Mikä vaivaa tätä profetia palstaa?

Westsider-

Kun ei keskusteluun voi osallistua?

25

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitettu on...

      Todennäköisesti se, että sielunvihollisen tarkoituskin on estää asiallinen keskustelu. Ei rauhaa, ei uskovien yhteyttä, vain paholaisen aikaansaannoksia.
      Sodat Raamatussa profetoitu, mutta sielunvihollinen kääntää nekin omaksi mainoksikseen.
      Eilinen ilta pelkästään eksyttäjän asialla. Tänään samaa rataa ja pois palstan aihealueelta.

      • Tätä mieltä...

        Saatana seuraa myös tätä palstaa ja sen käyttäjiä.


    • Selkänsä kun kääntää

      Täällä on jatkuvasti ainakin yksi tai muutama kommentoija luomassa uusia tarpeettomia ketjuja siitä, miten profetioista tuisi keskustella. Perustelut ovat täysin asiattomia:

      "Suomi on kristillinen maa joten täällä keskustellaan vain raamatullisista profetioista!"

      "On olemassa vain raamatullisia profetioita, muu on eksytystä!"

      "Ateisti- ja vapaa-ajattelujutuille ja Koraanille on omat palstansa!"

      ...vaikka kristinuskolle ja Raamatullekin on omat palstansa.

      Kuitenkaan tuollaiset kommentoijat tietenkään piittaa siitä, jos kristilliseksi pintapuolisesti osoittautuva kommenttiväki kirjoittaa ohi aiheen - mutta annas olla jos kirjoittaja ollaan tunnistavinaan ateistiksi tai jonkin muun uskontokunnan edustajaksi, niin johan alkaa henkilökohtainen pilkka viittauksineen älynlahjoihin tai mielenterveyteen.

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että eräällä/eräillä on tahtoa muuhun kuin asialliseen keskusteluun. Tärkeimmältä vaikuttaa vain oman "järjestyksen" hyväksyminen palstalla, jonka aihealuetta ei ole palvelun ylläpitäjäkään moisella tavalla määritellyt. Tämä on vahvistanut käsitystäni siitä, että epärehellisin keinoin koitetaan julkista virtuaalitilaa vallata vain omien pyrkimysten toteuttamiseen kunnioittamatta muita!

      Huom! "Lainaukseni" ovat matkimiani eivätkä varsinaisia,

    • Westsider-

      No nyt taitaa toimia tällä koneella toinen ei antanut vastata kommentteihin.
      Voihan se olla taidon puutekin.

      Hyvä näin ja siunausta ja Hyvää yötä kaikille.

    • Siunausta

      Uskovat. Me jatkamme huomenna.

    • 00009999
    • Sama kuin aina ennen

      Että mikäkö vaivaa?

    • -jarmo-

      Yhä vähemmän oikeita keskusteluja... :(

      • Jarmon keskustelu

        Mitä keskusteluja? Ei sellaisia ole ollutkaan. Tänne tulee vaan jarmo julistamaan skenaarion, ja jos joku yhtään epäilee, jarmo haukkuu ja tuomitsee ne kirjoittajat. Kritiikki itse siivuutetaan kokonaan, tietysti, koska jarmon skenaariot tulevat suoraan jumalalta joten ne ovat erehtymättömiä joten jokainen epäilijä on saaatana ja perrkele.


    • Mikä/kuka?

      Niinpä. Mikähän niitä oikeita keskusteluja häiritsee?

      • Tinfoilhat

        Sielunvihollinen tietysti!

        (jos uskoo moiseen humpuukiin)


    • Eräs Muuan

      Tällä palstalla keskustelut muistuttavat toisinaan jotakin johdettua tilaisuutta, missä esipuhuja lietsoo väen huutamaan kannatusta, ja toisaalta taas omituisen eripuraiselta uskonoppiriitelyltä. Kristittyinä itseään pitävät toimivat kuin hyeenalauma; toisaalta he toimivat yhdessä mutta välillä käydään joukolla jonkun kimppuun.

      Tuosta sielunvihollisen leväperäisestä käytöstä vielä semmoista, että minusta vaikuttaa aika kyseenalaiselta käyttää sitä astalona jokaisessa pienessäkin erimielisyydessä tai tulkintaerossa. Ilmapiiri on kuin Neuvostoliitossa aikanaan; toisinajattelijaksi leimattu joutaa Siperiaan! Vai palvotteko te oikein sielunvihollista, kun tämän nimeä kylvätte täällä enemmän kuin muusta keskustelette?

    • Mikä vaivaa?

      Montako viestiä tai aloitusta näet ilman automaattivastaajan tekstiä? Olipa sitten kysymys mistä asiasta tahansa. Sivuston vaihdos ei auta, sillä ko. pale on miehittänyt kaikki uskovien sivustot omalle palestiina - Israel asialleen, Israel vihalleen, jonka syyvyyttä voi vain arvailla.
      Automaattimainos etsii netistä törkeyksiä ja näkee Israelin nimenkin uhkana sivustolle. Sitten vaan palestiinaa tilalle ja netistä tai raamatusta solvauksia israelille ja uskoville.
      Lukee kuin piru raamattua, otta sieltä hakusanalla pois asiayhteyksistään olevia tekstejä.

      Kristittyjä vihaa miltei yhtä paljon kuin juutalaisia. Nimittelee ja solvaa jatkuvasti heitä.
      Eilen ilmoitti, että Sana Israel poistettava sivuston aiheista. Muutoin hän jatkaa myyräntyötään. Mistään säännöistä, suomen laeista täysin piittaamatta. Niin on syvällinen kasvatus vihaan ja terrosointiin ihmisellä.
      Ei ole väliä S-24 säännöillä, ei suomen lailla, ei muilla kirjoittajilla, eikä suomalaisten mielipiteilläkään. Tärkeintä on kristittyjen ja juutalaisten solvaaminen ja palestiinan asian ajaminen hinnalla millä hyvänsä.
      Ai niin, mikäs se aloitus olikaan?

      • Sanoilla on voimaa

        Niin Israel-vastaisuuden kuin Palestiina-vastaisuudenkin syiden kirjot ovat kattavat, eikä niitä kumpaakaan juuri luonnehdi pelkästään asiallinen kriittisyys. On niin uskonnollista, poliittista ja rasististakin ideologiaa taustalla. Minun mielestäni tärkeintä olisi saada aikaan edellytykset pysyvälle rauhalle ja yhteistyölle. Kaikin keinoin tulisi välttää sotaa, siinä missä terrorismia ja satunnaisempaakin väkivaltaa.

        "Ai niin, mikäs se aloitus olikaan?"

        Aivan niin, löytyykö palstalaisten keskuudessa näkemystä ja ymmärrystä tavoitella globaalia rauhaisaa tilaa, vai onko tärkeämpää kylvää eripuraa entisestään? Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Nimittäin eritoten ikääntyvämmän väestön keskuudessa ollaan kiinnostuneita profetioista, joista eräiden puolesta liputetaan kovasti. Minkälainen maailma jää jälkeen? Rohkaistuako yhdessä tekemään parempaa maailmaa, vai viitata kintaalla kauheuksille, mitä jälkipolvet tulevat kokemaan. Miettikää!


      • -lapsi-
        Sanoilla on voimaa kirjoitti:

        Niin Israel-vastaisuuden kuin Palestiina-vastaisuudenkin syiden kirjot ovat kattavat, eikä niitä kumpaakaan juuri luonnehdi pelkästään asiallinen kriittisyys. On niin uskonnollista, poliittista ja rasististakin ideologiaa taustalla. Minun mielestäni tärkeintä olisi saada aikaan edellytykset pysyvälle rauhalle ja yhteistyölle. Kaikin keinoin tulisi välttää sotaa, siinä missä terrorismia ja satunnaisempaakin väkivaltaa.

        "Ai niin, mikäs se aloitus olikaan?"

        Aivan niin, löytyykö palstalaisten keskuudessa näkemystä ja ymmärrystä tavoitella globaalia rauhaisaa tilaa, vai onko tärkeämpää kylvää eripuraa entisestään? Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Nimittäin eritoten ikääntyvämmän väestön keskuudessa ollaan kiinnostuneita profetioista, joista eräiden puolesta liputetaan kovasti. Minkälainen maailma jää jälkeen? Rohkaistuako yhdessä tekemään parempaa maailmaa, vai viitata kintaalla kauheuksille, mitä jälkipolvet tulevat kokemaan. Miettikää!

        Kiitos. Hyvä kommentti:)

        Maailma on lohduton ilman uskoa Jumalaan. Jeesus on luvannut tulla perustamaan pitkän maanpäällisen rauhan. Uskon 1000-vuotisen rauhan alkavan kymmenen vuoden sisällä.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

        Jes:
        65:9 Minä tuotan Jaakobista siemenen ja Juudasta vuorteni perillisen; ja minun valittuni saavat periä maan, ja minun palvelijani saavat siinä asua.
        65:10 Ja Saaron on oleva lammasten laitumena ja Aakorin laakso karjan lepopaikkana minun kansallani, joka minua etsii.
        65:11 Mutta te, jotka hylkäätte Herran ja unhotatte minun pyhän vuoreni, jotka valmistatte Gadille pöydän ja vuodatatte uhrijuomaa Menille -
        65:12 teidät minä määrään miekan omiksi ja kaikki te kumarrutte teurastettaviksi, sentähden ettette vastanneet, kun minä kutsuin, ettekä kuulleet, kun minä puhuin, vaan teitte sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mikä ei ole minulle otollista.
        65:13 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minun palvelijani syövät, mutta te näette nälkää; katso, minun palvelijani juovat, mutta te kärsitte janoa; katso, minun palvelijani iloitsevat, mutta te joudutte häpeään.
        65:14 Katso, minun palvelijani riemuitsevat sydämen onnesta, mutta te huudatte sydämen tuskasta ja voivotatte mielimurteissanne.
        65:15 Ja te jätätte nimenne kirouslauseeksi minun valituilleni: "Niin sinut surmatkoon Herra, Herra!" Mutta palvelijoilleen hän on antava toisen nimen.
        65:16 Joka maassa itsensä siunaa, siunaa itsensä totisen Jumalan nimeen, ja joka maassa vannoo, vannoo totisen Jumalan nimeen; sillä entiset ahdistukset ovat unhotetut ja peitossa minun silmiltäni.
        65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        65:18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
        65:19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        65:20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        65:21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
        65:22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        65:23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        65:24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
        65:25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.
        http://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0


      • harkiten...
        Sanoilla on voimaa kirjoitti:

        Niin Israel-vastaisuuden kuin Palestiina-vastaisuudenkin syiden kirjot ovat kattavat, eikä niitä kumpaakaan juuri luonnehdi pelkästään asiallinen kriittisyys. On niin uskonnollista, poliittista ja rasististakin ideologiaa taustalla. Minun mielestäni tärkeintä olisi saada aikaan edellytykset pysyvälle rauhalle ja yhteistyölle. Kaikin keinoin tulisi välttää sotaa, siinä missä terrorismia ja satunnaisempaakin väkivaltaa.

        "Ai niin, mikäs se aloitus olikaan?"

        Aivan niin, löytyykö palstalaisten keskuudessa näkemystä ja ymmärrystä tavoitella globaalia rauhaisaa tilaa, vai onko tärkeämpää kylvää eripuraa entisestään? Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Nimittäin eritoten ikääntyvämmän väestön keskuudessa ollaan kiinnostuneita profetioista, joista eräiden puolesta liputetaan kovasti. Minkälainen maailma jää jälkeen? Rohkaistuako yhdessä tekemään parempaa maailmaa, vai viitata kintaalla kauheuksille, mitä jälkipolvet tulevat kokemaan. Miettikää!

        Minulle on vahvistunut yksi asia viime aikoina. Teistä useille se on ehkä itsestäänselvyys...Kun tulee aihe, viesti tai ketju, johon haluisi itsekin osallistua, niin liian nopeasti tulee vain se oma viesti kirjoitettua. Suokaa anteeksi, että tein sen tälläkin kertaa (ehkä viimeistä kertaa). Ennen viestin kirjoittamista olisi usein hyvä rukoillen laatia luonnos ja miettiä sitä vielä, lähettääkö ollenkaan. Pyydettävä Pyhän Hengen neuvoa...


      • -lapsi-
        harkiten... kirjoitti:

        Minulle on vahvistunut yksi asia viime aikoina. Teistä useille se on ehkä itsestäänselvyys...Kun tulee aihe, viesti tai ketju, johon haluisi itsekin osallistua, niin liian nopeasti tulee vain se oma viesti kirjoitettua. Suokaa anteeksi, että tein sen tälläkin kertaa (ehkä viimeistä kertaa). Ennen viestin kirjoittamista olisi usein hyvä rukoillen laatia luonnos ja miettiä sitä vielä, lähettääkö ollenkaan. Pyydettävä Pyhän Hengen neuvoa...

        Kiitos harkiten... Kunpa malttaisimme... ajatella mitä sanomme... ettemme sano mitä ajattelemme... Hmm...
        http://i710.photobucket.com/albums/ww109/victorhugo510/hmmm_cat.jpg


    • Hyvä ei auta

      No, kun se profetia on sitten herjauksen kohde, sillä kuten olet huomannut niin sielunvihollinen ei dikkaa, etta raamatusta, uskosta ja profetioista viestitään. Se on heti ateistien irvailun kohde ja muslimin lössittely. Niiden kirjoitukset poistettaisiin muilta sivustoilta, joissa on luotsi.
      Mitäs se Raamattu profetoikaan lopun aikoina tapahtuvan.Millaisia ihmiset silloin ovat?
      Kunhan saan tämän koneen uusittua tehokkaammaksi niin, ainahan sitä luotseja tarvitaan.

      • Johtopäätteliä

        Profetia on siis näiden palstaprofeettojen jumala koska kritiikki on jumalanpilkkaa.


    • Vanha tuttu

      Jätähän nyt jotakin ajattelemista muillekin. Kritiikkiä ei ole se, että kritisoidaan asiaa, josta ei mitään ymmärretä. Perustiedot tarvitaan kritiikkiin ja taitoa kirjoittaa vain oma mielipiteensä. Kritiikkiä ei ole sekään, että huudetaan suurilla kirjaimilla väärä profeetta. Kritiikkiä ei ole sekään, että hourulan potilaasta tehdään suurilla kirjaimilla profeetta, jota pilkataan.
      Palstaprofeettaa ei ole olemassakaan. Älä taas suolla satujasi.

      Meillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.

      Lue Raamatusta heidän pilkkamistaan, sillä asia kerrotaaan siellä.
      Koskaan ei ole ihmisen itsensä, eikä pilkkaajien asia keksiä asioita Raamatusta, siis sellaista mitä siellä ei ole.
      Kerran kuukaudessa on ohjeet palstalla

    • Westsider-

      Uskon veljet ja sisaret: Hyvää hengellistä evästä luettavaksi saatte: Hkuun vain ;

      Erkki Muisma, Tai Jumalan Temppeli"

      • Westis

        Ei kun Erkki Kuisisma , tai Jumalan Temppeli , Hakuun. Sorry taas.


    • Westsider-

      Lopunanajan tempauksista ja niiden ajoista, kirjoitellaan satuja ilman raamatun ilmoitusta asiasta. Tuokaa esiin
      ne Raamatun jakeet, joihin väitteenne perustatte.

    • -lapsi-

      Luuk:
      21:29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
      21:30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
      21:31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
      21:32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.

      Viikunapuun ihme: Israel-valtion synty vuonna 1948.

      Ps. 90:10
      Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

      Kun vuoteen 1948 lisätään 80 vuotta, saadaan Jeesuksen näkyvän paluun takarajavuosi 2028. Kun siitä vähennetään vaivanajan kesto 7 vuotta, saadaan tempauksen takarajavuosi 2021.

      Näin uskon. Auta epäuskoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe