kuinka kertoa pettäjä miehestä?

surusilmä :(

Tapailin erästä miestä hän valehteli minulle olevansa sinkku minä uskoin kaiken enkä osanut heti epäillä mitään.Ehdimme myös harrastaa seksiä.
Myöhemmin minulle paljastui että tämä mies on varattu ja hänellä on 2 pientä lasta.

en pystynyt pitämään asiaa omana tietonani vaan kerroin tälle miehelle että mitä olen saanut selville. Mies raivostui minulle ja oli todella vihainen kun hänen valheet paljastuivat.
Emme olleet sen jälkeen yhteyksissä.

Olen huomannut että tämä sama mies edelleen pettää ja etsii netistä naisista seuraa.

Minun tekisi mieli kertoa tämän miehen puolisolle jonka löysin netistä.
Mutta pelkään kertoa. Jos tämä mies suuttuu minulle taas ja kostaa jotenkin. Jos paljastan hänen pettämis juttunsa.

Myös pelkään että tuhoan heidän perheensä ja heidän 2 pientä lasta joutuvat kärsimään..

24

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei onnistu

      Jos kerran pelkäät kertoa koston mahdollsuuden vuoksi etkä halua vahingoittaa hänen perhettään, ei voi kertoa ollenkaan.

    • Pelko saattaa kerrankin olla viisauden alku. Jospa pitäisit asian omana tietonasi ja tappionasi, vaikka katkeruus muuhun houkuttaisikin. Eikä sillä, ettäkö pettäminen muuten mitenkään hyväksyttävää olisi.

      Noin muuten ihmettelen, miten ihmiset ehtivät sänkyyn ja jopa ihastumaan huomaamatta, että toinen on parisuhteessa. Merkit on ylensä nähtävissä, jos yhtään on halua nähdä.

      • Paitsi että


      • Paitsi että kirjoitti:

        Kannattaa esimerkiksi käydä kahvilla uuden pokan luona ennen kuin ottaa vaatteet pois. Pienellä silmäyksellä kyllä näkee, asuuko se yksin vai kenties puolison ja lasten kanssa. Ja jos visiitti ei sovi, niin soronoo!


      • Paitsi että
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kannattaa esimerkiksi käydä kahvilla uuden pokan luona ennen kuin ottaa vaatteet pois. Pienellä silmäyksellä kyllä näkee, asuuko se yksin vai kenties puolison ja lasten kanssa. Ja jos visiitti ei sovi, niin soronoo!

        Minä olen pystynyt kahvittelemaan, lenkkeilemään ja olemaan menemättä sänkyyn pitkiäkin aikoja ukkomiehen kanssa, kun en ole älynnyt käydä vakoilemassa hänen kotiovensa takana. Ja vielä useammankin kerran, kun en oikein osaa mennä asiaan niin suoraan, että kysyisin aviosäätyä mieheltä, jonka puheista käy ihan selvästi ilmi, että poikamiehiä ollaan tai joskus aikaisemmin on oltu naimisissa.

        Minä en tunge pyytämättä muiden kotiin eikä minun luokseni tulla pyytämättä. Ja sitten, kun pyydetään, on esimerkiksi kakkosasunnosta (joita täällä pääkaupunkiseudulla on aika monella) hyvin helppo etukäteen siivota pois puolison tavarat, jos niitä siellä alun alkaen onkaan.

        Joten ällä nyt viitsi moralisoida ainakaan sillä suoraviivaisimmalla ja tekopyhimmällä tavalla, jookos?


      • Paitsi että kirjoitti:

        Minä olen pystynyt kahvittelemaan, lenkkeilemään ja olemaan menemättä sänkyyn pitkiäkin aikoja ukkomiehen kanssa, kun en ole älynnyt käydä vakoilemassa hänen kotiovensa takana. Ja vielä useammankin kerran, kun en oikein osaa mennä asiaan niin suoraan, että kysyisin aviosäätyä mieheltä, jonka puheista käy ihan selvästi ilmi, että poikamiehiä ollaan tai joskus aikaisemmin on oltu naimisissa.

        Minä en tunge pyytämättä muiden kotiin eikä minun luokseni tulla pyytämättä. Ja sitten, kun pyydetään, on esimerkiksi kakkosasunnosta (joita täällä pääkaupunkiseudulla on aika monella) hyvin helppo etukäteen siivota pois puolison tavarat, jos niitä siellä alun alkaen onkaan.

        Joten ällä nyt viitsi moralisoida ainakaan sillä suoraviivaisimmalla ja tekopyhimmällä tavalla, jookos?

        No ainahan roiskuu kun rapataan. Mutta jos ongelma on oman uskollisuuden lisäksi myös muiden uskollisuus, kannattaa tarkkailla ihastumisen huumassakin tiettyjä merkkejä. Minusta ei ole kovin tahditonta käydä toisen luona kahvilla ennen ensipanoa.

        Jos on niin paljon fyrkkaa, että voi pitää panokämppää tyhjillään, luulisi rahan näkyvän uloskin päin. Eikä sellainen sitten enää missään poikamiesboxissa asukaan. Vai?


      • ………..
        Paitsi että kirjoitti:

        Minä olen pystynyt kahvittelemaan, lenkkeilemään ja olemaan menemättä sänkyyn pitkiäkin aikoja ukkomiehen kanssa, kun en ole älynnyt käydä vakoilemassa hänen kotiovensa takana. Ja vielä useammankin kerran, kun en oikein osaa mennä asiaan niin suoraan, että kysyisin aviosäätyä mieheltä, jonka puheista käy ihan selvästi ilmi, että poikamiehiä ollaan tai joskus aikaisemmin on oltu naimisissa.

        Minä en tunge pyytämättä muiden kotiin eikä minun luokseni tulla pyytämättä. Ja sitten, kun pyydetään, on esimerkiksi kakkosasunnosta (joita täällä pääkaupunkiseudulla on aika monella) hyvin helppo etukäteen siivota pois puolison tavarat, jos niitä siellä alun alkaen onkaan.

        Joten ällä nyt viitsi moralisoida ainakaan sillä suoraviivaisimmalla ja tekopyhimmällä tavalla, jookos?

        Jotenkin tuntuu myös oudolta ajatus, että jos jonkun kanssa aloittelee mahdollista seurustelua, ensin pitäisi epäillä, nuuskia ja penkoa - ja vasta jos mitään raskauttavaa ei löydy, voisi luopua epäilyistä. Toki silmät täytyy pitää auki, mutta onko yleinen epäluulo nyt sitten nykymaailmassa se terve pohja seurustelulle?


      • --------------
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No ainahan roiskuu kun rapataan. Mutta jos ongelma on oman uskollisuuden lisäksi myös muiden uskollisuus, kannattaa tarkkailla ihastumisen huumassakin tiettyjä merkkejä. Minusta ei ole kovin tahditonta käydä toisen luona kahvilla ennen ensipanoa.

        Jos on niin paljon fyrkkaa, että voi pitää panokämppää tyhjillään, luulisi rahan näkyvän uloskin päin. Eikä sellainen sitten enää missään poikamiesboxissa asukaan. Vai?

        En kyllä oikein ymmärrä tuota sinun ajatuksenjuoksuasi. Jos kerran on sitä fyrkkaa, niin miksi ei sitten samantien hankkisi kunnollista asuntoakin panokämpäksi? Jos on poikamies, niin eikös silloin voi ihan hyvin asua "poikamiesboxissa" rahatilanteesta riippumatta? Ei minua ainakaan kiinnostanut erityisemmin isot asunnot ja sisustaminen yksin asuessani.

        Ihmisillä voi myös olla kakkosasuntoja muistakin syistä kuin panokämppänä. Monet esimerkiksi asuvat eri paikkakunnalla kuin ovat työssä. Tästä syystä minullakin on se kakkosasunto noin 300 km päässä puolisosta ja lapsista. Asun siis arkipäivät, ainakin suurimman osan niistä, yksin "poikamiesboxissani" ja viikonloput, lomat ja aina kun suinkin jaksan vietän kotona perheen kanssa. Jos siis haluaisin sivusuhteen, niin ei olisi mikään ongelma viedä hänet kämpilleni, siellä ei ole mitään perheestä kertovaa.


      • Paitsi että
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No ainahan roiskuu kun rapataan. Mutta jos ongelma on oman uskollisuuden lisäksi myös muiden uskollisuus, kannattaa tarkkailla ihastumisen huumassakin tiettyjä merkkejä. Minusta ei ole kovin tahditonta käydä toisen luona kahvilla ennen ensipanoa.

        Jos on niin paljon fyrkkaa, että voi pitää panokämppää tyhjillään, luulisi rahan näkyvän uloskin päin. Eikä sellainen sitten enää missään poikamiesboxissa asukaan. Vai?

        Minä en mene alle muutaman viikon sänkyyn kenenkään kanssa. Enkä mene pyytämättä toisten koteihin - minulla on myös naispuolisia tuttuja, joiden kotona en ole koskaan käynyt. Ja kahvittelen muuten muutenkin kuin ihastuksen huumassa eikä omassa uskollisuuskäsityksessäni ole sijaa syrjähypyille. Siksipä en syrjähyppyjä muiltakaan osaa odottaa.

        Minä en puhunut mitään panokämpästä vaan kakkosasunnosta. Me kaksi taidamme elää niin erilaisissa ympyröissä, että ainakaan minä en enää viitsi vääntää sinulle rautalangasta tämän enempää. Ole iloinen siitä, että elinympäristösi on läpinäkyvä ja ihmisten kujeet siinä helposti havaittavissa.


    • mnmnm

      Saata asia miehen vaimon tietoon nimettömänä. Kyllähän sen pitää saada tietää!

      • Paitsi että

        Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys: miksi joku ulkopuolinen katsoo, että pettäjän puolison "pitää saada tietää"?


    • mnmnm

      Tässä on jokaisella vain yksi elämä, miksi tuhlata se valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa. Nyt olisi mahdollisuus paljastaa tämän miehen todellinen luonto vaimolle. Ei sillä että "itselleen" tuosta mitään saisi, mutta ainakin yhden ihmisen elämän se muuttaisi parempaan.

      • tjaah...

        On olemassa myös naisia, jotka eivät halua tietää.
        Näiden taholta viestintuoja usein "ammutaan". Toisin sanoen: jotkut naiset kohdistavat vihansa (petollisen puolison sijaan) siihen henkilöön, joka petoksen heille paljastaa. Tietenkin suurin viha kohdistuu siihen miehen kakkosnaiseen, oli tämä sitten kuinka syytön hyvänsä asian tilaan.

        Joskus siis voi olla parempi, ettei sekaannu asiaan ollenkaan.


      • mnmnm
        tjaah... kirjoitti:

        On olemassa myös naisia, jotka eivät halua tietää.
        Näiden taholta viestintuoja usein "ammutaan". Toisin sanoen: jotkut naiset kohdistavat vihansa (petollisen puolison sijaan) siihen henkilöön, joka petoksen heille paljastaa. Tietenkin suurin viha kohdistuu siihen miehen kakkosnaiseen, oli tämä sitten kuinka syytön hyvänsä asian tilaan.

        Joskus siis voi olla parempi, ettei sekaannu asiaan ollenkaan.

        Kuten sanoin voisi nimettömänä laittaa viestin menemään. Sitten asia jää vaimon harkintaan mitä haluaa tehdä vai haluaako mitään.


      • Paitsi että

        Oletko ihan varma siitä, että vieraissa käyvän puoliso haluaa ulkopuolisen tunkevan nenäänsä hänen yksityisasioihinsa? Miksi oletat, että puoliso ei jo tiedä asiasta?

        Omahyväisestä asenteestasi tulee mieleen seuraavanlainen vuorokeskustelu alkuasukkaan ja lähetyssaarnaajan välillä:

        A: Sinä siis sanot, että minä joudun helvettiin, jos en käänny kristityksi?
        L: Aivan niin.
        A: Mutta ne, jotka eivät ole koskaan kuulleet kristinuskosta, pääsevät taivaaseen?
        L: Aivan niin.
        A: Miksi sinä siis tulit kertomaan meille uskonnostasi?

        Pointti rautalangasta: älä tuputa omia uskomuksiasi ja arvomaailmaasi muille - he eivät välttämättä halua tietää niistä yhtään mitään.


      • tjaah...
        mnmnm kirjoitti:

        Kuten sanoin voisi nimettömänä laittaa viestin menemään. Sitten asia jää vaimon harkintaan mitä haluaa tehdä vai haluaako mitään.

        Nämä ovat vaikeita asioita. Monet naiset toki haluaisivat tietää, ja heidän kannaltaan tuo nimettömänä ilmoittaminen on oikein hyvä.
        Entäs jos vaimo onkin niitä naisia, jotka mielummin elävät illuusiossa, kuin tietävät miehensä petoksesta? Ketä silloin kertominen hyödyttää?


      • Totuuden torvi
        tjaah... kirjoitti:

        Nämä ovat vaikeita asioita. Monet naiset toki haluaisivat tietää, ja heidän kannaltaan tuo nimettömänä ilmoittaminen on oikein hyvä.
        Entäs jos vaimo onkin niitä naisia, jotka mielummin elävät illuusiossa, kuin tietävät miehensä petoksesta? Ketä silloin kertominen hyödyttää?

        Ketjun aloittajaa, joka haluaa kostaa miehelle.


      • niin tein itsekin
        mnmnm kirjoitti:

        Kuten sanoin voisi nimettömänä laittaa viestin menemään. Sitten asia jää vaimon harkintaan mitä haluaa tehdä vai haluaako mitään.

        Nimetön paljastus on OK, anna mennä. Koska jossain vaiheessa se vaimo kun saa tietää, se olisi suurempi kärsimys, parempi heti antaa tietoa petturimiehestä.


    • hmm.

      Ehkä voit sanoa naiselle että pelkäät miehen kostoa. Ja että jos nainen voi välttää mainitsemasta sinua siksi. Ja älä ole miehen kanssa tekemisissä, salaa tietosi ja osoitteesei. Jos mies on väkivaltainen psyko, sitten lienee parempi antaa olla.

      • ei toimi

        Tuollaiseen pyytelyyn nyt ei voi mitenkään luottaa. Nainen voi aivan hyvin olla sitä tyyppiä, joka vihastuu viestintuojalle, ja näin ollen ihan mielellään paljastaa hänet miehelleen, koska haluaakin hänen kärsivän, kun kerran aiheutti naiselle itselleen kärsimystä kertomalla asian jota tämä ei halunnut tietää.


    • Ei kannata

      Tiedän tunteen, tulin kerran itsekkin petetyksi varatun miehen taholta. Mutta heillä ei ollut vielä lapsia. Teki mieleni paljastaa tämä petturi, ettei hänen puolisonsa ehtisi tekemään lapsia tapapettäjän kanssa.

      Mutta toisaalta, patologinen pettäjä jää jossakin vaiheessa kuitenkin kiinni. Niin taitavaa ihmistä ei olekkaan, ettei jättäisi mitään jälkiä valheellisesta toiminnastaan.

      Parasta, että kerrot tässä tai uskottomuus-palstalla tämän miehen tuntomerkit, niin me muut osaamme (ehkä) varoa.

    • näin se vaan on

      HERRAN pelko on viisauden alku.

    • miehen neuvo

      Lähetät sähköpostia hänen vaimolleen. Tee tätä varten feikkinimillä sähköposti osoite. Tottakai perhe tulee kärsimään lapsia myöten, mutta kyllä se vaan on luuseriäijän oma vika.

    • lottamari<3

      Jos aloitus on totta eikä provo, niin ilman muuta ilmoitat vaimolle miehen puuhista, vaimon oikeus on saada tietää. Älä mieti seurauksia, mies on ne jo etukäteen ottanut omille harteilleen, hän kantaa vastuun, et sinä. Sinun velvollisuus on vain tehdä ilmoitus vaimolle miehen touhuista. Jos mies olisi rehellisesti kertonut olevansa naimisissa ja kahden lapsen isä ja etsivänsä vain seksiseuraa ja se olisi sinullekin sopinut asia olisi ok., mutta mies on pahemman luokan valehtelija ja petturi ja ilmeisesti narsisti, jolla voi olla useampi kierroksessa yhtä aikaa tai etsii jatkuvasti uusia uhreja..

      Lopeta tuon miehen touhu vaimon selän takana ja ilmoita vaimolle, jos yhtään tunnet myötätuntoa petettyä vaimoa kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe