Divinity Original Sin

petyin.

Latasin tuon Steamista hypen innostamana ja voin sanoa etten ole koskaan pettynyt näin paljoa! Rasittava ääninäyttely, typerät minigamet, idioottimaisesti rajoitettu kamera, kliseinen tarina ja juoni, yliräikeä grafiikka, huonosti kirjoitetut keskustelut, toisin sanoen, KAIKKI on uudelleenkierrätettyä fantasiaklisettä alusta loppuun! Kaikki on nähty jo aiemmin! Ei MITÄÄN UUTTA!

Välttäkää.

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en pettynyt

      Aivan älyttömän hyvä rope pitkästä aikaa.

    • By the way

      Kameran rajoituksen saa pois, kun päivittää pelin. Huomattavasti parempi niin.

    • joo00§100§10

      Oikein hyvä peli!

      Kaikki on tehty hyvin ja oikein ja aina saa ilahtua uudelleen että tätäkään ei ole pilattu millään hassunhauskalla säätämisellä.

      taistelu systeemin vuoropohjaisuus on todella nautittavaa 91 syntyneelle joka ei ole uutta xcomia enempää kunnolla viettänyt moisten pelien kanssa aikaa.

      jos jotain haluaa korjata niin taisteluun, taikoihin ja kikkailuun olisi voinut laittaa vielä lisää mielikuvitusta ja luovuutta.
      tälläisenäänkin tarinankin skippaamalla kyseessä on mainio vuoropohjainen strategiapeli

    • 16+16

      Aluks en tykännyt, mutta sitkeesti ku pelas aikansa niin kokoajan tykkäsin enemmän.

    • fgjbn

      Muuten hyvä mut helppo kuin mikä. Ainut haaste oli oppia pelaamaan pelin alkuvaiheessa, nyt Dark Forestiin ehtineenä en muista milloin olisin viimeksi edes kuollut...

      • ggjyfghvcff

        Onko vaikeustasona hard? Itse pelaan hardilla ja minulle ainakin on haastetta siinä. Tai sitten olen vaa huonompi pelaaja.


      • jumissa
        ggjyfghvcff kirjoitti:

        Onko vaikeustasona hard? Itse pelaan hardilla ja minulle ainakin on haastetta siinä. Tai sitten olen vaa huonompi pelaaja.

        Itse jäin jumiin jo easyllä siinä vaiheessa kun aloituskaupungin kaikki tehtävät tehtynä, ja pitäisi lähteä kaupungin ulkopuolelle pohjoiseen päin. Hahmot niin rääpälevaiheessa, että esim. maagi oppii fireballin vasta seuraavassa levelupissa (4. levelillä ilmeisesti) ja käyttää edelleenkin pelin aloituksen ruikkuloitsua.
        Menee mihin suuntaan tahansa niin aina kuolee. Idässä on örkkilauma jolle ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä, lännessä on jotain lvl7 susia joille ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä, ja pohjoisessa undeadeja ym. joille ei myöskään pärjää alkuunkaan.


      • jumissa
        jumissa kirjoitti:

        Itse jäin jumiin jo easyllä siinä vaiheessa kun aloituskaupungin kaikki tehtävät tehtynä, ja pitäisi lähteä kaupungin ulkopuolelle pohjoiseen päin. Hahmot niin rääpälevaiheessa, että esim. maagi oppii fireballin vasta seuraavassa levelupissa (4. levelillä ilmeisesti) ja käyttää edelleenkin pelin aloituksen ruikkuloitsua.
        Menee mihin suuntaan tahansa niin aina kuolee. Idässä on örkkilauma jolle ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä, lännessä on jotain lvl7 susia joille ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä, ja pohjoisessa undeadeja ym. joille ei myöskään pärjää alkuunkaan.

        Sen verran lueskelin jotain walkthrouta että on ainakin tehnyt kaikki mahdolliset tehtävät joita tässä vaiheessa pystyy tekemään ja kerännyt kaikki expat mitä pystyy. Silti hahmot niin matalalla tasolla että soturi ei pysty käyttämään mitään parempia haarniskoja ja aseita joita on löytynyt, ja maagi ei opi aloitusruikkua parempia loitsuja, jolloin kaupungin ulkopuolelle ei ole asiaa.


      • hjgkx
        jumissa kirjoitti:

        Sen verran lueskelin jotain walkthrouta että on ainakin tehnyt kaikki mahdolliset tehtävät joita tässä vaiheessa pystyy tekemään ja kerännyt kaikki expat mitä pystyy. Silti hahmot niin matalalla tasolla että soturi ei pysty käyttämään mitään parempia haarniskoja ja aseita joita on löytynyt, ja maagi ei opi aloitusruikkua parempia loitsuja, jolloin kaupungin ulkopuolelle ei ole asiaa.

        Olethan muistanut hautausmaalla kaivaa sen kuopan auki, mikä vie maan alle? Itse kanssa alussa kärsin samasta ongelmasta, mutta tuon tunnelin hiffattuani hahmojen kehittyminen rupesi tapahtumaan kuin itsestään.


    • too much everything

      Jaksoin Hunter's Edgeen asti ja sitten kiinnostus lopahti. Taistelu toistaa koko ajan itseään, liikaa avoimia tehtäviä eikä tietoa minne mennä seuraavaksi ja mitä tehdä, paketti yksinkertaisesti räjähtänyt käsiin. Hiberheim ja kaivokset ratkaisematta, olisiko ne tähän mennessä pitänyt jo ratkaista? Huijata en haluaisi netistä apua hakemalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe