tytöt yläkoulussa..

w sina

välillä tulee mietittyä, että miksi vain pojat tuntuu (itseni ja parin muun tytön lisäksi) oikeasti opiskelevan täällä. tytöt vaan hihittelee luokan perällä, huutelee pojille, eikä tunnu välillä osaavan edes kertotaulua.

missäköhän vaiheessa oikeasti tajutaan aloittaa se opiskelu tosissaan?

( kyllä tätä pojillakin tapahtuu, mutta paljon harvinaisempaa omassa koulussa)

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunTokaViesti

      Olen huomannut täysin saman asian vaikkei ne useimmat pojatkaan kyllä opiskele.

    • opiskeleva

      Niin.. no meidän luokalla menee samallai toi.. : D.. mut ite oon tyttö, mut keskiarvo reilusti yli 9, että...

    • skgosgsoo

      Eihän peruskoulussa opiskele kunnolla kuin ani harava! Tyttöjen ja poikien välillä en ole huomannut selvää eroa. Lukiossa taas meininki on aivan toinen; siellä yleinen asenne opiskelua kohtaan on aivan toinen, tosin löytyy niitä tunnilla nukkujiakin.

    • meiksi

      oho, meidän edellisel luokal(nyt lukioon) ni oli aivan päinvastoin! tytöt opiskeli ja pojat teki mitä teki, ei ainakaa keskittyny opiskeluu :D

    • Juvenes

      Faktahan on että peruskoulussa ei tarvitse opiskella, itse perseilin koko yläasteen ja pääsin sieltä 8.5 k.a:lla

      Nyt olen lukiossa ja olen aivan pulassa kun en ole eläessäni osannut lukea kokeisiin ja nyt niihin oikeasti tarvitsisi opiskella

    • perseilijä

      Itse perseilin vielä lukion ekan vuoden ja n.9-keskiarvo säilynyt. En ole eläissäni lukenu kunnolla kokeisiin.
      Jos pysyy hereillä oppitunnit ja viitsi seurata aikaansa edes vähän, niin yleissivistyksellä voi perseillä pitkälle.

      Tuo perseily on muute tosi hupaisa, mutta kuvaava sana.

    • Tarkkaavuushäiriöhallelu

      Okei, kuulun ite genreen vittuileva narttu, mut anyway. Mä en ees yritä panostaa tunneilla, joiden aihe ei kiinnosta mua. Osittain koska alan sillon käydä ylikierroksilla, ku oakotan itteeni keskittyy ja homma kusee minuuteissa. Osittain koska paskat maikat. Mitkä kirja aineet mua sit kiinnostaa. Kielet (englanti, ruotsi, espanja), äidinkieli ja historia. Muut onki sit niin täyttä kuraa. Puolustaudun kyl lievän ADDn diagnoosilla, mutta kyl aika monia varmaan vituttaa mun ja mun kahen frendin juttelut luokas

      • huonogenre

        Tää genre on se, jonka jäseniä kukaan ei enää peruskoulun jälkeen muista tai jos muistaa niin luokan pelleinä :/


    • jokuvaanvvvv

      Oon huomannu saman mut kyllä niissä pojissakin on niitä jotka ei opiskele mut toi tyttöjen meikkaaminen luokassa. Voiks oikeesti olla enää lapsellisempaa ja nolompaa? Tulee aina myötähäpeä tunnilla kun tietyt kolme tyttö alkaa meikkaa luokan perällä... tulee aina mieleen joku sketsisarja :D tajuaakohan ne ite oikeesti mitä muut ajattelee?

      • xdxdxdxdxd

        Samaa mieltä xd


    • Tyttö99

      Mun luokalla tytöt ovat hiljaa ja kuuntelevat tunnilla, kun taas pojat käyttäytyvät kuin ala-astelaiset vaikka menevät ysille... Repivät vaan käytäväs toisiltaan housuja alas ja puhuvat tunneilla kokoajan. Yrittävät olla hauskoja, mutta pidemmän päälle alkaa rasittaa tollanen .____.

    • Anonyymi

      Tytöt ovat ihania. Tosin yks ongelma on, nimittäin tänää meil oli aliasta koulussa, ja sitten kun yks tytöistä meni selittää, mä en pystyny keskittymään siihen mitä se sano, kun mun ajatukset olivat kokoajan sen kivoissa tisseissä. Se on muuten kiva tunne, kun ei pysty keskittyy mihinkään muuhun kuin tisseihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe