uskaltaisiko

tunteet solmussa

Kertoa entiselle miesystävälle kuinka paljon olen häntä ajatellut päivittäin? Sen verran olemme olleet yhteydessä fb että joskus kerrottu asioita omasta elämästä ja vaihdettu kuulumisia. Nähty tai puhuttu ei olla aikoihin. Pari viikkoa sitten hän kertoi että oli sanonut naiselle, jonka kanssa seurusteli vähän aikaa kevään ja kesän aikana, että heidän on vaan parempi olla omissa oloissa ja käsitin tämän niin että erosivat. Voi olla että käsitin asian väärin enkä halua tunkea kenenkään suhteen väliin.

Rakastan häntä vieläkin vaikka luulin pääseeni hänestä jo yli ajat sitten. Hänen tunteistaan minua kohtaan ei ole tietoa...

15

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Positiivinen tilanne

      Kokemuksesta voin kertoa, että yritä uskaltaa vaikka se kuinka "pelottaisi" sillä asiat voivat muuttua erittäin positiivisella tavalla.

      • tunteet solmussa

        Tänään selvis että kyllä ne on edelleen "suhteessa" vaikkakaan ei kyllä kovin hyvin näytä niillä menevän tämän miehen puheiden perusteella. Parempi siis vaan pitää mölyt mahassa eikä pilata tätä mitä on


      • tunteet solmussa

        Se on vaan jatkossa salattava tunteet vaikka kuinka pahalta tuntuis. En ala kenenkään suhdetta rikkomaan tietentahtoen. On tyydyttävä siihen mitä on jäljellä ja se on ystävyys.

        En kyllä tajua että miksi minulle purkaa tollasia asioita koska luulen hänen tietävän mitä tunteita siitä naisesta puhuminen saa minussa aikaan...


      • pelkuriite
        tunteet solmussa kirjoitti:

        Se on vaan jatkossa salattava tunteet vaikka kuinka pahalta tuntuis. En ala kenenkään suhdetta rikkomaan tietentahtoen. On tyydyttävä siihen mitä on jäljellä ja se on ystävyys.

        En kyllä tajua että miksi minulle purkaa tollasia asioita koska luulen hänen tietävän mitä tunteita siitä naisesta puhuminen saa minussa aikaan...

        Ehkä se purkaa sulle niitä asioita koska edelleen luottaa sinuun tai jotain. Itse pitäisin ystävyydestä kiinni ja kahtoisin mihin suuntaan heidän suhteensa kehittyy. Hmm.. en tiiä aika inhottava tilanne sun kannalta, varsinkin jos heidän suhde kehittyykin parempaan suuntaan...

        Tai sitten olet rohkea ja kerrot suoraan mitä ajattelet :)


      • tunteet solmussa
        pelkuriite kirjoitti:

        Ehkä se purkaa sulle niitä asioita koska edelleen luottaa sinuun tai jotain. Itse pitäisin ystävyydestä kiinni ja kahtoisin mihin suuntaan heidän suhteensa kehittyy. Hmm.. en tiiä aika inhottava tilanne sun kannalta, varsinkin jos heidän suhde kehittyykin parempaan suuntaan...

        Tai sitten olet rohkea ja kerrot suoraan mitä ajattelet :)

        Vihjailin viime sunnuntaina tunteistani mistä ei kyllä pitänyt jäädä epäselväksi että tunnen häntä kohtaan vielä jotain. Mies meni ihan hiljaseksi eikä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Ei kyllä poistanut mua kavereistakaan. Eli ei hänellä ole tunteita enää minua kohtaan kun hiljaiseksi meni. Ystävyys toivottavasti jatkuu


      • tunteet solmussa
        pelkuriite kirjoitti:

        Ehkä se purkaa sulle niitä asioita koska edelleen luottaa sinuun tai jotain. Itse pitäisin ystävyydestä kiinni ja kahtoisin mihin suuntaan heidän suhteensa kehittyy. Hmm.. en tiiä aika inhottava tilanne sun kannalta, varsinkin jos heidän suhde kehittyykin parempaan suuntaan...

        Tai sitten olet rohkea ja kerrot suoraan mitä ajattelet :)

        Mieli tekis vaan sanoa suoraan että rakastan häntä vieläkin paljon. En vaan halua että hän poistuu lopullisesti elämästäni ja olen melko varma ettei hän tunne enää minua kohtaan mitään. On kuitenkin niin etäinen jne.

        Pakko kohta pyytää tuomaan minun tavarat hänen asunnoltaan pois tai missä niitä nyt säilyttääkään. Itse olen pariin kertaan hänelle asiasta maininnut mutta en ole vielä kyennyt häntä kasvokkain kohtaamaan kun alkaisin itkeä pillittämään kuitenkin. Hän ei itse ole puhunut asiasta mitään koko aikana joka on minusta outoa...


    • No ei kait...

      sinun kannata pitää mölyjä mahassa vaikka toinen olisikin suhteessa. Jos suhde on kunnossa ei siihen kolmas osapuoli väliin pääse mutta huonossa suhteessa tällainen mahdollisuus on...

      Rohkeasti vain kerrot omat tuntemuksesi. Mies tekee omat valintansa ja ei se ystävyys siihen lopu. Näin saat itsellesi mielenrauhan...

      • tunteet solmussa

        Tämä mies katkaisi aikoinaan välit minuun kokonaan kun alkoi olemaan tämän naisen kanssa yhdessä. Siihen asti olimme olleet yhteydessä puhelimitse lähinnä viestien kautta. Sitten tuli vaan ilmoitus että on vakavissaan tämän naisen suhteen eli yhteyden pito loppuu siihen kun se nainen ei pidä siitä.

        Ei kuulunut todellakaan hetkeen mitään kunnes pyysi itse faceen kaveriksi ja vähitellen alkanut puhua suhteestaan minulle. Lähinnä silloin kun heillä on ollut jotenkin vaikeaa ja kinaa. Todennut jo kerran ettei ole ollut tosissaan tämän naisen kanssa yhdessä missään vaiheessa.


      • tunteet solmussa
        tunteet solmussa kirjoitti:

        Tämä mies katkaisi aikoinaan välit minuun kokonaan kun alkoi olemaan tämän naisen kanssa yhdessä. Siihen asti olimme olleet yhteydessä puhelimitse lähinnä viestien kautta. Sitten tuli vaan ilmoitus että on vakavissaan tämän naisen suhteen eli yhteyden pito loppuu siihen kun se nainen ei pidä siitä.

        Ei kuulunut todellakaan hetkeen mitään kunnes pyysi itse faceen kaveriksi ja vähitellen alkanut puhua suhteestaan minulle. Lähinnä silloin kun heillä on ollut jotenkin vaikeaa ja kinaa. Todennut jo kerran ettei ole ollut tosissaan tämän naisen kanssa yhdessä missään vaiheessa.

        Mieli teki sanoa tälle miehelle että kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa ollenkaan jos kerta menee noin huonosti että parin vk:n aikana menee kaksi kertaa välit poikki. Ja jos ihan oikeesti epäilee ettei heidän jutustaan tule jatkossakaan yhtään mitään. Itse totes eron hetkellä että ei halua kenenkään kanssa aikoihin vakavaa suhdetta koska eroaminen minusta oli liian rankkaa koska rakasti minua vielä silloin. Ja sanoi rakastavansa vielä jotenkin kun laittoi välit lopullisesti poikki.

        Itse en ole alkanu kenenkään muun kanssa mitään säätämään kun haluan mielummin olla yksin tällä hetkellä vaikka erosta on aikaa. Nyt on vaan odotettava että miten heidän suhteensa oikein etenee vai eteneekö mihinkään


      • tunteet solmussa

        Sain jo vastauksen. Ei ne eroa jos se nainen ei tee virhettä eli turha sanoa mitään omista tunteista


      • tunteet solmussa

        Rohkenin kertoa kuinka paljon mua harmittaa kun päästin hänet käsistäni ja että kuinka paljon hän merkitsee minulle. Rakastavani häntä vielä en uskaltanut täysin suoraan sanoa vaan totesin että opin asiat liian myöhään kun mitään ei voi enää korjata. Ei vastannut mitään mutta ei poistanut kavereistakaan minua. Tästä ei voo päätellä mitään muuta kuin että hänen tunteet minua kohtaan on kuolleet ja kuopatut. No onneksi sentään ei asiasta suuttunut


    • ikävä tilanne...

      Oliko teillä pitkäkin suhde ja kumpi sen lopetti?

      • tunteet solmussa

        N. 4 vuotta kesti ja mies jätti minut. Väitti että ero oli hänellekin raskas kun vielä minua rakasti mutta hyvinpä tuo on päässyt siitä yli näköjään kun n. 3 kk löysi uuden tai se nainen oli jo vikitellyt sitä heti eron jälkeen. Vanhoja tuttuja ovat keskenään


    • heebo 1972

      Sanonpa vaan että seurustelu voi olla mustavalkoista hommaa, mutta tunteet eivät. Ei se että seurustelee jonkun kanssa tarkoita, että muita kohtaan ei ole lainkaan tunteita. Tai toisinpäin, että jos lopettaa suhteen, kaikki tunteekin haihtuisivat.

      • tunteet solmussa

        No itseltäni ne eivät haihtuneet mihinkään. Mieheltä sen sijaan on haihtunut ainakin käytöksen perusteella siis sen jälkeen kun vihjailin että tunteita häntä kohtaan on vielä. Muuttui hiljaiseksi eikä laita mitään. En kyllä itsekään ole uskaltanut mitään laittaa sen jälkeen kun vähän hävettää että vihjailin niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe