkä tee mitä näyttää tapahtuvan?
        Tämä alkuun hahmoteltuna.

        Tarkemmin puhuen tiedän ihmisiä jotka ovat Suomessa kohdanneet tuota vastenmielistä rasistista asennetta. Miksi, sanokaa miksi tietyt muslimit ( en sano nimeä vaikka tiedän) saavat primitiivireaktion heti kun he tapaavat juutalaisen?

        Mitä helkuttia D tai S on heille tehnyt?
        Miksi muslimit vihaa juutalaisia?


      • ­¢­
        kissa kissa kirjoitti:

        Muslimien rasismista juutalaisia kohtaan

        Olen huomannut että valtaosa muslimeista vihaa juutalaisia. Miksi?
        Olisi kiinnostavaa tietää.

        Etelä-Euroopassa kurdit näyttävä hyväksyvän juutalaiset. Ainakaan tähän astu he eivät taistele juutalaisten tuhoamiseksi tai hauku heitä tavatessaan.

        Suomessa tataarit, muslimeja hekin, ovat niin hyvin osanneet suhtautua paikallisiin juutalaisiin että on olemassa yhteisiä tapaamisia.

        Mutta on silti pakko kertoa että muslimeille juutalaiset ovat koiria ja apinoita. Jopa lapset osaavat nimitellä ja huudella..joten missähän hekin sen ovat oppineet? Murolaatikon kyljestä?

        Tiedän että muslimisaarnaajat vihaavat niin että sen arabiaa huonosti osaavakin huomaa, milloin saarnassa puhutaan keleveistä. Ja keitä kelevit ovat ?Jahud, jahud!!!

        Onko tämän asia esille nostaminen pahantahtoista? Koskeeko se ollenkaan Suomea, Ruotsia, Tanskaa, Norjaa..? Ei ole pahantahtoista jos kertoo missä on ongelmia. Rasismi, olipa sitä missä vain, on aina pahaa, sehän on selvä.

        Pitääkö, niin kuin täällä eräs on vaatinut, ottaa nimi talteen ja arvostella ihmistä nimellä tai syyllistyy itse rasismiin? Minusta asia ei ole noin yksioikoinen. Tietävätkö muslimirasistit sen juutalaisen nimeä jota haukkuvat? Tietävätkö he sen juutalaisen nimeä jota kivittävät? Tietävätkö muslimisaarnaajat niiden juutalaiskoirien nimeä joka saa heidät lähes tikahtumaan raivosta?
        Jos rasismissa ei vaadita kohteen nimeä niin miten voimme vaatia tekijöiden nimiä?


        Miksihän monesti mellakoijat ovat peittäneet kasvonsa huivilla? Häveliäisyyttäänkö? Koska heillä on huono iho, koska he ovat niin rumia että saavat muut ympärillään nauramaan? Koska he eivät halua levittää kurkkubasilleja ympärilleen? Vai siksi että he haluavat olla tuntemattomia? Jos heidän nimeään ei voi tietää, he eivät ole olemassa eivätkä tee mitä näyttää tapahtuvan?
        Tämä alkuun hahmoteltuna.

        Tarkemmin puhuen tiedän ihmisiä jotka ovat Suomessa kohdanneet tuota vastenmielistä rasistista asennetta. Miksi, sanokaa miksi tietyt muslimit ( en sano nimeä vaikka tiedän) saavat primitiivireaktion heti kun he tapaavat juutalaisen?

        Mitä helkuttia D tai S on heille tehnyt?
        Miksi muslimit vihaa juutalaisia?

        minä taas olen ihmetellyt, miksi ne nus­sii kuolleita.


    • ­¢­

      mene kirjastoon lukemaan, äläkä täällä kysele typeriä.

      • kissa, se katti

        Heii

        Oletko sinä käynyt Moverin kanssa määrityskeskustelua rasismista? Onko se ollut ehto keskustelulle ja tärkeää jotta voi aiheesta vaihtaa ajatuksia?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe